آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

انتخاب بهترین نقطه حمله به دهکده حریف

آموزش های بازی

انتخاب بهترین نقطه حمله به دهکده حریف

ساختن یک ساختمان از همان پایه باید از روی اصول و قاعده درست ساخته شود در غیر اینصورت همانند برج پیزا کج بالا می رود ! حمله به دهکده حریف هم به همین صورت است که اگر در ابتدا از سمت مناسب و صحیح حمله نشود تا آخر حمله دیگر این اشتباه جبران ناپذیر است و طعم شکست را خواهید چشید ! مگر اینکه شانس بیاورید و در صورت عدم کسب لوت مناسب حداقل جایزه حمله را کسب کنید،اینبار نکاتی را در مورد نقطه صحیح شروع حمله به دهکده حریف را به شما آموزش خواهیم داد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

حمله شما به دهکده ها بنا به استراتژی است که خودتان بعد از تماشای آن دهکده تعیین می کنید و ما به انوع استراتژی نخواهیم پرداخت و در مطالب قبل استراتژی های مختلف معرفی شده است و فقط سعی خواهیم کرد بهترین نقطه حمله به دهکده حریف را معین کنیم که ارتش ما با آسیب کمتری روبرو شود که معمولا می توان نقطه ضعف دهکده نامید و ارتش خود را بتوانید به مرکز دهکده که معمولا هدف ما است برسد.

انتخاب نقطه حمله از کدام طرف ؟

اولین چیزی که در نگاه اول به مپ دهکده حریف باید تعیین کنید این است که آیا نقشه این دهکده متقارن است یا خیر! برای تعیین این تقارن باید نوع چینش ساختمان های دفاعی آن نگاه کرد و همچنین دیوارهای آن را بدون ساختمان های دفاعی در نظر گرفت.

نقشه کاملا متقارن

تقارن بودن نقشه ها گاهی باعث می شود که بتوان جای بمب ها و تله ها و تسلاهای مخفی را تا حدودی هنگام حمله تشخیص داد و این امر هنگامی کارآمد است که بخواهیم از چند طرف با فاصله زمانی های مختلف حمله کنیم.

نقشه صد در صد نا متقارن

بیشتر نقشه های نامتقارن باعث سردرگمی حمله کننده می شود و حدس زدن جای تله ها و بمب ها و تسلاهای مخفی قدری مشکل است و همچنین برای تحلیل نقشه نیز زمان زیادی از ما می گیرد ، البته بیشتر در هنگام کلن وار.

تصمیم حمله شما به یک دهکده بستگی دلایل مختلفی دارد :

1. پیدا کردن یک نقطه دسترسی خوب برای حمله نیروها که شکل قیفی به خود بگیرند.

2. به چه چیزی حمله شود (قهرمانانی که دفاع می کنند ، توپخانه عقاب ، ایردیفنس یا کلن کسل).

شماره (2) خیلی مهم است و بیشتر به این مساله خواهیم پرداخت و نقطه هایی که باید برای حمله به این تجهیزات تصمیم صحیح را گرفت.

شما باید همیشه به قویترین ساختمان دفاعی حریف برسید که بیشتر در دسترس است و همچنین در همان ابتدا نیروهای شما برای این تصمیم قوی و سالم هستند و نیروهای تانک مانند شما که عملکرد سپر را دارند باید پیشروی بسوی این ساختمان ها هدف خود قرار بدهند به این شکل شما خسارت کمتری خواهید دید و مسیر را برای دیگر نیروهای ضربه زن قوی ولی کم جان باز خواهید کرد و سریعتر به هدف خواهید رسید.بنابراین تصمیمی که باید برای حمله بگیرید با توجه به مطلب گفته شده باید بدین صورت اولویت بندی شود :

1. توپخانه عقاب (Eagle Artillery)

2. ضد هوایی (اگر قصد حمله با نیروی هوایی را دارید)

3. کلن کسل (منظور نیروهای داخل آن است)

4. قهرمانانی که در حالت دفاعی از دهکده حریف هستند. (مخصوصا ملکه کماندار)

5. برج های جهنمی (Inferno Tower)

حمله به ...

شما با نگاه کردن به نقشه حریف باید در ذهن خود یک پیشنمایشی از آنچه که بنظرتان اتفاق می افتد را طراحی کنید تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید تا پیروز میدان باشید ، که در ادامه من تقریبا این مساله را توضیح خواهم داد که در دیگر تصمیم گیری هایتان هنگام حمله موثر باشد.

هنگامی که به این نقشه حمله کنید و نیروهایتان را پیاده کنید اگر از سمت پایین نقشه (ساعت 6 نقشه) حمله کنید ، بسرعت توپخانه عقاب فعال شده و حملات چکشی و مهلک خود را آغاز می کند ....

اگر حمله از سمت بالا نقشه (ساعت 12 نقشه) آغاز شود ، ملکه کماندار و همچنین نیروهای کلن کسل آن قسمت را پوشش می دهند و نیروهایم تخت حمله آنها قرار می گیرد !

و همینطور برای خودمان قسمت های مختلف نقشه دهکده را تحلیل می کنیم و نقاط قوت و ضعف نقشه را می سنجیم تا بهترین نقطه حمله را با توجه به استراتژی حمله و نیرو هایمان پیدا کنیم .

امیدوارم که توانسته باشم منظورم را به شما رسانده باشم و آن ذهنیت شما را برای تحلیل نقشه ها ، آماده کرده باشم - برای حمله موفق به یک دهکده باید آن را سبک و سنگین کنیم و همینطور بدون تصمیم گیری صحیح به آن حمله نکنیم و فقط هدفمان پیاده کردن گله ایی نیروها از یک سمت و تماشای حرکات آنها نباشد ! اولویت بندی حمله ایی که کردیم بنا بر قدرت ساختمان های دفاعی باید ...

توپخانه عقاب (Eagle Artillery)

همیشه باید سعی کنید این ساختمان را در ابتدای کار از کار بیاندازید در غیر اینصورت حملات چکشی و مهلک خود را شروع می کند و باید بتوان از سمتی حمله کرد که نیروهای ما با کمترین هدفگیری این ساختمان به آن برسند و نابودش کنند و در این نقشه بهتر است از سمت بالا به آن رسید و روبرو شدن با نیروهای کلن کسل و ملکه کماندار برای رسیدن به آن بهتر است تا حمله از پایین که بسرعت این ساختمان فعال می شود !

ضدهوایی

اگر شما قصد حمله با نیروهای هوایی مثل بالن و دراگون و ... را داشته باشید باید اولویت شما نابودی ایردیفنس ها باشد و نزدیکترین ایردیفنسی که به آن می توان رسید و آنرا از کار انداخت. بیایید نگاهی به نقشه زیر بیاندازیم و هدفمان حمله هوایی به این دهکده است :

حمله های هوایی باید سریع و همراه با نابودی سریع ایردیفنس باشد تا ضربه کمتری به نیروها وارد شود و بتوان به پیروزی قاطع رسید ، در این نقشه اگر از سمت پایین حمله کنیم ما عملا نیروهایمان تا قبل از رسیدن به مرکز دهکده نابود شده و خودمان را هدف آتش مرگبار ایردیفنس ها قرار می دهیم و خسارت ناچیزی را هم وارد می کنیم ! در این نقشه بهتر است از دو طرف راست و چپ به دهکده حمله شود تا بتوان ایردیفنس بالا چپ و ایردیفنس پایین راست را بسرعت نابود کرد ، چرا که اندکی به لایه اول دهکده نزدیکتر می باشند و بقیه ساختمانها هم بسرعت نابود می شوند .

کلن کسل ...

در کلن وارها ، کلن کسل نقش عمده ایی را در آن ایفا می کند ، نابودی نیروهای داخل کلن کسل باعث می شود که تمرکز بهتری داشته باشیم و در استراتژی حمله مان بهتر عمل کنیم ، با پیدا کردن شعاع کلن کسل و فریب آن سعی کنید در همان ابتدای بازی نیروهای داخل آن را فریب داده و بیرون بکشید و همزمان با درگیری با آن با استفاده از طلسم سم و نیروهای ارزان قیمت تر خود مانند بربر و آرچر آنها را نابود کنید ، البته استراتژیهای قدرتمندی مانند حمله فول دراگون معمولا احتیاجی به خالی کردن کلن کسل نمی باشد و در همان زمان حمله ، نیروهای کلن کسل هم بدون ایجاد مزاحمت از بین خواهند رفت البته در حملات مولتی پلیر که برای کسب لوت انجام می دهید ، خالی کردن کسل مهم نیست و معمولا دیگر نیرویی در داخل آن پیدا نمی شود مخصوصا از کاپ های 4000 به بالا که دهکده قدرتمند است.

دفاع از دهکده توسط قهرمانان حریف ...

اگر شما ملکه کماندار را دیدید که در خارج از دهکده در حال محافظت است و بیرون دهکده هم قدم می زند ، اولین کاری که می کنید حمله به آن است !

اغلب شما در استراتژی هایتان یک حمله انتحاری به آن را انجام می دهید !

برج های جهنمی ...

اگر در دهکده حریف برج های جهنمی است و به آن دسترسی در همان لایه های اولیه دهکده را دارید باید سعی کنید که نیروهایتان را خطی پیاده کنید  با استفاده از طلسم های خشم آنها را به سرعت نابود کنید چرا که در برابر آنها طلسم های شفا دهنده و هیلر ها بی اثر است و به نیروهایتان اگر در زیر آتش اینفرنو قرار بگیرند ، سلامتی آنها به نیروهایتان تاثیری ندارد و باید فقط سعی در نابود کردن اینفرنوها داشت باشید . اما اگر این برج های جهنمی در میانه دهکده است برای متوقف کردن چند ثانیه ایی از آنها و رسیدن به آنها ، تنها از طلسم انجماد استفاده نمایید و آن را هنگام حمله همراه داشته باشید ، اگر اینفرنوها نزدیک به هم باشند و با یک طلسم انجماد ، هر دو آنها پوشش داده می شوند ، خیلی خوب است و یک طلسم انجماد می تواند هر دوی آنها را لحظاتی از کار بیاندازد در غیر اینصورت اگر اینفرنوها فاصله دار از یکدیگر باشند باید دو طلسم انجماد داشته باشید.

اجازه بدهید دو نمونه از چگونگی نحوه تحلیل حمله به اینفرنو را در مثال های زیر برای شما بیاوریم :

مثال یک : اگر من از سمت جنوب غربی نقشه حمله کنم هنگام رسیدن به اینفرنو باید با نیروهای کلن کسل هم مقابله کنم و حتی اگر نیروهای کسل را هم خالی کرده باشم ، باز خود ساختمان کلن کسل ، نیروهای ما را برای نابودی آن معطل می کند و در لحظه باید از طلسم انجماد استفاده کنم.

مثال دو : اگر من از سمت پایین دهکده حمله کنم ،قبل از رسیدن به برج جهنمی (اینفرنو تاور) باید با ملکه کماندار درگیر شوم و قدرت نیروها هم تحلیل می رود و در اینجا باید بعد از ملکه کماندار با طلسم انجماد - اینفرنو را متوقف کنم .ترجیحا حمله از سمت راست بهتر بنظر می رسد و سریعتر به اینفرنوی بدون ساختمانهای قدرتمندی که لیست کرده بودیم ، خواهیم رسید.

البته همانطور که گفتیم هدف ما ایجاد ذهنیت تحلیل شما از نقشه هنگام حمله است و ما قصد تشریح و چگونگی حمله به این دهکده را نداریم و می خواهیم ، قاعده بازی و تحلیل نقشه هنگام حمله را درک کنید ، چرا که ممکن است هر کسی نسبت به این نقشه با توجه به استراتژی مد نظر خود یک تحلیل دیگر داشته باشد.

توجه داشته باشید که ده ها استراتژی مختلف برای حمله به دهکده ها وجود دارد و اگر از یک استراتژی خود مطمئن نیستید ، از دیگر استراتژی ها استفاده کنید و متکی به یک استراتژی خاص نباشید.

انتخاب بهترین نقطه حمله

شما همیشه باید بهترین نقطه حمله را در ذهن خود پیدا کنید که کمترین تلفات را می دهید و سپس از میان استراتژی ها یک را برگزینید که فکر می کنید موفق خواهید شد و نقشه دهکده حریف با آن شکست می خورد ، انواع طلسم ها مثل زلزله ، پرش و دیوارشکن ها معمولا برای شکستن لایه اول دهکده بکار می روند تا نیروها وارد دهکده حریف شوند و موقعیت های فراوانی را می توانید ایجاد و استفاده کنید باید نقطه ایی را پیدا کنید که توسط آن بتوانید کلیه دهکده را در دست داشته باشید و به آن ضربه بزنید.

نتیجه گیری

امیدوارم که بیان این مطالب شما را گیج نکرده باشد! هدف فقط یک بیان کلی بود که یک کلشر باید آنها را رعایت می کرد تا با اعتماد به نفس بیشتری حمله کند ، همیشه ده ها راه مختلف برای نفوذ به یک دهکده وجود دارد و باید با تمرین های بیشتر به آنها دست یافت و این برای همه یکسان است چه کسانی که کاپ بالایی دارند و چه کسانی که در ابتدای راه هستند.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

.
.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای