آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵ عامل که از بن شدن شما جلوگیری میکند !

آموزش های بازی

۵ عامل که از بن شدن شما جلوگیری میکند !

بن شدن یکی از مشکلات رایج در بازی کلش اف کلنز می باشد که اکثر مواقع به دلیل عدم اطلاعات کافی پیش میاد . لازم دیدم در این پست یک سری اطلاعات درباره این موضوع برای شما بیان کنم .

پس در ادامه مطلب ما باشید ...


به تازگی شرکت سوپرسل سازنده بازی کلش آف کلنز قوانین و مقررات سخت تری رو برای مجازات سو استفاده کننده ها و کسانی که رفتار نادرستی در بازی دارند در نظر گرفته است پس لطفا از فحش دادن در گلوبال چت خودداری کنید !مخصوصا ما ایرانی ها که به عرب ها فحش می دهند ، اگر هم دیدید کسی این کار رو میکند سریعا اون شخص رو report و سپس  mute کنید . البته جدا از اینکه اگر رفتار درستی نداشته باشید خود سوپرسل بن میکند و یا اگر کسی گزارش کار شما را بدهد ، سوپرسل پیگیری می کند و بن می کند ، از نظر اخلاقی هم البته درست نیست . در این پست می خواهیم راه هایی رو که امکان دارد با انجام اون بن بشید بررسی کنیم .


انواع بن در بازی کلش اف کلنز

وقتی صحبت از بن می شود ، حالت های مختلفی پیش می آید ، برای مثال:

  • بن شدن از چت جهانی
  • بن شدن از بازی
  • بن شدن به طور دائم و بسته شدن کامل اکانت


بن شدن از چت جهانی یا گلوبال چت

بن شدن از چت جهانی ۲ دلیل می تواند داشته باشد ، اول اینکه شما با یک زبان غیر قابل قبول برای بازی ( مثل زبان ایرانی که در بازی هنوز مورد قبول نیست ) به صورت اسپم یک مطلب رو پشت سر هم ارسال کنید که باعث بن شدن به مدت ۲۴ ساعت می شود یا به طور هم زمان به وسیله ۷ نفر ریپورت شوید که این هم باعث بن شدن شما در بخش چت می شود .

البته خوب این مشکل وجود دارد که ۴ تا بچه در چت پیدا شوند و بیخود و بی جهت شروع کنند به ریپورت افراد بی گناه ولی خوب کمه و به تنهایی کاری از پیش نمی برند . این رو هم بگم که اگر شما به طور مکرر از چت بن شوید امکان دارد برای مدتی نیز از بازی بن شوید

 مشکل اینجاست که فیلتر کلمات زشت (توهین آمیز) سوپر سل هنوز در برخی از نقاط به درستی کار نمی کند زیرا زبان ها را تشخیص نمی دهد شما میتوانید از کلمات طبیعی (نرمال) در چت خود استفاده کنید و اگر کلمات توهین آمیز گویش سومالیایی که تشخیص داده می شوند را تایپ کنید بعد از چند دقیقه به طور خود کار از چت جهانی ممنوع می شوید.

همچنین اگر هفت نفر شما را گزارش کنند ممکن است از چت جهانی ممنوع شوید و چیزی که من دیده ام یک عالمه بچه هستند که بدون دلیل و به طور تصادفی گزارش می کنند ، توصیه من این است که به هیچ وجه در چت جهانی چت نکنید زیرا بسیاری از افراد شما را بدون دلیل گزارش می کنند!


بن شدن به صورت موقت از بازی

خوب یک نوع دیگر بن این مدله که در اون شما برای مدت کوتاهی از بازی بن می شوید . بین ۱ تا ۷ روزه معمولا و دلیل های متفاوتی داره . که در اینجا ما به دلیل های که زیادتر پیش اومده می پردازیم .


۱- ساختار مپ شما :

دیدین همتون چیدمان هایی رو که یک شکل زشت رو نمایش می دهند و شاید در نگاه اول خنده دار باشد ، اما بدونید که این بازی رو از یک بچه ۵ ساله تا یک ادم ۸۰ ساله دارند انجام می دهند و رعایت نکردن مسایل اخلاقی در این رابطه برای سوپرسل بسیار مهمه و اگر مپ شما رو ببینن و یا توسط کسی گزارش شود شما به طور موقت از بازی بن می شوید .

طرح های خنده دار “مسخره” در بازی درست نکنید!

دیوار چیدن می تواند تفریح باشد ولی توجه داشته باشید که بچه ها و افراد دیگر فرهنگ ها و مذهب ها نیز مشغول این بازی هستند اگرچه شما میتوانید کسی که مربوط به فرهنگ و مذهب خودتان باشد بخندید ولی این بدان معنا نیست که مردم دیگر نیز بایستی با همان تفریح زندگی کنند. این چیزی است که من نامش را احترام می گذارم و با دیوارها چنین چیزی نوشتن ممکن از باعث منع شدن شما برای چند روز از بازی شود.

چه کارهایی باید انجام داد اگر این ممنوعیت را دریافت کردید؟

بعد از پایان دوره ممنوعیت  وارد حساب خود بشید و طراحی خود را پاک کنید فقط تغییر آن به غیر فعال کافی نیست و ممکن است شمارا برای یک هفته از بازی منع کند !

اما اگر بن شدیم چه کنیم ؟ تنها راه این است که صبر کنید تا بازی براتون دوباره باز شود و سریعا این مپ رو پاک کنید و دیگه تکرار نکنید .


۲-بن بی دلیل ( بی دلیل هم البته نه بلکه به خاطر توضیحات کلن شما )

اگر در قسمت توضیحات کلن شما چیز نامربوطی نوشته شود و سوپرسل متوجه آن شود ، سوپرسل نمی تواند تشخیص دهد چه کسی اون متن رو نوشته و به همین دلیل کل کلن رو بن میکند! شاید شما کاری نکرده باشید  اما بودن در کلنی که توضیحات نادرستی داره جرم است و خلاف قوانین سوپرسل - داشتن یک متن خوب در شرح کلن خیلی مهم است اما تعدادی از بازیکنان ادعا کرده اند بدون هیچ دلیلی منع شدند و آنها  کولیدرها و یا لیدر کلن هستند و یک نفر  شرح کلن متن نا مناسبی قرار داده کمپانی سوپر سل نمی تواند پیگیری کند که چه کسی این متن را نوشته است بنابرین هرکس که این قدرت را دارد از بازی منع میکند این خیلی نا امید کننده است که در دوران جنگ قبایل همچین اتفاقی بیفتد.

باید با دوستان کلن تان صحبت کنید و هنگامی که متوجه شدید چه کسی اینکار را انجام داده قدرت او را بگیرید و به الدری خلع مقام کنید که دیگر به دلیل رفتار ناشایست دیگران به دردسر و مشکل نیفتید مثل حالت قبل صبر کنید تا زمان بن تمام شود و داخل بازی شوید و توضیحات کلن رو درست کنید . البته باید بفهمین چه کسی این متن رو در توضیحات کلن نوشته و اون فرد رو اخراج یا جریمه کنید . البته بعد از این اتفاق بهتره کلن رو عوض کنید . چون بن شدن اول دو روز برای همه اعضا کلن است اما اگر برای بار دوم بن بشین به مدت یک هفته و برای بار سوم به طور دائمی خواهد بود.که اگر دقت کرده باشید چند وقت پیش این اتفاق برای کلن اول ایران افتاد و کلن رو کلا عوض کردند .


۳- داشتن چند اکانت

میدونم شنیدن این خبر برای شما خوب نیست اما اگر شما فکر میکنید که با داشتن یک دستگاه میتوانید ۲ بازی داشته باشید سخت در اشتباهید و سوپرسل این رو خلاف قوانین خودش می داند پس به شدت مراقب باشید چون امکان بن شدن وجود دارد .

 در TOS به طور واضح بیان شده که شما اجازه ندارید بر روی یک دستگاه بیشتر از یک حساب داشته باشید داشتن چندین حساب بر روی یک دستگاه ممکن است منجر به منع شدن از بازی شود هرچند من نمی دانم کمپانی سوپرسل چقدر سختگیرانه این را اجرا میکند فقط شما باید آگاه باشید که کاری که مجاز نیست را دارید انجام می دهید! و استفاده کردن از ابزارهای که بازی جنگ قبایل را روی کامپیوتر یا مک بوک اجرا بکند مجاز نیست و ممکن است منجر به ممنوعیت شود ...


شما باید بدانید این ارزشی دارد ولی در آخر هیچ تفریحی ایجاد نمی کند ؟ درست نمی گم؟


حتی استفاده از برنامه های شبیه ساز آندروید برای سوپرسل غیر قانونی محسوب می شود . میدونم همه شما از بلواستکس استفاده کردید و بن نشدید اما بودن کسانی که بن شدند .


۴-استفاده از راه های خرید جم دیگر و هک بازی

خرید یک اکانت ، استفاده کردن از افرادی که جم ارزان قیمت می فروشند یا ابزار هایی که برای هک کردن استفاده می شود (و یا هر ابزاری که باعث میشود شمارا آنلاین نگه دارد یا کارهای دیگری انجام دهد) باعث گیر افتادن شما می شود.

من هیچ پشنهادی نمی توانم به شما بدهم جز اینکه استفاده از اینها را متوقف کنید !
خوب این رو که دیگه میدونستین ، همه ازXmodGame استفاده میکنیم اما کاملا بر خلاف قانونه سوپرسل هست  و اگر سوپرسل   بخواد می تواند اکانت شما رو بن کند!  اما این مورد به راحتی از بن خارج نمی شود و شما باید به سوپرسل نامه بزنید و اعلام پشیمانی کنید تا سوپرسل اجازه دوباره بازی کردن رو بدهد !


بن شدن همیشگی از بازی

مدل آخر بن شدن به طور همیشگی هست . اگر شما اشتباهات بالا رو به صورت مکرر و همیشگی مرتکب بشین (حداقل ۲بار ) امکان دارد برای همیشه بازی شما بن بشه و دیگه فرصت بازی کردن نداشته باشید .

چکار کنیم اگر که بن شدیم؟

سه نوع بن بازی برای منع بازیکن وجود دارد :

  • کسی که بی گناه است.
  • کسی که قوانین را نخوانده است.
  • کسی که دقیقا می دانسته چه کاری انجام می دهد.

در هر صورت شما می توانید با پشتیبانی از طریق پست الکترونیک با جزئیاتتان تماس گرفته اما نمیتوانید از آنها انتظار داشت که به شما پاسخ فوری دهند یا ممنوعیت شما را بردارند ، زمانی که شما برای همیشه منع می شوید مطمئن باشید که قوانین شرکت را به طور جدی نقض کرده اید و توجه داشته باشید ساختن یک حساب جدید شروع خوبی نیست و اگر کمپانی سوپرسل متوجه شود حساب دوم شمارا نیز می گیرد

چگونه با سوپرسل تماس بگیرم ؟

(( آموزش تماس با سوپرسل - سازنده بازی برای رفع مشکلات خود اینجا کلیک کنید ))

نتیجه:»

متن های توهین آمیز و  یا دیوار نوشته ها ارزش تلاش هایتان را دارد؟ ما تمام بازیکنان کلش آف کلنز در دنیا یک چیز مشترک داریم و آن هم عشق به این بازی است پس چرا آن را با یکدیگر به اشتراک نگذاریم بوسیله داشتن تفریح با یکدیگر ؟


جدید ترین روش انجام بازگرداندن بازی ذخیره نشده و همچنین بازی های هک شده کلش آف کلنز در مطلب زیر می باشد ، همراه با نمونه متن ایمیل به ساپورت بازی به زبان انگلیسی  در مطلب زیر گردآوری شده است روی لینک زیر کلیک کنید

 >>>آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !<<<


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴۷۴)

  1. سلام خسته نباشید من دو باره بعد از دو رو روز امتحان کردم نمیره داخل همون متن میاد همون عدد دو میاد بعد من اولین بار اکانتم اینطوری شده زده تحریم شده اید احتمالش هست دو روز نباشه دو هفته باشه؟؟؟ مرسی بابت کمکتون
    • پاسخ:

      خب ، اون اخطاری که به شما داده را باید بخوانید تا متوجه شوید . ممکنه 2 هفته باشد یا 2 ماه باشد !!!
  2. سلام من دیروز تو یکی از کلن های تاپ بودم بعد با من بدرفتاری کردن من جوابشون رو دادم اومدم بیرون بعد دوساعت اومدم وارد اکانتم بشم زد شما تحریم شده اید بعد من رو سرور ایتالیا بودم متوجه نمیشم چیه ولی یه چیزی انگار زده دو روز دیگه وارد شوید لطفا راهنمایی کنید مرس
    • پاسخ:

      احتمالا آنها شما را ریپورت کرده اند که حرف بدی زده اید!  ...  شما بعد از 2 روز یا همانی که نوشته می تونید وارد شوید.
  3. سلام دوروز اکانتم بن شد ی نفر بنش کرد که ایملمو بارمزو داشت بعداز دوروز از بن خارج شدم و دوباره اومدم برم کد قفل رو میخواد و وقتی پشتیبانیو میزنم میاد بیرون میگه متاسفانه کلش بسته شد چیکار کنم؟کمکم کنین😣
    • پاسخ:

      اگر بازی را نخریده اید این کار ها را انجام دهید
      یک بازی جدید نصب کنید و سپس اطلاعات بازی تان را ارسال کنید البته قبل از آن اعلام کنید که هک شده اید و اکانت تان به سرقت رفته است و سپس منتظر پاسخ آنها که درخواست اطلاعات بازی تان می باشد - باشید.
      جواب ها را باید صحیح بدانید وگرنه بازی را از دست می دهید
  4. کلش رویال منو بن کرده که اصلا نمیتونم وارد بازی شم حتی وقتی بازی رو از اول وصل میکنم چ کار کنم
    • پاسخ:

      از طریق ایمیل با آنها تماس بگیرد و یا بازی جدیدی را نصب کنید و روی یکی جیمیل جدید سیو کنید
  5. من روبات کلش رو میخواستم از کجای سایت باید دانلود کنم.بعد بن که نمیشه اکانتم؟؟؟
    • پاسخ:

      از صفحه اول سایت
  6. باعرض سلام وخسته نباشی ببخشید من چند تا اکانت دارم بازی میکنم خیلی وقت هم هست بازی میکنم تا حالا بند نشده یعنی امکان بند شدنش هست اگه هست دیگه بازی نکنم لطفا راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      فعلا که در این مورد بن نشده اند
  7. سلام و سپاس از سایت خوبتون
    من اکانتمو به دوستم داده بودم و الان دوباره ازش میخوام ولی بهم پس نمیده به سوپرسل پیام دادم و مشخصات خودمو گفتم و اونا اکانتو بن کردن برای دو روز و کد رو هم بهم دادم ولی وقتی من گزینه contact support رو میزنم کلش استاپ ورکینگ میده دلیلش چیه؟ببخشید یه سوال دیگه من چند تا اکانت دارم و نمیتونم به اونا هم دسترسی داشته باشم ایا راهی هست که بتونم بدون رفتن تو کلش اکانتمو عوض کنم؟
    با تشکر
    • پاسخ:

      ممکنه اشکال از گوشی باشه و حافظه و ... را خالی کنید و نرم افزارهای بدرد نخور را پاک کنید. بازی را دوباره نصب کنید و از یک فی ل تر شکن هم استفاده کنید. مشکل بود با سوپرسل تماس بگیرید. یک برنامه در سایت برای تغییر بازی گذاشته ایم که دانلود کنید و می شه باهاش اکانت را تغییر داد.
  8. سلام
    ببخشید اگه من دو اکانت در یک گوشی داشته باشم هردو اکانتم بن میشه یا یکیش؟
    آیابعد از بن شدن اکانت توی گوگل پلی ذخیره هست؟ (در بن دائمی)
    یه سوال دیگه من از برنامه ی Parallel Space استفاده می کنم آیا اکانت اصلی من بن می شه؟
    لطفا جواب بدین خیلی ممنون.
    • پاسخ:

      کمتر کسی به خاطر داشتن 2 اکانت بن شده است - نگران نباشید فعلا
      بله روی سرور های سوپرسل هم هست ولی دیگه به هیچ عنوان دسترسی ندارید.
      خیر در حال حاضر - ولی ممکن است یکدفعه سخت گیری کنند و بن کنند - البته قبل از آن اعلام خواهند کرد و فعلا خبری نیست
  9. سلام من قبلا لیدریک کلن بودم حواسم نبود یکی رو لیدرکردم چطوری میتونم پگس بگیرم ایا راهی هس؟طرف هم بهم نمیده؟
    • پاسخ:

      خیر راهی نیست
  10. سلام خسته نباشیدانگار همه تو این کلنی که در حال حاضر هستیم گیر افتادن وقتی روی قسمت قبیله میزنیم یه صفحه سفید میاد حتی بچه های توی گلوبال هم وقتی باهاشون چت میکنم میگن نمیتونن کلنمونو ببینن نمیتونیم خارج بشیم یا حتی مقام بدیم صفحه روی قبیله سفیده....ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      این یک باگ است و باید آخرین نسخه بازی را فقط از گوگل پلی یا اپ استور بگیرید و در صورتی که مشکل حل نشد به سوپرسل اطلاع دهید - فارسی هم می تونید اطلاع دهید
    • پاسخ:

      تشکر از شما
  11. من هر چی رو جیمیلم میزنم کانکت شه هیچ اتفاقی نمی افته قبلا رو جیمیل بود دیگه نیس
    • پاسخ:

      جیمیل را تغییر نباید بدهید و همان جیمیل بازی را باید استفاده کنید - گوگل پلی را آپگرید کنید - از یک فیلت ر شکن حتما استفاده کنید
  12. سلام منم اکانتم مسدود شده و اون تیکت رو به همراه پیام مالکیت فرستادم ولی هنوز وصل نشده فک کنم باید تا 24 شب صبر کنم تا بر طرف بشه
    راه دیگه ای وجود نداره؟
    • پاسخ:

      باید صبر کنید تا پاسخ بدهند - زودتر اقدام نکنید
  13. سلام خدمت شما .
    من دو روز پیش یه پیام اومد که تحریم شدید و یه تیکت داده منم اونو ارسال کردم و گفتم من صاحب دهکده ام.
    الان تقریبا دو روز گذشته باید تا 24 شب صبر کنم ؟
    قضیه چیه تا حالا کسی اینجوری شده تونسته برگردونه؟؟
    در ضمن من چندین حساب روی گوشیم دارم و زیاد اکانت عوض میکنم!!
    • پاسخ:

      خیلی کم به خاطر داشتن دو اکانت تحریم می کنند - ممکنه کسی ادعای بازی شما را کرده و یا بازی را خریده بودید و حالا صاحبش پس گرفته (کلاهبرداری شدید) از برنامه های جانبی مثل ایکس مود استفاده و یا روی گوشی تون بوده - ممکنه در چت کلن به کسی فحش داده اید و ریپورت شده باشید
      می تونید علت را از خودشان بپرسید - به فارسی هم می تونید. با نصب یک بازی جدید و ارسال اطلاعات بازی تون  از طریق همون بازی جدید- علت را بپرسید و منتظر پاسخ در همان بازی نصب شده جدید باشید.
  14. من بازیمو دادم به دوستم موقت گوشی نداشتم بعد خواستم پس بگیرم میگه حساب شما غیرفعاله خواهشا کمک کنید بازیمو برگردونم لول نوده.
    • پاسخ:

      باید از سوپرسل کمک بگیرید و اطلاعات بازی را هم داشته باشید - به فارسی مشکلتون را برای سوپرسل شرح دهید که : اکانت من گم شده است. کمک کنید
  15. سلام خسته نباشید من کلشم میخواد وارد بشه تو بازی درحال بارگیری میشه و بارگیری تموم میشه ولی تو بازی نمیره همون جا ثابت میمونه بعداظهر تاحالا اینجوری شد مشکل از کجاست خواهشاً سریعا پاسخ بدید
    • پاسخ:

      از یک ف ی ل تر شکن استفاده کنید
  16. سلام من اکانتم برای باردوم هک شده وازطریق سوپرسل اقدام کردم ولی اینبارپس ازتاییدهنوزکدنداده وگفته بازیابی اکانت شماببشترازدوروزطول میکشد.یعنی ممکنه تاییدم نکنه وبه اکانتم نرسم؟اکانتم لول 162
    • پاسخ:

      سوپرسل بازیابی اکانت را فقط یک بار انجام می دهد و بله امکانش هست که بازی را از دست بدهید!
  17. سلام من تا امروز بدون مشکل بازی میکردم با سه اکانت امروز تو ی کلم بودم و در اومدم با دو اکانتم میتونم بازی کنم با سومی نمیتونم یعنی لود نمیشه اکانت اصلی که تو اون کلن بودم، اکانت اصلی من هم هست چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید و امتحان کنید.
      یک فی ل ت ر شکن نصب کنید و امتحان کنید.
      بازی ها را اگه سیو نیست - سیو کنید و سپس بازی ها را clear data کنید و دوباره امتحان کنید .
  18. من اکانتم به دلیل داشتن چند مالک بن شده به مدت 2روز ویک کدی به من داد گفت با ما تماس بگیرید من این کدو به سوپر سل ارسال کردم برای اینک صاحب اصلی معلوم بشه حالا ا بعد از تمام شدن مهلت بن چکاری را انجامدهم حالا متشکر میشوم راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      بررسی می کنند و اگر تشخیص بدهند که شما صاحب اصلی اکانت باشید - بازی را به شما می دهند.
  19. جم کن بابا کی گفت چند اکانت بن میکن من دوتا تون10دارم 4تائن9 اپ بعدشم بلو به هیچ وجه بن نمیکنه همش الکییییه
  20. سلام
    میخواستم بدونم استفاده از فیلتر شکن بر روی گوشی خلاف سوپر سل نیست و باعث بن اکانت نمیشود
    • پاسخ:

      خیر ، مشکلی بوجود نمی آید.
  21. سلام شما از یه طرف میگین ایکس مود باعث بن میشه ،یه جا هم میگین ایکس مود تا حالا هیچ کس رو بن نکرده!!!میشه دقیقا توضیح بدین...من که فقط واسه وار استفاده میکنم و موقع اجرای برنامه هم اتصال به جیمیل رو هم قطع میکنم ،کلش ممکنه بفهمه و اکانتمو بن کنه؟
    • پاسخ:

      زمان پست ها را هم نگاه کنید - قدیم بن نمی کرد ولی الان با استفاده از آن صد در صد بن می شوید.
  22. سلام وقت ب خیر
    اگ به سوپرسل بگم برای بازیم کد قفل کردن اکانت بده میده بهم؟منظورم رمز و از اینجورچیزاس ک اگ حتی کسی جیمیلتو هم هک کرد نتونه وارد بازیت بشه
    • پاسخ:

      تا هک یا مشکلی بوجود نیاد ، کدی نمی دهند - شما باید در مرحله اول از جیمیلتون محافظت کنید . مثلا پسورد 2 مرحله ایی بگذارید
  23. سلام. اکانت من دوروزه بن شد و کدی برای بازگشایی قفل کلش اف کلنز داد آن کد را دارم ولی انگار پیشوند و پسوند دارد و من شماره روبه صورت خالی وارد میکنم جواب نمیدهد و تیک آن روشن نمیشود باید چگونه بنویسم.
    • پاسخ:

      باید بزرگی و کوچکی حروف رعایت شود - معمولا قبلش می نویسد که با حروف بزرگ تایپ شود یا کوچک . شما اول همه را با حروف بزرگ تایپ کنید و اگر نشد همه را با حروف کوچک تایپ کنید اگه نشد ببینید خودش چگونه تایپ کرده ممکنه بعضی حروفاش بزرگ باشه و بعضی ها کوچک همانگونه تایپ کنید.
  24. سلام و تشکرواز پاسخگوییتون
    من روی گوشیم چند تا اکنت دارم اما روی لبتاب فقط اکنت اصلیم رو دارم با بلواستوک
    الان این پیام رو برام نمایش میده و مکاتباتم بی جواب مونده
    میشه راهنمتیی بفرمایین از دلیل بن شدنم و راههای جلوگیری از تکرارش
    your account has been banned for 2 days due to ownership verification.
    please reference this ticket number when contectig us
    • پاسخ:

      نوشته که اکانت تون 2 روز بن می شه اگر صاحب اکانت هستید با شماره تیکتی که داده با آنها تماس بگیرید - براشون باید بنویسید که من صاحب اکانت (نام دهکده) هستم و این هم شماره تیکت من است (شماره) -
      احتمالا شخصی ادعای مالکیت اکانت تون را کرده - البته اگه بازی را نخریده اید پس احتمالا به خاطر داشتن چند اکانت بودن ، بن شده اید - به هر حال متنی که گفتم (در صورتی که بازی را نخریده اید) را براشون بفرستید تا علت مشخص بشه.
  25. سلام.ممنون از سایت خوبتون. کلش من امروز صبح هیچ چیز از دهکدمو نشون نمیده فقط نیرو هایی که رو برج کماندار یا جادو ایستادنو نمایش میده و هیچ کدوم از اجزا دهکده نمایش داده نمیشن، لطفا راهنماییم کنید ممنون.
    • پاسخ:

      یک clear data  بزنید گوشی تون را و امتحان کنید ، بازی حتما سیو باشد . مشکل مربوط به گوشی یا سیستمتون هست ، ممکنه فضا یا رم ش پر باشه.کارت گرافیک کامپیوتر تون هم به روز کنید.
  26. سلام.من بازیم رو گوشیم هست بعد از دریافت کدبازیابی بازیمو حذف کنم بعد کدبازیابی رو بزنم یا رو همون بازی که دوباره قراره بازیابیش کنم هم میشه زد؟چون اگ بازیمو حذف کنم و اک جدید بسازم ممکنه بازیم نیاد و دوباره مجبور شم میل بزنم
    • پاسخ:

      اگه کدبازیابی باشه - می شه یک بازی جدید نصب کنید و سپس روی یک جیمیل جدید سیو کنید و کد را که بزنید بازی قدیمی تون لود می شه و مشکلی پیش نمی یاد.
  27. سلام.خسته نباشید همراه همیشگی ما
    فک کنم دیر شده بود برای اینکه جیمیلمو پس گرفتم چون تمام سوالاتشونو جواب داده بودمو اخرسر تاییده بن شدن مونده بود
    بازی ام بن شد و تیکت نامبر هم دادسوپرسل.میخاستم بدونم برای اون هکری که توی بازی من بوده مینوسه اکانت بن شده؟تیکت نامبر چی براش دیده میشه یا نه؟
    • پاسخ:

      بازی برای همه بن می شه و تیکت می یاد - شما صبر کنید که بن تموم شه و دوباره با اون شماره تیکت ادعای مالکیت کنید.
  28. سلام.خسته نباشید واقعا سایت خوبی دارید ممنون که هستید و سوال های ما رو جواب میدید.من کد دومرحله ای گذاشتم ایمیل بازیابی هم دادم.تنظیمات امنیتی دیگری هست که فعال کنم؟چون میترسم رمزمو عوض کنه اخه یه مدت تو اکانتم بوده دیگه
    راستی تویه دستگاه های اخیر هم یه تبلت هست که یه بازدید از بریتانیا داشته قبلن یه بازدید المان و اخرین بازدیدش برای ایران هست که هی به روزرسانی میشه میتونه مربوط ب شرکتی چیزی باشه؟اخه میزنم روش هم نمیاد حذف حساب که بخام حذفش کنم
    باتشکر
    • پاسخ:

      احتمالا خودتون هستید که از فیل تر شکن استفاده می کنید چون با دو مرحله ایی شدن کدی روی گوشی موبایلتون می یاد اگه کسی دیگه از دستگاه و تبلت دیگه ایی به جیمیلتون متصل بشه و شما می فهمید
  29. سلام.من از طریق پشتیبانی گوگل بعد یک هفته تونستم ب جیمیلم دسترسی داشته باشم.ایا هکر میتونه دوباره جیمیل من رو پس بگیره؟سوپرسل اخرین پیامش مبنی بر مسدود کردن اکانت من بود که من قبول کردم اما یه روزه هنو مسدود نشده براش میل زدم که من جیمیلمو پس گرفتم از هکر اما برای اینکه دوباره وارد حسابم نشه و رمزو عوض نکنه جیمیلو تغییر بدید هل شدم سریع اینو نوشتم حالا چیکار کنم میشه راهنماییم کنید؟
    • پاسخ:

      شما پسورد جیمیل را حتما 2 مرحله ایی کنید - در مورد مکاتبه با سوپرسل هم ، موردی نداره و اگه جوابتونو داد و معمولا سوپرسل برای تغییر جیمیل ، اطلاعات بازی را می خواهد اهمیتی ندهید و نهایتا در صورت درخواستی بنویسید که مشکل من حل شده است. در صورت مسدود شدن هم صبر کنید 2 روز مسدود شدن تموم شه و بعد درخواست بدهید که من صاحب بازی هستم و مشکلم حل شده است.اگر هم پیامی نفرستاد و بن هم نکرد ، دیگه درخواستی نفرستید.
  30. سلام.من به سوپرسل پیام دادم که بازیم هک شده و رمزوجیمیلمو تغییر دادن اما سوپرسل گف ای پی هایی ک وارد بازی شده مربوط ب خودتونه اما واقعا بازی من هک شده و رمزجیمیلمو تغییر دادن.چجوری ب سوپرسل بگم چی بگم تا بفهمه واقعا هک شده؟ممنون میشم راهنماییم کنید
    میشه لطف کنید شمارتونو به ایمیل بنده بفرستید تا باهاتون درتماس باشم؟
    • پاسخ:

      دوباره درخواست  بدید و بگید جیمیلم هک شده و نمی تونم به جیمیلم دسترسی داشته باشم و درخواست تغییر جیمیل بدهید - به فارسی هم می تونید مکاتبه کنید با سوپرسل
  31. با سلام و خسته نباشید . متاسفانه یکی از اعضای کلن ما مدتهاست به عمد و جهت اذیت بقیه اعضا نیروهای اشتباه و بدرد نخور دونیت میکنه . دیشب هم تمام کستل وار هارو با دیوارشکن پر کرده که این باعث ناراحتی و عصبانیت بقیه شده و متاسفانه تا الان نتونستیم پیداش کنیم . لطفا راهنمایی کنید چجوری میتونیم این مردم آزارو پیدا کنیم .
    با سپاس - ممنون میشم زود جواب منو بدید
    • پاسخ:

      متاسفانه راه آنچنانی نیست و شاید در آپدیت های بعدی بازی کلش ، این نقص برطرف بشه -
      اما از تجربه خودم در این مورد : اول باید تحمل داشته باشید و با زیر نظر گرفتن افراد شرکت کننده در وار ، فرد خاطی را پیدا کنید - می تونید به افرادی که به آنها اطمینان دارید بسپرید که دائما دهکده های افراد تازه وارد و یا افرادی که به آنها مشکوک هستید را چک کنید و ببینید چه افرادی در دهکده خود ، دیوارشکن زیاد دارند! من خودم چندین بار به همین صورت ، فرد خاطی را پیدا کرده ام.
      یا می تونید نفرات شرکت کننده در وار را کم انتخاب کنید تا بهتر افراد را زیر نظر داشته باشید و بصورت دوره ایی افرادی که در وار قبلی بوده اند شرکت ندهید و افراد جدید را اضافه کنید و ببینید که در کدام حالت ، کلن ها با دیوارشکن پر می شود و همونطور که می دانید ، فقط افراد شرکت کننده در وار قادر هستند که کلن های روی نقشه را پر کنند و نیرو بدهند و افرادی که در وار نیستند ، قادر به پر کردن نقشه وار نیستند. به همین صورت و صبر کردن می توانید فرد خاطی را پیدا کنید.
  32. سلام.خسته نباشید.ممنون از اینکه وقت میذارید و به سوال های ما پاسخ میدید واقعا جای تشکر داره..من یه پیام غروب جمعه فرستادم برای سوپرسل از طریق بازی شنبه صب و یکشنبه صب هم پیاممو تکرار کردم ولی هنو جوابی دریافت نکردم.لطفا راهنمایی ام کنید چون بازی ام هک شده و میترسم از دستم بره چون واقعا براش زحمت کشیدم
  33. اگ از طریق بازی برای سوپرسل پیام بدیم و اون سوال بپرسه برای دهکده ای که هک شده.ایا هکر جواب ها رو میبینه.چیکار باید کرد؟
  34. http://supr.cl/Support4Clash
    تویه سایتی نوشته بود تماس با سوپرسل خارج از بازی از طریق فرم بالا.میخاستم ببینم این واقعا برای سوپرسل هست یا نه؟
    • پاسخ:

      روش های تماس با سوپرسل اینجا توضیح داده شده است:

      چگونه با سوپرسل تماس بگیریم ؟


      لینک بالا را هم در مطلب توضیح داده ایم که متعلق به سوپرسل است و مشکلی جهت استفاده ندارد.


  35. سلام.وقت ب خیر.اکانت من هک شده و رمزجیمیلمو تغییر دادن از طریق بازی تیکت زدم ب سوپرسل اما دوروزه جوابی ندادن .امکانش هست که اصلن جواب ندن؟چقدر طول میکشه تا جواب بدن؟راهی وجود داره ک اون تیکت رو ببندم و یه تیکت جدید بزنم یا نه؟لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      معمولا 2 روز طول می کشه - دوباره پیغام مطابق راهنمایی های سایت بزنید - می تونید به فارسی هم پیغام بدهید
  36. سلام خسته نباشید من از۷آذر یعنی یه روز پیش هرکاری میکنم اون بنفشه پر نمی شه میشه دلیلشو بگین
  37. سلام خسته نباشید ...من با بلو استکس بازی میکنم امروز داشتم بازی میکردم که یهو پرید بیرون الان میرم توش مینویسه لطفا بعدا امتحان کنید ..چکار کنم؟؟
    • پاسخ:

      علت فعلا سراسری است و مشخص نیست باید از یک ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید
  38. اقا من یه دانش اموزم واسه اینکه اکانتم خراب نشه از چه رباطی استفاده کنم
    • پاسخ:

      my bot
  39. من حدود 50یا60بار تا حالا از چت جهانی محروم شدم هرچند روز یک بار هم محروم میشم امکان داره اکانتم بن بشه؟
    • پاسخ:

      محرومیت از چت - بصورت خودکار انجام میشه و مدت زمانی کم دارد و تا به حال کسی را ندیده ام که دائم بخاطر آن بن شده باشد ولی به هر حال احتیاط کنید.
  40. سلام من 5 تا اکانت رو گوشیمه خیلی وقته این اکانتا رو دارم و بن نشدم . تمام اطرافیانمم حداقل دو تا اکانت دارن کی گفته داشتن چندتا اکانت بن میکنه ؟ تا حالا مگه موردی دیدید؟؟
    • پاسخ:

      بعضی ها به خاطر اینکه یک اکانت را به ایکس مود اختصاص داده بودند و یک اکانت هم اکانت اصلی شان بود - بن شده بودند.
  41. سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز
    من یه اکانت 132 دارم و میخوام از رباط کلش استفاده کنم . لطف کنین بهم بگین که اگه از رباط استفاده کردم اکانتم بن میشه
    و درضمن اکانت دیگه ای هم دارم اونا هم بن میشن
    با تشکر از دوستان لطفا زود جوابمو بدین
    • پاسخ:

      اگر تنظیمات ربات را روی سرعت های بالا نگذارید - احتمال بن شدن کم است و تا به حال کسی به خاطر ربات بن نشده است ولی به هر حال باید جانب احتیاط را رعایت کرد و هر لحظه امکان بن شدن هست ! نمی توان جواب بله یا خیر به سوال شما داد و یک ریسک است و عواقبش را هم باید بپذیرید!
  42. سلام... چرا دیگه هیچ کس هیچ عکس العملی در مورد بن شدن نمیکنه اینقدر راحت کنار رفتید؟؟ برا اکانتامون خیلی زحمت کشیدیم زمان گذاشتیم این رسمش نبود اینقدر مفت از دستش بدیم..
    • پاسخ:

      خیر
  43. سلام... هیچ کس خبر جدید در مورد بن نداره... یعنی با بیرحمتی تمام برا همیشه اکانتمون رو از دست دادیم؟؟واقعا ادم زورش میاد سر هیچو پوچ مفت اکانتی که براش زحمت کشیده رو اینجوری از دست بده
    • پاسخ:

      خبر جدیدی که نیست ولی یکی از کاربرها بنام مسعود اینو فرستاده و راست و دروغش را نمی دونم :
      ---
      سلام
      بچه هایی ک بن شدیم… ببینید سوپرسل دیگ تو جواب پیام هایی ک براش میفرستیم اون جمله قبلش رو ک (( بن ها همیشگی و غیر قابل مزاکره هست)) رو نمیگه یا شایدم واسه من اینجوریه!!! البته از نظراتی ک بقیه دوستان فرستادن احتمالا برای بقیه هم همین طور باشه…

      به هر حال بنظر میاد سوپرسل یکم دچار تردید شده در مورد بن همیشگی و بیشتر ب فکر جواب دادنای دوستانه هست تا جواب توسط رباط ((تا جو رو آروم تر و ب نفش خودش کنه)) ک این حداقل نشون میده یکم از موضع خودش کوتاه اومده.
      از طرفی پست اون یارو آنوشکا در مورد بن های غیر قابل بخشش و غیر قابل مزاکره هم برداشته شده و نیست .
      ب نظر میاد این اعتراضا و ایمیل زدنا و همه و همه……. ی جورایی داره نتیجه میده پس هنوز نا امید نشیم تا میتونیم سوپرسلو بترکونیم با ایمیل و اعتراض و این قبیل کارها (( اوج فشارمون تا یک هفته بعد از آمدیت هم ادانه داشته باشه

      ---
  44. سلام من امروز درحال دونیت بودم و از این کلن به اون کلن میرفتم ولی در اخرین کلنی که بودم یکی از کولیدر ها (هرکسی میتواند بپیوندد ) را به (فقط از طریق دعوت ) تغییر داد حالا کلن ما در عین ناباوری 51 نفر عضو دارد و مشخصات کلن را هم نمایش نمی دهد و هیچ کس هم نمیتواند از کلن بیرون
    آید
    • پاسخ:

      این یک باگ است - نسخه آخر کلش را از سایت بگیرید و نصب کنید.
  45. سلام خستع نباشید به مدیر سایت
    من قبلا جیمیلمو روی گوشی دوستم زدم اومد بالا که ایکس مود داشت من تا الان فکر کنم نزدیک بیست بار رمزمو عوض کردم آیا روی اکانت من تاثیر داره یا نه لطفا جوابمو بدین
    • پاسخ:

      ممکنه در بازی بن بشید - چون ایکس مود روی گوشی ش بوده است
  46. سلام سه روز پیش وار داشتیم وارد بازی شدم به دوستم هوگ دادم باز خارج شدم از بازی ولی دوباره که وارد شدم دیدم نوشته ( این حساب به طور داعم تحریم شده است من باید چیکار کنم لطفا بهم بگویید ممنونم
    • پاسخ:

      موج جدید بن در ماه آگوست 2016

      اگر به اشتباه بن شدید و ایکس مود روی دستگاهتون ندارید و یا استفاده نکردید به سوپرسل اطلاع دهید

  47. سلام من از ایکس مود استفاده می کردم بعد چند روز بازیم خراب شد حالا روه بازی میزنم میاره شما تحریم شدید.باید چیکار کنم دوباره باید.لطفا جواب بدهید ممنون
  48. سلام من از دیروز وقتی وارد کلش می شوم اینو می نویسه یعنی چه ایا بن همیشگی شدم یا موقتی
    this account has been permanetly banned!reason:usage of prohibited 3rd party softwar.
  49. سلام داداشی....من رفتم تو کلش گفت از کار و برنامه های سیاسی و سیاست استفاده کردی؟!!!!! بخاطر ایکس موده؟؟!!میشه برگردوووند؟!>
  50. سلام.خسته نباشد من دو روزه بن شدم و ترو خدا کمک کنید چجوری اکانتم مو برگردونم !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  51. سلام،اگه یه اکانت روی چندتا گوشی باشه،ممکنه بن شه؟یه سری شایعاتی جدیدا شنیده میشه در این مورد 😞😞😔😔😥😥
    • پاسخ:

      بله ، این سری امکانش هست.
    • پاسخ:

      خیر
  52. داداش این پیام دلیلشو هم میشه بگی واس چیه
    this account has been pemanenty banned reason: usage of prohibited 3rd party soft ware
    میشه کاری کرد اعتراضی چیزی
  53. این چند روزه بدون اخطار سوپرسل داره بخاطر استفاده از ربات بن دائمی میکنه این درسته؟
    اگه درسته باید بگم واقعا حقشونه خیلی نامردیه یکی با تقلب به راحتی لول بالا ببره یکی به سختی.
    باز خدا کنه اکانتشونو بهشون ندن لوت توی کلش زیاد شه خخخخ ، خدا میدونه چند وقته لوت خیلی زیادی نزدم ولی اونا راحت با تقلب یه مپ با 1 ملیون گلد و اکسیر اتک میزدن
  54. سلام.جیمیلم دست دوستم بوده که بخاطر ایکسمود اکانت من و دوسه تا اکانت اون بن همیشگی شد راحل چیست؟
  55. سلام لطفا کمکم کنید بازی کلش من از طرف سوپرسل تحریم شده علتشم استفاده از نرم افزار سوم شخص نوشته ،من چی جوری اکانتم برگردونم لطفا کمکم کنید با تشکر
  56. سلام.من ایکس مود استفاده میکنم و بالای 7 تا ایدی دارم.اما امروز بند شدم.ایوی هام از کلنم کیک شده و لیدری از من گرفته شده و به کولیدر داده شد و از کلنم کیک شدم.فکر کنم بند دایم شدم.آیا با پیام به ایرانسل امکان عفد داره.لول157 لیدر پرچم10 هستم.خواهش کمکم کنید
    • پاسخ:

      حالا چرا ایرانسل !! (:
  57. سلام
    من اکانتم میرم
    اینو میزنه
    this account has been pemanenty banned reason: usage of prohibited 3rd party soft ware
    • پاسخ:

      بن دائم شدید
  58. this account has been permanently banned
    reason:usage of porohibited 3rd party software.
    please see our safe and fair play policy at supercell
    از امروز وقتی تو بازی میرم اینو مینویسه یعنی چی ؟لطفا راهنمایی کنید
  59. سلام خسته نباشید واقعا زحمت میکشید خیلی سپاسگذاریم من بن شدم و اینو نوشته منظورش چیه this account has been permanently benned reason usage of prohibited 3rd party softward.please see our safe and fair play policy at supercell.com en/safe-and-fair-play
  60. سلام خدمت دوستان عزیز امروز یهو از کلن لفت داده شدم و پیام اومد بخاطر رعایت نکردن بازی جوانمردانه اکانت شما به صورت دائم تحریم شد قبلا سابقه بن هم نداشتم مگه واسه اولین بار بصورت دائم بن میکنند حالا به نظر شما چکار کنم
  61. سلام.ببخشید صبح کلش بازی کردم سالم بود ولی شب فایل های گوشیم پاک کردم بعد رفتم کلش دیدم زده بن دائمی به دلیل برنامه سوم شخص شده اید .چی کار کنم خواهش میکنم بگید و به ایمیلم بفرستید
  62. This account has been permanently banned! Reason: usage of prohibited 3rd party software سلام. این پیغام میاد این یعنی چی باید چیکار کنم
  63. This account has been permanently banned! Reason: usage of prohibited 3rd party software سلام. این پیغام میاد این یعنی چی باید چیکار کنم
  64. سلام،پیامی اومده که حساب شما برای همیشه تحریم شده به خاطر استفاده از نرم افزار سوم شخص راهی برای این نیست؟ چون اکانت هم لول 178 بود
  65. سلام من چند تا اکانت داشتم و با لپ تاپ بازی می کردم امروز رفتم اون اکانتم دیدم که بن شدم تا جه موقعی بن می شم لطفا جواب بدید؟
  66. سلام ....this account has been permanently banned! Reason usage of prohibited 3rd party. Soft war. Please see our saft and fair play policy at super cell com/en/این پیغام برام اومده یعنی چی ؟چیکار باید بکنم؟؟
  67. Your account has been banned for 2 days due to inappropriate or name .repeated offenses could lead to a permanent ban of your account
    سلام این پیغام میاد برای چی 2 روز بن شدم و چه چیزی را باید تغییر بدم تا بن نشم
    • پاسخ:

      نوشته نام دهکده تون نامناسبه  !
  68. سلام.منو از کلن کیک کردن.الان هم نمیتونم به هیچ کلنی جوین شم.دلیلش چیه؟
    • پاسخ:

      برای جوین شدن دوباره به کلن باید 24 تا 48 ساعت صبر کنید. قانون بازی هست.
  69. سلام لطفا سریعتر جوابم رو بدید .. اکانتم بعد جا به جایی زیاد بین اکانتا بن دو روز شده.. الان که خواستم برگردم اکانتم همون کد رو که گفته بود زدم ولی داخل اکانت نرفت .. الان اکانتت روی ی لول ۱ سیو شده چیکار کنم که اکانت اصلی رو برگردونه چون اکانت هنوز حذف نشده .. تا ۱۱ میچرخه
    کمکم کنید لطفا .. ممنون
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید- بعد از باز شدن بن که کدی نمی دهند ! نکنه confirm منظورتونه ؟
  70. تورو خدا کمکم کنید

    دادا تورو خدا کمکم کن رفتم داخل یه کلن وقتی میخوام بیام بیرون اصلا هیچی نمیاد!!!!چکارش کنم؟؟؟؟به مولا کمکم کنید
    • پاسخ:

      این یک باگ است و آخرین نسخه کلش را که در سایت ما هست نصب کنید و مشکلتان حل می شود.
  71. سلام ببخشید ایکس مود یه نسحه جدید به اسم2.5.8 زده بیرون میگه انتی ب نهس و بن نمیشین ایا واقعیه؟ لطفا جوابو به ایمیلم بفرسید
    • پاسخ:

      مشخص نیست - کسی جرات تست کردن ندارد !
    • پاسخ:

      خیر - البته اگر زیر 6 ماه باشد
    • پاسخ:

      خیر ولی بهتره نگید ، چت نسبت به کلماتی حساس است و ممکنه پیگیری بشه.البته گفته میشه !
  72. ببخشید منظورمو نفهمیدید سیو کردم 6 ماه بازی نکردم روی اکانت لول یک نصب شد به نظر من دزدیدن وجیمیل اکانتا تغیر دادند
    • پاسخ:

      خوب اگه فکر می کنید که دزدیدن با روش بازیابی اکانت از سوپرسل بازیتونو برگردونید - آموزشش در سایت هست.
  73. ببخشید من یک اکانت داشتم حدود شش ماه وارد اکانتم نشدم وکلش را روی موبایل خود حذف کردم وبعد از شش ماه وقتی وارد کلشم شدم وروی اکانت خود کلیک کردم جیمیلم روی یک اکانت لول 2 نصب شد ایا ان اکانت هک شده یا بن شده
    • پاسخ:

      بازی اگه سیوه باید لود ش کنید - گوگل پلی را هم آپدیت کنید
    • پاسخ:

      خیر
  74. سلام به دوستان عزیز
    ببخشید من گوشیم روت نیست ولی ایکس مود کیم را نصب کردم و lunchرا زدم ولی چون روت نبود جمم را بینهایت نکرد وتقلبی نتوانستم در کلش انجام دهم ایا اکانتم بن خواهد شد
    • پاسخ:

      بهتره استفاده نکنید و ایکس مود را پاک کرده و بازی را هم پاک کرده و ریستارت کنید و دوباره بازی را نصب کنید - ایکس مود با تغییرات روی فایل بازی موجب بن شدن شما می شود.
  75. من ده حساب کلش دام یکی ان ها195 است وبقیه ی ان ها2 است ولی تا به حال بن نشدم وتا به حال هم نمی دانستم بن چیست چگونست بن نمی شوم ویا راه حلی دارد که بن نشوم وسوالی دیگری که داشتم حداقل اکانتی که روی تلفن همراه باید داشته باشی چندتاست
    • پاسخ:

      سوپرسل در این مورد (داشن چند اکانت) زیاد سختگیری نمی کند - استفاده از برنامه های جانبی مثل ایکس مود باعث بن می شود.
    • پاسخ:

      شما دیگه صحبت های اونو نمیبینید و اتفاق خاصی نمیوفته.
  76. سلام من شیش ماه پیش از چت جهانی محروم شدم دیروز هم محروم شدم اگه یک بار دیگه اینجور بشه برای همیشه اکانتم از بین میره؟
    • پاسخ:

      خیر ، فکر نکنم.
  77. سلام و خسته نباشید... در گلوبال کلش دیدم که بعضی افراد پیام های اتوماتیک میفرستن یعنی بدون اینکه در گلوبال باشن پیامشون ارسال میشه.یه چیزی شبیه رباته.خواستم ببینم چجوی میشه اینکار رو انجام داد؟
  78. سلام
    من اکانت کلشم رو اپل آدی هستش و دوستم همه کاراش رو انجام داده تا بیاد رو گوشیم و مال خودمه حالا یکی داره وارد اکانتم میشه و من رمزش رو ندارم که عوضش کنم حالا باید چیکار کنم لطفاً جواب بدید ممنون
  79. اقای مدیر سایت سلام میگم اگه شخصی رو ریپورت کنیم میفهمه ریپورتش کردیم؟
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      چند روز صبر کنید و بعد اقدام کنید
  80. آقای مدیر سایت سلام من اگه از سوپرسل در خواست تغییر ایمیل متصل به کلش آف کلنز رو بکنم چه اتفاقاتی ممکنه برام پیش بیاد ؟ چون تو لینک تغییرایمیل متصل به کلش آف کلنز نوشته بودید باید سوپرسل رو قانع بکنیم و این کار امنیتیه و مسئولیتش با ماست
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا بیشتر راهنمایی بگیرید
  81. خواهش میکنم جواب بدید

    سلام
    من وقتی واردبازی میشم زودازاون خارج میشه ،چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین
    • پاسخ:

      نسخه جدید بازی را نصب کنید - گوگل پلی را آپدیت کنید - فضای رم گوشی را خالی کنید - با یک ف ی ل تر ش ک ن امتحان کنید و به بازی متصل شوید
  82. آقای مدیر سایت چرا روی لینک (آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز ! ) کلیک میکنیم میگه چنین مطلبی وجود ندارد؟


  83. سلام من چند تا اکانت از طریق گوگل پلی دارم ممکنه بن شم لطفا جواب بدید؟؟
  84. تو قسمت پرسش و پاسخ چجوری سوالاتو بیان کنم؟ گذینه ای نداره . توش عضو هم هستم
    • پاسخ:

      بالای سایتش یک گزینه هست نوشته " طرح پرسش " سبز رنگ هم هست . کلیک کنید روی آن.
  85. داداش من یه سوال داشتم در رابطه با برگرداندن بازی سیو نشده . من گوشیمو فروختم الان تو مکاتبه با سوپر سل باید اسم گوشی جدیدمو بنویسم یا گوشی قدیمیه؟تروخدا کمک کن
    • پاسخ:

      قدیمی - سوالات فقط در قسمت پرسش و پاسخ
  86. اقا من بان شدم . نه تو گولوبال حرف بد زدم . نه از بلواستکس استفاده کردم نه مپ بدی چیدم . نه چند تا اکانت دارم داستان چیه . کمک کنید.
    .
    .
  87. سلام من اکانتم حک شده از طریق چه سایتی با سوپر سل ارتباط برقرار کنم؟ خارج از بازی کلش
  88. سلام و خسته نباشید،بلو استیک در حین کار کردن هنگ میکند و گیر میکند طوریکه حتما باید ان را بست و دوباره باز کرد،لطفا راه حل ان را بهم بگید
  89. سلام،میخاستم بپرسم هنوز هیچ رباطی نیمده؟
    یا مای بوت اپ نداده،نیاز مبرم به رباط دارم
    با تشکر
  90. میشه خواهش کنم وقتی آپ جدید مای بوت یا یه ربات جدید اومد بهم خبر بدید؟
    • پاسخ:

      در سایت قرار می دهیم و از طریق تلگرام هم خبر می دهیم
  91. سلام منم مشکل چت در کلن و گلوبال دارم به طور اتفاقی فهمیدم که لازم نیست از مخفی کردن نوار پایین استفاده کنید همون طور که قبلا میرفتید برید تو بازی بعد فقط رو ی تیکه بالا چت نواری که دور چت منظورمه کیلیک کنید بعد به راحتی تایپ کنید امتحان کنید دوستان من ک این کارو خودم کردم الانم تایپ میکنم بازم تکرار میکنم رو یه قسمت کوچیک از بالا نه وسط و پایین
  92. سلام
    مای بوت دیگه کار نمیکنه،لطفا یه نرم افزار یا راه حلی برای ربات کلش بهم بگید،من خیلی نیاز دارم چون شغلم جوری هست که زیاد تو بازی نیستم
    • پاسخ:

      باید آپدیت شوند که نشده اند - هنوز
  93. سلام
    دیگه نمیشه از روبات مای بوت استفاده کرد باید چیکار کنم؟
    یه ربات معرفی بکنید لطفا؟؟
    • پاسخ:

      باید آپدیت شوند که نشده اند - هنوز
  94. سلام خسته نباشید
    از برنامه ای که پیشنهاد کردین برای مخفی کردن منو بار بلو استک استفاده کردم اما وقتی منو مخفی میشه دیگه تایپ نمیشه کرد زمانی که با ماوس صفحه رو به پایین میکشی و منو ظاهر میشه تو همون چند ثانیه که منو بار ظاهر میشه فرصت تایپ کردن هست اما باز دوباره مخفی میشه و روز از نو روزی از نو
    حالا سوال اینه که واقعا راه حل چیه؟؟؟ اگه مخفی نکنیم گزینه چت صاف میوفته روی گزینه بازگشت ، اگه مخفی کنیم قابلیت تایپ کردن از دست میره
    از ادمین عزیز و دوستانی که راهی دارن واسه حل این مشکل خواهش میکنم به اشتراک بزارن
    • پاسخ:

      بزودی یک مطلب می نویسم و راه حل های احتمالی را می گم.
  95. سلام تو آپدیت جدید از طریق بلواستاک دیگه نمیشه تایپ کرد کلا ، باید چکار کنم ؟
    • پاسخ:

      ورژن جدید بازی را نصب کنید که در سایت امروز گذاشتیم این هم امتحان کنید
      دانلود برنامه حذف نوار بلواستکس که هنگام بازی کلش مشکل ایجاد می کند. و هنگام اجرای این برنامه  روی دکمه ی NORMAL MODE کلیک کنید و در پنجره ی کوچک بعدی که باز میشود (Super Mode (Root User را انتخاب نمایید.

      http://uploadboy.me/zbelm20jfq5p/Hide-System-Bar.apk

  96. سلام عرض میکنم
    خاستم بگم من کلشو رو بلو استک اجرا میکن بعد از ارتقای ورژن کلش دیگه امکان چت تو کلن یا گلوبال وجود نداره چیکار کنم؟
    راهنماییم کنید لطفا
    ممنون
    • پاسخ:

      ورژن جدید بازی را نصب کنید که در سایت امروز گذاشتیم این هم امتحان کنید
      دانلود برنامه حذف نوار بلواستکس که هنگام بازی کلش مشکل ایجاد می کند. و هنگام اجرای این برنامه  روی دکمه ی NORMAL MODE کلیک کنید و در پنجره ی کوچک بعدی که باز میشود (Super Mode (Root User را انتخاب نمایید.

      http://uploadboy.me/zbelm20jfq5p/Hide-System-Bar.apk

  97. سلام من با بلو استکس لپ تاپ وارد کلش اف کلنز میشوم در اپ جدید ک برای چت کردن روی اون مربع سه نقطه پایین زد و چت کرد من نمیتونم چون در پایین صفحه دکمه های خروج و برگشت وجود داره لطفا راهنماییم کنید
  98. سلام
    گزینه Conversation برای بعضی اکانت ها فعال نیست.
    این مشکل از تنظیمات clash هستش یا google play?
    نحوه بر طرف کردن مشکل رو توضیح بدید
    چون مشکل خیلیها همینه
    ممنون
    • پاسخ:

      یک باگ است که شاید با آپدیت جدید برطرف شود. با یک  ف ی ل ت ر ش ک ن به بازی متصل شوید و در قسمت help بازی یک موضوع را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید و زیر موضوعش را هم انتخاب کنید و بعد از مطلب - زیر آن یک  yes  و no  قرمز می آید - شما no را بزنید و گزینه ایمیل زدن نمایان می شود و اگه نشد از

      +طریقه تماس با سوپرسل خارج از بازی :

      ایمیل ساپورت بازی کلش آف کلنز : clashofclans.feedback@supercell.com

      یا می توانید از طریق فرم زیر با آنها تماس بگیرید : http://supr.cl/Support4Clash


      Www.ClashOfClansGame.IR

  99. سلام استفاده ازربات باعث بن میشه؟
    من از ارابوی واسه ویندوزاستفاده میکنم
    لطفاجواب بدیدممنون
  100. سلام من پند ماه داخل اکانتم نرفتم الان ک میرم اصن میگه بازی روی این جیمیل سیو نیست ینی بازیم بن شده ؟ راهی هست برگردونمش؟
    • پاسخ:

      خب بازی حتما سیو نبوده است !
  101. سلام من رو دستگاه 5 اکانت دارم ویک ساله استفاده میکنم و بن نشدم...... حالا میخواستم بدونم استفاده از clash bot و blue stacks بن میکنه؟
  102. سلام خسته نباشید" دوست عزیزم سوالی داشتم خدمتتون " آیا با برنامه ی بلو استک بازی کنیم هم بن میشیم ؟؟؟ ممنون میشم جواب بدهید
    • پاسخ:

      از سوپر سل بپرسید! ما دقیق نمی دانیم.
  103. سلام توی نوشته ای که در بازی ام آمده نوشته شما تا دو هفته نمیتوانیم بازی کنید (بن شدن )من که تا حالا بن نشده بودم چرا دو هفته واسم آب خنک بریدن؟؟
  104. we have detected the use of modes or bots on this account thats cheating this account is now banned for two weeks please remove these programs from your devices not doing so will result in the permanent ban of this account please see our safe and fair play policy من میخوام داخل کلش بشم اینو مینویسه میشه بگید باید چی کنم
    • پاسخ:

      دو هفته بخاطر استفاده از ایکس مود و یا ربات بن شدید ، مطلب صفحه اول سایت را بخوانید
  105. we havedetected the use of mods or bots on this accont.thats cheating! thisaccount is now banned for two weeks. please remove these programs from your devices. not doing so will result in the permanent ban of this account! please see our safe and fair play policy: supercell.com|/en/safe-and-fair-play/یعنی چی؟
    • پاسخ:

      دو هفته بن هستید بخاطر ایکس مود
  106. سلام خسته نباشید من یه مدتی ایکس مودنصب کردم وبن شدم اکانش هست نماییم کنید
    چندروز طومیکشه تا بن رفع بشه تروخدا راهنمیام کنید
    • پاسخ:

      دو هفته و در صورت تکرار دائم بن میشوید
  107. سلام خسته نباشید بازی من بخاطر ایکس مود بن شده میشه بهم بگید چه متنی باید ایمیل بزنم به سوپر سل ممنون میشم
    • پاسخ:

      بین یکماه تا همیشگی !
  108. رنز جیمیلمو فراموش کرده بودم اما ان راتغییر دادم اما به اکانت قبلیم بر نمی گرده راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      بازی اگه سیوه پاک کنید دوباره نصب کنید و جیمیل را در گوگل پلاس بازی بزنید و از یک vpn هم استفاده کنید اگه مشکل بود و بازی لود نشد
  109. سلام میخواستم بدونم استفاده از ایکس مود برات اتک آزمایشی در وار باعث بن شدن میشه؟؟ اگه میشه مدتش چقدره؟
    • پاسخ:

      استفاده از برنامه های جانبی برای بازی ممنوع است و مدت زمان و قانون خاصی ندارد و معمولا در بازه زمانی 3 روز یا یک هفته یا یک ماه می باشد و ... می باشد.
    • پاسخ:

      نوتیفکشن گوشی را فعال کنید -
  110. سلام چرا پیام های منو تو سایت نمیزارید این سومین باره..از وقتی اپدیت جدیده بازی اومده بازیم همش دیس کانکت میشه روش کلیک مینم جیمیلمو میدم وصل میشه ولی بعد مدتی دوباره قرمز میشه تو رو خدا کمک کنید ف ی ل ت ر شکن هم نصب کردم گوگل پلی قدیم جدید نصب کردم ولی درست نشد
    • پاسخ:

      سوالات را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید .
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      خیر ، رمز برای چی ؟😐
  111. سلام سال نو مبارک اقا من میخواسم تغییر جیمیل بدم بهشون گفتم اطلاعاتی تو این جیمیل مک باید یدم به کسی جیمیلمو یه ادرس... تغییر بدین سه تا سوال پرسید گفتم بازیو کی ساختم ولی چو ناکانت رو خودم خریدم از کسی نام شهر ی ک توش یازیرو ساختن نمیدونستم و گفتم من تو تهران ساختم واز فیلتر شکن در او نلحظه استفاده میکردم سر سوال سوم گفت با چه گوشیایی سین کشدی اینو ک اصلا گفتم یادم نیس ایا موجب بن شدنم از بازی میشه و دیروز هم از با زی جم خریدم ایا تاثیر داره ؟
    • پاسخ:

      بن که نمی شید ولی اگر هک شدید یا بخواهید مکاتبه ایی با سوپر سل داشته باشید برای حل مشکل بازی ، داشتن اطلاعات بازی الزامی است و چون بازی را هم خریده اید ، کاری نمی توانید بکنید و مشکلتون را حل کنید.
  112. ببخشید من امروز ربات کلش نصب کردم پس از اینکه نوشته های بالا رو خوندم شک کردم ایا ربات کلش موجب بن شدن اکانتم میشه؟؟؟
    • پاسخ:

      بله ، امکانش هست . باید روی اکانت اصلی خود حتی المقدور استفاده نکنید و یا کم استفاده کنید.
  113. سلام
    من امروز آبدیت جدید نصب کردم نمیتونم وارد اکانت دومم بشم هیچ اختاری نمیده ها فقط موقعی ک رو ایمیل دوم میزنم اصلن لود نمیشه و اون جای که CONFIRM رو باید وارد کرد نمیاد....
    • پاسخ:

      نسخه قدیم گوگل پلی را نصب کنید ، مطلب راجب به گیمر آیدی را که در سایت موجود است را بخوانید.
  114. از طریق سوپر سل اینکار رو کردم ولی جیمیل قبلی رو هم که میزنم خوش آمد گویی میگه اما قسمت سینک سبز نمیشه قرمز میمونه میخوام بدونم الان که جیمیل جدید رو سینک کردم ایا کس دیگه اون جیمیل قدیمی رو بزنه بازی براش میاد؟
    • پاسخ:

      اگه از طریق سوپرسل و پاسخ به سوالاشون و آموزش تغییر جیمیل  در سایت این کار را کرده اید  و اونها برایتان بازی را از روی گوگل پلی پاک کرده اند - خیر بازی بر روی جیمیل قدیمی نمی آید
  115. سلام عیدتون مبارک من یه سوال دارم با اینکه مربوط به این قسمت نمیشه چون سایت شما جامع هست اومدم اینجا مطرح کنم ولی لطفا راهنمایی کنید من جیمیلمو از رو بازی عوض کردم ولی با جیمیل قبلی بازی میاد اما وقتی سینک میشه چراغش سبز نیست ولی جیمیل جدید سبز میشه میخواستن بدونم مشکل چیه آخه یکی جیمیل قبلیم رو بدست آورده وایا ممکن اونم بتونه با اون جیمیل بازی کنه لطفا راهنماییم کنید با تشکر
  116. سلام دوست عزیز من کلش رو با بلو استک بازی میکردم که وقتی داخل بازی بودم برق رفت و بعد از تقریبا 10 دقیقه که برق اومد رفتم داخل بازی دیدم از اول شروع شده اول سوالم اینکه از کجا بدونم بازی هک شده یا چون بازی سیو نبوده کل پریده؟ سوال دومم اینکه اون مراحلی که گفتین رو خوندم برا باز گزدوندن کلش سیو نشده من رو بلو استک بودم و حالا میخام با گوشی برشگدونم گوشیم هواوی p7 هست مشکلی نداره که با گوشی مراحل رو رفت بعد این که واقعن دیگه با بلو استک هم نمیشه چون مداام کرش دار و میپره بیرو حتی موقعی که روی گذینه help در قسمت سیتینگ بازی میری میپر بیرو و اصلا درستو حسابی بازش نمیکنه؟ بعد گفته شده که بعضیا چون با بلواستک میرم بن میشن مشکلی که پیش نمیاد؟
    • پاسخ:

      مرکز پرسش و پاسخ سایت :
      Www.ClashOfClans-Game.IR
  117. سلام دوست عزیز .من از ربات استفاده میکنم.از گزینه ای به نام 4fingers استفاده میکنم.یعنی به طور هم زمان در چهار جهت به طور مساوی نیرو خالی میکنه.حالا یه انسان معمولی میتونه فقط یه جا رو تاچ کنه.آیا این کار خطریه؟ ایا بررسی میکنن که تعداد تاچ کردن بیش تر از یکی نباشه.و این کخالی کردن نیرو ها عادی و مثل یه انسانه ولی از اینی که گفتم میترسم گرچند اخطاری خداروشکر تا حالا نیومده.بعد این که شما چه رباتی رو پیشنهاد میدین؟ کدوم عالیه؟
    • پاسخ:

      استفاده از ربات و برنامه های جانبی همیشه خطرات خودش را داره و خواهد داشت و توصیه ما اینه که بر روی اکانت اصلی خود استفاده نکنید - چون اگر حمله ایی به دهکده کنید و اون شخص گزارش حمله مشکوک شما را به سوپرسل بدهد و سوپرسل هم فیلم بازی را بررسی کند - می فهمد از ربات استفاده کرده اید و خب باید منتظر اخطار و بن هم باشید.
  118. روح الله فتاحی

    سلام من با برنامه ی xmodgames که با اون هکش کردم دیگه گزارش های بی مورد یا کارهای دیگه که باعث بن شدن رو میشه از بین میبره میشه بگین چجوری اخه مگه میشه
    • پاسخ:

      استفاده از برنامه های جانبی همیشه خطرات خودش را داره و خواهد داشت و توصیه ما اینه که بر روی اکانت اصلی خود استفاده نکنید -
  119. سلام من تازگی ها وقتی میخوام وارد اکانت دیگرم شوم بهم پیشنهاد دیلیت اکانت رو میده ومن هم کنسلش میکنم چیکار کنم که بتونم وارد اون اکانت شم؟؟
    خواهش میکنم پاسخ دهید ممنون از کمکتون
    • پاسخ:

      پیام را بنویسید تا ببینیم
  120. من بازی کلش رو باک کردم و دوباره در بلواستکس نصب کردم ولی الان میزنم سیگین دایره به مدت یه ثانیه میچرخه ولی بعدش چیزی نمیاد چکار کنم
    • پاسخ:

      آپدیت گوگل پلی را پاک کنید
  121. سلام الان 3 روزه وقتی وارد بازی میشم بعد 20 تا 30 ثانیه از بازی بیرون انداخته میشم راحل مشکل رو بگید مرسید
    • پاسخ:

      آپدیت گوگل پلی را پاک کنید و یا یک نسخه قدیمی تر گوگل پلی نصب کنید و یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم فعال کنید ، یک مطلب هم در مورد گیمر ایدی در سایت هست بخوانید راهنمایی شده است.
  122. با سلام.من بازیم کاملا خوب بود مشکلی نداشت ولی از دیروز تا حالا میخوام وقتی یدونه نیرو خالی میکنم ارو اتصال میده قطع میشه دلیلش چیه خواهش میکنم کمکم کنید.گوگل پلی اپدیت کردم افتضاح شد اصلا نمیشد اکانت عوض کرد همون قبلیه گذاشتم ولی میخواموار بزنم خطا اتصال نت میده.کمکم کنید خواهشا
    • پاسخ:

      احتمالا به خاطر سرویس دهنده اینترنتی است اگر نسخه گوگل پلی جدید را پاک کرده اید - صبر کنید  درسته میشه - احتمالا اختلالات به خاطر انتخابات مجلس است !
  123. سلام من یه مدتیه ایکس مود نصب کردم واس کلش . خیلیم خوبه .میخواستم ببینم ممکنه بن کنن اکانتمو ؟ راهی هست ک بن نشم؟
    • پاسخ:

      تا به حال کسی بن نشده است . ولی امکانش هست
  124. من تو یه کلنی هستم زده ظرفیت کلن ٥١/٥٠ my clan هو سفید میاد نمیتونیم لفت بدیم چیکار کنیم
    • پاسخ:

      بازی تون را آپدیت کنید و یا دوباره نصب کنید و شکل حل نشد با سوپرسل تماس بگیرید و مشکل را بگید.
  125. ببخشید از اون روزی که نوشتند دوروز دیگه باز میشه یک روزش رفته اما هنوز مینویسه دوروز مونده!
    چرا؟
    • پاسخ:

      مشکلی نیست - فقط صبر کنید تا بازی باز شود.
  126. در ضمن هرچی روی لینک وی سایتتون "نحوه بازگرداندن اکانت هک شده و سیو نشده" میزنم مینویسه "چنین مطلبی وجود ندارن"
  127. سلام من یه پیام زدم به کلش که اکانت من هک شده کلش یه چندتا پیام داد و سوالاشو پرسید و منم جواب دادم و بعدش بازی رو بن کرد که از دوروزی که تو پیامش نوشته بود یه روزش رفته زیر پیام یه کد هست شما بگین این کد رو چه کنم؟؟؟؟
    اگه باید پیامی چیزی براشون بفرستم لطف کنید شما که انگیلیسیتون خوبه بگین توروخدا کمکم کنید اکانتم در خطره
    با تشکر
  128. من نزدیک 12 تا اکانت روی گوشیم دارم .به نظرتون امکان داره اکانت هام همشون بن بشن (به نظرتون برای همیشه اکانت هام رو بن میکنن یا مدت کوتاهی)ممنون
    • پاسخ:

      خب طبق قوانین سوپرسل امکان بن شدن هست ، ولی تا به حال موردی ندیدم که به خاطر این موضوع (تعداد اکانت زیاد) بن بشه ! اکثرا هم استفاده می کنند. اگر بخواهند بن کنند دائمی بن می کنند !
      فعلا فقط دیدم که در صورت داشتن چند اکانت - اگر بفهمند ، اگر برای اکانتی مشکل پیش بیاید  مثلا هک شود - همکاری نمی کنند .
  129. باسلام من دو تا اکانت رو بک گوشی دارم یه مدت از یک ربات در کامپیوتر استفاده کردم. الان موقعذوار زدن نت قطع میشه و میام بیرون. با اینکه میدونن نتم قویه چون از ADSL استفاده میکنم. درضمن از اکانت دیگه که ربات روش نبوده وار قطع نمیشه ؟ باید چکار کنم ؟
    • پاسخ:

      سرویس دهنده اینترنتی را عوض کنید و ببینید باز مشکل دارید یا خیر.
  130. سلام دوست عزیز من رفتم تو یه کلن لول7 بنامb.oiوالان نمیتونم از کلن خارج بشم میشه کمکم کنید
    • پاسخ:

      بازی تون را آپدیت کنید
  131. من لیدرم.می خوام وار استارت کنم ولی زیر اسم چند اکانت خط قرمز هست و نمیشه وارد وار کردشون، چی کار کنم
    • پاسخ:

      این اشخاص در کلن دیگه ایی بوده اند و وار را ترک کرده اند و تا اون کلن قبلی وار ش تمام نشود ، نمی توانید از آنها استفاده کنید و معمولا بعد از 24 تا 48 ساعت می تونید از آنها در کلن وار خود استفاده کنید . ( البته اگه اونها کلن وار شما را هم ترک نکنند  که باعث شکست وار تان شوند !! )
  132. سلام من یه پیغام دریافت مى کنم به اسم login filed later pls try agin یعنى چه؟؟
    • پاسخ:

      دلایل زیاد داره ، یا سرعت اینترنت کمه ، یا پسورد و آیدی اشتباهه !
  133. اشکال نداره اکانتم رو روی بلواستکس کارکنم برام بن شدن مهم نیست اخه ترسم از اینه جیمیلم هک شه اگه نسخه ای که گرفتم هک شده باشه.
    • پاسخ:

      شما باید امنیت جیمیلتون را رعایت کنید و ارتباطی با کلش ندارد، و ممکنه روی همین بلواستکس هم جیمیلتون با رعایت نکردن مسایل امنیتی جیمیل ، هک شود ، شما برای امنیت بیشتر جیمیلتون را دو مرحله ایی کنید تا همیشه امن باشد.
  134. سلام من بازیم هک شد روزی 200 بار همدیگه رو اذیت میکردیم الان نمیتونم برم تو کلشم میگه بن شدم زیر متن هم یه کد 8 رقمی نوشته
    مشکل چیه چیکار کنم لطفا ج بدید
    • پاسخ:

      باید با اون کد به ساپورت بازی و ایمیلی که داده تماس بگیرید و ادعای مالکیت کنید و اطلاعات بازی را بدهید ، آموزش بازیابی اکانت هک شده و سیو نشده در کنار سایت هست ، بخوانید .
    • پاسخ:

      نحوه مکاتبه در سایت هست ، بخوانید
  135. سلام من با برنامه بلو استک بازی میکنم حالا در اثر ویروس زیاد ویندوزم پریده امکان داره کلشم پاک بشه ؟؟؟من 2تا اکانت داشتم.....ممنون
    • پاسخ:

      اگر باز ی سیو بوده روی جیمیل ، خیر  پاک نمی شود. و اگر سیو نبوده برای بازیابی باید با سوپرسل مکاتبه کنید تا کد بازیابی را بگیرید.
  136. ایا ممکنه که برای مدت طولانی بازی نکنم ، بازی حدف بشه ؟
    اگه این امکان وجود داره تا چه وقت؟
    • پاسخ:

      گفته میشه تا 180 روز
    • پاسخ:

      روی کلن در بازی کلیک میکنید و بعد روی دکمه هایی که ظاهر میشود ، بر روی دکمه clan  کلیک می کنید و لیست هم کلنی ها می آید ، بر روی دکمه قرمز رنگ سمت راست بالا که نوشته leave کلیک می کنید و از کلن خارج می شوید.
  137. من بازیو پیچوندم بعد سه ماه دوماه ممیگ یو هو بین بند ی حرفای از کدو کنتاکت یو اس یعنی چی
    • پاسخ:

      ما هم چیزی نفهمیدیم !
  138. سلام کلشی که یه بار جمیل تغییر داده برای بار دوم میشه تغییر داد
  139. نصف حرفهایی ک در مورد بن شدن گفتین صحت نداره چون ایران از طرف سوپرسل پشتیبانی نمیشه .
    (ینی هر کی هر کی)
    من شخصا 4 تا حساب کلش دارم
    رو کامپیوترم هم بلواستیک همراه با ربات استفاده میکنم 2 ساله .اکه بگیر بودن که همون اولش میگرفتن
  140. سلام کلش بدبختن فقظ میخواد خراب کنه همه ی معتاد شدن درسشون ولش میکنن فقط کلش بازی میکنه بیجارهااااا
  141. سلام من اکانتم دست کسی دیگه افتاده رمز جیمیلمم عوض کردم اما بازم میاد تووو اکانتم چیکار کنم
    • پاسخ:

      سوالات را در انجمن مطرح کنید
  142. Mohammad Mehdi Rafiee

    سلام همش رو خوندم دمتون گرم راستی من از چندتا اکانت تو یکی گوشی استفاده مکنم از بلواستکسم استفاده مکنم تو گلوبال ب عربا ب چند زبون مختلف فوش مدم بیکارم ک مشم الکی ریپورت مکنم خخخخ خدارو شکر تا حالا بن نشدم خواستید بیایذ اسم کلن:Alone Lover لول سه اکه نبود لولش شدع 4 بای
  143. سلام من 5ماه بازیم و بازی نکردم الان جمیل وارد میشه ولی موقعی که میخواد لود شه نمیشه هرکاری میکنم اون اکانتم لود نمیشه چیکار کنم
    • پاسخ:

      بازی و گوگل پلی را آپدیت کنید.
  144. سلام من دیروز در خواست تغییرجیمیل دادم و قبول کردن الان بن شدم به مدت دوروز آیا این جیمیلو از گوشیم حذف کنم و ای که اون کد دقیقا برای چیه و کجا باید وارد کنم ؟ ممنون
    • پاسخ:

      فعلا چیزی را جذف یا تغییر ندهید تا پاسخ بدهند.
  145. سلام من دیروز در خواست تغییرجیمیل دادم و قبول کردن الان بن شدم به مدت دوروز آیا این جیمیلو از گوشیم حذف کنم و ای که اون کد دقیقا برای چیه و کجا باید وارد کنم ؟ ممنون
    • پاسخ:

      مطلب نحوه استفاده از کد بازیابی را بخوانید - یک بازی جدید روی یک جیمیل جدید بسازید و سیو کنید و سپس با استفاده از آموزش نحوه استفاده از کد بازیابی عمل کنید - سوالات و مشکلات دیگر در انجمن پاسخ داده می شود.
  146. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داداش این ینی چی؟your account has ben baneed for 2days due to ownership verification .if you want to claim your account the tiket no****857
    • پاسخ:

      اکانت شما برای 2 روز بن شده و اگر شما صاحب اکانت هستید با شماره تیکت داده شده 857....... با ما تماس بگیرید.

      مطلب اکانتهای هک شده و سیو نشده را بخوانید (درمورد تیکت) اگه بازی را خریده اید - احتمالا فروشنده داره بازی ش را پس می گیره !
  147. باسلام
    من روی اکانتم که تون هال ۹ هستش برنامه ی کلش بوت استفاده میکنم ایا امکان هست بن بشم؟اگه بن بشم برای همیشه بن میشم یا مدت محدودی؟شما کسی رو میشناسید که به علت استفاده از ربات بن شده باشه؟ در ضمن چه روشی رو پیشنهاد میکنید که از ربات استفاده کنیم و بن نشیم؟
    باتشکر
    • پاسخ:

      لطفا مشکل یا سوالتان را بصورت کامل در انجمن مطرح کنید تا راهنمایی های  بیشتر بگیرید ، >>اینجا کلیک کنید <<
  148. سلام من امروز برام این پیغام اومد که شما به دلیل استفاده از نرم افزار یا سایت غیر قانونی بن شدید برای 31 روز اما من از هیچ چیز غیر قانونی استفاده نکردم حتی ایکس مود هم نداشتم.لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      شاید هک شده باشید و هکر استفاده کرده باشد - همین موضوع را از آنها بپرسید و بگید من استفاده نکرده ام و شاید هم اشتباه کرده باشند ! به هرحال یک چیزی بوده و الکی بن نمی کنند .
  149. سلام. میخواستم بدونم چجور تو بازی کلش همش آنلاین باشم. یعنی حتی اگه تو بازی هم نباشم بزنه آنلاین که کسی بهم حمله نکنه ؟؟؟؟
    • پاسخ:

      قبلا با برنامه هایی می شد که الان با آپدیت جدید دیگه نمی شه !
    • پاسخ:

      لطفا سوالات و مشکلات در انجمن سایت مطرح شود . برای ورود به انجمن << اینجا کلیک کنید >>
  150. سلام من صبح بازی میکردم رفتم بیرون باز اومدم خونه رفتم تو کلش دیدم نوشته شما بن شدید 48 ساعت اینم بگم من ۴ تا اکانت دارم رو گوشی همشم بازی میکنم
    میشه مشکلمو حل کنید؟
    چرا بن شدم و چیکار کنم با تشکر
    • پاسخ:

      لطفا سوالات و مشکلات در انجمن سایت مطرح شود . برای ورود به انجمن << اینجا کلیک کنید >>
  151. سلام ممنون از بازی خودتون میخواستم اگه امکان داره این مشکل لوت زدن رو حل کنید یا حداقل راه حل هایی برای بدست آوردن لوت ارائه دهید منتظر جوابم ممنون
    • پاسخ:

      استراتژی های مختلف را می گذاریم و اینها همگی مشکل لوت را حل می کنند - به هر حال روش بازی کردن عوض شده است و مشکل این است.
  152. سلام، قبل از اومدن اپ جدید من نمیتونستم روی تاون خودم کلیک کنم چون از بازی خارج میشد یا نمیتونستم رک وار رو پر کنم ولی با اپ جدید صفحه وار حریف تقریبا شطرنجی شده و واضح نیست، کسی میدونه علتش چیه؟
    ممکنه گوشی ویروسی شده باشه یا اینم یه ایراد دیگه هست که با اپ جدید اومده
  153. سلام من وقتی وارد بازی میشم اون خط بنفشه تا نصفه پر میشه بعد اصلا از نصف بیشتر نمی ره که وارد بازی بشه. الان یه هفته بازی نکردم تورو خدا راهنمایی کنید.
    • پاسخ:

      بازی و گوگل پلی را آپدیت کنید ، سرویس دهنده اینترنتی تون را تعویض کنید
  154. سلام برای بازی من مشکلی پیش اومده که نمیتونم برم تو کلن که کیک کنم 51 نفر شده کلن. میخواستم بدونم درست میشه؟
  155. ببخشید اصلا یادم رفت وارد بازی میشه ولش بعد از چند دقیقه میندازدش بیرون هر اری میکنه نمیتونه حلش کنه چون ریخته رو 2 تا گوشی از رو گوشی دوم کاملا پاک کرده از رو مال خودش هم همین طور دوباره سینگ میشه ولی بازم میندازه بیرون
    • پاسخ:

      اگه همزمان وارد می شه از روی دو تا گوشی - از اون یکی که زودتر کانکت می شه میندازه بیرون و طبیعیه - چون بازی را نمیشه همزمان با دو گوشی بازی کرد و شاید هم هک شده باشه بازی و با ورود هکر شما از بازی بیرون انداخته می شید و بعد که دوباره کانکت میشید به بازی هکر بیرون انداخته می شه و این لوپ همینجور ادامه داره ! یک پیغامی بازی باید بدهد در اینصورت  ...
  156. علی نظری

    سلام من لیدر کلن هستم اسم کلنم خوب نیست واسه همان زیاد کسی نمیاد چطوری اسم کلنم را عوض کنم
    • پاسخ:

      اسم کلن را کمتر سوپر سل عوض میکند - بهترین راه این است که اگه لول کلن زیاد بالا نیست - از اون خارج شوید و یک کلن دیگه بسازید ، مشکلی هم پیش نمی آید.
  157. تورو خدا کمک کنید دوستم یه اکانت 142 داره بعد رفته بازیشو از طریق جیمیلش رو یه گوشی دیگه ریخته خواسته زرنگی کنه رو 2 تا گوشی اکانت داشته باشه تو رو خدا راه حل بده کمکم کن ممنون
    • پاسخ:

      خب مشکلش چیه !؟
  158. من از 2تا اکانت استفاده میکردم کلشمو حذف و بعد نصب کردم وارد اکانتام نمیشه ک هیچ حتی جیمیل هم ساخته نمیشه.
    توروخدا کمکم کن چیکار کنم
    • پاسخ:

      دلایل زیادی دارد - گوگل پلی را آپدیت کنید و از v p n هم استفاده کنید
  159. سلام من سه تا اکانت دارم همشونم لول بالای صد هست اگر منو بن کنن برای همیشه بن میشم یا یه مدت زمانی
    • پاسخ:

      مشخص نیست - تا به حال کسی به اونصورت بن نشده و زیاد سخت نگرفتن .
  160. سلام داداش.لطفا" جواب بدید.من قبلا" جم خریدم و ندونسته کد لینک شدن رو بهشون دادم و منو لینک کردند و من با شکایت اپل ایدی رو گرفتم و تمامه اطلاعات رو عوض کردم حتی سوالا امنیتی.بعد از کسی باز جم خریدم و اپل ایدی و پاسو بهش دادم و بعد چند ماهی رفتم تو بازی دیدم یه پیغاک داد و زد another device village و reloa کنید وو متوجه شدم تو بازی بوده کسی ولی کاری انجام نداده تا الان.پاسو عوض نکرده بودم ولی عوض کردم.حالا غیر این چیکار کنم و اینکه میتوننچیکار بازیم کنن آیا بازی من کپی شده تو دیوایس دیگه؟؟؟!منتظرم داداش
    • پاسخ:

      اگه لینک دیوایس شده باشه - بله . و با عوض کردن پسورد هم کاری نمی شه کرد و تا زمانی که بازی در گوشی طرف هست و پاک نکرده باشه بازی را می شه به بازی شما وصل شد - باید از سوپر سل بخواهید دیوایس هایمتفرقه و هکر و مزاحمین را بیرون کند
  161. چرا موقع اتکا وار،یا چیدن مپ وار نت من قطع میشه؟ من از وای فای مخابرات استفاده میکنم
    • پاسخ:

      اینترنت تون ضعیفه حتما ... با یک سرویس دهنده اینترنتی دیگه مثلا ایرانسل تست کنید ببینید هنوز مشکل دارید یا خیر
  162. با سلام.من الان تو این اپدیت جدید که میرم تو بازی لودینگش پر نمیشه و بعد یک دقیقه مینویسه try again laterچکار کنم لطفا راهنماییم کنین
    • پاسخ:

      دقایقی بعد امتحان کنید و مشکل حل نشد ف ی ل ت ر ش ک ن روشن کنید
  163. سلام تا می خوام چت کنم ولی صفحه نوشتن بالا نمی یاد به خاطر چی میتونه باشه
    • پاسخ:

      ایراد گوشیه - یک روشن خاموش کنید گوشی تون را
  164. سلام من تازه برنام ایکس مود گیم ریختم بعد منابع دلخوا زددم میزنم که سرچ کنه سرچ شروع میشه ولی هی میره بعدی برام چیزی نمیاره مشکل کجاست ممنون میشم راهنمایی کنید حد اکثر چ قد طول میشه مپ مورد نظر پیدا شه
    • پاسخ:

      بعضی مواقع اینطوری میشه و باید گزینه هایش را تغییر دهید - و مقدارش را کمتر کنید - و چون مپ مورد نظر را پیدا نمی کند دائم سرچ می کند.
  165. سلام وار کلن ما تموم شده و ما وار رو بردیم و لوتش هم ثبت شده ولی نمیتونم لوتشو بگیرم یعنی عکس اون سکه روی کلن کاستل خاکستریه یعنی هیچی داخل کاستلم نیست مشکل از چیه؟؟
    • پاسخ:

      احتمالا به خاطر همان باگ بازی است
  166. کسانی که نمیتونن دونات وار پر کنن آبدیت جدید اینه اگه سربازخونه یا اسپایل ساز در حال آپدیت باشه نمیتونن دونات وار پرکنن
  167. با سلام من با زدن گزینه دونات در وار از بازی میام بیرون میخواستم بدونم دلیلش چیه
  168. محمدشیراقا

    سلام.من این اکانت خریدم.ولی شماره گوشی خودمو تو گوگل براش ثبت کردم و رمزشم 2بار عوض کردم.ولی الان تان8 وقتی کانکت میشم.اون دایره ایی که پر میشه میزنه تان10.یعنی چی؟؟؟
    هنوز نفر قبلی داره با این اکانت بازی میکنه؟؟؟
    چیکار کنم.لطفا راهنمایم کنید؟؟؟تشکر
    راستی بعد اپدیت از3تا اکانتم با یکیشون نمی تونم دونات وار پر کنم.همونی که خریدم.
    تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      روی گوشی تون حتما یک اکانت دیگه دارید که تاونش 10 است - اون می خواد لود بشه -در مورد دونات هم در سایت توضیح دادیم که باگ بازی است و باید صبر کنید تا رفعش کنند - مطلب راهنمایی هم در سایت هست برای راه حل های موقتی
  169. سلام.من گاهی از برنامه ایکس مود استفاده میکنم میخواستم ببینم از طرف سوپرسل برام مشکل ساز نمیشه؟ برای اکانتم مشکلی پیش نمیاد؟؟
    • پاسخ:

      فعلا خیر - مشکلی برای بازی ندارید ولی اگر هک شوید برای بازیابی بازی دچار مشکل می شوید
  170. من کولیدرم برام پیغام می اید شما زیاد یازی کردید شما کیک می شوید یعد چند دقیقه وارد بازی می شوم دویاره کیک می شوم در ضمن میگه رابطه شما یا دوستان بریک شده بعد دوساعت دوباره وارد بازی می شوم تور خدا جواب بدید
    • پاسخ:

      این موارد قوانین جدید بازی است ...
  171. با سلام و خسته نباشید من یه سوال دارم که ربطی به بن شدن نداره لطفا راهنماییم کنید چون سایت شما جامع هست اومدم اینجا مطرح کنم اگه جیمیل سیو شده رو کلش رو sign out کنی از رو کلش هم غیر فعال میشه ممنون از شما.
    • پاسخ:

      از ذاخل بازی sign out شود و گزینه گوگل پلی قرمز شود - بازی از سیو خارح می شود
  172. سلام آقا از موقعی که اپدیت جدید کلش اومده من وقتی میخوام دونات وار پر کنم منو از بازی میندازه بیرون.فقط هم واسه دونات وار هست دوناتای دیگه که بچه ها رک میدن مشکلی نداره.من فکر کردم مشکل از گوشیمه بعد اکانتمو رو گوشیای دیگه تست کردم بازم همین اتفاق افتاد حالا متوجه شدم مشکل از خود اکانتمه.فقطم مشکلم همین دونات وار پر کردنه هیچ حای دیگه بازی مشکلی ندارم.لطفا راهنماییم کنین
  173. من سه تا اکانت دارم با هر سه اکانت می تونم وارد بشم ولی تو این ورژن جدید با یه اکانتم نمیتونم دونات وار پر کنم با دو تا دیگه مشکل ندارم دلیل رو کسی نمیدونه
  174. سلام.یه مدته یک نفر وارد اکانت من میشه و اذیت میکنه حتی اسم اکانتمم عوض کرده اما دستگاه خاصی نیست ومن همه دستگاه های متصل به حسابم رو ریمو کردم یعنی چی میتونه باشه؟ لطفا بگید چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      هک شدید احتمالا - به سوپرسل اطلاع دهید تا مزاحم را بیرون کند - آموزشش در سایت هست
    • پاسخ:

      24 تا 48 ساعت صبر
  175. رمز جیمیلمو دادم ب کسی برای پشتیبانی ولی بعدش عوض کردم الان میگه نمیتونه از اکانت من بیاد بیرون و بره تو اکانت خودش تا وقتی ک رمز جدید منو نزنه این درسته?و سوال دوم اینکه اگه کسی بخواد هک کنه منو اگه گوشیم خالی باشه و ریست فکتوری کنم بازم میتونه به اطلاعاتم دستیابی داشته باشه?
    • پاسخ:

      خودتون عوض کردید که نمی شه و باید با سوپرسل مکاتبه کنید و الان گزینه گوگل پلی بازی شما باید قرمز باشه  - ریست فکتوری همه چیز را پاک می کند
  176. سوپر سل گفته بعد شش ساعت متوالی از بازی کیک میشید بخاطر چشمان مان درست است کجا قوانین کلش نوشته ممنون
  177. اقا پیام انگلیسی می اید you have long online you soon kiked من کیک میشم بعد می خوام وارد ببازی شم مبگه ارتباط شما با بازیکنان قطع که در زمان دبگه امتحان کنید بعد یک ساعت وارد بازی می شم بعد مبگه کاپت ببر بالا اقا من لیدرم چیکار کنم
    • پاسخ:

      مطلبی در این مورد می نویسیم
  178. من لیدرم برای پیغام می اید شما زیاد یازی کردید شما کیک می شوید یعد چند دقیقه وارد بازی می شوم دویاره کیک می شوم در ضمن میگه رابطه شما یا دوستان بریک شده بعد دوساعت دوباره وارد بازی می شوم تور خدا جواب بدید
    • پاسخ:

      بزودی مطلبی در این مورد می گذاریم
  179. سلام من یبار به سوپر سل پیام دادم میخوام جیمیلم را عوض کنم و رو اون جیمیلی که میخواستم پیام داد ولی من بیخیالش شدم و جوابشو ندادم الان رو همون جیمیل قبلیه میخواستم بدونم آیا ممکن بخاطر اینکارم و همینطور جواب ندادنم منو بن کنه لطفا پاسخ منو بدین ممنون از سایت خوب شما
    • پاسخ:

      نه بن نمی شید
  180. سلام من یبار به سوپر سل پیام دادم میخوام جیمیلم را عوض کنم و یه پیام برام فرستاد رو اون جیمیلی که میخواستم ولی من جوابشو ندادم و بیخیالش شدم الان رو همون جیمیل قبلی ثبت آیا ممکن بخاطر اینکارم و همینطور جواب ندادنم منو بن کنه لطفا پاسخ منو بدین ممنون از سایت خوبتون.
    • پاسخ:

      خیر بن نمی شید - درخواست بدهید و کمکتان می کنند
  181. سلام تو اپدیت جدید کلش با لمس دونات وار از بازی خارج میشم.خواهشا توضیح بدید منظورتون از باگ چی هستش.و کارخاصی باید انجام بدیم یا اپدیت جدید میاد؟چون همه نرم افزارای مورد نیازم ب روز هستش.چطور این مشکل حل میشه؟
    ممنون میشم در اسرع وقت پاسخ بدید
    • پاسخ:

      باید سوپرسل آن را رفع کند و نسخه ای دیگه بدهد که بدون اشکال باشد و نصب که کنید - درست می شه - صبر کنید پس !
  182. من دارم اان یک ساله از بلو استیک استفاده میکنم بعد سوپر سل بیکار نیست بیاد ببینه با پی بازی میکینیم اونا پولشونو میگیرن
  183. من رفتم تو ی کلنی ولی هر کاری میکنم نمیتونم لفت بدم و از کلن بیام بیرون.چجوری میتونم بیام بیرون و چجوری میشه این کارو کرد
    • پاسخ:

      دکمه leave را در منوی کلن بزنید
  184. سلام من رمز جیمیلمو دادم ب کسی بعدش عوض کردم ولی بعد سه ساعت طرف اومد تو کلشم و هرچی جم داشتم خرج کرد الان من باید چیکار کنم راهی هست دیگه نتونه بیاد?
    • پاسخ:

      بله - مطلبی در این مورد در سایت هست بخوانید
  185. من توو آپلود جدید کلش نمیتونم دونات وار کنم وقتی رو دونان میزنم eror میده و مینویسه ....... stop xlash of clans .....
    • پاسخ:

      باگ بازی است صبر کنید و درست میشه
  186. سلام
    من تو بازی و موقع اتک زدن مشکلی ندارم ولی وقتی میخوام رک وار پر کنم دونات رو که میزنم از بازی میاد بیرون و می نویسه unfortunately clash of clans has stopped گوشیمم ریستارت کردم ولی بازم دونات نمیکنه مشکل چیه؟
    ممنون
    • پاسخ:

      باگ بازی هست گوگل هم را دوباره آپدیت کنید
  187. سلام ببخشید فک کنم اکانتم مشکل داره وقتی روی تاون هال میزنم یا میخوام دونات وار پرکنم کلش بسته میشه در صورتی که اکانت بچهای کلنمون اینجوری نیست.
    میشه راهنماییم کنید؟
    • پاسخ:

      باگ بازی است صبر کنید و درست میشه و مربوط به بعضی گوشی ها است
  188. داداش یه سوال دارم دونات وار میخوام بدم از کلش میپره بیرون کلش پاک کردم اونم نشد
    • پاسخ:

      باگ بازی است صبر کنید و درست میشه و مربوط به بعضی گوشی ها است
  189. کلش من باز نمی شه حتا بوم بیچ من هم باز نمی شه !! ایا این به دلیل انترنت هست ؟؟
    • پاسخ:

       ممکنه گوشی هم اشکال داشته باشه
  190. سلام کسی توگلوبال به ترکافش دادماهم جوابشودادیم الان وقتی میخواهیم ریپورتشون کنیم نمی شود
  191. سلام اگه من رمزمو ب کسی بدم برای فروش و کلاهبرداری کنه راهی برای برگشت اکانتم هست یا نه?
    • پاسخ:

      باید اطلاعات دقیق بازی را بدانید - مثلا تاریخ ساخت بازیتون - مدل گوشیتون که بازی را ساختید و شهر و کشور و رسید خرید جم اگه جم خریدید از سایت های خارجی و اگه از ایرانی خریدید که کارتون مشکل تر می شه ، به هر حال ریسک داره و توصیه نمی کنیم
  192. سلام خیلی ممنونم از مطالب زیباتون خیلی قشنگگگگگگگگگگ بودن
  193. امیر حسین

    سلام من چند روزی ریپورتم کردن آیا واسه همیشه نمیتونم بازی کنم یا دوباره بعد از مدت دیگه میتونم بازی کنم جوابمو بده
    • پاسخ:

      بعد از یک مدت می تونید بازی کنید
  194. من یک بار از چت گلوبال بمدت 24 ساعت محروم شدم چند بار این تکرار بشه بازی رو از دست میدم
    • پاسخ:

      این بن ها موقتی است و اتوماتیک می شود و زمان ش یا چند بارش - مشخص نیست
  195. سلام من وارد یه کلنی شدم کلنمون رفاقطی بود بعد رفتم بیرون حالا هرچی میزنم کلنو پیدا میکنه ولی جوین نداره ک جوین بدم راح حل این مشکلو بگید
    • پاسخ:

       کلن توسط لیدر یا کولیدر  بسته شده است و کسی را راه نمی دهند . باید صبر کنید بلکه وضعیت آن را عوض کنند
  196. با سلام
    یکی از کولیدرا کلن منو دزدیده و من همه اطلاعات بازی آن را میدانم چه زمانی ساخته و مدل گوشی و.... آیا میتوانم آن بازی را از سوپرسل بگیرم و کلنم را پس بگیریم لطفا کمک کنید چه متنی بنویسم تا رسیدگی کند سوپرسل؟
    • پاسخ:

      کلن را نه - ولی اگه کل بازی تون هک شده فقط می تونید پس  بگیرید ( دهکده تون را منظورمه )
  197. سلام
    من یه کلنی رفتم ولی لفت دادم حالا نه اسمشو یادمه ،نه تگشو ،نه بوک مارکس کردم فقط تعداد اعضاشو میدونم با لول کلن.
    امکانش هس پیداکنم کلنرو؟؟
    • پاسخ:

      نه ! مثل این می مونه که یک ماشین به شما زده باشه و بگید فقط تعداد چرخ هاشو یادمه که 4 تا بوده ! می تونید ماشینو پیدا کنید ؟!
  198. سلام داداش من لول 92 هستم و تازگیا با رباتCLSH BOT(در بلواتسک ویندوز باهاش کار میکنم) اشنا شدم واقعا عالیه من اخرین ورژنشو نصب کردم ولی میترسم بن شم ایا واقعیه که میگن بن میشه؟ اگه این کلش بوت باعث بن شدن اکانات میشه پس فرقش با ربات ایران کلش چیه که تو سایشتون نوشته اصلا بن نمیشید /ازتون منون میشم که جوابم رو بدید
    • پاسخ:

      استفاده از ربات ها امکان بن شدن هست و اگر جایی می بینید که نوشتند بن نمی شه - تبلیغات است!
  199. سلام من تازگیا با xmod کلش بازی میکنم و اتک میزنم 4 تا اکانت هم دارم ممکنه من هم بن بشم؟؟؟
    • پاسخ:

      فعلا کسی بن نشده است به هر حال احتیاط کنید
  200. نی با اینکه توی اون کلن تو وار بودم وسط وار کیک شدم الان اسممو عوض کردم نمیفهمن قبلا اونجا بودم؟
    • پاسخ:

      نه - نمی فهمن
  201. من از کلن کیک کردن الان اسممو عوض کردم،باز می تونم درخواست بدم برم توکلن? میفهمن قبلا با اسم دیگه اونجا بودم?
    • پاسخ:

      بله می تونید - خیر نمی فهمند.
  202. Your account has been banned for 2 day(s) due to ownership verification. If you want to request ownership of this account, please contact us and mention this ticket number: سلام برا من این ارور اومده لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
  203. من کلشم نمیدونم چی شده لود نمی کنه کمک کنید .من چند بار با گیمز هکر هک کردم بعد از اون دیگه نمیاره.تورو خدا کمک کنید.
    • پاسخ:

      بازی را پاک کنید و برنامه های اضافی را هم پاک کنید و گوشی را ریستارت کند و دوباره فقط بازی کلش را نصب کنید - این برنامه ها گوشی را به هم می ریزد
  204. توحید شکیب

    سلام .
    اقا من تو کلنم یه مشکلی دارم اگه راهنماییم کنیید ممنون میشم .
    هیچ کودوم از اعضای کلن نمیتونن لفت بدن حتی لیدر خودش نمیتونه کیک کنه . اصلا مای کلن رو که میخوای بزنی صفحه سفید میاد و بعد از اون هم نمیشه وار زد چون اسامی رو نمیاره باز صفحه سفید رو میاره . بعدم که کلش ما شده 54 نفر . نمیدونم چرا اینجور شده .
    ازتون نهایت سپاس رو دارم ممنون میشم راهنماییم کنین . اردتمند شما توحید
    • پاسخ:

      با سوپر سل تماس بگیرید و مشکلتون را مطرح کنید
  205. اکانتم رو ربات بود که یک دفعه یه پیام اومد یه تیکه تینو نوشتعه بود been ایا بن شدم میشه جواب رو ایمیل کنی
    • پاسخ:

      خوب ببینید می تونید وارد بازی شوید یا خیر - بعضی مواقع بیش از حد بازی کنید - چند ساعت بازی شما را به علت زیاد بازی کردن بن می کند و ربطی به بن شدن به خاطر ربات ندارد.
  206. من از ایکس مود استفاده میکنم یه یار که توش بود یه پیام از کلش اومد تو صفحه بازی «you have been band......» ولی داخل بازی میاورد امکانش هست سرور کیکم کنه با استفاده زیاد ازش؟
    • پاسخ:

      بعضی مواقع به علت زیاد بازی کردن مثلا 8 ساعت - بازی شما را چند ساعتی بن می کند و بعد از چند ساعت استراحت دوباره بازی باز می شود.
  207. سلام خسته نباشید من از صبح که وارد بازى شدم هم اسمم عوض شده هم مپم یکى به جاى من بازى میکنه اى دى مو کسى نداشته از اولم خودم بازى کردم .... ایا کلشم هک شده یا ایدیم؟ ممنون
  208. سلام با تشکر از مطالب مفید شما
    من 1 ماه اولو از بلواستک استفاده میکردم (نمیدنستم ممنوعه) بعد اکانتمو روی گوشیم منتقلش کردم و دیگه با بلو استک بازش نکردم ممکنه بن شم؟
    اکانت داداشم و پسر عموم و دوستم هم روی گوشیم هست ولی زیاد بازشون نمیکنم فقط برای مواقع ضروری که کاری داشته باشن براشون بازش میکنم (مثلا یه اتک وار برم)
    اگه بن بشم بنی که کمپانی میگه دائمیه؟ یا از این هفتگیاس؟
    • پاسخ:

      نه - بن نمی شید - فقط اگه مشگلی براتون پیش بیاد کمکتون نمی کنه و به اون صورت هم البته سخت گیری نمی کنند و نترسید و بازیتون را کنید . (:
  209. سلام خسته نباشین
    یکی اومده تو اکانتم لیدریا گرفته میخواستم ببینم راهی هست پسش بگیرم کلنم شش هست حیفه اگه میشه یه راهنمایی کنین ممنون میشم فداتون
    • پاسخ:

      خیر - راهی نیست.
  210. سلام خسته نباشین من چهارتا اکانت دارم با یک گوشی امروز ک میخواستم ازاین اکانتم وارد اکانت دیگم شم این پیغام برام  اومد«هیچ حسابی دراین دستگاه نمیتواند به API های بازی ها دسترسی یابد» امکانش هست ک منم بنشدم یانه ؟اگه نیست مشکل از کجاست ؟ممنونم ازسایت خوبتون
    • پاسخ:

      زبان گوشی را انگلیسی کنید - گوگل پلی را آپدیت کنید - ف ی ل ت  ر ش ک ن متصل شوید
    • پاسخ:

      بن شدن که بدون علت نمیشه ... ممکنه توی چت ریپورت کرده باشند شما را .بستگی داره که بن شما به چه علت باشه - به هر حال 48 ساعت صبر کنید
  211. سلام دوست عزیز . خواهشا اگه میشه راهنمایی کن . من چندبار باگوشیم جیمیل ساختم و روی کلش ذخیره کردم و کلش رو پاک کردم . الان که دارم کلش بازی میکنم ولی دیگه جیمیل ساخته نمیشه و یه پیغام میده اون جیمیل های قبل هم یادم رفته . تورو خدا یکی کمک کنه بگه چیکار کنم
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید و یک ف ی ل ت ر ش ک ن نصب کنید
  212. سلام
    یه وار با اسراییل داشتیم که تمام اعضا کلن مپشون رو به مرگ بر اسراییل تغییر دادن و من لیدر کلن بودم . الان اکانتم قفل شده و تو پیامش میگه تا دو روز ولی بیشتر از دو روز شده و باز نشده . اگه راهنماییم کنین ممنون میشم
    • پاسخ:

      خوب این  نوع کارها جزء خط قرمزهاشون هست و به هر حال کاری نمیشه کرد و باید صبر کنید تا باز شود.
  213. سلام من اکانتم رو رو جیمیلم سیو کردم و وقتی وارد بازی میشم پیام خوش امد را می گوید اما به بخش تنظیمات میروم گزینه ی سیو روی جیمل قرمز است می خواستم بدانم روی اکانت سیو هست یا نه همه ی برنامه های من به روز است اگر سیو نشده راه سیو کردن را بگویید
  214. مهران سیرجانی

    سلام من اکانتم لول ۷۴ بود الان میرم توش میبینم شده لول ۱ ایمیل و رمزمم درست میزنم میخام بدونم دلیلش چیه و باید چیکار کنم؟
  215. من حدود بیست بار از گولبال بن شدم می خواستم بدونم ممکنه بازی ام بن بشه چون تاحالا که بن نشدم و اگه بن بشم موقت یا واسه همیشه است واگه تو گولبال من یه نفر ریپورت کنم اون می تونه من ریپورت کنه
    • پاسخ:

      معمولا بن های محیط چت موقتی است ولی بهتره کمتر شیطنت کنید ! همه می تونن ریپورت کنند ولی تعداد ریپورت های باید 7 تا ده نفرباشد و یک نفر زیاد تاثیری ندارد و با اون بن نمی شه اون طرف !
  216. من یجا خوندم که بازی کردن با کامپیوتر و با برنامه بلواستاک باعث بن میشه درسته آیا؟
    • پاسخ:

      بن که نمیشه ولی سوپر سل ساپورت نمی کنه
  217. سلام دوست عزیز ببخشید وقتتو میگیرم
    من یک سال پیش یه جیمیل برای خودم ساختم که خیلی هم جواب داد باهاش 2000 جم خریدم 
    ولی شش ماه قبل پسوورد جیمیلمو یادم رفت و پاکش کردم  ولی الان نمیتونم بازیمو سیو کنم  هرچقدر جیمیل درست میکنم روی هیچکدومش بازیم ذخیره نمیشه و این خیلی منو اذیت میکنه 
    لطفاً اگه میشه کمکم کنید خیلی این موضوع منو اذیت میکنه خیلی ممنون
    • پاسخ:

      باید تغییر جیمیل دهید که باید از سوپر سل بخواهید و اونهم احتمالا رسید جم را می خواهد و باید پسورد جیمیل و گوگل ولت را داشته باشید
  218. سلام.من اکانت کلش خریدم همون روزی که خریدم پسورد و تنظیمات پشتیبانیشو عوض کردم میخاستم بدونم اون کسی که ازش اکانت خریدم میتونه هک کنه اکانتو؟؟؟
    • پاسخ:

      هک که نه ! اون هر موقع که بخواهد می تونه وارد بازی ش بشه اگه بازی را از روی گوشیش حذف نکرده باشه و اگر هم حذف کرده باشه با در خواست از سوپرسل می تونه بازی ش را پس بگیره و شما هم کاری نمی تونید بکنید
  219. سلام.من نمیتونم عضو هیچ کلنی بشم و هر دفعه با پیام you are already in a clan رو به رو میشم. مشکل چیه؟
    • پاسخ:

      چون عضو یک کلن هستید و باید از اون خارج شوید leave را در منوی کلنتون بزنید
  220. سلام یه کلیدور چنتا ازدوستای من کیک کرده وخودشم رفته حالا چه طوری میتونند برگردند ارور بن شدن میده واسشون
    • پاسخ:

      چند روز صبر کنند یا اینکه اینوایتشون کنید
  221. سلام خسته نباشید ببخشید من میخام جی میل به کلشم بدم ولی قسمت disconnectedکلا باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      گوشی تون ببینید گوگل را ساپورت می کند یا خیر و بعد آپدیت ش  کنید گوگل پلی و گوگل گیم را
  222. سلام . اگه بعد استارت وار، از کلن بره یکی اسمشو عوض کنه برگرده تو وار میشناستش? مشکلی پیش نمیاد?
    • پاسخ:

      بله میشناسش ولی توی وار با همان اسم قبلی می مونه و تغییر نمی کنه تا وار تموم بشه.
  223. سلام .با عرض پوزش از اینکه وقتتون رو میگیرم .
    من تو بازی وقتی میخوام کینگ بربر رو اپدیت کنم و رو گزینه اپ یا info  کینگ میزنم هنگ میکنه بازی و کلا ثابت میشه همه چیز ... ولی گوشیم هیچ مشکلی نداره و اصلا هنگ نیست .چه راه حلی داره من بتونم کینگ بربر رو اپگرید کنم ؟
    • پاسخ:

      بازی را پاک کنید و دوباره ورژن جدید را نصب کنید.
  224. سلام دوست عزیز .من به خاطر دانشگاه و درسام نمیتونم بازی کنم .تصمیم گرفتم کلش رو حذف کنم میخاستم ببینم تا چه مدت بازی نکنم اکانتم برام میمونه.با تشکر
    • پاسخ:

      اکانت شما زمان یی برای حذف شدن ندارد و باقی می ماند.
    • پاسخ:

      تا حالا که کسی بن نشده است به خاطر ایکس مود - به هر حال مسئولیت استفاده با خودتان است.
  225. سلام من از ایکس مود گیم برای جست و جوی تاون حال برای کاپ استفاده میکنم..امکان بن هست؟؟
    • پاسخ:

      طبق قوانین سوپرسل - بله
  226. سلام.
    چند وقت پیش زمانیکه سوپرسل برای اولین بار اجازه عوض کردن نام را برای یکبار داد بازی من هک شد و نامردا اسممو عوض کردن و من تونستم هم جیمیلم رو هم بازیم رو برگردونم ولی اسم اکانت بازیم دیگه عوض نمیشه و این خیلی منو اذیت میکنه .... آیا راهی داره که اسمم رو عوض کنم یا اسم قبلیمو برگردونم ؟؟؟ ممنونم اگه بهم جواب بدین !!!! فداتون
    • پاسخ:

      اسم اگه نام و نام خانوادگی و یا توهین آمیز باشه عوض می کنند در غیر اینصورت خیر - شاید بعدا دوباره امکان عوض کردن نام را فعال کنند.
  227. دوست عزیز کلش من وارد نمیشه و اخطار internal server error رو میده چکار کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      ف ی ل ت ر ش ک ن را قطع کنید
    • پاسخ:

      نمیشه . اگه کلنتون لولش زیاد بالا نیست - یکی جدید بسازید و اعضا را به اون کلن اسم جدیده ،  ببرید
  228. با سلام خدمت ادمین 
    دوست عزیز مدتی ست که اکانت من توسط فردی هک و سپس به چند نفر دیگه فروخته شده است یعنی در حال حاضر فقط دست یک نفره که اون طرف اکانت رو خریده ، در حال حاضر من مال باخته هستم و میخوام اکانتم را برگردانم.پیشنهاد میدین چکار کنم .
    ممنون میشم کمک کنین.
    باآرزوی موفقیت برای شما ❤👌
  229. با سلام. حدود یک سال پیش با یک اکانت جیمیل به گوگل پلی وصل شدم بعد از یک روز بازی رو پاک کردم و یک هفته بعدش دوباره بازی رو نصب کردم و با یک جیمیل دیگه به گوگل پلی وصل شدم ولی الآن هر دو اکانت جیمیل رو تو قسمت حساب های موبایلم دارم البته از جیمیل اول هرگز استفاده نمیکنم. همین الآن مطلب بالا رو خواندم و ترس و وحشت زیادی دارم. سطح تون هال من 10 است و لیدر یک کلن سطح 6 هم هستم.آیا سوپرسل به خاطر استفاده از دو اکانت روی یک موبایل من رو بن میکنه؟ لطفاً جواب بدین.یاد آوری میکنم هرگز با جیمیل اول به گوگل پلی وصل نمیشم.
    • پاسخ:

      البته گفتند که بن می کنند و مخالف قوانینشون است ولی کسی تا به حال زیاد به خاطر این موضوع بن نشده است و بیشتر در مواردی بن می کنند که خودتون اعلام کنید که دو تا اکانت دارید و مثلا یکی شو از دست دادید و اونها هم می گن که دو تا اکانت نمی تونید داشته باشید و کمکی نمی کنن ... نگران نباشید.
  230. سلام و درود
    من می خوام اکانت دوستم رو توی گوشی خودم بازی کنم با اینکه خودم هم یک اکانت دارم 
    یعنی هر دو بازی هر کدام جمیل خود را دارن و ذخیره اند
    موقع عوض کردن بازی ها پیغام میاد warning : progress in the game will be lost
    مشکلی پیش میاد ؟
    • پاسخ:

      نه - مشکلی پیش نمی یاداگه هر دو بازی روی دو جیمیل جداگانه سیو باشه
  231. سلام من بن از نوع مالکیت شدم،بعد چون تو بازی نمیتونم تماس بگیرم با کلش از طریق contact us تو وب سایت ایمیل زدم ولی فقط یه میل میاد ک اصلا ربطی ب مشکل من نداره!
    باید صبر کنم بن تموم شه؟
    اون کدی ک میدرو کجا باید بفرستم؟!
    بعد رمز ایمیلمو عوض کردن دو بار تونستم ریکاوری کنم دوباره عوض کردن سوال امنیتی گذاشتن دیگه نتونستم کاری کنم تا بن و یکی از دوستام بم گف!فقط نمیدونم چجوری کلا داستانش میترسم کلا اکانتم نابووود شه اگه امکانش هس یه راهنمایی بکنین مرسی!
    • پاسخ:

      بن باید تموم شه و در مطلب هم توضیح دادیم از طریق ایمیل و اگه هم نفرستادن از طریق بازی اقدام کنید به ادعای مالکیت بازی-
      صبر کنید خودشان راهنمایی می کنند
  232. سلام  من دوبار  تو گلوبال خود به خود بن شدم   اگه این اتفاق بازم بی افته چی میشه 
     مچکرم ار راهنمایی تون
    • پاسخ:

      در صورت بن های زیاد - ممکنه که دائم بن شوید
  233. ایمیل زدم جواب ندادن ک فعلا ولی ی لحظه نگاه کنید خودتون این کلن تگ کلنمونه 92g8r28j# تعداد افراد کلن 51 نفره مگه میشه؟لیست ادمای تو کلنم نمیتونین ببینین هیجوری 
  234. بازی اپدیت شده الان 50 نفر تو کل هستن ک ن میتونن از کلن برن بیرون ن ما میتونیم کیک کنیم  اصلا هیچکاری نمیشه کزد هیچ کار یعنی وارم تمیشه استارت کرد چون برا هیچکدوممون ن من و نه کولیررا لیست اسامی افراد کلن بالا نمیاد کلا قشمت my clanبالا نمیاد خب وقتیم بالا نیاد ن میشه کیک کرد ن میشه تنظیمات کلن عوض کرد هیچی صفحه سفید میاد 
    • پاسخ:

      به سوپرسل اطلاع دهید و مشکل را بگید
      ایمیل :
      clashofclans.account@supercell.com
  235. باسلام اقا امروز یه مشکلی برا کلنم پیش اومده.افراد تو کلن  نمیتونن از کلن خارج سن هیچکدوم حتی خودم ک لیدرم نمیشه کیک کرد نمیشه افرادیو ک تو کلنن ببینی لیست کل افراد  نمیشه وار استارت کرد کلا تو قسمتmy clanنمیشه رفت صفحه سفید میاد واسه همبن نه ایما رو میشه دید و نه میشه خارج سد و نه کیک کرد وارم نمیشه استارت کرد چون  لیست افرادو نمباره علتش چیه باید چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      بازی را آپدیت کنید - مشکل حل میشه
  236. مصطفی باقری

    سلام و ارادت
    بازم ممنون بابته راهنمایتون
    دقیقا همون فرمایشی که شما کردید شد این کد اومده اما برای کسه دیگه
    یه نفر منو هک کرده و بازی رو از روی جیمیل من به یه جیمیل دیگه انتقال داده و الان من فقط چون بازی رو دارم رو گوشیم میتونم واردش بشم اما به جیمیلم دیگه وصل و سیو نیست بازی
    تو رو خدا اگه راهی هست که بتونم اعلام کنم هک شدم و بازی رو ازم دزدین بهم بگید
    فقط 50000 جم تو بیسمه دارم دیونه میشم کمکم کنید اگه راه حلی هست
    فقط می خوام بدونم چطوری تونسته ثابت کنه بدونه فاکتوره خرید جم که این بیس ماله منه و سوپرسل کد رو برای این شخص داده؟
    چون تا اونجایی که الان تو سایتا اطلاعات جم کردم حتما باید اولین فاکتوره خرید جم رو داشته باشی چون حتما می خوان
    تو رو خدا اگه راهی هست که من بتونم اعلام کنم هک شدم بهم بگید
    با تشکر
    • پاسخ:

      خب وقتی به جیمیل دسترسی پیدا می کنه - به گوگل ولت هم دسترسی پیدا می کنه و رسید خرید جم را از اونجا پیدا می کنه و شما اول از همه گوشی یا کامپیوترتون را ویروس کشی کنید ! و اگه از گوگل پلی بخرید رسید ها به اونجا می ره و اگه نخریدید ، از راه کارهای دیگه سوپرسل را ممکنه قانع کرده باشه ... به هر حال کارتون سخته و برای سوپر سل بنویسید :

      hi
      i think someone is logging into my account without my permission
      would you please kick him/her out?
      he hack my gmail & change gmail by support supercell
      please help me
      thanks
  237. مصطفی باقری

    سلامی دوباره
    ممنون از راهنماییتون
    فقط اگر اطلاع دارید به کجا جواب من رو میدن و این کد رو برای من میفرستن ممنون میشم بگید
    الان وقتی می خوام وارد بازی بشم یه جای خالی برای کد  هست و زیره کد یه نوشته با این متن که کد را وارد کنید تا وارد بازی شوید برام نمایش داده میشه
    زیره نوشته هم یه help پشتیبانی هست که وقتی روش کلیک کردم یه صفحه باز شد و سه تا جای خالی یکی برای اسم بیس یکی برای جیمیل و یکی هم توضیح مشکلم بود که من هر سه تا رو وارد کردم و مشکلمم توضیح دادم و ازشون در خواست کد کردم اما هنوز جوابی به من ندادن الان مشکل من اینه که نمیدونم این کد رو چطوری و کجا برای من ارسال میکنن
    یه نکته هم من نگفتم که قبل اینکه بن بشم زبانه گوشیم روی اسپانیا بود و الان همه ی توضیحات برای من به زبان اسپانیایی میاد الان من با زبان انگلیسی جوابشون رو میدم یا نامه میزنم ایا مشکلی داره؟
    • پاسخ:

      اینها احتمالا کد را براتون فرستادن و همونجایی که باهاشون مکاتبه کردید و یا جیمیلتون را هم چک کنید ... نباید بدون دادن کد این اتفاق بیوفته !
      زبان اشکال ندارد - انگلیسی باشه
  238. مصطفی باقری

    سلام
    نه بازی رو نخریده بودم لولم 147 بوده و تان ده کامل ماکسم هستم
    فقط نمیدونم بی هیچ دلیلی بن شدم دو روز
    الانم اکانتم باز شده و ازم کد ورود می خواد در صورتی که هیچ کدی نه رو جیمیل قبلیم که بازی سیو بوده و نه جیمیل پشتیبانیم برام نیومده
    نمیدونم چطوری باید این کد رو بدست بیارم
    نامه هم به پشتیبانی سوپرسل زدم اما هنوز جوابی به من ندادن
    • پاسخ:

      پس صبر کنید پاسخ بیاد ...
  239. سلام و خسته نباشید
    من دو روزه اکانتم بی هیچ دلیلی بن شده الان بعد دو روز باز شده و برام نوشته به دلیل مسایل امنیتی حساب شما بن شده و کد را وارد کنید تا وارد اکانت خود شوید
    میخواستم ببینم شما میدونید به چه دلیل بن کردن حساب من رو و تا حالا نمونه مشابه من داشتید ؟
    و الان این کدی که ار من میخواند رو من از کجا باید پیدا کنم و وارد کنم چون نه تو جیمیل قبلیم که بازیم روش سیو بود و نه جیمیل پشتیبانیم پیامی برام نیومده
    ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      آیا شما بازی را خریده بودید ؟

       اگر بله است فروشنده بازی ش را پس گرفته است و شما باید پولتون را پس بگیرید - چون کاری نمیشه کرد.
  240. سلام 
    ببخشید من از ایکسمود استفاده میکردم حالا من بن شدم از دو روزم بیشتر آیا ب خاطر ایکسموده یا نه اگه میدونید جواب مشکلو بگید چون عصابم بد جور خورده
    ممنون
    • پاسخ:

      پیام بن که می دهد چجوریه ؟ می تونید باهاشون مکاتبه کنید و علت را بپرسید
  241. سلام اکانت من واسه 2 روز بن شده.اگه بن تموم بشه باید دوباره ایمیل پسورد بدم  ک load village بیاد تا برم تو اکانت خودم یاد اینکه مستقیم میره تو اکانت لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      بستگی داره کارتون چی باشه - معمولا کد بازیابی می دهند و توی یک بازی جدید که روی یک جیمیل جدید سیو شده می زنید و بازی برمی گردد
  242. پس اگه ما چند اکانت داشته باشیم و بن شدیم، در صورت پشیمون شدن سوپرسل رفع بن میکنه؟ و کلا بن موقت میشیم یا بن دایمی؟ یعنی بهمون فرصت میده یا بن همیشگی میکنه؟
    من یه جا خوندم احتمال بن شدن در صورت داشتن دو یا چند اکانت یک یا دو درصده. میشه در این باره هم لطف کنید توضیح بدید
    • پاسخ:

      بله - زیاد حساس نشید روی موضوع - چون گفته بن می کنه ولی احتمال آن کم است و خواسته یک کمی بترسونه !
  243. مرسی از پاسختون
    آخه من شش تا اکانت دارم فقط همین یکی اینطوری شده
    من نمیخوام درخواست رسیدگی به سوپرسل بدم چون چن روزی بن میشه
    یعنی شما میگید که من صبر کنم شاید حل شد مشکل
    با تشکر
    • پاسخ:

      بله ... البته
      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  244. سلام
    من رو بلواستک بازی میکنم چند تا اکانت دارم امروز از اکانت اصلیم رفتم به اونیکی ها سر بزنم حالا میخوام برم لول اصلیم که لولش 80 نمیره - گ.گل پلی گیم هم که میرم فقط اون اکانته میگه اینترنتتو بررسی کن
    بقیه اکانتا جیرینگی میره
    گوگل پلی هم آپدیته
    چیکار کنم
    با تشکر
    • پاسخ:

      هر از گاهی این مشکلات بوجود میاد و بعضی مواقع با تغییر سرویس اینترنت و یا ورود خروج از بازی و یا آپدیت بازی کلش و یا استفاده از ف ی ل ت ر ش ک ن - مشکل حل میشه.
  245. سلام من میخوام وارد یک کلن بشم هر کاری میکنم جویند بشم نمیشه وپیام can not join ,you have been banned from this  رو میده . ولی برای رفتن به کلنهای دیگر هیچ مشکلی ندارم
    • پاسخ:

      چون شما از این کلن kick شدید (اخراج) , تا مدتی نمی توانید واردش بشوید و باید یکنفر شما را از این کلن invite کند.
  246. سلام امروز صبح بیدار شدم دیدم اکانتم بالا نمیاد ووقتی از گوگل پلی گیم هم میخوام ایمیلم رو سینک کنم مینویسه اینترنت قطعه در حالی که ایمیل های دیگه راحت سینک میشن حتی با ف*ی*ل تر ش*کن هم تست کردم باز همینطوره تورو خدا کمک کنید بازیم لول 120 از دست بره دق میکنم
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  247. سلام.ببخشید من یه کلنی هستم که به جای 50 نفر 51 نفر شده و هیچ کس نمیتونه از اون کلن خارج شه و هیچ کس هم نمیتونه وارد کلن شه یعنی یه جورایی کلن قفل شده و من گیر کردم توش. کلن خارجی هم هست اسمشم req n req n go  تو رو خدا کمکم کنید.
  248. استاد یکی از بچه ها رو دردوروز دودفعه کیک کردنحالا میخام بیارمش اون پیغام بن میگیره برای ورود به کلن چه جوری بیارمش تو کلن
    • پاسخ:

      باید یک مدت صبر کنه معمولا 48 ساعت شاید هم بیشتر و بعد اینوایتش کنید.
  249. سلام من یه مرم افزار از سیبچه دانلود کردم
    رو ios
    و از اون روش من ٢ اکانت دارم اما تو توضیحات این برنامه نوشته بود که نمیشین به نظرتون پاکش کنم یا نه اون یه کلش فارسیه
    • پاسخ:

      فکر نکنم بشه - بیشتر این نوع نرم افزارها یکی از بازی ها را می تونید save کنید و یکی دیگر را نمی تونید . برای داشتن 2 بازی باید 2 تا اپل آیدی داشته باشید و احتیاجی به نرم افزار دیگری هم نیست 
  250. سلام‌اکانتم بند‌شده نوشته باید دوروز صبر کنید بعداز دوروز ی کدی‌میخواد‌اون چه‌کدیه توروخدا کمک‌کنید توضیح بدید چکا کنم
    • پاسخ:

      اگه بازی را نخریده اید - کد را باید برایتان فرستاده باشند -
      اگه هم که خریدید که هیچی - فروشنده بازی ش را پس گرفته و شما هم پولتون را پس بگیرید چون کاری نمی شه کرد.
    • پاسخ:

      ممکنه اشکال از بازی و گوشی باشه - ... چنین موردی نداشتیم
      نسخه جدید بازی را نصب کنید که در سایت ما هست.
  251. سلام خواهش مسکنم ب سوالم جواب بدید خواهشا.دوتا اکانت دارم  لول صد ب بالا.یکی از اکانتامو هک کردن برشگردوندم از سوپرسیل خواستم تا دوروز کیک بن کنه منو ی کد داد وقتی میخواستم بازی باز کنم تو مدت زمانی ک بن بودم.بعد ک مدت بن تموم شد وارد بازی شدم بدون هیچ رمزی.امروز وارد اون اکانت هک شدم شدم بعد ک خواستم با اون یکی گوشیم برم تو ازم ی کدخواست ک تو قسمت Help...داده بود کدشو.جفت گوشیام تو ی اکانت بود.با ی گوشی زدم رمزشو رفت تو بازی ولی با اون گوشیم فقط اخطار میده که Pleasy Ttiy Agin.(1) تورو خدا کمکم کن.بازیم باک کردم نصب کردم بازم نشد
    • پاسخ:

      اشکال از گوشی هست احتمالا - کلش جدید را نصب کنید و گوگل پلی را هم آپدیت کنید و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم تست کنید.
  252. سلام من چند تا اکانت دارم و یکی از اکانتام حک شده و الان زمان بن دو روزه اول تموم شده الان باید با سوپر سل مکاتبه کنم.؟  آیا امکان داره که کل اکانتام پاک بشه؟؟؟
    • پاسخ:

      بله - خیر
  253. سلام وقتی میخواهم از داخل ایکس مود بازی کلش لانچ کنم وقتی بازی در حال لود شدن هست این پیغام میاد:
    mod start fails. please confirm xmodgames is authorized with root permission
    چی کار کنم لطفا به ایمیل هم جواب و راه حل بفرستید ممنون.
    • پاسخ:

      گوشی باید روت باشد
  254. راستیتش شیطنت نکردم 1 بار بخاطر clearchat ریپورت شدم و 3 دفعه بخاطر اینکه توی دعوا اومدم تبلیغ کلنم رو کردم ریپورت شدم و 2 بار هم بخاطر اینکه یه پسره به یه دختره پیشنهاد دوستی داده بود ولی دختره قبول نکرد ریپورت شدم ، خداوکیلی شما بگید من این وسط چه تقصیری داشتم.
    • پاسخ:

      کلا محیط گلوبال همینطوریه و باید بیخیالش شوید و عده ای هم جمع می شوند و الکی مردم را ریپورت می کنند تا بن بشه - چون 7 یا 8 نفر ریپورت بدهند ، بن اتوماتیک می شه و کاری ندارند طرف کاری کرده یا خیر و بررسی هم نمی شه کرد  - بهتره داخلش نروید.
  255. من تا حالا بخاطر دلایل متفاوتی ریپورت شدم و تا حالا 6 بار از گلوبال موت شدم بنظرتون امکان داره اگه دفعه بعد هم از گلوبال موت شم اکانتم بن همیشگی بشه؟؟
    لطفا جواب بدید خیلی فکرم رو مشغول خودش کرده.
    با تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      خوب امکانش هست ولی کمتر اتفاق افتاده و خودشون قبلش اعلام می کنند - بهتره سعی کنید زیاد در گلوبال شیطنت نکنید !
  256. سلام ، من اکانتم قفل شده ، یک بار هم جیمیل رو عوض کردم ، حالا اون کد رو از کجا باید به دستم برسه ؟ الانم که یوپر سل بهم ایمیل زده که آیا به همه سوال ها پاسخ دادیم ؟ من باید چیکار کنم واقعا ؟ کمک کنید
    • پاسخ:

      بزن no  ودوباره درخواست بده که کد را دوباره بفرستند - من فراموش کردم .
  257. سلام چطور میشه چت روم بازی رو پاک کرد چند بار دوستم این کارو کرده ولی بهم نمیگه چطور میشه راهنمایی کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      نسخه جدید کلش را نصب کنید در سایت هست
  258. سلام خسته نباشید . مطالبتون مفید بود ممنون.

    من از X Mod استفاده میکنم . خیلی هم میترسم که از بازی بن شم.

    خواهشا بگید اگه بن بشم همیشگیه یا راه چاره ای هم وجود داره؟

    خواهشا بگید . ممنون
    • پاسخ:

      فعلا کسی به خاطر استفاده از آن بن نشده - اگه می ترسید بهتر روی یک اکانت دیگه اجرا و بازی کنید
  259. سلام با عرض تشکر من مپمو به شکل یک شمشیر کشیدم و بعد از یک ربع که وارد بازی شدم از کلن اومده بودم بیرون یکی میگه هک شده یکی هم همین رو میگه حالا ممکن اس که بخاطر مپم باشه لطفا سریع بهم جواب بدین

    • پاسخ:

      هک که نشدید - اگر شکل ناجوری بوده شاید بن شدید و شاید هم از کلن اخراج شدید توسط لیدر و کولیدر و الدر ها
  260. سلام
    آیا راهی است که در دستگاه انروید طوری که از نظر سوپرسل قانونی باشه دوتا اکانت کلش داشت؟
    ممنون
    • پاسخ:

      خیر - مخالف قوانین هست فعلا
  261. سلام من میخوام از بیرون پول بدم جم بخرم به صورت کاملا قانونی کلشم بن میشه ایا؟؟
    • پاسخ:

      قانونی فقط گیفت کارت گوگل اگه اندروید هستید   یا گیفت کارت آیتونز برای اپل -  باید بخرید . همین و بس .
  262. با سلام و خسته نباشید
    من وقتی کلش بازی میکنم گوشیم بعد یه مدت داغ میشه که این مشکل اکثر کلش بازهاست
    راهی هست یا نرم افزاری وجود داره که گوشی داغ نکنه یا حداقل کمتر داغ بشه؟؟
    خیلی ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      برنامه های مختلفی هست که باید در اینترنت جستجو کنید که البته زیاد تاثیر آنچنانی ندارد و بستگی به قدرت گوشی تون دارد.
    • پاسخ:

      بله امکانش هست
    • پاسخ:

      زیاد استفاده کنید - بله بن می شوید
  263. سلام
    من کلش را در بلوک استاک بازی میکنم وقتی ویخواستم به اون یکی اکانت سربزنم کلش را حذف کردم حالا نمی توانم وارد کلش بشم.
    لطفا راه حلی ÷یدا کنید که من از این مشکل راهایی یابم.
    ممنون.
  264. من سه تا جیمیل داشتم
    رفتم کلشو نصب کردم 
    بازیمو شروع کردم 
    رسیدم لول ۲۰ 
    سیو کردم بازیو رو جیمیلم
    بعد یه اکانت دیگه ساختم 
    رو اون یکی جیمیلم سیوش کردم
    بعدا دوباره یکی دیگه ساختم
    دوباره سیوش کردم 
    دومیو دادم به پسرخالم
    سومیو دادم به خالم
    دیگه با اون دوتا آخری بازی نکردم
    ولی ایمیلام سرجاشون تو گوشی
    بعد کلش دید من با یه گوشی دارم با سه اکانت بازی میکنم
    اومد سه اکانتمو اخراج کرد
    • پاسخ:

      داشتن اکانت های متفاوت ممنوع است.
  265. سلام
    اکانت من به علت تایید مالکیت دو روز بن شده به من گفتن برا رسیدگی با ما تماس بگیرید یه کد هم دادن خب وقتی بازی بالا نمیاد من چطوری باهشون ارتباط برقرار کنم
    راستی من درخواست دادم تا منو بن کنن آخه یکی منو هک کرده بود
  266. your accounth has been banned for 2dey(s) dueto inappropiate langouage or name repeared offenses could lead to apermanent ban of your accountخواهشا بگید برایه چی بن شدم 
    • پاسخ:

      استفاده از کلمات نامناسب 2 روز بن شدید.
  267. سلام لطفا پاسخ بدید خیلی اصاببم خورده 
    سولم اینع که من کلش هک شده رو قبلا که اندروید گوشیم 4.4.2 بود دانلود میکردم و نصب میکردم می اومد ولی الان که اندروید به 5 اپدیت کردم نمیاد 
    کلا بعضی از بازی ها مثلvector full و ... نمیاره  گوشیم s4 هس چ کار کنم لطفا بگید هیچکس جوابمو نمیده

    Plz
    • پاسخ:

      با اندروید 5 مشکل دارد.
    • پاسخ:

      کسی تا به حال بن نشده - ولی امکانش هست.
  268. امین تافته

    سلام بچه ها.....تورو خدا یکی بیاد بمن کمک کنه...چرا در روز زیاد بمن حمله میشه؟؟؟؟چیکار بایدبکنم تا کمتر بهم حمله کنن....خیلی از منابع طلا و اکسیرامو همینجوری از دست میدم...خواهش میکنم یکی بهم ج بده
    • پاسخ:

      تاون هال را بیرون بگذارید تا اونو بزنند و شیلد بگیرید
  269. سلام
    وقتی بازی را با ایکس مود هک می کنیم بازی قبلی چه میشه ؟
    با ایکس مود می شه به صورت انلاین بازی کرد؟

    • پاسخ:

      ایکس مد هک نمی کنه - راهنمای آنرا در سایت بخوانید
  270. نادر نادری

    اونو که ممنونم دیدم یه سوال دیگه امروز فرستادم نامه سوپرسل رو واستون فرستادم نمیدونم چیه باید چیکار کنم لطفا جوابشو بهم بدین تروخدا
  271. نادر نادری

    سلام...پس چرا جواب سوالمو نمیدین؟ دوروزه هرچی سوال میپرسم هیچی نمیگین اگه جواب نمیدین بگین من یکار دیگه بکنم بازیم رو هواس :((((
    • پاسخ:

      پاسخ شما را قبلا دادیم... چند تا نظر پایینتر نوشتیم !
  272. نادر نادری

    سلام.تروخدا اینو واسم معنی کنین زود بگین چی بگم در جوابش..منکه هرچی میفرستم جواب نمیدین:(((
    Hi.chief 
    Thanks for writing back to us. 
    I appreciate you for providing the details of your village and I have reviewed the village and I can see that you account has been lock for compromised village. In order to provide you the unlock code I would like to know if you have contacted us from a different village and email if yes. Please confirm and provide us the email address which you have contacted us before? 
    Looking forward to your reply. Have a pleasant day!
    • پاسخ:

      در پاسخ قبلی هم گفتم که بازی خریداری شده را کاری نمی شه کرد ! حالا شما اصرار دارید - الان هم میگه قبلا برامون ایمیل زدید و اگه جواب بله است - اون ایمیل را بگید!
  273. نادر نادری

    سلام.سوپرسل اینو واسم فرستاده میشه بگین جوابشو چی بنویسم.متن انگلیسشو بگین لطفا چون اشتباه مینویسم.
    With regards to your email it seems that your account has been lock.in this case l will suggest you to provide us the account details. 
    1.exact name of your village 
    2. Exact name of the clan
    3. Town hall level
    4.xp level 

    We hope to hear from you soon. Have a great day
  274. نادر نادری

    سلام.این بازیو گفتم خریدم که دو روز پیش واسه بن شدنش بهتون پیام دادم.زمانی که بن
    بود بنا بدلیل حرفای دوستات که بازیتو هک کردن من برداشتم این متنو ایمیل کردم به سوپرسل 
    بعد فرستادن این متن زمان دوروز بن شدن تموم شد بازی باز شد و بعد یروز بازی کردم دوباره بازی قفل شد که الان کد میخاد..الان میشه بگین در جواب این نامه چی بگم یا واسه درخواست کد چی بگم؟؟ چند روز طول میکشه تا کد رو ارسال کنن؟؟؟  ممنونم ازتون 
    Hi . Someone Has HACKED My Gmail Account And Even Has Changed Every Recovery Option For Resetting The Password . He Is In My Village And Making Trouble For Me And My Gameplay. Is There Anyway If U Can KICK Him Out Or I Can Change My Gmail Please
    • پاسخ:

      برای بازی های خریداری شده کاری نمی شه کرد - الان هم فروشنده بازی شو پس گرفته و کد برای اون ارسال شده و شما نمی تونید کاری کنید چون اطلاعات بازی را فرستاده و اگه بیراه نگفته باشم کلاه برداری کرده !
      شما اگه می تونید پولتون را پس بگیرید و خودتان یک بازی جدید بسازید.
  275. سلام 
    بازی من تو بازی میره چت جهانی داره اتک میشه رفت فقط کلن باط نمیشه و چت کلن خالی با یه بازی دیگه کلن سرچ میکنی میاد ولی وارد میشی اطلاعات هیچی نمیاره
    چیکار کنم
    لطفا برام ایمیل کنید
    • پاسخ:

      منظورتون نفهمیدم ! ولی اونطوری که فهمیدم باید عضو یک کلن شوید .
  276. نادر نادری

    سلام

    من بازیم الان باز بسته شده و زده کد را وارد کنید

    enter  unlock code here

    الان باید چه کدی بزنم میشه کمک کنید ئایینم زده

    your account has been locked ror security reasons. enter the unlock code to recover yoyr account

    پایین هم زده

    help and support

    • پاسخ:

      بازی را که وارد می شوید یک کد می خواهد که قبلا برایتان ارسال کرده اند.
      البته اگر بازی را نخریده اید ! چون ممکنه کد برای فروشنده بازی رفته باشه و بازی شو پس گرفته باشه .
      اگر هم که بازی را نخریده اید  و کدی هم نرسیده براتون توی جیمیل یا توی بازی بنویسید :
      HI
      PLEASE SEND ME UNLOCK CODE AGAIN
      THANK YOU

      هنگام نظر دادن هم تیک خصوصی را نزنید - چون نمی شه پاسخ داد.
  277. بن شدن بابت مپ زشت چه مدتی طول میشکه باز بشه؟وپیغامش به چه صورتی فرستاده میشه؟
    • پاسخ:

      معمولا 48 ساعت هست ولی باز دقیق نمیشه گفت - پیامش هم همون اول بازی می آید. عکسش را هم به مطلب بالا اضافه کردم
  278. نادر نادری

    خب خوشبختانه بازی الان واسم باز شده.دو روزش تا ساعت 6 بود که باز شد

    حالا چیکار میتونم بکنم که دیگه کسی نتونه به بازی دسترسی پیدا نکنه راهی هست یا نه؟ همه چیه جیمیل هم عوض کردم پسورد شماره پشتیبانی ایمیل پشتیبانی

    حالا میشه بگین چیکار میشه بکنم لطفا ممنون میشم

    • پاسخ:

      اگه مشکلی ندارید که هیچ ولی اگه مشکلی هست به آنها اعلام کنید.
      باید سعی کنید پسوردتون را توی هیچ سایت نامعلومی نزنید و به کسی هم ندهید - فایل مشکوک دانلود نکنید - یک ویروس کش نصب کنید.
  279. نادر نادری

    سلام خسته نباشی

    توروخدا کمکم کنید من یه بازی دو روز پیش خریدم ولی بعد یه روز بازی کردن بن شده

    همه چیه جیمیل هم عوض کردم

    بعد پیغامش تا دوروز زده بن میباشد

    بعد اخرشم تیکت زده یه کد هفت رقمیه تروخدا بگین چیکار کنم چی شده بازیم؟

  280. سلام.خسته نباشید خواستم بگم  وقتی روی مپ جرف بدی نوشته شه بن میشی یا نه 
    بعد این که یک فردی در گلوبال نمیدونم چیکار میکرد همه وقتی صحبت میکردند میزد ./clear chat بعد همه نوشته ها پاک میشد
  281. سلام،من عضو یک کلن بودم،و کیک شدم،بعد از چند مدت میتونم دوباره وارد اون کلن بشم؟
    • پاسخ:

      معمولا 48 تا 72 ساعت 
  282. کلن کجابرم دارابگرد کجاواربزنم دارابگردکی دارابگرد چی دارابگرد کجادارابگرد
    موندگار
    30➕

    دارابگردلیدرمحمد
  283. ببخشید من  چند تاعرب الکی ریپورتم کردن کت بسته شده راهی برای بازشدنش هست 
    • پاسخ:

      باید صبر کنید معمولا 48 ساعت - بهتره زیادتوی گلوبال چت نروید - چون الکی ریپورت می دهند عده ایی -  و بازی اتوماتیک شما را بن می کند!
  284. من لیدر یه کلن بودم یکی از کولیدرها منو گول زد لیدرش کردم بعد منو کیک کرد نامرد راهی نیس که کلنو پس بگیرم ؟ خواهش میکنم جوابمو بدید 
    • پاسخ:

      خیر - راهی نیست - باید همون طرف شما  را لیدر کند دوباره
  285. ببخشید من از چت جهانی الکی بن شدم تا24ساعت بعد میتونم تو چت جهانی چت کنم؟
    • پاسخ:

      بله
  286. سلام خسته نباشید
     ببخشید من دو روزی میشه ایکس مود رو نصب کردم ...الان که وارد بازی میشه چند ثانیه تو بازی میمونه بعد بیرون میندازه ...مشکل از چیه...چه کار باید کنم تورو خدا کمک کنید
    • پاسخ:

      باید آپدیت کنید همه چیزو - کلش- ایکس مود +مودش - و روی اندروید 5 هم مشکل داره تقریبا + زبان گوشی هم انگلیسی کنید
  287. از یه کلن کیک شدم بعد اینواید دادم ریجکت کردن الان دوباره گفتن بیا تو کلن ولی جوین رو که میزنم میگه صبر کنید برای درخاست فرستادن به این کلن .پیام نمیره.باید چیکار کنم .اگه بن شده چند روز طولمیکشه تا درست بشه؟
    • پاسخ:

      حدود24 تا 48 ساعت
  288. سلام من لیدر کلن بودم کسی هم جز من تو کلن نبود لول کلن هم 4 بود.برادر دوستم حواسش نبود و گزینه لییو رو زد و از کلن خارج شدم.الان هم میخوام کلنم رو برگردونم باید چکار کنم راهی داره ؟ 
    • پاسخ:

      نه - نمیشه.
  289. سلام  من کلن دارم کولیدر من یکی از افراد رو کیک کرد الان میخاد برگرده نمیشه مینویسه بن شده چطوری برش گردونیم ممنون؟
    • پاسخ:

      توسط یکی از کولیدر ها دیگه INVITE بشه . یا یک 24 ساعتی هم بگذره

      اگر هم که بن شده باید صبر کنید تا مدت بن اون تموم بشه.
  290. سلام شما گفتین اگه ربات استفاده کنین در صورتی که تعداد اتک ها و سرعت اونا بالا باشه میفهمن.منظورتون از سرعت بالا در اتک ها چیه؟در ضمن شما خودتون از ریات استفاده میکنین یا نه؟به نظرتون از کجا ربات دان کنم
    • پاسخ:

      راهنمای آموزش راه اندازی ربات ها در سایت هست - بخوانیدش.
      بله من روی یک اکانت دیگه استفاده می کنم و نه روی اکانت و بازی اصلی ام.
      از همین سایت ما دانلود کنید.
  291. سلام من برای عوض کردن اکانت واسه 2روز بن شدم.2روز که تموم شد من رفتم توی بازی الآن 2روزه که وقتی میخوتم برم توی بازی ارور میده میگه(please try again.(1این برام ارور میاد باید چکار کنم.کمکم کنید ممنون.
    • پاسخ:

      بازی را دوباره نصب کنید
  292. دستتون به خاطر پاسخ درد نکنه فقط یه چیزی به جز اینوایت دیگه راهی نیستش ؟ مثلا نمیشه 3 یا 4 روز بعد از این که کیک شدم دوباره برم تو اون کلن ؟ لطفا پاسخ بدید منون
    • پاسخ:

      این هم میشه . قبلا می شد حالا شو با تغییرات جدید  نمی دونم.
  293. من تو یه کلنی بودم از اونجا کیک شدم میخوام دوباره به همون کلن برگردم نمیشه ارور میده میگه شما از این کلن بن شدید یعنی دیگه نمیتونم برگردم به اون کلن توروخدا جوا بمو بدید با تشکر
    • پاسخ:

      باید دعوتتون کنند و اینوایت شوید از طرف کولیدر ها یا لیدر 
  294. با سلام خدمت شما دوستان عزیزم بچه ها تنو خدا کمکم کنید چرا من هر وقت میم روی کلش مینویسه متوقف شد  کمک کنید به خدا دیونه شدم
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/
  295. ببخشید یه سوال دارم.باید توی چه سایتی برم که بتونم ربات کلش اف کلنز رو رایگان دانلود کنم؟؟؟؟.خواهش میکنم یه راه حل به من بگید.
    • پاسخ:

      قسمت سمت چپ سایت ما - قسمت ربات های کلش - در فهرست است
  296. سلام  بخشید  وقتی که بازی رو باز میکنم    میکه که کلش اف کلنمز شما متقوف شده است میشه راهنماییم کنی  ممنون میشم 

    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  297. سلام یبخشید من یه یوال داشتم 
    نمیدونم چرا گلوبال من هنش  افراد انگلیسی پیدا میشه و هیچ ایرانی توی آن نیست مگر اینکه شانسی 1 نفر باشه
    زیان کلشمم انگلیسیه
    مال هر کی رو نگاه میکنم همس توی گلوبالش ایرانی پیدا میشه لطفا اگه میشه راهنمایی کنید
  298. ببخشید من ورژن جدید رو نصب کردم الان اصلا لود نمیکنه. دیشب مشکلی نداشت، اما صبح لود میکرد و باز نمیشد الانم اصلا لود نمیکنه. ممکنه هک شده باشم؟
    • پاسخ:

      فکر نکنم - اشکال از گوشی تون هست احتمالا .
  299. سلام کلش من تا آخر لود میشه اما مپم رو نمیاره چرا چیکار کنم. لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      ورژن جدید بازی کلش را از سایت بگیرید و  نصب کنید
  300. سلام.من با بلواستکس بازی میکنم.چون با گوشیم نمیتونم صفحش 2/5 چشمم درد میگرفت.دو اکانت دارم یکی رو ولش کردم.موت یا ریپورت هم نشدم بنم نمیکنن؟
    • پاسخ:

      خیر
  301. سلام
    راه در اومدن از mute تو گلوبال چت چیه؟
    نمیشه ایمیلی،چیزی داد به سوپر سل که زود درت بیاره؟
    آخه 24 ساعت خیلیه :d
    • پاسخ:

      خیر - باید صبر کرد
  302. سلام
    من ربات زیاد میذارم
    1)احتماله بن شدن کلی اکانتم هست
    در ضمن اینو بگم تا حالا بن نشده اکانتم
    2)تا حالا کسی با ربات اکانتش کلا بن شده؟😢
    ممنونم از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      بله
      یک ماهه بن شده و شنیدم - کامل بن نشنیدم -
      چون بار اول یکماه بن میکنه و تکرار کنید - دائم بن میشوید.
  303. سلام من از ربات استفاده میکنم اما زیاد ازش استفاده نمیکنم مثلا موقعی که بیکار نیستم میزارمش رو ربات امکانش هست به صورت دائم بن شم.

    • پاسخ:

      استفاده زیاد و بالا بردن سرعت حمله - بله امکان بن برای بار اول به مدت یک ماه است و بار دوم دائم.
    • پاسخ:

      بله - امکانش هست.
  304. مهدی حسینی گروه

    سلام من از نرم افزار ایکس مود استفاده میکنم ایا احتمال بن شدنم چقدر است خواهشا جواب بدید
    • پاسخ:

      تا به حال کسی در این مورد بن نشده ولی به هر حال امکان بن شدن هم هست - پس احتیاط کنید
  305. Salm , man alan raftam toye ye klan daresh baz bod alan namitonam az klan dar biyam biron angar klan zarfiyatesh 50 nafare hame baham omadan 51 nafar shode klan hang karde kasiyam namitone chik kone khahashan rahnamayin konid mer30
    • پاسخ:

      نسخه جدید بازی کلش را که در سایت هست را نصب کنید و مشکلتون حل میشه.
  306. سلام من دو مشکل دارم 1 وقتی میخواهم بازی را سیو کنم مینویسه  کوکل پلی پشتیبانی نمی شود با سازنده تماس بر قرار کن 2 چت جهانی من به زبان اینکیلیسی اس و میخواهم فارسی کنم لطفا کمک کنید
    • پاسخ:

      اگه پشتیبانی نمیشه که باید گوشی را عوض کنید - glx اینجوری است معمولا

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/




  307. سلام خسته نباشی دادا این پیامو میده گوشیم ممکنه باز نشه نمیدونم 24 ساعت گذشته یا نه
    you have been banned
    your account has been banned for 2 days due to ownership verification . if you want to request ownership for this account. please contact us and mention this ticket number


  308. من بازیم به مدت دو روز بن شد به خاطر مپ غیر اخلاقی  امروز تموم میشه و مپ وارم هست و الانم تو واره اکانتم به نظرتون سوپرسل دوباره اکانتمو بن میکنه یا میزاره تا بعد وار عوضش کنم 
    ممنون میشم در اسرع وقت جواب بدید

    • پاسخ:

      در اسرع وقت عوض کنید ... وقتی وار تموم شد - یک مهلتی به شما خواهد داد برای تعویض
    • پاسخ:

      برای چند ساعت یا چند روز یا چند ماه و یا همیشگی احتمال بن شدن است !
  309. سلام
    اکانت من بخاطر اسمش به مدت دو روز بن شده و نهایتا اسمش رو عوض کردن به یک اسمی که من زیاد دوسش ندارم.توضیح بدم که اسم اکانت فحش نبوده فقط یک اسم نازیسمی گذاشته بودم .سوالم اینکه با توجه به اینکه اسمم اکانتمو یک بار عوض کردم همین اسم روش می مونه یا گزینه چنج نیمو فعال می کنن ؟الان تو بن بسر می برم!!
    • پاسخ:

      فکر نکنم موافقت کنن و نازیسم یکی از خط قرمزاشون هست ! بهتره اگه بازی تونو دوست دارید زیاد سربه سرشون نذارید - باید قبل از اینکه بن بشید در خواست تغییر نام می دادید که موافقت می کردند ولی حالا به سختی قبول می کنند.
      به هر حال شما در خواست تغییر نام را بدهید شاید قبول کنند
  310. منیه اکانت دارم که لولش104 و پنج بار ریپورت شدم میخواساستم بدون چند دفعه ریپورت بشم اکانتم بن میشه
    • پاسخ:

      مشخص نیست و چیزی در این رابطه زمانی  منتشر نشده  ولی بهتره سعی کنید ریپورت نشید!
  311. سلام من رو موت کردن  تو چت کلن باید چیکار کنم برگردم چند وقت طول میکشه. جواب سوالمو بدین. خواهش.
    • پاسخ:

      معمولا 48 ساعت
  312. سلام من لیدر یه کلنم چطور مى تونم چت ک تو کلن انجام شده رو به طور کلى پاک کنم
    • پاسخ:

      هنوز روشی پیدا نکردیم - یک سری کد هست که هنوز نمی دونم چی هست که می شه ...
  313. سلام، چطوری میشه در گلوبال چت ها را پاک کرد، شاید شما هم دیده باشید که بعضی وقت ها بعضی ادما چت را پاک میکنن با عنوانclear chat. خواهش میکنم روش اینکارا اگه بلدید به من یاد بدید.

    • پاسخ:

      اگه یاد گرفتیم - چشم !
  314. محمد مهدی

    سلام من بدلیل دادن فحش ریپورت شدم نمیشه کاری کرد که ریپورت نشوم
    • پاسخ:

      نه -
      گزارش شما توسط افرادی که در محیط چت هستند داده می شود و بازی شما را اتوماتیک بن می کند اگر گزارش دهنده ها 6 یا 7 نفر باشند
  315. سلام من به دلیل دو اکانته بن شدم اما ساعت نزده الان 2 هفتست اخطار از قبل هم نداده تر خدا بگو چکار کنم
    • پاسخ:

      خوب فکر نکنم دیگه اکانت تون باز بشه ! شاید یکیشون باز بشه  و معلوم نیست ! یک ایمیل بزنید و درخواست بدهید و اصلا مطمعنید  که به خاطر دو اکانته بودن  بن شده اید ؟
  316. با سلام. ببخشید من با لاکی پچر دوتا کلش ریختم امکان داره کلش اصلیم بلاک بشه؟ باتشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      داشتن دو تا کلش ممنوع است از نظر سوپرسل - ولی کسی تا به حال که بن نشده است .
  317. با سلام من دوتا اکانت دارم به جفتشون هم نیاز دارم  میخوام بدونم امکان اینکه بازی منو بن کنه چقدره و یا کسی تا حالا اینطوری بن شده و اگه بن بشه  میشه برش گردوند
    • پاسخ:

      فعلا  بن یی گزارش نشده در مورد داشتن دو تا اکانت .
      اگه اطلاعات بازی را داشته باشید - بله برمی گرده البته اگه بن توسط سوپرسل به خاطر کاری نشده باشید.
  318. سلام 
    من تا حالا به کسی فحش ندادم اما نمیدونم چرا هنگام چت صفحه گوشیم ابی رنگ شده  یعنی امکان داره بند شده باشم اما اصلا نمیتونم به بقیه برنامه هام دسترسی پیدا  کنم . یعنی امکان داره از کلن هم کیک شم  ممنون میشم خیلی مهمه ایناو بدونم
    • پاسخ:

      شما مشکل گوشی دارید اگر به دیگر برنامه ها یان هم دسترسی ندارید.
  319. با سلام 
    من همین مشکل برام پیش اومده صفحه گوشیم ابی رنگ شده و دو ساعته که نه میتونم بازی کنم نه به برنامه هام دسترسی پیدا کنم و انگار هنگ کرده الان باید چیکار کنم
    • پاسخ:

      به یک موبایل فروشی و تعمیرات مراجعه نمایید !
  320. سلام خدمت مدیر گرامی  و خسته نباشید

    سوال من اینه ک اگه ب طور مکرر در چت جهانی (گلوبال ) ریپورد بشیم
    مشکلی برای کلشمون پیش میاد ؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      ممکنه پیش بیاد - و بن شدن ها اتوماتیک است و ممکن است بازی طوری تنظیم شده باشد که بعد از ریپورتهای زیاد ، بن های طولانی تری شوید.
  321. چطوری میشه چتی که تو کلن انجام میشه رو پاک کرد؟ دیدم بعضی ها این کار رو میکننو این پیغام تو چت میاد و تمام چت پاک میشه :
    Clear char plz

    • پاسخ:

      نمی دونم ....
    • پاسخ:

      باید ببینید کاپ شما و شرایط شما با قوانین اون کلن می خوره و اگه نمی تونید یعنی شرایطشو ندارید
  322. سلام استفاده از نرم افزار ضد اتک باعث بن شدن میشود یا نه؟ لطفا جواب بدید
    • پاسخ:

      تا به حال کسی بن نشده ولی زیاد هم آنلاین باشید ، خوده بازی شما را مدت کوتاهی در حدود چند ساعت بن می کند
    • پاسخ:

      باید پیدا بشه - حروف بزرگ و کوچک را امتحان کنید - آپدیت هم انجام بدهید برای بازی لازم است.
  323. slm khaste nabashi....agha man mikham clan  ke behem moharefi shodaro peyda knm amma harchi search mikonam nmishe bayad chikAR  KNM????
    • پاسخ:

      تگ کلن را بگیرید که با # شروع میشه و یک شماره است در قسمت سرج می زنید و کلن پیدا میشه
      مثلا تگ کلن ما 2YVCR9UG# که بزنید کلن ایران پیدا می شه
  324. من برای دو روز بن شده بودم ولی حالا دوروز گذشته و هنوزآن بن نشده ام.چه کنم؟
    • پاسخ:

      باید صبر کنید و بعضی مواقع بیشتر طول می کشد .
  325. سلام ،توی راهنمای بازی نوشته اگر اعضای کلن فحاشی کردن از پروفایلشون اسکرین شات بگیرید و برای ما بفرستید ، اما دقیق ننوشته از کجا میتونیم اون عکس رو ارسال کنیم ، اگه راهنمایی کنید  ممنون میشم
  326. سلام ی نفره منو هک کرده همیشه رو مپمه رمز جیمیلمم عوض کرده میخواستم ببینم اگه من رمزمو عوض کنم و به سوپرسل ایمیل بذم بگم میخوام کلشم رو ی جیمیل دیگه کانکت کنم اون از مپم میره بیرون یا نه؟  و در ضمن اگه میشه متن انگلیسیه تقییر جیمیل رو هم برام بنویسید ممنون میشم 
    • پاسخ:

      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
      ایمیل جدید ..........................
  327. سلام خسته نباشید
    من بار اول تو گلوبال بخاطر دعوا ریپورت شدم در واقع من داشتم جدا میکردم اما منم ریپورت کردن و به مدت 24 ساعت از گلوبال جهانی بن شدم حدود 1ماه بعد به خاطر ارسال و کپی کارکترای تکراری مثل clear chat ریپورت شدم حالا نمیدونم کسی منو ریپورت کرد یا خود سوپر سل منو ریپورت کرد البته تو اون گلوبال همه با من دوست بودن و کسی حرف بدی نزد نمیدونم چطور ریپورت شدم باز به مدت 24 ساعت از گلوبال جهانی بن شدم.
    حالا سوال اول: اگه بار دیگه این اتفاق بیافته باز 24 ساعت بن میشم یا نه کلا از گلوبال جهانی بن میشم برای همیشه؟
    سوال دوم: در صورت تکرار احتمال داره از بازی کلا بن بشم یا به صورت یک مدت؟
    ممنون میشم جواب بدید.
    • پاسخ:

      خوب ممکنه بن بشید . و این بن ها اتوماتیک و تعریف شده است و ممکنه سیستم چت آنها طوری طراحی شده باشه که مثلا بعد 3 بار بن یک هفته بن یک ماهه شوید و یا سه ماهه و یا دائم .
      دقیق این روش و طراحی و برنامه ریزی را نمی دانم - بهتره احتیاط کنید
  328. سلام من نمیتونم سینگ بشم چکار کنم فقط میچرخه اون دایره وسط ولی سینگ نمیشه قبلا بازی سینگ کردم لود نمیشه بازی
    • پاسخ:

      ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید.
  329. سلام لطفا جواب منو سریع بدین من 2 اکانت دارم میخواستم به اون یکی اکانتم وصل بشم که اصلا وصل نمیشد فقط اون دایره میچرخید برای همین بازی پاک کردم تمام حسابامو از تو گوشی پاک کردم اومدم دوباره وارد بازی بشم ولی وقتی جیمل وارد میکنم اصلا سینگ نمیشه نمیدونم چکار کنم ایا باید به سوپرسل میل بفرستم ممنون میشم جوابمو بدین
  330. سلام.من وارد یه کلن شدم که نمیشه از توش لفت داد وبیرون اومد.اصلن قسمت my clan نشون نمیده لطفا بگید چیکار کنم.ممنون
  331. خدایی مریض زیاده شانس نداریم ی مشت لات مجازی ریختن کلش توهین ب دوستان نباشه ولی بچه زیاد شده تو کلش ..گلوبالش ک چرت شده همه همدیگرو ریپورت و موت میکنن فقط همیننو بلدن ی سوال هیچ راهی نیس ک از ریپورت زود تر از موعودش ازاد شیم؟؟
    • پاسخ:

      نه - بعضی بن ها اتوماتیک است و شخص بن نمی کند - بهتره زیاد توی محیط چت گلوبال نروید 
    • پاسخ:

      پاک نمیشه - با چت های ذیگه که میشه -با پیام های دیگه پاک میشه ...
  332. با عرض سلام و خسته نباشید.ی سوال داشتم که سوالم اینه .من دوتا اکانت دارم و قبلا هم ی کلن داشتم که به دلایلی حذفش کردم و تو اون کلن یکی از کولدر هام ی ایمل زد که من اون ایمیل رو خیلی احتیاج دارم اون وقت میشه من ی اکانتم رو بزارم تو اون کلن و فقط هم خودم هستم تو اون کلن و اون ایمیل پاک نشه ؟باتشکر
    • پاسخ:

      بله البته اگه ایمیل های جدید دیگه نیاد - چون با اومدن ایمیل های جدید اون ایمیل هی پایین میره و بعد از مدتی حذف میشه
  333. سلام . اقا لطفا کمک کنین من بن شدم اما نمیفهمم دلیلش چیه هیچ کاریم نکردم فقط زبان بازیو گذاشتم روی العربیه چون لوت بهتر میده حالا این اخطارو بن رو میده:((((  your account has been banned for 2 day due to offensive layout . repeated offenses could lead to a permanet ban of your account.
    • پاسخ:

      نقشه تون نامناسب طراحی شده ! مثلا با دیوارهاتون یک فحش نوشتید و طراحی کردید !که سری بعد دائم بن می شید !
  334. توی آپارات  یه نفر با ایکس مود گیم سرباز ها رو بی نهایت کرد و من  هم شاهد بودم همون نفر هر هفته یه فیلم برای آپارات میفرستاد.چجوریه که بن نمیشه من خودم یه نرم افزار هک دارم ولی جرات نمیکنم ازش استفاده کنم ولی بعضی ها راس راس راه میرن و هک میکنن.چرا بن نمیشن؟
    • پاسخ:

      اون اتک ها آزمایشی است و چیزی هم ثبت نمی شه که سوپرسل بن کنه و همه می تونن - نحوه آموزشش هم در سایت گذاشتیم
  335. سلام. 1دلیل اینکه نیم ساعت از بازی بن میشی چیه 2چجوری میشه گزارش تخلف یه گیمر رو به شرکت سوپرسل داد
    • پاسخ:

      حتما زیاد آنلاین بودید
      از طریق ایمیل و با عکس گرفتن و یا ریپورتش تو چت
  336. سلام خسته نباشید. تو گوشیم 3تا اکانت هست ک میخوام یکیشو حذف کنم. چطور باید حذفش کنم؟  و اگه دوتا بمونه واسم مشکلی پیش میاد؟ ممکنه بن شم؟
    ممنون میشم اگه جواب رو برام ایمیل کنی
    • پاسخ:

      هر بازی روی یک جیمیل سیو میشه ... و بازی حذف نمی شه از روی جیمیل - شما میتونید اون جیمیل را که بازی میخواید از روی آن حذف بشه از توی گوشیتون حذف کنید
  337. سلام . ممنون بابت مطالب مفیدتون. میخواستم ببینم وقتی یکی فحش میده باید کلی نقطه بذاریم تا حرفاش بره پایین. یه کد میزنن چت کلن پاک میشه. میشه او کد رو بهم بگین؟
    • پاسخ:

      اون کد را نمیدانم ! ولی فکر کنم روی گوشی های ios  این کار بشه ...
  338. ترو خدا کمک کنید تا بتونم دوباره کلش بازی کنم من از نرم افزارهای هک زیزیادی استفاده و اخرین قصد شروع دوباره بازی داشتم ینی اکانت دوم الان تنها راهی که مونده درخواست پشیمانی به سوپر سل هست؟برای من اصلا لود نمیشه میشه یا کلا از بازی محروم شدم
    • پاسخ:

      بستگی داره شما چه کاری کرده باشید ! که بن شده اید.
       شاید هم بن نشده باشید و ایراد نرم افزاری باشد - بازی را پاک کنید و نرم افزارهای به اصطلاح هک را هم پاک کنید - گوشی را ریستارت کنید و بازی کلش جدید را دوباره نصب کنید.
  339. چطور چت ها رو یعنی چت های حال حاضر و قدیمی رو پاک کنم لطفا نکته به نکتش رو بگید بدون اینکه از بازی بیام بیرون و دوباره برم داخل؟
    • پاسخ:

      راه حلی پیدا نکرده ام هنوز - می تونید با نوشتن کلمات و زدن اینتر چت ها ی با کلمات بد را به پایین هدایت کنید تا کم کم از صفحه محو شوند.
  340. سلام لطفا به من کمک کنید  من میخوام برم تو بازی میره تو بازی صدا داره اما نه حرکت میکنه نه تصویر میاد قفل میشه میشه توضیح بدین
    • پاسخ:

      بازی را دوباره نصب کنید و مشکل حل نشد بیشتر  ایراد به گوشیتون برمی گرده و باید یافایلهای اضافی را پاک کنید و یا ریست فکتور کنید
  341. سلام جدیدن با استفاده از نرم افزار ایکس مود در حمله واقعی جای طله ها معلوم می شود و همین طور در وار ها . می خواستم بپرسم امکانش هست فیلم اتک هامون و سوپر سل بازرسی کنه چون اگه این کار و بکونه به طور قطع موتوجه میشه که از ایکس مود استفاده شده سوال من این تا حالا کسی به این دلیل بن شده که به شما گفته باشه ؟
    • پاسخ:

      فعلا کسی به خاطر این برنامه بن نشده است.
  342. سلام
    من خیلی وققته است که بازی میکنم و در  کلن های دویستای ایران هستیم چند وقت پیش یکی اومد یه فحش داد رفت و بعد از آن به همه ی هم کلنی هایمان به جیمیلشون یه ایمیل از طرف سوپر سل اومد.که بن شدید.به خواطر بی اادبی ولی  من کارهایی که گفتید به هم کلنی هام گفتم کردند بازیشون درست شد واقعا ازتون ممنونم:-)
    • پاسخ:

      موفق باشید
  343. سلام تو قسمت نوار چت میشه به کسی حمله کرد یا نه؟ اگه میشه لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟
    • پاسخ:

      خیر !
  344. من اپدیتش کردم.وقتی میرم توش لودینگه اصلا اصلا پر نمیشه.کلش اف ایرانو هم دارم.تو رو خدا کمکم کنید.خواهش میکنم.یکبار هم سر گوشی امتحان کردم اومد.ولی فقط یکی دو ساعت تونستم بازی کنم.فردا که رفتم توش لودینگه پر نمیشد.
    • پاسخ:

      کلش آف ایران چیست دیگه ؟!؟!اگه از این کلش های دستکاری شده است - بهتره که استفاده نکنید آنرا پاک کنید و این نسخه خارجی ما را نصب کنید - زبان گوشی را هم انگلیسی کنید و گوشی را روشن خاموش کنید یکبار ...

      دانلود ورژن جدید بازی ( اردیبهشت 1394 ) - آخرین ورژن بازی





  345. سلام خیلی ممنون از شما من چند ساعت پیش داخل بازی یک دفعه بازی هنگ کرد و من رفتم بیرون الان از اون موقع میرم داخل بازیبازی لود میشه و صدای آهنگ بازی هم میاد ولی تصویر بازی نمیاد چیکارش کنم چند دفعه هم بازی رو از اول آوردم و لود کردم ولی نمیاد لطططفا کمکم کنید خیلی ممنون 
    • پاسخ:

      میتونید علت را بپرسید، ایمیل بزنید به سوپر سل
  346. سلام ، با دوستام توی کلن چت میکردیم که یهو کل کلنمون هنگ کرد ، یعنی صفحه ثابت موند و دیگه کاری نتونستیم بکنیم ، از بازی هم که اومدیم بیرون دیگه نتونستیم وارد بازی بشیم، لودینگ پر شد ولی داخل بازی نرفت با فیل تر هم امتحان کردیم نشد، توی کلنمون نه بی ادبی کردن نه در توضیحات کلن چیز بدی نوشتیم میتونید کمکمون کنید،، ممنون
  347. سلام خوبین من نمی تونم وارد بازی بشم یعنی وارد بازی میشه وقتی به gmail ام سینگ میشم از بازی میندازه بیرون مشکلش چیه چیکار می تونم بکنم؟؟؟
  348. من تو سرچ کلن,رفتم داخل کلن (تاتشی) وارد کلن شدم کلشم گیر کرد هر کارم کردم اکانتم درست نشد حتی بازی رو پاک کردم دوباره نصب کردم بازم درست نشد.بعد داداشمم رفت تو همون کلن ببینه قضیه چیه اونم اکانتش مثه من شد.توروخدا بگین چی شده؟یعنی بن شدم؟ من که کاری نکردم بن شم.
    در ضمن توصیه میکنم هیچ کس تو این کلنی که گفتم نره رفتی با اکانتت خداحافظی کن.:-(
  349. سلام 
    شخص دیگری از ایمیل من برای بازیش داره استفاده میکنه باید چیکار کنم که از ایمیل من استفاده نکنه. 
    آیا پسوردمو عوض کنم درست میشه ؟ (یعنی بازیش بن میشه)
    • پاسخ:

      پسورد را عوض کنید و اگه باز مشکل بود باید به ساپورت بازی ایمیل بزنید و بگید
      some one hacked my gmail but i could change my password but he is still in my game , can u please kick him out of my game

      و باید اطلاعات بازی را بدونید که در جوابتون این ها را ازتون می خواهند :
      + ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻞ ﺟﻴﻤﻴﻞ ﻭ ﺑﺎﺯﻯ ﻫﻚ ﺷﺪﻩ در ﻛﻠﺶ ﺁﻑ ﻛﻠﻨﺰ !
  350. سلام ممنون از توضیح مفصل شما متاصفانه برای بار دومه که از چت عمومی بازی بن شدم.خیلی از کاربرای بازی هدفشون بازی نیست الکی ریپورت میکنن سوال من اینه ایا این تداوم و تکرار بن شدن از چت عمومی از گلوبال میتونه باعث بن شدن طولانی مدت از بازی بشه؟ اگه آره آیا راهی هست بتونم جلوی بن شدن دایمو بگیرم یا حداقل ثابت کنم بن شدنم بخاطر ابله بودن بعضی از کابراست؟ ممنون
    • پاسخ:

      اینطوری که مشخص است چت ها بوسیله ریپورت - افراد را بن می کنند - و سوپرسل هم این محیط ها را براساس ریپورت تنظیم کرده که مثلا 10 نفر ریپورت کنند شما بن می شوید اتوماتیک ! و اگر هم پینگلیش و یا فارسی تایپ می کنید - دیگه بدتر ! چون استفاده از زبان ناشناس هم باعث بن شده می شود ! افراد مریض در چت گلوبال زیاد هستند که ریپورت می کنند - بهتر است از محیط های چت دیگر استفاده کنید برای درد و دل ! و شما تا بیایید اثبات کنید که صحبت هایتان خوب بوده - یک ماهی بن می مانید تا اثبات کنید ! این محیط ها هم صعودی مدت بن شان بالا می رود و زیاد بن شوید - خطرناک است !
  351. سلام. خسته نباشید. تشکر که جواب بچه هارو با حوصله و دقیق میدهد. آقا من  تو گلوبال ی بار دیدم ب بنده خدا این عبارت رو نوشت و کل چت ها پاک شد. اما بچه های گلوبال همچنان بودن و صحبت میکردن. اما من هر وقت فحاشی میبنم و میخوام چتارو پاک کنم عبارتو میزنم اما پاک نمیشد. عبارته این بود. clear chat// 
    آیا همینو تایپ میکرده طرف یا چیز دیگه مینویشته اما بعد ارسال به این شکل در میومده؟؟  ممنون میشم راهنماییم کنین. 
    • پاسخ:

      دقیق نمی دونم چکار می کرده - بعضی کارها  را البته میشه با گوشی های آیفون انجام دادو یک سری چیز ها را با آن تعریف کرد . و ممکنه از یک برنامه خاص استفاده می کرده است.
  352. سلام ببخ شید لطفا سوال منو جواب بدین من با دوتا دستگاه بازی میکنم اونم روی یه اکانت  ایا ممکنه بن بشم یکش رو بلو استکس و اون یکی دستگاه اندرویده

    • پاسخ:

      امکانش کمه ... ولی به هر حال هر چیزی ممکنه اتفاق بیفته و خود من هم مدتهاست اینطوری بازی می کنم و ملیونها نفر دیگه هم همینطور و هنوز گزارشی نرسیده که بن بشوند.
  353. سلام. من یکروزی هست کخ می رم تو بازی کلش لوادینگ پرمیشه ولی صفحه سیا میشه و ازلازی میادبیرون چه کار کنم
    • پاسخ:

      کلش را اگه سیو هست پاک کنید - گوشی را ریستارت کنید - گوشی  زبانش را انگلیسی کنید و نسخه جدید  کلش توی سایت را نصب کنید.
  354. امیررضا جوکار

    سلام من تبلت glx tab get دارم که گوگل پلی رو پشتیبانی نمیکنه اگر بازیم پاک شد چکار باید بکنم؟
  355. سلام,توروخدا جواب بدید,من یهو بی دلیل طوری شده که وقتی بازی لود میشه یهو از بازی میپره بیرون,یعنی حتی یک ثانیه هم کلنم بالا نمیاد
    • پاسخ:

      بازی را پاک کنید اگه سیو هست و گوشی را روشن خاموش کنید  زبان گوشی را انگلیسی کنید و و ورژن جدید کلش که در سایت  هست را دانلود و نصب کنید
  356. ببخشید برای من تصویر اول میاد
    من فحش ندادم نمیدونم چرا اینطوری شده چیکار باید بکنم ?
    • پاسخ:

      در بعضی موارد یک عده بیکار ، در گلوبال جمع می شوند و الکی ریپورت می کنند افراد را که باعث میشه اتوماتیک بن شوید - باید صبر کنید و کمتر توی چت گلوبال بروید ...
  357. نامرد یکی کیکم کرد . خیلی ناراحتم.64جم زدم تا تونستم یه کلنو بسازم .گولم زد که لیدرش کنم که دوستاشو بیاره . هیچ دوستی نداشت. لیدرش کردم که دوستاشو بیاره. گفت بعد از اون لیدرت میکنم.کیکم کرد.

    نمیشه به سوپرسل بگین بنش کنه. برا تلافی.بخدا داره دستو پاهام میلرزه نمیتونم بنویسم. یه کاری بکنین برا تلافی.

    ناااااااااااااااااااااااامرد.

    • پاسخ:

      متاسفانه - چون با رضایت این کارها انجام می شه ، سوپر سل اقدامی نمی کنه - می تونید یک کلن جدید بسازید و احتیاجی به جم نیست !
      به هر حال خدا را شکر که در بازی برایتان این اتفاق ها افتاده و این یک تجربه می شه براتون که به همه اعتماد نکنید و محتاطانه تر در این دنیای بی در و پیکر قدم بردارید !
  358. امتحان کردم. مثلا یکما دوماه یکبار مجبورم از اول نصبش کنم. اما تا حالا خیلی وقته که این اتفاق نیوفتاده.فقط دوبار تا حالا اینکار رو کردم.ایران کلش همون هک فقط فارشیس.چند درصد ممکنه روی تبلت مشکلم حل شه؟

    ببخشید هی سوال میکنم.

    • پاسخ:

      حل می شه ... باید یک بالا و پایینش کنید - و جیمیل را در تبلت سینک کنید و بعد وارد بازی شوید - ورژن جدید بازی را هم نصب کنید
  359. اینتر نتمون پرسرعته.مهم نیست چند روز دیگه تبلت میگیرم.ایا روی تبلت سامسونگ تب4همچین اتفاقی میفته؟ایران کلش رو داشتم. یک روز که بازی کردم دیدم باز ارور کانکشن ارور میده. ورژن جدیدو نصب کردم نمیرفت توش ارور کانکشن ارور میداد.درصورتی که هم اینترنت پرسرعته هم کلش معمولی هیچ اروری به غیر از ارور سرور و همون مشکله که بهتون گفتم مجبورم از اول نصبش کنم نمیده.
    • پاسخ:

      می تونید روی یک سرویس دهنده دیگر اینترنت هم امتحان کنید و این هم مهمه ... اون ایران کلش رو نمی دونم چیه ؟ اگه از این بازی های هک شده است ایراد مربوط به سروراشون است - ولی بازی کلش ممکنه هر از چند گاهی علامت آنتن بیاد روی صفحه بازی - ولی کمتر ارور می ده ...
      یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم تست کنید و گوگل را در گوشی تون یکبار دیگه دستی سینک کنید 
      با تبلت جدید احتمالا مشکلتون حل میشه و اگه نشد احتمال قوی به خاطر اینترنته -  این سرویس دهنده اینترنت تون را عوض کنید.
  360. فقط تنها یکبار شده که بعد از این اتفاق وقتی نصبش کردم همون لول بودم و هیچی از جاش تکون نخورده بود.قبلا این اتفاق می افتاد.اما الان نمیوفته. یکبار هم ارور سرور داد.
    • پاسخ:

      اینترنت تون ضعیفه حتما ... بازی را یک نیم ساعتی به حال خودش رها کنید تا شناسایی شوید - و پنجره لود بازی شه - یک ف ی ل ت ر شکن هم وصل شوید - بازی را سعی کنید سیو کنید و ببینید گزینه گوگل پلاس بازی سبزه ...
  361. من بعضو وقت ها واسم یه مشکل پیش میاد.وقتی میرم تو بازی خود به خو میاد بیرون.مجبورم از اول نصبش کنم.اگه بتونید مشکل رو حل کنید ممنون میشم.باتشکر.

    • پاسخ:

      اشکال از گوشی هست - اگه قبلا اینجوری نبوده باید گوشی تون را ریست فکتوری کنید ... قبلش بازی را سیو کنید ...می تونید نسخه جدید بازی را هم که در سایته تست کنید -
    • پاسخ:

      در این مورد پاسخی درست نمی دهند - یا همون اول بازی که لود می شه زمان را می نویسند - یا اینکه باید صبر کنید تا خودشون بن را بردارند.
    • پاسخ:

      بستگی داره - یا خودشون اول بازی اعلام می کنند - یا اینکه چیزی نمی گن - یک روز - یک هفته - یک ماه - دائم ! قانونی نگفتند جایی در این مورد ...
  362. سلام
    توی کلن کولیدر یه پیام داد توش شکلک داشت ، بعدش پیامو که داد حدود سی نفر از پنجاه نفر کلن پیاماشون قفل شد . یعنی روی پیام میزدی بازی قفل میکرد . شما میدونین چرا ?
    بعد به سوپر سل از داخل بازی پیام دادم گفتم که این مورد اتفاق افتاده . جواب داد بازیو پاک کن دوباره نصب کن
    گفتم این کارو کردیم درست نشده
    حتی یه نفر با بلواستکس هم زده ولی نشده ! 
    به هرحال درست نشد
    بعد داشتم بازی میکردم یهوبازی قفل کرد مثل همون که روی پیام میزنی
    اومدم بیرون ، میرم تو لودینگ میاد کامل لود میشه ولی بعدش هیچی نمیشه . پیامم نمیده اصلا هسچی نمیشه . همینطوری رو لودینگ میمونه . کاملم لود میشه ها
    نظرتون چیه ?
    بعد این پیامرو که کولیدر داد همه مشکل پیدا نکردن ! چند نفر پیامشون راحت باز میشد . ممنون میشم اگر راهکاری دارین ارائه  بدین که سریع درستش کنم
    به زور یه کلن لول پنج پیدا کردم ، نرم کیکم میکنن ! ممنون
    • پاسخ:

      نسخه جدید کلش را باید نصب کنید
      - نسخه جدید بازی کلش را دانلود و نصب کنید - قبلی را اگه سیو هست پاک کنید.
      شما باید اول بازی را پاک کنید اگه سیو هست - گوشی را ریستارت کنید - زبان گوشی را انگلیسی کنید و این نسخه جدید را نصب کنید

      ورژن جدیدتر بازی کلش آف کلنز منتشر شد 

  363.  ببخشید من داشتم اکانتمو میفروختم یکسری ها ادم های که جنبه نداره منو سری فروش اکانت ریپورت کردن و دلیلی مهمی نبوده برای همین میگم اگه دفعه ی بعدی ریپورت بشم کلا اکانتم بسته میشه چون کاری نکرم و الکی ریپورتم کردن
    • پاسخ:

      وقتی یک بار ریپورت می شید - دفعه بعد مدتش طولانی تره - و بسته به کاری که کردید و یا می کنید ممکنه دائم بن بشید و یا موقتی و چند روزه - معمولا سوپرسل در اخطارش می نویسه که اگر یکبار دیگه مثلا این کار را بکنید ، دائم بن می شوید. به هر حال مشخص نیست و قانونی مشخص نکرده اند.
    • پاسخ:

      خوب ممکنه - بسته به این داره که چکار کنید - یک روز - یک هفته - یک ماه - سه ماه و دائم ممکنه باشه - خوب شما اگه اکانتتون را دوست دارید ، کاری کنید که ریپورت نشید ....
  364. سلام خسته نباشین، من داشتم تو گلوبال چت میکردم تا اینکه یه عرب از من پرسید که ایرانی هستم منم گفتم اره بعدش یه اتفاقی افتاد حالا تو گلوبالم نوشته تا 24 ساعت نمیتونم چت کنم، باید چکار کنم؟ یعنی بعد از 24 ساعت درست میشه؟ اخه من که چیزی نگفتم
    • پاسخ:

      بله - حتما فحش دادید ! از اینجور مسائل پبش میاد - یا شاید ریپورت شدید توسط اون شخص و دوستاش ... درست میشه ولی سعی کنید تو گلوبال نرید زیاد -
  365. سلام به من هم ticket number دادن و دو روز بن شدم. اموزش رو هم خوندم اما متوجه نشدم میشه راهنماییم کنید همینجا لطفا.
    جایی واسه وارد کردن تیکت نامبر نیست که.
  366. سلام به مدیریت محترم سایت.من یک بار از xmodgame استفاده کردم و الان نزدیک یک هفته هست که نمیتونم وارد بازی بشم و وقتی بازی را اجرا میکنم رو لودینگ میمونه و پر نمیشه تورو خدا کمکم کنید راهنماییتون رو به ایمیلم بفرستید
    • پاسخ:

      بازی را پاک کنید - گوشی را ریستارت کنید - نسخه جدید بازی کلش را نصب کنید 7.65.5 ورژن جدید
  367. سلام خسته نباشید دوست عزیز من دونات میدادم یعنی تند تند کلن عوض میکردم رک پر میکردم در میومدم رفتم تو یه کلن کلش هنگ کرد کلن در اومدم دوباره رفتم لودینگ پر میشه صدا هم میاد ولی تو لودینگ میمونه بالا نمیاد ممنون میشم کمکم کنید؟بنظرتون بن شدم؟!
    • پاسخ:

      ورژن جدید بازی که در سایت هم هست را نصب کنید مشکل حل میشود.
  368. سلام خسته نباشید دوستان من جاسوسی کلن مقابل میکردم تو وار چندتاهم فوش دادم برگشتم رفتم چند کلن دگ دونات پر کردم بعد کلش هنگ کرد,بیرپن اومدم حالا هرکاری میکنم نمیره تو,تو لودینگ میمونه خواهشا کمکم کنید چکار کنم با تشکر
    • پاسخ:

      باید ورژن جدید بازی را نصب کنید .. اینجا ..
  369. دوست عزیز در ابتدا جا داره تشکرکنم از پاسخگویی سریعتون.
    اما مشکل من اینه که یهو بازیمو بن کرده و هیچ تیکت نامبری هم نداده.
    نه تو بازی نه تو ایمیلم
    ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      ایمیل بزنید بگید

      I am the owner of the account
      اسم اکانت و لولتون بنویسید
      Why am I banned? Please help me

      ایمیل clashofclans.account@supercell.com به این ایمیل بفرستید.

      البته در بعضی مواقع تیکت نامبر هم نمی دهند.
  370. سلام .من بعلت دزدیده شدن تبلتم و بازی کردن دزده با سوپر سل مکاتبه کردم و در نهایت من و 2 روز بن کردن اما هیچ کدی به هیچ جا بهم نداده.میشه راهنماییم کنید که چه کنم؟؟؟؟
  371. ببخشید آنقدر ازت سوال میکنم متن من باید این باشه:
    I am tho ownerof the account amir80kamy@gmail.com level 40
    Whey am I banned?please help me

    حالا میشه بگی این رو کجای سایت بنویسم؟منضورم سایت سوپرسله.
    واقعا ازتون ممنونم شما اولین سایتی هستید که جواب من رو دادید.من خیلی کلش را دوست داشتم.
    • پاسخ:

      I am the owner of the account
      اسم اکانت و لولتون بنویسید
      Why am I banned? Please help me
    • پاسخ:

      جواب دادیم.
  372. سلام.تورو به خدا کمکم کنید. 
    من نکیدونستم با ۲اکانت بن میشم. الان باید چی کار کنم من ۲اکانت داشتم و الان بن شدم .
    بعد از مدتی بازی من برمیگرده؟
    • پاسخ:

      بستگی داره ... باید به سوپرسل ایمیل بزنید و نگید دو اکانت داشتید - بپرسید چرا من بن شدم و به چه علت و چند روز؟
  373. سلام من فقط ی سوال رادم ک خیلی ذهنمو مشغول کرده خواهشا جواب بدین.
    چرا بعد از اپدیت جدید کلش کلمه داعش قیلتر میشه...؟؟
    من احساس میکنم تکست های گلبوبال از طریق ی سرور ایرانی چک میشن خواهشا جواب بدین
    ممنون
    • پاسخ:

      فکر نکنم که ایران کنترل کنه .. اگه هم فی ل ت ر میشه ، کاره خوده سوپرسل است
  374. سلام یه سوال مهم جدیدا ربات کلش اومده اون چه جوره  ممکنه باعث بن شدن بشه عایا کسی تا حالا به خاطر  ربات بن شده که شما مطلع شده باشید
    • پاسخ:

      سرعت اتک بالا باشه و کسی ریپورت بده و زیاد استفاده بشه - بله بن میشید
  375. من قبلا بازیمو رو یه جیمیل سیو کردم ولی به خاطر دلایلی اونو پاک کردم و یادم نمیاد که چی بوده.الان لول بازیم خیلی بالا اومده و میخوام رو جیمیل جدید سیو کنم امکانش نیست.چیکار کنم تا اون جیمیل حذف بشه و بتونم رو جیمیل جدید سیو کنم,
    • پاسخ:

      باید به سوپرسل ایمیل بزنید تا ایمیلتون را عوض کنند - طبق آموزشهایی که در سایت گذاشتیم
    • پاسخ:

      نسخه قبلی را پاک کنید - جدید ش را نصب کنید - با ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید - نشد به سوپرسل ایمیل بزنید
  376. سلام بر شما دوست عزیز.

    من یه مدتی پیش خواستم ربات بازی کلش اف کلنزو بگیرم ولی یجا خوندم که امکان بن شدن اکانتم وجود داره میخواستم  بدونم استفاده از رباط باعث بن شدنه اکانتم میشه یا نه؟؟

    • پاسخ:

      زیاد استفاده بشه و سرعت حمله بالا باشه ، بله امکان بن هست
  377. سلام
    ما تویه کلن هستیم که هیچکدوم از بچه ها نمیتونیم وارد بازی بشیم توی لودینگ میمونه و فقط اونایی که اپل آیدی دارن میتونن وارد شن. میشه علتشو بدونم؟
  378. سلام
    من اکانت م رو سیو کردم بعد سیو دوبارخ رفتم که بازی کنم 
    بازی لود شداماپیام امد که بازی متوقف شده الن 9روزه که میخوام وارد بازی شم این پیغام رو بهم میده
    لطفا اگه کسی راه حلی داره به من بگه فقط به جی میلم
    mohammadkeyghobadi@gmill
  379. سلام من تویه کلن رفتم دگه نمیتونستم بیام بیرون بعدش کلا بازی قفل کرد من واز بازی انداخت بیرون دگه بازیم بالا نیومد پاکیدم دوباره نصب کردم اکانت و پیدا میکنه ولی لود نمیشه
  380. سلام من تازه رفتم تو یه کلن ،دیگه نمیتونم از اون کلن بیام بیرون وقتی روی مای کلن میزنم که لفت بدم گوشی خراب میشه مجبور میشم از بازی بیام بیرون ،از بچه های کلن پرسیدم میگن واسه ما هم همین اتفاق میفته.
    لطفا بهم بگین چطوری باید از اون کلن بیام بیرون؟؟؟
  381. ببخشید باز مزاحم میشم. ولی بازی بمن اصلا اجازه ورود به بازیه کلش رو نمیده که بخوام ایمیل بزنم. تو جیمیلم هم هیچ پیغامی برای اینکار ندادن. من این تیکت نامبر رو هیچجا نمیتونم استفاده کنم. و یه سوال دیگه که نوشته 2روز بازیتون بن هست. بعده این دو روز چه اتفاقی میوفته؟؟ ممنون از راهنماییه خوبتون
    • پاسخ:

      ایمیل ها در آموزش که داده ایم نوشتیم ... این دو روز برای این است که صاحب اکانت اگه هست اون هم پیدا بشه - بعد بازی باز میشه ... و اتفاق خاصی نمیوفته
  382. اقا من رمز جیمیلمو ینفر دزدیده بود و ایمیل زدم به شرکت سوپرسل و با خبرشون کردم که بازیمو رو یه جیمیل دیگه انتقال بدن. اما بازیمو بن کردن و نشته تا دوروز بن هست تا اینکه مالکه حقیقی پیدا بشه. یه کد به اسمهticket number هم داده. نمیدونم حالا کده رو کجا وارد کنم کجا برم. لطفا کمک کنید
  383. سلام من اون ایمیلی که شما فرمودین به سوپرسل بفرستم در رابطه به مشکل لودینگ الان یه ایمیل بعد دو روز اومده میشه لطف کنید بفرمایید در جواب چی بگم؟ متن ایمیلHow happy were you with our service
    • پاسخ:

      چیز مهمی نیست  مساله اینه که به سوپرسل اعلام کردید که مشکل دارید  و باید متتظر ماند
  384. سلام من وقتی میرم تو بازی لودینگ که 
    پر میشه بازی رو می بنده میتونه اکانتم بن شده باشه

  385. سلام ، کلن ما هم همین مشکل رو داشته و از دیشب  بازی لودینگش پر میشه ولی باز نمیشه و صداش میاد فقط. برای رفع مشکل چه ایمیلی بفرستیم و به چه آدرسی؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدید.
  386. سلام.من تو چند روز اخیر رفتار مناسبی تولوبال نداشتم و احتمال میدم که ریپورت شده باشم.
    بازی رو که باز میکنم لود تا اخر میره اما وارد بازی نمیشه
    ایا داعم بن شدم؟:(
  387. با سلام من دو روزه ایکس مود گیم رو نصب کردم ممکنه بن بشم یا اصلا نشم  و به مدت چند روز مشه که بنم کنن؟

    • پاسخ:

      امکان بن شدن هست ، ممکنه برای همیشه بن شوید و یا چند روز بن شوید ، زمانش مشخص نیست . با این حال هنوز گزارشی هنوز از بن شدن به خاطر استفاده از این نرم افزار نرسیده است.
  388. سلام ببخشید من چطور بازی رو از گوگل پلی دانلود کنم اخه وقتی میرم تو برنامه گوگل پلی قسمت دانلود کلش غیر فعاله و نوشته this item not available your contry
    با فیلتر شکنم رفتم نشد میشه راهنمایی کنید ممنون
    • پاسخ:

      این برای اونایی نوشتم که دسترسی به گوگل پلی دارند ، ایران فعلا تحریم است . صبر کنید مشکل حل می شود ، ایمیل بزنید به سوپر سل مطابق آنچه که نوشتیم .
  389. سلام از کجا بفهم هک شدم لطفا برام بگو یا میل بزن ممنو من یه بار رفتم تو یه سایت واسه ورود به سایت ازم آدرس ایمیل با رمز مو خواست من دادم بهش رفتم تو سایت مطالعه کردم اومدم بیرون مشکلی نداره واسه هک شدنم ممنون
    • پاسخ:

      اگر دیدید که هنگام ورود به بازی اجازه ورود به بازی ندارید ، هک شده اید ، و یا اگر تنظیمات بازی به هم خورده است و یا جم هایتان خرج شده و ... رمز خود را عوض کنید ، یک مطلب هم در این باره در سایت هست.
  390. سلام من یه مدته که وقتی میرم تو بازی تا نصف پر میشه بعد یهو ازش میاد بیرون؟ینی دلیلش چی میتونه باشه و چه کار کنم که اینطوری نشه در ضمن کلش رو ۲ نفره بازی میکن.
  391. سلام اعضای کلن ما نمیتونند وارد بازی بشند یعنی نوار صورتی تا آخر پر میشه حتی صداهم میاد ولی وارد بازی نمیشه چیکار کنیم؟؟کلا بازیو پاک کنیم،؟؟
  392. اقا کلن دوسم 22 نفر بودن بعد اپدیت جدید اکانت هیچکدوم از اعضای اون بازی و بالا نمیاره به هر گوشی هم جیمیلشونو میزنیم اخر لودینگ میمونه و باز نمیشه...میتونن کلن هم بن کنن؟ چیکار باس بکنیم؟

  393. سلام من ورژن جدید کلش رو نصب کردم بعد از پر شدن قسمت لودینگ وارد بازی نمیشه و میره بیرون مشکل چیه میشه راهنمایی کنید

    • پاسخ:

      Delete میشه ! اگه کار ناپسندی توش انجام شده باشه ... و برای سوپر سل هم اون کار ناپسند تایید شده باشه.
  394. سلام من و هم کلنی هام دو روزه که نمیتونیم وارد بازی بشیم loading پرمیشه ولی بعدش از بازی میاد بیرون ممکنه بن شده باشیم لطفا" جواب بدید ممنون
    • پاسخ:

      اول یک نسخه دیگر از کلش را از گوگل پلی نصب کنید و قبلی را پاک کنید ...
      نه ! این یک مشکل از سوپر سل است ، ایمیل بزنید بهشون و مشخصات کلن و ... را بدهید تا مشکل را حل کنند.
    • پاسخ:

      احتمالا ایرادی از سرور های کلش است ، صبر کنید احتمالا درست می شود.
      یک نسخه جدید از بازی را از گوگل پلی نصب کنید و قبلی را پاک کنید
  395. دوباره سلام میگم من این کارا رو کردم پاک کردم موبایلم ریستارت کردم نصب کردم با فیلتر شکن رفتم توش ولی بازم تا اخر پر میشه صدا میاد ولی بازی اجرا نمیشه
    • پاسخ:

      شاید ایراد از سویس دهنده اینترنت تون باشه ، با یک isp دیگر امتحان کنید . اگه گوشی دیگه ایی هم دارید امتحان کنید ، ببینید شاید ایراد از گوشیتون باشه ، اگه نشد چاره ای نیست باید به سوپرسل ایمیل بزنید و مشکلتون را بگید ، شاید ایراد از اونطرف باشه و مشکلتونونو حل کنند.
      یک نسخه دیگر از بازی کلش را از گوگل پلی نصب کنید و قبلی را پاک کنید ...
  396. چرا اعضای کل کلن ما نمی توانند وارد بازی شوند . هیچ اروری هم نمی آید.لودینگ تمام میشود و صدای بازی می آید ولی در آخر تصویر لودینگ است. ممنون اگه میشه هر چه زود تر جواب بدین
    • پاسخ:

      یک نسخه دیگر از بازی را از گوگل پلی نصب کنید و قبلی را پاک کنید ...
  397. با عرض سلام ما در کلن black swan  از امشب بازی loadingesh پر میشود اما صدا می اید اما بازی اجرا نمیشود این چه مشکلی دارد یعنی مال کل شخصی که تو کلن بودیم اینجوری شده باید چیکار کنیم؟
    • پاسخ:

      یک نسخه دیگر از بازی را از گوگل پلی نصب کنید و قبلی را پاک کنید ..
      ممکنه یک باگ تو بازی باشه - به هر حال شما بازی را پاک کنید - گوشی را ریستارت کنید - بازی را دوباره نصب کنید - با ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید.
  398. سلام
    من متوجه شدم شخصی ک اکانتمو ازش خریدم هنوز بازی میکنه با اکانت در حالت Disconnect البته
    رفتم و اطلاع رسانی کردم و گفتن اکانت شما به مدت دو روز بن هستن تا رسیدگی شود و برای اینکه مطمئن بشیم شما این درخواست رو دادید کدی ک بهتون دادیم رو برای ما ارسال کنید ....

    تا اینجا مشکلی نداره و من کد رو دارم اما اون کد رو چطور و از کجا براشون بفرستم ؟(خودش قسمتی برای وارد کردن کد نداره)
  399. سلام دوست عزیز من بیخودو بی جهت از کلش بن شدم یعنی از طریق اپل ایدیم یعنی اگه اپل ایدیمو روی هر دستگاهی بزنم حالا فرقی نداره گیم سنتر یا حساب اپل یا ایکلود اون شخص دیگه نمیتونه بازی کنه مگه اینکه گوشیشو ری استور (فلش) کنه،نوشته دلیل:bot منم دقیقا منظورشو از بات نمیفهمم ٣١ روز هم بن کرده منو با اکانت ٢.٣ نفر نامه فرستادام اما جوابی نیومد
    • پاسخ:

      شما از این روبات هایی که به جایتان کلش بازی می کنند ، احتمالا استفاده کرده اید.
  400. سلام خسته نباشید،ببخشید من وقتی میخوام کلن رو سیو کنم به قسمته ستسنگه بازی میرم و گوگل پلاس و میزنم بعد میگه گوگل سیتینگو میخواد و گوگل مارکت و باز میکنه ولی گوگل مارکت ارور نتورک رو مبده از یه جا دیگه گوگل ستسنگو دانلود کردم ولی بعده نصب انفورچنتلی میده و ارور میده و باز نمیشه،چطور باید سیو کنم بازیرو و چرا گوگل سرویس ارور میده و کار نمیکنه ممنون
    • پاسخ:

      از جاهای معتبر دانلود کنید
      مطمئن شوید که گوشی تون گوگل پلی و گوگل پلاس را ساپورت می کند و آنها روی گوشی نصب میشود.
  401. اگه بن شدیم میخوایم به سوپرسل بگیم پشیمون هستیم به انگلیسی چی باید بنویسیم بطور دقیق؟
    • پاسخ:

      فایده ندارد ، خودشون بعد یک مدت رفع بن می کنند!
  402. سلام.ببخشید من دو روزه از ایکس مود گیم استفاده میکنم و با خواندن مطلب شما اونو حذف کردم .... ممکنه که اکانتم بن بشه؟؟؟ ممنون
    • پاسخ:

      بله ، هر چیزی ممکنه 
  403. ببخشید من بازی کلش رو روی کامپیوتر نصب کردم ولی ی مشکلی داره وقتی وارد بازی میشم صدای بازی میاد و حتی تو خود بازی هم میره ولی تصویرش نیست لطفا کمکم کنید یعنی بخاطر چیه؟؟؟؟کارت گرافیک یا چیز دیگه اگه کمکم کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      آخرین نسخه بلواستکس را دانلود کنید و نصب کنید .
      کارت گرافیک خودتون را هم آپدیت کنید.
    • پاسخ:

      می تونید به ساپورت بازی ایمیل بزنید و بپرسید، بعضی مواقع هم هنگام ورود به بازی،  اول بازی ،  علت بن را می نویسد.
    • پاسخ:

      تا به حال کسی به خاطر استفاده بن نشده ،ولی هر چیزی ممکن است.
    • پاسخ:

      خوب اگه بن شدید و برای بار اولتون بوده یک مدت زمانی بن تون می کنند بستگی داره ، ممکنه 3 روز یا یک هفته یا یکماه ... به هر حال باید صبر کنید و کاری نمی تونید بکنید !
  404. ببخشید من Clear data هم زدم بازیم دوباره نصب کردم اما وقتی میرم تو بازی  لودینگش پر نمیشه  رو دستگاه دیگه تست کردم بازی باز میشه   این مشکل از زمانی که از نرم افزار داشتن دو اکانت نصب  کرده بودم اتفاق افناده الانم دیگه اون نرم افزارو ندارم
  405. سلام ببخشید من الان بن شدم نوشته برای چت کلن هستش که بن شدی میشه توضیح بدی چی کار کردم تروخدا سریع جواب بدین مرسی
    • پاسخ:

      احتمالا در چت توهین یا فحاشی کرده اید و اگر افراد در چت ریپورت دهند کلش آف کلنز چند روزی شما را بن می کند و سپس دوباره اکانت شما آزاد می شود به هر حال چند روزی باید صبر کنید تا مدت تنبیه شما سپری شود. و در صورت تکرار اکانت شما برای همیشه بن می شود.
  406. من از نرم افزار داشتن دو اکانت اسفاده کردم بعد که حذفش کردم میرم تو کلش  اون لودینگش پر نمیشه نتمم خیلی قویه پیغامیم نمیده که اکانتم بن شده چیکار کنم ؟
    • پاسخ:

      بازی را پاک کنید و  دوباره نصب کنید یا با یک فیل ت ر ش کن  امتحان کنید یا از ستینگ موبایل Clear Data بازی کلش را بزنید.
  407. سلام.  من نمیخوام کلا چت ها رو ببینم یا بهم برسه.  چیکار باید بکنم؟اگه جوابو ب ایمیلم بفرستین ممنون میشم
    • پاسخ:

      غیرفعال نمی شود !می تونید روی آن کلیک نکنید !
  408. سلام،از دیشب وارد اکانتم نمیتونم بشم،برای مدت حدود یکهفته اس که xmodgames نصب کردم،وقتی رو ایکون کلش کلیک میکنم یه صفحه سیاه میاد و اتفاقی نمیفته و وارد بازی نمیشه،ممکنه بخاطر ایکس مود بن شده  باشم ؟ایا اگه بن بشیم هیچ پیغامی نمیده سیستم؟موندم چه کنم برای بازیمم خیلی زحمت کشیدم ممنون میشم راهنمایی ام کنین
    • پاسخ:

      فکر نکنم به خاطر  ایکس مود باشه ... ممکنه ایراد از دستگاهتون  باشه clear data کلش آف کلنز را بزنید... ، بازی و همچنین ایکسمود را پاک کنید و دوباره نصب کنید ، مشکلتون حل می شه انشاالله! ، بازی قاط زده به قول معروف ... البته ایکس مود  را نصب نکنید  بعدش.
    • پاسخ:

      جوابی ندهید ! سریعا اون شخص رو report و سپس  mute کنید ، با کلیک کردن روی اسمش در منویی که باز می شود، خود شرکت سوپرسل رسیدگی می کند اگر تعداد نفرات ریپورت دهنده بیشتر از 7 نفر شوند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای