آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

جنگ های دوستانه بین کلن ها

جنگ های دوستانه بین کلن ها

جنگ های دوستانه بین کلن ها که در پست های قبل هم در مورد آن صحبت هایی شده بود و سوپرسل مژده آمدن آنرا به طرفداران بازی خود داده بود و نظر خواهی هایی هم در رابطه با آن شده بود ، گرچه که متاسفانه همانند نبردهای دوستانه بین افراد این آپدیت جدید یعنی نبردهای دوستانه بین کلن ها ، هیچ امتیاز خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است و فقط باعث شده است که آپشن های بازی بیشتر شود و بازی را مقداری شلوغ تر و متفاوت تر از بازی های مشابه آنلاینی خود کند و شاید بتوان گفت که تنها چیزی که کاربران را راضی نگه می دارد ، طلا و اکسیر است ! که این نبردهای دوستانه به آن نپرداخته است و این گزینه برای افرادی جالب و هیجان انگیز است که برای اولین بار قصد دارند طعم جنگ های بین کلن یا همان Clan War  را بچشند و خود را برای آن آماده کنند , این میدان های دوستانه می تواند محکی باشد برای آنها تا ترسشان از کلن وار بریزد و حملات خود را موفق تر انجام دهند ، فراموش نکنیم که شما هم روزی که اولین بار در Clan War شرکت کرده بودید ، هیجان داشتید و نمی دانستید که چه کاری را باید انجام دهید و گاها سوتی های عظیمی را هم داده بودید ! به هر حال به معرفی این پیشنمایش که آخرین پیشنمایش از آپدیت اکتبر 2016 است در ادامه مطلب خواهیم پرداخت و فقط به گفته انوشکا فردا توضیحات نهایی در مورد چیزهای گفته نشده را خواهیم گفت و در روزهای آتی دیگر باید منتظر آپدیت بازی کلش آف کلنز از طرف سوپرسل بود.

توضیحاتی در مورد جنگهای دوستانه بین کلن ها

جنگهای دوستانه به شما اجازه می دهد که هر دو قبیله با تنظیمات سفارشی که انجام میدهند نبردی دوستانه بین دو کلن را داشته باشند ، چالش های جنگ دوستانه از طریق پروفایل کلن شما صادر میشود و قبول این چالش دوستانه از  طریق چت کلن می باشد ، تنظیمات جدید جنگ دوستانه را می توانید غیر فعال کنید و در اختیار خودتان می باشد که باعث جلوگیری از دادن چلنج و پیشنهاد به کلن شما خواهد شد. انتخاب مدت و تعداد نفرات جنگ سفارشی و در اختیار خودتان می باشد و اندازه ان از تعداد 5 نفر در برابر 5 نفر - تا - 50 نفر در برابر 50 نفر متغیر و اختیاری است.در جنگ های دوستانه مثل چلنج بین داخل اعضا ، نیروها نابود و یا مصرف نمی شوند و فقط نیروهایی اگر داخل کلن کسل خود دارید از بین خواهند رفت و این چلنج فقط برای سرگرمی و تمرین و یا کَل کَل است ! جنگ دوستانه بین کلن ها بدون جایزه لوت و یا XP و کلن پرک می باشد.

این جنگها به چه صورتی است ؟

+چلنج های وار دوستانه بر اساس پروفایلهای کلن حریف تعیین و مشخص خواهد شد.
+طریقه پذیرفتن کلن وار دوستانه از طریق چت کلن می باشد. ( همانند جنگهای دوستانه که بین کاربران بود)
+تنظیمات جدید برای وارهای دوستانه بین کلن : غیرفعال کردن چلنج ها، فرستادن نتایج به لاگ وار هر کلن می باشد.
+انتخاب دلخواه مدت زمان وار( حتی به کوتاهی یکساعت!) و سایزهای مساوی پنجتایی تا پنجاه تایی.
+اتکهای وار دوستانه نیرویهای شما را مصرف نمیکند یعنی بعد از حمله نیروی شما در کمپ ها خواهند بود
+این جنگ های بین کلن ها تنها برای تفریح و تمرین است! و همچنین وارهای دوستانه هیچگونه لوت یا XP درپی نخواهند داشت!

تمامی جنگ های دوستانه بین کلن ها در تاریخچه کلن ثبت خواهند شد و بعد از وار ریپلی ها در وار لاگ کلن قابل مشاهده می باشند

جنگ بین کلن ها صورت پیشفرض تنظیم شده نمی باشد و  میتواند کاملا نابرابر هم اتفاق بیافتد و کلن ضعیف در برابر کلن قوی قرار بگیرد و انتخاب کلن چلنج و پلیرها بر عهده لیدر کلن می باشد.

جنگهای دوستانه بین کلن به شما اجازه می دهد که چه اشخاصی در چالش بین کلن حضور داشته باشند و چه کسانی نباشند و تعداد نفرات و اجازه حضور آنها توسط لیدر و کولیدر قابل تنظیم است و در این تصویر پایین تنظیمات صفحه جدید نبرد های بین کلن را مشاهده می کنید:

فیلمی تبلیغاتی از این آپدیت جدید را ببینید

فیلمی از چگونگی جنگ های بین کلنهای دوستانه را ببینید

دانلود کنید

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای