آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

ایجاد محدودیت برای بازی 'کلش آف کلنز' در ایران

اخبار و شایعات

ایجاد محدودیت برای بازی 'کلش آف کلنز' در ایران

کاریکاتور خبرگزاری فارس

در ادامه مطلب ببینید!

عبدالصمد خرم‌آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور در ایران درباره اختلال‌های ایجاد شده در بازی اینترنتی "کلش آو کلنز" در روزهای اخیراز اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی خبر داده است.
خرم‌آبادی گفت اکثریت قریب به اتفاق اعضای کارگروه تعیین مصادیق با اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی موافقت کرده‌اند. اطلاعات تکمیلی در ادامه مطلب آمده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور:
دسترسی به بازی «کلش آو کلنز» محدود می‌شود
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آو کلنز» موافقت کردند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از میزان، در چند روز گذشته دسترسی به بازی کلش آف کلنز با مشکل مواجه و سپس رفع شد. بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای نیز اعلام کرد که علت محدودیت در دسترسی به این بازی مشکل اخلال در شبکه اینترنت بوده است؛ اما معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی علت را موضوع دیگری عنوان می‌کند.
عبدالصمد خرم آبادی، معاون قضایی دادستان کل کشور در رابطه با اختلال ایجاد شده در بازی «کلش اف کلنز» از اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی خبر داد و گفت: اکثریت قریب به اتفاق اعضای کارگروه تعیین مصادیق با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آو کلنز» موافقت کردند.

وی درباره اینکه به چه علت محدودیت در دسترسی به این بازی بعد از مدتی رفع شد، گفت: این سوال باید از وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت که مسئولیت اجرای دستورات کار گروه را برعهده دارد پرسیده شود که چرا محدودیت رفع شده است.
معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص اینکه آیا دادستانی کل کشور به عنوان رئیس کارگروه، علت اجرا نشدن دستور را پیگیری کرده است یا خیر؟ افزود: دادستانی کل در آخرین جلسه کارگروه که در یکم دی ماه امسال تشکیل شد این موضوع را در جلسه مطرح کرد و همه اعضای حاضر در جلسه مجددا بر اجرای دستور تاکید داشتند و چون برخی ازمسئولان ذی‌ربط حضور نداشتند مقرر شد وزارت ارتباطات ضمن اعمال محدودیت علت توقف در اجرای دستور را کتبا اعلام کند.
دبیرکارگروه تعیین مصادیق درادامه درباره اینکه چرا کارگروه دستور فیلتر این بازی را صادر کرده است و براساس چه ماده قانونی این اقدام انجام شده است، گفت: این کارگروه در اجرای بند( ب) ماده 15 قانون جرایم رایانه‌ای که همان (ماده 743 قانون مجازات اسلامی)، بخش تعزیرات است، دستور اعمال محدودیت در دسترسی به بازی کلش آف کلنز را صادر کرده است.
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اعلام کرد به موجب ماده قانونی مزبور ترویج و آموزش اعمال خشونت آمیز از طریق سامانه‌ها و شبکه‌های رایانه‌ای جرم است.
وی گفت: به عقیده صاحبنظران و خصوصا روانشناسان بازی کلش آو کلنز مصداق بارز آموزش و ترویج خشونت از طریق جنگ قبایل است.
وی اظهارکرد: علاوه بر این روانشناسان معتقدند که این بازی حداقل بیست آسیب بسیار مخرب آشکار و پنهان در نوجوانان و جوانان ایجاد می‌کند و یک بازی به شدت اعتیاد آور است.
خرم آبادی اعلام کرد: خانواده‌هایی که نوجوانان و جوانانشان از این بازی آسیب دیده‌اند و توانایی مقابله با اعتیاد آنان را ندارند از کارگروه تعیین مصادیق تقاضای فیلتر این بازی را کرده‌اند. معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی یادآور شد: اکثریت قریب به اتفاق اعضای دولتی و غیردولتی کارگروه با اعمال محدودیت در دسترسی به این بازی موافقت کردند و این دستور لازم الاجرا است.

فیلتر کلش آف کلنز

(فیلم) اخبار 20:30 شبکه دوم ایران در مورد فیلتر شدن کلش آف کلنز :

دانلود فیلم

توجه :اگر در اپراتورهای خود با اختلال مواجه هستید به احتمال زیاد دوباره باید شاهد فیلترینگ مرحله دوم کلش آف کلنز و کلش رویال باشید

اطلاع رسانی Ash از فیلتر کلش آف کلنز !

Ash یکی از یوتیوبرهای معروف بازی های سوپرسل که مجری برنامه های سوپرسل نیز می باشد امروز در توییتر خود خبر از فیلتر شدن بازی کلش آف کلنز در ایران داد !

فیلتر کلش آف کلنز

.

عکس العمل وزیر ارتباطات ایران در مورد فیلتر شدن بازی کلش آف کلنز :

عکس العمل وزیر ارتباطات (محمود واعظی) در اینستاگرام خود :

سلام دوستان ، در چند پست اخیر اعتراضاتی به اختلال بازی کلش مطرح کرده اید، این مطالب را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خواهم رساند و مطالب مطرح شده را پیگیری خواهم کرد،گرچه در بعضی موارد به دلیل استفاده از ادبیات نامناسب مجبور به حذف آنها شدم.


11 دی ماه 1395

مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در رابطه با فیلتر شدن دوباره کلش آف کلنز ، در اینستاگرام خود نوشت :

11 دی ماه 1395

وزیر ارتباطات ایران در مورد پیگیری فیلتر شدن بازی کلش آف کلنز دوباره خبر داد :


11 دی 1395

سایتِ خبری تحلیلی ساعت 24 گزارشی تحت عنوانِ "نفس های آخر کلش در ایران " منتشر کرد که متن گزارش در زیر آورده شده است :

نفس‌های آخر "کلش" در ایران

ساعت24- بازی «کلش آف کلنز» طی یک ماه اخیر، یکی از سخت‌ترین دوره‌های خود در ایران را طی می‌کند و در حالی که در مقطع کوتاهی از زمان با اختلال مواجه شده بود، ظاهرا در حال حاضر با نظر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، تصمیم به فیلترینگ آن گرفته شده است.

در حالی که طی سال‌های اخیر صحبت‌های بسیاری در رابطه با مشکلات اجتماعی ایجاد شده توسط «کلش آف کلنز»  مطرح شده بود، اولین جرقه‌های محدود شدن این بازی در یک ماه اخیر و زمانی زده شد که روز هشتم آذر دسترسی کاربران ایرانی به این بازی قطع شد و البته در آن زمان تنها «کلش آف کلنز» نبود که با محدودیت مواجه شد، بلکه دسترسی دیگر بازی کمپانی سوپرسل یعنی کلش رویال نیز با اختلال روبه‌رو شد، به طوری که کاربران ایرانی بدون استفاده از فیلترشکن و نرم‌افزارهای تغییر آی پی، قادر به ورود به سرورهای بازی نبودند.

اما در شرایطی که شرکت سوپرسل واکنشی به اختلال در «کلش آف کلنز» و کلش رویال نشان نداد و با توجه به اینکه در آن زمان بازار اختلالات اینترنتی داغ بود، حسن کریمی قدوسی- مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای- عدم دسترسی به بازی «کلش آف کلنز» را نیز به گردن همین اختلالات انداخت و حل مشکل آن را به آینده‌ موکول کرد.

البته پیش از واکنش مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، شایعاتی مبنی بر فیلتر شدن این بازی‌ها در ایران مطرح شده بود، با این وجود مسئولان این بنیاد این عدم دسترسی را مربوط به اختلالات اینترنتی دانستند و موضوع فیلترینگ آن را رد کردند؛ تا جایی که کریمی قدوسی اظهار کرد بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده از کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و کافه‌بازار، مشکل پیش‌آمده به دلیل اختلال در اینترنت سراسری کشور است.

ادعای شرکت ارتباطات زیرساخت، رد اختلال اینترنتی

کشمکش درباره فیلترینگ و اختلال «کلش آف کلنز» به همین جا ختم نشد و محمدجواد آذری جهرمی –مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت- و البته با گذشت یک هفته از این جریان، شایعه بروز هرگونه مشکل و اختلال در شبکه اینترنت کشور را رد کرد و همچنین موضوع از دسترس خارج شدن بازی «کلش آف کلنز» را نیز بی‌ارتباط با وضعیت اینترنت کشور دانست و بیان کرد: اطلاع‌رسانی در این باره بر عهده دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است و ارتباطی با وضعیت اینترنت ندارد.

با توجه به اینکه در فروشگاه "کافه بازار" کاربران اندرویدی می‌توانند خریدهای درون برنامه‌ای خود را انجام دهند، این فروشگاه آنلاین داخلی در نهایت از حل مشکل اتصال به بازی‌های «کلش آف کلنز» و «کلش رویال» خبر داد.

«پوکمون گو»، دیگر بازی محبوب و منفور

البته مشکلات دسترسی به بازی‌های موبایلی پیش از این هم برای بازی «پوکمون گو» رخ داده بود و در شرایطی که این بازی در مقطعی از زمان به شدت محبوب شده و در بازار جهانی جنجال‌هایی را به وجود آورده بود، در ماه مرداد و یک ماه پس از انتشار بازی، کاربران ایرانی به دلیل فیلتر شدن آن نمی‌توانستند آن را بازی کنند و یا باید قیدش را می‌زدند یا از فیلترشکن برای باز کردن آن استفاده می‌کردند.

در آن زمان نیز جواد امیری -معاون نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای- با بیان اینکه صدور مجوز انتشار بازی در داخل کشور بر اساس درخواست ناشر داخلی و معیارهای نظام رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای (ESRA) و رعایت قوانین و مقررات مربوطه امکان‌پذیر است، اعلام کرد بازی «پوکمون گو» با محتوای موجود، از نظر خطوط قرمز و الگوهای مشخص شده، مجاز است و بدون هماهنگی با بنیاد فیلتر شده است، اما این بازی یک فراسرگرمی است و استعلام از سایر نهادهای مرتبط از جمله نهادهای امنیتی، لازمه صدور مجوز نهایی برای این بازی است.

از طرفی سیدابوالحسن فیروزآبادی -رئیس مرکز ملی فضای مجازی- یک هفته پس از آن، با بیان اینکه به نظر می‌رسد بازی «پوکمون گو» به دلیل مشکلاتی که ایجاد می‌کند، مناسب نیست از تصمیم کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه برای فیلتر کردن بازی «پوکمون گو» در صورت ورود این بازی به ایران خبر داد.

فیلترینگ «کلش آف کلنز» حقیقت داشت

اکنون با گذشت نزدیک به یک ماه از پاسکاری میان فیلترینگ و اختلال، به نظر می‌رسد شایعه فیلترینگ «کلش آف کلنز» حقیقت داشته است؛ چرا که چهار روز پیش و (هفتم دیماه) در برخی رسانه‌ها به نقل از عبدالصمد خرم‌آبادی -معاون قضایی دادستان کل کشور-  اعلام شد که اختلالات بازی «کلش آو کلنز»، برخلاف ادعای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به دلیل اختلالات عادی در شبکه اینترنت نبوده و به دستور مستقیم کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه صورت گرفته است.

بر اساس گفته‌های دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بسیاری از خانواده‌ها که فرزندانشان از این بازی آسیب دیده‌اند، مصرانه درخواست منع دسترسی را داشته و اکثریت قریب به اتفاق اعضای دولتی و غیردولتی کارگروه نیز با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آف کلنز» موافقت کرده‌اند، بنابراین این دستور لازم‌الاجراست و این سوال که چرا محدودیت فوق رفع شده است، باید از وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت که مسئولیت اجرای دستورات کارگروه را بر عهده دارد، پرسیده شود.

طبق آنچه در رسانه‌ها اعلام شد، خرم‌آبادی درباره دلایل این تصمیم نیز گفته است به موجب ماده ۱۵ قانون جرایم رایانه‌ای، ترویج و آموزش اعمال خشونت‌آمیز از طریق سامانه‌ها و شبکه‌های رایانه‌ای جرم است. همچنین به عقیده روانشناسان، این بازی حداقل ۲۰ مورد آسیب بسیار مخرب آشکار و پنهان در نوجوانان و جوانان ایجاد می‌کند، و یک بازی به شدت اعتیادآور است.

چند روز قبل نیز علی جمالی -رئیس پلیس فتا استان ایلام- با بیان اینکه یکی از بازی‌های آنلاینی که امروزه به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین‌ها در میان کودکان و نوجوانان و همه خانواده‌ها تبدیل‌ شده بازی «کلش آف کلنز» است که بر اساس تحقیقات روان‌شناسان و یک بازی اعتیادآور و مخرب شناخته‌ شده است، تصریح کرد: تحقیقات و آمارها نشان می‌دهد روزانه به‌صورت میانگین ۹ ساعت کاربران وقت خود را به این بازی اختصاص می‌دهند و که می‌تواند در درازمدت باعث بروز مشکلاتی از قبیل شکل‌گیری روحیه تخریب‌گری، زمینه بی‌قراری و استرس را در افراد به وجود بیاورد.

در نهایت نیز بازی از میان بازی‌های سوپرسل که روی «کافه‌ بازار» قرار داشتند، تنها «کلش آف کلنز» روز هشتم دی ماه از این فروشگاه آنلاین موبایلی حذف شد تا وعده کارگروه مبنی بر فیلتریگ و مسدود کردن این بازی جامه عمل بپوشد.

واعظی وعده پیگیری می‌دهد

از سوی دیگر محمود واعظی در صفحه اجتماعی اینستاگرام منسوب به وی قول داد موضوعات مربوط به فیلترینگ «کلش آف کلنز» را پیگیری کند. او در پست اینستاگرام خود نوشت: در چند پست اخیر، اعتراضاتی به اختلال بازی «کلش» مطرح کرده‌اید. این مطالب را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خواهم رساند و مطالب مطرح شده را پیگیری خواهم کرد، گرچه در بعضی موارد به دلیل استفاده از ادبیات نامناسب مجبور به حذف آنها شدم.

فیلترینگ بازی‌های آنلاین اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و دیگر برنامه‌های محبوب مربوط به سرگرمی، حکایت تازه‌ای نیست و در چند سال اخیر که روند فناوری و خلاقیت در این زمینه به سرعت ادامه دارد، همواره وجود داشته است؛ با این وجود به نظر می‌رسد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هنوز در این زمینه خاص به نظر مشترکی نرسیده‌اند و این روند اصرار از یک طرف و انکار از طرف دیگر ادامه دارد.

منبع


واعظی: کلش اف کلنز فیلتر نیست 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلتر بازی یارانه ای «کلش آف کلنز» گفت: مصوبه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، بحث فیلتر نبوده است اما برای اجرای مصوبه، اختلال هایی به وجود آمد.

«محمود واعظی» امروز (یکشنبه) در حاشیه نشست تخصصی «دولت الکترونیک و محیط زیست»در ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به خبرنگاران اعلام کرد: دیروز این موضوع (اختلال در بازی کلش اف کلنز) در شورای عالی فضای مجازی مطرح شد و انشاالله قرار است ساماندهی شود.

کلش آف کلنز (Clash of Clans- جنگ قبایل) یک بازی در تلفن همراه است که توسط شرکت فنلاندی سوپر سِل(Supercell) برای نخستین بار در سال 2012 برای سیستم‌عامل‌های آی.اُ.اس(iOS) شرکت اپل عرضه شد.


این بازی یکی از پرفروش ترین بازی ها موبایلی - اینترنتی دنیاست که طبق آمار اعلام شده از سوی این شرکت، روزانه 654 هزار دلار برای گردانندگان آن درآمد زایی دارد. این بازی میان جوانان ایران نیز با استقبال همراه شده و از محبوبیت زیادی برخودار است.


در پی بروز اختلال هایی برای این بازی در یک ماه گذشته، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت وگو با ایرنا، از دسترس خارج شدن بازی کلش آف کلنز را بی‌ارتباط با وضعیت اینترنت کشور دانست و اعلام کرد اطلاع ‌رسانی در این باره برعهده دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پنجشنبه گذشته در پی اعتراض شماری از کاربران این بازی در یکی از صفحات اجتماعی خود نوشت: اعتراض هایی به اختلال بازی کلش از سوی دنبال کنندگان صفحه اجتماعی ام مطرح شده است که آن را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه خواهم رساند.

** تدوین آیین نامه های قانونی و قضایی حمایت از ایجاد شبکه اجتماعی بومی


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایجادکنندگان شبکه های اجتماعی بومی افزون بر حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از پشیبانی های قانونی و قضایی برخوردار می شوند.


واعظی افزود: دادستان کل کشور در جلسه دیروز شورای عالی فضای مجازی‌ اعلام کرد از نظر حقوقی و قضایی‌ آیین نامه هایی را نوشته اند که بر اساس آنها از شبکه های اجتماعی داخلی حمایت های قضایی و حقوقی می شود.


وی ادامه داد: ایجادکنندگان شبکه های اجتماعی داخلی از نظر فنی نیز مورد حمایت های همه جانبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار می گیرند و حمایت ها به گونه ای خواهد بود که از نظر اقتصادی برای آنها به صرفه باشد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز امیدواری کرد دانشگاهیان و بخش خصوصی شبکه ها و پلتفرم های بومی را به مردم عرضه کنند تا همه نیازمندی های آنان را در شبکه های اجتماعی مرتفع کند.

** ارایه خدمات ارزش افزوده برای ایجاد کنندگان شبکه های اجتماعی داخلی


عضو کابینه دولت یازدهم تاکید کرد اکنون به شبکه های اجتماعی خارجی خدمات ارزش افزوده ارایه نمی شود و اگر شبکه های اجتماعی بومی به بازار بیایند این خدمات در اختیار آنان قرار داده می شود تا فعالیت آنها صرفه اقتصادی داشته باشد.


به گفته وی، اگر در شبکه اجتماعی داخلی یک نفر تخلف کرد کل شبکه را نمی بندند. همچنین اجازه تبلیغات در شبکه های اجتماعی داخلی وجود دارد تا کسب و کار آنها رونق پیدا کند.


واعظی اعلام کرد: تلاش می شود ترتیبی داده شود تا ایجاد کنندگان شبکه های اجتماعی داخلی بتوانند در زمینه پرداخت های الکترونیک نیز فعالیت داشته باشند.


وی از رایزنی با بانک مرکزی در این زمینه خبر داد.


واعظی اضافه کرد: افزون بر مزایای در نظر گرفته شده برای ایجاد کنندگان شبکه های اجتماعی، مزایایی نیز برای استفاده کنندگان از تولیدات داخلی قایل شدیم تا با تعرفه پایین تر خدمات دریافت کنند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مردم امروز باید 200 هزار ریال برای حجم فعالیت خود در یکی از شبکه های خارجی بدهند. اگر همین حجم خدمات را به شبکه بومی انتقال دهند این خدمات را افزون بر کیفیت بهتر، با یک چهارم این هزینه و حتی پایین تر می توانند انجام دهند.

*** یک میلیون و 500 هزار دارنده سیمکارت هنوز احراز هویت نشده اند


واعظی درباره سرنوشت احراز هویت دارندگان سیمکارت گفت: نزدیک به 10 میلیون سیمکارت در گذشته وجود داشت که هویت آنها در ابتدا و زمانی که شیوه فروش سیمکارت از طریق دکه ها و مغازه ها بود احراز نشده است.


عضو کابینه دولت یازدهم افزود: بنای ما سلب مالکیت نیست بلکه فقط می خواهیم مالکیت هر سیمکارت مشخص شود.


به گفته وی، اکنون از 10 میلیون سیمکارتی که احراز هویت نشده بود، 6 میلیون احراز هویت شد و در بازه زمانی مشخص شده نیز این میزان به چهار میلیون و 300 فقره رسید.


واعظی اضافه کرد: در یک ماه فرصت داده شده، 30میلیون پیامک ارسال شد. آنهایی که پاسخ دادند هویت خود را کامل کردند و سیمکارت بقیه یکطرفه شده است.


وی شمار سیمکارت های یکطرفه از نهم دی ماه را یک و نیم میلیون فقره اعلام کرد.

ایرنا

کاریکاتور خبرگزاری فارس

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۷)

  1. خوب فیلتر بشه میریم سراغ بازیا ی دیگه من که میرم سراغ summuners war یکم حجمش زیاده ولی بهتر از کلشه
  2. آقا اصلا کاری به فیلتر شدن و نشدن و این حرفا ندارم. ولی می خوام یه سری حرف ها رو بزنم بعد خودتون قضاوت کنید. این بازی و مخصوصا کلش رویال چیزی به جز مشکلات روحی روانی برامون نمیاره. اولش برا سرپوش گذاشتن رو مشکلات و عقده ها یا برای سرگرمی می ریم سمتش و اتفاقا جواب هم میده و کلی لذت می بریم ولی امان از اون وقتی که بگیرنش ازمون. درست مثل مواد مخدر می مونه. اولش حال می ده ولی بعد همینجور به اون مشکلات روحی روانی اضافه می کنه. ممکنه بی خواب بشیم. ممکنه اطرافیانمون رو به خاطرش اذیت کنیم. فرض کنید وسط بتل کلش رویالید بعد مثلا باباتون صداتون می کنه! ممکنه حتی جوابش هم ندیدن و خودتون رو به نشنیدگی بزنید. ممکنه حتی دستشویی هم نرید! مگه می شه وسط بتل حتی یه لحظه پلک بزنی؟! حالا باز تو این زمینه کلش بهتره ولی تقریبا همین داستانو داره. یا مثلا فرض کنید وسط اتک در حالی که به وای فای وصلیم با اون سرعت کم اینترنت یه هو قطع بشه! به عالم و آدم فوش می دیم. یا اگه مثلا یکی خواست تو کامپیوتر یه چیزی دانلود کنه. بعد یه هو اون علامت اعصاب خورد کن میاد و می بینی اتک وار به فنا رفت! از صبح تا شب سرت تو گوشیه و تنها ارتباطت با هم کلنی ها یا شایدم چت گلوباله. کلی زور می زنی که فقط یه وارو ببری. کلی زور می زنی از چت گلوبال آدم بیاری. آخرشم فوش میده و می ره! تازه اگه شانس بیاری کسی الدر یا کولیدرش نکرده باشه. که چی بشه؟ این همه بازی کنیم تا یه مشت عدد و رقم تو صفحه ی گوشیمون جا به جا بشه و احساس قدرت بکنیم. تا خودمون رو گول بزنیم که خیلی شاخیم و اگه امکانات داشتیم تو دنیای واقعی هم همین قدر پیشرفت می کردیم. نه آقا جان! داریم خودمون رو گول می زنیم. پیشرفت اون بیرونه نه تو صفحه ی گوشی! یه عده کلن هم میان وسط و می شن پرچم دار کلش ایران. این کلن به اون کلن فوش می ده اونا هم به اینا. آخرشم می گن این فقط یه بازیه و ما داریم زندگی مون رو می کنیم! فکر می کنن پرچم ایرانو بالا نگه داشتن! نه خیر پرچم تو گوشی فت نمی ارزه. یادتون نیست که ایکس مودی ها رو بن کردن؟ کلا یه عده دچار بحران روحی شده بودن. موج اعتراضات روانه سوپرسل شده بود ولی آخرش هیچی نشد. چون اونا به فکر خودشونن. پس بذارید این قائله زودتر تموم شه بره. خودتون رو با چیزای دیگه سرگرم کنید. قبول دارم که لذت بردن از شغل و علم یه کم سخته ولی اگه دنبال علم مورد علاقتون برین شاید جایگزین اینجور بازیا بشه. حالا به جای بی احترامی و مسخره کردن کسی اگه نقدی بر حرفام داره بگه تا ببینم من اشتباه می کنم یا نه.
  3. ما تو مملکت به این بزرگی که رو ثروت خوابیدیم نه پول داریم نه تفریح یه کلش بود که اونم برای ما زیاد دیدین فیلتر کنین داداش ...
  4. همون بهتر فیلتر شد یسری معتاد علاف ریختن تو بازی البته جم باز هم هستن
  5. سلام با عرض معذرت چطور میتونیم کد پیشفرض جمیلو از ایران به ایالت متحده تغییر داد؟با تشکر
    • پاسخ:

      باید در قسمت تنظیمات جیمیل تمامی آدرس و کدپستی و شماره موبایل را تغییر دهید. سعی کنید با یک ف ی ل تر شکن اینکار را بکنید و آدرس و کدپستی هم باید از سایتهایی که آدرس و کدپستی فیک می سازند ، استفاده کنید وگرنه هنگام تغییر ایراد می گیرد
  6. علی تهرانی

    سلام:آقای مدیری که کلش را فیلتر میکنی .متوجه پیامدهای آن هستی؟من پسرم را که دچار افسردگی بود با همین کلش درمان کردم.چندروزه که کلش را فیلتر کردی زندگی را برای ما زهرمارکردی.حقوق شهروندی کجاست که همه چی ما را دارید فیلتر میکنید.کم بدبختی داریم اینهم روش.
  7. این مسخره بازی رو کشور ایران در آورده مثلا چه سودی داره فقط مخالان خودشونو اضافه میکنند
  8. آقا چرا کلش اینجوری شده؟فقط سربازا رو نشون میدم،دیوارا و ادوات و چیزای دیگه رو نشون نمیده!
    فیلترشکن هم. تاثیری نداره
    • پاسخ:

      راه های پیشنهادی : *اگه بازی سیو هست Clear Data بازی کلش را در گوشی بزنید * گوشی را ریستارت کنید *بازی را دوباره نصب کنید
  9. ایران واقعا بی عرضه هست اگه می خواد فیلتر کنه یه بازی جایگزین بده اگه نمی ده قلط می کنه فیلتر کنه.
  10. کاش ایرانم عرضه داشت ... نه اختلاص گر ... حالا گیر رو چیزایی که خودشون گنده میکنن تو این 5 سال کجا بودن ...
  11. سلام آقای مدیر سایت میگم اگه فیلتر شده چرا برا من بدون هیچ فیلترشکنی باز میشه و هیچ اختلالی وجود نداره؟
    • پاسخ:

      فعلا خبر رسانی و تصویب شده و بزودی گفته می شه که فیلتر سراسری می شه !
  12. کلشر تنها

    اون یارو پشمکیه رهبر داعش و میگم کلش و حروم اعلام نکرده اون وقت اینا فرت و فرت برای کلش حرف در میارن خروج عرض اعتیاد اشکال فراماسونری اصلا نمیدونم این فراماسون و چه جوری مینویسن یا چه کوفتی هست که تو همه چی که ازش خوشمون میاد پیداش میکنن راستش و بگید چیزی که مردم دوست دارن شما بدتون میاد
  13. کلا یه مشت آدم بیکار واسه جیب خودشون اینکارها رو میکنند.حتما فیلترشکن ها رو دستشون باد کرده دست به دامن این بازی شدند.چقدر بدبخت هستن.
  14. تو که ترک کردی اینجا چیکار میکنی گم شو بورو سر کارو زندگیت . خداااااف
  15. اگر ترک کردی توو پیج ها کلش چه می کنی


    من که خیلی عصبانی ام

    اونایی که شکایت کردن عرضه داشتن جلو بچشون رو بگیرند

    ماها که وقت بیکاری میایم چند اتک میزنیم چرا باید بسوزیم

    کدوم روشناشناسا گفتن؟

    ها

    اینقدر باز رایانه ای خشونت امیز هست که هیشکی جلودارشون نیست راحتم توو بازار هست

    کجای این بازی خشونت امیزه

    داره حرصم در میاد

    یه تفریح سالمم که داشتیم ازمون گرفتن

    به همون خدایی که تو شکر کردی

    ما هم اگه زمانی سیگار رو ترک کردیم باز میریم سرکوچه پیش بچه ها وقت بیکاری پا دود
  16. خداروشکر. من که ترک کردم و الان راحت به کار و زندگیم می رسم. ایشالا کلا فیلتر شه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای