آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

جوانمردانه بازی کنید !

اخبار و شایعات

جوانمردانه بازی کنید !

امروز سوپرسل رسما اعلام کرد کسایی که از Bot و Mod و دیگر برنامه های جانبی برای تمام بازی های سوپرسل استفاده می کنند بن خواهند شد و البته نه بصورت موقت بلکه دائم بازی شان بن خواهد شد ! برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۲

آموزش قدم‌به‌قدم ساخت اپل آیدی

متفرقه

آموزش قدم‌به‌قدم ساخت اپل آیدی

یکی از مواردی که برای دارندگان گوشی با سیستم عامل iOS الزامی است که بتوانند بازی کلش آف کلنز را Save کنند داشتن اپل آیدی است و برای هر بازی کلش آف کلنز باید یک اپل آیدی بسازند به عنوان مثال اگر 5 بازی کلش آف کلنز می خواهید داشته باشید باید 5 اپل آیدی داشته باشید که با هر کدام یک بازی کلش آف کلنز را از"اپ استور" دانلود و نصب کنید و سپس با تغییر اپل آیدی بین این 5 بازی سوییچ کنید ، از آنجایی که عده ای برای ساختن اپل آیدی مشکل دارند و مجبور می شوند به سایتهایی پول بدهند تا آن را برایشان بسازند و این امر ممکن است اطلاعات و حریم شخصی شما را به خطر بیاندازد ، در این مطلب شما به راحتی یاد می گیرید که چگونه برای خود به راحتی اپل آیدی بسازید و اطلاعات شخصی خود را حفظ نمایید ، برای یادگیری ساختن اپل آیدی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۳

استراتژی حمله بچه سوپرکویین !

استراتژی ها

استراتژی حمله بچه سوپرکویین !

استراتژی حمله بچه سوپرکویین ، یک استراتژی جدید است که در تاون هال 9 بکار می رود و استراتژی قدرتمند و خوبی برای حمله است که تسلط و استفاده صحیح و به موقع از نیروها ، هنگام حمله ، حرف اول را می زند ، با هم به بررسی آن در ادامه مطلب می پردازیم .

۲

نقشه محافظت از اکسیر سیاه TH9

نقشه های بازی

نقشه محافظت از اکسیر سیاه TH9

محافظت از اکسیر سیاه ، یکی از دشوارترین کارها در کلش آف کلنز است ، چرا که کمیاب است و دریل های اکسیر سیاه هم به سختی این ماده سیاه و پر ارزش را استخراج می کنند ، به هر حال حفاظت از آن امری واجب است ، حتی به قیمت از دست دادن دیگر معادن خودمان ( طلا و اکسیر بنفش) در این قسمت یک نقشه خوب به شما در تاون هال 9 معرفی می شود که توسط Traxy طراحی شده است و آنطوری که ما در هفته گذشته این نقشه را چک کردیم به خوبی از اکسیرسیاه محافظت کرده است و یک نقشه متفاوت در طراحی است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم .

۳

نکات کلیدی بازی کلش آف کلنز

آموزش های بازی

نکات کلیدی بازی کلش آف کلنز

با توجه به اینکه خوانندگان سایت درخواست ها و سوالاتی در مورد بازی و نحوه حملات و ... داشتند و چون پاسخ به بعضی از این درخواست ها بصورت پاسخ در قسمت نظرات مقدور نبود ، ما بیشترین درخواست های خوانندگان را جمع بندی کردیم و در این پست خدمت دوستان ارائه می دهیم که شامل نکات خوبی برای بهبود بازی شما خواهد بود ، پس این مطالب را بخوانید و شاید سوال شما هم باشد پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

کلن وار 2 ساله شد!

اخبار و شایعات

کلن وار 2 ساله شد!

امروز مصادف است با 2 ساله شدن کلن وار ، که اگر مشتری قدیمی بازی کلش آف کلنز بوده اید قبلا این مورد در بازی کلش آف کلنز وجود نداشت و با اضافه شدن جنگ کلن ها ، تحولی بزرگ در بازی ایجاد شد و جذابیت آن را دو چندان کرد و به همین مناسبت ، سوپرسل اعلام کرد که به مدت یک هفته در هر نبردی که انجام می دهید و پیروز می شوید XP هایی که کسب می کنید 2 برابر حساب می شود و می توانید Level کلن خود را در Clan War سریعتر بالا ببرید.جهت توضیحات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.

۴

استراتژی حمله GoVaHo

استراتژی ها

استراتژی حمله GoVaHo

در این مطلب نحوه حمله با استراتژِی GoVaHo می پردازیم که نیروهای اصلی این استراتژی از سربازهای گولم ، والکایری و هوگ رایدر تشکیل شده است که این استراتزی را می توانید از تاون هال هشت به بعد روی حریفان ، اجرا نمایید ! که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت ...

۳

روش نابودی یک نقشه عمومی در TH10

استراتژی ها نقشه های بازی

روش نابودی یک نقشه عمومی در TH10

یک نقشه عمومی دیگر که در تاون هال 10 و همچنین 11 فراگیر شده است این مپ می باشد که افراد زیادی از آن استفاده می کنند و یکی از نقشه های محبوب 2015 است که به علت دایره ای شکل قرار گرفتن تولید کننده ها و همچنین نوع قرارگیری مخازن گلد و اکسیر به Resource Ring معروف شده است یعنی مپ "منابع دایره ایی شکل" که با دیدن این مپ علت نام گذاری آن را درک می کنید ، که با اندکی تغییرات ، کلشرها هم آن را در وار بکار می برند ، در این مطلب چگونگی حمله به این نوع بیس را بررسی می کنیم و چگونگی حمله آن را در ادامه مطلب یاد می گیریم.

نقشه وار ضد سه ستاره TH8

نقشه های بازی

نقشه وار ضد سه ستاره TH8

اینبار یک نقشه دهکده برای تاون هال 8 عالی که ضد سه ستاره شدن است را برایتان بررسی می کنیم و گذاشته ایم ، با سپاس از Black Hat که طراح این نقشه بوده است ، از عمر این نقشه چند ماهی بیش نمی گذرد و هنوز بصورت عمومی زیاد استفاده نشده است و این نقشه امتحان خود را به خوبی پس داده است ، که در ادامه مطلب میتوانید نحوه چینش و مزایا و معایب آنرا بخوانید.

۵

روش نابودی یک نقشه عمومی در TH11

استراتژی ها نقشه های بازی

روش نابودی یک نقشه عمومی در TH11

امروز می خواهیم آموزش نابودی این نقشه دهکده را در تاون هال 11 که یک بیس تروفی/وار است را به شما آموزش دهیم که این نقشه در تاون هال یازده به علت محبوبیت آن استفاده عمومی زیادی بین کلشر ها دارد که مورد استفاده این نقشه این است که افراد می خواهند به لیگ های بالاتر صعود کنند و یا استفاده از آن در کلن وار ها باعث کمتر ستاره دادن به حریف می شود و خب هر نقشه ایی نقطه ضعفی هم دارد که با هم به بررسی آن برای درهم شکستن این نقشه در ادامه مطلب خواهیم پرداخت .

۵

چگونه جستجویی سریعتر داشته باشیم؟

آموزش های بازی

چگونه جستجویی سریعتر داشته باشیم؟

حتما در زمانهایی که سربازخانه ها را بوست می کنید ، می خواهید که حداکثر استفاده را از آن نمایید و زمان کمتری را به هدر دهید و از شر این ابرهایی که هنگام جستجو  ظاهر می شود ،خلاصی یابید! و یکی از مسائلی که زمانبر است همین گزینه جستجو برای حریف یابی مورد نظر است ، برای این مساله یک ترفند کوچک وجود دارد که در ادامه مطلب آن را برایتان توضیح خواهیم داد ...

راهنمای کامل و دانلود برنامه ایکس مود گیمز (XMODGAMES)

آموزش ها

راهنمای کامل و دانلود برنامه ایکس مود گیمز (XMODGAMES)

ورژن 2.3.1

  آپدیت جدید برنامه ایکس مود گیمز 

3 فروردین ماه 1395

مد جدید ایکس مود برای بازی کلش آپدیت شد

***

هنگام اجرا MOD بازی کلش آف کلنز را آپدیت کنید

ایکس مود گیمز - Xmodgames از سری نرم افزارها و ابزارهای تقلب در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است  و به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach و ... پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

همان طور که می دانید Clash Of Clans از برترین بازی استراتژیک دنیاست و از دسته بازی های آنلاینی است که به دلیل آنلاین بود و دخیره اطلاعات در سرور بازی و ارتباط دائمی با آن هک و مود برای آن تقریبا غیر ممکن و شاید ناموجود باشد . اما در این پست قصد داریم به معرفی روشی برای مقداری تقلب در بازی بپردازیم .
ما به شما در ادامه مطلب به آموزش و دانلود و رفع مشکل اجرا نشدن این برنامه در برخی از گوشی ها می پردازیم ...

۳

بررسی عملکرد Bowler در حالت دفاعی

له کننده (Bowler)

بررسی عملکرد Bowler در حالت دفاعی

پیش نمایش چهارم : بعد از معرفی سرباز جدید Bowler که از سربازهای پادگان مخوف و دارک اکسیر بود و دیدیم که نحوه حملات آن به دهکده های دشمن چگونه است در این پیش نمایش حالت دفاعی آن را بررسی می کنیم که اگر در کلن کسل شما این سرباز قرار بگیرد ، چگونه از دهکده شما محافظت خواهد کرد و آیا اصلا به درد دفاع می خورد؟ برای پاسخ به این سوال به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

چندرسانه ای