آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

مپ برای رفتن به 3600 کاپ در BH6

نقشه های بازی

مپ برای رفتن به 3600 کاپ در BH6

همیشه در فکر این هستیم که نقشه ایی پیدا کنیم تا بتونیم به کاپ های بیشتر برسیم و وقتی که جستجو می کنیم حاصل آن مپ های قدیمی و از کار افتاده است ! که دارای عیب هایی هستند که با چینش آن و یکی دو حمله دشمن به آن ، ناامید می شویم ! در بیلدر بیس های بالا حفظ کاپ برایمان کمی مشکل ساز است و از طرفی چینش تجهیزات دفاعی برایمان کمی گیج کننده است ! در این مطلب با مپ خوبی برای بیلدر بیس 6 در خدمتتان هستیم که علاوره بر نحوه چینش مپ برایتان استراتژی های مختلفی که با آن به بیلدر بیس ما حمله شده و نتایج آنرا خودتان به خوبی مشاهده خواهید کرد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ساختار این مپ به این صورت است که از 3 مستطیل تشکیل شده است که نقاط دسترسی به بیلدر بیس را در آن گنجانده ایم که خوده این نقاط به عنوان تله برای ما عمل خواهد کرد و نیروها را گول می زند و آنها را به مسیری هدایت می کند که منجر به نابود شان خواهد شد!

همچنین اگر نیروها آن مسیری که برایشان درست کرده ایم را نروند مجبور به چرخش به اطراف دهکده خواهند شد مخصوصا "ماشین نبرد" دشمن که قوی ترین نیرو به حساب می آید و با چرخش به اطراف بر اثر ضربات ساختمان ها ، ضعیف خواهد شد! همچنین دفاع هوایی، ترقه و بمب های ضد هوایی، در یک مثلث به منظور پوشش مناطق دهکده و حفاظت از ساختمان بیلدر مان قرار گرفته است.

اهدافی که این نقشه برای ما به ارمغان خواهد آورد : مپ سه ستاره نمی شود و درصد کمی از تخریب را دارد و همین عامل پیروزی ما و کسب کاپ بیشتر می شود.

در ویدیو زیر نحوه ساخت آن به شما آموزش داده خواهد شد و همچنین حملات گوناگون با استراتژی های مختلف را مشاهده خواهید کرد که قدرت مپ را خواهید دید ! این مپ شما را تا کاپ 3300 خواهد رساند و البته پتانسیل 3500 کاپ را هم دارد. در زیر ویدیو ساخت و ساز آزمایش مپ را خواهید دید :

فیلم

دانلود فیلم

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای