آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

بازگشت استراتژی BARCH

آموزش های بازی

بازگشت استراتژی BARCH

یکی از استراتژی های قدیمی که در غارت از دهکده ها موثر بود استراتژی بارچ (BARCH) بود ، که با گذشت زمان و تغییرات در بازی ، دیگر موثر و باصرفه نبود ، اما جدیدا با آپدیت بازی کلش آف کلنز و متعادل سازی بازی دوباره این استراتژی به لیست حملات موثر بازگشته است حتی در سطوح بالای کلشر ها از این استراتژی بارچ استفاده می شود ، در این مطلب شما را با جزئیات استراتژی بارچ 2016 و آنچه که باید بدانید و چگونگی آن بیشتر آشنا خواهیم کرد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

BARCH در سال 2016

قبل از اینکه نگاهی به استراتژی بارچ 2016 و سازگاری آن با بازی جدید بپردازیم ، می خواهیم کمی به گذشته برگردیم .استراتژِی بارچ فوق العاده موثر بود چرا که هم سریع نیروها آماده می شدند و هم بکارگیری از این نیروها ارزان بود ، شما می توانستید ساعت ها با استفاده از این استراتژی منابع زیادی از دهکده ها را غارت کنید و بدون اینکه مشکلی بوجود بیاید .پس چه اتفاقی افتاد ؟ با آپدیت های بازی که اتفاق افتاد زمان آماده شدن طلسم ها زیاد شد و همچنین زمان بازیابی و سالم شدن قهرمانان بعد از استفاده از این استراتژی بیشتر و بیشتر شد و این استراتژی را تحت الشعاع قرار داد و این استراتژی سریع و ارزان ، کم کم کند و خسته کننده شد.

barch

چرا استراتژی BARCH برگشت ؟

با تغییرات جدیدی که در بازی کلش آف کلنز بوجود آمد ، آن عیب ها و تضاد ها و نامتعادل بودنها ، از بین رفت - چرا که زمان آماده شدن طلسم ها کم شد و همچنین زمان بازیابی قهرمانان هم کم شد و در حال حاضر می توان مانند قبل ارتش خود را برای غارت دهکده ها ، سریعتر آماده کرد.

در حال حاضر می توان طلسم پرش و خشم را که می توان از آن برای مکمل این استراتژی استفاده کرد را سریعتر آماده کرد و الان می توان یک گولم را در باراکس سیاه ، در 15 دقیقه آماده کرد که به همراه طلسم پرش در استراتژی های مختلف سریعتر از قبل آماده و استفاده کرد که در زمان بسیار صرفه جویی می شود.

اگر شما می خواهید بدانید استفاده از استراتژی بارچ چگونه است ،راهنماهای زیر که قبلا منتشر شده است ، کمک بگیرید :

همچنین این بهترین شیوه تشخیص منابع دهکده حریف برای جمع آوری لوت با استفاده از استراتژی بارچ است :

چه لیگی مناسب برای این استراتژی می باشد ؟

شما می توانید از استراتژی بارچ در هر تاون هالی استفاده نمایید و لیگی که مناسب این استراتژی است Crystal 2 تا Master 1 می باشد و شما می توانید دهکده های آسان و پر لوتی را در این لیگ ها پیدا نمایید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای