آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

سری آموزشی کامل صفر تا صد بازی کلش آف کلنز - قسمت اول

آموزش های بازی

همانطور که پیش تر بیان شد تیم آموزش اندروید سیتی بنا به درخواست کاربران عزیز اقدام به تهیه مجموعه ای کامل از آموزش بازی کلش اف کلنز با نام صفر تا صد کلش آو کلنز نموده است.

چندی پیش در قسمت صفرم این آموزش مقدمه و تاریخچه ای از این بازی را مشاهده نمودید.ما سر قولمان هستیم و در همین راستا توجه شما را به مطالعه قسمت اول این راهنما در ادامه مطلب جلب می نماییم….

۸

همایش ClashCon و اطلاعات منتشر شده

اخبار و شایعات

چندی پیش اعلام شده بود که همایشی توسط سوپرسل سازنده بازی بسیار موفقclash of clans  در ماه آبان به نام ClashCon برای این بازی برگزار می‌شود. حال اخبار جدیدی در رابطه با این همایش منتشر شده است.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۴

سری آموزشی کامل صفر تا صد بازی کلش آف کلنز - قسمت صفر

آموزش های بازی

کلش آف کلنز را چه کسی ساخت؟

بازی کلش آو کلنز (جنگ قبایل) ساخته شده به دست مهندسین کمپانی سوپر سل است .این کمپانی که از یک اتاق کوچک و با تعداد نیروی اندک ، حدود ۱۵ نفر و سرمایه ی اندک کارش را آغاز کرد در ابتدا هدفی جز ساخت بازیهای آنلاین و سرگرم کننده نداشت. سوپرسل در شهر هلسینکی (پایتخت کشور فنلاند) قرار دارد و بازی های محبوب های دی (Hay day) ، بوم بیچ (Boom Beach) و کلش آو کلنز (Clash of clans) سه بازی ویدئویی و پرطرفدار این شرکت هستند.

صفر تا صد کلش آو کلنز   مقدمه و تاریخچه (قسمت 0)

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

برای آپدیت آماده اید ؟

اخبار و شایعات

به احتمال زیاد تا فردا آپدیت جدید بازی خواهد آمد ، در ادامه مطلب فیلمی برایتان گذاشته ایم که کلیه آپدیت های بازی را که خواهد آمد در این فیلم مشاهده خواهید کرد ، البته هر کدامش را در مطالب قبل برایتان توضیح داده بودیم .

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

شعری در وصف بازی کلش آف کلنز

متفرقه

یکی از خوانندگان خوش ذوق سایت ما شعری قشنگ و طنز در وصف بازی کلش آف کلنز برایمان ارسال کرده است که این شعر در سایت شعر نو  هم قرار داده شده است ، که توجه شما را در ادامه مطلب به خواندن این شعر دعوت می کنم ، با تشکر از ایشان.

اضافه شدن دیوار های بیشتر

اخبار و شایعات

اضافه شدن دیوار های بیشتر

در یکی از ویدیو nickatnyte در تاون هال 10 نمایش می داد که 275 عدد دیوار اضافه شده است و دو ساعت پیش سوپرسل این ویدیو را حذف کرد ، چرا که مایل نبود این اطلاعات به بیرون درز کند ! من در این تصویر ، اسکرین شاتی از ویدیو را نشان می دهم که سوپر سل تمایل به نشان دادن آن نداشت ، با تشکر از Neokilla برای به اشتراک گذاری این تصویر از ویدیو.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۶

بهبود و تغییرات بهتر در چند طلسم

اخبار و شایعات

همانطور که می دانید در حال معرفی تغییرات آپدیت بازی کلش آف کلنز سپتامبر 2015 هستیم و بعد از معرفی آپدیت طلسم رعد و برق به لول 7 ، شاهد تغییراتی دیگر در طلسم زلزله ، سم و یخ  هستیم  ، که در ادامه مطلب توجه شما را به این تغییرات جلب می کنیم ...

خبرهای جدید از آپدیت سپتامبر 2015 سوپرسل

اخبار و شایعات

شرکت سوپرسل سازنده بازی کلش آف کلنز امروز در صفحات فیسبوک و توییتر خود در اینترنت خبر از بروزرسانی بازی کلش آف کلنز خبر داد که بزودی انجام می شود.

در آخرین بروزرسانی این بازی ما شاهد سه طلسم جدید ، تلمبه هوایی دوم ، دراگون سطح پنج و دیگر موارد شگفت انگیز دیگر بودیم. شما از آپدیت جدید بازی که بزودی می آید چه انتظاری دارید ؟

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۳

اطلاعات پروفایل بازیکنان

آموزش های بازی

وقتی که یک دوست جدید عضو کلن شما می شود خیلی دوست دارید که بدانید عملکرد وی در بازی کلش آف کلنز چگونه بوده است و تا به حال چه کارهایی انجام داده است و دستاوردهایی که بدست آورده چیست ؟ در این مطلب شما یاد می گیرید که نمایه یک بازیکن در پروفایلش چه بوده است و چهره صحیح از بازیکن را بدست آورید ، بنابراین به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۴

چگونه در Clash Of Clans حمله کنیم ؟

آموزش های بازی

اگر مدت کمی است که Clash of Clans بازی می کنید باید بدانید که فارم کردن ، یعنی حمله به قبایل دیگر و چپاول منابع آنها ، تنها راه بقا است و بنا کردن اغلب ساختمان ها و تهیه ارتش های قابل اعتماد برای حمله ، همه هزینه بر هستند و منابع داخلی شما کفایت نمی کنند و به نقطه ای می رسید که باید فراتر از دیوارهای کمپ خودتان را نگاه کنید و دنبال منابع جدید بگردید.
حقیقت دیگری وجود دارد که مربوط به سطوح بالاتر است. هر چه بالاتر بروید، حتی تماشا کردن آن سوی دیوار هم ترسناک است! چه برسد به حمله کردن به دهکده دیگران !  هر بار که بخواهید پیروز شوید، باید انرژی بسیار و تفکر عمیقی داشته باشید و این دشوار خواهد بود که منابع لازم را برای ارتقاء ساختمان ها و تشکیل نیروهای نظامی به دست آورید.

بنابراین چکار می کنید؟ پس به ادامه مطلب مراجعه نماید ...

بالاترین لول بازی در اختیار کیست ؟

متفرقه

 آیا می دانید که بالاترین لول را در بازی کلش آف کلنز در اختیار کیست ؟ آیا دوست دارید که بدانید این شخص برای رسیدن به این لول چه کارهایی کرده است ؟ آیا می خواهید بدانید که شغلش چیست و چکار می کند و سرباز مورد علاقه اش در بازی چیست ؟ آیا می خواهید فیلمی از نحوه دونیت کردن این شخص ببینید ؟

پس در ادامه مطلب این شخص را بیشتر بشناسید ...

چندرسانه ای