آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش تغییر نام دهکده در کلش آف کلنز ( جدید )

آموزش های بازی

آموزش تغییر نام دهکده در کلش آف کلنز ( جدید )

Change Name Clash Of Clans

همانطور که قبلا اطلاع رسانی شده بود ، سوپر سل بالاخره قابلیت تغییر اسم دهکده را به بازی افزود و علت آنرا هم تقاضاهای فراوان کاربران اعلام کرده بود که چنین قابلیتی به بازی افزوده شود ، البته قبل از آپدیت بازی نیز می توانستیم با ایمیل زدن به سوپرسل تقاضای تغییر نام را بدهیم که اگر نام دهکده شما ، نام و نام خانوادگیتان بود و یا اگر نام کاربری شما باعث تمسخر دیگران می شد ، سوپر سل با تقاضای شما موافقت می کرد و یا در بعضی مواقع درخواست شما را رد می کرد ، به هر حال در این آموزش قصد داریم تغییر نام دهکده را به شما آموزش دهیم که همه کاربران خواهند توانست نام دهکده خود را تغییر دهند ،این قابلیت تغییر نام از سطح تاون هال پنج به بعد در دسترس قرار میگیرد ،  پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

برای تغییر نام دهکده در بازی کلش آف کلنز بدین صورت عمل نمایید :

- ابتدا بازی Clash Of Clans را اجرا می کنید.

- مطابق شکل شماره یک به قسمت Setting بازی که با فلش مشخص شده کلیک می کنیم.

شکل 1

- در صفحه باز شده مطابق شکل دو ، گزینه های مختلفی را می بینیم که از بین آنها Change Name را انتخاب می کنیم

شکل 2

- بعد از کلیک روی Change Name کادری بازی می شود که از شما می خواهد نام جدید دهکده را وارد نمایید -  از کارکترهای emoji و شکلک ها نمی توانید به عنوان اسم دهکده استفاده کنید - شکل 3

شکل 3

 - بعد از اینکه نام جدید دهکده را وارد کردید دکمه Continue را در زیر همان کادر کلیک می کنید و دوباره مشابه همان کادر باز می شود و از شما می خواهد که نام جدید دهکده را دوباره وارد نمایید و تایید کنید -  (شکل چهار)  ، این کار برای این است که شما در صورتی که نام دهکده را اشتباه تایپ کرده باشید به شما هشدار می دهد .

شکل 4

 - در مرحله آخر کادری باز می شود که از شما می خواهد که با تایپ کلمه CONFIRM  بصورت حروف بزرگ (Caps Lock) موارد تغییر نام دهکده را تایید کنید (شکل پنج ) ، توجه داشته باشید که حروف حتما باید بصورت بزرگ مطابق شکل تایپ شود و در صورت تایپ بصورت حروف کوچک ، نام دهکده تغییر نمی کند و خطا می دهد ، در آخر همOkay را می زنیم  - تبریک می گوییم شما نام دهکده خود را با موفقیت تغییر داده اید.

شکل 5

نکات مهم در تغییر نام دهکده :

شکل 6

توجه داشته باشید که تغییر نام دهکده فقط و فقط یک بار توسط خودتان انجام می شود که هشدار لازم در بالای کادر تغییر نام داده شده است  (شکل شش) و در صورت تغییر اسم دوباره باید مراحل قدیمی یعنی ایمیل به سوپرسل را باید انجام بدهید که ممکن است تغییر نام دوباره مورد قبول قرار نگیرد پس در تغییر نام دهکده دقت لازم را داشته باشید.

ضمنا اگر قصد فروش اکانت دهکده کلش آف کلنز خود را دارید بهتر است این گزینه را تغییر ندهید ، تا خریدار اکانت بتواند نام دهکده خود را به دلخواه خود تغییر نام دهد.


چگونه دوباره نام دهکده خود را در صورت غیر فعال بودن گزینه تغییر نام دهکده (مراحل بالا) در بازی دوباره تغییر بدهیم ؟


همانطور که گفته شد تغییر نام در دهکده فقط یک بار توسط خودتان در بازی انجام می شود ، برای تغییر نام دوباره دهکده باید به سوپرسل ایمیل بزنید و تقاضای خود را مطرح کنید ، برای تغییر نام دوباره دهکده توسط سوپرسل باید بهانه ای داشته باشید ، مواردی که بیشتر اولویت دارد و قابل تغییر است و قبول می کنند یکی این است که نام دهکده شما ، نام و نام خانوادگی تان باشد - مورد دیگر نام دهکده تان باعث خنده و مسخره کردن دیگر بازیکنان شود - و ... در کلیه مراحل درخواست باید مورد موافقت آنها قرار گیرد و منظورتان را به زبان انگلیسی به آنها بفهمانید.

در تصویر بالا یک نمونه از درخواست برای تغییر نام دهکده است که علت تغییر نام دهکده تمسخر دیگر کاربران اعلام شده است. که تشخیص آن با سوپر سل است که ممکن است با درخواست شما موافقت یا مخالفت نماید.

بعد از ارسال این ایمیل ممکن است یک پاسخ اتوماتیک دریافت کنید که می توانید از آن صرف نظر نمایید . بعد از گذشت دو تا سه روز ایمیلی از سوپرسل برای شما می آید که موافقت و یا مخالفت خود را با تغییر نام دهکده اعلام نموده است.

نکته : اگر نام بد و زشتی شامل اکانت شما باشد ، شما می توانید همیشه آنرا تغییر دهید و سوپرسل نیز با تغییر آن همیشه موافقت می کند.

طبق قوانین سوپرسل که در بالا آمده ست اگر اسم دهکده شما دارای شرایط زیر باشد فقط تغییر می دهند:

  • نام و نام خانوادگی شما باشد.
  • زشت و توهین آمیز باشد ( در صورتی که توهین فارسی باشد در این مورد آنها را باید قانع کنید تا تعویض کنند)

موارد دیگری چون هکر تغییر داده است که توهین آمیز هم نیست و یا غلط املایی دارد و یا اشتباه است و ... را نمیپذیرند و بهتر است اقدامی نکنید تا شاید در آینده در آپدیت های جدید دوباره این مورد تغییر نام از طریق بازی را دوباره فعال کردند که می توانید دوباره نام دهکده را تغییر دهید.

در صورتی که هکر نام دهکده شما را عوض کرده باشد و نام زشت و توهین آمیزی گذاشته باشد می توانید از متن انگلیسی زیر استفاده کنید تا در صورت موافقت سوپر سل نام دهکده تغییر داده شود :

Hello
One into my account and changed my name and the name was ugly and offensive to me and ridiculed me I should change the name, e-sim account

برای تغییر نام دهکده برای بار دوم نیز داشتن اطلاعات بازی که اینجا آمده است > کلیک کنید < الزامی است.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۴۱)

  1. Hello
    One into my account and changed my name and the name was ugly and offensive to me and ridiculed me I should change the name, e-sim account



    Www.ClashOfClansGame.IR

    ‌و اسم توهین آمیز رو یک هکر رو اکانت من گذاشته که منم سریعتر اکانت رو برگردوندم ولی اسم توهین آمیز رو نمیتونم پاک کنم این اسم بر فرقه ما توهین کرده ممنون میشم رسیدی کنید
    • پاسخ:

      با سوپرسل تماس بگیرید.
  2. سلام اسم اکانت من mamadiهستش وبعضیا به تمسخر مملی صدام میزنند میخواستم بدونم این اسم من توهین امیز حساب میشه یانه؟ایا میتونم اسمم رو عوض کنم؟البته اسمم رو یه بار عوض کردم
    • پاسخ:

      خیر - مشکلی ندارد و تعوض نمی شه
  3. سلام اسم دهکده من اسمیه که مورد تمسخر دیگران قرار میگیرد لطفأ اسم منو عوض کنید خواهش میکنم
    • پاسخ:

      باید با پشتیبانی سوپرسل تماس بگیرید
  4. سلام من اکانتمو از یه دختر خریدم و الان اسم دختر روشه.
    بنظرتون این دلیل میتونه قانعشون کنه که اسم قبیلمو عوض کنم؟؟
    اگه قانع میشن لطفا یه متن واسه ایمیل بهم بگین
    ممنون
    • پاسخ:

      اگه هم نام و هم نام خانوادگی باشه امکان پذیر است در غیر اینصورت خیر.
  5. باسلام خدمت شما دوست عزیز.من جیمیلم سرقت شد و روند بازیابی اکانت رو انجام دادم درضمن بازیمم پاک شده و یک بازی جدید نصب کردم و لول چهار هستم ومراحل بازیابی رو انجام دادم و اوناهم بن کردن بازی رو و قبول کردن من صاحبشم میخاستم بگم من دهکدم از توی گوشی پاک شده دوباره میفرستن روی گوشیم؟چون گفتن جیمیل جدید بساز با رمز و منتظر باش.ممنون میشم پاسخ بدین باتشکر
    • پاسخ:

      یک کد بازیابی می دهند که روی هر گوشی بزنید بازی روی آن بازیابی می شود و بعدا هم می توانید با جیمیلتان آن را در گوشی های مختلف لود کنید
  6. سلام میخاستم درخواست کنم رباتی که خودکار اتک میزنه رو برام بفرستین ممنون میشم
    • پاسخ:

      در سایت قرار دارد
  7. سلام
    من به تازگی یه اکانت خریدم امکان تغییر نام نداشت از گزینه کانتکت آس میل فرستادم در جواب به من این میل فرستاده شد میخواستم‌بدونم تغییر میکنه اسم اکانت از(mr reza(k2 به milad یا نه
    اینم متن میلی که به من دادن
    # Do not reply to this email
    You recently contacted our customer support about “Change name”
    How happy were you with our service?
    • پاسخ:

      خیر - اگر نام و نام خانوادگی و یا اسامی توهین آمیز باشد - قابل تغییر است که ماله شما شامل این شرایط نمی شود
    • پاسخ:

      اسم شرکت سازنده بازی کلش آف کلنز
  8. با سلام مشترک کلش تیم ملی ایران عزیزم و این های تصویری عکس های و متن نوشته طولانی بخاطر اموزش هرچی برای کلش اف کلنز ..... از کسی که بعضی خوب دقت و توجه نمیکنید....و شما مشترک بهشون جواب میدی تا حسته نمیشی ؟ یک خوب فکر کنی این ها اضافه با ضبط ویدیوکلیپ صفحه برای هرچی تغییر جمیل کلش و ..و...و...و.... نشان بده از همه کسانی که خوب توجه کنید و آسان است که شما خسته نباشی مشترک تیم ملی کلش ایران ممنونم میشم از طرف حسین کریمی از خوزستان و من ناشنوا هستم
    • پاسخ:

      ممنون از شما - همانطور که گفتید متاسفانه کسی توجه نمی کند و البته حجم سوالات خیلی خیلی کم شده است و اکثرا این بازی و مشکلاتش را دیگر می دانند و قسمتی هم برای پاسخ و پرسش راه اندازی کرده ایم . به هر حال کمک به دیگران در حد توانم من را خسته نخواهد کرد و خوشحال خواهم شد که کمکی کرده باشم و البته خستگی را هم از تنم خارج می کند.
  9. ### Do not reply below this line ###
    Supercell
    February 02, 2017, 14:32 +0330
    Hey Chief,

    Thanks for writing in.

    Players can change their username by opening the in-game 'Settings' screen and tapping the 'Name change' button. If you’ve already used your one-time name change feature in the game, we are not able to change your username again.

    However, we are willing to make an exception under these particular circumstances:

    - Your new name contains both your first **and** last names (e.g. "James Miller")
    - Your new name is considered by our criteria to be offensive

    In the event that your name meets these criteria, please feel free to get back to us. In any other case, I’m afraid we will not be able to review your request any further.

    Please let us know if you have any other questions, we’re happy to help in any way we can.

    Clash on!
    این چیه کمک کنین
    • پاسخ:

      همان توضیحات مطلب بالاست و 2 شرط برای تعویض نام که 1- نام و نام خانوادگی باشد 2-حروف زشت و فحش باشد - (بالا توضیح دادیم)
  10. ### Do not reply below this line ###
    Supercell
    February 02, 2017, 13:51 +0330
    Hello,

    Thanks for contacting us! This is an automatic reply to give you immediate help with the most common problems. Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


    1. NEED HELP OR ADVICE WITH IN-GAME OR RESOURCE ISSUES?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s Settings > Help & Support, and check if you can find the answers you’re looking for in the FAQ. Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

    You can also access the FAQs at support.supercell.com.


    2. LOST ACCESS TO YOUR GAME ACCOUNT?

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store or Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!):
    - Enter your device’s settings
    - Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    - Open Hay Day
    - In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center (iOS only)
    - Enter your device's Settings > Game Center
    - Make sure you’re logged into Game Center with the correct AppleID
    - Launch your game, and the option to load your game account will appear

    If your lost game was connected to Google Play (previously Google+ Sign-In, Android only)
    - Go into your game
    - Go to Settings
    - Tap “Connect with Google”; if you have multiple Google accounts on your device, select the right one on the menu
    - The option to load your game account will appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    The exact name of the base/farm/village
    The exact level of it
    The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    Explain how you lost your game
    Attach an iTunes or Google Play receipt of your very first gem/diamond order, if you made any
    Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on


    3. CONTACT US
    If you have the option, please always make sure to contact us from within the game (do not reply to this email).

    Otherwise, reply to this email, above the dotted line at the top of this message. Our Player Support team will handle your request as fast as possible.

    Thanks again for writing in!

    --
    Your Supercell Support Team



    معنیش چیه این؟؟؟؟
  11. من نام جدید رو میزنم ولی کلمه تایید رو مینویسم سبز نمیشه تایید دلیلش چیه
    • پاسخ:

      باید کلمه تایید روی الف آن همزه قرار گیرد - یعنی به این شکل نوشته شود ( تأیید) و برای این کار ت را می نویسید و برای نوشتن الف همزه دار (أ) - دکمه SHIFT و N را می گیرید تا الف همزه دار نوشته شود - زبان هم روی فارسی باشد و روی انگلیسی نگذارید.

      اگه نتونستید زبان بازی را انگلیسی کنید و CONFIRM را بنویسید و بعد از عوض شدن اکانت بازی را دوباره به زبان فارسی تغییر دهید.
  12. ممنون اوض شود اسمم خیلی منون
    تازه اکنتم هم هک کرده بودن با کمک شما اوردش بالا ممنون از سایت خوبتون😘😘😘
    • پاسخ:

      باید به سوپرسل پیام بدهید - مطلب بالا را هم بخوانید
  13. سلام. اگر بخام اسم اکانتم با حروف بزرگ انگلیسی مثلا اینطوری RAMIN نوشته بشه و با حروف بزرگ RAMIN بنویسم، همینطوری بعد از CONFIRM ثبت میشه یا اینطوری ramin ثبت میشه؟ یه جایی شنیدم اگر با حروف بزرگ هم بنویسی، بعد از CONFIRM حروف کوچیک ثبت میشه.
    • پاسخ:

      حروف بر اساس تنظیم خوده فونت بازی ثبت می شه
  14. ببخشد چگونه می تونم به سوپرسل پیام بدم که اسمم رو که به بقیه توهین می کنه را عوض کند
    • پاسخ:

      به راحتی می تونید به فارسی براشون توضیح دهید ، آموزش نحوه مکاتبه با سوپر سل در سایت هست.
  15. سلام من به سوپر سل پیام دادم یه نفر اسممو تغییر داده بود اونام گفتن اگه کسی اسمتو تغییر داده میتونی برگردونیش و گفت باید از تو بازی به ما متصل شید حالا من چطور از تو بازی به اونا پیام بدم اگه لازمه تا پیامیو ک بم داونو بنویسم. باتشکر..
  16. عرض سلام و خسته نباشید
    بخش ارتباط با سوپرسل رو با فیلترشکن هم وارد شدم نشون نمیده.چکار باید بکنم؟؟
    ممنون میشم توضیح بدید
  17. سلام.برای من اون علامت counect us در اپدیت قبلی بود ولی در اپدیت جدید نیست لطفا راهنمایی کنید ممنون
  18. سلام خسته نباشین اقا من اسم اکانتمو نمیخام تغییر بدم اسم کلن رو میخام تغییر بدم ایا میشه یا نه راهنمتایی کنید ممنون اسم کلنکستل میخام تغییر کنه نه اسم اکانت
    • پاسخ:

      خیر - امکانش نیست ، اگر لولش زیاد بالا نیست یکی دیگه به اسم دلخواه بسازید
  19. مرسی اسمم تغییر کرد بالاخره با راهنمایی شما و داشتن ساپورت فارسی
    • پاسخ:

      موفق باشید.
    • پاسخ:

      اگه زیاد طول کشید دوباره یادآوری بهشون کنید - تا یکهفته فعلا صبر کنید
  20. من واسشون فارسی فرستادم واسم جواب دادن به فارسی گفتن خوشحال میشن کمک کنن و گفتن نام جدیدو براشون بفرستم فقط اسم کامل و توهین آمیز نباشه و حداکثر 15 کاراکتر واسشون فرستادم الان منتظرم دستتون درد نکنه زودتر میگفتین ساپورت فارسی داره واقعا ممنونم
    • پاسخ:

      خواهش می کنم ... (:
  21. مگه فارسی بفرستم متوجه میشن چی میگیم؟باید زبان بازیو فارسی کنم؟
    • پاسخ:

      بله - ساپورت فارسی هم دارند.
  22. سلام من تا حالا هزار بار بهشون پیام دادم که اسم الانم نام و نام خوانوادگی هست و به فارسی نوشته اما جوابشون اینه که اسمتون خیلی هم خوبه و اسم کامل نیست چون اونا باید انگلیسی باشه تا بفهمن کلی توضیح دادم که این نام فارسی است و به فارسی اسم کامل منه ولی نمیفهمن من تان هال 11 تقریبا مکس هستم لول 150 چیکا کنم که بتونم به اینها بفهمونم این اسم کاملم هست کاملا انگلیسی بهشون توضیح دادم ولی هیچ چیکار کنم؟مرسی از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      می تونید فارسی بهشون پیام بدهید و توضیحات را به فارسی بنویسید - شاید ساپورت فارسی کلش بهتر نتیجه گیری کند و بفهمد !


  23. Ashton K
    November 14, 2016, 12:32 +0330
    Hello Chief,

    Thanks for contacting Clash player support. I am Ashton, my pleasure to serve you. Hope you are doing well.

    Well, I do understand that you want to change your current village name "ALI CRANK". Of course, we can change your name if it is offensive or full name due to privacy threat. Fortunately, your village name is neither offensive nor full name. This rule is applicable for players all around the world including myself.

    Heads up. Super cell never let down their players. Have you had village name which met above criteria, We would have changed it. Please accept my apologies in this matter.

    However, any other concerns or questions related to the game, I am there to help you.

    Good Luck to your Clash!!!





    سلام من ایمیل فرستادم واسه سوپر سل اینو واسم فرستاد بگین چه کار کنم بعدش چه جوابی بهش بدم؟
    • پاسخ:

      برای تغییر نام دهکده فقط اگر نام دهکده توهین آمیز باشد و یا نام و نام خانوادگی تون باشد - تغییر می دهند و در غیر اینصورت تلاشی برای تغییر نام نکنید.
  24. سلام.
    اسم اکانت من رو یکی عوض کرده حالا میخوام ب حالت اول برگردونم
    اسمم Ehsan bala بوده ب Mahsa تغییر داده شده میخوام ک ب همون حالت اول برگردونم ، توی جیمیل هم اسمم Ehsan bala هست ، چیکار باید بکنم
    • پاسخ:

      در حال حاضر با توجه به قوانین سوپرسل ، تغییر نام شامل حال شما فعلا نمی شود! باید صبر کنید در آپدیت های بعدی گزینه تغییر نام شاید دوباره فعال شود.
  25. سلام اسم من به clash of clans report problem مطلبی که در عکس بالا گفتید بفرستیم فرستادم ولی اونی که گفتید نیومد برام گفت برو تو کلش اف کلنز contacting us بزن ولی تو کلش من اون گزینه نیس
  26. سلام
    من یه اکانت خریدم که اسمش (الشرابی)هست آیا امکانش هست اسمه اکانت رو تغییر بدم اگر امکانش هست راهنمایی کنید.ـــــــ
    • پاسخ:

      خیر - شرایط را ندارید.
  27. سلام من یه اکانته کلش از یه نفر خریدم اسمشو تغیر داده گذاشته کراب به انگلیسی یعنی خرچنگ میخواستم ببینم اسمشو عوض میکنن یانه و اگه عوض میکنن راهو روشش رو بهم بگی ممنون میشم عزیز.
    • پاسخ:

      خیر - شرایط را ندارید.
  28. ببینیدمن درخواست تعقیرجیمیل دادم.سوپرسل قبول کردوازسرورحذف حساب کرد.بمن گفت حذف حساب کن بعد...من داخل اکانت تان10بودم حذف حساب کردم برای تان درخواست تعقیرجیمیل داده بودم.یلینک اومدمن داخل تان10زدم وصل شدبه تان10تان9من.الان نمیتونم برم تو تان10چون تان9حسابش وصل شده به تان10.الان مشخصات تان10روندارم میل بزنم چه خاکی سرم کنم کمکم کنین قسمتون میدم
    • پاسخ:

      احتیاج به اطلاعات بازی می باشد و بدون آن کاری نمیشه کرد
  29. باسلام خدمت مدیرسایت.من مشکلی برام پیش اومده راجب اکانت کلشم ونمیشه تایپ کنم زیاده میشه تلفنی باهاتون صحبت کنم ومشکلم وبگم بلکه حل بشه؟09386347694
  30. سلام من اصلا تو منو بازیم گزینه ایمیل نداره
    باید از طریق ایمیل موزیلا و ... ایمیل بزنیم بهشون برای تغیر نام
    من یکی از نامردا اسم آکانتم رو کرده چلغوز خخخخ عوض میکنن
    • پاسخ:

      فکر نکنم عوض کنند! البته شایعاتی هست که در آپدیت جدید می توانید اسم دهکده را تغییر دهید (البته فقط شایعه است) به هر حال صبر کنید تا بازی آپدیت شود - شاید درست باشد.
  31. Hi Chief,

    Thank you for reaching to us.

    I understand you want to change your username again. For a variety of internal security reasons it’s important that we take this rule seriously.

    Every player gets to change his or her username one time; we only grant exceptions if a username is the player’s own full name, or is blatantly offensive. I thank you for that not being the case with your username!

    If you have any other feedback related to Clash, please let me know!

    Best regards,داداش این واسه من اومده باید چیکار کنم؟بی زحمت جواب بده ممنون میشم.
    • پاسخ:

      درخواست تغییر نام داده اید که طبق همان شرایطی که در مطلب نوشتیم
      • نام و نام خانوادگی شما باشد.
      • زشت و توهین آمیز باشد ( در صورتی که توهین فارسی باشد در این مورد آنها را باید قانع کنید تا تعویض کنند)
      دارای شرایط بالا هستید فقط تغییر نام می دهند. اگر دارای این شرایط بالا هستید جوابشان را بدهید.
  32. Hi Chief,

    Thanks for being a part of Clash of Clans family.

    Well, we are doing all we can to create a positive experience for our players while assisting them in their requests. I can see that you want to change your village name.

    Players can change their village name after reaching at town hall level 5. Other than this, we grant an exception to change their village name only if the current name is either the player's full name or offensive.

    Certainly, I can't determine the exact village that you are referring. So, please provide the following details about your concerned village:
    1. Village name:
    2. Clan name (If joined):
    3. Town hall level:
    4. XP level:
    5. Unique player tag found on the profile page (alpha-numeric combination starting with "#"):

    Awaiting for your response.

    Regards,
    لطفا کمکم کنید درخواست تغییر نام دادم اینو فرستاده چی بگم؟
    • پاسخ:

      جواب سوالات شماره 1 تا 5 را بدهید - مشکلی دارید در پرسش و پاسخ مطرح کنید.
  33. نه نام و نام خانوادگی و نه توهین آمیز
    در هیچ شرایطی تغییر نمیدن

    چرا متوجه نیستین ، (اونا نمیام بشینن دونه دونه اسم تغییر بدن که)

    فقط و فقط تنها راهش اینه که ( پی در پی ) ( همه ) پیام بفرستن که گزینه تغییر نام یک بار دیگه فعال بشه

    یا به سوپر سل ایمیل بزنید
    و یا این آدرس و دنبال کنید
    Setting_Help and Support
    علامت ذره بین گوشه بالا سمت راست و بزنید
    بنویسید
    Contact Us
    ستون سمت چپ بکشید پایین تا به کلمه ی Contact که رنگ آبی روش کشیده شده برسید
    کاملا مشخصه
    اونجا یه سوالی پرسیده
    I'm a parent , how do l contact you ?
    روش کلیک کنید
    سمت راست یه کادری باز میشه که Support Forums به رنگ قرمز مشخصه
    روش کلیک کنید
    جستجوگر تون شما رو به پشتیبانی سوپرسل وصل میکنه

    این راهش از داخل بازی بود

    اینم یه آدرس بی دردسر اتصال به سوپرسل

    https://goo.gl/52BRJg
    • پاسخ:

      ممکنه
    • پاسخ:

      خیر
  34. رضا شامحمدی

    سلام ببخشید متاسفم که سوالم ربطی به این بخش نداره ولی باید بپرسم چون خیلی واجبه.
    چطورمیتونم جیمیلمک از تو کلش تغییر بدم؟
    • پاسخ:

      خودتون مستقیم نمی تونید و باید به سوپرسل درخواست بدهید که با گرفتن اطلاعات بازی ازتون ، درست بودن و تایید آن توسط سوپرسل  می تونید تغییر دهید - آموزش در سایت هست - برای کمک بیشتر هم سوالات را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید
  35. سلام و خسته نباشید خدمت تمامی معتادین عزیز که بیشتراشون از نوع حاد هتن من یه سوالی دارم خیی مشکل ؟یعنی یه خدا بیامرزی نمیتونه بگه چطوری میشه اسم کلن رو تییر داد؟
  36. سلام چطور میتونم ایمل فارسی بزن مبه سوپر سل تا جیمیل اکانتم ر عوض کنم؟
    • پاسخ:

      خیر نام و نام خانوادگی باید باشه ... ممکنه در آینده دوباره گزینه تغییر نام فعال بشه /
    • پاسخ:

      خیر
  37. سلام ممنون ازسایت خوبتون من ب سوپر سل درخواست تغییراسم دادم اینوبرام فرستاد ممنون میشم راهنماییم کنید
    ### Do not reply below this line ###
    Anahi M
    June 22, 2016, 01:07 -0700
    Hi Chief,

    Thank you for contacting us.

    By reading your message, I understand your concern regarding your village.

    Please get back to me with all of the following information about your village which you are referring to:

    1. Name of your village:
    2. Name of the clan (if any):
    3. Town Hall level:
    4. XP level (the number in the "blue star" ):

    I will cross-reference these details with the data in our systems and then get back to you as soon as I can.
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید.
  38. سلام
    من میدونم که شرایط تغییر نام و ندارم ولی یه سوال دارم ایا شما خبر دارید که سوپرسل این مشکل و تو اپدیت های بعد بر طرف میکند؟؟؟؟؟اگه خبر دارید به من اطلاع دهید
    • پاسخ:

      در بعضی از ایمیل هایی که برای افرادی ارسال کرده ، اعلام کرده است که بزودی این گزینه تغییر نام دوباره فعال می گردد - البته امکان بدقولی شان هم هست.
  39. This is an automatically generated Delivery Status Notification

    THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

    YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

    Delivery to the following recipient has been delayed:

    clashofclans.android@supersell.net

    Message will be retried for 1 more day(s)

    Technical details of temporary failure:
    The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720
    [supersell.net184.168.221.104: socket error]دوست عزیز این پیام واسم اومده معنیش چیه این لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      ایمیل برگشت خورده ، شما مشکلتونو از طریق بازی که گفتیم حل کنید ، برای راهنمایی بیشتر در قسمت پرسش و پاسخ سایت ما مطرح کنید.
  40. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام دوستان . من اکانتمو دزدیدن بعد برگردوندم اونی که دزدیدش اسمشو تغیر داده الان بچه **** اسم اکانتمه به نظرتون چکار کنم تغیر بدم خواهش میکنم راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      اگر تسلط به زبان دارید ، ممکنه با چانه زنی و ترجمه اسم دهکده به انگلیسی قبول کنند ، به هر حال 50 - 50 است.
  41. سلام و عرض ادب
    فقط سوپرسل طبق این دو شرایط نام و عوض میکنه اخه یکی از دوست های من سر یک سریع مشکلات نام اکانتم را عوض کرده باید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      چاره ای نیست و اگه مسلط به زبان هستید باهاشون چانه بزنید شاید قبول کردن ، به هرحال گفته میشه در آپدیت جدید دوباره گزینه تغییر اسم قراره فعال بشه.
  42. سلام و عرض ادب
    شما میگید طبق شرایط سوپرسل باید نام و نام خانوادگی باشد و توهین امیز باشد حالا اگر یه دوست از سر دعوا نام و عوض کرده باشه شامل شرایط تغییر نام میشه؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      اگه با زبان انگلیسی اسم تون را توضیح بدهید که نامناسب است ، شاید شاید موافقت کنند 
  43. سلام اسم اکانتم پایتخت شاه عباس هست..وفی اکانتو خریدم اسمش ابن بود.ابا راحی هست ک بشه اسمش عوض کرد؟؟؟
    • پاسخ:

      خیر ، ولی ممکنه گزینه تغییر اسم با آپدیت های جدید ، دوباره فعال بشه و دوباره بتونید اسم دهکده را خودتان عوض کنید.
  44. سلام خدمت شما میخواستم ببینم بعد اینکه ایمیل زدم به سوپر سل و جواب داد باید چیکار کنم.
    • پاسخ:

      مراحل را قدم به قدم توضیح دادیم ، برای راهنمایی بیشتر از قسمت پرسش و پاسخ سایت استفاده کنید.
  45. سلام خدمت شما میخواستم اگه ممکنه شماره ای دی و یا نشانه ای از خود بدهید که یک تصویر را برای شما ارسال کنم و ترجمه ان را میخواهم و میخواهم ببینم بعدش باید چیکار کنم
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید و عکس را هم در سایت picofile.com اپلود کنید و لینکش را بگذارید
  46. سلام
    شما ایمیل مربوط به سوپرسل رو اشتب دادید
    ایمیل سوپرسل:info@supercell.net
    باتشکر
    • پاسخ:

      هر دو مورد صحیح است.
  47. میخام اسم اکانت کلشم رو عوض کنم برای بار دوم ولی تو قسمت helpاصلا نمیدونم چجوریه چیکار کنم لطفا کمکم کنید
  48. سلام من میخوام اسممو برای بار سوم تغییر بدم اخه خواهرم دیروز وارد کلش شده و اسم خودشو گذاشته ارمیتا به انگلیسی به نظر شما اگه ایمیل بدم میتونم اسممو تغییر بدم...
  49. سلام اسم اکانت من iron man هستش
    میخام عوضش کنم چه متنی رو بنویسم براشون
    درضمن داخل بازی contact us رو نداره
  50. سلام من ی اکانت خریدم اسمش lord mohamadهس..میشه عوضش کنم؟اولین بارمه ک میخام با ایمیل دادن عوض کنم....با تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      خیر ، شرایط را ندارید.
  51. سید حمید رضا

    سلام دوست عزیزم من به سوپر سل پیام دادم ولی جوابمو ندادن باید چکار کنم
    • پاسخ:

      شما تقریبا تا کمتر از یکهفته باید صبر کنید و بعد دوباره اقدام کنید.
  52. با سلام،
    من متن اول رو الان دو روزه با یه ایمیل غیر از اکانت کلشیم فرستادم ولی گفتم که اسمم رو از فلان به فلان تغیر یابد.الان منتظر بمونم یا با جمیلی که کلش روش زخیره هست دوباره میل بدم در ضمن اولین باره که درخواست تعویض نام از طریق ایمیل رو میدم.
    ممنون
  53. سلام اگر زبانتون فارسی انتخاب کردید در کلش وقتی که بایید بنویسی CONFIRMبنویسید تایید البته یه ع کوچولو بالای الف بزارید
  54. سلام خسته نباشید.ببخشید اسم من تو بازی aleme هست. آیا میتونم برای سومین بار تغییرش بدم؟اگه میشه چطوری؟باتشکر.
    • پاسخ:

      خیر - شرایط را ندارید
  55. سلام اسم اکانت من - سلام- هست ایا میشه تغییرش بدم؟لطفا جواب بدید
    • پاسخ:

      خیر - شرایط را ندارید
  56. سلام،من میخوام برای باره سوم اسمم رو تغییر دهم اسمم Mohammad_turkهست چی بنویسم به سوپر سل که قانع شه قبول کنه زود ج بدی ممنون میشم😁
    • پاسخ:

      بگید نام و نام خانوادگی است و احتمالا قبول کنند . بگید محمد اسممه و تورک فامیلیمه ! می تونید کلش را روی زبان فارسی بگذارید و به فارسی براشون بنویسید و بگید این حریم خصوصی است .
  57. من اسمم درکلش T.shogaezadshاست آیا میشه تغییر دادبرا بارسوم اگه میشه لطفا بگو چی بنویسم
    • پاسخ:

      خیر شرایط را ندارید.
  58. سلام.من اکانتم یک مدت در اختیار شخص دیگری بود و اون شخص بدون اطلاع به من اسم اکانتم رو عوض کرد.اسم اکانت رو بهali zorOoOoro تغییر داد.ایا میتونم از طریق ایمیل به سوپرسل بفهمونم که این اسم، نام و نام خانوادگی است تا بتوان آن را تغییر داد؟باتشکر
    • پاسخ:

      خیر - اونها کارمند فارسی زبان دارند و می فهمند که زورو فامیلی نیست  !!!
  59. Hi again,

    Thanks for writing back.

    I certainly do understand that the village name is offensive in Persian language. However, we can only be able to make an exception if the name is offensive in English. Your understanding is highly appreciated. I regret its beyond my reach to help you for the inconvenience.

    We would like to help, but cannot do any more with regard to this request as it doesn't meet our criteria. Repeated related messages will not be effective in changing our stance and policy regarding this issue.

    While your concerns are being taken to record, this ticket has been closed.

    If you have any other questions in the future, please don?t hesitate to write in.

    Best, یعنی چی این لطفا بگید!!!!!!!
  60. ببخشید معنی این چیه میخاستم اسم دهکدمو عوض کنم؟؟
    Hi Vahid,

    Thanks for writing in and for playing Clash of Clans!

    With regards to your message, I’ve reactivated your name changer.

    To complete the name change process, just enter your in-game settings > Accounts > Change name. You might have to exit the game and log back in for the new name to take effect.

    Please note: this is a one-time exception!

    Consider these important tips before changing your name:
    * Never use your full name, think about your privacy!
    * Please don’t make it offensive; we’ll change it to a humorous personal anecdote.
    * Try something unique – that way, should you ever lose access to your account, it’ll be easier to recover.

    Hope this helps. Drop me a text if you need further assistance.

    Best Regards,
  61. سلام یه سوال اونجا که نوشتید نام قبلی شما و نام جدید شما داخل همون متنبه که باید ارسال بشه من اونا رو تو پرانتز گزاشتم اشکالی نداره یعنی مشکلی پیش نمیاد؟
  62. علیییییییییییییییی

    این پیام از سوپر سل رسیده یعنی چی ؟؟چیکار کنم
    Hi Chief,

    Thank you so much for writing in and playing Clash of Clans.

    With regards to your concern, I could make out that you would like to change the name of your village. As a player myself, I can certainly relate your eagerness to get this done.

    Just to let you know, as you had fought your way along to this Town Hall level with this existing name, it had created a legend. For an ardent gamer like you , your in-game name is the first thing that you are recognised by. We certainly would not like your legend to end just by changing your name.

    Keeping the above information in mind, Supercell allows you to change your name only once and as you had already used it, we are unable to change your name at this moment. Except this one time exception, we’re only able to change player names under the following circumstances:
    • It currently reveals the player's full name (first and last names), which can be a privacy risk, or
    • It is considered offensive

    Though we are unable to change your in-game name, we request you to co-operate with us. I am positive that you had done great things in the game with your current village name and players will be able to recognise you only if you stick with your current username.

    Thank you for understanding in this case and we apologise for the limited support options. If you have any other questions about the village, we would love to answer them. Please remember, we are always just a message away:)

    Stay Clashy!!!
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید.
    • پاسخ:

      فرقی نمی کند - همین راه را باید بروید که البته برای بار سوم کمی مشکل است و امکان عوض کردن یک مقدار از طرف سوپرسل غیر ممکن بنظر می رسد
    • پاسخ:

      فارسی هم میشه منتهی باید به جای CONFIRM تایپ کنید  : تأیید
      shift+N را بگیرید تا أ تایپ شود
  63. سلام.ببخشید اکانت من هک شده تو قسمت تنظیمات کلش،کمک و پشتیبانی راهی نیستش که به سوپرسل پیام بدم لطفا کمک کنید
  64. ارتباط با پشتیبانی (سوپرسل)

    https://goo.gl/52BRJg

    http://ow.ly/SlJH301xrbM

    میتوانید یکی از این آدرس ها را در جستجوگر خود کپی کنید ، تا به سوپر سل کانکت شوید .

    برای کسانی که کنتاکت ندارن
  65. سلام
    دوستان عزیز هیچ راهی برای تغییر نام وجود نداره
    هی پیام یا ایمیل ندین که اسمم 1 هست ، لطفا به 2 تغییر بدین
    تنها راه : فقط درخواست فعال شدن مجدد گزینه ی تغییر نام از خود بازی است .
    نمیان دونه دونه اسمارو تغییر بدن که
    امکان این بیشتره که درخواست از طرف پلایرها (بازیکنان) بالا بره ، تا یه بار دیگه چنج نیم فعال بشه
    شما (همگی) تو پیام از داخل بازی یا از طریق ایمیل درخواست فعال شدت مجدد کنین
    حالا به هر شکلی که میخواد نوشته یا ارسال بشه ( پیام و هدف اصلی تون فعال شدن مجدد تغییر نام باشه )
    من اسم دهکده م نام و نام خانوادگی هستش : هر چی گفتم قبول نکردن

    تعداد درخواست ها هر چی بیشتر باشه صد در صد تاثیر و جواب دهی بهتری هم خواهد داشت .
  66. محمد امین عموری

    سلام اکانت من رو یکی هک کرد و اسمش رو عوض کرد راهی هست که بتونم دوباره اسمش رو عوض کنم
  67. سلام
    ببخشید من اسم اکانتم عوض شده یکبار الان محمدقنبری هستش خواستم عوضش کنم باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      یعنی چی ؟
  68. سلام من میخوام برای بار دوم اسممو عوض کنم .mostafa هست ایا میشه ..ممنون از زحمت های تون
    • پاسخ:

      خیر ، نام خانوادگی اگه داشت ، میشد.
  69. سلام جیمیل من و یکی هک کرده و اکانت کلش من و دزدیده....چجوری برگردونم؟؟؟
    • پاسخ:

      آموزشش سمت چپ سایت هست.
    • پاسخ:

      خیر
  70. سلام اسم اکانتم اکانت دزدیده شد هست چه متنی به سوپرسل بدم موافقت کنه برا تغییرنام و این اسم جزو اون شرایطی که خود سوپرسل گفت میشه یا نه منتظر پاسخ شما هستم
    • پاسخ:

      اگه هکر هم دزدیده باشه و اسم را تغییر داده باشه ، اون دوتا شرایط را نداشته باشه - عوض نمی کنند
    • پاسخ:

      شرایط را ندارید
  71. سلام سوپرسل در جواب ایمیلم گفته که تنها مدرکی که اثبات کننده اینکه صاحب اصلی اکانت هستم رسید خرید جم رو میخواد که اگه اونو بدم اسممو عوض میکنن حالا اونو از کجا گیر بیارم؟
  72. سلام دوستان
    در مورد تغییر نام مجدد ، باید بگم که نصف کاربران این مشکل رو دارن
    من اکثرا همه جا میبینم که همه در تکاپوی تغییر مجدد هستن .
    من خودم ، اسم اکانتم نام و نام خانوادگی هستش
    هر کاری کردم که بتونم حالیشون کنم نشد که نشد
    یه دفعه بهم ایمیل زدن که تو چه گیریه دادی اسمت عوض شه
    منم با دلیل و منطق گفتم بابا این اسم دهکده نام و نام خانوادگیه ، عکسم فرستادم ، اما متاسفانه حالیشون نمیشه
    به نظر من فقط یه راه داره : اونم اینکه همه درخواست بفرستن ، هر کسی که میخواد تغییر نام بده ، یه جورایی سراسری و درخواست تغییر نام زیاد بشه.
    البته یه بارم ایمیل زدن که با مسئولان مطرح میکنن این موضوع رو
    ---------
    تقاضا زیاد بشه صد در صد یه بار دیگه گزینه ی تغییر نام فعال میکنن
  73. سلام خسته نباشید من میخوام برای بار دوم اسمم رو عوض کنم این اسم اکانتمه KH.R چه بهانه ای بیارم به نظر شما عوض میکنن ممنون
    • پاسخ:

      خیر - شرایط را ندارید - نمی شه
  74. سلام خسته نباشید من واسه تغییر نام به سوپرسل ایمل زدم در جواب اونا اینو گفتنHowever, we are willing to make an exception under these particular circumstances:
    1. Your name contains both your first **and** last names (e.g. "James Miller")
    2. Your name is considered by our criteria to be offensive. من چه جوابی باید بدم لطفا راهنمایم کنید ممنون
    • پاسخ:

      پست را بخوانید وباید شرایطش را داشته باشید که در پست مان نوشتیم.
  75. سلام ببخشید من یک بار اسمم رو یک هکری عوض کرده الان من میخوام بر کردونمش اسمم رو عسل گذاشته به نظر شما اسمم میشه درستش کرو لطفا
    • پاسخ:

      خیر - قبول نمی کنند - شرایط را ندارید
  76. سلام
    من نام و نام خانوادگی اسم اکانتم ، هیچ رقمه هم راضی نمیشن تغییر بدن
    7،8 بار ایمیل زدم
    از بازی از بیرون از بازی
    جوری شده که دیگه اسم همشونو میدونم ، از بس در ارتباط بودم
    به نظرتون راه دیگه ای نداره ؟ یا خبر از آپدیتی که تغییر نام دوباره فعال بشه رو ندارین ؟
    • پاسخ:

      خیر فعلا خبری نیست !
    • پاسخ:

      خیر - فقط همان دو شرط را قبول می کنند و دیگر هیچ !
  77. You recently contacted our customer support about “Hi, I would like to change my Clash of clans name from (Mr.Hamed) to (mahdi-tan...”
    How happy were you with our service?
    معنی این چیه زودبگید خواهشا
    • پاسخ:

      میگه :  از شما درخواستی داشتیم که سلام - من  نام دهکده را از Mr.Hamed به mahdi-tan ؟
      چقدر از سرویس دهی ما راضی هستید ؟
  78. You recently contacted our customer support about “Hi, I would like to change my Clash of clans name from (Mr.Hamed) to (mahdi-tan...”
    How happy were you with our service?

    SEND FEEDBACK →
    این سندفیدبک به صورت قرمز هست میزنم صحفه دیگه بازمیشه معنی بالاچی میشه
    • پاسخ:

      چیز مهمی نیس ، فیدبک کلش است که امتیاز میخواد برای ارسال ایمیل بایر علامت فلش سمت راست بالا را بزنید
  79. سلام من اسم اکانتم yaldsهست ومنومسخره میکنن لطفا متن این درخواست به سوپرسل روبزارید ممنان
    • پاسخ:

      این را تغییر نمیدهند باید نام و نام خانوادگی باشد
  80. سلام . خسته نباشین اکانتم به دست یکی افتاد بعد اسمشو یه فوش فارسی گذاشته چطور میتونم قانعشون کنم که اسمم رو عوض کنن؟
    • پاسخ:

      باید به انگلیسی توضیح دهید و معادل فحش را به انگلیسی براشون شرح دهید ، شاید موافقت کردند. شاید !
  81. سلام.. قسمته help and suport اصن جایی واسه نامه نوشتن نداره میشه راهنمایی کنین؟؟؟ اپدیته کلش اون قسمتو عوض کرده من پیداش نمیکنم
    • پاسخ:

      باید با یک ف ی ل تر شکن متصل شوید و یک موضوع را در اون قسمت کلیک کنید و پایین مطلب یک yes  و  no  می آید و شما no را می زنید و اون قسمت نامه نوشتن ظاهر می شه - اگه نشد از طریق ایمیل یا این فرم باهاشون ارتباط برقرار کنید :

      +طریقه تماس با سوپرسل خارج از بازی :

      ایمیل ساپورت بازی کلش آف کلنز : clashofclans.feedback@supercell.com

      یا می توانید از طریق فرم زیر با آنها تماس بگیرید : http://supr.cl/Support4Clash


      Www.ClashOfClansGame.IR

  82. Hi Chief,

    Thanks for reaching out to us again.

    I see that you would like to change the name of your village. As a player myself, I can certainly realize the importance of changing the name and understand how eager you must be.

    Just to let you know, as you had fought your way along to this Town Hall level 10 with this existing name, it had created a Gold League. We certainly would not like your Gold League to end just by changing your name. Every village has its own charms, challenges, ups and downs and the real fun begins when you stick to your village even on the rainy days. Also, if you change the name of your village, the villagers might not feel very high of you.

    Keeping the above information in mind, Supercell allows you to change your name only once and as you had already used it, we are unable to change your name at this moment. Except this one time exception, we’re only able to change player names under the following circumstances:

    • It currently reveals the player's full name (first and last names), which can be a privacy risk, or
    • It is considered offensive

    As your current name is neither a full name not offensive, we are very sorry to inform you that we are unable to change it.

    Thank you for understanding in this case and we apologize for the limited support options. If you have any other questions about the village, we would love to answer them. Please remember, we are always just a message away.

    Stay Clashy!!!

    این پیامو داده به من یعن چی؟
    • پاسخ:

      اگه دهکده
      + نام و نام خانوادگی باشد
      + حروف زشت و فحش و ... (انگلیسی)
      باشد فقط تغییر می دهند و در غیر اینصورت به هیچ وجه تغییر نمی دهند
    • پاسخ:

      بله احتمالا بشه ، بگید نام ونام خانوادگی تون است ، متن ایمیلشو که باید بفرستید ، دو سه تا نظر پایین تر نوشتیم
  83. سلام اقا دمت گرم امیل زدم به سوپرسل برای بار دوم اسممو عوض کرد واقعا ممنونم
    • پاسخ:

      The name of my village , first name and family name . please change to 
      اسم دهکده درخواستی
  84. مجید گلستانی

    با سلام
    من اسم اکانتم مخید گلستانی است که اشتباه تایپی شده مجید باید مینوشتم مخید نوشتم الان هر چی ایمیل میزنم به سوپرسل قبول نمی کنه حتی نوشتم فقط گلستانی بمونه که قبول نکردند
    چکار کنم به نظرتون
    • پاسخ:

      متاسفانه در این مورد سخت گیری می کنند و وقتی قبول نمی کنند - دیگه پیگیری نکنید چون فایده نداره .
  85. مطمئن هستید شما؟
    چون نوشته توی دیتابیس هامون نتونستیم شما رو پیدا کنیم اطلاعات دقیق تر بدید
    ضمنا من از طریق جیمیل مکاتبه کردم و نه از طریق بازی
    ممنون از راهنمایی هاتون
    • پاسخ:

      بله ، درست میگید ، چون مشابه نامه های اتوماتیک بود ! میگه دهکده تون را نتونستیم پیدا کنیم ، بهتره یک اسکرین شات از بازی براشون بفرستید و همچنین تگ کاربریتون و اگه اسمه دهکده رو قبلا عوض کردید ، اسمه قدیمی را بفرستید ، بهتره از داخل بازی براشون بفرستید اگه دسترسی دارید.
  86. باز هم سلام و خسته نباشید .من نام قبلی و مشخصات قبل از هک رو فرستادم این پیام رو فرستادن:
    Hello Chief,

    I really appreciate you writing in!

    Thanks for providing requested information about your village. I can understand your concern about the compromised account.

    I looked through our database for your village, I'm afraid I wasn't able to find it. Could you please provide me with any screenshot of your village that you may have. Also, provide me with more accurate details about your village.

    * Your village name
    * Your clan name
    * Your Town Hall level
    * Your Player XP level
    * Your unique Game Tag

    Please make sure that you have sent us the correct user (and clan) name, letter by letter. Also double-check that your TH level (and XP) level is accurate.

    As soon we get your email we will get back to you shorty.

    آیا مشخصات فعلی رو میخوان بنظر شما ؟
    ممنون از راهنمایی هاتون
    • پاسخ:

      این یک پاسخ اتوماتیک است که بعد از هر پیامی میفرستند - صبر کنید تا جواب اصلی بیاد - معمولا زمان جواب زیر یک هفته است
  87. سلام و متشکر از سایته خوبتون
    من از روشه دوم یعنی ایمیل زدن به ایمیل کلش برایه تغییر اسم استفاده کردم
    بعد وقتی اون ایمیلو دیروز نه پریروز زدم یه ایمیلی از سوپرسل دریافت گردم به شرح زیر
    You recently contacted our customer support about “Clash of clans report problem”

    خوب معنیشو میدونم ولی میخواستم بدونم الان باید چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      بنظرم تایید کنید که مشکل دارید و جوابشونو بدید و اطلاعات بازی و مشکلتون را هم دوباره بنویسید براشون.
  88. سلام و ممنون از سایت خوبتون برای من چند تا سوال فرستاده به این شکل:
    1. When (month & year) did you create the village?
    2. Where (city & country) did you create the village?
    3. When did you notice that your account was compromised?
    4. What devices do you use to play the account? Please list all, and specify model (e.g. "iPad 1G", "HTC One", "iPhone 4S" etc.)
    5. If you ever ordered gems on this account, attach a full copy of the iTunes or Google Play Store receipt for your first gem order ever.
    و
    In addition to this please get back to me with all of the following information about your village details been compromised:

    1. Your username:
    2. Name of the clan (if any):
    3. Town Hall level:
    4. XP level (the number in the "blue star" ):

    معنی سوالات رو میدونم ولی آیا منظورش از 4تا سوال دوم مشخصات زمان قبل از هک شدن هست یا مشخصات فعلی؟
    براشون نوشته بودم هکر اسم منو عوض کرده و میخوام برگرده به اسم قبلیم
    • پاسخ:

      زمان قبل از هک شدن را معمولا می خواهند و اگر مشکلی هم باشه دوباره می پرسند که کدومو می خوان ..  و اگر مشکلتون تغییر نام به قبله که فکر نکنم موافقت کنند.
  89. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام وخسته نباشید
    من اکانتم هک شد و اسمشو تغییر داده و اسم توهین امیزی(********) هست. برای تغییرنام چی کار باید بکنم واگر باید ایمیل بزنم میشه متن ایمیل وادرس سوپراسار رو برام ایمیل کنید.
    باتشکرفراران
    • پاسخ:

      احتمال تغییر نام کم است ، چون فقط فحش های انگلیسی را تغییر می دهند.
  90. با سلام وخسته نباشید به مدیر سایت.
    من به تازگی یه اکانت خریده ام.که اسمش هست رضا بندری البته به انگلیسی نوشته شده.
    میخواستم بدونم شرایط چنج نیم رو دارم یا نه!
    با تشکر
    • پاسخ:

      بله احتمال قوی  می شود - می تونید بگید که نام و نام خانوادگی تون است .
  91. سلام من تازه اکانت رو از کسی گرفتم اسم روی اکانت دخترونس توی آپدیت جدید اصلا گزینه CONTACT US پیدا نمیشود و کنار علامت زره بین هیچ آیکنی ندارد
    • پاسخ:

      مستقیم ایمیل بزنید و یا بازی رو مستقیم از گوگل پلی دانلود کنید - در مورد تغییر اسم هم شرایطش را ندارید و اسم دخترونه باشه دلیل نمی شه !
  92. سلام به مدیر محترم سایت من وقتی میرم تو بازی یه نفر دیگه هم هی وارد اکانت من میشه و بازی میکنه من رمز جیمیلمو تغییر دادم اما باز هم میاد میشه بگین چیکار کنم؟؟
    • پاسخ:

      خیر شرایطش را ندارید و بهشون درخواست هم ندهید.
  93. سلام من برای تغییر جیمیل بازیم بهشون پیام دادم
    اینو فرستاد
    You recently contacted our customer support about “ Email ”
    How happy were you with our service?
    میشه بگین چی گفته و چیکار کنم?
    • پاسخ:

      چیز مهمی نیست - میگه چقدر راضی هستین از سرویس ما
  94. سلام چگونه اسمو فامیل چیمیلمو ک بالای صفحه برای خوشامدگویی میاد تغییر بدم؟؟؟
    • پاسخ:

      امکانش نیست - مگر اینکه از سوپرسل تقاضا کنید که دردسر دارد.
  95. سلام خسته نباشید
    من نتونستم گزینهی ایمیل به شرکت سوپر سل رو پیدا کنم
    از کمکتئن ممنون میشم
    لظفا به این ادرس ایمیل بزنید
    nima.sheikhy81@gmail.com
    • پاسخ:

      به این سوال در قسمت پرسش و پاسخ ، جواب داده شده ، امکان ارسال جواب با ایمیل به سوالات نیست!
  96. تشکر از سایت خوبتون فقط اگه عکس های تماس با سوپرسل رو اپدیتمیکردین و نحوه ی تماس از طریق اپدیت جدید رو میزاشتید عالی تر میشد.فقط اگه میشه بهم بگید باید چه پیامی بنویسم که هکر رو از اکانتم بندازن بیرون.با تشکر فراوان
    • پاسخ:

      تغییر آنچنانی نکرده است و چندین مطلب در مورد تماس با سوپرسل در سایت هست / قسمت بازیابی اکانت را بخوانید و متن موجود است - نظرات آن هم بسیار مفید است بخوانید
    • پاسخ:

      خیر - نام و نام خانوادگی بود می شد .
  97. سلام خسته نباشید اسمه اکانته من یک بار عوض شده و العان اسمش shekar2ایا میتونم دوباره عوضش کنم
    • پاسخ:

      خیر ، شرایط را ندارید
    • پاسخ:

      به سوپرسل درخواست بدهید .
    • پاسخ:

      در مطلب "چگونه با سوپرسل تماس بگیریم" - در سایت هست.
  98. سلام خسته واسه من اصلا گزینه ارسال پیام که شما گفتین وجود ندارع تو اپدیت جدیدش اینطوری شد میشه منو راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      ایمیل مستقیم بزنید یا بازی را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید
  99. سلام.خوبین.ممنونم که به همه یه سوال ها با حوصله پاسخ میدید.من اسم بازیمو نام نام خانوادگی رو به فارسی نوشتم خوب،بعد میخوام به انگلیسی تغییر بدم .الانم رفتم تاپ کلن ایران میگن اسم به انگلیسی تغییر بده مگرنه کیک میشه.الانم تو انپاسم.میشه کمک کنید با این وضعیت اسمم چه طور تغییر بدم.ممنون
    • پاسخ:

      شما اگه از طریق خوده بازی نمیتونید تغییر بدهید باید از سوپرسل بخواهید که اونها هم قوانینشون اینه که اگه نام و نام خانوادگی باشه و یا اسامی زشت به خارجی باشه تغییر می دهند ، به هر حال اگه شرایط را ندارید باید یا کلنتونو راضی کنید و یا اینکه قیدش را بزنید !
  100. با عرض پوزش.من قبلا چند باری با بلو اکیتس بازی میکردم ولی اکانتم رو با گوشی بازی میکنم و خیلی وقته دیگه با بلو اسکیتس بازی نمیکنم و هیچ علامت ارسال فایل پلاس نیست و فقط یه ذره بین هست که کنارش هم نوشته helpلطفا میشه راهنماییم کنید که چجوری میتونی گزینهcontact usرو پیدا کنم؟
    • پاسخ:

      ایمیل بزنید به سوپرسل.
  101. سلام از من اصلا گزینه فرستادن پیام نداره به سوپرسل فقط یه ذره بین میاد خواهش میکنم کمکم کنید
    • پاسخ:

      ایمیل بزنید به سوپر سل
  102. سلام مدیر محترم .
    من اکانتمو خریدم یه بار خود طرف اسمو عوض کرده العان اسم من 《هستی》 است به نظرت چه پیامی بدم که سوپر سل قبول کنه .
    لطفا پیامو پایین بنویس ممنون .
    • پاسخ:

      متاسفانه قبول نمیکنند و شامل قوانینش نمیشوید و تازه برای تعویض هم باید اطلاعات کامل از بازیتون را بدانید مثلا تاریخ ساخت و مدل  گوشی و شهر و کشور و ... که چون خریده اید بعید میدونم که اینها را بدانید .
    • پاسخ:

      من که تغییری ندیدم ! مگر اینکه از بلواستکس استفاده میکنید .
  103. سلام خسته نباشید.پیشاپیش عید تبریک میگم.من همون کار کردم که اسم عوض کنم برای بار سوم اما پیام دادم دوستم پشت سرش چند تا بد و بیرا گفت فرستاد برای کلش منم خبر نداشتم خیلی بد بود.خیلی به انگلیسی داد.بعد پیام اومد کلش گفت نمیدونم ضبط شده چی وچی..... حالا به نظر شما چی میشه
    • پاسخ:

      توهین کرده باشید ممکنه بن کنند
  104. سلام خسته نباشی.میخوام اسم اکانتمو دوباره عوض کنم عوض نمیشه چکار کنم.چی بفرستم واسه سوپر سل لطفا منتشو زیر واسم بفرستید
    • پاسخ:

      اگر شرایطش را که نوشتیم شامل میشوید مطابق راهنما بالا اقدام کنید
  105. با سلام خدمت شما
    من دیروز یا به سوپرسل ایمیل زدم برای حذف لینک دیوایس انها سوالاتی پریدن منم جواب دادم . چقدر طول میکشه جواب منو بدن و باید چه جوابی داده بشه ممنون میشم کمکم کنید؟
    • پاسخ:

      تا یکهفته پاسخ میدهند
  106. با سلام و خسته نباشید.لطفا راهنماییم کنید.اینو برام فرستاد.
    Hello chief

    Thank for writing in.
    I've checked your account and I see that the name change has already been used. I am sorry for this but please be informed that as per not allowed to change the name a second time.
    I know it's very frustrating and I'm sorry, but for various internal security reasons it's important that we take this rule seriously . This is why we,ll only change username if they are the player's own full name,or if they're offensive and therefore we are limited by this rule and we would not be able to assist you further on this.

    Nevertheless, if you have been offended in any way then kindiy send us the screenshot for the same to investigate and take the appropriate action on the same.

    However,if you have any other questions or concerns, please don't hesitate to reply .

    Have a good day! معنی این چی میشه.خیلی ممنون و متشکرم از سایت فوق العاده خوبتون.
    • پاسخ:

      فقط برای تغییر نام اگه نام و نام خانوادگی باشه و حرف زشت و بد باشه تغییر میدهند ، در غیر اینصورت خیر ، توضیحات مطلب بالا را بخوانید.
  107. سلام من به کلش جمیل دادم و نمیتونم رمزش رو پیدا کنم
    اگر یک جیمیل دیگه بدم بازی می پره یانه
    راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      باید مطابق آموزش برگرداندن سایت درخواست تغییر جیمیل دهید - اگه بازی را پاک کنید و یا گوشی برایش اتفاقی بیفتد که اطلاعات از بین برود دیگه به بازی دسترسی ندارید و باید از سوپرسل درخواست برگرداندن اکانت را کنید
  108. با سلام.و خسته نباشید.خواهش میکنم منو راهنمایی کنید این پیام را برای من فرستاده

    Hello chief

    Thank you for getting back to me.

    I understand your concern regarding change of your village name.However, I have checked your account and can see that your current name is neither a first name and last name nor it is offensive,so I'm afraid to proceed further .Hope you understand the terms and condition. I'm very sorry ,but there's nothing more we can do to help with this query.

    If you have any other questions, or need help with something else related to the game,please don't hesitate to get in touch

    Very best .
    وبعد از دو ساعت من هیچ پیامی ندانم اینو فرستاد

    What else can we help you with?
    • پاسخ:

      با تغییر نام موافقت نشده است
    • پاسخ:

      اسم کلن عوض نمی شه باید از اون خارج بشید و یکی دیگه بسازید .
  109. سلام مدیر محترم ی سوال داشتم اونا از کجا میفهمن که نام خانوادگی هست ؟ ممنون میشم جواب بدید
    • پاسخ:

      به هر حال یک شرکت به اون بزرگی که در آسیا و اروپا دفتر دارد ، یکنفر هم پیدا میشه که مقداری فارسی بلد باشد !
  110. من درخواست تغییر ایمیل دادم و مشخصاتی ماننده کجا بازی استارت شده یا اسم گوشی و تاریخ شروع رو دادم حالا این پیام رو دادن میشه راهنمایی کنید ؟

    i have checked your account نام من and see that it has been accessed by multiple devices hence i would ask you to list all the devices ipad 1g / htc one / iphone 4s that you use to play this account .

    also let me know whether you've noticed any suspicious activity on your village like change in the layout unknown upgrade or usage of gems you getting another device connecting promote

    hope to hear from you soon

    ممنون
    • پاسخ:

      میگه دستکاه های متفاوتی به بازی متصل شده اند  ipad 1g / htc one / iphone 4s  لیستی از تمام مدل گوشی های مزبور را برای ما که به بازی تون متصل شده اید را برایمان بفرستید!
  111. سلام
    من خیلی تلاش کردم اسمم رو عوض کنم به قسمت chanege name رفتم سومین صفحه ای که میاد جایی که مینویسه مطمئنین که میخواید اسمتون رو عوض کنم اما نمیدونم اونجا چی بنویسم
    هر چیزی هم که مینویسم کلمه okay سبز نمیشه تا تأیید کنمه
    جواب بدین خیلی ممنون میشم
    • پاسخ:

      با تایپ کلمه CONFIRM  بصورت حروف بزرگ (Caps Lock) موارد تغییر نام دهکده را تایید کنید (شکل پنج )

  112. سلام
    من امروز میخواستم اکانتمو بفروشم به طرفی که میخواستم بفروشم جمیلمو دادم بعد از این همه حرف رمز هم دادم الان رمز و عوض کرده تو رو خدا یه راهنمایی ام کنید چه جوری برگردونم تو رو خدا کمکم کنید دارم روانی میشم
  113. سلام.من 6تا اکانت دارم ولی نمیشه اکانتمو عوض کنم یعنی داخلش یکی از اکانت ها گیر کردم.باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      گوگل پلی تون را آپدیت کنید و گوشی را ریستارت کنید و از یک ف ی ل تر ش ک ن هم استفاده کنید . Clear Cash بازی را هم بزنید .
    • پاسخ:

      اگه شرایطشو دارید - مطابق راهنما ی بالا اقدام کنید
  114. معنی این یعنی چی هسش؟؟؟tahnks for cantacting clash of clans support,i know its inconveneints that you cant change your user name again and im sorry,but for various internal security reasons its imortant that we take this rule seriously ,every player gets one chance to change their user name ,and we,ll only grant exception if user name is the playars own full name , or if its blatantly offensive
    Please let us know if you have any other question , we,re happy to help in any way we can.
    Clash on,
    • پاسخ:

      اسم بازی اگه نام و نام خانوادگی و یا اینکه کلمات زشت باشد به انگلیسی تغییر میدهیم
  115. سلام اکانتم هک شد اسم دهکدمو عوض کردن الان دوباره میخام عوض کنم پیام هک رو دادم این پیام اومده معنیش چیه چیکا کنم ممنون میشم جواب بدین؟ Hi cheif, tahnks for cantacting clash of clans support,i know its inconveneints that you cant change your user name again and im sorry,but for various internal security reasons its imortant that we take this rule seriously ,every player gets one chance to change their user name ,and we,ll only grant exception if user name is the playars own full name , or if its blatantly offensive
    Please let us know if you have any other question , we,re happy to help in any way we can.
    Clash on,
  116. سلام
    ببخشید درست متوجه منظورتون نشدم یعنی چند روز صبر کنم بعد مثل کسی که بازیش سیو نبوده و پریده ادعای مالکیت کنم؟؟؟؟
    • پاسخ:

      بله - البته در اول باید ببینید چه پرسشی هم از شما کرده است و باید جوابش را بدهید و صحیح هم باشد . ضمنا بپرسید که من کد آنلاک ندارم و اگر هم بازی را خریده اید که دیگه هیچی !
  117. با سلام
    سوپر سل بعد از مدتها مکاتبه برای تغییر اسم اکانت من بالاره بعد از مدتی چندتا سوال برام فرستاد که جواب دادم و بعدش هم اکانتمو دو روز بن کرد بعد از اینکه بن تمام شد بازی من باز شد و اسمم تغییر نکرد بعد از دو روز دوباره پیام دادم و دوبار چندتا مکاتبه ...بعد از چند ساعت من از داخل بازی اکانت جابه جا کردم و از بازی خودم خارج شدم وقتی خواستم برگردم رو بازی خودم دیدم نمیره بعد با اپل انلاین شدم دیدم بازیم قفل شده ولی کده آنلاک برام نفرستاده الان سه روز گذشته ولی هنوز هیچ کد نفرستاده پیام هم دادم همش سوال میفرسته ولی کد نمیده خواهش میکنم کمکم کنید خیلی نگران اکانتم هستم لولم130😞🔫
    • پاسخ:

      یک مدت صبر کنید و درخواست ادعای مالکیت بفرستید.
  118. سلام خسته نباشین ببخشید یه سوالی داشتم در مورد بن شد بازی
    من از برنامه بلو استکس استفاده میکنم میخوام بدونم که ایا بازی من بن میشه یانه
    • پاسخ:

      فعلا که کسی بن نشده است تا به حال
  119. سلام خسته نباشین
    ببخشید می خواستم بدونم ایا دکمه change nameدوباره فعال میشه یا درا بدیت جدید میشه اسم دهکده رو تغییر بدی ممنون میشم زودپاسخ بدین
    • پاسخ:

      مشخص نیست ! و فکر نکنم.
  120. باعرض سلام وخسته نباشی
    میگم من یه بار اسم اکانتمو تغییر دادم حالا اسم به فارسی محمد هس حالا باتغییر دادن اسمم موافقت میکنن یا نه توروخدا هر چه زود تر خبرم بدید
    • پاسخ:

      خیر - نام فامیلی تون هم بود عوض می کردند
  121. سلام
    من وقتی رو میرم اونجا ک باید ایمیل بزنم مثل عکسی گکه گذاشتید نمیره تو ایمیل خود گوشی.
    خودش یه باکس میاره ک جای ایمیل و اسم اکانتم هست
    و جای متن
    تو جای متن متنی ک نوشتیدو زدم و ارسال کردم
    بازی یبار لود شد
    قبلا هم اینکارو کردم و بعد 2 یا 3 ساعت یه جوابی داده ولی اسمم تغییر نکرده
    • پاسخ:

      برای تغییر نام خودشون اعلام می کنند و بایداطلاعات بازی را برایشان بفرستید - البته اگه موافقت کردند اطلاعات را می خواهند در غیر اینصورت خیر
    • پاسخ:

      1- خارج شدن از کلن و ساختن یک کلن جدید دیگر بنام دلخواه خود.
      2- درخواست از سوپرسل ( که بعید بنظر می رسد رسیدگی کنند! )

      فکر نکنم راه دیگه ایی باشه
  122. سلام من ایمیل فرستادم اینو فرستاد

    Hi chief

    Thanks for contacting us.

    I understand that you wish to change your username .however, I've the name change option has already been used.

    We're only able to change player names under the following circumstances

    • It currently reveals the player's full name (first and last name ),which can be a privacy risk, or

    It is considered offensive

    Your case doesn't meet the criteria so I'm afraid no name change is on the way .I understand that this rule might be frustrating for some folks, but out of fairness to everyone we can't make exceptions!

    However, if you have any other questions or concerns, please don't hesitate to reply.

    Have a good one,

    اینجا هم دو گزینه تیک وضربدر هست و نوشته

    Did we answer all you questions?

    تیک بزنم یا ضربدر

    خواهشا در مورد متن بالا توضیح بدید چی میگه اگ میتونم عوض کنم بگید چ ایمیلی بفرستم اگ هم ک ن دیگ هیچی ممنون از سایت خوبتون


    لطفا جواب بدید .
    • پاسخ:

      نوشته اگه دهکده نام و نام خانوادگی است و یا کلمات توهین آمیز است فقط قابل تغییر است.
  123. سلامه خسته نباشید من یک اکانت بازی خردیدم رمزشم رو هم تغییر دادم بعد از 3 روز اخطار واسه تغییر رمز به من داد بازی رو هم پاک کردم خواهشا منو راهنمایی کنید که چه کار میتونم بکنم که دوباره به اکانتم برسم
    ممنون
    • پاسخ:

      برای بازی های خریداری شده کاری نمی توان کرد و فروشنده می تواند هر لحظه بازی ش را پس بگیرد ! بهتره پولتون را پس بگیرید.
  124. سلام من قبلا یک بار اسم عوض کردم از طریق نامه بهشون بعد گزینه تغییر اسم تو ورژن جدید اومد بعد من باز تغییر دادم اما الان میخوام عوض کنمش نمیدونم چی بنویسم واسشون یا جیکار کنم که عوض کنن اسم و فامیلمه کمک میکنین؟
    • پاسخ:

      اگه اسم و فامیل تون هست طبق گفته خودشون عوض می کنند و درخواست تون را به انگلیسی بنویسید و بگید نام دهکده اسم و فامیلم هست و این است و البته باید اطلاعات بازی را هم بدانید چون می پرسند مثل آموزش هک شدن و بازی سیو نشده که در کنار سایت آموزشش هست ، می ماند و می پرسند ازتون !
  125. سلام.طبق کارهایی رو ک گفتین انجام دادم بعد ی روز ی ایمیل اومد واسم قسمت پایینش شکل ی تیک و ضربدر داشت ،من علامت تیک رو زدم ینی عوض میشه اسم اکانتم؟
    • پاسخ:

      باید می خواندید که چه نوشته توی آن ! بعد تیک یا ضربدر را می زدید ! سوالی یا چیزی یا توضیحی بوده که پرسیدن و بعید می دونم -  اسم را اگر دارای شرایط نباشید - عوض نمی کنند !
  126. سلام میشه لظف کنید یه متن به انگلیسی بنویسید که توضیح بده به سوپر سل که اسم مپ من توهین امیزه
    ممنون
  127. ببخشید اگه فارسی به انگلیسی باشع هم سوپر سل قبول میکنه اخه اسم پروفایلم توی فک کنم اسمش چنج نیم بود شدهCONE قبول میکنع؟؟؟
  128. سلام خسته نباشید واسه من یه متنی فرستاده من میخوام اونو برای شما بفرستم که ببینید چیمیگه ولی اخه از توکلش نمیشه کپی کرد که. من اسم دختر گذاشتم والان پشیمون شدم میخوام اسم خودم باشه تروخدا بگید چیکار کنم چجوری کپی کنم. لطفا زود تر جواب بدید مرسی...
    • پاسخ:

      با اینگونه موارد موافقت نمی کنند ، بهتره خودتونو خسته نکنید!
  129. سلام لطفا این متن پایین رو به انگلیسی بهم بدید مرسی چون انگلیسی بلد نیستم
    لطفا اسم اکانتمو عوض کنین چون اشتباهی نوشته شده و باعث مسخره شدن هست
    لصفا قبول کنید با این اسم نمیتونم به بازی ادامه بدم ممنون میشم کمکم کنین
    • پاسخ:

      نمونه همین متن در مطلب هست که دیگه کمتر مورد موافقت سوپرسل قرار می گیره و بهتره بی خیال شوید و خودتونو خسته نکنید.
  130. the device from which you have conected us
    the viilage name from which you connected us
    the e_mail addres from which you mailed us
    اینا ینی چی ؟؟؟
    • پاسخ:

      نام و مدل گوشی ، نام دهکده ، ایمیلی که در ارتباط بودید 
  131. سلام بر مدیر بامرام،خداقوت
    من به کمپانی برای تغییر نام ایمیل زدم تو جواب این پیغام رو برای من ارسال کردن
    میشه لطف کنی بگی منظورشون چیه؟
    Players can change their username by opening the in game settings screen and tapping the name change button
    If you've already used your one-time name change feature in the game ,we are not able to change your username againe however,we are willing to make an exception under these particular circumstances.your new name contains both your first **and**last names (e.g.james miller)your new name is considered by our criteria to be offensive.in the event that your name meets these criteria ,please feel free to get back to us. In any other case, I'm afraid we will not be able to review you request any further
    • پاسخ:

      میگه تغییر نام فقط از طریق بازی و یکبار صورت میگیره و اگه استفاده کرده اید از این مورد ، برای تغییر نام دوباره باید دارای شرایط زیر باشد ، نام و نام خانوادگی باشد و دوم اینکه مطابق معیارها نباشد و زشت و فحش و ... باشد . البته انگلیسی ، در غیر اینصورت تغییر نمی دهند.
  132. سلام من این چیزای ک گفته بودید روی توی خود کلش یعنی هلپ اند ساپورت زدم و ارسال کردم ایا جواب میده.
    • پاسخ:

      اگه درست انجام داده باشید ، بله. البته تغییر نام دهکده را به سختی انجام می دهند و باید شامل شرایطشان که نوشتیم باشید ، در غیر اینصورت ، خیر ، انجام نمی هند.
  133. داداش من با این روش هایی که گفتید عمل کردم شما مطمئنید روش دوم برای عوض کردن رمز(ارسال درخواست به سوپرسل) جواب می ده؟
    • پاسخ:

      ما کجا صحبت از عوض کردن رمز کرده ایم !؟ 
  134. تو کدوم ورژن می شه اسم رو برای چندین بار یا مجددا عوض کرد لطفا راهنمایی کنید ممنونم ازتون.
    • پاسخ:

      ربطی به ورژن بازی ندارد! شما فقط می توانید یکبار اسم دهکده را خودتون از طریق بازی عوض کنید.
  135. سلام ببخشید من کلش روروی بلواستکس نصب کردم فقط همون موقع واردشدم اومد بعدا هرچی رفتم توی کلش اصلابازنمیشه کلش لطفا اگه میشه بگید چیکارکنم درست بشه ممنون میشم
    • پاسخ:

      دوباره نصب کنید - بلواستکس را هم دوباره نصب کنید
  136. سلام،لطفا بهم بگید چطور میتونم اسمه کلنمون رو عوض کنم،اگر هم که بهم میل بدید ممنون میشم،با تشکر
    • پاسخ:

      اسم کلن غیر قابل تغییر است اگه لولش زیاد بالا نیست و کاربری هم داخلش نیست - از کلن بیرون بیایید و یکی دیگه بسازید با نام دلخواه خودتون .
  137. سلام به مدیریت محترم لطفا پاسخ دهید:
    من الان درخواست رو دادم و تیک و زبدر اومد کدوم رو بزنم؟ لطفا کمک کنید.
    • پاسخ:

      اگه سوالی و یا مشکلی بود ضربدر را بزنید و مشکلتون را بنویسید . نبود تیک سبز
  138. سلام تورو بخدا کمکم کنید من همه مراحلو انجام دادم صد بار به مرحله سه میرسم یعنی تعیدنهایی اون کلیکه که سبز هستش برای من خاکستریه صد بار اسممو حروفشو کمو زیاد کردم عوض کردم انگلیسی کردم کلی امتحان کردم ولی اون کلیکه سبز نشد که نشد جان هرکی دوست دارید جواب بدین ممنون راستی جای تشکر داره که به این همه دوستان جواب میدهید خدا قوتپ
    • پاسخ:

      ببینید بازی تان save هست یا نه ؟ اگر نبود باید save کنید و امتحان کنید.
  139. اینو فرستاد میگه چی:Hello.Thanks for writing in and being a loyal player of clash of clans.i have checked your account,and see that you have already changed your name once.Beyond the one time exception we can only change player name if:it currently revealy the player's full name(first ond last name)which can bed privacy risk,or it is considered offensive.This is not the case for your name,and so we are not able to change it at this time.i can understand that this can be frust rating for you,and we do it to be fair to everyone.Thanks for your understanding,and it you have any other questions or thoughts,do let me know.Thanks.خواهش میکنم جواب رو بم بگین.ممنون
    • پاسخ:

      سوالات  را در انجمن مطرح کنید تا پاسخ بگیرید. ((کلیک کنید))
  140. اسم اکانتم دخترونه من خودم پسرم خواهش میکنم یه متنی بگین که توش نوشته باشه اسم اکانتم دخترونس ولی خودم پسرم...ممنون...مچکر
    • پاسخ:

      قبول نمی کنند اگه نام و نام خانوادگی تون باشه یا دختره باشه امکان قبول کردنش هست !
  141. سلام متنی که گفته بودید الان دریافت کردم چیکار باید دانم
    • پاسخ:

      پاسخ به سوالات در انجمن سایت !
  142. سلام من رفتم و از سوپرسل خواهشم و کردم و اون گزینه که در بالا اومده یه تیک و یه ضبدر داره برام اومد منم دستم خورد به ضبدره و رفت آیا بازم می تونم این کار و انجام بدم
    • پاسخ:

      بله
  143. سلام متنی رو گفتید برای تغییر نام به سوپرسل فرستادم اما هر دفعه میگن که ...http://uupload.ir/files/x4tk_816207924_113085.jpg میدونم معنی حرفشون چیه خواستم بدونم جوابشو چی باید بدم عایا عوض میشه اسم اکانتم یا نه؟؟؟
    ممنون میشم سریع تر جواب بدید
    • پاسخ:

      پاسخ به سوالات در انجمن سایت
  144. خیلی ممنون عالی بود

    من یه اکانت خریده بودم این آموزش خیلی به دردم خورد دستت درد نکنه

    با تشکر
  145. با سلام.من به سوپرسل برای تغییر نام مجدد دهکده که حرف بسیار بدی بود پیغام دادم.عرض سه ساعت بعد گفتش که
    Hi Chief

    Thanks for reaching out to us.

    With regards to your mail,when cheked with the game log i can see that you have changed your name once.
    Perhaps the protocol states change of name is possible only once.

    یعنی امکان داره اسم دهکده منو تغییر بدن؟
    • پاسخ:

      نوشته یکبار تغییر داده اید و طبق قانون -  تغییر نام فقط یک بار امکان پذیر است .
      سوالات و مشکلات و پاسخگویی ، فقط در انجمن سایت (کلیک کنید)
    • پاسخ:

      گزینه " فراموش کردن پسورد " را در همان قسمت جیمیلتون بزنید و مراحلش را دنبال کنید.
  146. سلام من کمکی ازشمامیخواستم جمیل من هک شده باکلش ان من چطوراون روبرگردوونم ممنون میشم اگه بگین
    • پاسخ:

      آموزش کامل در سمت چپ سایت هست - بخوانید.
  147. سلام و عرض ادب.
    ببخشید چطوری باید تاریخ شروع بازی رو بقیه چیزاها روفهمید؟ میشه توضیح بدید چه گفته دقیقا من کامل متوجه نشدم.
    Hi Chief,
    Thanks for reaching out to us once again.
    We will definitely help you to change your village name but before that we need to remove the unauthorised access on your village. So in order to help you or in order to verify the ownership of the account We need to follow the verification details.Your understanding will be much appreciated if you please get back to us the details which were asked in the message as without this steps we are unable to proceed further.

    This happens after revealing your Game Center or Google account login
    details. With your information, others can get access to your account, subsequently stealing your data.

    That is why we need to make sure that the rightful owner recovers the compromised account To verify this, we need the receipt from your first purchase made to the game (a screenshot from your iTunes or Google Wallet purchase history is also OK) on this account If you started playing on i0S, you can also send an iTunes receipt that shows when you installed the game. Without this, we cannot proceed.

    In addition, we would like to ask you some questions to confirm that this account is yours and was created by you :
    • When (which month) did you start playing this account?
    • Where (which city) did you create the account?
    • When did you notice that your account was compromised?
    • How many different devices are you playing from, and what models are they?

    Please keep in mind these responses are critical for determining if the account belongs to you. Without them, we will not be able to recover the account .

    After receiving your answers, we’ll determine the status of your account and reply as soon as possible.

    Best
    ممنون
  148. باعرض سلام میتوانید این کمک رو بهم بکنید و بگویید که مطلب این عکسا چیه؟
    http://uupload.ir/files/95r8_screenshot_2016-01-05-07-35-27.png


    -
    -

    http://uupload.ir/files/358_screenshot_2016-01-05-07-35-34.png



    لطفا کمک کنید
    • پاسخ:

      میگه نمی تونیم اسمتون را عوض کنیم و شامل اون معیارهای و شرایط ما نیست .
  149. با عرض سلام.تو قسمت سینگ که میزدم که بازیم به جیمیلم وصل بشه یه پیغامی میداد که بایدconfirmرو وارد کنم.من بدون خوندن پیغام اونو وارد کردم.بازیم لول۹۵بود حالا پاک شد.لطفآ راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      دوباره بزنید و از لیست جیمیلی که میاد ، اون جیمیلی که بازی روی آن سیو بوده را انتخاب کنید  و CONFIRM را بنویسید و لول 95 لود میشه ! البته اگه بازیتون را سیو کرده باشید و باید دو تا جیمیل در گوشی تون باشه و اگه سیو نکردید که باید مراحل بازیابی اکانت هک شده و سیو نشده را انجام دهید در قسمت سمت چپ سایت.
  150. میشه زود جواب بدید؟؟
    سلام اسم من amirhossein هس میتونم بهشون بگم نام و نام خانودگیه؟؟؟
    • پاسخ:

      لطفا سوالات و مشکلات در انجمن سایت مطرح شود . برای ورود به انجمن << اینجا کلیک کنید >>
  151. سلام خسته نباشید.ببخشید نام دهکده بنده masoud.wolf بودش که قبلا با ایمیل به کلش به دراکولا تغییر دادم. وقتی آپدیت عیدسال اومد و میشد تغییر نام داد به اشتباه نامو به maryam تغییر دادم الان 8ماه میشه هر ایمیلی به کلش میفرستم جوابی درستی نمیده
    _آیا با فرا رسیدن سال2016میلادی امکان داره تغییر نام بدم مرسی ممنون؟
    • پاسخ:

      فکر نکنم ...
  152. سلام بعد از اینکه بازیم از بن خارج شد یک بار بازیم باز شد ولی هیچ تغییری نداشت بعد از چند ساعت سوپر سل یه کده آنلاک برام فرستاد زدم بازیم باز شد اسمم هم تغییر کرد ...ممنوووووووون از سایت بی نظیرتون که بارها به من کمک کردید ...یک بار هم با کمکتون یک بازی لول140 که دزدیده شده بود برگشت واقعا سپاس🙏🙏🙏🙏
    • پاسخ:

      خواهش می کنم
  153. سلام خسته نباشید من درخواست تغییر اسم دادم سوپر سل بازیمو با اجازه ی خودم دو روز بن کرد الان بازیم باز شد ولی هیچ تغییری نکرده اسمم ...الان من باید چیکار کنم؟؟
    • پاسخ:

      دوباره درخواست تغییر نام بدهید ، فعلا مالکیتتون ثابت شده است و نام جدید و توضیحات را هم بفرستید.
  154. سلام خسته نباشید من میخواستم اسممپ تغییر بدم یه سری پرسیدن جواب دادم و الانم این متن فرستادن
    http://uupload.ir/files/ezx_screenshot_2016-01-02-14-11-57.png
    لطفا راهنمایی کنید و اگر هم سوالی پرسیدن یه متن بدید ممنون میشم
    • پاسخ:

      موافقت نکرده اند.
  155. سلام ببخشید من تان حالمو اپدیت کردم شدم تان حال 9 الا روی تان حالم کلیک میکنم از بازی میره بیرون چکار کنم درست شه؟
    • پاسخ:

      نسخه جدید بازی را نصب کنید
  156. ممنون که یاد دادید اسم دهکده رو عوض کنم در قسمت کانفرم گیر کرده بودم
  157. آقا من بازیم سیو شده س ...به سوپر سل پیام دادم که نام اکانت من یه توهین بزرگه تو کشورم...بعد ازم تاریخ شروع بازیو شهرو مدل گوشیمو خواست الان اجازه ی بن کردن میخواد...بن کردن به تغییر اسم مربوطه آیا؟؟؟؟من الان نمیدونم قبول کنم یا نه لطفا راهنماییم کنید😓😞
    • پاسخ:

      بله باید قبول کنید - موقتی است.
  158. سلام من درخواست تغییر اسم دادم ازم تاریخ شروعه بازی ..شهرم و مدل گوشیمو خواست ...بعد الان پیام اومده که واسه ی ادامه ی کار باید اجازه ی بن کردن بدی!! آیا باید اجازه بدم؟
    • پاسخ:

      بله - آموزش اکانت سیو نشده و هک شده را در سایت بخوانید
  159. سلام وعرض خسته نباشید
    داداش الان سوپرسل میگه درصورتی که اسموفامیلت باشه عوض میکنیم میشه یه جمله بگی که بهش بگم آره اسمو فامیلم رو بازیه!؟
    ممنون میشم
    • پاسخ:

       is  the name of my village  name and family . please change to
      اسم جدید را بنویسید
    • پاسخ:

      متوجه نشدیم ! پیت تون را چی هست ؟
  160. سلام وقت بخیر من لیدر کلن لول هفت هستم و قصد تغییر نام کلن م رو دارم باید چکار کنم؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      اگه منظورتون از کلن اونجایی است که نیرو می گیرید و افراد در آن جمع می شوند و دوستانتان در آن جمع می شوند - این کار امکان پذیر نیست !
  161. سلام :
    من بعد از مکاتبه با سوپرسل از روش شما همچین جوابی گرفتم :

    hello chief
    thank for writing back to us
    .i,ve checked your account. the name change has already been used
    :we,re only able to change player names under the following circumstances

    it currently reveals the players full name (first name and last name) which can be a privacy risk, or

    it is considered your case doesn,t meet the criteria, so i,m afraid no name change is no the way. i understand that this rule might be frustrating for some folks

    !but out of fairness to everyone we can,t make exceptions

    however, if you have any other questions or concerns, please
    don,t hesitate to reply

    !have a good one

    اگه میشه برام معنی کنید و بگید چیه و باید چکار کنیم. ممنون از لطفتون
    • پاسخ:

      میگه اگه بازی نام و نام خانوادگی و یا جملات زشت (انگلیسی) باشد تغییر نا م می دهند فقط
    • پاسخ:

      باید منتظر پاسخ باید ولی زیاد هم امیدوار نباشید - چون اسم را به سختی تغییر می دهند
  162. سلام .من همین مراحل رو برای تغییر اسمم انجام دادم و سوپرسل پیغامی ک فرستاد اخرش گفته ایا به همه ی سوالات ما پاسخ میدهید؟منم تیک رو زدم بعدش سوالی ک داشت این بودwhat s your feedback about our customer support?لطفاجوابشوبهم بدین خیلی ممنون
    • پاسخ:

      چیز مهمی نیست .. بنویسید good
  163. شایان ابراهیم زاده

    سلام اگه میشه لطفا جوابمو بدین چون برام مهمه :

    من اسم اکانتم رو خواستم عوض کنم طبق دستور شما عمل کردم و سوپرسل هم تو قسمت help جوابمو داد اما نا خواسته از بازی بیرون اومدم و نامه رفت و دیگه نیومد و نتونستم نامه سوپرسل رو بخونم.

    آیا راهی هست نامه اونارو دوباره بیارم و ببینم یا صندوقی هست که پیام سوپرسل تو اون باشه ؟
    ممنون میشم جواب بدی عزیز !!!
    • پاسخ:

      نه - اگه پاک شده دوباره بفرستید
  164. سلام/ خیلی ممنون از اینکه خیلی زود راهنمایی میکنید/
    من چند روز پیش کمک خواستم ازتون (۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۵)
    و راهنماییم کردید. و من پاسن دادم به سوپر سل .
    امروز این جواب رو بهم دادن.
    ممنون میشم بازم راهنماییم کنید.
    http://s6.uplod.ir/i/00719/4qs3brewu2uf.jpg
    متشکرم


    • پاسخ:

      فقط در صورتی که نام دهکده نام و نام خانوادگی تون  باشد و یا نام دهکده الفاظ رکیک ( به زبان انگلیسی باشد ) فقط عوض می کنند
  165. امیر اسکای

    سلام
    انصافا دستت درد نکنه کار این همه جوون رو راه میندازی.
    من میخوام نامم رو برای دومین بار تغییر بدم این راهی که بالا گذاشتی رو باید از طریق help and support اقدام کرد یا از طریق gmail میل فرستاد؟؟
    من از طریق جیمیل فرستادم ولی یه پیام کلی فرستاد با این شرح:

    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    - Enter your device’s settings
    - Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    - Open Hay Day
    - In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    - Enter Game Center
    - Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    - Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    - Click on the three little dots, found on the right upper corner
    - Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    - Go into your game
    - Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    - Tap “Connect with Google”
    - The option to load your lost progress should appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1. The exact name of the base/farm/village
    2. The exact level of it
    3. The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4. Explain how you lost your game
    5. Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

    --
    Your Supercell Support Team
    • پاسخ:

      از طریق help and support بهتر و زودتر جواب می گیرید
  166. سلام اسممو ی دفعه عوض کردم و اسم فامیل ب حروف انگلیسی نوشتم بوای تغیر نام دوباره باید چی به سوپر سل بگم میخوام اسم اولی رو بذارم
    • پاسخ:

      بگید اسمم نام و نام خانوادگی است و چون یکبار تغییر دادید فکر نکنم موافقت کنند
  167. سلام . من اکانتم رو هک کردن و اسم عوض کردن و حرف بد گذاشتن
    با سوپر سل مکاتبه کردم و این پیام رو داد. لطفا منو راهنمایی کنید.متشکرم
    http://s6.uplod.ir/i/00718/yjvh9gngn60k.png

    منتظرم پاسخ رو ببینم در این سایت
    سپاس
    • پاسخ:

      تاریخ ساخت بازی
      شهر و کشور ساخت بازی
      توضیحی در مورد اینکه اکانتتون چه مشکلی دارد
      مدل گوشی که با آن بازی را ساختید و بازی کردید
      را برایشان بفرستید
  168. من اسمم بهار هست تو بازی ایا در اپدیت های اینده میشه اسمم رو عوض کنم
    • پاسخ:

      چیزی که اعلام نشده تا به حال
  169. ببخشید من یک بار اسممو عوض کردم ولى اشتباه الان اسمم درى وریه میشه برا اى او اس هم آموزش تصویرى بگذارین
    • پاسخ:

      فرقی نمی کنه - تغییر اسم هم در ios هم مثله همون آندرویده
  170. # Do not reply to this email
    You recently contacted our customer support about “ Clash of clans problem ”
    How happy were you with our service?

    SEND FEEDBACK →
    سلام این یعنی چیکار کنم؟؟ زودتر ج بدین لطفا
    • پاسخ:

      میگه به این ایمیل پاسخ ندهید - مشکلی دارید با ساپورت ش تماس بگیرید
  171. تورو خدا کمکم کن من بازیم هک شده یارو دزده اسم خودشو گزاشته رو بازی حالا میخوام یه متنی بگی براشون بفرستم ممنون میشم جواب بده و متنو بفرستی
  172. سلام
    من یه اکانت خریدم،صاحب قبلیش یک بار اسمشو عوض کرده و من نمیتونم دوباره تغییرش بدم.
    خواهش میکنم کمکم کنید که باید چه ایمیلی به سوپر سل بزنم تا با درخواستم موافقت کنن.منتظر جوابتون هستم خواهش میکنم کمکم کنید.ممنون
    • پاسخ:

      دیگه نمی شه ! مخصوصا اینکه بازی را خریده اید و اصلا دیگه نمی شه !!!
  173. Hi Chief Thanks for reaching out to us.  I've checked your account and I am very sorry to say you that,  the name change option has been already used by you.  It's inform you that you get only one and the last chance to alter your village name after reaching Town Hall Level 5 We're only able to change player names under the following circumstances:  It currently reveals the player's full name(combination of both first name and last name,  which can be a privacy risk,  or It is considered offensive It currently reveals the players full name(combination of both first name and last name, which can be a privacy risk, or It is considered offensive Your case doesn't meet the criteria, so I'm afraid no name change is on the way. I understand that this rule might be frustrating for some folks, but out of fairness to everyone we can't make exceptions! However, if you have any other questions or concerns, please don't hesitate to reply. Clash on الان چیکار کنم معنی این یعنی چی
    • پاسخ:

      یعنی قبول نکردند با تغییر نامتون !
  174. من اسمم کانفیرم شده(confirm) یعنی هیچ امیدی نیست واسه عوض کردن اسمم؟😞
    • پاسخ:

      فکر نکنم - به هر حال درخواستتون را بفرستید و ببینید چی میگن !
  175. با عرض سلام و خسته نباشید

    می خواستم بدونم حتما ایمیل باید از جمیلی که اکانت توش سیو هست داده بشه؟یا نه؟
    لطفا راهنماییم کنید ممنون.
    • پاسخ:

      خیر - اطلاعات بازی مهم است
  176. سلام.اقا کارم فوریه تو رو خدابگید اسم اکانتمو برا بار2 چجوری عوضکنم
    • پاسخ:

      توضیح دادیم - نظرات قبل را بخوانید
  177. سلام من این کارو کردم بهم پیام دادن:
    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.
    • پاسخ:

      فکر نکنم همچین پاسخی بدهند ! نوشته برید قسمت help بازی و سایت و جواب سوال هارا ببینید که لیست شده و سوالتون اونجا پاسخ داده شده و لیست شده و ...
  178. معذرت داداش من خیلی سوال میکنم.
    در جواب اینکه مشخصات دهکدومو خواستن چی بنویسم اخه من خیلی به اسم قبلیم نیاز دارم. خواهش میکنم راهنمیی کنین
  179. باسلام و خسته نباشید به مدیر
    یکی از دوستان من جیمیل و رمز جی میله منو داشت وارد اکانت کلشم شده و اسم دهکده منو عوض کرده و اسمو فامیل خودشو رو گذاشته. (hossenzaref)
    من به سوبر سل تو بازی (از جای help and support) درخواست عوض کردن نامو دادم و در جواب میگه اسم جدید باید اسمو فامیل باشه یا اسم توهین امییز که اسمو فامیل ومن هم ضربدرو میزنم ومینویسم
    yes its a family name and i want to change it to Persian Gulf
    و اونا هم تو جواب میگن ما نمی توانیم اسم شما را عوض کنیم.ترو خدا یه راه حلی بگید من اسممو عوض کنم خیلی با این کلشم خاطره دارم .
    اسم قبلی دهکده من mohammad ایا راهی هس حداقل اسم قبلی مو بیارم رو دهکده ام و چی بگم.
    خیلی ممنون میشم جواب منو بدید
    • پاسخ:

      باید اصرار کنید تا عوض کنند و بگید نام فامیل من حریم خانوادگی است و خلاصه نامه نگاری کنید و بگید دوست ندارم کسی بفهمه - چون اکانتتون نام و نام خانوادگی است باید اصرار کنید و عوض می کنند ، منتهی اذیت می کنند .
    • پاسخ:

      برای تغییر اسم یا  باید نام و نام خانوادگی باشه و یا فحش و الفاظ زننده - به غیر از این باشه سوپرسل تغییر نمی دهد - در خواست را می فرستید و اونها هم موافقت کردن سوال می کنند و مشخصات دهکده را می پرسند و درست باشه عوض می کنند .
  180. سلام این پیام برام اومده منظورش چیه؟خواهشا زود راهنماییم کنین.
    Hi chief,
    thank you for contacting us and playing clash of clans!
    i'm sorry to say that the information, I am unable to search any further.
    if you should remember the details of your village, I hope we will hear from you soon!
    happy to check further.But until then I cannot help to recover to your village. I hope we will hear from you soon!
    Please let me know if this is not the query you are referring to and we will be happy to assist you.
    have a great day and clash on!
    • پاسخ:

      اطلاعات صحیح و دقیق تر از بازی می خواهد تا کمکتون کند.
  181. دمت گرم خدایی نمیدونستم باید کانیفرم رو با حروف بزرگ تایپ کنم خدا خیرت بده
  182. اخه دوست عزیز برام سوالی نمیاد که من جواب بدم.
    بعد از این که میل زدم یه پیام از سوپرسل میاد که میگه به دلیل حجم بالا....
    ولی سوال برام فرستاده نشده.
    • پاسخ:

      امکان نداره ! شما متن شو بذار ببینم چی نوشته !
  183. سلام.من لیدر یک کلن هستم چطور میتوانم اسم کلمه یک.بار عوض کنم،ممنون میشم
    • پاسخ:

      یک.بار ! چیه ؟ نفهمیدم ؟ اسم کلنتونه ؟ اگه اسم کلنتونه نمی شه عوض کرد.
  184. سلام با تشکر از سایت خوبتون.
    من میل میزنم به سوپرسل و دلیل هم میارم و همون متنی که شما به انگلیسی نوشتین برا من میاد ولی نمیدونم چرا عوض نمیشه اسمم تورو خدا  کمکم کنید من کارم فوریه خواهش میکنم.
    • پاسخ:

      باید سوالشون را جواب بدهید که چی میخوان
    • پاسخ:

      میگه فقط یکبار می تونید از گزینه تغییر نام در بازی ( که بالا توضیح دادیم ) استفاده کنید.
      برای تغییر نام باید شرایط داشته باشید که یا نام و نام خانوادگی باشد یا نام توهین آمیز باشد و خطوط قرمز که نظرات قبل را بخوانید یا مطلب نوشته شده بالا
    • پاسخ:

      اگه منظورتون کلن کسل است = > خیر
  185. سلام یکی رمز جیمیل رمز به دست اورده اسم کلش عوض کرده چیز بدی گذاشته روم نمشه برم کلن تور خدا کمک کنید بخواتر امام حسین ممنون میشم
    • پاسخ:

      باید درخواست به سوپرسل بفرستید و توضیح دهید براشون - شاید موافقت کردند
  186. اگه ورژن یا همون آپدیت جدیدش بیاد تغییر اسم آزاد میشه؟
    وخه از بعضیا شنیدم میشه آیا واقعا میشه؟
    لطفا جواب بدین
    • پاسخ:

      مشخص نیست و چیزی رسما اعلام نشده است تاکنون.
  187. اسم من توسط یک هکر گذاشته شده . و یک فهش فارسی هستش آیا میشه تغییر داد
    • پاسخ:

      با سوپرسل مکاتبه کنید و توضیح دهید - شاید موافقت کنند
    • پاسخ:

      تغییر اسم در صورت توهین آمیز بودن یا نام و نام خانوادگی باشد فقط تغییر میدهند
  188. سلام خسته نباشید من چند روزه ایمیل زدم صبر کردم هنوز هیچ جوابی نیومده! شاید متنم رو اشتباه نوشته لطفا یه متن بدید که درمورد توهین امیز باشه کلا مرسی ممنون.
    حتما.
    • پاسخ:

      باید صبر داشته باشید و بعد از یکهفته دوباره اقدام کنید
  189. سلام.اسم کلش من ari ghashange هست.من از این اسم خوشم نمی یاد.ایا سوپرسل بعد پیام من این رو تغیر می ده یا نه؟؟؟؟
    • پاسخ:

      خیر
  190. سلام ببخشید زیاد میام مزاحمتون میشم اره توهین امیزه اصلا نمیتونم بازی کنم فقط تو کلن دوستم هستم و بس  حالا درجوابش چی لطفا یک متنی بدید که قانعشون کنم مرسی.
    ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      بنویسید اسم دهکده توهین آمیزه و مشکل دارید باهاش . معنیش هم مثلا در انگلیسی این میشه !
  191. http://uupload.ir/files/oafm_screenshot_2015-10-06-10-26-56.jpeg



    سلام خسته نباشید به تمامی دوستان مخصوصا به مدیر سایت 
    ببخشید من ایمیل زدم در جوابش درجا این اومد حالا موندم کدوم رو بزنم تیک رو یا ضربزر رو لطفا راهنمایی کنید سریع مرسی.
    • پاسخ:

      اگه اسمتون دارای شرایط زیر باشد تغییر می دهند

      نام و نام خانوادگی باشد
      زشت و توهین آمیز باشد

      در غیر اینصورت تغییر نمی دهند.
  192. سلام من اسممو از طریق ستینگ بازی تغییر دادم اما یه غلط املایی داره که باعث شده اسمم فوق العاده مسخره بشه و ناجور باشه،به سوپر سل چند بار ایمیل دادم اما قبول نکردن و حتی بعد از این، گزین ایمیل فرستادن برا من به مدت یک روز برداشته شد و نتونستم ایمیل بدم،چرا قبول نمیکنن؟ اسمم اینقدر ناجوره که حتی از کلمنم کیک شدم،به نظرتون راهی هست؟لولم بالاست نمیتونم تو هیچ کلنی برم یا حتی تو گلوبال یه کلمه حرف بزنم چون همه به اسمم گیر میدن،تورو خدا اگه راهی هست کمکم کنید.ممنون میشم.
    • پاسخ:

      باید توضیح دهید باشون - اسم اگر نام و نام خانوادگی باشد و یا توهین آمیز باشد تغییر می دهند- به هر حال اگه موافقت نمی کنند - پیگیری نکنید
  193. سلام معنی این چیه دوست عزیز خواهش میکنم زود جواب بدین hi
    thanks for writing to us.
    in order to assist you better could you please get back to us with the player tag(the alphanumerical number)on your profile page?
    please let me know if you have any other questions or comments

    clash on
    • پاسخ:

      تگ کاربریتون را می خواهند
  194.  با سلام خدمت مدیر گرامی سایت ببخشید من یه ایمیل زدم و اسم قبلی و جدیدمو پشت سر هم هردو رو داخل (اسم قبلی )to(اسم جدید) 
    بنظرتون مشکلی دارهدیا نه و قسمت پاینش نوشته بود ایمیل من چیزی ننوشتم بنظرتون درست فرستادم یا نه من اسمم تغییر کرده دوستم که لولش ازم پایین تر بود یه اسمی گذاشته که اصلا نمیشه گفت اینجا ایا راهی هستش این ایمیل که من فرستادم صیحیح هست یا نه .
    • پاسخ:

      خوب به هر حال باید دید که قبول می کنند یا خیر - منتظر پاسخ باشید.
  195. سلام من لیدر یک کلن هستم میخوام اسمش رو عوض کنم لطفا توضیح بدید 
    • پاسخ:

      کلن را نمی شود تغییر نام داد باید یک کلن جدید بسازید و اعضا را به کلن جدید ببرید.
  196. سلام داداش من همین پیامی رو که گفتی فرستادم یه پیام سوپرسل برام فرستاد که اسم ووشیو اسم شهرو اینارو براش فرستادم بعد یه مدتی اکانتمو تا دو روز بن کردن ولی اسمشو تغییر ندادن.لطفا کمک کنید
    • پاسخ:

      باید حالا  در خواست را بفرستیدببینید موافقت می کنند یا خیر - اون مرحله برای این بود که مطمئن شوند شما صاحب بازی هستید
      که حالا ممکنه موافقت کنند یا خیر !
  197. سلام اسم من نه فهش نه مایه ی خنده مردم فقط من نمیدونستم فقط یک بار میتونم اسمم رو عوض کنم اسممو عوض کردم که مثلا برم تو کلن فامیلامون به عنوان غریبه الان دوباره به سوپرسل پیام دادم ولی موافقت نکردن میخواهم بدونم اگه دروغ بنویسم اسمم توهین آمیزه مشکلی هستش؟؟اگه نیست لطفا بگید چی بنویسم 
    • پاسخ:

      خب - توهین آمیز هم باشه اونها بررسی می کنند و ببینند راست میگید یا خیر !
  198. سلام اسم اکانت من نام و نام خانوادگی من هست ایا امکان تغییر اسم اکانتم هست جواب بدین ممنون میشم
    • پاسخ:

      بله - طبق شرایطی که اظهار می دارند - شاملش می شوید.
  199. Thanks for getting back to us.  Chief,  I see that you have mentioned that the village has been hacked.  Have you contacted us before for this hacked account?  We will be able to retrieve the hacked account and then we will decide whether we have to change the name on the account.  So if your account is currently l suggest you to contact us back with the details of your hacked account.  Awaiting for your reply Have a great day and Clash onl Type your message

    خواهشن کمک کنید
    • پاسخ:

      میگه قبلا واسه هک با ما تماس گرفتید - اطلاعات دهکده را بفرستید مثل قبل تا بعد تصمیم بگیریم که می تونیم اسمتون را تغییر بدهیم یا نه
  200. سلام داداش اون متن هکر رو فرستادم چی ج دادن میشه راهنمایی کنی

    http://www.axgig.com/images/25622109330397048534.png

    http://www.axgig.com/images/62646966941312796731.png


    • پاسخ:

      موافقت نکردن برای تغییر نام
    • پاسخ:

      اطلاعی ندارم از این بازی.
    • پاسخ:

      موافقت نشده برای تغییر نام
  201. سلام 
    واقعا ممنون بابت کمکت میشه یه راهنمایی بکنی منو 
    اگه همون متن که به هکر تغییر نام داده بفرستم ج میده ؟

    • پاسخ:

      ممکنه ...
  202. سلام دوست عزیز 
    ببخشید من یکبار اسم دهکدمو عوض کردم .منتها الان میخوام اسم دهکدم به همون اسم قبلی برگرده .میشه بگید چه پیامی باید بفرستم؟؟؟!
    • پاسخ:

      تغییر نمی دهند . اگه نام نام خانوادگی یا توهین آمیز باشه فقط تغییر میدهند
  203. سلام من همین ایمیل رو برای سوپرسل فرستادم و این جواب رو دادن

    Players can change their username by opening the in-game 'setting' screen and tapping the 'name change button.Do not use special characters (like emjoi) in your username, because these might not be visible in your final name.If you've already used your one-time change feature in the game,we are not able to change your username again

    However,we are wiling to make an exception under these particular circumstances.

    -your new name contains both your first **and** last names (e.g."james Miller")
    -your new name is considered by iur criteria to be offensive

    in the event that your name meets these criteria,please feel free to get back to us.In any other case,I am adraid we will not be able to review your request any furhter

    pelase let us know if you have any other questions,we're happy to help in any way we can

    Clash on!

    من دقیقا نمیدونم چی میخواد ازم؟ اگه میشه لطفا راهنماییم کنین ممنون
    • پاسخ:

      اگه اسمتون نام و نام خانوادگی و یا اینکه توهین آمیز باشه تغییر می دهند - اگه شامل این دو هست ایمیل بزنید و توضیح بدهید
  204. سلام خدمت شما نویسنده ی عزیز.راستش این چند روز خیلی شما رو اذیت کردم هی میپرسیدم ازتون و شما هم طبق معمول جواب میدادید و بالاخره تونستم اکانت رو از دست اون نامرد در بیارم.فقط یه چیزی میخوام بگم.راستش من هک شده بودم و من و اون فردی که هک کرده بود میتونست بیاد داخل بازی.من اول کار بالا رو انجام میدادم و به نتیجه ای نمیرسیدم.اما یه روز سوپرسل پیام دادم که میخواین بازی رو قفل کنیم؟و من هم جواب اری دارم و بازی قفل شد و کدی برای دیوایس خودم فقط اومد و اینجوری تونستم از دستش در بیارم اکانت رو.اینو نوشتم تا اینو به اموزشتون اضافه کنین چون دوست ندارم بقیه هم مثل من اینهمه براشون طول بکشه.ضمنا خیلی خیلی خیلی ممنونم از شما چون به همه پاسخ درست و کامل میدید.راستش حتی اگه خودم بودم خسته میشدم:).با همین قدرت پیش برین بهترین سایت ایران میشین.خیلی ممنون از زحماتتون
    • پاسخ:

      تشکر از شما - قفل کردن اکانت را در نظرات توضیح دادیم - و به آموزش هم اضافه خواهیم کرد.
  205. سلام بر ادمین عزیز
    واقعا ازتون ممنونم که با کمک شما تونستم اکانتم پس بگیرم از یک( نامردی )
    یه سوال :
    اون نامرد اسم اکانتم عوض کرده می خواستم ببنم میشه یه نمونه پیامی بگین به من که براشون بنویسم
    در ضمن من تاریخی که اسم اکانتم تغییر کرده میدونم
    .
    .
    .
    .
    .
    فقط یه موقع بن نشم از طرف سوپرسل به خاطر  پشت سرهم در خواست دادن ( یه هفته از جریان قبلی می گذره )
    • پاسخ:

      برای تعویض اسمی که هکر تغییر داده  بنویسید
      hi the hacker has changed my name to a very offensive word and i want to revert it back to the name it was before the hack please

      فقط اسم اکانت را به سختی تغییر میدهند و ممکنه موافقت نکنند.
      نه بن نمی شید
  206. سلام داداش چند بار واسه تغییر نام ایمیل دادم کلش اینو ج داده میشه راهنمایی کنی

    http://www.axgig.com/images/55829861830304321856.png

    http://www.axgig.com/images/19558296571960862603.png


    • پاسخ:

      میگه بخاطر مسائل امنیتی بازی دیگه نمی تونیم تغییر بدهیم و شما یکبار هم از طریق بازی تغییر دادید و همچنین نام دهکده تون هم مطابق معیارهای ما نیست که قابل تغییر باشه - زننده باشه یا نام و نام خانوادگی باشه ... امیدواریم که درک کنید و ...
  207. با سلام. همونطور که شما گفتین برای عوض کردن نام دهکده پیام فرستادم برای کلش که این جوابو به من داده:
    hello and thank you for getting back to me.
    im very sorry.but theres nothing more we can do to help with this query.please note,sending multiple messages with the same issue will not result in a different outcome.
    if you any other questions , or need help with something else related to the game , please dont hesitate to get in touch.
    very best.
    • پاسخ:

      میگه پیام های متعدد فرستادن فایده نداره و نمی تونیم کمکتون کنیم.
  208. سلام من اکانتم قبلا هک شده بود که سوپرسل برام درستش کرد تو این اپدیت جدید تغییر اسم دادم ولی خوشم نیومده ازش ایا میشه کاری کرد که دوباره برام عوض کنن ؟؟
    • پاسخ:

      تغییر اسم خیلی سخت می گیرند و اگه نام و نام خانوادگی باشه فقط عوض می کنند - زیاد توجه نکنید و بازی تون را بکنید شاید در آینده دوباره در آپدیت های بعدی بتوان تغییر داد.
  209. دوباره سلام
    بازم ممنون
    میشه یه نمونه خودتون بنویسین من بدونم چجور نامه ای براشون بفرستم
    خیلی ممنون
  210. سلام داداش اون دفعه راهنماییت عالی بود
    خیلی ممنون
    الان جواب دادن میشه بگی چه متن نامی براشون جواب بدم فک کنم 4 تا مورد رو خواستن و میشه بگی از کجا اونارو پیدا کنم خیلی ممنون

    Hey Chief,

    Thank you for your message.

    I am extremely sorry to hear that your account has been compromised and I understand how frustrating this must be.

    This happens after revealing your Game Center or Google account login details. With your information, others can get access to your account, subsequently stealing your data. 

    That is why we need to make sure that the rightful owner recovers the compromised account. To verify this, we need the receipt from your first purchase made to the game (a screenshot from your iTunes or Google Wallet purchase history is also OK) on this account. Without it, we cannot proceed.

    In addition to the copy of your receipt, we would like to ask you some questions to confirm that this account is yours and was created by you:

    •        When (which month) did you start playing this account?
    •        Where (which city) did you create the account?
    •        When did you notice that your account was compromised?
    •        How many different devices are you playing from, and what models are they?

    Please keep in mind: these responses are critical for determining if the account belongs to you. Without them, we will not be able to recover the account.

    After receiving your answers, we’ll determine the status of your account and reply as soon as possible.

    Best regards,
    • پاسخ:

      تاریخ ساخت بازی؟
      شهر وکشور ؟
      چه تاریخی متوجه شدید اکانت تون به خطر افتاده ؟
      مدل و نام گوشی ؟

      سوالاتی است که باید پاسخ دهید
  211. اشتباه شد من گفتم اسم دهکدمو هکر عوض کرده نه اینکه اکانتمو هکر گرفته لطفا جواب بدید
    • پاسخ:

      باز هم فرقی نمی کنه چون اطلاعات بازی را می خواهند و بنویسید براشون :
      hi the hacker has changed my name to a very offensive word and i want to revert it back to the name it was before the hack please

  212. خسته نباشید.میخوام به سوپر سل بگم که اسمم،اسم و فامیل خودمه  و میخوام عوض کنم و همون اسم قبلی که داشتمو بذارم.لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      Hi
      The name of my village is Name and surname
      Please change
      my village To
      ..........< اسم دهکده جدید را اینجا بنویسید >.............
      Thank You
  213. سلام داداش من ۴ تا سوالارو که نام دهکده با مدل گوشی و ... فرستادم کی جوابش میاد قبول میکنه یه متنی هم که خودت نوشتی رو اولش نوشتم قبوله ؟؟؟
    • پاسخ:

      باید زیر یک هفته پاسخ بدهند و صبر کنید.
  214. من گفتم اسممو هکر عوض کرده این اومد

    hi chief
    thank you for getting back to us and playing clash of clans
    please be informed that if your want us to move further with this issue by considering it as hacked account and if your want us to change the name to previous name then confirm and get back to us so that we will be able to move further with the issue as hacked account do remember that we will change the name to your previous name
    in order to proceed with your requested kindly get back to us with the above requested details so that we will validate and help your further
    please let me know if you have any further issues we will be happy to help you 

    best regard
  215. سلام.لطفا این جماه رو برام معنی کنید
    How many different devices are you playing from,and what models are they?
    یه سوال دیگه در این رابط که از چه زمانی متوجه به خطر افتادن اکانت خودتان شدید؟
    چه جوابی را باید ارسال کنم.ممنون می شم پاسخ بدید.
    • پاسخ:

      با چه مدل گوشی هایی به بازی وصل شدید ؟ مدل و نام گوشی ها ؟
      یک تاریخ تقریبی بدهید. ماه/سال
  216. سلام.ممنون از پاسخگوییتون من همین مرتضی هستم که اخرین سوال رو کرده.راستش خیلی ممنون از پاسخگوییتون ولی مثل اینکه درست نفهمیدین قضیه رو.راستش من قبل از بن برای عوض شدن نام پیام دادم اما نا تموم موند.حالا یه پیام برام اومده از طرف سوپرسل که براتون عکسشو فرستادم و درخواست کردم معنی کنید ام اشتباه متوجه شدید کل قضیه رو.حالاراگه زحمتی نیست اون عکسی که براتون فرستادم رو برام معنی کنید چون فکر کنم گفتن ادامه بدید.راستی ضمنا اگه میشه ایدی یاهو یا تلگرامتون رو بدید تا راحت تر بتونم براتون توضیح بدم
    • پاسخ:

      گفتم که ، شما در مدت 48 ساعت که بن بوده ، تماس گرفتید ( حالا یا خودتان یا کسی دیگر ) و نوشته بازی 48 ساعت بن است که توی این مدت 48 ساعت بن شما نباید تماس بگیرید باهاشون و خودشون هم گفتند . وگفتند باید زمانی تماس بگیرید که این مدت 48 ساعت تمام بشه و بازی از بن خارج بشه و بعد بتویسید که من صاحب اکانت هستم .
      شما در ابتدا باید مالکیت بازی تون مشخص بشه ، که بازی مال شما است و باید این راه ها را بروید و بعد دوباره تازه باید درخواست بدهید که نام دهکده تون عوض بشه . یعنی دو تا کار . که اول تعیین مالکیت و بعد در خواست تغییر نام دهکده که ممکنه قبول کنند یا نکنند ! که شرایطشو باید داشته باشید !
  217. سلام.این ادامه ی پیام قبلیمه راستش یادم رفت عکس رو بفرستم ببخشید اینم لینک عکس:
    http://s6.uplod.ir/i/00675/g30gi9por8uq.jpg
    • پاسخ:

      صبر کنید تا بن تمام شود و بعد از اینکه بازی باز شد و ادعا کردید و ... مالکیت شما تایید شد - بازی را از اون گوگل پلاس پاک می کنند و اطلاع می دهند و بعد شما با خارج شدن از جیمیل قبلی و با زدن یک جیمیل جدید و خام در بازی - اونو سیو می کنید روی جیمیل جدید تون.
  218. سلام.من پیام دادم برای عوض کردن نام و به جایی رسید که بازی میخواست بن بشه راستش قبول کردم درخواست رو اما مثل اینکه اون فرد دیگه(اگه پایین رو بخونین من همون مرتضی ای هستم که اکانتم هک شده و یکی دیگه هم دست داره توش)پیام داده بوده برای به دست اوردن اکانت یعنی بن کردن من و بازی برای دو روز بن شد و کدی رو نوشته بود.از رو همون کد فهمیدم این بن برای عوض کردن نام نیست حالا بعد دو روز بازی باز شده.کاری ندارم که باید چجوری تیکت و اینا رو بفرستم اونا رو خودم میدونم فقط میخواستم بدونم چجوری باید روند عوض کردن نام رو ادامه بدم؟چون پیام اومده برام اگه میشه معنیش کنین
  219. سلام داش خوبی راهنماییت خیلی عالی بود ممنون
    فقط من هر مدل نامه ای که فرستادم در جوابش فقط یه چیز میفرسته میشه بگین چیکار کنم
    البته بگم که یکی گوشیم رو هک کرد و دوباره بدستش اوردم اسمش رو یه فش گذاشته
    من هم مدل نامه ای که مربوط به اسم توهین امیز بود و هم مدلی ای که واسه هک گفته بودین رو براشون فرستادم و هیچ جوابی دریافت نکردم
    جواب اینه:
    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    -       Enter your device’s settings
    -       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    -       Open Hay Day
    -       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    -       Enter Game Center
    -       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    -       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    -       Click on the three little dots, found on the right upper corner
    -       Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    -       Go into your game
    -       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    -       Tap “Connect with Google”
    -       The option to load your lost progress should appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1.      The exact name of the base/farm/village
    2.      The exact level of it
    3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4.      Explain how you lost your game
    5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

    --
    Your Supercell Support Team

    • پاسخ:

      باید جواب بدهند و شما از طریق بازی اقدام کنید و درخواست تغییر نام بدهید و البته اطلاعات بازی را هم باید داشته باشید چون می پرسند شما در خواستتون را با اطلاعات بازی بفرستید - اطلاعات بازی که


      1.     نام دهکده
      2.      لول تاون هال و xp دهکده
      3.     نام کلن که توش هستید
      4.      احتیاجی نیست .....
      5.      مدل ونام گوشی که بازی را با اون ساختید

      البته به سختی تغییر نام می دهند
      اول نامه بنویسید :
      hi the hacker has changed my name to a very offensive word and i want to revert it back to the name it was before the hack please


  220. یعنی این تیکت نامبر برای تعیین مالکیت هست؟؟یعنی امکان داره که اون فرد دیگه پیام داده باشه به سوپرسل؟خیلی میترسم لطفا سریع جواب بدید وقتی برام نمونده
    • پاسخ:

      هر کسی که ادعا کنه باید اطلاعات بازی را بدهد.
  221. سلام.راستش من برای عوض،کردن اسم پیام دادمموافقت هم شد فقط یه جاش،منو به شک انداخته.راستش اکانت من هک شد و یه نفر اسمشو عوض کرده و همچنان هم داخل بازیه.امروز سوپرسل برام پیام فرستاد که ایا بازی بن شود و من موافقت کردم.حالا که بازی بن شده یه کدی نوشته مثل همون کدی که بعد درخواست بازگرداندن بازی میاد همون تیکت.حالا میخواستم ببینم برای عوض کردن نام هک بن و کد بازم میاد یا اون نفر پیام داده برای چیز دیگه ای?و اگربرای تغییر اسم کد میاد چجوری باید استفاده کرد؟
    • پاسخ:

      احتمالا دوباره تیکت نامبر میدهند برای تایید اینکه مالک هستید - کد بازیابی نمی دهند و خودشون تغییر می دهند اگه نام جدید را داده باشید.
    • پاسخ:

      ولله چه عرض کنم ... باید خیلی اصرار کنید !
    • پاسخ:

      نمونه متن نامه بالا که نوشتیم همین مورد را توضیح می دهد !
  222. سلام خسته نباشید
    اکانت من هک شده بوده و اسم دهکده رو عوض کرده بعد اکانتم رو ریکاوری کردم حالا میخوام اسم دهکده ام رو تغییر بدم چه کار باید کنم
    • پاسخ:

      باید از طریق مکاتبه با سوپرسل اقدام کنید .برای تعویض اسمی که هکر تغییر داده  بنویسید


      hi the hacker has changed my name to a very offensive word and i want to revert it back to the name it was before the hack please

    • پاسخ:

      مطابق نمونه متن بالا !
    • پاسخ:

      به سوپر سل بگید ولی دیگه به سختی قبول می کنند - 
  223. پاسخ: 
    برای تغییر نام بازی اگه نام و نام خانوادگی باشه و یا رکیک یا فحش باشه - فقط عوض میکنند - یا از خود بازی اگه عوض نکردید می تونید عوض کنید -

    -------
    اقا مدیر جون من الان چیزی نباید براشون ارسال کنم؟عایا؟ منتظر بمونم تا یه نامه دیگر بفرستند ؟ 
    • پاسخ:

      خب اگر شرایط بالا را دارید - درخواست بدهید و اسم دهکده را توضیح بدهید که این شرایط را دارد - البته خیلی به سختی عوض می کنند و اگر شرایط بالا را ندارید - بی خیال شوید.
  224. سلام من اون متن بالا رو فرستادم و در جواب اینو فرستاد ، تقریبا دو ساعت بعد از اینکه اون متنو فرستادم 


    http://8pic.ir/images/rtm2ins8lnzbvkdrs2mr.png

    http://8pic.ir/images/ghazz1sqj78h9gdry5wf.png

    میشه متن انگلیسیشو بگین که چی بنویسم براشون؟ یه دنیا سپاسگذارم
    • پاسخ:

      برای تغییر نام بازی اگه نام و نام خانوادگی باشه و یا رکیک یا فحش باشه - فقط عوض میکنند - یا از خود بازی اگه عوض نکردید می تونید عوض کنید -
    • پاسخ:

      نمی شود !
  225. سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    چند روز پیش جمیلم رو به یکی از دوستان دادم و اونم نامردی کرد و اسم بسیار زشتی که هم برای ما هم برای خارجیا زشت است رو برای بازی عوض کرد
    حالا هرچی با سوپرسل مکاتبه میکنم که اسم رو دوباره عوض کنه
    موافقت نمیکنه
    میگه اسمتون یا باید حرف توهین آمیزی باشه یا اسم و فامیلتون 
    منم بهش گفتم که این حرف زشتیه ولی قبول نمیکنه 
    اسم جدید به فارسیه و من ترجمه انگلیسی و معنی اونو براش نوشتم ولی قبول نمیکنه
    توروخدا کمکم کنید،  اصلا بااین اسم نمیتونم بازی کنم، کسی هم توی کلن رام نمیده
    باتشکر
    • پاسخ:

      چاره ای نیست باید شما هم همچنان اصرار کنید .برای تعویض اسمی که هکر تغییر داده  بنویسید
      hi the hacker has changed my name to a very offensive word and i want to revert it back to the name it was before the hack please

  226.  پیامی که دادن اینه Players Can Change Their User Name by Opening The Game Setting Screen And Taping The Name Change Button.
    Do Not Use Special Caracters (Like Emoji) In Your User Name , Because These Might Not Be Visible In Your
    Final Name. If You Ve Already Used Your One Time Name Change Feautere In The Game , We Are Not Able To Change Your User Name Again
    However , We Are Willing To Make An Exception Under These Particular Circmstances
    Your New Name Contains Both Your First And Last Names
    Your New Name Is Considered By Our Criteria To Be Offensive
    In ther event That Your Name Meets These Criteria . Pls Feel Free To Get Back To Us.
    In Any Other Case, Im Afraid We Will Not Be Able To Revew Your Request Any Further 
    Pls Let Us Know If you Have Any Other Questons , We re Happy To Help In any Way We Can. Clash On.
    Did We answer All Questions?
    • پاسخ:

      در صورتی که توهین آمیز باشه و یا نام و نام خانوادگی باشه فقط عوض می کنند
  227. سلام . من در خواست تغیر نام دادم با متنی که نوشتید.  یه پیغام واسه من اومد که تونستم ترجمه کنم اما اخرش نمیدونم با چیزایی که گفتن اسمو عوض میکنن برام یا نه و اگه قراره این کار رو انجام بدن معمولا چقد طول میکشه
    • پاسخ:

      در صورتی که توهین آمیز باشه و یا نام و نام خانوادگی باشه فقط عوض می کنند
  228. سلام 
    من متنی رو که  نوشته بودین رو برای سوپر سل فرستادم  و جواب داد  این پیغامی است که سوپر سل به من جواب داده لطفا راهنمایم  کنید با تشکر 
    Hey Chiel,

    Thanks lor writing in.

    Players can changetheir username by opening the inigame 'Settings‘ screen and tapping the
    'Name change' button. D 0 not use special characters (like emoji) in your username, becausethese
    might not be visible in yourflnal name. ll you've already used your oneitime name change leature
    in the game, we are not ableto change your username again.

    However, we are willing to make an exception underthese particular circumstances:

    7 Vour new name contains both yourflrst "and" last names (e.g. "James Miller")

    7 Vour new name is considered by our criteria to be oflensive

    in the event that your name meetsthese criteria, please leel lreeto get backto us. in any other
    case, l'm alraid we will not be ableto review your request any lurther.

    Please let us know il you have any other questions, we're happym help in any way we can.
    Clash on!
    • پاسخ:

      میگه اسم اگه توهین آمیز باشه ویا نام نام خانوادگی باشه می تونیم عوض کنیم
  229. ###PLEASE REPLY ABOVE THIS LINE###



    ---------------------------------------------------------------------------------
     Supercell Support | August 25, 2015 | 20:13 +0430
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    -       Enter your device’s settings
    -       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    -       Open Hay Day
    -       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    -       Enter Game Center
    -       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    -       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    -       Click on the three little dots, found on the right upper corner
    -       Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    -       Go into your game
    -       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    -       Tap “Connect with Google”
    -       The option to load your lost progress should appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1.      The exact name of the base/farm/village
    2.      The exact level of it
    3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4.      Explain how you lost your game
    5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

    --
    Your Supercell Support Team
  230. سلام  من متنو دادم ولی برام ی پیام ارسال کرد ولی اسمم هنوز عوض نشده چ کنم تا عوض بشه
    • پاسخ:

      متن چی بوده ؟ حتما موافقت نکردن
  231. سلام و خسته نباشید
    بازی من هک شد تونستم پس بگیرم ولی اسم زمینمو عوض کرده بود به سوپر سل نامه نوشتم یه سری سوال پرسید جواب دادم الان میگه یه مدت کوتاه ورود به بازی با تایید خودت ممنوع میشه تا یکسری سولات امنیتی بپرسه و اینکه مطمئن بشه کسی به بازییم دست رسی نداشته باشه نمیدونم چه سولی میخواد بپرسه میترسم نتونم جواب بدم بازییم از دستم در بیاد به نظر شما چیکار کنم ؟شما نمیدونید چه سوالاتی ممکنه بپرسه؟
    • پاسخ:

      مشخص نیست و معلوم نیست که در آپدیت بعدی هم بتوانید نام را تغییر دهید.
  232. سلام.واسه من اینو نوشته میشه بگین چی میگه؟>
    > Hello,
    >
    > Thanks for contacting us!
    >
    > 1.Do you need advice or help with in-game issues?
    >
    > If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    > Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.
    >
    > Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!
    >
    >
    > 2. You have lost access to your game.
    >
    > First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.
    >
    > If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    > -       Enter your device’s settings
    > -       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    > -       Open Hay Day
    > -       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”
    >
    > If your lost game was connected to Game Center:
    > -       Enter Game Center
    > -       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    > -       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    > -       Click on the three little dots, found on the right upper corner
    > -       Choose “Play”
    >
    >
    > If your lost game was connected to Google+:
    > -       Go into your game
    > -       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    > -       Tap “Connect with Google”
    > -       The option to load your lost progress should appear
    >
    > If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    > 1.      The exact name of the base/farm/village
    > 2.      The exact level of it
    > 3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    > 4.      Explain how you lost your game
    > 5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on
    >
    > Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).
    >
    > For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!
    >
    > --
    > Your Supercell Support Team
    >
    >
    >
  233. می شه یه بار دیگه هم بدونه استفاده از روش دوم نام اکانت کلش رو عوض کن

    • پاسخ:

      خیر - نمی شه فقط سوپرسل می تونه
  234. سلام خسته نباشید
    ببخشید یه سوال داشتم:
    بعد این که من ایمیل رو زدم اگه موافقت کنن برای این که اسمم رو عوض کنم سوالاتی درباره اکانتم میپرسن؟مثلا کی اسمت رو تغییر دادی؟
    لطفا جواب بدید اگه شد ایمیل بزنید یا اینجا جواب بدید
    با تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      بله می پرسند
  235. پس ر اپدیت بعدی اسم دهکده ی خود را میشود عوض کرد واقن دستتون درد نکنه مرسی
    • پاسخ:

      ممکنه .... معلوم نیست.
  236. حالا من چیکار کنم سوپرسل گذاشت یا نه ای خدا من چقد بد شانسم به سوپرسل بگو اگه نمی خوای یکی  از ترفتار های کلش کم نشه إزاره
  237. amir hosein hajhoseini

    slm agha toro khoda javab bedid dostam raft sare goshim esmam ro ro bazi avaz kard in esm manam kick kon alan chi begam bekham esmam avaz she esme ghablim amir hosein bod javab bedid plz
    • پاسخ:

      از متن دومی استفاده کنید که بالا گذاشتیم
    • پاسخ:

      تغییر اسم فقط یک بار انجام می شود و دیگه خودتان نمی توانید -  و باید از طریق سوپرسل که توضیح دادیم و دیگه به سختی تغییر نام می دهند - انجام پذیرد
    • پاسخ:

      انشاالله که سوپرسل می گذارد.
  238. یک درخاست مهم لطفا بزارین که یک دفعه ی دیگر هم اسم دهده ی خود را عوض کنیم چون ک اسم دهکده ی منا حک کرده یک فامیلام فوش گذاشته لطفا رسیدگی  کنید
  239. من مراحل رو اجرا کردم و اسمم تغییر کرد تو بازی ولی میخواستم بدونم اگه  اسممون تغیر کرد دیگه امکانش وجود نداره که دوباره اسممون تغییر کنه
    • پاسخ:

      خیر دیگه نمی تونید تغییر بدهید.
  240. سلام من پیام دادم برای تغییر اسم کلن این جواب برام اومده لطفا در موردش توضیح بدید باتشکر

    hi chief

    thanks for writing to us

    I would like inform you that I've checked your account and noted that the name change has already been used.

    please note that we're only able to change player names  under the following circum standces:. it currentiy reveals the players full name(first and last name ),which can be a privacy risk,or.it is considered offensive

    you case doesn't meet the criteria,so i'm afraid no name change is no the way. I understand that this rule might be frustrating for some folks, but out of fairness to everyone we make excepinos

    however ,if you have any other questions or concerns please don't hesitate to reply.

    keep on clashing

    • پاسخ:

      موافقت نکردن و میگن قبلا استفاده شده است و اگه دهکده  نام نام خانوادگی تون هست فقط می تونیم تغییر بدهیم
  241. ای کاش میشد اسممو عوض کنم بخدا ازاین بابت ناراحتم تورقران کمکم کنید اسمم تو کلش النازه خیلی مسخره ام میکنن این اسمو یکی از فامیلامون برام گذاشته خواهش میکنم کاری اگه میشه بکنم بکنم.لطفا از مدیر سایت تقاضا میکنم التماس میکنم یه متنی برام بنویس که بشه واقعا قانعدشون کنم توروخدا جوابمو بدید
    • پاسخ:

      همون متنی که گذاشتیم در مطلب بالا خوبه -بفرستین -  و نوشتیم که باعث مسخرگی و جوک شده ام ! کلا اسم را  سخت عوض می کنند دیگه ...
  242. سلام داداش من پسرم اسم اکانتمو یکی رفیقام از روی لج کرده پارمیدا و منم نمیتونم بازی کنم چون بهم توهین میکنند بخاطر اسمم اگه میشه اینگیلیسی اینو ک میگم برام بنویسی. من پسرم و اکانتمو هک کردن و یک اسم دخترونه گذاشتن برای اکانت من اگه امکانش هست اسم منو ب اسم قبلیم تغییر دهید با تشکر از بازی زیبای شما.
    • پاسخ:

      همین متنی آماده که گذاشتیم را بنویسید در زیر همین مطلب بالا.
    • پاسخ:

      باید درخواست بدهید و اسم جدید را بدهید
  243. سلام خسته نباشی.
    ببخشید اسم اول اکانتم masoud بود که بعد با ایمیل زدن به دراکولا تغییر دادم و 3ماه بعد در ورژن آپدیت کلش آف کلنز میشد نام تغییر داد.اما اکانتم دست دوستم بود اسم مریم گذاشته و نمیدونسته تغییر نام 1بار انجام میگیره
    _الان 15 ایمیل سوپرسل زدم اما قبول نمیکنه هر اسمی میدم بهشون
    _ازتون سوالی داشتم میگن سوپرسل در چند کشور نمایندگی داره آیا با تغییر زبان بازی به چینی ایمیل بزنم ایمیلم به دوستان چین ارسال میشه(چون تغییر زبان باعث تغییر سرور بازی میشه)
    باتشکر
    • پاسخ:

      خیر - نمیشه - بازی تون همه جا ثبت شده و تغییر نام کلا به سختی انجام می دهند
  244. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    یکی وارد اکانتم شده و اسممو تغیرداده به ** **** **** **** میخواستم اینو به انگیلیسی بهشون بفهمونم لطفا کمک کنید ممنون میشم

    • پاسخ:

      hi
      please change my village name because hacker change my name to very bad name
      my village name:  " my mother is hooker
      and Persian profanity (madar jendeh) please change my village to new name :
      ..............................
      اسمی که می خواهید اینجا بنویسید.
  245. سلام جواب درخواستمو داد گفت که نمیشه اسمتو تغییر بدی اما مال یکی از دوستام شد 
    میخواستم بپرسم راه دیگه ای نداره مثلا خرید تغییر نام ینی منظوزم اینه ک با پول این امکانو فراهم کنیم اگه اوروش های دیگه ای داره مثلا با پول راهنمایی کنین مرسی :-*
    • پاسخ:

      نه - وقتی میگن نمی شه - دیگه باید بی خیالش شد - چون روی تغییر اسم دیگه سخت گیری می کنند
  246. سلام دوست عزیز واسه من این اومد کمک کنید hello chief thanks   
     for contacting us i understan that you would like to change your in.game name
    i've gone ahead and reviewed your account once again unfortunately the current username doesn.t qualify for a name change 
    • پاسخ:

      میگه شما شرایط تغییر نام را ندارید - یعنی بی خیال شوید !
  247. سلام من بهش پیام دادم درخواستم این بود ک من پسرم و قبلا این بازی دست خواهرم بوده اون اسمشو دخترونه کرده حالا من دوباره میخوام پسرونه کنم بنظرت قبول میکنن!؟  بعد سوالم این بود که اونا چطور میفهمن چطور اسم دهکدمو تغییر بدن  ینی باید با همون اکانت دهکدم درخواستمو بدم یا بعدا سوال میکنن لطفا اکه میشه توضیح بدین مرسی

    • پاسخ:

      نه - قانع کننده نیست درخواستتون -
       خودشون تغییر می دهند یا اون امکان تغییر نام را دوباره براتون فعال می کنند
  248. میشه راهنمایی کنید چطور واسشون توضیح بدم؟؟؟
    به زبون خودشون نوشتم ...چکارکنم دیگه
    • پاسخ:

      این موردی است که به سختی عوض می کنند و باید هر از گاهی برایشان ایمیل بزنید که من به خاطر این اسم که هکر گذاشته روی بازیم ناراحتم و نمی تونم بازی کنم - لطفا عوض کنیدش - باید هر از گاهی بفرستید تا قبول کنند و پیگیر شوید!
  249.  Unfortunately,  I'm not too sure what you're asking or referring to.  Could you please explain your issue in more detail?  If you have any questions regarding Clash's game-  play,  then please take a look at our in-game FAQ for relevant answers.  Or,  check out our awesome forum htt forum supercell net forumdisplay.php/4 Clash-of-Clans to discuss anything regarding Clash of Clans!    این متنو برام فرستادن...خواهشا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      میگه ما نمی فهمیم شما چی می خواین ! بیشتر توضیح دهید.
    • پاسخ:

      اگه فحش هست ، همونو به انگلیسی براشون توضیح بدهید که یعنی چی !
  250. سلام ...من همه ی مراحل ذکر شده رو برای تغیر اسم برای دومین بار انجام دادم...این نامه رو دریافت کردم...لطفا راهنماییم کنید!!!باتشکر

    Hey Chief Thanks for writing in Players can change their username by opening the in- game’Settings’ screen and tapping the Name change’ button. Do not use special characters(like emoji) in your username, because these might not be visible in your final name. If you’ve already used your one-time name change feature in the game, we are not 
    able to change your username again.
    However, we are willing to make an exception under these particular circumstances: Your new name contains both your first**and**last names(e.g. “James Miller” Your new name is considered by our criteria to be offensive In the event that your name meets these criteria, please feel free to get back to us. any other case, I’m afraid we will not be able to review your request any further.
    In the event that your name meets these criteria, please feel free to get back to us. In any other case, I’m afraid we will not be able to review your request any further. Please let us know if you have any other questions, we’re happy to help in any way we Can Clash on

    • پاسخ:

      میگه یا از طریق ستینگ بازی تغییر دهید اگر تا به حال تغییر ندادید و ما فقط - اگه دهکده تون - نام و نام خانوادگی باشد و یا توهین آمیز باشد می تونیم تغییر نام بدهیم
    • پاسخ:

      تایپ کلمه CONFIRM  بصورت حروف بزرگ باشد .

  251. عزیر برای من پیغام آمد. که اون رو تیک زدم، ولی هنوز اسم کلنم عوض نشده. این دومین روز بعد از این عمل است 
    • پاسخ:

      اون تیک ربطی به تغییر نام نداره - یک سوال و درخواست بوده که شما با زدن تیک سبز - پرونده تون را بستید و یعنی مشکلی ندارید - باید دوباره اقدام کنید-
      ضمنا اگه یکبار تغییر نام دادید از خود بازی دیگه به سختی تغییر نام می دهند.
  252. سلام گفتم هکر نام منو تغیر داده این اومد


    http://8pic.ir/images/0o6yqveqsqyw1z5ogik9.png 
    • پاسخ:

      در ایمیل قبلی باید جواب سوالاشون را بدهید و تا شما را به عنوان مالک تایید کنند تا بتوانید هر کاری که می خواهید انجام دهند
  253. سلام من زدم کلشم هک شده اسمشو عوض شده بلافاصله این اومدhttp://8pic.ir/images/robixmynwc6mvh3kkiko.png 

    http://8pic.ir/images/f7vage40yit3wowbknl3.png 
    • پاسخ:

      میگه از قسمت تغییر نام دهکده تغییر بدهید - اگر نمی شه ضربدر را بزنید و دوباره درخواست را بفرستید
  254. سلام...می توانیم بگوییم کسی اکانت من را هک کرده و اسمش را عوض کرده است?اگه میشه لطفا متن انگلیسیشو بدید
    • پاسخ:

      hi
      hacker change my village name , please rename my village to

      آخرش هم نام دهکده یی که میخواهد
  255. داداش من قبلا اسمم Alireza  عوضش کردم گذاشتم Optimoos الان با این روشه شما سوپرسل قبول میکنه دوباره اسمم رو بزارم Alireza اخه از این تغییر اسمم خیلی پشیمونم...
    • پاسخ:

      خیر قبول نمی کنند !
      یا باید اسم و فامیل باشد که تغییر می دهند
      یا اگه زشت باشد و باعث تمسخر و توهین شود عوض می کنند آن هم به سختی
  256. سلام داداش
    خواسم بینم بد از اون ایمیل اتوماتیک ک برامون میفرسته،ما اگه نخوایم صرف نظر کنیم باس جوابyesرو بدیم؟؟؟؟
    یا نه لازم نیس اصن؟؟؟
    ممنون
    • پاسخ:

      اگه مشکلی داشتید ضربدر را بزنید و مشکل را بگویید
      بهتره ایمیل اتوماتیک را ریپلای کنید و اون مشخصات بازی  تون را هم ارسال کنید.
  257. سلام من یکی اومده تو اکانتم بعد اسمو عوز کرده ایا باز هم میتوانم عوز کنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      باید درخواست بدهید که در این مورد البته سخت گیری می کنند.و عوض نمیکنند!
  258. سلام بعد از دراخواست حدود پنج دقیقه یعد این ایمیل برام امد باید چکار منم
    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    -       Enter your device’s settings
    -       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    -       Open Hay Day
    -       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    -       Enter Game Center
    -       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    -       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    -       Click on the three little dots, found on the right upper corner
    -       Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    -       Go into your game
    -       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    -       Tap “Connect with Google”
    -       The option to load your lost progress should appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1.      The exact name of the base/farm/village
    2.      The exact level of it
    3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4.      Explain how you lost your game
    5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

    --
    Your Supercell Support Team
    • پاسخ:

      این یک پاسخ اتوماتیک است برای اطمینان همینو ریپلابی کنید و اطلاعات اکانت را دوباره بفرستید.
  259. I know it's inconvenient and I'm sorry, but for various internal socurity reasons it's important that we take this rule seriously This is why we'n only change username if they are the players own full name or if theyre offensive in the context of our game and online gaming culture
    if you have any other questions or clash please let me know Im happy to help in any way in any way I can
    من یه پیام فرستادم سوپرسل که اسم دهکدم زشته وموردتمسخرقرارگرفته ومعنی اسم راهم به انگلیسی نوشتم حالا این پیام روفرستادم بهم بگین چی گفته وبایدچیکارکنم ممنون.
    • پاسخ:

      میگه به دلایل امنیتی نمیشه و فقط اگه نام و نام خانوادگی باشه و توهین آمیز می شه تغییر داد.
  260. ارمین باقری

    من این پیام رو بهم میده



    ###PLEASE REPLY ABOVE THIS LINE###



    ---------------------------------------------------------------------------------
     Supercell Support | June 28, 2015 | 14:01 +0800
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    -       Enter your device’s settings
    -       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    -       Open Hay Day
    -       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    -       Enter Game Center
    -       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    -       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    -       Click on the three little dots, found on the right upper corner
    -       Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    -       Go into your game
    -       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    -       Tap “Connect with Google”
    -       The option to load your lost progress should appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1.      The exact name of the base/farm/village
    2.      The exact level of it
    3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4.      Explain how you lost your game
    5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

    --
    Your Supercell Support Team



    ---------------------------------------------------------------------------------
     reza najafi | June 28, 2015 | 14:01 +0800
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Hi,
    I Would like to change my Clash of Clans name from ♡★behnambikas★♡ to KING Armin Because people always make fun of my correct name.

    Thank you so much,



    This email was posted to clashofclans.android@supercell.net
    Platform: Android, Google Play




    • پاسخ:

      اون یک پاسخ اتوماتیک است که دادن . از طریق خود بازی درخواست را بفرستید بهتر است
  261. من اسم اکانتم  به سعید 200 توسط دوستم تغیر پیدا کرد چیکار کنم  بلد نیستم از قسمت  help and supportتغیراسم بدم یا به شرکت پیام بدم چیکار کنم

     

    • پاسخ:

      بطور ساده توضیح داده ایم و یا بدهید کسی برایتان تغییر بدهد! کاری ساده و آسان است.
    • پاسخ:

      با ایمیل به سوپر سل تحت شرایط خاص اگر موافقت کنند. و مشکلی باشد.
  262. امیرعلی امیری

    سلام .لطفا کمکم کنید .من از قسمت چنج نیم اسممو مینویسم بعد میگه دوباره اسمتو بنویس .منم دوباره مینویسم.بعد قسمت کانفریم میاد .من کانفریم مینویسم اوه علامت okayسبز نمیشه.تو رو خدا کمکم کنید عجله دارم
    • پاسخ:

      باید CONFIRM را با حروف بزرگ تایپ کنید
  263. من ایمیل رو فرسیتادم اینو برا فرستاد 
    این یعنی چی
    ##PLEASE REPLY ABOVE THIS LINE##



    ---------------------------------------------------------------------------------
    Supercell Support | June 20, 2015 | 06:56 +0430
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed. 
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with. 

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible! 


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    - Enter your device’s settings
    - Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    - Open Hay Day
    - In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    - Enter Game Center
    - Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    - Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    - Click on the three little dots, found on the right upper corner
    - Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    - Go into your game
    - Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    - Tap “Connect with Google”
    - The option to load your lost progress should appear 

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1. The exact name of the base/farm/village
    2. The exact level of it
    3. The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4. Explain how you lost your game
    5. Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions! 

    --
    Your Supercell Support Team



    ---------------------------------------------------------------------------------
    محمد مهدی جعفری | June 20, 2015 | 06:56 +0430
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Hi,
    I would like to change my clash of clans name from D.R OmidHaghi to omid because people always make fun of my current name
    Think you so much



    This email was posted to clashofclans.android@supercell.net
    Platform: Android, Google Play




    • پاسخ:

      این پاسخ اتوماتیک است - شما اگه پیامی دارید و مشکلی دارید از طریق خود بازی اقدام کنید و ایمیل بزنید
  264. سلام 
    دوست عزیز بازی منو یکی دزدید و اسمشو عوض کرد اسم قبلی mimaty بود و اون اسمشو گذاشت behzad من باید چکار کنم؟ میخوام دوباره همون اسم mimaty باشه
    لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      باید طبق اون قسمت دوم زیر این مطلب اقدام کنید و ایمیل بزنید جریان را بگید که هکر تغییر داده نام دهکده را و ببینید ساپورت بازی موافقت می کند یا خیر که تغییر بدهد.
  265. سلام , خدا رو شکر مذاکراتمون خوب پیش رفت و الآن میگن به شرطی اسم عوض میشه که مطمن بشیم که فقط شما به این اکانت دسترسی دارید . منم گفتم که اکانتم رو از هکر نامرد بی ناموس پس گرفتم .
    خوب تا ببینیم چه میشه .
    مرسی از شما زحمت افتادین و کمکم کردید
    سپاس فراوان
    • پاسخ:

      بله ... احتمالا شاید دوباره اطلاعات بازی را بخوان و یکی دو روزی بازی بن بشه ...
  266. بابا اینا مغز خر خوردن هر چه دلیل و برهان میارم همش یه چیز میگن شما نمیتونید اسم رو برای بار دوم عوض کنید. بعدش به خاطر اینکه ول کنم میگن ما میخوایم اکانتتون رو از اون هکر پس بگیرم منم هر چه میگم پسش گرفتم مگه ول میکنن. هر چه میگم بابا اسمم رو عوض کنید یه فحش تر جمشم کردم.
    • پاسخ:

      متاسفانه همینجورین ... و به کاربراشون زیاد اهمیت نمی دهند ... و همین مساله بازپس گیری اکانت و مکاتباتشون هم خیلی مبهم است و در صورتی که یک بازی بین المللی هست و باید خیلی ساده تر از این حرفها با کاربرها ارتباط برقرار کنند و حتی مکاتباتشون هم استاندارد نیست که کاربر بفهمه که اونها چی میگن و چی میخوان !
      به هر حال صبر کنید اونا تا یک تیکت را نبندند - تیکت دیگری را انجام نمی دهند - اگه نامه ای اومد که از شما خبری نشد و ... منتظر هستیم شما تیک سبز زیرش را بزنید و تیکت را ببندید و برای تغییر نام بعدا یک درخواست دیگه بدهید. و روی این مساله تغییر نام هم به خاطر اینکه در بازی گنجوندن دیگه سخت تعویض می کنند و مثله اینکه براشون دردسر داره ....
  267. سلام خسته نباشید. یه نفر اکانت من رو هک کرد بعد اسمشو عوض کرد کردش یه فحش خیلی بعد به خودم. حالام این چند باره پیام میدم به سوپرسل به انگلیسی براشون توضیح میدم که این اتفاق افتاده ولی در جواب همش به من یه جواب میدن . تر خدا کمکم کنید چون دیگه نه میتونم چت کنم نه میتونم وارد کلن بشم.
    سپاس فراوان
    • پاسخ:

      خب شما خوب باید تفهیمشون کنید اول از همه بگید که اکانت من توسط هکر تغییر نام داده شده و یک فحش است و کاملا این فحش را براشون بنویسید و توضیح دهید که یعنی چی در زبان فارسی و انگلیسی و باعث تمسخر من شده است و امکان بازی که من دوست دارم برایم غیر ممکن است . و توضیحات دیگه که می دونید و بالا نوشتید.
      باید اسم اکانت را که فحش است را کاملا براشون تشریح کنید ! مثلا اگه اسم اکانت را گذاشته " خربزه " بگید که این اسم دو حیوان است و زشت است و توی خانواده نمی تونم بازی کنم و خانواده ما همگی کلش باز هستند و اگه پدرم بفهمه دیگه نمی زاره بازی کنم و ... اونها هم مشاوران فارسی زبان دارند اگه اسم اکانت یک فحش فارسی باشه ....که اگه اسم اکانت زشت باشه موافقت می کنند و تغییر می دهند.
  268. خیلی خیلی ممنون -واقعا نمیدونم چه جوری ازتون تشکر کنم-اسم دهکدم عوض شد -مرسی از سایت  خوبتون
    • پاسخ:

      موفق باشید
  269. سلام من تو کلشم همون کارو کردم ایمیل زدم الات کنار اون ذره بین علامت پیغام اومده اونو میزنم همون ایمیلی که من زدم هستش دیگه حوابی نیومده لطفا کمکم کنید
  270. به من میگه نمیتونید عوض کنید ولی.اسمم یه حرف بده یکی از دوستام عوضش مرده چیکار کنم

    • پاسخ:

      باید توضیح بدهید که این اسم یک اسمه زشت در فارسی هست - به هر حال دیگه سخت گیری می کنن در این مورد .
  271. سلام سوپرسل این پیام و واسم فرستاده یعنی چی ؟
    After reviewing your game log . i can see that recently you successfully . it is a one-time courtesy for name change not able to change your username again unfortunately there is nothing more we can do whit this query
    please let us know if you have any other questions were happy to help in any way we can  
    • پاسخ:

      میگه دیگه نمی تونید اسم دهکده را تغییر بدهد.یک بار تغییر دادید!
  272. سلام اکانت منو یکی از رفیقام برداشته یه اسم خیلی بد گذاشته روش میخواستم ببینم باید به سوپرسل چی بفرستم ؟؟ اگه میشه متنشو واسم بنویسید ممنونم .
    • پاسخ:

      hi
      I want to change my village name again , My friend changed the village name , a BAD name

      Please change the village name , The new name of the village .....esmeh jadeed keh mekhaheed begozareed

      thank you
  273. سلام ببخشید یه سوال دیگه  . من میخوام اکانت کلشمو رو روی دوتا گوشی داشته باشم .بعد همزمان میشه وارد یه اکانت شد از دوتا گوشی و بازی کرد ؟ 
    • پاسخ:

      همزمان نمی تونید بازی کنید ولی اگه سیوه بازی روی دو تا گوشی می تونید داشته باشید.
  274. hi chief
     thanks for your message and playing clash of clans! relally apologies for the delay in my response
    i understand your concern howevr asper our database we have found that you have already change your village name to helena from mehdi .plase note ,changing the village name is a one time exception and once you have changed your vilage name .we won't be able to change it again
    if you have any other questins ,plaese don't hesitate to contact us again
    سلام دوست عزیز برای من جوابش این اومد نمیدونم معنیش چی میشه و باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنونم :*
    • پاسخ:

      میگه شما یکبار اسمتون را تغییر دادید از مهدی به هلنا -  و دیگه نمی تونید تغییر بدهید
    • پاسخ:

      ممنون
  275. سلام خسته نباشید لطفا برا من توضیح بدین باید الان چیکار کنم ایمیل زدم پیام هم دریافت کردم نمیدونم حالا چیکار کنم من اکانتم هک شد اسمش رو عوض کردن خیلی هم ناراحتم میخوام سریع تر عوض شه  حالا این پیغام اومده من چیکار کنم لطفا جوابم بدین زودتر😞😭😞😢
     

    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    -       Enter your device’s settings
    -       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    -       Open Hay Day
    -       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    -       Enter Game Center
    -       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    -       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    -       Click on the three little dots, found on the right upper corner
    -       Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    -       Go into your game
    -       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    -       Tap “Connect with Google”
    -       The option to load your lost progress should appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1.      The exact name of the base/farm/village
    2.      The exact level of it
    3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4.      Explain how you lost your game
    5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

    --
    Your Supercell Support Team
    • پاسخ:

      اول باید دهکده تون را پس بگیرید و بعد درخواست تغییر نام دهید بنابراین اول باید این کار را انجام دهید ، ایمیل بالا هم همین است که آموزش دادیم
      مطابق آموزش زیر:

  276. سلام خسته نباشید .
    من به درخواست دوستم اسم دختر رو دهکدم گذاشتم الان میخوام تغیر بدم راهی هست ؟ متن ایمیل رو میشه بگید و راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم .
    • پاسخ:

      اگر نام و نام خانوادگی باشد تغییر می دهند و فکر نکنم نام خالی را تغییر بدهند - قسمت قرمز هم نام دلخواه را بنویسید ....  به هر حال
      hi

      I want to change my village name again ,The name of my village My daughter
      I hate that this issue. Please change ..name jadeedee keh mekhaheed begozareed...o

  277. من به سوپرسل ایمیل زدم که اسمم رو عوض کنه  و یک بار از تو ستیتگ عوض کرده بودم ایمیل زدم عوض کنه در پاسخ گفت از تنظیمات تو قسمت چینج نیم عوض کن من به شما گفتم شما گفتید ایمیل بزن که این کار توسط هکر انجام شده حالا به انگیلیسی این کار توسط هکر انجام شده و دیگه نمیتونم چی میشه؟
    • پاسخ:

      این را بنویسید و آخرش هم اسمی را که میخواهید باشد را بنویسید ، انشاالله که موافقت می کنند...

      Hacker use this option , I can not use again,  please change my village name to

    • پاسخ:

      چی رو ؟ متنشو بدید ، چی میخواستید و چی گفتم که بفرستید ، من یادم نمی یاد چون نظرات زیاد است و نمی دونم چی گفتم.!
    • پاسخ:

      نمونه متن انگلیسی هم گذاشتیم
  278. من میخوام اسمم رو برای بار دوم عوض کنم ایمیل میزنم اما سوپرسل میگه از تو تنظیمات چینج نیم کن من چیکار کنم
    • پاسخ:

      بگو این کار توسط هکر شده ... و دیگه من نمی تونم !
  279. سلام من اکانتم دست یک دوستام بود واز روی لج ودشمنی اسمم را به یک اسم زشت تبدیل کرده تمام مراحلی که شما در بالا نوشته بودید را انجام دادم اما جوابی که سوپرسل داد این بود که آیا از سرویس ما یعنی کلش اف کلنز رازی هستید لطفا کمکم کنید
  280. میگم من یه بار اشتباهی دستم خورد اسممو عوض کردم میشه یه راهی نشونم بدی دوباره عوضش کنم
    • پاسخ:

      باید به سوپر سل ایمیل بزنید - بالا توضیح دادیم
  281. تو خود بازی گزینه ای هست که ایمیل به سوپرسل باشه؟من میخوام اسم دهکده م رو عوض کنم .مرسی
    • پاسخ:

      همین آموزش بالا را انجام دهید خوب !
  282. سلام.منم مشکل محمد را دارم محمد اگه مشکلت حل شد راه حلش را بگو ممنون میشم.مدیر سایت  از منم  تا ته لود میشه ولی باز نمیکنه مشکل چیه؟
  283. سلام منم همین مشکلا دارم با بلو استکم تا ته لود میشه ولی باز نمیشه ممنون میشم بهم کمک کنی 1 هفته از اکانتم خبر ندارم .محمد اگه مشکلت حل شد بگو چیکار کنم اینم جیمیلمrostamierfane2014@gmail.com
    • پاسخ:

      سرویس دهنده اینترنتیتون را عوض کنید و امتحان کنید - روی یک گوشی دیگر تست کنید - اگه باز هم نشد باید به سوپرسل ایمیل بزنید و مشکلتون را بگید
    • پاسخ:

      یک نسخه دیگر از بازی را از گوگل پلی نصب کنید و قبلی را پاک کنید ..
      بازی را پاک کنید - گوشی را ریستارت کنید - بازی را نصب کنید - با ف ی ل ت ر ش ک ن هم تست کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای