آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

اخطار BANNED برای کلن ها !

اخبار و شایعات

اخطار BANNED برای کلن ها !

سوپرسل طی یک اطلاعیه رسمی در کلیه کانال های مجازی خود اعم از فیسبوک و تویتر و وبلاگ و ... خود ، اخطاری در مورد استفاده از نرم افزارهای تقلب در بازی داد که اینبار کلیه اعضای کلن را هدف قرار می دهد که در ClanWar های خود از نرم افزارهای تقلب استفاده می کنند ، با توجه به مهم بودن این اخطار از طرف سوپرسل ، متن و توضیحات آنرا می توانید در ادامه مطلب مطالعه نمایید.

fair play : clan wars edition

متن فارسی اخطاریه سوپرسل بدین شرح است :

بازی جوانمردانه: نسخه کلن وار ها !

سوپرسل همچنان به بن کردن اکانتهایی که از نرم افزارهای ثالث 3rd استفاده میکنند ادامه خواهد داد.(روبات ها و مدها).اگر چه ما این جریمه را برای عدم سوء استفاده کلن های متخلف در War کافی نمی دانیم.
هر کلنی که بخواهد تخلف کند با مجازات بن 14 روزه از War مواجه خواهد شد و تعلیق این کلنها از War غیرقابل مذاکره و گفتگو خواهد بود و برای کل اعضای کلن به اجرا درخواهد آمد.
بنابراین جهت اجتناب از این بن شدن و یا تعلیق شدن در کلن وار،لطفا تمامی نرم افزارهای تقلب را از روی دیوایس هایتان (اعم از گوشی، تبلت و ...) پاک کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که هم کلنی هایتان هم همین کار را انجام دهند.
همچنین اگر در کلنی که هم اکنون هستید اعضای آن از نرم افزارهای تقلب استفاده می کنند، آن کلن را ترک کنید و به کلن دیگری بروید!
با این هشدار ، ما امیدواریم به تمامی بازیکنان این فرصت رو بدیم تا بازی را به روشی جوانمردانه انجام بدهند و از آن لذت ببرند.

پی نوشت :

 بنابراین می توان از اخطاریه سوپرسل اینگونه نتیجه گرفت که استفاده از مود برابر است با بن شدن کلن و ممنوع شدن استارت وار ۱۴ روز برای کل کلن و بن دائم شخصی که استفاده از مود میکرده است، این اخطاریه در حالی منتشر شد که اعضای تیم ایکس مود گیم چند روز پیش یک معرفی از نسخه جدید و غیرقابل شناسایی ایکس مود خود داشت که در دونسخه پولی و رایگان منتشر شد و دوباره شرکت سوپرسل را به چالش کشید !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها clan war fair play

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای