آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲

حمله به بیس هایی که منطقه مرگ دارند

آموزش های بازی

حمله به بیس هایی که منطقه مرگ دارند

منطقه مرگ ها یک ویژگی در بعضی از مپ ها هستند که ممکن است شما غالبا با آن ها روبرو شده باشید. این مناطق به این منظور در مپ قرار داده میشوند که از فونل زدن به یک نقطه خاص جلوگیری شود که اغلب این نقاط معمولا تاون هال یا وسط مپ هستند. معمولا از تاون هال 9 به بعد بازیکنان این منطقه مرگ را در مپ خود بوجود می آورند تا مخزن اکسیرسیاه خود یا تاون هال را از دسترس حمله کنندگان دور قرار دهند. بسیاری از بازیکنان هنگام اتک وار یا اتک عادی وقتی با این بیس ها روبرو میشوند از اتک زدن به این بیس ها میترسند و بیخیال اتک میشوند اما حقیقت این است که حمله به چنین بیس هایی بسیار راحت است و درصورتی که از قوانین ابتدایی حمله به اینجور بیس ها پیروی کنید به راحتی میتوانید آن بیس را 3 ستاره کنید. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۱

راهنمای محدوده دید نیروها

آموزش های بازی

راهنمای محدوده دید نیروها

تمام نیروهایی که در بازی توانایی این را دارند که  از یک مسافت خاص شلیک کنند یک محدوده دید دارند اما تمام آن ها در یک چیز مشترک هستند. آن ها نیروهایی حمایت کننده خوبی در اتک ها هستند و خسارت زیادی را میتوانند وارد کنند. در این مطلب به شما آموزش میدهیم تا با دانستن محدوده دید هر نیرویی بتوانید اتک خود را مدیریت کنید و نتیجه بهتری بگیرید.به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۲

بهترین نقشه های TH8 تا TH11 - آوریل 2017

نقشه های بازی

بهترین نقشه های TH8 تا TH11 - آوریل 2017

نقشه های جدید مخصوص دهکده از تاون هال 7 تا تاون هال 11 ماه آوریل 2017 (فروردین 1396) - که شامل نقشه های Farming و Clan War می باشد در این مطلب برای شما آورده ایم . اما قبل از آن حتما مطلب استفاده صحیح از مپ های اینترنتی را که برایتان قبلا آورده بودیم ، مطالعه کنید (اینجا کلیک کنید) و بعد از آن از نقشه هایی که برایتان در ادامه مطلب آورده ایم ، بصورت صحیح آن استفاده نمایید.

۱

فارمینگ ( تاراج ) بدون هیروها یا با هیروهای ضعیف

آموزش های بازی

فارمینگ ( تاراج ) بدون هیروها یا با هیروهای ضعیف

هیروها بسیار قوی هستند و بیشتر وقت ها فرق بین پیروزی و شکست را ایجاد میکنند. این موضوع از یک طرف برای ما خوب است، چون ما وقت و منابع زیادی صرف آپگرید کردن هیروها می کنیم. ولی از طرفی ما به هیروها نیاز شدیدی داریم. یعنی با آنها بسیار قوی هستیم و بدونشان بسیار ضعیف. این ها دلیلی شد تا من استراتژی های مختلفی رو برایتان به نمایش بگذارم تا در زمانی که هیرو هایتان در حال آپگرید شدن است، استفاده کنید. پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰

پیداکردن بهترین ترکیب نیرو برای شما

آموزش های بازی

پیداکردن بهترین ترکیب نیرو برای شما

ترکیب نیروهای زیادی وجود دارد که شما میتوانید از آنها در اتک های خود استفاده کنید. اگر شما مطمئن نیستید که از چه ترکیبی برای اتک زدن استفاده کنید به این دلیل است که شما درمیان هزاران ترکیب مختلف نیروها برای اتک زدن قرار گرفته اید و نمیدانید که کدام ترکیب بهتر است. هرترکیبی مخصوصا در فیلم های یوتیوب ادعا میکنند که بهترین ترکیب هستند و تضمین میکنند که به راحتی با آن ترکیب میتوانید اتک خوبی بزنید. اما حقیقت این است که شما باید متوجه بشوید که کدام ترکیب نیرو میتواند شما را به هدفی که به دنبال آن هستید برساند. بعد از آن است که شما میتوانید یک ترکیب مناسب را پیدا کنید و شروع به تغییر دادن آن کنید تا بتوانید ترکیبی که با میزان توانایی شما همخوانی داشته باشد پیدا کنید. این چیزی است که در این مطلب ما به آن میپردازیم تا به شما کمک کنیم تا ترکیب درست را برای خودتان پیدا کنید. اگر از ترکیب درست در اتک های خود استفاده نکنید اتک شما ناموفق خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۱

راهنمای پیدا کردن لوت – دید زدن لوت در دهکده ها

آموزش های بازی

راهنمای پیدا کردن لوت – دید زدن لوت در دهکده ها

وقتی به دنبال فارمینگ و غارت منابع هستید و دهکده های با لوت بالا را سرچ میکنید به دهکده هایی برمیخورید که با دارای لوت بالایی هستند و وسوسه میشوید که به آن ها حمله کنید اما سوال مهم این است که آیا حمله کردن به این دهکده مقرون به صرفه هست یا خیر. در این مقاله به معرفی راهی میپردازیم که توسط آن میتوانید بدون اینکه تمام نیروهای خود را بکاربگیرید و با تنها استفاده از تعدادی از نیروهای خود میتوانید لوت بالایی را کسب کنید . پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۳

بهترین میزان کاپ براى فارمینگ

آموزش های بازی

بهترین میزان کاپ براى فارمینگ

اینجا هدف اصلى ما فارمینگ هست نه یک حمله کامل ، من در اینجا مى خواهم به شما نشان بدم که چطور میزان کاپ هایى که دارید ارتباط مستقیم با base هایى که روبرو مى شوید دارد میزان کاپ هاى شما اثر بزرگى بر روى فارمینگ دارد، به ادامه مطلب مراجعه نمایید

۳

دوبله انیمیشن Clash A Rama

فیلم و تیزر بازی

دوبله انیمیشن Clash A Rama

دوبله اختصاصی انیمیشن کلش راما از گروه هنری ساند داب

سرپرست گویندگان: اشکان سرمد | گویندگان : محمدرضا فصیحی نیا، علیرضا اوحدی، میترا امرایی، مهدخت کریمی، وفا باقری،| صدابردار: عرفان دهره صبح،| صداسازی و طراحی صدا: کانال مهندسی و طراحی صدا در آپارات،| صداگذار و اصلاح تصویر : پویان ظفریه

برای دیدن فیلمهای دوبله شده به ادامه مطلب مراجعه نمایید. حتما ببینید!خنده

چندرسانه ای