آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۴

آپدیت جولای 2016

برج کماندار Archer Tower غول Giant

آپدیت جولای 2016

آپدیت جولای 2016 (تابستان 1395) منتشر شد و همانطور که پیش بینی می شد ، این آپدیت به صورت خیلی بزرگ نبود و این آپدیت به این شرح بود که فقط آرچر تاور در تاون هال 11 به لول 14 و جاینت به لول 8 آپدیت خواهد شد و این آپدیت بیشتر جنبه متعادل سازی در بازی را داشت .

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۵

نکات پیشرفته آماده سازی در کلن وار

قلعه ی قبیله Clan Castle

نکات پیشرفته آماده سازی در کلن وار

اغلب بازیکنان معتقد به این هستند که کلن وار یکی از قسمت های مهم بازی است و هنگامی شیرینی خود را از دست می دهد که باخت های پیاپی را در بر داشته باشد که حتی دیده شده به فروپاشی کلن منجر شده است ! در این مطلب قصد داریم که شما با خواندن آن و بکارگیری آن بتوانید به پیروزی های شیرین در کلن وار دست پیدا کنید، در این مطلب به اشتراک گذاشته شده فرض را بر این می گیریم که شما با اصول اولیه کلن وار آشنایی دارید و قصد دارید تا با حریف پیدا شده ، یک نبرد عادلانه انجام دهید ، پس توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کنم .

اتنظارات از آپدیت جولای 2016

اخبار و شایعات

اتنظارات از آپدیت جولای 2016

هر 3-2 ماه ما با داستان همیشگی آپدیت کلش آف کلنز روبرو می شویم و از آخرین آپدیت بازی حدود هفت هفته می گذرد و باید بازی یک تکانی به خود بدهد و آپدیتی بوجود بیاورد ! در این مطلب می خواهیم افکار و انتظاراتی که برای این بروزرسانی تابستان در نظر است را برایتان مطرح کنیم و صد البته توجه داشته باشید که تمام این مطالب نظرات و عقاید شخصی است و امکان اشتباه هم ممکن است باشد و یک قضیه صد در صد نیست ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۲

۱۰ بازی خوبِ مشابه کلش آف کلنز (قسمت دوم)

متفرقه

۱۰ بازی خوبِ مشابه کلش آف کلنز (قسمت دوم)

در قسمت قبل ( اینجا کلیک کنید ) به پنج بازی زیبا و برتر مشابه کلش آف کلنز پرداختیم در این قسمت هم می خواهیم در ادامه مطلب قبل به معرفی پنج قسمت دیگر از بازی های مشابه بپردازیم ، قطعا این بازی ها خواهد توانست در زمانی که از بازی کلش آف کلنز خسته شدید ، شما را سرگرم نماید پس در ادامه مطلب به این بازی ها خواهیم پرداخت.

مسابقه تورنومنت والکایری !

استراتژی ها متفرقه

مسابقه تورنومنت والکایری !

برنده فینال تورنومنت والکایری را حدس بزنید و 2500 جم هدیه بگیرید !

اسامی برندگان اعلام شد !

برنده : طلسم شفا دهنده

۱۸

با قدرت گرفتن والکایری در ورژن جدید کلش آف کلنز ، بر روی والکایری همراه با طلسم های مختلف آزمایشی انجام داده ایم که شما در این سری فیلم ها خواهید دید که با چه طلسمی ، والکایری عملکرد بهتری دارد که در نوع خودش هم یک استراتژی منحصر بفردی محسوب می شود ! که شما می توانید در حمله هایتان به دهکده ها ، آنرا به کار بگیرید . برای دیدن این تورنومنت زیبا از والکایری به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۵

نقاط رخنه یک دهکده!

نقشه های بازی

نقاط رخنه یک دهکده!

شما در جستجوی دهکده برای حمله همیشه اولین کاری که می کنید توجه به نوع چیدمان دهکده دشمن است که چگونه به آن حمله کنید ولی در بعضی مواقع دهکده هایی را می یابید که در چیدمان آن دقت نکرده اند و نقاط مختلف دهکده را پوشش نداده اند و نقاط نفوذ پذیر را برای شما آماده کرده اند و چه بسا این نقطه درست در وسط دهکده و در کنار منبع اکسیر سیاه نیز قرار دارد که این یکی از آرزوهای شماست و بدون توجه به چیزی به این نقطه نفوذ حمله می کنید ، اکثرا با این نقاط آشنا ندارند و ما در این مطلب کمی در مورد آن توضیح می دهیم ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

آموزش استفاده از تلگرام جهت کنترل ربات

ربات های کلش

آموزش استفاده از تلگرام جهت کنترل ربات

در این مطلب شما یاد می گیرید که توسط برنامه تلگرام چگونه یک ربات My Bot را کنترل کنید و دستورات لازم را به آن بدهید و شما با استفاده از این آموزش می توانید از راه دور ، بوسیله برنامه تلگرام به کامپیوتر خود وصل شوید و فرامین دستوری را به ربات خود بدهید و از هرجای دنیا دستورات را به ربات بدهید و تنظیمات آن را دستکاری کنید و دیگر نگران مساله ایی در رابطه با قطع شدن ربات خود نداشته باشید ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۲

تحلیل بازار بازی‌ها پس از خرید سوپرسل

اخبار و شایعات

تحلیل بازار بازی‌ها پس از خرید سوپرسل

سالهاست که تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند حوزه طراحی و تولید بازی‌های ویدئویی ویژه دستگاه‌های الکترونیکی همراه با رشد خیره‌کننده خود می‌تواند به عنوان نیرویی غالب و پیش‌ران در صنعت گیمینگ مطرح شود و حالا با انتشار خبر خرید 10 میلیارد دلاری سوپرسل، شرکت سازنده عناوین مطرحی مانند کلش آف کلنز و یا کلش رویال توسط شرکت سرمایه‌گذاری چینی Tencent، متوجه عظمت این سطح از بازار و یا حداقل وسعت تفکر موجود در آن خواهیم شد ، برای بررسی این موضوع به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۲

نصب دو اکانت بازی در یک گوشی

متفرقه

نصب دو اکانت بازی در یک گوشی

 10 مهر 95 آپدیت شد!

اکثر کاربرانی که گوشی اندرویدی دارند با سیستم جدید گوگل پلی که بر روی هر گوشی فقط یک بازی قابل نصب و اجرا است و تمایل به داشتن دو اکانت از بازی کلش آف کلنز دارند و یا بازی کلش رویال و یا برنامه های دیگری مثل اینستاگرام ، لاین ، تلگرام و ... شما بوسیله این برنامه Parallel Space-Multi Accounts این مشکل شما حل شده است و به راحتی می توانید با ایجاد یک مسیر مجازی امکان ساخت دو اکانت از هر برنامه ایی را بر روی گوشی خود داشته باشید و مزیت خوب این برنامه هم این است که احتیاجی به روت دستگاه خود نخواهید داشت ! و اجرای آن ساده و آسان است و پیچیدگی خاصی نیز برای اجرای این برنامه نیست ، برای اطلاعات بیشتر از این برنامه و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۸

چرا حریف در Clan War برابر و منصفانه نمی افتد ؟

آموزش های بازی

چرا حریف در Clan War برابر و منصفانه نمی افتد ؟

در بعضی مواقع هنگامی که جستجو برای Clan War استارت می خورد ، می بینیم که یک تاون هال 10 پایین تر از یک تاون هال 9 قرار می گیرد و یا اینکه مشاهده می کنیم که یک تاون هال 9 حریف مقابلش یک تاون هال 10 می افتد و از این بابت هم خیلی تعجب می کنیم ! و War را غیر منصفانه تلقی می کنیم و اگر هم در War ببازیم که همین مساله را بهانه می کنیم و شکستمان را به گردن سیستم سرچ بازی می اندازیم و داد و فغان راه می اندازیم ! ما در این مطلب سعی خواهیم کرد که دلایل را کمی روشن کنیم و برای اینکه این مساله زیاد پیش نیاید ، چه ترفندی را باید بکار گیریم ! به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۳

۱۰ بازی خوبِ مشابه کلش آف کلنز (قسمت اول)

متفرقه

۱۰ بازی خوبِ مشابه کلش آف کلنز (قسمت اول)

برخورد قبیله ها یکی از محبوب ترین بازی ها در تاریخ بازی های آنلاین است که شما باید در برابر دشمنان به مقابله بپردازید و از قبیله و یا دهکده خود حفاظت کنید و با غارت قبیله های دیگر ، پادشاهی خود را قوی تر و توسعه ببخشید ، علاقه مندان به این بازی گاه گاهی از این بازی خسته می شوند و دوست دارند که چیز دیگری را هم امتحان کنند تا حوصله شان سر نرود ، ما در این قسمت ده بازی برتر و خوب ، همانند بازی کلش آف کلنز را به شما معرفی خواهیم کرد که قسمت اول را ملاحظه می کنید و قسمت دوم هم بزودی آماده می شود - به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۵

مشارکت شرکت سوپرسل با Tencent

اخبار و شایعات

مشارکت شرکت سوپرسل با Tencent

همانطور که قبلا به اطلاع رساندیم شرکت سوپرسل سازنده بازی کلش آف کلنز گفتگوهایی با شرکت چینی Tencent داشت که بالا خره امروز طی بیانیه ای شرکت سوپرسل همکاری و مشارکت خود را با این شرکت اعلام کرد ، شرکت بزرگ چینی Tencent که مالک محصولاتی همچون WeChat و بازی League of Legends است ضمن توافقی با SoftBank، مالک استودیو Supercell، بخش اعظمی از سهام این شرکت را تصاحب کرد.

اطلاعات تکمیلی را در ادامه مطلب می خوانیم ....

دانلود ربات ClashBot

ربات های کلش

دانلود ربات ClashBot

انتشار نسخه کرک شده 7.15.1

>>>1 تیر 1395 آپدیت شد<<<

فیلم آموزشی نحوه کرک کردن نیز اضافه شد!

-----------------------------

یک ربات با استفاده از الگوریتم های تشخیص پیشرفته تصویر قادر به تشخیص اشیاء بازی Clash of Clans و اعمال الگوریتم ها و روش های خاص به هر کاری که نیاز به تکمیل شدن دارند خواهد بود. نتیجه نهایی یک ربات Clash of Clans زیبا و کامل است که دارای بسیاری از گزینه های سفارشی سازی است, کلش بوت از نرم افزار شبیه سازی اندروید در کامپیوتر BlueStakcs استفاده می کند (هیچ نیازی برای تغییر دستگاه موبایل خود با استفاده از روت یا جیلبریک ندارید) تا بازی کلش آف کلنز را به صورت مستقیم از کامپیوتر شما اجرا کند. این برنامه این امکان را دارد تا به صورت کاملا خودکار ساختمان ها و نیروهایی که نیازمند ارتقاء هستند را شناسایی کند. شما می توانید از تمام مزایای ربات استفاده کرده و آن را بصورت رایگان در ادامه مطلب دانلود کرده و لذت ببرید!

چندرسانه ای