آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲

ضد معدنچی (تاکتیک ها و طراحی نقشه)

استراتژی ها معدنچی Miner

ضد معدنچی (تاکتیک ها و طراحی نقشه)

استراتژی حمله با معدنچی(ماینر) در تاون هال 10 و تاون هال 11 صورت می گیرد.براستی نمی توان در برابر حملات معدنچی ها مقاومت کرد؟خب ... ما می خواهیم این واقعیت را به شما یاد بدهیم،در حقیقت این استراتژی بسیار قوی است و اگر شما شانس داشته باشید که حمله کننده زیاد تجربه نداشته باشد ، و طراحی هایی که شما برای دهکده طراحی می کنید ، خواهید توانست به مقابله با آن بپردازید و تا سر حد ممکن از سه ستاره شدن دهکده تان با تاکتیک ضد معدنچی جلوگیری کنید.برای بررسی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۱

چگونه Donate را مدیریت کنیم؟

قلعه ی قبیله Clan Castle آموزش های بازی

چگونه Donate را مدیریت کنیم؟

حتما شما هنگام کمک به هم کلنی هایتان و ارسال نیرو به دوستانتان دچار مشکل شده اید و اینکه چگونه این امر را مدیریت کنید و اعضایی از کلن هستند که خودخواهانه کمکی نمی کنند و بعضی ها هم از خودگذشتگی زیادی از خود نشان می دهند ، درباره این موضوع و مدیریت آن این مطلب را برای شما تهیه کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما دوستان قرار بگیرد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۱

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت پنجم)

آموزش های بازی

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت پنجم)

تاون هال 9

از سری مطالب اولویت ارتقا دهکده ها این بار به سراغ تاون هال 9 خواهیم رفت . در صورتی که شما برای اولین بار است که به دنیای بازی کلش آف کلنز وارد می شوید و تصمیم گرفته اید که دهکده خود را اصولی بنا کنید ، با دنبال کردن سری این مطالب و عمل کردن به آن دهکده ایی قدرتمند را بنا کنید مخصوصا می تونه این مطالب برای افرادی مفید باشه که دهکده شون بن شده و قبلا بدون اصول و قاعده ایی دهکده خود را به اشتباه آپگرید می کردند و باعث طولانی شدن و خسته کننده شدن آن می شدند. پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۴

معرفی نبردهای دوستانه بین کلن ها

اخبار و شایعات

معرفی نبردهای دوستانه بین کلن ها

با نزدیک شدن به موعد آپدیت بازی کلش آف کلنز ، سوپرسل با انتشار مطلبی در انجمن خود توسط انوشکا،از چیزی که در حال کار کردن بر روی آن هستند ، پرده برداری نمود و آن چیزی نیست جز نبرد دوستانه بین کلن ها یا Clan Challenge یا چالش بین کلن ها و یا همان مبارزه های دوستانه بین کلن های دیگر که همانند همان نبردهای دوستانه می باشد ولی اینبار بین کلن ها قرار است این مبارزات برگزار شود که در ادامه مطلب زیر می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد بدست آورید.

۲

مسابقه طراحی پوستر

اخبار و شایعات متفرقه

مسابقه طراحی پوستر

سوپرسل باز هم مسابقه طراحی پوستر فیلم برگزار کرده است ! برای شرکت در این مسابقه هم می توانید از پوستر یک فیلم استفاده کنید و سپس با دستکاری پوستر فیلم و اضافه کردن شخصیت های بازی کلش آف کلنز به جای شخصیت های آن فیلم در این مسابقه شرکت کنید یا این که کلا یک کار با ایده خودتان طراحی کنید و در هر صورت کار باید توسط خودتان ساخته و طراحی شده باشد . جهت اطلاع از چگونگی شرکت در این مسابقه به ادامه مطلب توجه نمایید.

۳

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت چهارم)

آموزش های بازی

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت چهارم)

تاون هال 8

باز هم از سری مطالب اولویت ارتقا دهکده ها این بار به سراغ تاون هال 8 خواهیم رفت . در صورتی که شما برای اولین بار است که به دنیای بازی کلش آف کلنز وارد می شوید و تصمیم گرفته اید که دهکده خود را اصولی بنا کنید ، با دنبال کردن سری این مطالب و عمل کردن به آن دهکده ایی قدرتمند را بنا کنید و در برابر دشمنان خود قد علم کنید ! صبر و تحمل از اصول اولیه این بازی است و شما می توانید با این بازی صبر و تحمل و استقامت خود را محک بزنید و در مواقع مشخص هم می توانید انتقام خود را بگیرید و از بازی لذت ببرید ، پس این بار هم با ترتیب اولویت ارتقاء تاون هال 8 در ادامه مطلب منتظرتان هستیم !

۱

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت سوم)

آموزش های بازی

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت سوم)

تاون هال 7

در قسمت های قبل با چگونگی ارتقاء در تاون هال های پنج و تاون هال شش آشنا شدیم و دیدیم که چگونه باید ساختمان هایمان را ارتقا دهیم تا سردرگم نشویم در این قسمت به ترتیب ارتقا در تاون هال 7 پرداخته ایم و امیدواریم که با دنبال کردن این مطالب بتوانید دهکده خود را سریعتر بسازید و خواهید دید که به راحتی و سریع تر از آنچه که فکرش را بکنید ، می توانید دهکده ایی پیشرفته را از همان ابتدا بنا کنید و پول خود را بابت خرید دهکده های دیگران هدر ندهید ! دچار مشکلات بعد از آن هم نشوید ، برای نحوه ترتیب ارتقا در تاون هال 7 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۱

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت دوم)

آموزش های بازی

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت دوم)

تاون هال 6

به قسمت دوم سری مطالب اولویت های ارتقاء دهکده ها در کلش آف کلنز خوش آمدید ! در این سلسله مطالب شما یاد می گیرید که با یک روش معقول و حرفه ایی چگونه دهکده خود را بترتیب ارتقا و پیشرفت دهید و آن را سازماندهی کنید و شما دیگر مشکل سردرگمی در آپگرید را نداشته باشید ، اگر شما برای اولین بار است که به دنیای بازی کلش آف کلنز وارد شده اید ، این آموزش ها شما را بدرستی هدایت می کند تا دهکده ایی مستحکم را از همان روز اول بنا کنید در قسـمت دوم این آمـوزش به اولویت ارتقاء دهـکـده هـایـی با تاون هال 6 پرداخته ایم که در ادامه مطلب آنرا مطالعه نمایید.

۲

استراتژی حمله LavaLoon

استراتژی ها

استراتژی حمله LavaLoon

لاوالون یک استراتژی عالی حمله در کلش آف کلنز است که از لاواهوند و بالن برای استفاده می شود جدیدا اتک های هوایی دوباره به روزهای اوج خود دارد می رسد و الان دوباره این نوع استراتژی های امکان سه ستاره کردن حریف را پیدا کرده اند، در حال حاضر این نوع اتک پر استفاده ترین شیوه حمله نیست، اما می شود گفت که با تنوع سازه های دفاعی زمینی، این استراتژی از طریق هوا بتواند نتیجه خوبی را برای ما بدست آورد در این آموزش شما نحوه چگونگی استفاده از این استراتژی را کسب خواهید کرد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۳

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت اول)

آموزش های بازی

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت اول)

تاون هال 5

تعدادی پیام از طرف کلشرها به ما می رسد که بعد از بروزرسانی تاون هال خود چه ساختمانی را آپدیت کنند یا چه ساختمان جدیدی را احداث کنند و اولویت ارتقاء خود را چه چیزی قرار دهند و اولویت بروزرسانی چیست ؟ در این مطلب ما این موارد را به شما آموزش می دهیم و این آموزش در چندین قسمت تهیه شده است که به مرور اولویت ارتقا تاون هال ها را از تاون هال پنج تا تاون هال یازده قرار خواهیم داد ، در این قسمت با یکسری توضیحات مقدماتی به اولویت ارتقا تاون هال پنج خواهیم پرداخت ، برای این آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

موج جدید بن در ماه آگوست 2016

اخبار و شایعات

موج جدید بن در ماه آگوست 2016

سیستم جدید بن که وظیفه آن شناسایی مود و ربات و یافتن افراد با چندین اکانت سوپرسل با نام "اختاپوس" است از شب گذشته موج جدید بن کردن را آغاز کرد و تمام کسانی که از نرم افزارها و مود ها و ربات ها را استفاده می کردند را در یک اقدام غافلگیرانه بن کرد ! بنظر می رسد همزمان با آپدیت جدید بازی که انجام شد ، یکسری الگوریتم های جدید بر علیه نرم افزارهای جانبی و مود و ربات نیز در آن گنجانده شده بوده است و ما ناراحت از این هستیم که سوپرسل بدون اطلاع قبلی افراد را بن کرده و بدون دادن هیچ فرصت دوباره ، اعلام کرده که بن ها از نوع دائمی می باشند! البته این سری بیشتر افراد به خاطر داشتن چندین اکانت بن شده اند و افرادی که دارای چندین اکانت هستند به شدت مراقب باشند ، جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ..

نسخه پیشنهادی بلواستکس

آموزش ها

نسخه پیشنهادی بلواستکس

یکی از مشکلات بزرگی که کاربران در اجرای بازی کلش آف کلنز روی کامپیوتر دارند ، نسخه های متفاوت شبیه ساز بلواستکس است که همیشه به خاطر ورژن های متفاوت آن در اجرای ربات ها و یا برنامه های جانبی دیگر مشکل ساز بوده است ، در این مطلب یکی از ورژن های خوب بلواستکس را آورده ایم که اکثرا با بیشتر برنامه ها و سیستم های سخت افزاری متفاوت کامپیوتر سازگار بوده است ، این ورژن روت شده است و در ادامه مطلب می تونید آنرا دانلود نمایید.

۳

آمار دقیق بالانس آگوست 2016

آمار دقیق بالانس آگوست 2016

بعد از آپدیت اخیر سوپر سل ، تغییراتی در بالانس شدن بازی انجام شد و در مطالبی که سوپرسل اعلام می کرد فقط می گفت که : افزایش یافته است یا کاهش یافته است و هیچگاه عدد دقیق و آمار دقیقی از این کاهش یا افزایش اعلام نکرد و در این مطلب می خواهیم این اعداد را برای شما بصورت دقیق تر ارائه دهیم تا افرادی که نکته سنج هستند ، بتوانند از این آمار استفاده بهتر را ببرند و دهکده شان را با این اعداد تطبیق دهند ! و در حملات و یا در دفاع این موارد را هم در نظر داشته باشند ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۵

راهنمای آپدیت تله ها

آموزش های بازی

راهنمای آپدیت تله ها

تله ها و بمب ها یک موضوع بحث برانگیز در بازی کلش آف کلنز هستند که بازیکنان نسبت به آن نظرهای متفاوتی را دارند ، برخی از بازیکنان آن را مهم می دانند و میگویند مهمترین کار را در دفاع از دهکده مان انجام می دهند و بیشتر مواقع موثر هستند و در حالی هم که عده بسیاری هم عقیده دارند که تله ها و بمب ها کاملا بی فایده هستند .در این پست میخواهم در این مورد بیشتر  بحث کنیم که کدام یک را ارتقا بدهیم و کدام را ارتقا ندهیم و آیا ارتقاء آنها تاثیری در بازی مان و حفاظت از دهکده دارد که وقت کارگرهایمان را به آن اختصاص بدهیم و منابع مان را صرف ارتقاء آنها کنیم ؟ پس برای اآگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

چندرسانه ای