آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

اجرای همزمان چند اکانت توسط ربات MyBot

ربات های کلش

اجرای همزمان چند اکانت توسط ربات MyBot

اکثر کاربران می خواستند بدانند که چگونه می توان ربات کلش آف کلنز را همزمان برای چندین اکانت خود راه اندازی کنند ، چون تا این زمان فقط می توانستند ربات را برای یک اکانت خود فعال کنند و سپس به دیگر کارهای خود برسند ولی ما در این آموزش به شما یاد می دهیم که چگونه چندین اکانت خود را به ربات بسپارند و دیگر به راحتی چندین اکانت خود را بصورت همزمان بازی کنند! برای آموزش این کار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۱

حمله انتحاری

استراتژی ها

حمله انتحاری

در این مطلب شما استراتژی حمله انتحاری را یاد خواهید گرفت ، حمله انتحاری را می توان یک نوع استراتژی برای حمله به قهرمانان روستاهای دشمن توصیف کرد مثلا آرچر کویین دشمن ، مثلا آرچر کویین زمانی هست  که در محیط نزدیک به شما و دسترسی به آن دارید و در عمق دهکده نمی باشد و شما باید قبل از فرستادن نیروهای اصلی سعی کنید آن را بکشید !

این کار باید با کمترین نیرو انجام شود که در طول حمله برایمان مشکلی پیش نیاید و دچار کمبود نیرو نشویم و با هم در ادامه مطلب این موضوع را بررسی می کنیم .

۱

مقابله با استراتژی کویین واک

استراتژی ها

مقابله با استراتژی کویین واک

در مطلب امروز مساله ای که مرتبط با استراتژی کویین واک ( ملکه کماندار + تعدادی هیلر )  است را بررسی می کنیم و می خواهیم ترکیب نیروهای ضد این استراتژی کویین واک در کلن کسل را به شما معرفی کنیم که به منظور مقابله با این استراتژی کویین واک چه کار کنیم و آن را خنثی نمایم ناگفته نماند که این استراتژی که هم اکنون محبوب ترین استراتژی است و مورد استفاده بسیاری از کلشرها می باشد بطور خلاصه در این آموزش شما خواهید فهمید که چه نیروهایی در کلن کسل خودمان برای مقابله با استراتژی کویین واک مناسب است ، بنابراین به ادامه مطلب در زیر کلیک کنید.

۳

چشم طمع چینی ها به کلش آف کلنز

اخبار و شایعات

چشم طمع چینی ها به کلش آف کلنز

شرکت سرمایه گذاری چینی Tencent Holdings پیشنهاد خرید 9 میلیارد دلاری برای کلش آف کلنز را داده است.
به گزارش خبرآنلاین، این شرکت مستقر در «شین زن» که درآمد سالانه اش بیش از 102 میلیارد دلار گزارش شده، در حال مذاکره با کمپانی فنلاندی «سوپرسل» است تا بتواند این بازی محبوب را از آن خود کند. اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب آمده است.

۰

نکاتی در استفاده از والکایری در حملات

والکایری Valkyrie

نکاتی در استفاده از والکایری در حملات

بیشتر کلشرها می دانند که والکایری در تاون هال 8و 9 و 10 سرباز محبوبی است ولی وقتی از این سرباز استفاده می کنند شاید نتیجه خوبی کسب نمی کنند بنابراین در این پست مطالبی را برای استفاده بهتر از این سرباز برای شما آماده کرده ایم که در ادامه مطلب آنرا مشاهده نمایید.

۸

خبرهایی جدید در قسمت News بازی

اخبار و شایعات فیلم و تیزر بازی

خبرهایی جدید در قسمت News بازی

امروز بعد از یک آپدیت کوچک در داخل بازی به قسمت News بازی دو قسمت اضافه شد که یکی خرید جم از کافه بازار است که به راحتی قادر خواهید بود با کارت های شتابی خود و به ریال ، جم بخرید . این خرید کاملا قانونی و مورد تایید سوپرسل می باشد و دیگر مانند گذشته دردسر های خرید از سایتهای دیگر که باید پسورد و جیمیل را می دادید و یا اینکه خرید گیف کارت و مسائل تحریم و مشکلات آن را داشت را دیگر ندارید و در محیطی امن می توانید جم به قیمت مصوب سوپرسل تهیه نمایید.

خبر دیگر نیز اضافه شدن فیلمی تبلیغاتی جدید است که در مورد بازی های دوستانه توسط سوپرسل تهیه شده است که می توانید آنرا در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

راهنمای قسمت های ربات My Bot

ربات های کلش

راهنمای قسمت های ربات My Bot

در این راهنما شما با قسمت های مختلف ربات My Bot آشنا می شوید و این راهنما مطابق با آخرین ورژن این ربات تهیه شده است و در آینده ممکن است تغییراتی در این ربات بوجود بیاید که اگر شما همین راهنما را به خوبی یاد بگیرید ، خواهید توانست در آپدیت های آینده ، این ربات را نیز خودتان راه اندازی و تنظیم نمایید برای آشنایی با قسمت های مختلف این ربات به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اتصال گوشی BlackBerry 10 به اکانت گوگل

متفرقه

اتصال گوشی BlackBerry 10 به اکانت گوگل

کلش آف کلنز فقط مخصوص گوشی بلک بری اضافه شد.

18 خرداد 1395

همانطور که می دانید ما می توانیم بازی کلش آف کلنز را روی گوشی بلک بری 10 بازی کنیم ولی ما نمی توانیم این بازی را مانند گوشی های اندروید و iOS بلعکس منتقل کنیم از این رو این مطلب به این اختصاص دارد که بر روی BlackBerry 10 یک گوگل ID بسازیم و آنرا بتونیم روی گوشی های اندروید و iOS انتقال بدهیم - این کار بر روی مدل Z30 تست شده و بخوبی کار میکند و برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۸

بهترین نقشه های خرداد 95

نقشه های بازی

بهترین نقشه های خرداد 95

ما می دانیم که بسیاری از شما به دنبال بهترین نقشه برای دهکده تان هستید که بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید و بنابراین سعی می کنیم که ماهانه بهترین نقشه ها را برای دهکده تان در تمامی تاون هال ها را معرفی کنیم ، نقشه هایی برای War  و همچنین حفظ منابع(Farming) معرفی کنیم ، البته اگر در سایت به قسمت نقشه ها ( کلیک کنید ) مراجعه کنید ، می توانید نقشه های خوبی که قبلا هم معرفی شده است را مشاهده نمایید ، یک نقشه خوب و جدید همیشه در بازی کلش آف کلنز می تواند کمک زیادی به شما کند ، برای دیدن نقشه های این ماه که برای TH7 تا TH11 معرفی شده است به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

راهنمای طلسم اسکلت

طلسم اسکلت Skeleton Spell

راهنمای طلسم اسکلت

طـلـسـم اسـکـلـت که در ورژن جدید بازی به آن اضافه شده است و توسط کارخانه طلسم ساز سـیـاه تولید می شود ، دارای تنوع زیادی در استفاده از آن در حملات می باشد که بهترین استفاده از آن در درجه اول برای منحرف کردن آتش ساختمان های دفاعی دشمن است و سپس برای محافظت از نیروهای کلن کسل خودمان می باشد ، در این راهنما ما به شـما می آموزیم که چگونه به بهترین حالت از این طلسم استفاده بهینه نمایید ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

آموزش داشتن دو اکانت کلش آف کلنز در iOS

آموزش ها

آموزش داشتن دو اکانت کلش آف کلنز در iOS

اکثر کاربرها به داشتن یک اکانت بازی کلش آف کلنز راضی نمی شوند و از چندین اکانت بازی بر روی یک دستگاه استفاده می کنند و لود کردن و سر زدن به دهکده های خود یکی از کارهای روزمره آنها شده است و لود کردن آنها و تغییر اکانت هم یکی از کارهایی است که آنها باید انجام دهند ، ما در این آموزش نحوه تغییر اکانت ها را در یک گوشی iOS خود فرا خواهیم گرفت و البته این کار بر روی دستگاه های با سیستم عامل iOS اکثر مواقع با مشکلاتی همراه است که به هر حال با نحوه اجرای دقیق آن موفق خواهیم شد که اکانت هایمان را تغییر دهیم که در این مطلب سه راه را به شما آموزش خواهیم داد ، بنابراین جهت آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

۴

سری جدید نقشه تاون هال یازده

نقشه های بازی

سری جدید نقشه تاون هال یازده

در این قسمت چند نقشه جدید برای تاون هال یازده را برای شما گذاشته ایم که این نوع نقشه ها از نوع هیبرید می باشند ، نقشه های هیبرید در کلش آف کلنز به نقشه هایی می گویند که ترکیبی از فارمینگ و تروفی است. یعنی در عین حال که به حفاظت منابع توجه می شود، برای عدم از دست رفتن کاپ ها هم تلاش می شود. در ادامه مطلب این نقشه ها را می بینیم.

۸

پس لرزه - حداکثر حفاظت از اکسیر سیاه TH9

نقشه های بازی

پس لرزه - حداکثر حفاظت از اکسیر سیاه TH9

پس لرزه نام این نقشه فارمینگ برای تاون هال 9 است که نوع چینش این نقشه ، جهت حداکثر حفاظت از منبع اکسیر سیاه است. این نقشه برای افرادی که در لیگ های بالای کریستال و مستر هستند بسیار مناسب است که این نشان دهنده قدرت این مپ می باشد ! که توی این لیگ ها بیشتر استراتژی های GiWi, GoWi, GiWiVa بکار می رود و حفاظت و احتیاج به اکسیر سیاه بسیار لازم است.این نقشه بسیار خوب کار می کند برای دهکده ماکسیمم شده در تاون هال 9 و اگر این نقشه را برای خودتان چیدید و دیدید که غارت در این نقشه زیاد است و شکست می خورید ، علتش این است که دهکده تان به ماکسیمم نرسیده است.پس ساختمان های دفاعی باید ماکس باشد (ارتقا یافته باشد) ، امیدوارم با چینش این نقشه برای خودتان ، نتیجه خوبی بگیرید و این نقشه توسط Zegaloft طراحی شده است ،برای بررسی این نقشه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

مشکلات بلواستکس در رابطه با کلش آف کلنز

متفرقه

مشکلات بلواستکس در رابطه با کلش آف کلنز

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر کسی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های مخصوص گوشی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید ، از آنجا که بازی کلش آف کلنز نیز روی بلواستکس قابل اجرا است و با آپدیت این بازی ممکن است مشکلاتی برای شما بوجود بیاید ، در این قسمت مجموعه ایی از این اشکالات و همچنین راه حل این اشکالات را خواهیم گذاشت و شما با مطالعه دقیق مطالب و دیدن فیلم های آن می توانید مشکلات خود را برطرف نمایید ، ممکن است این راه حل ها موقتی باشد و بعدا درست شود و یا یا تغییرات بازی نیز مشکل شما حل شود و شاید هم مشکلتان همچنان پابرجا باقی بماند ، برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

چندرسانه ای