آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

راهنمای آپگرید تله ها در پایگاه سازنده

بمب Bomb تله فنری Spring Trap

راهنمای آپگرید تله ها در پایگاه سازنده

تله ها می توانند روی طیف حمله دشمن اثرگذار باشند و اثرگذاری حمله دشمن را کمتر نمایند و آن را مهار کنند.بنابراین لازم دیدیم که برای آن یک راهنما تهیه کنیم که به شما کمک کند و با توجه به اینکه خود من هم از این راهنما استفاده کردم و نتیجه خوبی از آن گرفتم ، بنابراین برای شما هم آنرا آورده ام ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

قبلا در مطالبی در مورد چگونگی آپدیت تله ها مطالبی نوشته بودیم که در زیر لینک آنرا آورده ایم . این مطالب برای دهکده اصلی نوشته شده بود و برای اینکه سردرگم نشوید این مطلبی که در حال حاضر مطالعه می کنید مربوط به پایگاه سازنده می باشد.

*همچنین بخوانید :


چگونه تله ها را در پایگاه سازنده آپگرید کنیم؟

آپگرید کردن تله‌ها مانند آپگرید کردن تسلای مخفی است یعنی زمانی که در حال آپگرید آن هستید ، برای دشمن و بازدید کنندگان دیگر دهکده شما قابل دیدن است  و همچنین اثرخنثی دارد و هنگام حمله دشمن  آسیبی به دشمن وارد نخواهد آورد.

مساله دیگر اینکه اکثرا تله ها متقارن چیده می شوند و هنگامی که یک تله برای حریف شما مشخص می شود ، حدس زده می شود که تله ایی دیگر نیز متقارن آن قرار داده شده است و در واقع تله های خود را برای حریف آشکار کرده اید! پس سعی کنید اگر تله ها را متقارن قرار داده اید ، هنگام آپگرید تله در حال ارتقاء را در گوشه ایی دیگر از دهکده خود قرار دهید تا جایگذاری تله ها حدس زده نشود.

بعضی از تله ها می توانند برای پایگاه سازنده شما زمان دفاع خطرناک باشند:

+Spring trap – تله فنری
+Push trap – تله فشاری
+Mines – بمب‌ها

در بیشتر موارد حریف که جای تله را حدس می زند ، و به جای اینکه دسته نیرو ها را رها کند فقط یک نیرو را رها کرده و تله شما را غیرفعال می کند.

آیا ارتقاء تله ها ارزشی دارند ؟

آیا ارتقاء تله ها ارزشی دارند؟

آیا ارتقاء تله ها ارزشی دارند؟

آیا ارتقاء تله ها ارزشی دارند؟

آیا ارتقاء تله ها ارزشی دارند؟

آیا ارتقاء تله ها ارزشی دارند؟

ببب

آیا ارتقاء تله ها ارزشی دارند؟

ابتدا باید بگوییم که در حالت کلی آپگرید کردن هیچ‌کدام از تله‌ها بی‌تاثیر در حمله دشمن نیست ، بعضی بسیار مهم  هستند و حتما باید در اولین زمان آنرا آپگرید کرد و یا بعضی از تله ها هم وقتی که کارگر بیکار و‌ زمان و منابع اضافی داشتید زمان آپگرید تله ها خواهد بود .

حالا بیایید به بررسی انواع تله‌ها بپردازیم

Mine – بمب‌ (در حالت زمینی)

بمب در حالت زمینی باعث می شود که نیروی دشمن پرتابی به عقب داشته و آسیبی به نیروها در آن منطقه می شود که بمب ها در مقابله با نیروهایی که‌ دارای سلامتی HP کمی هستند با آسیب دیدن آنها و سپس به کمک ساختمان دفاعی‌ شما زمان لازم برای نابودی آنها کمتر خواهد شد.
توجه داشته کنید زمانی که‌ بمب‌های خود را آپگرید کنید آسیب رسانی بیشتر می شود ، ولی پرتاب به عقب آنها تغییری پیدا نخواهد کردبنابراین آپگرید بمب‌ها فقط در مقابله با نیروهایی که دارای سلامتی HP کمی هستند خیلی به شما کمک خواهد کرد.
بیایید با هم نیروهایی که بیشترین وحشت و آسیب پذیری را از بمب دارند را بررسی کنیم که عبارتند از  بربر خشمگین ، آرچر زیرک ، بمبر و کنون کارت

بربر خشمگین مقابل بمب : مهم نیست بمب شما چه لولی داشته باشد ، هیچ‌وقت قدرت کشتن یک بربر خشمگین را ندارند حتی لول 1 آن .

آرچر زیرک مقابل بمب : بمب قدرت نابود کردن یک آرچر را ندارد ولی آسیب زیادی به آن می‌زند و اثر پرتابی آن باعث کاهش قابلیت آرچرها می‌شود زیرا زمان استفاده از قابلیت مخفی بودن صرف برگشتن و حرکت کردن در مقابله با حریف می‌شود .

بمبر مقابل بمب : بمبر هم مانند نیروهای دیگر در هر لولی که باشد در اثر انفجار بمب نابود نمی شود.

کنون کارت مقابل بمب : موارد گفته شده در مورد کنون کارت هم به همین صورت است .

با توجه به این موارد و مسائلی که گفته شد آپگرید کردن بمب نباید در اولویت شما باشد ، بمب ها همیشه‌ حدود 30% تا 50% آسیب می‌زنند و با آپگرید کردن آسیب اضافه شده ارزش زمان و هزینه صرف شده برای آن را ندارد .

پس می توان گفت که نقطه قوت بمب ها انفجار آنها و پرتاب کردن نیروهای دشمن به سمت عقب است که به ساختمان های دفاعی‌ شما زمان لازم برای نابود کردن نیروها را می‌دهد ، پس فقط زمانی بمب ها را آپگرید کنید که در انتهای مکس‌ کردن یک لول بیلدرهال باشید یا اینکه سه اتک خود را زده‌اید و زمان و منابع اضافی را در اختیار داشته باشید .
.

Mine – بمب‌ (در حالت هوایی)

در حالت هوایی بمب می تواند بچه دراگون و مینیون بتا را مورد هدف خود قرار دهد و بر روی نیروهای زمینی هیچ اثری نخواهد داشت.

مینیون بتا مقابل بمب : بمب شما هر لولی داشته باشد امکان آسیب بیشتر از 50% به مینیون بتا را ندارد.

بچه دراگون مقابل بمب :بچه دراگون سلامتی زیادی دارد و آسیب رسیده به بچه دراگون توسط هر لولی از بمب اثری قابل توجه نخواهد بود .

پس با توجه به موارد گفته شده آپگرید بمب‌ها پیشنهاد نمی شود و تنظیم آن در حالت زمینی خیلی تاثیرش بیشتر و بهتر خواهد بود.
.

Push trap – تله فشاری

تله‌های فشاری به صورت موثر در دفاع شما تاثیر گذار می باشد به این علت که شما می‌توانید این جهت این نوع تله ها را تنظیم کنید که به سمت دلخواه شما نیروهای دشمن را پرتاب کنند ، همچنین با چهار کاشی تاثیر مکانی بسیار زیادی دارند این نوع تله آسیبی به نیروهای دشمن وارد نمی‌کند و حتما بنظرتان زیاد جالب نیست اما اگر آن را آپگرید کنید می تواند نیروهای بیشتری را از پایگاه سازنده شما دور کند و مسیر آنها را منحرف کند.

آیا ارتقاء تله ها ارزشی دارند؟

اما شما می‌توانید از خاصیت این نوع تله ها استفاده کنید و ترکیبی را با تله های فنری درست کنید که با این عمل تاثیر تله های فنری چهار برابر می‌شود  و یا حتی می توانید نیروهای دشمن را به سمت ساختمان پرقدرت کراشر هدایت کنید و کراشر با یک ضربه آنها را از بین ببرد!

غول مشت زن و کنون کارت مقابل تله فشاری : هر کدام از تله ها دارای وزن فنری پنج برابر واحد نیرو هستند بنابراین یک تله فشاری لول یک قادر است یکی از آنها را جابجا کند آپگرید کردن تله فشاری به لول سه این توانایی را به تله می‌دهد که دو عدد از غول مشت زن یا کنون کارت را بصورت همزمان به هوا پرتاب نماید لول چهار تله قابلیت پرتاب سه عدد از آنها و لول پنج می تواند پنج عدد از آنها را پرتاب کند!
می توان گفت که آپگرید تله‌های فشاری خیلی موثر است چرا که گاهی دسته‌ای از غول مشت زن ها یا کنون‌ کارت ها به سمت آن می‌آیند و شما باید در اسرع وقت آنها را به لول سه آپگرید کنید تا قابلیت پرتاب کردن دو غول مشت زن یا دو کنون کارت را بصورت همزمان داشته باشد .
.

Spring trap – تله فنری

نحوه کار تله فنری در پایگاه سازنده مشابه دهکده اصلی می باشد با این فرق که در نبرد های تن‌به‌تن نیروهای بسیار کمتری در مقایسه با نبردهای عادی در دهکده اصلی استفاده می شوند.
و این باعث می‌شود که تله فنری در پایگاه سازنده بسیار موثر باشد و آپگرید کردن آن به لول دو تاثیرش هنگامی که با دو غول مشت زن یا دو کنون کارت روبرو می‌شود را دو برابر می نماید , آپگرید تله فنری در پایگاه سازنده به لول دو ارزان می باشد و بیشترین تاثیر را میان تمامی آپگرید تله‌ها خواهد داشت.
.

 Mega Mine – بمب بزرگ ( حالت زمینی و حالت هوایی )

بمب بزرگ آسیب بسیار شدیدی را بر نیروی دشمن وارد می کند ولی برخلاف بمب عادی اثر پرتابی را نخواهد داشت دویست واحد آسیب آن برای نابود کردن تمام نیروهای دشمن کافی می باشد ولی به‌غیر از غول مشت زن و بچه دراگون ، آسیب رسانی بیشتر فقط با آپگرید کردن متحمل خواهد شد و فقط در پایگاه سازنده لول پنج در نبرد با کنون کارت مهم است.

بنابراین ماکسیمم کردن آن خیلی تاثیر گذار خواهد بود چرا که باعث می‌شود بتواند تمامی لول‌های کنون کارت را از بین ببرد و البته کنون کارت ها خیلی در پایگاه سازنده لول پنج طرفدار دارد و از آن در بیشتر حملات استفاده میشود.
وقتی پایگاه سازنده شما در لول‌های کمتر از لول پنج باشد کافی است که فقط آنها را در پایگاه جایگذاری نمایید و نیاز به آپگرید کردن آن خیلی نخواهد بود مگر زمانی که منابع اضافه و کارگر بیکار داشته باشید و خب آپگریدش موثر است.
.

نتیجه‌گیری

آپگرید کردن تله‌ها و تله‌های فنری و فشاری اهمیت زیادی دارد آپگرید آنها باید در اولویت پایگاه شما قرار بگیرد ولی در مورد تله‌ها شما می‌توانید با خیالی آسوده فقط هنگامی که منابع اضافه و کارگر بیکار داشتید به آپگرید آنها بپردازید.
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. لطفا مپ بیلدرهال 5 و 6 رو بگذارید .
    این هایی که گذاشتید به راحتی 2 یا حتی 3 ستاره میشن .
  2. داش AHA دلمون برات تنگ شده بود کجا بودی ؟
    چرا سایت فیلتر شده بود و چرا رفع فیلترش اینقدر طول کشید ؟
    در هر حال من میدونم که این سایت دوباره به بهترین سایت کلش تبدیل خواهد شد .
    دم مدیر سایت باحال و همه نویسندگان عزیز گرم .
    • پاسخ:

      ممنون از توجه شما دوست عزیز .... راستش خودمون هم علتشو نفهمیدیم و همینطوری یهویی بدون اطلاع فیلتر شد و کسی هم پاسخی به ما نداد ! و بعد همینطور یهویی رفع فیلتر شد !!!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای