آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

دریافت جم توسط نرم افزار تولید جم

اخبار و شایعات دانلود بازی

دریافت جم توسط نرم افزار تولید جم

به علت در خواست های فراوان و سـوالات زیاد در این مطلب می خواهیم درباره یک نرم افزار عـجیب و غـریب که باعث سردرگمی و هیجان و تحریک دوستـان برای خـرید آن شده است صحبت کنیم و این چیزی نیست جز " نرم افزار ساخت جم کلش آف کلنز" که در ادامه مطلب می توانید این برنامه را بصورت مجانی دانلود کنید ...

دوستان تبلیغات این برنامه را در سایت های مختلف می بینند که بعضی ها این برنامه را هم بصورت اشانتیون همراه با همین ربات های مجانی که در سایتمان گذاشتیم به قیمت های مختلف 40 - 30 هزار تومان به فروش می رسانند ! و یا خود برنامه جم ساز را هم جداگانه با قیمت های مختلف به فروش می رسانند ...

باز هم مثل همیشه تاکید می کنیم که برای بازی کلش آف کلنز اصلی هک و یا کراک وجود ندارد تا چه برسه به اینکه برنامه ایی وجود داشته باشه که جم را هم افزایش دهد ! پس این برنامه جم به شما اضافه نمی کند و  مثل پینوکیو ساده نباشید که روباه مکار و گربه نره گفتند اگه سکه هاتو اینجا بکاری فردا صبحش درخت سکه در میاد !

به هر حال چون مطلب های ما را افراد 11-10 ساله هم دنبال می کنند ، این مطلب را گذاشتیم تا دچار وسوسه برای خرید این برنامه نشوند .

اصلا می تونید این برنامه را بعد از تبلیغ آن در پایین صفحه بصورت رایگان دانلود کنید و امتحان کنید !

متن تبلیغات دروغین که برای این برنامه گمراه کننده می شود که ممکن است در سایت یا ایمیل خود ملاحظه کرده باشید


نرم افزار جم سازClash of Clans

اثبات کارکرد نرم افزار در قسمت پایین موجود می باشد !

جم ساز کلش آف کلنز +

 قیمت برای مدت محدود  : ۲۵ هزار تومان 

 >>> بصورت مجانی از سایت ClashOfClansGame.IR در پایین صفحه دانلود کنید <<<

هر ماه اکانت و جم کلش بفروشید و میلیونر شوید !

هدیه ما

نرم افزار جم ساز کلش

روزانه ۱۰۰۰۰ جم دریافت کنید!

فقط با قیمت یک ربات کلش

نرم افزار ساخت جم را رایگان دانلود کنید

۲۵ هزار تومان برای مدت محدود(رایگان دانلود کنید)

بهمراه آموزش تصویری کامل به زبان فارسی

برخی از فروشگاه های جم اینترنتی به این روش جم را میسازند

 

دارای دو حالت نرم افزاری و ترفند دریافت جم رایگان

فیلم اثبات دریافت جم توسط نرم افزار :

دانلود فیلم

% نرم افزار بصورت تضمین میباشد

و در صورت نارضایتی مبلغ عودت خواهد شد%

 نسخه دائمی این نرم افزار در سایت اصلی سازنده با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار بفروش میرسد

ما توانستیم با کرک کردن آن ،نسخه دائم را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم

دانلود برنامه دروغین نرم افزار تولید جم بصورت رایگان


در صورتی که نمی دانید چگونه از" آپلودبوی" دانلود کنید ، راهنمای دانلود بازی را در زیر مطالعه نمایید :

*راهنمای دانلود فایل از UPLOADBOY*

1- روی دکمه دانلودبالا کلیک می کنیم

2- از پنجره باز شده در قسمت سمت چپ دانلود با تاخیر ومحدود را انتخاب و کلیک می کنیم.

3- دایره ای ظاهر می شود که زمان است که در حدود 50 ثانیه است و بصورت معکوس کم می شود و صبر می کنیم تا صفر شود.

4- بعد از صفر شدن زمان به جای دایره دکمه ای ظاهر می شود تحت عنوان " ایجاد لینک دانلود " روی آن کلیک می کنیم.

5- کمی پایین تر از صفحه دکمه ای ظاهر می شود بنام " دانلود فایل " که با کلیک بر روی آن فایل را می توانید با سرعت دانلود کنید

.

دانلود

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹۳)

  1. اقا باهات احساس همدردری میکنم که گیر یه ملت اسکل افتادی من نمیدونم اینهمه IQ یه شبه از کجا در اومدن
    والا برای این ملت که ادم رو روانی میکنند تاسف نمیخورم برای خونوادشون طلب صبر میکنم شما هم اصلا غم به دلت راه نده و با تمام توان به این دانشمندان بخند اگه هم بعد از نمازی بعد از افطاری وقت داشتی براشون دعا کن...



    عمن یجیبو مسطر اذا و یکشفسو...


    همه با هم...


    عمن یجیبو مسطر اذا و یکشفسو...


    برای شفای مریضا...


    عمن یجیبو مسطر اذا و یکشفسو...
  2. آخه شما دیگه چه جور آدمایی هستین ؟؟؟ واقعا اصلا میخونین؟؟؟؟؟؟ اصلا فارسی بلدین؟؟؟؟ این بدبخت خودش میگه کار نمیکنه که ... گول سود جوها رو نخورین.... یعنی واقعا متاسفم برای سرانه مطالعه کشورم 😂😂😂
  3. سلام
    ممنون از اطلاع رسانی شما
    به متاسفانه از اینا زیاده
    خودم فریب خوردو-شما فریب این دروغهارو نخورید
  4. با سلام خسته نباشید این برنامه واسه گوشیم هم هست یا خیر خیلی ممنون دوستان عزیزم.
    • پاسخ:

      مطلب را دوباره بخوانید !!!
  5. سلام ممنون مدیر جان، من خیلی دنبال این چیزا چه تو سایت های ایرانی و چه خارجی گشتم هر دری رو بخوای زدم. برادر من راه نداره جم مفت نیس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    حکایت ما شده حکایت پینوکیو و درخت سکه!!
    مثه اینکه یادمون رفته هدف فقط سرگرمی و بازی بود الان شده رقابت و کل کل........
  6. برهانیییییییییی

    داداش سلام مال اندروید????????????????????????????


    لطفا جواب بدید
  7. سلام برنامه کار میکنه بالا میاد ولی مال من وقتی به 97%میرسه یک صفحه سفید باز میشه روش مینویسه unlockروش کیلیک میکنم مینویسه.............

    Sorry, there are no offers in your region at this time.چیکار کنم سریع پاسخ بدین
    • پاسخ:

      مطلب را دوباره بخوانید !!!
  8. به بخشید می خواستم بدونم کار میکنه
    اصل برنامه رو اگر رایگان بزارید من ممنون میشم
  9. (لطفا جواب پیامما بدید ) سلام ، خوبید ؟ ببخشید یکم دقت کنید اون یرنامه که داخل فیلم هست با این که ما دان کردیم فرق داره فرقشم اینکه با این که ما دان کردیم اکسیر و طلا میشه فرستاد ولی با اون نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا اون برنامه را بذارید . با تشکر از مدیر سایت
    • پاسخ:

      مطلب را به دقت بخوانید !!!!
  10. سلام. اصل برنامه رو ازکجا میشه به صورت رایگان دانلود کرد اصلا هست. اصلا وجود داره.اگه وجود داره یه لینک دانلود بزارید لطفا
  11. سلام داداش من یه نرم افزار پیدا کردم مثل جم سازه .و برای اندروییده. فقط تو این .گیفت میده وقتی یک نرم افزاریو دانلود میکنی بهت امتیاز میده و اگه امتیازت به حد رسید بهت گیف هربازیو میده که خیلی خوبه اگه خواستید میتونم نرم افزار و سایتی که دانلوط کردمو بدم 😆
  12. به نام خدا
    ما هم بگیم کار کرده که بقیه ضایع نشن ( منظورم مدیر نیست )
    و اینکه میدانید چرا سرعت اینترنت پایینه بخاطر فحاشیه مردم تو فضای مجازی بخدا به بچه ها هم نگاه کنید که اون ها یاد نگیرن بفهمید مملکت نفهم
    ما همه با هم یکی هستیم پس به خودمان گول نزنیم
    فقط کوروش و داریوش کبیر
  13. هزار آفرین برشما صد آفرین بر شما صد میلیارد آفرین برشما که به نظر کاربرانتون احترام میگذارید!
  14. سلام آقای مدیر سایت مواظب باش اکانت های مردم رو تو سیاه چال خودت نکشونی این برنامه های چرت و پرت رو از کجا آوردی؟!
  15. هر کی خریده خیییلییی خله. اخه فک نمیکنید 500 تا جم 16000تومنه اونوقت این برنامه ک ادعا میکنه روزی 10000جم میده قیمتش نباید بیشتر از100000تومن باشه.یکم منطقی باشید و فکر کنید
  16. سلام . شما نسخه ی اصلی رو نزاشتید اون اصلیه عد از وارد کردن ایمیل Connect داره.دوست من از یه سایت خرید2000تومان کار هم کرد ولی بعد چند روز اکانتش بلاک شد.
  17. سلام من این جم ساز رو دانلود کردم وقتی دانلود شد، زدم روش صفحه‌ی(نصب کننده بسته) نیومد چرا؟
  18. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ببخشید توی ی سایت *******************این نرم افزار هست میخواستم بدونم واقعیه یا نه
    • پاسخ:

      خیر این برای هک کردن بازی شما ساخته شده است ! و با اجرای این برنامه بازی تون را از دست می دهید. کارش هم بدین صورت است که شما با اجرای این برنامه ، هکر می تونه به سیستمتون دسترسی  پیدا کنه و در سیستم تون برنامه و تروجان نصب واجرا کنه ، به همین منظور احتیاج به زمان داره و به خاطر همین گفته که برنامه را اجراکنید و ساعتی منتظر بمانید و دست به هیچی نزنید که در این مدت وی بتونه کارشو انجام بده !


  19. سلام دوست عزیز منون بابت اطلاع رسانیتون فقط اگه اگه اگه میشه کد قالبتونو بهم بدید اگرم نمیدید میشه بگید از گجا بگیرم قالبو؟ بسیار ممنونم
    • پاسخ:

      آدرسش زیر سایت هست ، روی نقاش کلیک کنید.
  20. سلام اقا مدیر من برنامهی رو دانلود کردم راحت ولی روی 97%گیر میکنه لطفا کمک کنید و هر چه زود تر جواب بدید!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
  21. خخخ الکی پول خودتون رو هدر دادید
    هیچکی از این برنامه ها نمیخره احمق که نیستیم
    ما به همون ربات هم قانیم



    تو فیلمه ویندوز ریس ال کلبی نداشت پس ویندوز نیست که
  22. سلام ببین این عکسی که شما در پست بالا گذاشتید با این برنامه ای که برای دانلود گذاشتید فرق داره من دنبال این یکی هستم که گزینه Device داره که سایتا برای فروش این نسخه رو گذاشتن اینو اگه میشه بدید ممنون.
    • پاسخ:

      هیچ فرقی نمی کنه ، فیلم و عکس و مطلب یکی است ، لطفا فرقش را بنویسید
  23. چه کامنتای جالب و بحث برانگیزی:))
    برنامه تقلبی و الکیه بعد موندم اون داداشمون چطور کامت گذاشته که دمت گرم کلی جم گرفتمو فلان خخخ خیلی باحالی همچین برنامه ای نیست وگرنه دیگه همه فروشگاه جم باز میکردن
  24. سلام اقا خدایش راست میگیه مدیرت نخرید من خریدم سرم کلاه رفت کار نمیکنه .. بازم دمش گرم که ب ملت گفت کار نمیکنه ... با تشکر
  25. سلام من نصخه اصلی این برنامه رو پیدا کردم لینکشو براتون میزارم
    http://fileice.net/download.php?file=3gcre
  26. عزیز .
    مدیر محترم وقتی تو 97%گیر میکنه بگو چی کار کنیم مردم رو سر کار گذاشتی . من باید بدونم سر کار نیستیم ولی چرا کار نمیکنه
    من خودم هکرم و عضو تیم BLAK TMهستم ولی تا اون جای که ما هم میدونیم امکان نداره سرور کلش هک بشه که حدود500000سرور در جهان داره هک جیمیل هم با برنامه PoydexV3 امکان نداره
    هک با برنامه امکان نداره هک وای فای هم با وی پی اس کار میکنه
    بازم با مشکلات سایتتون باز هم سایت خوبی دارید
    • پاسخ:

      جناب هکر ، اگه مطلب را یکبار دیگر بخوانید ، ممنون میشویم !!!!!!
  27. یعنی باحال تر از شما به عمرم ندیدم.
    بابا بشینید مطلبو بخونید ، خود مدیریت سایت داره به وضوح میگه نرم افزار فیکه ، میفهمی فیک یعنی قلابی و کار نمیکنه بعد ملت نشستن نوشتن:

    چرا این کار نمی کنه؟

    یه سایت دیدم معتبره و کار می کنه هر کی میخواد بیاد اونجا بخره؟ (فروشنده دروغگو)

    اینی که شما گذاشتید هیچ شباهتی با عکس نداره؟ (بازم فروشنده دروغگو)

    چرا کار نکرد و صفحه سفید میاد؟؟؟

    --

    دیگه به این باور دارم که سرانه مطالعه ملت ما زیر 0 هست.
    بشینید مطلبو بخونید بعد نظر بدید
    ادمین جان شما هم بهتره نظراتو غیرفعال کنی با این وضعیت خخخخ
    • پاسخ:

      خودم هم متعجبم ولله !
  28. عاااااااالیه .....
    من ده هزارتا جم گرفتم همه امکاناتمو فول کردم . دمت گررررررررم مدیییییر جان
  29. با سلام اگه میشه لطفا نرم افزار اصلی رو بذارین داخل سایت این که گذاشتین با اونی که داخل فیلم اثبات هستش فرق میکنه اگه دارین اون اصلی رو بذارین
  30. داداش اصلا باز نمیشه که من تستش کنم تو کامپیتور تر عکسش یه برگه سفیده تو گوشیم که نصب نمیشه عمس یه پوشه است
    • پاسخ:

      این برنامه fake است و روی گوشی اجرا هم نمیشود!
    • پاسخ:

      لطفا یکبار دیگه مطلب را بخوانید که چی نوشتیم !!! 😩
    • پاسخ:

      هک جیمیل که با یک برنامه ساده یک دروغ  است !
  31. سلام دوستان من نرم افزار اصلیو دارم ولی چون اکانت بالا 80 بشه لول. سوپرسل بن میکنه و باید خیلی اروم اروم ارتقاع بشید اگر کسی خواست به ایدی لاین من پیام بده دوستان برنامه رو با یک اکانت کلش لول بالاهم عوض میکنم دوستان من با عکس و هر جور بخواید تضمین میکنم (هک تلگرام هم همراهش میزام+هک جیمیل)
    همه اینها با عکس و مدرک (فقط (مخصوص کامپیوتره)

    id line: rezayihamid
    • پاسخ:

      تماس گیرندگان توجه داشته باشند که مسولیت استفاده از این نرم افزار بر عهده خودتان است .
  32. من چی کار کنم تو هر سایتی که دانلود مجانی این برنامه رو داشت رفتم همشون همین طوری خراب بودند بگید جم ساز کلش نداریم دیگه
  33. این نرم افزار دروغین نیست بلکه شما نمی خواین نسخه اصلیشو به ما بدین ..... بله
  34. داداش این برنامه بدرد عمت میخوره 97 درصد خراب لطفا رسیدگی کن اصلا اگر کار کنه هم 615 KB خیلی کم از کل اینا همین قدر بگیری واویلا شدیم ما
  35. شرمنده که میگم ولی این نسخه اصلی برنامه نیست اگه اول صفحه را نکاه کنید میبینید که برنامه با برنامه دانلود شده فرق دارد
  36. علی اکبر غلامی

    به 98 درصدکه صفحه سفید رو کادرش نوشته بعداین میا د صفحه صفید unlockمیزنی مینویسه Sorry, there are no offers in your region at this time.
    دیگه هیچهی نمیاد
  37. داداش من نصب کردم تا 97 درصد پر میشه بقیه یه صفه میاره نمیشه
    اگه راسته بگو چکار کنم؟
    من خودم میتونم سرور اصلی کلش رو هک کنم ولی اخراج میکنن
    اگه این برنامه کار منه به ما هم ی راحل بگو
  38. سلام داش خسته نباشی
    ببخشیدا اصلا چرا این برنامه رو گزاشتی میگی الکیه خوب چرا پس میزاری؟
    این برنامه اصلا درس کار نمیکنه داداش مردم رو مسخره نکن بعضیا باور میکنن وقتی دان میکنن میبینن چیزی نیست
  39. سلام ، خسته نباشی مدیر جون، خدایی دیوونه نشدی با این پست ها! یکی نوشته بود دستت درد نکنه کار کرد همه چی میده خخخخ، اون یکی نوشته این که کار نکرد و برنامه خرابه!!!! ملت براشون دشواره توضیحات رو بخونن،وای دلم ترکید.....خخخ
    • پاسخ:

      اشکال نداره ! یه روز درست میشه !
  40. سلام دوست عزیز خسته نباشی من نسخه اصلی این برنامه رو گیر اوردم قبل اینکه نصب کنم زده لطفا کد اکتیو رو وارد کنید بعد یه جای خالی گذاشته برا وارد کردن کد . زیر جایی که برا نوشتن کد گذاشته زده دانلود کد اکتیو من هر کاری کردم نتونستم کد رو دانلود کنم این سایتی ست که کد رو باید از اون دانلود کنم http://fileice.net/download.php?file=3gcre
    لطفا اگه میشه اون رو برام دانلود کن و به جیمیلم بفرست با تششکر
  41. سلام !همه نظراتو خوندم و به این ملت بیچاره هم خندیدم :)) این همه میگه الکیه باز میگن چرا ؟:))
    • پاسخ:

      خیر ! توضیحات را هم بخوانید با دقت بیشتر !
    • پاسخ:

      شما اصلا مطلب را خوندید ؟ !!!
  42. مسولین کلاش ترخدا بزارید یه بار دگه به تونیم اسم عوض کنیم خیلی دعاتون میکنم این کارو بکنید
  43. بابا شما خیلی با حالید این اقا این همه مدت داره میگه الکیه. باز شما میگید چرا ارور میده من که موندم والا
  44. ببخشید این نرم افزار ایمیلو تایید نمیکنه ولی اون عکسی که بالا هیت ایمیل هم تایید میکنه لطفا اون نرم افزار رو بزارید
  45. سلام ببخشید چرا ورژن توی کافه همکار با این فرق داره؟
    میشه اونی که توی فیلم هست رو بذارین ممنون میشم خیلی دنبالش میگردم اسفالت شدم ماال شمارو دیدم بخدا خیلی خوشحال شدم اگه میشه واسه Transfer کردن جم از اکانت به اکانت دیگه مطلبی بذارین یک دنیا ممنون
  46. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ببخشید سایت *****.ir .یه نرم افزار گذاشته بنام فول کردن منابع و جم کلش، اگه برین تو سایتش تو قسمت بیشترین باز دید ها میبینین...درمورد عملکرد نرم افزارشون نوشته....سایتش هم معتبره .هرکی هم خریده راضی بوده....الان از کجا بفهمم که دروغه یا نه
    • پاسخ:

      بازدید کننده  زیاد داشتن یک سایت نشان از معتبر بودن نیست - شما یک وبلاگ هم بزنید و 4 تا مطلب بذارید توش و کلمات کلیدی هک تلگرام و هک واتس آپ و جم رایگان و ...توش بذارید با توجه به اینکه سرچ های بعضی ها این است ، خیلی راحت پربازدید می شوید ×: سایت معتبر برای فروش هر چیزی باید نشان اعتماد الکترونیکی داشته باشد ، و توجه داشته باشید این بازی کلش آف کلنز به هیچ وجه به سادگی با یک نرم افزار هک نمی شود و اگه هم بشود بعد از چند دقیقه رفع باگ می شه و افراد خاطی هم مجازات می شوند = پس پولتون را الکی حروم نکنید !
      ضمنا الان نگاه کردم و دیدم نشان اعتماد الکترونیکش هم قلابی است و فقط یک عکس خالی است !!!
  47. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    میخوام جواب اون دوستی رو بدم که پرسید شیطان پرستیه؟ بله صددرصد شیطان پرستیه هزار نماد شیطانی من توش دیدم. *** ***** کسی که میگه شیطان پرستی نیست. این بازی حرامه. اگه واقعا مسلمانی بازی نکن!!
  48. سلام داداش من از هر دو جا که لینک دانلود شو گزاشتی دان کردم هر کدوم و 5 بار زدم دان شه ولی وقتی میخوای نصب کنی میگه باز کردن فایل امکان پذیر نیست
    • پاسخ:

      این فایل فشرده و rar می باشد. و exe می باشد و روی کامپیوتر اجرا می شود و بر روی گوشی  اندروید یا ios اجرا نمی شود
  49. محمد صادق

    با تشکر از مدیر وبسایت که داری همه رو روشن میکنی که این برنامه الکی هستش منم گول خوردم پچه ها اگه یه همچین چیزی رو دیدید پولی بود نخرید لطفا
  50. سلام خسته نباشید.
    ببخشید فقط چند تا سوال داشتم شما از کدوم سایت خرید کردید؟
    مگه میشه سایتایه معتبر هم کلاه برداری کنند؟
    • پاسخ:

      من سایت معتبری ندیدم که این را بفروشد
  51. آقا سلام. اینو دانلود میکنی میگه قادر به باز کردن فایل نیست مشکل چیه؟ لطفا اگه میشه اصلاحش ونید و لینکشو برام بفرستین. ممنون
    • پاسخ:

      بد دانلود کرده اید ... ضمنا مخصوص اندروید هم می باشد
  52. می خام بپر سم اینی که شما گذاشتید اصلا شباهتی به اون عکس نداره
    چرا؟
    الان من برنامه ای رو که دانلود کردم از سایت شما اصلا توش نمی گه واسه اندروید می خام یا ios ولی توی اون عکس می تونی انتخاب کنی دلیلشم اینه برنامه ورژن پایینه لطفا ورژن بالا تر بگذارید
    دوم این که شما باید ف ی ل ت ر ش ک ن داشته باشید تا این برنامه کار کنه
    • پاسخ:

      خیر - فعلا خبر جدیدی نیست و اعلام کرده اند که در حال کار روی آن هستیم - فعلا
  53. این برنامه هیچ شباهتی به اون عکس نداره این برنامه ورژن پایینه بعدشم اصلا این برنامه کار نمیکنه لطفا رسیدگی کنید
  54. ببخشید یه سوال بی ربط میپرسم ایا هر چه قدر لول ما بیشتر میشه وقوی تر میشم از پول نت بیشتر کم میشه

    ومی خاستم بدونم ایا بازی کلش شیطان پرستی هست

    • پاسخ:

      خیر !
      خیر !
  55. سلام و ممنون از سایت خوبتون واقعا اگه این سایت رو نمی زاشتید تا حالا گول خورده بودم و پولم رو برای جم دروغین میدادم لطفا میشه بگید که اون کلنی که 3 تا لیدر داره چه طوری به وجود اومده ؟؟؟ و اون نفر عجیب که مپ عجیبی داره و کلن کسل نداره و لیدر کلنه موضوع چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      خواهش دوست عزیز
      - اینگونه موارد عجیب بیشتر یا متعلق به خوده کارمندان خوده سوپرسل هست و آزمایشی است یا اینکه از دوران های اولیه تاسیس بازی هست که امکانات اون موقع تغییر پیدا کرده و مثلا اونموقع کولیدری و الدری در کلن نبوده و همگی می تونستند فقط لیدر بشوند.
  56. سلام ، لینک دانلود از اپلود بوی مشکل داره دانلود نمیشه لطفا توی پیکوفایل اپلود کنید
  57. با سلام و خسته نباشید
    تو بعضی از سایت ها زده هک صد در صد تضمینی بازی کلش با قیمت 9300 تومان اون چی بنظرتون واقعیه یا الکیه؟؟
    چیزی که من متوجه شدم یه کلش مود شدست با طلا و اکسیر نا محدود که این همه جا رایگانه
    • پاسخ:

      بله - این بازی ها ی مود شده است که در سایت ما به رایگان گذاشته شده است و جدای از بازی کلش آف  کلنز یی است که دارید بازی می کنید
  58. سلام راجب اون دوستمون که در مورد سایتهایی که جم زو ارزونتر میفروشن.
    کسایی که از طریق اینترنت با سایتها یا شرکهتایه خارجی کسب درامد میکنن و پولشون تو حساب گیف کارتشون واریز میشه و چون انتقال یا چنج پولشون تو ایران دردسر داره اینجوریه دلار رو به تومان تبدیل میکنن . هر چند که به نظر من ادم حیفه پولشو واسه خرید جم خرج کنه.
    میشه با قیمت خیلی مناسبتر در حدود 1.5 میلیون یه اکانت فول مکس رو خرید که با 5 میلیون تومن جمم ساخته نمیشه
    • پاسخ:

      تشکر بابت توضیحات
  59. داداش گلم اگه خودت ننوشتی بگو به محظه اینکه رمز و ایمیلشون رو بزنن اکانتشون رو میدزدن و اگر از این اطلاعی ندارین بهتره لینک رک بردارین چون 100 درصد یه کی لاگر هست اگه برنامه نویس باشین متوجه میشین
    • پاسخ:

      خوده برنامه ویروس یابی شده است و ضمنا برنامه هیچ پسوردی نمی خواهد و یک ایمیل الکی هم بزنید ، کار می کند ! کی لاگر هم بهش bind نیست و می تونید خودتون هم با برنامه های ویروس یاب آنلاین چک کنید و یا اصلا اجراش نکنید ...
    • پاسخ:

      خیر - واقعی نیست !
    • پاسخ:

      بله - اسکن شده و می تونید آنلاین هم اسکن کنید ویروس نداره
      می تونید توی این سایت فایل را آپلود کنید و نتیجه اسکن در بیش از 40 نوع ویروس یاب را ببینید.
      https://www.metascan-online.com
  60. سلام.
    مطالبتون عالیه ؛ فقط انقدر 10-11 ساله هارو مثال نزنید .
    من خودم 11 سالمه ولی اونقدر تو مطالبتون این حرفارو شنیدم که دیگه ...




    با تشکر :)
    • پاسخ:

      شما آقایی ! (:
  61. جان سینا کوچک

    اگه این برنامه پولیه شما این برنامه را از کجا پیدا کرده اید؟
    • پاسخ:

      با اینکه می دونستیم الکیه ! برای کاربرها خریدیم گذاشتیم برای دانلود تا الکی بودنش اثبات بشه و ملت پول خودشونو دور نریزن !
    • پاسخ:

      روی ویندوز البته اجرا میشه و اگه مشکل دارید ، زیاد مهم نیست - چیزی از دست نمی دهید - بازی تون را انجام دهید ...
  62. یه خواااهش یکم این مست روانی رو بخواهش,بسازش
    داداش لطفا لینک اپدیت اختیاری رو بذار
    خیلی ممنون
    • پاسخ:

      آپدیت اختیاری هالووین فک کنم  دیگه از کار افتاده ، نمی دونم ...البته توی سایت هست هنوز.
    • پاسخ:

      اصلا کار نمی کنه که بخواهید بن بشید ! یک برنامه الکیه !
  63. اقا برنامه ای که الکیه و بدردی نمیخوره رو به نظر من اصلا نباید تو سایت قرار دارد واقعا تعجب داره
    • پاسخ:

      این مطلب صرفا برای اطلاع رسانی است چون در حال فروش است و آگاهی داشتن ، بهتر از آگاهی نداشتن است و تقاضا و سوال هم در مورد این برنامه زیاد بوده است !
    • پاسخ:

      بد دانلود کردید و ناقص - دوباره دانلود کنید !
  64. دوتا سوال داشتم
    1-با این کار بن نمی شیم؟
    2-برنامه ی دروغین یعنی چی؟
    • پاسخ:

      1- نه بن نمی شید !؟!؟!؟
      2- یعنی برنامه الکی است !

      جونه من این سوال ها رو جدی پرسیدی !؟ یا ...
  65. سلام
    ممنون بابت اطلاع رسانیتون
    یک سوال ذهن منو مشغول کرده . اینکه من مطمئنم سایتهای فروش جم خود جم رو نمیخرن پس از چه راهی این جمهای ارزون رو به دست میارن؟
    من حدسم اینه که راهی برای ترانسفر یا انتقال جم از اکانتهای اولیه به اکانتهای مقصد پیدا کردن
    ایا به نظر شما این امکان وجود داره و اگر داره روشش رو به ما هم بگید اگه ممکنه
    ممنون از سایت فوق العادتون پیروز باشید
    • پاسخ:

      راستش دقیق نمی دونم و تحقیقی نکردم ... راه قانونی فقط خرید گیفت کارت است.
    • پاسخ:

      این همه اون بالا توضیح دادیم !!!
  66. داداش من نفهمیدم الان این نرم افزار، کار میکنه یا نه یه کلام جواب بدید واقعیه یا نه
    • پاسخ:

      نه !
  67. سلام داداش.خسته نباشید.شرمنده من یه مشکلی دارم.این هست که نرم افزار اصل مثل اونیکه آموزش دادین نیست.و یچیز دیگه روی 97% ارور میده ممنون میشم پیگیری کنید.لطا جوابتون رو یا به ایمیلم یا همینجا بگید.با تشکر
    ارور:
    Complete an offer below to continue
    Sorry, there are no offers in your region at this time.


    • پاسخ:

      فرقی نداره ... همشون الکی هستند ! محتوا یکی است و اون ایرانیه شما را ترغیب به خرید برنامه می کند و یک ربات رایگان هم روی آن می فروشد و بعد رباته کار میکنه و برای برنامه جم هم یک بهونه جور می کنه ... به هر حال شما برنامه را خریدید ! و اون خارجیه هم شما را دعوت می کنه برنامه را دانلود کنید و به سایتش برید و روی تبلیغات ه سایتش که براش منفعت داره کلیک کنید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای