آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش ساخت نیرو ها در آپدیت جدید

آموزش های بازی

آموزش ساخت نیرو ها در آپدیت جدید

در آپدیت جدید کلش آف کلنز ساخت نیرو و طلسم ها کلا تغییرات اساسی پیدا کرده و کاملا متحول و بهینه شده است که همین امر بعضی دوستان را در مورد چگونگی ساخت نیروها و طلسم ها دچار مشکل و سردرگم کرده است ! به همین منظور در این مطلب برایتان فیلمی آموزشی قرار داده ایم که از طرف سوپرسل منتشر شده و دارای زیرنویس فارسی می باشد که چگونگی ساخت نیرو و طلسم ها را به خوبی توضیح داده است و بوسیله دیدن این فیلم می توانید ابهامات بوجود آمده را برطرف نمایید ، برای دیدن این فیلم به ادامه مطلب در زیر کلیک نمایید.

فیلم آموزش نیرو ها و طلسم ها در آپدیت جدید با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم

در همین رابطه مطلب زیر را هم ببینید:

سیستم جدید آموزش سربازها و طلسم ها

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

  1. سلام ببخشید من اکانتم به گوگل پلی وصل نمیشه جیمیلم دارم گوگل پلی روهم آپدیت کردم ولی بازم سبز نمیشه باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید...تشکر...
    • پاسخ:

      با یک فیلتر شکن امتحان کنید
  2. سلام قبلا تو چهار باراکس چهارتا سرباز میومد بیرون حالا چرا تو چهارتا باراکس یکی میاد بیرون من بعد از یک سال اومدم تو کلش دیدم اینجوریه میشه برام توضیح بدین چجوریه ما باید خب اگه بخوایم کمپمونو با دراگ فول کنیم پنج تا شش ساعت طول میکشه قبلا یک و نیم ساعت
    • پاسخ:

      کلش بعد از یکسال از ورود شما خیلی تغییر کرده و نیرو فقط از یک باراکس میاد بیرون و باید برای اینکه سرعت اژدها بالا بره ، تمام باراکس ها را آپدیت کنید و مثلا اگر یک باراکس را تا اژدها آپدیت کنید برای اینکه سرعت بالا بره باید باراکس دیگری را تا اژدها نیز آپدیت کنید ،البته زمان تولید نیروها هم کم شده است و فول دراگ کردن دهکده هم اینقدر که  نوشتید طول نمی کشه! برای آشنایی بیشتر همین مطالب آپدیت را بخوانید و مثل همین مطلب بالا.
  3. سلام تو این مدل جدید ساخت سرباز اگه یه باراکس آپ کنم زمان ساخت سربازا زیاد می شه یا تغییری نمی کنه؟
    • پاسخ:

      زمان ساخت سربازها سریعتر می شود.
  4. سلام
    خیلی بد شده جدیدا قبلا 25 جم بوست میزدیم(چهارتا باراک و اسپل فکتوری) حالا شده چهلتا
    زمان اموزش سربازا هم بر خلاف اون که میگن بیشتر شده نه کمتر
    قبلا چهارتا باراک همزمان اگه بربر میساختن هر بیست ثانیه میشد چهارتا الان میشه بیست و چهار ثانیه (چهارتا شیش ثانیه)
    در کل من که حال نکردم ممنون از سایتتون
  5. سلام الان تاونه من داره میره ده سه روزه دیگه ده میشه ویزاردم9روز دیگه شش میشه اگه تاون رفت ده من آزمایشگاه اپدیت کردم ویزارد قطع میشه اپدیتش!!?!?!
    • پاسخ:

      خیر - همزمان هر دو آپدیتش ادامه پیدا می کند.
    • پاسخ:

      مشخص نیست - اگر آمد در سایت خواهیم گذاشت.
  6. کلشر تنها

    سلام خوبید میشه یه مطلب راجب پیشنهاد ویژها بذارید چه جوری میشه خریدشون >؟ ممنون
    • پاسخ:

      با گیفت کارت گوگل پلی می خرید - باید ابتدا آنرا بخرید و بعد روی پکیج کلیک می کنید و در گوگل redeem  را انتخاب می کنید و شماره گیفت کارت که خریدید را در آن می زنید و شارژ میکنید و سپس پکیج را می خرید و به اکانت اضافه میشود و در تمام مراحل احتیاج به فیل تر شکن دارید - البته اگر مشکلی بود و نتوانستید -بازی کلش آف کلنز را از کافه بازار نصب کنید و براحتی با کارت بانکی ایرانی می توانید بخرید.
  7. میشه پست درباره تقسیم جم پایان لیگ بزارید کلن مید این ایران سوم شد چند روز پیش
  8. سلام من تاوان هال ۹ هستم دفاعی هایم مکس هست دیوارها یم هم لول ۹ به نظر شما تاوان هال رو ارتقاع بدم یا دیوارها رو به لول ۱۰ ارتقاع بدم؟ سپاس فراوان از زحمات شما.
    • پاسخ:

      بنظرم دیوارها را ارتقاء دهید و برای رفتن به تاون هال های بعدی زیاد عجله نکنید و با ماکسیمم شدن همه موارد ساختمان و دیوار و نیروها به مراحل بعد و آپدیت تاون هال بروید.
  9. با سلام ربات مای بوت کار نمی کنه نیاز به آپدیت جدید داره ؟؟
    • پاسخ:

      باید صبر کنید تا ورژن جدید ربات بیاید - اگر آمد در سایت می گذاریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای