آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

دهکده تاریک به چه صورت کار میکند؟

آموزش های بازی

دهکده تاریک به چه صورت کار میکند؟

در آپدیت جدید بازی ما شاهد دهکده دوم که به آن بیس بیلدر یا دهکده تاریک یا پایگاه سازنده گفته میشود. این آپدیت تغییرات زیادی را داشته و ویژگی های زیادی را به همراه داشته که در این مطلب ما یک بررسی اجمالی به قابلیت هایی که باید بدانید خواهیم داشت. در روزهای بعد مطالب بیشتری را در مورد این آپدیت و چیدمان های مختلف و استراتژی های اتک و مطالب مختلف دیگر ارائه خواهیم داد.به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دهکده دوم کلش آف کلنز- بیس بیلدر

دهکده دوم یک تغییر شگفت انگیز در بازی است که سوپرسل در این آپدیت قرار داده. سوپرسل تمام مکانیزم بازی را به این دهکده انتقال کرده و حتی قسمت های بیشتری هم به آن اضافه کرده که کاربران درخواست کرده بودند (مانند حالت شب یا دهکده دوم یا زنده نگه داشتن نیروها بعد از اتک یا معدن جم یا نیروها و هیرو جدید)

این حرکت واقعا عاقلانه بود چون اضافه کردن نیروهای بیشتر به بازی اصلی باعث پیچیدگی بازی و ایجاد مشکلات زیادی میشد و بالانس کردن نیروها کار سختی میشد. همچنین با آوردن دهکده دوم به بازی لطف بزرگی به بیشتر بازیکنان کرده اند که همیشه علاقه داشتند دو دهکده داشته باشند.

اکنون ما یک دهکده جدید برای بازی با تغییرات و اضافات بیشتری نسبت به ورژن اصلی داریم. در ادامه به بررسی این دهکده جدید خواهیم پرداخت.

دید کلی

بیس بیلدر یا دهکده دوم کاملا مستقل از دهکده اول شماست و هیچ ارتباطی به همدیگر ندارند و منابع نمیتوانند بین این دو دهکده جابجا شوند بجز جم که در هر دو دهکده قابل استفاده است.

این ویژگی باعث میشود که تمام بازیکنان در یک لول قرار داشته باشند و کسی از دیگر سر نباشد و شما از این بابت ناامید نشوید.

اما این فقط یک دهکده دوم ساده نیست بلکه ویژگی های جدیدی دارد که کاملا متفاوت با دهکده اصلی شماست.

اتک در دهکده دوم

دهکده دوم شما زمانی که شما آفلاین باشید مورد حمله قرار نمیگیرد! هیچکس نمیتواند از شما منابع غارت کند و شما هم نمیتوانید از کسی منابع غارت کنید.

تنها راهی که میتوانید منابع به دست بیاورید نبرد تقابلی است و باید با یک نفر دیگر رودررو مبارزه کنید. این بدان معناست که شما و یک بازیکن دیگر باید همزمان به یکدیگر اتک بزنید و کسی که درصد بیشتری از ساختمان های حریف را تخریب کند برنده خواهد بود!

مهم نیست که چقدر زمان میبرد تا دهکده حریف را نابود کنید فقط کسی برنده است که درصد بیشتری تخریب کرده باشد.

برنده پاداش دریافت خواهد کرد.

همچنین توجه داشته باشید که اگر درصد تخریب دو نفر برابر باشد تعداد ستاره های کسب شده برنده را مشخص خواهد کرد.

پاداش نبرد تنها منابعی هستند که شما کسب میکنید و این منابع را خود بازی به شما میدهد و درواقع شما از دهکده حریف چیزی غارت نکردید و از منابع حریف چیزی کم نمیشود. همیشه سعی کنید به اتک زدن ادامه دهید چون چیزی از دست نمیدهید بجز نیروهای خود که برای آن ها هم هزینه ای مصرف نمیشود.

همچنین نیروهایی که در اتک زنده می مانند بعد از اتمام اتک از بین نمیروند و زنده میمانند و به کمپ شما باز میگردند و میتوانید در اتک بعدی از آن ها استفاده کنید.

پس سعی کنید نیروهای خود را با دقت استفاده کنید و تا جایی که ممکن است آن ها را نگه دارید.

سربازخانه شما در دهکده دوم به صورت خودکار شروع به ساخت نیروهایی میکند که تنظیم کرده اید و نیازی نیست که هر دفعه شما نیرو بسازید.

شما همیشه میتوانید در اول اتک و زمانی که دهکده حریف را دید میزنید نیروهای خود را تغییر دهید و هر نیرویی که میخواهید را استفاده کنید. برای اینکار روی نیرویی که میخواهید تغییر دهید انگشت خود را نگه دارید و نیرویی که میخواهید را انتخاب کنید!

با این ویژگی شما میتوانید متناسب با بیس حریف نیروی مناسب را در اتک خود استفاده کنید. در دهکده دوم شما نمیتوانید در اتک به سراغ دهکده بعدی بروید و دکمه بعدی وجود ندارد و شما باید فقط به همان دهکده حمله کنید.

روش ساخت نیرو هم در این دهکده متفاوت با دهکده اصلی است و شما در هر اسلات فقط میتوانید یک نوع نیرو بسازید. تعداد نیروهای در هر اسلات هم بستگی به ظرفیت کمپ نیروهای شما دارد.

اگر نیروهای خود را ارتقا دهید میتوانید ظرفیت کمپ نیروهای خود را ارتقا دهید

نیروهای جدید

نیروها در دهکده دوم متفاوت با نیروهای در دهکده اصلی هستند…

برای مثال بربرخشمگین دارای قابلیت خشم است و زمانی که رها میشود سرعت و قدرت بیشتری در ابتدا پیدا میکند.

میتوانید کلیپ زیر را برای دیدن قابلیت های نیروهای مختلف ببینید :

دانلود فیلم

استراتژی اتک

شما از نیروهای کمی در اتک میتوانید استفاده کنید و ظرفیت کمپ شما کم است پس باید به دقت از آن ها استفاده کنید!

سعی کنید ساختمان های اطراف را که از دفاعی ها دور هستند با یک آرچر تخریب کنید که با این کار به راحتی حداقل 20-30% تخریب خواهید داشت. در ادامه به سراغ نقطه ای مناسب برای شروع اتک بروید تا بتوانید دفاعی های حریف را نابود کنید.

ترکیب بربر و آرچر میتواند ترکیب خوبی باشد.

پاداش روزانه و بالابردن کاپ

فعلا شما فقط میتوانید طی یک روز فقط از 3تا اتک اول خود در صورت پیروزی لوت کسب کنید و بجز معدن طلا و اکسیرکالکتور راه دیگری برای کسب لوت وجود ندارد

مطمئنا این محدودیت لوت به زودی تغییر خواهد کرد ولی فعلا شما فقط باید به همین طریق لوت کسب کنید و حتی اگر دیگر نتوانستید لوت کسب کنید باز به اتک زدن ادامه دهید و کاپ خود را بالا ببرید.

اینکار برای شما هزینه ای نخواهد داشت و ساخت نیرو هزینه ای ندارد ولی هرچه در کاپ بالاتری باشید لوت بیشتری کسب خواهید کرد:

هر 100 کاپ که کسب میکنید 20هزار گلد و 20هزار اکسیر بیشتر در روز بعد دریافت خواهید کرد. پس حتما سعی کنید کاپ خود را بالاتر ببرید.

چیدمان دهکده دوم

دهکده دوم کاملا متفاوت با دهکده اصلی است. کنون و آرچرتاور کمی تفاوت دارند اما بقیه ساختمان ها شبیه به دهکده اصلی هستند.

حتی دیوارها متفاوت هستند و شما نمیتوانید دیوارها را تک تک انتخاب کنید و باید یک دسته 5 تایی را جابجا کنید.

به ویژگی های جدید بازی توجه داشته باشید مثلا آرچرتاور میتواند روی حالت اتک سریع یا شعاع زیاد تنظیم شود. در شروع دهکده دوم شما نیاز به تنظیم آرچرتاور روی حالت شعاع زیاد ندارید.

در ابتدا حریف های شما ظرفیت کمپ 8 تایی دارند و شما باید بیس خود را به نحوی بچینید که به آن ها اجازه ندهید ساختمان های شما را به راحتی از پشت دیوار بزنند .

در ابتدای کار میتوانید از چیدمان زیر استفاده کنید :

بعد از ارتقا تاون هال به لول 3 باید دیوارهای بیشتری بخرید و ترکیبی مانند ترکیب زیر را بچینید :

این چیدمان یک چیدمان خوب است و حریف معمولا بیشتر از 20% را نمیتواند تخریب کند :

لیست اتک ها را میتوانید زمانی که روی دکه اتک کلیک کردید در گوشه سمت راست پایین صفحه ببینید.

ساختمان های اطراف

شما میتوانید با قرار دادن یک ساختمان در گوشه مپ کار را برای حریف سخت تر کنید و از 100% شدن مپ خود جلوگیری کنید.

ارتقا معدن و کالکتور

هیچکس نمیتواند از شما منابع غارت کند پس با خیال راحت شروع به ارتقا معدن و کالکتورها کنید. این تنها راه برای کسب لوت بیشتر است.

نتیجه گیری

این اولین راهنما برای ویژگی های جدید بازی است و در ادامه و روزهای بعد ما مطالب بیشتری را برای شما خواهیم آورد.



کپی از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای