آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

چرا دیوارها را باید ارتقاء بدهم ؟!

دیوار Walls له کننده (Bowler)

چرا دیوارها را باید ارتقاء بدهم ؟!

در آخرین نبرد کلن وار ما ، کلن ما توانست شماره یک کلن حریف را که تاون هال 11 بود و از نظر ساختمان های دفاعی تقریبا بطور کامل Max بود (یعنی ایکس بو ، تسلا ، اینفرنو ، خمپاره انداز و ... ماکسیمم بود) را سه ستاره کنیم! هرچند که عجیب بود که ساختمان برج بمب را نداشت و مشکوک بود ! اما بنظر شما علت آن چه بود ؟ در این مطلب می خواهیم نقطه ضعفی که این دهکده با توجه به ماکس بودن تجهیزات آن داشت ، بپردازیم و دلایل آن را برای شما بگوییم تا شما دچار چنین اشتباهاتی نشوید ، پس ادامه مطلب را کلیک نمایید.

سه ستاره شدن تاون هال 11 ماکسیمم با استراتژی له کننده (بولر)!

با توجه به ماکس بودن تجهیزات دفاعی این تاون هال ، یک نقطه ضعف بسیار بزرگ داشت و آن هم ضعیف بودن دیوارها و پایین بودن لول آنها نسبت به تجهیزات دفاعیش بود! و این دهکده را بسیار محبوب برای سه ستاره کردن توسط له کننده (بولر) کرده بود.یکی از چیزهایی که اکثرا نسبت به آن بی توجهی می شود ارتقاء دیوارها است که البته ارتقاء دیوارها همیشه کاری بسیار خسته کننده ، هزینه بر و طولانی است و همین باعث می شود مهاجمینی که نوع حمله آنها بصورت splash مانند بولر است به ساختمان های دفاعی (حتی ماکس) آسیب جدی وارد نماید. بنابراین اگر دیوار ضعیفی دارید حتی اگر ساختمان و قهرمانان ماکس هم داشته باشید، به مهاجمین به راحتی اجازه سه ستاره شدن را خواهید داد و این امر یک نکته فوق العاده و عجیب است!

در زیر فیلم این حمله را ببینید :

دانلود فیلم

دومین نقطه ضعفی که در این دهکده در فیلم می بینید ، چیدمان ضعیف این مپ است و این مپ یک مپ قدیمی و متعلق به زمانی است که بولر و ماینر نبوده و قدرت والکری اضافه نشده بود.دیوارها و ساختمان ها به هم بسیار نزدیک است و توسط والکری و ماینرها به راحتی ضربه می خورند و این دهکده بسیار ضعیف در مقابل استراتژی ها مختلف است.

باید این شخص مپ خود را به جای گروه بندی کردن تجهیزات و ساختمان ها ، فضای بزرگتری به آنها می داد و فاصله ای معقولانه به آن می داد ، مخصوصا در اطراف تاون هال باید فضای زیادی بوجود آورد و حتی نقاط حمله ایی هم که بوجود می آید را با تک دیوار پُر کرد تا از خطر حملات والکری ، سنگ های بولر ، ماینرها و حتی تیرهای ملکه کماندار در امان باشد و باید مشابه مپ های ضد هوگ در تاون هال 8 و تاون هال 9 انجام داد و باید نیروهای مهاجم را دور از مرکز دهکده نگه داشت تا در همان اطراف ضربه و نابود شوند و از ورود آنها به مرکز دهکده جلوگیری کرد البته چیدمان دهکده هم مانند ارتقاء دیوارها یک کار وقت گیر و خسته کننده است و با بیشتر شدن تجهیزات و دیوارها مخصوصا" در تاون هال 11 ، امیدوار هستیم که کپی کردن مپ دیگران هم در بازی گنجانده شود ، همان گزینه ایی که ایکس مود در خود داشت.

اِستِراتِژی حَملِه بُولِر :

گفته می شود که هنوز تاون هال 11 سه ستاره می شود ، آنچه که بعد از آپدیت گفته می شد که دیگر کسی نمی تواند تاون هال 11 را سه ستاره کند ! و این در صورتی است که یک تاون هال یازده، دیوارهای ضعیفی داشته باشد. این استراتژِی با بولر بسیار ساده و آسان است.

 مرحله اول: شما باید بولر هایتان را به سه گروه تقسیم کنید و آنها را در قسمت راست و قسمت چپ نقشه تقسیم کنید و فشار اصلی را در قسمت وسط نقشه همراه با قهرمانان پیاده نمود نکته مهم اینکه پیاده کردن بولر ها در سه قسمت مپ دهکده باید همزمان و خیلی سریع اتفاق بیفتد تا بولرها کمتر آسیب ببینند.

 مرحله دوم: این حملات در اطراف توپخانه و به سمت آن اتفاق میفتد و پیشروی می کند ، باید پشت تمام بولرها ، بسرعت 3 تا 4 هیلر پیاده کرد تا به بولرها سلامتی ببخشد. بولرها به آسانی با پرتاب سنگهای خود به سمت مرکز حرکت خواهند کرد و مرکز دهکده دشمن هدف قرار خواهد گرفت.

 مرحله سوم: بولرهای قسمت وسط باید به سمت مرکز هدایت شوند و با شکستن دیوارها توسط دیوارشکن ها و یا طلسم پرش آنها را به پیشروی کمک کنید ، توپخانه عقاب و اینفرنو تاورها باید هر چه سریعتر نابود شوند ، چرا که ضربات سختی را وارد می کنند در این دهکده ایی که به آن حمله شده است ، اینفرنو تاور در حالت تک هدف است و این خیلی خوب است و می توان بسرعت به آن ضربات بیشتری برای نابود کردن آن وارد کرد،از طلسم انجماد هم می توانید برای متوقف کردن آن استفاده کرد ، مخصوصا اگر در حالت چند هدف باشد که خطرناکتر برای استراتژی ما عمل خواهد کرد.طلسم خشم را باید در مرکز دهکده بکار برد که معمولا قدرت دهکده دشمن در آن نهفته است و تسلاهای مخفی نیز ظاهر می شوند و البته تا اینجای کار نصف دهکده نابود شده است و برای نابود کردن نصف دیگر آن طلسم خشم را باید به موقع استفاده کرد و طلسم شفادهنده نیز در صورتی که هیلرهایمان از بین رفته اند ، لازم خواهد شد طلسم سم هم می توانید برای مزاحمت های کلن کسل حریف بکار ببرید با اینکه سنگ های بولر آنها را نابود خواهد کرد ولی ممکن است لازم شود طلسم سرعت هم می تواند برای سرعت بخشیدن به پرتاب بولرها کمک کند و تخریبی سریع را انجام دهد.

چرا ارتقاء دیوارها مهم است.

+راهنمای بالا یک راهنمای استاندارد و پایه برای استراتژی حمله با بولر است و برای تاون هال 11 هایی که دیوارهای ضعیفی دارند ، به خوبی نتیجه می دهد ، سطح پایین دیوار حتی موفق به سه ستاره شدن دهکده خواهد شد چون آسیب رسانی بولر ها بصورت Splash است و پرتاب سنگها به دو نقطه ضربه می زند و ضربه دوم می تواند به عنوان یک جایزه برای ما تلقی شود و کار دونفر را انجام دهد و ضربه دوم سنگ بولر یا از روی دیوار پرش میکند و به ساختمان دفاعی می خورد و یا به دیوار می خورد و سریع دیوار دهکده را تخریب خواهد کرد و برای ورود راه را آسانتر خواهد کرد.

+اگر دیوارها دارای سطح بالا باشند ، کار برای بولرها سخت تر می شود و پشت دیوارها بیشتر معطل خواهند شد و ساختمان های دفاعی قادر خواهند بود ضربات بیشتری به آنها وارد کنند و حتی قهرمانان را در پشت دیوارها نگه خواهد داشت و از طرفی زمان بیشتری را نیز از دست خواهد داد.

+درس بسیار ساده است و شما برای خسته کننده نشدن بازی نباید ارتقاء دیوارها را در آخرین مرحله انجام داد و همزمان با ارتقاء ساختمان ها دیوارها را هم تقسیم بندی کرد و شروع به ارتقاء آنها کرد و حتی همانطور که در فیلم بالا دیدید می توان نتیجه گرفت که ارتقاء دیوارها عملکرد بهتری نسبت به ارتقاء یک ساختمان دفاعی و رساندن آن به ماکسیمم آن خواهد داشت.

امیدواریم که با این توضیحات ما ارتقاء دیوارها را نیز فراموش نکنید تا دهکده ایی مستحکم را برپا کنید !

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

.
.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

  1. سلام ترو خدت کمک کنین یکی هست ک کلن لول شیش داره میگه میخام بفروشمش بجاش شارژ بدید همه هم شارڗ میدن (ده تومنی) بعد کیکشون میکنه ینی سرشون کلاه میزاره . منم همین بلا سرم اومد میخام ب سوپرسل بگم. ب نظر شما چ کنم .
    • پاسخ:

       می تونید به سوپرسل اطلاع دهید و بهتر است با مدرک باشد ، یعنی از صحبت و گفتگوهایتان در رابطه با این کار اسکرین شات بگیرید و برای سوپرسل ارسال کنید و فارسی هم باشد رسیدگی می کنند و فقط بگید که این شخص کلن خرید و فروش می کند و این هم مدرک ... از کارهایی که خودتان کردید صحبتی نکنید!
  2. دقیقا . دیوارو هیروها رو اول باید ارتقا داد وقتی کارشون تموم شد. بعد دفاعیها .. خیلیم سادست الکسیرو گلد واسه دیوار. دارک واسه هیرو .. هیچیم هدر نمیـــــــره !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای