آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

چرا اکانت کلش من هک شد ؟ صفحات فیشینگ چیست ؟

آموزش ها

چرا اکانت کلش من هک شد ؟ صفحات فیشینگ چیست ؟

متاسفانه شاهد این هستیم که برخی افراد (کلاهبردار) با ایجاد یک صفحه یا پیج (صفحه وب) فیشینگ با عنوان جم رایگان کلش اف کلنز یا جم بی نهایت کلش اقدام به کلاهبرداری کرده و اکانت بازیکنان را هک میکنند .

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

صفحه فیشینگ یعنی چی ؟

صفحه فیشینگ یک صفحه وب است که برخی اطلاعات را از شما درخواست میکند اعم از جیمیل / رمز جیمیل / تاریخ شروع بازی / نوع دستگاه و... در عوض به شما اطمینان میدهد که جم رایگان برای شما تهیه میکند یا هر نوع عمل کلاهبرداری دیگر.
به عبارتی اطلاعات شخصی شما را از شما میگیرد و برای سازنده ان صفحه ارسال میکند.

زمانی که صاحب این صفحه اطلاعاتی که توسط شما در این پیج (صفحه وب)پر شده است را بررسی میکند , به راحتی میتواند اکانت شما را هک کرده و حتی به اطلاعات برخی از اکانت های شما در شبکه های اجتماعی نیز اعم از اکانت فیسبوک / اینستاگرام و ... دسترسی پیدا کند و اقدام به هک انها نیز بکند



نمونه صفحه فیشینگ

پس خواهشا فریب جم رایگان یا هک رایگان یا هر گونه از این دسته متنها و پیج های تقلبی و کلاهبرداری را نخورید.

همونطور که بارها گفتیم هیچگونه جم رایگان یا خرید جم رایگان یا نرم افزار جم رایگان واقعی نیست خواهشا دقت کنید تا اکانت شما یا بهتر بگم اکانت های شما هک نشود . این متن را به دوستان خود نیز بدهید تا از سرفت اکانت انها نیز جلوگیری شود . 

>>> تنها کلن سایت ما <<<

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

  1. سلام.جیمیل من تایید دو مرحله ای هست.قبلا بازیم رو دادم دوستم ک برام ببره بالا.بعد ک ازش گرفتم جیمیلم تایید دو مرحله ای کردم.و بقیه چیزاشم عوض کردم.اما حس میکنم یکی میاد تو اکانتم.دستگاه هایی هم ک ب جیمیلم وصله رو وقنی میبینم ی گوشی ناشناس هست اما وقتی میزنم روش نمیتدنم پاکش کنم.لطفا بگید چکار کنم ک خیالم راحت بشه و کسی نتونه بیاد داخل اکانتم.لطفا جواب بدین
  2. بعد بلواستک حذفشم میکنی کامل وقتی نصبش میکنی دوباره کلشی که 6 ماه پیش روش بوده میاد یا حتی بعضی اوقات گوشی
    • پاسخ:

      چون بلواستکس را کامل حذف نمیکنید و دیتا ها باقی می ماند ، مطلبی در باره مشکلات بلواستکس را ببینید و نحوه حذف کامل بلواستکس هم فیلمش موجود است ببینید.
  3. یه سوال دیگ ببخشید . من قبلا اینو امتحان کردم که رمز جیمیلو عوض کنم و دوباره بازی رو لود کنم ولی تاثیر نداره اخه چرا? بعدش دوستم خیلی وقت پیش اکانت دستش بود . الان 5بار اپدیت اومده روش حداقل
    • پاسخ:

      ما متوجه نشدیم که بالاخره شما کسی وارد اکانتتون میشه یا نه ! نوشتید 6 ماهه مزاحم ندارید و باز نوشتید دوستتون میتونه بیاد ، اگر مزاحم ندارید که هیچ ، ولی اگر مزاحم دارید باید با سوپرسل مراحل قبل را انجام دهید که با توجه به اینکه یک بار انجام داده اید دیگه احتمالش کمه سوپرسل کمکتون کنه ، تا زمانی که بازی روی گوشی دوستتون نصبه اون هم میتونه بیاد تو بازی و با تغییر پسورد هم باز میتونه بیاد چون بازی روی گوشی نصبه ، مگر اینکه بازی را پاک کنه و شما هم پسورد جیمیل را تغییر داده باشید که دیگه نمیتونه بیاد .
  4. نه منظورم id گوگل پلی گیمز بود با اون ایدی که باید حتما برا ورود به village بسازی که خودش میسازه
    • پاسخ:

      گوگل اینو برای امنیت گذاشته و اگر ایدی گوگل پلی گیمز رو ندونه نمیتونه به بازی وارد بشه ولی به هر حال شما حتما پسورد جیمیل را دو مرحله ایی کنید.
  5. من قبلا اکانتمو یکی هک کرد یعد پسش گرفتم جیمیلمو عوض کردم خیلی وقت پیش . بعدها اکانتمو چند روز دادم دوستم . میخواستم الان اطمینان پیدا کنم دیگ نمیتونه بیاد کسی البته کسی نمیاد داخل اکانت 6 ماهه. میخوام یه کاری کنم که کل اکانتای دیگ بن بشه . میترسم داخل بلواستک داشته باشدش . با توجه به اینکه من یه بار قبلا جیمیلو عوض کردم و بقیه رو بن کردم . بازم میتونم این کارو کنم برا همین اکانت واس بار دوم فقط میخوام خیالم راحت شه . چون فکرمو بدجور مشغول کرده. ممنون
    • پاسخ:

      چون بازی آپدیت شده ، امکانش کمه که کسی اونو داشته باشه ، برای امنیت بیشتر شما بازی اگه سیو است پاک کنید و پسورد جیمیل را دو مرحله ایی کنید و بازی را دوباره نصب کنید و با پسورد جدید و جیمیلتون بازی را دوباره لود کنید و دیگه هیچکس نمیتونه دسترسی داشته باشه.
  6. سلام . من چند وقت بود نیومده بودم کلش وقتی اومدم میخواس سوییچ اکانت کنی باید ایدی گوگل پلی گیم رو تایید کنی یه ایدی که خودش میسازه . میخواستم بدونم میتونن هک کنن اگه گوگل پلی جیمیلت که اندرویده ایدی داشته باشه?
    • پاسخ:

      دسترسی به جیمیل داشته باشه بله ، شما رمز جیمیل را دو مرحله ایی کنید تا خیالتان راحت باشد همیشه.
  7. سلام
    من امروز بعد از دوساعت وارد اکانتم شدم و اول که دیدم همه بیلدر ا دارن کار میکنن بعد نگاه کردم و دیدم اخرین اتک رو خودم زدم بعد نگاه کردم دیدم1900 تا جمم کم شده موندم بغض کنم یا گریه
    من این اکنت رو دیروز از دوستم گرفتم و خمون روز هم رمزشو عوض کردم هم وارد شدن رو بهش دو مرحله ای کردم و هم شماره موبایل و رمز پشتیبان براش گذاشتم ولی امروزه که اینطوری شد
    • پاسخ:

      دوست عزیز ، اگه اکانت ماله کسی دیگه است ، با تغییر پسورد هم کاری نمی تونید بکنید و احتمالا صاحب اکانت وارد اکانتش شده است
  8. همان طور که میدانید همیشه بعد از آپدیت لوت خیلی زیاد میشه ولی من الان وارد سایت www.clashofclansforecaster.com شدم و دیدم که تا ساعت 12 نصف شب لوت اصلا نیست ولی از ساعت 1 تا 10 صبح فردا لوت خیلی زیاده طوری که من تا حالا ندیده بودم اینجوری لوت رو اینجوری زیاد نشون بده به خاطر همین فکر میکنم امروز قرار نیست مشکل سرور بازی درست بشه نظر شما چیه ؟؟/
  9. سلام خسته نباشید
    شهر و کشور را چطوری باید پیذا کنیم ایران را قبول نمیکند برای ایمیل زدن به سوپرسل
  10. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ایا این جم ساز هایی که میفروشن واقعیت داره ؟
    مثل این *******************
  11. سلام
    بازی دوستم لول 27 هست.
    گوشیش رو تو اب انداخت و خراب شده
    بازیش رو یه ایمیل سیو بوده که حالا پسوردش رو میدونه ولی متاسفانه ایدیش یادش رفنه.
    متاسفانه ایمیل ربکاوریش رو هم نمیدونه
    به نظرتون راهی هست که بشه بازی رو برگردوند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای