آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵۴ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

آموزش تقلب در بازی Clash Of Clans اندروید

آموزش ها دانلود بازی

دانلود Xmodgames 2.0 ابزار هک و تقلب در بازی ها + آموزش تقلب در بازی Clash Of Clans اندروید ( نیازمند به روت )

آموزش کاملا تصویری ( نرم افزار + آموزش = 100% رایگان  )

نیازمند به روت ( بدون روت عملا کاربردی ندارد لطفا سوال نفرمایید )

توجه : این تقلب فقط مختص Clash Of Clans نیست و می تواند برای بازی های دیگر

 نظیر Boom Beach و Candy Cush و Subway و  …  نیز مورد استفاده قرار بگیرد

نکته مهم: هیچ تضمینی نیست که این برنامه 100% بر روی گوشی و اندروید شما کار کند و مشکلی نداشته باشد لذا اگر نتوانستید از برنامه استفاده کنید از ارسال دیدگاه های تکراری اجتناب کنید و منتظر نسخه جدید برنامه باشید.

 Xmodgames از سری نرم افزارها و ابزارهای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است که هم اکنون در برترین های اندروید به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach نیز پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید . این نرم افزار در ابندا با نسخه های چینی و بعضا روسی منتشر شد که هم اکنون جدیدترین نسخه کاملا انگلیسی از آن در اختیار شماست .

Xmodgames 1.0.4

انتقال اکانت بازی Clash of Clans

آموزش های بازی

انتقال اکانت بازی Clash of clans روی گوشی ها

بازی کلش اف کلنز یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین بوده که دارای کاربران و طرفداران فراوانی است.دوستان زیادی مشکلات خود را در مورد این بازی با ما مطرح کردند که به احترام دوستان علاقه مند آموزش یکی از بزرگترین مشکلات را بصورت تصویری قرار دادیم تا این مشکل را حل کنیم.

دوستانی که این بازی را روی دیوایس اندروید یا ای او اس خود دارند و حالا می خواهند همین بازی را روی دیوایس دیگری (اندروید یا ای او اس) بازی کنند و بازی را روی گوشی خود داشته و اکنون می خواهند گوشی را بفروشند و می خواهند بازی را منتقل نمایند باید از راهی که سوپرسل برای این مشکل طراحی کرده است استفاده نمایید تا بازی را منتقل کنید.

این آموزش مناسب است برای افرادی که :
می خواهند از دستگاه اندرویدی به دستگاهی ios منتقل شوند و یا برعکس.
می خواهند دستگاه خود را بفروشند.
می خواهند بازی را روی ۲ دستگاه همزمان داشته باشند.
معتاد بازی شده اند و میخواهند بازنشسته شوند و دهکده خود را به فرد امینی بسپارند !

دقت داشته باشید که برای اتصال google+ به بازی باید زبان دستگاه خود را به انگلیسی تغییر دهید.

نکته مهم : این کار انتقال فقط یک بار انجام می شود و دیگر بعد از انتقال بازی به گوشی دیگری ،  قابل اجرا نمی باشد و دیگر به شما کدی نمی دهد ، پس دقت و اطمینان از انتقال داشته باشید .

روش زیر را مرحله به مرحله اجرا کنید:

1- بازی را اجرا کرده و بر روی ستینگ کلیک نمایید


2- گزینه link a device را انتخاب کنید.

همه چیز در مورد بازی Clash Of Clans برترین بازی آنلاین

آموزش های بازی


اگر اهل بازی‌های آنلاین باشید حتما نام این بازی زیبا را شنیده اید، یا اگر تا الان موفق به تجربه این بازی زیبا نشده اید هم اکنون با مراجعه به ادامه همین مطلب مراجعه کرده و با دانلود این بازی شما هم به این نتیجه برسید که بهترین بازی در بین بازی‌های آنلاین می‌باشد. این آموزش اکثرا را بر اساس سوال و جواب های رایج شروع می کنیم که برای دوستان در بازی پیش می آید و شاید سوال شما نیز باشد.

لیست مطالب اولیه و سوالاتی که در این آموزش به آن جواب خواهیم داد عبارتند از :
+ دانلود آخرین نسخه بازی برای iOS و اندروید
+ مقدمه و نکات اولیه بازی برای تازه کارها
+ نکات مهم و کلی برای هر سطح از تالار شهر
۱- عدد بالا سمت چپ یا Trophies چیست و برای چه استفاده می شود؟
۲- در موقع حمله چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم؟ منابع بالا یا Trophies بالا؟
۳- در بازی چطور Gem رایگان و کاملا مجانی بدست بیاوریم؟ آیا هک این بازی ممکن هست؟


و ده ها سوال و جواب دیگر…

دقت نمایید این آموزش هر مدت یک بار به روزرسانی شده و در آن سوالات و مطالب آموزشی جدید افزوده خواهد شد. برای مشاهده متن کامل به ادامه همین مطلب مراجعه نمایید.

همچنین در صورتی که شما هم مطلب آموزشی یا سوالی در ذهن درمورد این بازی دارید در بخش دیدگاه ها بیان کنید تا با نام خودتان اینجا افزوده گردد. همچنین اگر در ارائه نکات جایی اشتباه تایپی بود یا چیزی به اشتباه گفته شده خوشحال می شویم اطاع دهید تا پیگیری نماییم.


۸

ساحره Witch

ساحره Witch

ساحره:
ساحره یک نیروی قوی است که به تنهایی مبارزه نمی کند! اسکلت جنگجویان مرده مداوم با او همراه هستند. از او می توان به عنوان پشتیبانی از سایر نیرو ها استفاده کرد ( کاری مشابه با آنچه فرشته ی شفا دهنده انجام می دهد.)

۳

والکایری Valkyrie

والکایری Valkyrie

والکایری:
والکایری یک مبارز زن با موهای قرمز روشن است.(نام والکایری برگرفته از افسانه ای رخ داده در شمال اروپاست . والکایری زنی بوده جنگجو که شعارش در جنگ ها " بکش یا بمیر" بوده)
سلاحی که توسط والکایری حمل می شود تبری بزرگ است که که حدودا نصف قامت والکایری است.
والکایری که 4 سطح دارد 8 فضای اردوگاه را اشغال می کند.

گولم Golem

گولم Golem

گولم:

گولم نیروی قدرتمندی است که پس از کشته شدن به دو قسمت تقسیم می شود . قسمت های جدا شده " گولمیتز" نامیده می شوند و هر کدام از این دو توانایی آسیب رسانی به دشمن و همچنین سلامت جسمانیشان یک پنجم گولم است.
گولم همانند بالن ها ، غول ها و گراز سواران ابتدا به سازه های دفاعی دشمن حمله می کند.

۷

لاوا Lava Hound

لاوا Lava Hound


لاوا:
این جانور آتشین که شبیه سگی پرنده از جنس گدازه است خصوصیاتی همانند گولم دارد با این تفاوت که یک نیروی هوایی محسوب می شود و هدف اصلی اش در حملات نابودی ضد هوایی های دشمن است. پس از نابودی ضد هوایی ها به سمت سایر سازه های دفاعی دشمن حمله ور می شود.
در سطح پنجم به بالای قلعه می توان یک لاوا را در آن مستقر کرد. همچنین می تواند در اردوگاه های سطح بالا هم 8 لاوا قرار داد.
لاوای سطح سوم بیشترین قدرت جسمانی در بین تمام نیرو ها را داراست با این حال کمترین قدرت تخریبی در واحد زمان بر اساس فضای اشغالی را داراست( 0.47) که این عدد از تمامی نیرو ها کمتر است ( حتی کمتر از گولم سطح اول که قدرت تخریبی بر اساس فضای اشغالی اش در واحد زمان 1.27 است)
لاوا در کنار گولم بیشترین فضا را در اردوگاه اشغال می کند ، 30 فضا.

۳

گراز سوار Hog rider

گراز سوار Hog Rider


گراز سوار:

گراز سوار مردی سیاه پوست است که سوار بر گراز به سمت سازه های دشمن یورش می برد. سلاح گراز سوار یک چکش بزرگ است. دو دست بند طلایی بزرگ بر دست و یک گوشواره ی طلایی هم دارد.
چکش گراز سوار تقریبا نصف گرازی است که بر روی آن سوار است!
با استفاده از گراز او می تواند از روی دیوار ها بپرد و این مزیت خارق العاده ویژگی بارز گراز سوار است.
فقط دو دقیقه زمان تمرین در پادگان صرف آماده سازی این جنگجوی پرقدرت می شود.
به دلیل قدرت آسیب رسانی بالا در کنار قدرت سلامت قابل توجه و همچنین ترجیه حملات به سوی سازه های دفاعی دشمن ، می توان از گراز سوار به جای غول بهره برد.

بربرشاه Barbarian King

بربرشاه Barbarian King

بربر شاه:
بربر شاه از نظر فیزیکی بزرگتر و بسیار قوی تر از بربر است که هزینه ای برابر 10 هزار اکسیر سیاه دارد.
بربرشاه از قلمرو خود در برابر تجاوز دشمن دفاع می کند و در حمله نیز با قدرت فوق العاده اش نیرویی موثر است.
شاه بربر که یک فقط یک بار می تواند در هر بار حمله مورد استفاده قرار یک نیروی جاودانه است. اگر او در نبرد مصدوم شود و یا کشته شود می تواند سلامتی خود را با یک دوره ی زمانی استراحت و خوابیدن بازبیابد.

۱

ملکه ی کماندار Archer Queen

ملکه ی کماندار Archer Queen

ملکه ی کماندار:
ملکه ی کماندار در اصل ورژن نیرومند کماندار است. هزینه ای که برایش باید بپردازید 40هزار اکسیر سیاه است.
همانند بربرشاه ، ملکه ی کماندار هم یک نیروی جاودانه است و هر قبیله فقط یکی از او می تواند در اختیار داشته باشد.
همچنین به مثل بربرشاه ، اگر ملکه ی کماندار در یک نبرد مصدوم شود یا بمیرد برای بازیابی سلامت جسمانی اش نیاز به زمانی استراحت دارد.( در این مورد خصوصیاتش کاملا شبیه دیگر قهرمان بازی بربرشاه است)

۴

مینیون Minion

مینیون Minion

مینیون:

این قاتل هوایی که از "اکسیر سیاه" تولید می شود بسیار تند و ارزان است اما تقریبا ضعیف است.
روش حمله ی مینیون تف کردن اکسیر سیاه است. از آنجا که مینیون ها نیرو های هوایی هستند از دسترس خمپاره انداز ها ، توپخانه ها و "کمان ایکس" (البته در صورتی که کمان ایکس درحالت تک هدفی (فقط زمینی) قرار گرفته باشد)دور هستند اما در مقابل ضد هوایی و بمب های هواییکه قاتل آنها به شمار می روند به شدت آسیب پذیرند.
اگرچه در بین نیروی های اکسیر سیاه مینیون کمترین سلامت و کمترین قدرت تخریبی در ثانیه را دارد اما از طرفی زمان تمرینی کمتر و فضای اشغالی کمتری هم نسبت به سایر نیرو های این گروه دارد.
اما بر اساس فضای اشغالی ، مینیون بالاترین قدرت تخریبی در ثانیه را در بین سربازان اکسیر سیاه دارد و بعد از جادوگر،جن و بالن عنوان چهارم را در بین تمام نیرو های بازی دارد.
مین های هوایی توان آسیب رسانی به مینیون ها را ندارند اما بمب های هوایی توانایی این کار را دارا هستند.

پکا P.E.K.K.A

پکا P.E.K.K.A

پکا:

خیلی ها برایشان سوال است که دقیقا پکا نماد چیست؟ آیا او یک شوالیه است ؟ سامورایی ؟ یا یک آدم آهنی؟ هنوز کسی نمی داند. در حالی که در مونث بودن یا مذکر بودن او بسیار شک و شبهه و سوال مطرح است اما بر اساس آنچه که هنگام بارگذاری بازی در حین اجرا نمایان می شود می توان استنباط کرد که این نیرو مونث است!
دو خوشه ی کریستالی از دو طرف سرش بیرون زده و یک شمشیر را در دستش حمل می کند.
این پیاده نظام زره پوش ضربات بسیار قوی ای دارد اما در مقابل الکتریسیته تحمل زیادی ندارد. به سبب زرهی که بر تن دارد آسیبی دو چندان از جانب تسلای پنهان به او وارد می شود ( تسلا واحد سنجش جریان مغناطیسی است)
او پر هزینه ترین نیروی اکسیری است و بیشترین زمان تعلیمی را هم صرف می کند.

۷

اژدها dragon

اژدها Dragon

اژدها:
اژدها نیروی هوایی ترسناکی است که هم به نیرو های هوایی حریف حمله می کند و هم به هر آنچه در زمین باشد. بر خلاف بالن ، اژدها از فاصله ی معین به هدف خود آسیب وارد می کند و نیازی نیست به هدف خود کاملا نزدیک باشد. آتشی که از دهان اژدها خارج می شود انفجاری است.( همانند جادوگر)
اژدها همچنین نسبت به بالون تفاوت دیگری دارد. اژدها اولویت بندی ندارد ، نزدیک ترین هدف طعمه ی اژدها خواهد شد.
محدوده ای که توسط آتش اژدها مورد تخریب قرار میگیرد نسبتا کم است( این امر را هنگامی که اژدها به قلعه یا دیوار ها ی دشمن حمله می کند میتوان مشاهده کرد)

۲

فرشته شفا دهنده Healer

فرشته شفا دهنده Healer

فرشته ی شفا دهنده:
فرشته تنها نیرویی است که نه قابلیت تدافعی دارد و نه هجومی ، اما می تواند هر نیروی زمینی ای که در حال جنگ است را به عبارتی مداوا کند !
البته اگر به عنوان نیروی دفاعی در قلعه قرار گرفته باشد علاوه بر نیرو های موجود در قلعه می تواند به سازه های دیگر هم خدمت رسانی کند.
هنگامی که یک هیلر وارد میدان می شود هاله ای اطرافش را در بر میگیرد ، اگر تمامی سربازان در سلامت کامل باشند ، فرشته شروع به درمان نزدیک ترین نیرو به خود می کند( اگرچه این کار او مزیتی برای آن نیرو نخواهد داشت).
بر خلاف فرشته که نمی تواند عناصر هوایی را درمان کند ( مانند فرشته های دیگر ، اژدها ، بالن ، مینیون ها و همچنین خودش را) " طلسم درمان" هر نیروی زمینی و هوایی را که داخل محدوده ی تعیینی اش قرار گرفته باشد را تحت درمان قرار میدهد.

چندرسانه ای