آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

خبرهای جدید از آپدیت سپتامبر 2015 سوپرسل

اخبار و شایعات

شرکت سوپرسل سازنده بازی کلش آف کلنز امروز در صفحات فیسبوک و توییتر خود در اینترنت خبر از بروزرسانی بازی کلش آف کلنز خبر داد که بزودی انجام می شود.

در آخرین بروزرسانی این بازی ما شاهد سه طلسم جدید ، تلمبه هوایی دوم ، دراگون سطح پنج و دیگر موارد شگفت انگیز دیگر بودیم. شما از آپدیت جدید بازی که بزودی می آید چه انتظاری دارید ؟

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ما در گفتگوهایی خواندیم از اینکه می توان طلسم دونیت کرد ! و همچنین شاخص هایی به جنگ کلن ها اضافه می شود ، اما فکر می کنیم که سوپرسل چیزهای دیگری در سر دارد که به ما ارائه کند ...

خوب من سعی می کنم که آپدیت های جدید بازی کلش آف کلنز را به محض منتشر شدن در همینجا توضیح و اطلاع رسانی کنم و امیدواریم با آنچه که شما حدس می زنید و در قسمت نظرات برای ما می نویسید ، مطابقت داشته باشد .

شما قبل از آپدیت جدید بازی چه حدسی می زنید ؟ برای ما بنویسید و دیگران را شگفت زده کنید !



1. آپدیت اول : ارتقاء طلسم رعد و برق به لول هفت ( کلیک کنید )

2. آپدیت دوم : بهبود و تغییرات بهتر در چند طلسم ( کلیک کنید )

3. آپدیت سوم : تغییر شکل دیوار Level 11 و اضافه شدن 25 دیوار جدید ( کلیک کنید )

4. آپدیت چهارم : تساوی در جنگ کلن ها ( کلیک کنید )

5. آپدیت پنجم : ... بازی آپدیت شد ( کلیک کنید )

...

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۱)

  1. اسپل رعد لول 7
    .اسپل راه اندازی دوباره 
    .دیوار بیشتر و طرح دیوار لول 11
    .مسابقه اضافی برای تعیین برنده 
  2. اقای اها نگاهی به این قالب بیاتدازید ببینید خوب است.

    http://takskin.com/3theme/132/3theme-demo-132.html
    • پاسخ:

      خوب است ولی یک کم ساده است 
  3. سلام کلش من از بعد این که خبر اپدیت جدید اومد وقتی میرم باز میکنه میگه کلش اف کلنز متوقف شده یه بارم پاک و نصب کردم بروزترین ورژنشو هم دارم میشه راهنمایی کنید گوشیمم روته.
    • پاسخ:

      با یک فیل ت ر ش ک ن هم تست کنید و
      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  4. خیلی جالب است به نظر من بشه جم و اسپل رو دونیت کرد  و سرباز های جدیدی بیاد ولی من شنیدم که یک جای سرباز میاد که میشه خودت برای دفاع سرباز توش بزاری نه افراد کلن البته شایان ذکر است که فقط برای دفاع است
  5. من اینو میدونم ک شرکت سامسونگ به کاربر های خودش 1000 تا جم میده ابته ب اونایی ک گوشی های نوت4 a7 اس6 دارن
  6. مدیر تو رو خدا کمک کن
    داخل زبان کلش،،کشور چین چندمی میشه ،اگه از بالا بیایم پایین؟
    ممنون
    • پاسخ:

      10 - دهمی
  7. سلام من که اینطور شنیدم کینگ گوبلین یا تاون هال 11 با دیوار 12 یا سربازان جدید و  و چندتا اسپل دیگه و مته دارک 7 و باز یه چیزیو با یه جم بوست کنن و ... شما فک میکنین کدوم درسته من که میگم هیچ کدوم ؟
    • پاسخ:

      توی همین ماه هست و تاریخ دقیق مشخص نیست - فعلا معرفی می کنند و بعد از اون بازی آپدیت میشه - خیلی طولانی نیست زمانش.
  8. حین آپگرید کینگ و کویین نمیشه ازشون تو وار استفاده کرد و امیدوارم این مشکل حل شه .
  9. من ارزوم بود که کلش کاری کنه اسپل هم به بازیکنان داد واین موضوع دیر سوپرسل توجه به این موضوع کرد که الان شد میشه دقیق بگید چه ذوز و چه ماهی اپدیت میشه؟ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      توی همین ماه بازی آپدیت میشه و اون مطالب فعلا حدس و گمان است.
  10. قبلا تو سایتتون نوشته بودین سوپرسل در اینده میخواد کاری کنه که بازی در شب امکان پذیر باشه

    فک میکنم تو اپدیت جدید برنامه ای چیده باشن که زمان بازی با زمان واقعی یکی در بیاد یعنی وقتی توی ایران شبه توی بازی هم شب باشه و بلعکس

    ممکنه اسپل های بعدی دارک هم رونمایی بشن و شاید شاهد یه موجود جدید که با دارک ساخته میشه باشیم

    امیدوارم این نکته ها توی اپدیت جدید بازی پیاده سازی بشن ... راستی چه زمانی اپدیت انجام میشه؟
    • پاسخ:

      احتمالا در همین ماه انجام می شود.
    • پاسخ:

      مشخص نیست . هنوز برای گفتن ساعت زوده ! باید بپرسید چند هفته دیگه !
    • پاسخ:

      فیسبوک - توییتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای