آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

انتقال اکانت از دستگاهی به دستگاه دیگر Link a Device

آموزش های بازی

انتقال اکانت از دستگاهی به دستگاه دیگر Link a Device

Link a Device

در این پست می خواهیم انتقال اکانت کلش آف کلنز از دستگاهی به دستگاه دیگر را آموزش بدهیم یعنی انتقال از سیستم عامل اندروید به iOS  و یا بلعکس آن از iOS  به اندروید. توجه داشته باشید این کار را فقط یکبار می توانید انجام بدهید یعنی کد مخصوص را برای انتقال از اندروید به iOS  و یا بلعکس را فقط یکبار می دهد به این معنی که اگر بازی را از گوشی اندروید به iOS انتقال دادید ، ذیگر نمی توانید این کار را انجام دهید ، برای انتقال از iOS به اندروید هم همینطور می باشد و فرقی نمی کند.

این آموزش مناسب است برای افرادی که :
می خواهند از دستگاه اندرویدی به دستگاهی ios منتقل شوند و یا برعکس.
می خواهند گوشی با یک سیستم عامل متفاوت نسبت به گوشی قدیمی خود تهیه کنند.
می خواهند بازی را روی ۲ گوشی (اندروید و iOS) داشته باشند.
معتاد بازی شده اند و میخواهند بازنشسته شوند و دهکده خود را به فرد امینی بسپارند !

دقت داشته باشید که برای اتصال google+ به بازی باید زبان دستگاه خود را به انگلیسی تغییر دهید.

نکته مهم : این کار انتقال فقط یک بار انجام می شود و دیگر بعد از انتقال بازی به گوشی دیگری ،  قابل اجرا نمی باشد و دیگر به شما کدی نمی دهد ، پس دقت و اطمینان از انتقال داشته باشید .

در ادامه مطلب این آموزش را فرا خواهید گرفت ...

نکات خیلی مهم : توجه داشته باشید که انتقال بازی از موبایلی به موبایل دیگر به این روش فقط و فقط یکبار امکان پذیر است و در صورت انجام این کار دیگر نمی توانید آن را از این طریق انتقال دهید و دیگر کار نمی کند.

پس با توجه به نکات بالا آموزش آن را قرار می دهیم :

۱_طبق تصویر اول به تنظیمات بازی میرویم.

 ۲_بعد به قسمت Link a Device میرویم .

۳_بعد در گوشی قدیمی روی This Is The Old Divice کلیک می کنیم.

 ۴_سپس روی گزینه ی I Want To Link To Another Device کلیک میکنیم برای انتقال به دستگاه iPHONE و iPad و iPod گزینه اول را انتخاب می کنیم.

۵_همان طور که در شکل نشان داده شده است یک کد چند رقمی به ما داده میشود .

(توجه داشته باشید این کد فقط دو دقیقه اعتبار دارد و در صورت عدم استفاده دوباره می توانید کد جدید بگیرید.)

بعد این کار در گوشی جدید که قرار است اکانت را به آن انتقال دهیم ، به قسمت تنظیمات رفته وبعد Link a Device را می زنیم سپس رو گزینه ی  This Is The New Deviceکلیک میکنیم و بعد پنجره ای برای ما باز میشود که در ان باید کدی را که در گوشی قدیمی برایمان آمد را در گوشی جدید وارد کنیم و تمام!

نکات مهم :

بازی باید روی هر دو گوشی Save باشد.

اگر قصد انتقال به گوشی iOS را دارید باید بازی جدیدی را که بر روی گوشی آیفون خود نصب می کنید را فقط تا تاون هال چهار ، بازی کنید وگرنه انتقال اندروید به آیفون انجام نمی شود.

اگر به گوشی اندرویدی انتقال می دهید حتما یک جیمیل جدید در گوشی خود سینک کنید و بازی را به آن متصل و Save  کنید و در گوشی آیفون نیز یک اپل آیدی جدید به گوشی خود معرفی کنید.

در صورتی که قصد انتقال به اندروید را دارید و قبلا روی جیمیل شما بازی کلش دیگری نصب شده و Save شده است بازی انتقال پیدا نمی کند همچنین اگر قصد انتقال به آیفون را دارید اگر روی اپل آیدی شما بازی کمتر یا بیشتر از تاون هال 4 نصب باشد ، بازی انتقال پیدا نمی کند.

کد لینک دیوایس را باید دقیقا با توجه به حروف بزرگ و کوچک در گوشی جدید خود وارد نمایید.

لینک دیوایس برای دوگوشی با یک سیستم عامل یکسان کار نمی کند ، یعنی برای انتقال از گوشی اندروید به اندروید و یا گوشی اپل به اپل کار نمی کند.

با انتقال بازی نمی توانید در یک زمان به بازی بپردازید و با اتصال همزمان یکی از گوشی ها از بازی خارج می شود.

با این عمل لینک دیوایس بازی از گوشی قدیمی شما پاک نمی شود و می توانید روی هر دو گوشی بازی را انجام دهید.

هر تغییری که روی بازی در یکی از گوشی ها انجام دهید و بازی پیشرفت کند، بر روی گوشی دیگر که استفاده نکرده اید نیز اعمال خواهد شد و جای نگرانی نیست.

لینک دیوایس روی بلواستکس هم قابل اجرا است و می توانید در صورتی که گوشی آیفون دارید مطابق همین آموزش انتقال را روی بلواستکس انجام دهید و بر روی جیمیل خود Save کنید ، با این کار می توانید از ربات های مخصوص کامپیوتر که بر روی بلواستکس اجرا می شود نیز استفاده کنید.

توجه :

قسمت نظرات این مطلب غیر فعال است.

مشکلات و سوالات خود را در انجمن سایت  (( اینجا کلیک کنید )) مطرح نمایید و پاسخ بگیرید.


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۴۷)

  1. من تو گوشی أندروید کد درخواست کردم و همه کارام درست بود ولی پیغام میده لطفا بگین چکار کنم؟؟؟؟؟؟
  2. سلام قربان من جم خریدم حالا میخام بازی رو از اندروید به I so انتقال بدم توروخدا بگو چیکار کنم
    • پاسخ:

      خب مطابق راهنمای بالا انتقال بدهید و جم ها هم منتقل می شن و طوری نمی شه !
  3. سلام دوست عزیز
    در دیوایس جدید نباید سیو باشه رو جیمیل یعنی اول کد را وارد کنیم بعد ذخیره کنیم رو جیمیل .
    و دیوایس قدیمی میشه از طریق play game سیو بازی رو حذف کنه
  4. سلام خسته نباشید
    بازی کلشمو روی سامسونگ اس 5 نصب کردم بعد یه مدت بازیو لینک دیوایس کردم روی ایپاد و گیم سنتر و اپل ایدیم فعال بود. به دلیل سنگین شدن ایپاد ریستش کردم و اپل ایدی و گیم سنترمو دوباره فعال کردم و بازی کلشو از اپ استور دانلود و نصب کردم و وقتی که وارد بازی شدم بازی جدید اومد حالا هرکاری میکنم بازی قبلیم بر نمیگرده. نا گفته نمونه که هنوز بازیو رو سامسونگ اس 5 دارم ولی میخوام دوباره رو ایپاد داشته باشم. ممنونتون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      سوالتون را در انجمن مطرح کنید.

      ورود به انجمن کلش اف کلنز

  5. ایا میشه یک بازی به طور همزمان هم روی ios داشته باشیم هم اندروید؟؟؟؟
    • پاسخ:

      لطفا سوالات و مشکلات در انجمن سایت مطرح شود . برای ورود به انجمن << اینجا کلیک کنید >>
  6. سلام من تاون هالم 9ولی بازم این روش رو انجام میدم مینویسه تاون هات باید به 4برسه باید چیکار کنم
    • پاسخ:

      باید بازی کنید تا تان هال  4 بشه ...
  7. سلام

    من اکانتم هک شد و ریکاوریش کردم، سوپر سل بهم کد داد و لینک دیوایس کردم.بازیم برگشت ولی فرد قیل هنوز تو بازیه. به سوپر سل نامه زدم ولی میگه ما تازه اکانت شما رو ریکاوری کردیم و کمکی از دست ما بر نمیاد.
    الان اون طرف بازی به جیمیلی که داره وصل هست یا نه ؟؟؟ کلا چی کار میشه کرد ممنون میشم توضیح بدین
    • پاسخ:

      لطفا سوالات و مشکلات در انجمن سایت مطرح شود . برای ورود به انجمن << اینجا کلیک کنید >>
  8. سلام. شما نوشتید که انتقال این بازی به گوشی دیگه یک بار ممکن هست. اگر فقط یک بار هست هیچ راهی نداره که دو باره بشه این کار رو کرد؟ شاید خواستیم دوباره گوشی رو عوض کنیم. اون وقت باید با کلش خداحافظی کنیم؟
    • پاسخ:

      احتیاجی به انتقال نیست دیگه شما اگه تو اندروید باشید با جیمیلتون در هر گوشی می تونید بازی را لود کنید و با اپل آیدیتون می تونید بازی را توی هر گوشی ios یی لود کنید.
  9. سلام. من یه اکانت روی گوشیم دارم و می خوام که اکانت دوستم رو هم روی گوشیم داشته باشم و رمز و جیملش رو هم به هم داده . ممنون میشم که راهنماییم کنید.
    • پاسخ:

      آموزش داشتن دو اکانت بازی را بخوانید در سایت هست.
  10. شهاب الدین

    سلام
    اگه ما یه دور اکانت رو انتقال دادیم و بعدش پشیمون شدیم راهی برای بازگشت وجود داره یا نه ؟

    با تشکر
    • پاسخ:

      خیر - باید از سوپرسل بخواهید که دردسر داره و ممکنه موافقت نکنه و یا اطلاعات بازی را که از شما میخواهید اشتباه باشد و دردسر دارد ...
  11. سلام...من میخوام یه اکانت بخرم که لینک دیوایس شده ولی ایشون میگن برای خرید جم لینک شده...آیا خریدن این اکانت مشکل داره؟
    • پاسخ:

      خب به هر حال شخصی که لینک دیوایس کرده این بازی روی گوشی ش هست و میتونه بازی کنه و باعث اعصاب خردی شما بشه و برنامه های بازی تون را تغییر و یا کنسل کند و جم هاتون را مثلا خرج کند !
  12. سلام
    میخوام یک اکانت بخرم اما با فروشنده بصورت تلفنی در ارتباط هستم چیکار کنم خیالم راحت باشه دیگه نمیتونه با اون اکانت بازی کنه ؟
    باتشکر
    • پاسخ:

      راهی برای اطمینان از خرید و داشتن اکانت بصورت قطعی نیست و فروشنده هر زمان میتواند اکانتش را با ادعای هک شدن پس بگیرد از سوپر سل ، پس در خرید خود احتیاط کنیدو از یک فرد که اطمینان دارید ، خرید کنید.
  13. ببخشید من می خوام اکانتم رو از آیپدم به اندرویدانتقال بدم مراحلی که گفتید انجام دادم نمیشه تو گوشی اندروید می نویسه یک چیزی درباره تون چهاراکانت اندرویدلول پنج واکانت اپل لو لنه کمک
    • پاسخ:

      برای انتقال باید تان تان را به 4 برسانید تا فعال شود لینک دیوایس بازی .
  14. رضا آنلاین

    آره دو تا اپل ایدی دارم الان هم اپل ایدی سوم رو ساختم و رو اون هستم ولی بازم بازی قبلی رو میاره و اینکه شاید با ریست مشکلم حل بشه و اگه ریست کنم جلبریک دستگاه میپره یا نه ؟و در آخر اینکه از کجا ریست کنم؟ شرمنده اخلاق و صبر و حوصله جنابعالی .متشکرم
    • پاسخ:

      از گیم سنتر هم خارج شوید - و اپل ایدی جدید را در گیم سنتر بزنید و ریست کنید (( کلیک کنید )) فکر نکنم با ریست جلبریک از بین بره ... چون خودم اندرویدی هستم دقیق نمی دونم ، باز هم بپرسید تا مشکلی پیش نیاد - تو انجمن بپرسید شاید کسی بدونه ... البته گوشی های مبتنی بر ios یک مقدار در این مورد اذیت می کنند و بازی قبلی را می آورند و با روشن خاموش کردن و ریست کردن و نصب بازی از اپ استور و ... معمولا مشکل حل میشه .
  15. رضا آنلاین

    سلام
    من روی آیپدم دو تا اکانت کلش دارم یکی لول 112 و یکی 124 الان که میخوام اکانت سومم که اندروید هست (لول 114)رو انتقال بدم رو آیپد بجای گزینه لینک
    iPHONE iPadiPod فقط گزینه android رو نشون میده
    چکار باید بکنم آیا امکانش هست که اکانت اندروید رو هم بیارم رو آیپد و اگه اونو بیارم اون دوتا اکانت دیگه نمیپره.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید



    • پاسخ:

      باید یک اپل ایدی دیگه بسازید و بازی را از اپ استور دانلود و نصب کنید تا تان هال 4 بازی کنید و بعد لینک دیوایس کنید با همان اپل ایدی جدیدتون - برای اون دو تا بازی هم در صورتی که سیو باشد مشکلی پیش نمی اید - الان شما باید 2 تا اپل ایدی داشته باشید برای تعویض بازی ها و با این جدیده میشه 3 تا اپل ایدی که توجه به این نکته داشته باشید.
  16. سلام میرم سر اصل مطلب
    بازی رو گوشی اپل هست و اونجا ذخیره شده
    ۱ قبل لینک کردن باید بازیو تا جایی برسونم و ذخیره کنم تو جیمیل بعد لینک کنم رو جیمیل یا نه بازیو خام اجراکنم و لینک کنم
    ۲ اگه تا جایی که بازیو لینک میشه کرد لینک کردم میتونم رو جیمیل ذخیره کنم تا با بازیو خودم بتونم همزمان بازی کنم
    ۳ اگه ذخیره کنم دوستم هم میتونی رو گوشی اپلش بازی کنه یا نه دیسکانکت میشه؟؟؟
    • پاسخ:

      لینک دیوایس باید تا اندازه ای بازی کنید و چند مرحله بگذرانید تا لینک دیوایس بشه انجام داد و هر دو گوشی هم باید بازی هاشون سیو باشه تا گزینه لینک دیوایس کار کنه - وقتی بازی لینک میشه رو هر دو گوشی هر کاری کنید اعمال میشه - فرضا اگه یکسال با یک گوشی بازی نکنید و با اون گوشی بازی کنید - اگه دوباره با گوشی یکسال بازی نکرده وارد بازی شوید - در این گوشی هم بازی پیشرفت کرده و تمام مراحلی که گذراندید اعمال شده است - بصورت همزمان نمی تونید بازی کنید و باید جدا جدا متصل شوید چون بیرون انداخته می شوید از بازی !
  17. سلام من یه بار از یه سایت جم خریدم و رمز جیمیل بهش ندادم و از طریق لینک دیوایس برام جم ریخت حالا ممکنه کلش منو هک کنه؟ ممنون میشم جواب بدید.باتشکر
    • پاسخ:

      بله - چون لینک دیوایس کردید الان یک نسخه از بازی را در اختیار دارد و باید درخواست بدهید به سوپرسل که از اون جیمیل یا اپل آیدی فروشنده - آنلینک شود بازی تون
  18. سلام میخواستم بدونم اکانت لینک دیواس شده روی یک جمیل مثلا از ایفون به اندروید اون جیملی که رو اندروید هست رو میشه به گوشی دیگه داد؟
    • پاسخ:

      بله اون جیمیل را در گوشی دیگری سینک می کنید و بازی را نصب می کنید و از طریق گوگل پلاس بازی کلش می تونید اون جیمیل را انتخاب کنید و لود کنید
    • پاسخ:

      اپل ایدی باید به گیم سنتر متصل کنید - در گیم سنتر گوشی اپل ایدی را وارد می کنید
  19. Iosهم دارم,پس اون کد رو روی iosبزنم لینک میشه و میتونم همون کار رو انجام بذم؟؟؟
    • پاسخ:

      بله - البته کد جدید دوباره باید بگیرید نه اون کد قبلیه  اعتبار اون کد 2 دقیقه است و اپل ایدی هم داشته باشید که در گیم سنتر زده باشید و بازی دیگری هم روی اون اپل ایدی نباشد...

  20. سلام من مراحل که گفتید رو انجام میدم وقتی رو گزینه ی i want to link to an android deviceبهم پیام میده که
    sync with a google accont
    to play on multiple android divcses please make sure you have singed in your google accont in the games seting
    then.sign in with your google accont also on the other device.your progress will be automaticalyy synchroized
    وقتی هم اون یکی گزینه که گفته i want to link to another device
    بهم اون کد که گفتید رو میده, اما وقتی اون کد رو تو دیواس جدید که میخوام بهش انتقال بدم میزنم پیام میده
    code linking not available
    you dont need to use the code link to play on multipile android devices
    to play on another android device,first make sure youre signed in with googale play sign_in on the other device.then use the google play sign in(you can find thhe google play sign in from the game's settings)
    your progess will be automatically synchronized
    • پاسخ:

      شما می خواهید از اندروید به اندروید لینک دیوایس کنید ؟ که میگه احتیاجی به لینک دیوایس نیست و باید به گوگل SIGN INکنید و بازی را لود کنید.
      که البته شما  پسورد ندارید دیگه ... روی یک دیوایس ios باید انتقال دهید
  21. سلام. میخاستم اکانتمو با دوستم عوض کنم. چکار باید بکنم؟ راهنمایی میکنین
    • پاسخ:

      هر کدام یک بازی جدید نصب کنید و روی یک جیمیل جدید سیو کنید و بازی جدید را بالا بیاورید و دوستتون هم بازی خودش را اجرا کند و سپس لینک دیوایس کنید.بازی دوستتون منتقل می شه به شما.

      بعد شما هم همینجوری بازی را منتقل کنید به دوستتون.
  22. ببخشید واسه اطمینان بیشتر دارم سوال میکنم,ینی من الان میتونم از طریق لینک دیوایس ایمیلم رو عوض کنم تو دیوایس جدید,بعدش اون جیمیلی که فراموش کردم رو تو دیواس قبلیم ببندم,بعد باجیمیل جدید تو همون دیوایس اولی بازی کنم
    ینی یک بار بازی رو انتقال بدم تو یک گوشی دیگ,اونجا جیمیل رو عوض کنم,سپس جیمیل اولی که پسوردش رو ندارم تو گوشی اولیم ببندم,بعد بازی رو دوباره با جیمیل جدید انتقال بدم تو گوشی اولی
    ببخشید اگ سوالم طولانی شد
    • پاسخ:

      به این صورت عمل کنید :: یک جیمیل جدید میسازید در گوشی جدید و بعد یک بازی نصب کنید و جیمیل جدید را به بازی سینک کنید از طریق گوگل پلاس بازی کلش اف کلنز خوب تا اینجا یک بازی لول یک سیو شد ، حالا بازی که پسوردشو گم کردید هم باید گوگل پلی آن سیو باشد و سبز باشد تا بتونید لینک دیوایس کنید ، حالا لینک دیوایس میکنید وبازی به گوشی جدید و جیمیل جدید منتقل میشه ، سپس جیمیل جدید را  در گوشی قدیمی سینک کنید ، بهتره بازی تون و جیمیل قدیمی را از گوشی  قدیمی حذف کنید ، گوشی را یک روشن خاموش کنید ، حالا جیمیل جدید را در گوشی قدیمی سینک کنید و بازی کلش را نصب کنید و بازی را ببا دادن جیمیل جدید از طریق گوگل پلاس بازی کلش بالا بیاورید   .لا بیاورید ، در تمام مراحل از سیو بودن بازی مطمءن باشید و گزینه گوگل پلاس سبز باشد،
  23. شما میفرمایید وقتی بازی رو link divse میکنم,میتونم بهش جیمیل جدید بدم.سوال من اینه که بعد اینکه بهش جی میل جدید دادم از طریق باز کردن اون جیمیل جدید میتونم بتزی رو تو همون دیوایس اولی ادامه بدم یا خیر؟
    مشکل من اینه که پسورد جیمیل اولم یادم رفته و نمیخوام این مراحل که از طریق کمپانی سوپرسل انجام میشه رو طی کنم,از این روش میتونم یا خیر
    • پاسخ:

      بله - با لینک دیوایس یک کپی کامل از بازی به اون جیمیل منتقل می شه و با پیشرفت کردن بازی - روی هر دو تا جیمیل چه اون پسورد گمشده هه و چه اون جدیده اعمال می شه
  24. دانیال قیدر

    میتونم بازی رو به این طریق که گفتید انتقال بدم به یه گوشی دیگه,بعد تو اون گوشی جیمیل بازیم رو عوض کنم بعد با اون جی میل دوباره انتقال بدم به همون گوشی اول؟؟؟؟؟توروخدا زود جواب بدید
    • پاسخ:

      انتقال (لینک دیوایس ) فقط یکبار انجام میشه و برای دوباره استفاده کردن از بازی باید بازی را با جیمیل یا اپل ایدی تون لود کنید و احتیاج به انتقال نیست دیگه !
  25. دانیال قیدر

    سلام,من بازیم به اکانن جی میلم وصل,اکانت جیمیلم هم تو گوشیم مدت هاس که بازه منتها رمز اکانت یادم رفته,نگرانم اگه گوشیم براش مشکلی پیش بیاد یا به هر نحوی ریست بشه دیگه نمیتونم بازیم رو باز کنم,پیشنهاد شما چیه چیکار میتونم بکنم,تورو خدا راهنمایی کنید چون لولم صدو ده حیفه
    • پاسخ:

      باید از سوپرسل درخواست تغییر جیمیل دهید و روی یک جیمیل دیگه سیو کنید
  26. خب جیمل کی بهش سینگ کردم از یادم رفته اما بازی همونجا قبلی اما جیمل فراموش کردم و هر کاری میکنم نمیشه نمیتونم با یک جیمیل دیگه دوباره سینگ کنم لطفا کمکم کنید مرسی از سایت بسیار خوبتان
    • پاسخ:

      باید درخواست تغییر جیمیل دهید از سوپرسل که براتون جیمیلتون را تغییر دهند - در انجمن بنویسید تا مشکلتون را دوستان زودتر حل کنند
  27. سلام من بازی خودمو سنگ کردم بعدش اشتباهی جیمیل پاک کردم رو گوشیم بازیم هنوز سر جاش اما جیمیل جکار کنم کی دوباره سینگ بشه
    • پاسخ:

      خب جیمیل را در گوشی دوباره بزنید و تنظیم کنید و بعد بازی رو بهش سینک کنید.
  28. امید نورروان

    سلام . من میخوام اکانت کلشم رو بفروشم.
    میخواستم بدونم این لینک دیوایس چه جوریه؟
    من باید اپل ایدی خودمم به طرف بدم؟
    اصلا ربطی به اپل ایدی داره ؟
    چون من نمیخوام اپل ایدیم رو بدم به کسی. اخه کلی برنامه پولی روش نصبه
    .
    لینک دیوایس تو فروش اصلا استفاده میشه؟
    • پاسخ:

      خریدار با اپل ایدی خودش یک بازی جدید نصب کنه و تا تان هال 4 بازی کند و سپس با شما لینک دیوایس کنید.
  29. سلام من جیمیل بازیم رو پاک کردم الان میشه یه جیمیل دیگه سیو کنم روی بازیم جیمیل بازی خودمو پاک کردم لطفا راهنماییم کنید مرسی
    • پاسخ:

      خیر نمی تونید - باید قبل از پاک کردن لینک دیوایس می کردید تا جیمیلتون  عوض می شد . حالا باید با داشتن اطلاعات بازی از سوپرسل درخواست تغییر جیمیل دهید
  30. سلام من هرچی اطلاعات جیمیلمو که میزنم روی اون یکی گوشیم تا بتونم اکانتمو رو این اجرا کنم نمیشه.اکانتم کانکت هستش ولی نمیتونم برم روش فقد راهش اینه جیمیلمو رو این یکی گوشبم سیو کنم و بعد واردش بشم.ولی وقتی سیو میکنم میزنه میخواید یه پروفایل جدید ایجاد کنید و به مشکل برمیخوره ببخشبد لطفا زودتر راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      بازی ها هر دو باید سیو باشد - یکی از بازی ها برای انتقال باید بازی جدید باشد
  31. سلام ببخشید من میخوام اکانت یک نفر دیگه رو بیارم روی گوشی خودم و چون نمیتونن وارد اکانت بشن این روش امکان پذیر نیست.نمیشه مثلا ادرس ایمیل و اطلاعاتش رو در گوشیه خودم سیو کنم و بتونم وارد بازیش بشم؟ اکانت خودم هم سرجاش باشه.
    لطفا اگه ممکنه زود جوابم رو بدید
    • پاسخ:

      بله می تونید جیمیل و پسورد اون شخص را بگیرید و در گوشی خودتون جیمیل را سینک کنید و سپس از طریق بازی کلش و دیسکانکت شدن از اکانت خودتون و دوباره کانکت شدن - جیمیل شخص را وارد کنید تا بازی شخص لود شود
  32. سلام .مرسی از اموزش عالیتون من یکی از اکانتهامو داده بودم دوستم بازی کنه الان باهم قهریم پسورد ایمیلمو عوض کردم و لینک کردم ولی بازم میاد تو بازیم وخرابکاری میکنه چیکار کنم مرسی
    • پاسخ:

      به سوپرسل بگید هک شدم و اطلاعات بازی هم لازم است - مثلا تاریخ ساخت بازی و ...
  33. سلام ممنون از اموزش خوبتون !! ولی من یه مشکل دارم : من یه اکانت روی اندروید دارم و یه اکانت روی ios میخوام اندروید رو هم بندازم روی ios همینکارارو میکنم ولی یه ارور میده که باید با یه اپل ایدی دیگه امتحان کنید وقتی با یکی دیگه هم امتحان میکنم باز یه ارور میده
    Your village is already permanetly attached to the game center account you have logged in with.
    Because the village already has progress (town hall level 4 or a purchase made),it cannot be overwritten anymore.
    • پاسخ:

      باید روی ios یک بازی جدید  با یک اپل آیدی دیگه بسازید و نصب کنید و تاون هال بازی را هم تا لول 4 ببرید و بعد لینک دیوایس را انجام دهید
  34. سلام من میخوام بازیمو تو جیمیل سیو کنم میخواستم ببینم امکانش هست از یاهو به جیمیل انتقال بدم گوشیم اپله تو گیم سنتر سیوش کردم اپل ایدیم یاهو هست امکانش هست یا نه مرسی
    • پاسخ:

      باید در خواست آنلینک کردن از روی اون ایدی به یک ایدی دیگه جدید که تو جیمیل ساختید بدهید و اطلاعات بازی را هم باید بدانید دقیق و برای سوپرسل بفرستید
  35. سید سهند احمدی

    سلام خسته نباشدی
    اقا من میخوام از اندریور برم ای او اس همه این مراحلم متوجه شدم فقط اینکه روی اپل ایدی من یک اکانت الکی هست لول 9 خدای نکرده نکنه مراحل انجام دادم اون لول 9نگه داره ! اکانت اصلیمو نیاره ؟
    • پاسخ:

      نه - بازی روی بازی سیو نمیشه... از اون باید خارج شوید
  36. سلام
    من بازیم سیو نکردم بعد گوشیمم شکست دیگه روشن نمیشه میشه راهنماییم کنید که چگونه میتونم بازیم تو یه گوشی دیگه ببرم.
  37. این روش به درد نمی خوره ازاول جمیل رمز جیمیلتو به طرف خریدار بده خودتو راحت کن
    • پاسخ:

      بعضی ها جیمیلشونو لازم دارند و نمی خواهند بدهند
  38. سلام
    میخوام کلشم رو که روی سیستم عامل ios دارم رو روی کامپیوتر اجرا کنم و یک ماه دیگه بریزم روی یک گوشیه دیگه با سیستم عامل ios .
    به game senter هم وصل هستم
    ایا این کار امکانش هست؟
    • پاسخ:

      لینک دیوایس کنید به کامپیوتر تون و می تونید روی کامپیوتر بازی کنید و گوشی که گرفتید دوباره با اپل آیدی تون که بازی می کنید و دانلود و  نصب دوباره بازی کلش از اپ استور و اتصال آن به گیم سنتر دوباره بازی کنید
  39. سلام خوبید مدیر جون من میخوام کلشو از لب تاب به گوشیم که ایفن هست انتقال بدم چند شب پیش این کارو کردم کد میداد میزدم ولی ست نمیشد الان دیگه کد هم نمیده چکار باید انجام بدم که باز کد بده بهم ممنون
    • پاسخ:

      حتما کد را حواستون نبوده  استفاده کردید و دیگه بهتون کد نمی ده
  40. سلام
    گوشی من شکسته بعد بازی کلش هم رو سیو نکردم حالا میشه اکانتم بریزم روی یه گوشی دیگه
    خواهش میکنم اگه راهی هست بگید
    • پاسخ:

      اگه بازی سیو بوده بله - در گوشی جدید لودش کنید - در سایت نوشتیم نحوه لود و سیو بازی را
  41. سلام خسته نباشید

    من یک بار کلشو از ایفون به اندروید انتقال دادم.الان دوباره میخوام انتقال بدم نمیزاره راهی هست برای انتقال دوباره؟
    • پاسخ:

      خیر - شما از همان آیدی هایی که منتقل  کردید استفاده کنید و بازی تون را می تونید توی هر کدوم از دیوایس ها لود کنید و احتیاجی به انتقال دوباره نیست و بازی هم فقط یکبار امکان استفاده را می دهد و برای اپل آیدی می تونید درخواست بدهید تا روی یک اپل ایدی دیگه لینک کنند شاید قبول کردند و برای جیمیل هم همینطور که روی یک جیمیل دیگه انتقال دهند و باید اطلاعات بازی را هم دقیق بدانید - مثله تاریخ ساخت بازی
  42. با سلام خدمت مدیر محترم
    میخوام اکانتمو از گوگل پلی به گیم سنتر انتقال بدم کدم وارد میکنم لول بازیم با اسم و تاون هامو میاره گزینه ی ok میزنم در آخر این ارورو میده( error occurred (101 لطفا راهنمایی کنید با تشکر.
    • پاسخ:

      ف ی ل تر شکن لازم دارید
  43. سلام چرا جیمیل که مال لول قدیمی است رو تو گوشی جدیدم میزنم نمیارش بالا حتی سیوش ام میکنم اما لوللم رو نیاره
    • پاسخ:

      حتما سیو نشده بازی وگرنه بازی را بالا می آورد - گوگل پلی تون را آپدیت کنید
  44. سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیزم.
    دوستم من بازی کلش و روی آیفون دارم و سیو هم هست تو برنامه ی game center ولی متاسفانه من رمز apple id و فراموش کردم.حالا میخواستم ببینم روشی هست که بتونم ادامش و تو یه گوشیه دیگه و یا روی گوشیه اندروید ادامه بدم؟؟؟واسه اینکه اگر رمزه اپل آیدی و بخوام بگیرم یه رمزه جدید بهم میده و فکر نکنم بشه ادامه بازی رو برم.ممنون میشم کمکم کنین.یا علی
    • پاسخ:

      ببینید می تونید لینک دیوایس کنید اگر نتونستید یک اپل آیدی دیگه بسازید و به سوپرسل ایمیل بزنید که می خواهم آنلینک شود از این اپل آیدی و روی اپل آیدی دیگه لینک شود که اطلاعات بازی را هم البته باید بدانید
  45. سلام یه سوال دارم خواهشن جواب بدین من جیمیل و پس دادم به رفیقم برام جم بخره خرید حالا هی میره تو بازی من من پسفورد عوض کردم ولی احسای میکنم دوباره میره لینگ دیبایس هم نزدم براش چون هنوز سبزه استفاده نکردم این مپ عوض کنه بازم میاد تو بازی منغ
    • پاسخ:

      باید به سوپرسل بگید که هک شدم
  46. سلام
    من یک اکانت کلش از رفیقم میخوام بخرم اگه جیملشو عوض کنم link device هم کنم ایا امکان داره باز بتونه رو گوشیه خودش بازی کنه؟
    • پاسخ:

      بله
  47. سلام من میخوام اکانتمو از اندروید انتقال بدم به ios بعدأ میتونم بازیو رو اندروید ادامه بدم؟ اکانتم رو جیمیل هم save
    • پاسخ:

      بله
  48. سلام ببخشید من می خوام اکانتم رو از گوشی بیارم رو کامپیوتر چطوری بیارم؟
    • پاسخ:

      برنامه بلواستکس را باید نصب کنید و جیمیلتون را در بازی سینک کنید - اگه هم ایفون دارید باید با همون بلواستکس لینک دیوایس کنید
  49. سلام من بازیم لول 71 بود الان گوشیم سوخته وبازیم سیو نشده بوده حالا میتونم به گوشی جدیدم انتقالش بدم؟ممنون میشم راهنمایم کنید دوستان
    • پاسخ:

      خیر - باید از طریق سوپر سل اقدام کنید
  50. سلام می خواستم بدانم چرا وقتی می خواهم جیمیلی که کلشم روی ان ذخیره بود دوباره موجود کنم و برگردانم نمی گذارد حساب را موجو کنم با تشکر
    • پاسخ:

      برنامه گوگل پلاس را آپدیت کنید و امتحان کنید و فقط جیمیل بازی را که سیو بوده فقط بزنید و سینک کنید در گوشی
  51. من اینکارو کردم ولی یه پیغام داد که نفهمیدم چی بود و درست نشد. چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      خب پیغام چی بود
  52. ببخشید من وقتی link a device رو تو سیتینگ میزنم میگه تو link a device نداری و پایینش میزنه sing in حالا چیکار کنم
    • پاسخ:

      بازی باید سیو باشه و به گوگل پلی یا گیم سنتر در آی او اس وصل باشه
  53. سلام
    من گوشیمو یک بار ریست کردم و دوباره ریستور کردم .... و کلشم اومد
    اما الان برای بار دوم گوشیمو ریست و ریستور کردم ولی کلش رفته از اول ..... چیکار کنم؟
    لطفا کمک کنید
  54. سلام اقا من الان وصل کردم من میخوام که به گوشیه دیگری بفرسم یعنی دوباره کد به گوشی دیگه ای بفرستم میگه این گوشی به نفر وصله حالا من چیکار کنم که اونو حذف کنم و به گوشی دیگه ای وصل کنم لطفا زود جواب بدید
    • پاسخ:

      باید روی یک بازی جدید دیگه کد را بزنید
  55. سلام من مدتی پیش یک اکانت کلش خریدم در گوشی خود سیو بود اما گوشی ام سوخت می خواستم بدانم می توانم دوباره ان را به گوشی دیگر انتقال دهم باتشکر
  56. سلام ببخشین یه سوال داشتم
    اگه جیمیل اکانتو یکی داشته باشه میتونه هکش کنه ؟
    • پاسخ:

      خیر - فقط با داشتن پسورد می شه وارد جیمیل ش شد . اون اکانت یا آدرس را که باید به همه بدهید تا براتون ایمیل بزنند !
  57. سلام -من میخام بازی از اندروید ب ایفون انتقال بدم درصورتی ک همه مراحلی ک گفتید رو انجام دادم کد هم میاد و بعد رو ایفونه میزنم خطا میده ک خونه لول ٤ و از اینا-درصورتی ک من خونه هشت هستم --help me plz
    • پاسخ:

      باید یک بازی جدید بسازید و تا لول 4 بروید و بعد کد را بزنید
  58. سلام ببخشین اگه میشه زود جوابو بدین
    من دارم اکانتمو به یکی که تو یه شهر دیگه هستش میفروشم گفته چون حضوری نمیتونیم همو ببینیم من اول لینک دایوس کنم تو گوشیه اون بازیو ببینه بعد اون پولو ریخت رمز جیمیلو بدم گفته لینک دایوس بعد لینک تو اندروید دایوس بعدش نیو دایوسو بزنم بیست و چهار ساعت کپی میشه تو گوشیه اون اگه پولو نریزه و من رمزو نگم تا ببس چهار ساعت پاک میشه از گوشیش میخواستم ببینم راست میگه و اکانتمو بدون نگرانی دایوس کنم و بهش بفروشم یا اینکه نه؟؟؟؟؟؟؟
    اگه تونستی این شماره منه بیا تلگرام یا اس یا زنگ بزن کمکی لازم دارم ممنون میشم اگرم که نمیشه این سوالمو جواب بدین مرسی 09148462046
    • پاسخ:

      خیر دوست عزیز - با انجام دادن این کار بازی تون می رود ! و بقیه اش هم چرت و پرت است که گفته است که بعد از 24 ساعت بازی پاک می شود ! با مطرح کردن این موضوع  توسط اون خریدار - بدونید که هم بازی تون را از دست می دهید و نه پولی بدست می آورید و قصد کلاهبرداری دارد !
  59. با سلام من خواستم بازی و انتقال بدم اپل ایدیمم هم عوض کردم گوشی هم. یست کردم ولی باز همون اکانت قبلی برام میاد اکانت دوم هم میخوام انتقال بدم و وقتی کد انتقالی و تو گوشیم میزنم خطا میده قبول نمیکنه
    • پاسخ:

      از گیم سنتر خارج بشید و حتما بازی را از اپ استور دانلود کنید و نه سایت متفرقه
  60. سلام خاهشا ج منو زودتر بدید..ممنوونم.
    من نمیدونستم و گزینه link a device رو زدم.در صورتی ک قصد انتقال رو نداشتم و ندونسته زدم...متاسفانه سیو هم نکرده بودم بازی رو..الان بازی من برگشته ب لول 3 در صورتی ک لول 25 بودم..میشه کاری کنم ک برگردم ب لول 25 ..ممنون ج بدید
    • پاسخ:

      حتما بازی سیو نبوده است و اگه نتونستید بازی لول 25 لود کنید باید با سوپرسل و آموزشی که دادیم پیروی کنید
  61. سلام من میخام انتقال بدم تمام مراحل رو انجام میدم اخرش یه ارور درمورد تاون هال میده.کمکم کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      باید یک مقدار بازی کنید تا تاون هال لولش بالا رود
    • پاسخ:

      لینک دیوایس کنید
  62. با سلام بابت توضیحات کاملتون ممنون فقط یه سوال دارم بنده میخواستم اکانتم که در گوشی اپل هست را به بلو اسکی کپی کنم و هم با گوشی اپلم بازی کنم هم با اکانت بلو اسکی که جیمیل هست امکانش هست؟ یا اینکه وقتی انتقال میدیم دیگه از گوشیم پاک میشه
    • پاسخ:

      بله - می تونید و بازی پاک نمیشه - یک کپی از بازی منتقل میشه به دیوایس دیگه
  63. سلام وقتتون بخیر من رو گوشیه اندرویدم کلشو دارم و برایه انتقال به اپل تمامه کاریی که گفتین رو کردم ولی میگه باید بازی رو حذف کنم بازی رو هم حذف کردم نیومد بالا ، شرمنده اگه لطفا کنید جواب بدین
    • پاسخ:

      باید بازی را چند مرحله ای بازی کنید و فکر نکنم بگه حذف کنید
  64. سلام ببخشید من قبلا این کد رو گرفتم ولی الا یادم نیست و برای انتقال الا مشکل دارم میشه راهنماییم کنید ممنون
    • پاسخ:

      اگه کد را  استفاده کرده اید و بازی را انتقال دادید دیگه فایده نداره چون فقط یکبار کد می دهد -   و اگه استفاده نکرده اید - دوباره اقدام کنید و دوباره کد را بگیرید
  65. درود ببخشید باز مزاحم شدم .
    لینک دیواس ما مشل داره برای رفع مشکل و انتقال فک کنم گفته موارد زیر تهیه کنید !
    میشه بگین چیه گفته :
    http://uupload.ir/files/k466_111111111111111.jpg
    بازم ممنونم از سایت خوبتون .
    +
    میشه بگین چه ساعتی های انلاین یا به پیام ها جواب میدین !؟
  66. ببخشید من برای انجام این انتقال باید اپل ایدی داشته باشم یانه
    • پاسخ:

      بله
  67. سلام
    من میخوام اکانتمو از ایپدم رو اندروید بیارم به طوری که از روی اپل ایدیم اکانت حذف شه و فقط رو جیمیلم بیاد میشه کمکم کنید؟
    • پاسخ:

      لینک دیوایس کنید و بعد از انتقال از سوپرسل بخواهید که بازی را از اپل آیدی تون آنلینک کند
  68. میشه بگید دقیقا چی گفته چه راه های رو باید برم !
    بعد مشکل وصل شدن بازی به گیم سنتر و گوگل + ندارم اینا اوکیه ... فقط تو انتقال کد بهم نمیده ایمیل که دادم طبق گفته شما لینک استفاده نشده خوب چه طور لینک برگردونم !!! تو ایمیل چنین چیزی بهم گفته شده ؟
    • پاسخ:

      یعنی لینک دیوایس را استفاده نکردید - منظور همون کد است که می دهد و باید موقع لینک دیوایس به شما بازی کد را بدهد.
  69. درودو احترام
    خیلی سایت ها رو رفتم اما مشکلمو رفع نکردن خدا کنه شما بتونید !
    بنده توی کامپیوتر بازی میکنم از شبیه ساز اندروید استفاده مکینم ! مشکلی در ثبتش ندارم همه چیز اوکیه !
    میخوام به ایفونم انتقال بدم اوایل کد میداد از طریق لینک کردن اما الان نمیده ! یعنی طبق معمول میگه شما استفاده کردین !! من اول توی ایفونم کلش دانلود کردم وارد بازی کلش شدم یکم بازی شروع شد ! از اول ازم اسم خاست اسم زدم و اخرش رفتم توی تنظیمات میخواستم لینک کنم که ارور میداد بعد مدتی که میخوام انتقال بدم !!! حالا زا اندرویدم میگه که شما انتقال دادین در صورتی که انتقال من انجام نشده !!! اییمل زدم به شرکت سوپرسل این جواب داد ! میشه بگین چی گفته !
    http://uupload.ir/files/mjqy_capture.jpg
    • پاسخ:

      میگه استفاده نشده کد لینک دیوایس - همون کارها را در بالا انجام دهید - اگه می خواهید بازی را روی آیفون انتقال بدهید احتمالا بازی تون به گیم سنتر متصل نکرده اید و باید حتما متصل باشه ... توی اندروید هم باید بازی به گوگل پلاس متصل باشه و گزینه گوگل پلاس سبز باشه - می تونید بازی ها را هم پاک و دوباره نصب و گوشی را هم ریستارت کنید و چک کنید
  70. سلام ببخشید من یه سوال داشتم .یکی از دوستام یه اکانت لول۱۰۰ داره وقتی میخاسته سیو کنه میفهمه گوشیش نه گوگل پلاس ساپورت میکنه نه جیمیل..حالا میخام ببینم میتونه با این روش بازیشو انتقال بده به یه گوشی دیگه تا سیو شه ؟؟؟ متشکرم
    • پاسخ:

      خیر - برای اینکه این گزینه کار کنه باید به گوگل متصل بود - باید از طریق سوپر سل اقدام شود
  71. داداش من ی چند تا کار دارم اگه بهم کمک کنی خیلی ممنون میشم میشه ی ادرس از تلگرامت بدی یا من شمارمو میدم اونجا الامو بپرسم 09388411091شمارمه کمکم کن ممنون
  72. نمیشه من سه چهار بار لینکو تو ی گوشی دیگه زدم اما ی پیغام میده نمیدونم چیه
  73. سلام یه سوال داشتم من سوال امنیتی اپل ایدمو گم کردم برا همین نمیتونم جم بخرم برا همین یه اپل ایدی دیگه ساختم راهی هست که بشه بازیمو از رو گیم سنتر اکانت قبلی به گیم سنتر اکانت جدیدم انتقال بدم؟ جفت ایدی هام رو یک دستگاه است و قرار نیست دستگاه عوض بشه
    • پاسخ:

      باید از سوپرسل بخواهید که از اون اپل ایدی بازی را آنلینک کند روی این اپل ایدی جدید لینک کند
  74. سلام من از اندروید می خوام انتقال بدم به ایفون اسم دهکده اورد با لول ولی خطای ١٠١ میده
    • پاسخ:

      با سوپر سل تماس بگیرید و اشکال را بگید
  75. سلام این موضوع اندروید به اندروید نمیشه می خوام با لینک رو یک اندروید دیگه انتقال بدم میشه؟؟؟
    • پاسخ:

      اگه استفاده نکردید - می تونید اندروید به اندروید هم لینک دیوایس کنید و جیمیلتون را تغییر بدهید اگ می خواهید جیمیل را تغییر بدهید اینکار را بکنید در غیر اینصورت جیمیل را در هر گوشی بزنید و بازی را لود کنید
  76. سلام
    من یبار این کاری که بالا گفتیدو کردم بعدم درس شد ولی بعد دو سه ماه که بازیو ابدیت کردم بازی رفت و فقط تو یه دستگاه موند
    حالام دیگه بهم لینک نمیده
    چیکار کنم بتونم تو جف دستگاه ها بازی کنم
    • پاسخ:

      باید بازی را با آیدی جیمیل یا اپل تون در دیوایس تون لود کنید - نحوه لود و سیو کردن بازی را در سایت بخوانید
  77. سلاام.من یه اکانت توی گوشی اندرویدی ام داشتم...میخوام توی لپ تاب بازی کنم...بلو استکس رو نصب کردم ولی سینک نمیشه ....اگه از طریق Link A Deviceبیارم ..اکانتم توی گوشیمم میمونه یا فقط توی لپ تابه.. دوباره میشه از طریق جیمیل بر گردونش به گوشی؟؟؟؟؟؟


    • پاسخ:

      شما باید یک بلواستکس جدید نصب کنید و جیمیل بازی را در اون سینک کنید و بازی کلش را هم نصب کنید و بازی را از طریق جیمیل بازی که سینک کردید لود کنید
  78. سلام من اکانت خودم که روی اندروید بازی می کردم به گوشی اپل انتقال دادم اما متاسفانه روی این اپل آیدی یه اکانت کلش دیگه سیو شده بود حالا کاری میتونم انجام بدم؟؟؟؟؟....از دو طرف ضرر کردم هم اینکه یه بار میشه اکانت رو جابه جا کرد و هم اینکه حتی اگر اپل آیدی جدید هم بگیرم باز نمیتونم بازی رو انتقال بدم
    • پاسخ:

      فکر نکنم سیو شده باشه ! چون هر اپل آیدی مختص یک بازی است و بازی روی بازی سیو نمی شه ... و اصلا منتقل نمی شه ! اخطار می ده ... شما اپل آیدی تون را لاگ اوت کنید و از گیم سنتر خارج کنید و دوباره گوشی را ریست کنید و دوباره لاگ این کنید و ببینید بازی لود می شه
  79. سلام
    اکانت دوستم پریده بود بعد به سوپرسل پیام دادم خلاصه اکانت رو برگردوندم اما متاسفانه نمیدونستم که کدی رو که بت میده اگه تو link a device بزنی سیو میشه سر مپی که باش بالا اومدی و الان مپ من پرید و اکانت دوستم سیو شد سر جیمیلم و مپ من بالا نمیاد مراحل بازگردوندن مپای گمشده هم انجام دادم اماجم خریده بودم و رسید جم میخواد ازم منم ندارم راه دیگه ای وجود نداره؟؟؟؟
  80. سلام نخسته دوستان من یدونه اکانت کلش بر روی اپل دارم میخواستم یدونه اکانت دیگه از جمیل بیارم کنارش چیکار باید کنم یعنی دوتا کلش داشته باشم میتونید کمکم کنید
    • پاسخ:

      یک اپل ایدی جدید بسازید و بعد لینک دیوایس کنید
  81. سلام من یه بازی خریدم و از اپل لینک کردم الان ثبت هم کردم ولی طرف خودشم میاد تو بازیم و مزاحمت ایجاد میکنه میخام بدونم تا کی میتونه وارد بازی بشه و چه جوری میشه اخراجش کنم
    • پاسخ:

      برای بازی های خریداری شده کاری نمی شه کرد و همواره مزاحمت می تونه اجرا کنه - بهتره پولتونو پس بگیرید.
  82. سلام شرمنده 
    خسته نباشید 
    من هرکاری میکنم پیام میده که cod invalid  هردوتا گوشیم به جیمیل وصله، زبانشم انگلیسی،  گوشی جدید هم لولش 1 هست
    چیکار کنم؟؟؟ 
    ممنون

    • پاسخ:

      ببینید قبلا لینک دیوایس نکردید باید ios هم به گیم سنتر متصل باشه. 
  83. سلام.خسته نباشید.من از رو گوشی اندرویدی میخوام به iosانتقال بدم مینویسه که مثلا این اکانت با این مشخصاتو میخواین و بعد من yes رو میزنم اما میگه یک چیزی رو اشتباه وارد کردید...چیکار کنم توروخدااااا ج بدید
  84. سلام
    تو لینک دیوایس اگر دستگاه پذیرنده خودش کلش با یک حسای جیمیل فعال داشته باشه حتما باید بازی رو پاک کرد دوباره با جیمیل جدید نصب کرد یا اینکه جیمیل جدید میشه تعریف کرد و به بازی موجود متصل ساخت تا انتقال صورت بگیره
    • پاسخ:

      باید یک بازی جدید و جیمیل جدید باشه و به این بارزی جدید انتقال دهید
  85. سلام
    اگر من یه دهکده روی یک گوشی ایفون و ی اندروید داشته باشم( یک دهکده رو دو گوشی)
    و مثلا فقط روی ایفون بازی کنم و بعد از مدتی از لول ٩٠ برسم به١٠٠ ، اگر دوباره به اندرویدم سر بزنم همزمان با اکانتایفونم اپ شده؟ ینی توی اندروید هم لول ١٠٠ شده با اینکه اثلا بهش سر نزدم؟
    • پاسخ:

      بله هر بار که بازی را لود کنید توی هر دیوایسی - بازی از همونجا که سیو شده است - لود میشه و همیشه آپدیت است.
  86. سلام و خسته نباشی اگه میشه هر چه زود تر جواب منو بدید ممنون میشم من از یه سایت جم خریدم طرف ازم کد لینک را گرفت و جم هم شارژ کرد تو بازیم الان دیگه دوباره لینک می خام نمیده میخاستم بدونم الان اون طرف میتونه بازی منو  ازم بگیره اصلا الان باید چکار کنم که خیالم راحت بشه !!! لطفا جواب منو سریع بدید لول بازیم بالاست خیلی نگرانم ممنون از کمکتون ���😞😞😞���😞💜
    • پاسخ:

      بله - الان بازی تون را می تونه باهاش بازی کنه و مشکل ساز بشه - شما با داشتن اطلاعات بازی تون به سوپرسل درخواست بدهید که بازی را از اون اپل ایدی یا جیمیل فروشنده جم-  آنلینک کنه و ببینید قبول می کنند یا خیر
  87. سلام خسته نباشید.من یه اکانت سیو شده روی اپل ایدی دارم اما گوشیمو فروختم نمیتونم موارد مربوط به الد دیوایس رو انجام بدم چون گوشی ندارم حالا چجوری رو گوگل پلی اجراش کنم؟ ممنون
    • پاسخ:

      روی یکی از گوشی های دوستاتون با اپل آیدی تون بازی را بالا بیارید لود کنید و بعد لینک دیوایس کنید روی گوشی اندروید خود
    • پاسخ:

      بله
  88. ببخشید یعنی دیگه لازم نیست بازی اولمو تو گوشی جدید لینک کنم با همون اکانت جیمیل  ،بازی گوشی قبلی میاد تو گوشی جدید؟
    • پاسخ:

      احتیاجی به لینک دیوایس برای بازی که سیو هست روی همان گوشی با سیستم عامل یکسان ندارید !
      بازی تون را لود کنید در گوشی جدید و سپس یک جیمیل جدید دیگر در گوشی بسازید و یک بازی دیگر هم توسط این جیمیل می توانید بسازید و سیو کنید و همزمان چندین اکانت داشته باشید و با سویچ کردن بین جیمیل ها در بازی - بازی های مختلف کلش لود می شه
  89. سلام ممنون از اینکه وقت میذارین و به سوالات جواب میدین.من بازی کلشو.تو گوشیم نصب کردم و تا مرحله 74 پیش رفتم یه گوشی دیگه خریدم و یه بازی جدید هم رو اون نصب کردم حالا میخوام بازی اولمو تو این گوشی جدیدم  بیارم و از قبلیه پاک کنم و همزمان دو تا بازی رو این گوشی داشته باشم چیکار باید بکنم 
  90. سلام من ابل ایدیم روی هاتمیل هستش برای انتقال به اندرویدیا همون جیمیل مشکلی نداره؟؟؟؟
    • پاسخ:

      بهتر است یک جیمیل جدید بسازید و در جیمیل جدید بازی نصب و سیو منتقل  شود.
  91. سلام و ممنون از حوصله ای که بخرج میدین تا مشکلات رو حل کنید.
    من اوایل بازی کلش به اشتباه ایمیل یاهو وارد کردم و بعد از مدتی هرچه قدر جیمیل وارد میکنم بازی سیو نمیشه و همیشه دیسکانکت هست.درواقع بازیم اصلا رو جیمیل سیو نشده.برای سیو بازی چه کار باید بکنم؟ لطفا راهنماییم کنید .سپاسگزارم
    • پاسخ:

      باید یک بازی جدید و جیمیل خام و جدید بسازید و بعد منتقل کنید روی آن
  92. ﺭﻭﺡ اﻟﻠﻪ

    ﺑﺎﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﻫﻤﻪ اﻳﻦ ﻛﺎﺭاﺭﻭاﻧﺠﺎﻡ ﺩاﺩﻡ ﻧﺸﺪ اﻧﺘﻘﺎﻝ ﻧﺸﻮﺩ ﭼﻲ ﻛﺎﺭﻛﻨﻢ ﻣﻮﻧﺪﻡ
    • پاسخ:

      دستورالعمل ها را درست انجام دهید
  93. سلام و عرض ادب

    من در حال حاضر بازی رو توی آیپد اجرا می کنم و به گیم سنتر هم متصل هستم، اکانتی یا اپل ایدی که استفاده می کنم جیمیلم است، حالا سوالی که دارم این است که:
    آیا من میتونم همزمان با همین اکانت کلش توی گوشی اندرویدم هم بازی کنم؟
    منظورم دقیقا این هستش که هر موقع خواستم تو گوشی اندروید بازی رو اجرا کنم و هر موقع خواستم تو تبلت آیپد؟

    ممنون از شما
    • پاسخ:

      همزمان خیر - ولی به نوبت بله -
  94. سلام 
    من قدیم روی جمیلم بازی رو سیو کرده بودم بعد الان گوشیم عوض کردم داخل بازی وقتی روی جمیل میزنم کانکت بشه کانکت میشه ولی بازی بر نمی گرده راهنمایی کنید ممنون میشم
  95. سلام، من تو مرحله 53 بازی هستم ولی میخوام ی بازیی که برادرم تامرحله 87 رفته رو ازش بگیرم چون گوشیش خراب شده و من ادامه بدم جی میل و پسوردشو داره ولی نمیدونم باید چیکار کنم! گوشی اون اندروید بوده ولی گوشی من اپل!گوشی قدیمی رو نداریم که مرحله اول برم میشه راهنمایی کنید مرسی
    و اینکه اگه این مراحل نشد میتونم به بازی خودم برگردم یا نه؟
    • پاسخ:

      برای انتقال حتما باید به بازی دسترسی داشته باشید - اگه کامپیوتر دارید به وسیله اون و نصب برنامه بلواستکس - بازی برادرتون را بالا بیاورید و سپس به گوشی خودتون لینک دیوایس کنید - شما هم باید یک اپل آیدی جدید بسازید و روی اون یک بازی جدید بسازید در گیم سنتر بزنید و سپس لینک دیوایس کنید از کامپیوتر به گوشی تون.
  96. سلام من میخوام ازین روش که تو این تاپیک توضیح داده استفاده کنم اما مشکلم اینه ک گوشیه قبلیمو ندارم (یعنی old device ro nadaram )
    فقط جیمیل هستش
    حالا راهی هست که روی این گوشی جدید ک ایفون هست اون اکانت رو بیارم
    در ضمن گوشی قدیمیم اندروید بود
    • پاسخ:

      اشکال ندارد - فقط مدلش را می خواهند و نام گوشی را که بازی را ساختید.
  97. سلام روش انتقال اکانت اندروید به اندروید چجوریه
    لطفن کمکم کنید
  98. سلام
    من میخام اکانتمو از اندروید به اندروید انتقال بدم
    کاری ک شما گفتین انجام دادم اما بازم لینک نمیشه
    باید چکار کنم


    • پاسخ:

      چگونگی روش تماس با سوپرسل در سایت هست
  99. سلام من از اندروید ب ios انتقال میدم error 101 میده چی اقدامی باید انجام دهم ؟؟؟؟
    • پاسخ:

      به سوپر سل اطلاع دهید.
  100. سلام من میخام بازی رو از iosبه اندروید انتقال بدم
    اول اینکه کوچک یا بزرگ بودن حروف تاثیری داره یا نه
    دوم وقتی من اون کد رو میزنم ارور میده که از تا حال 4به بعد نمیشه لینک دوایس کرد
    لطفا کمک کنید
    • پاسخ:

      بله باید حروف دقیقا همان باشد و از بله از تاون هال 4 به بعد انجام میشه
  101. salam man mikham clasho az ipad be gooshim ke androide
    biyaram vali  error mide mige something went wrong please try again bad errore 101 ro mide lotafan komakam konid
    • پاسخ:

      با سوپرسل تماس بگیرید
  102. من چند مدت پیش از شرکتی جم خریدم که عونااز طریق کینک دیوایس اونو واسه من انتقال دادن بنظر شما مشکل ارور ١٠١  نمیتونهواسه این باشه..چون فقط یک بار میشه استفاده کرد از کد اما وقتی کد رو میزنم اسم اکانتم و لول بازیمو میاره...میشه نظرتونو بگید...ا
    • پاسخ:

      خوب اگه اینطوری هست شما از این لینک دیوایس استفاده کرده اید و اگر هم خطا 101 علت دیگری  هم داشته باشد - به علت استفاده کردن لینک دیوایس ، راه حل دیگری نیست.
      می تونید اعلام کنید که می خواهم روی یک اپل آیدی دیگه لینک کنم و از اون قبلی آنلینک کنم - شاید موافقت کردند و روی یک اپل آیدی  در گوشی جدید بتونید لینک ش کنید - بنویسید :
       یک تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه :
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

  103. با سلام.زمانی که میخوام بازیرو رو ایفون انتقال بدم با خطا ١٠١ و ١٠٢ مواجه میشم.. بازیرو از اپستور گرفتم چند روز پیش نسخه اخرشم هست ..خواهش میکنم راهنماد کنید
    • پاسخ:

      باید به سوپر سل اعلام کنید این خطا را می گیرم.
  104. سلام خسه نباشید
    می وقتی اکانتمو انتقال می دم به گوشی ایفون ارور101 می دهد ؟؟
    ممنون
    • پاسخ:

      بازی باید جدید باشد و به گیم سنتر وصل باشد و از اپ استور دانلود کرده باشید.
    • پاسخ:

      باید از یک اپل آیدی جدید استفاده کنید که در گیم سنتر بازی قدیمی سیو نشده باشد
  105. با سلام خدمت شما ببخشید من رمز جیلمیم رو فراموش کردم وا الان میخوام اونرو از تبلتم انقالش بدم روی گوشیم فقط برای اینکه جیمیلش رو عوض کنم من همه کارا رو انجام میدم اما وقتی کد رو داخل دستگاه جدید میزنم یه صفحه باز میشه توش درست نمیدونم چی نوشته انگلیسه ولی توش نوشته بود تان هال4 فقط همین رو ازش فهمیدم یعنی فقط با تان هال 4میشه لینک کرد؟؟؟
    • پاسخ:

      شما باید یک بازی جدید و روی یک اپل آیدی یا گوگل پلاس جدید بازی را سیو کرده باشید و هیچ بازی دیگری با تاون هال بالا نباشد تا کد کار کند.
  106. سلام خسته نباشید چجوری میشه بازی رو انلینک کرد من قبلا روی یه اپل ایدی لینک کردم حالا اپل ایدی عوض شده میخوام دوباره لینک کنم که کد نمیده بهم ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

       یک تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه :
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

  107. با سلام ...من جیمیلمو دادم به یه نفر و اون نفر هی میره تو بازی من ایا با این کار میتونم بازی رو بریزم تو یه کوشی دیگه....و وقتی این کارو کردم ایا اون بتزم میتونه بیاد تو بازی لطفا جواب بدید مدیر محترم ..با تشکر
    • پاسخ:

      بله
  108. سلام 
    آقا من میخوام اکانت بازی رو از یک Gmail به یک Gmail دیگه ای انتقال بدم
    وقتی این پسورد رو تو گوشی دیگه بزنم، میشه یه Gmail جدید به اون یکی دستگاه بدم؟ 

    • پاسخ:

      بله - 
  109. سلام
    من بعد از وارد کردن کد از اندروید به ایفون میگه بازیت تو گیم سنتر برای همیشه ثبت شده نمیتونی انتقال بدی!
    چیکار باید انجام بدم؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      باید روی یک اپل آیدی جدید انتقال بدهید
  110. سلام بر امیر گل داداش  من یه اکانتی دارم که رمز جیمیلش یام رفته و هیج گونه ای نتونستم پیداش کنم اگه من کلشو از طریق این اموزش بزارم رو گوشیه دیگه سر جیمیل چی میاد  باید اونوقط رو جیمیل جدید بندازمش

    • پاسخ:

      سر جیمیل چیزی نمی یاد - و همینطور روی همون جیمیل می مونه و همونجور که روی جیمیل جدید بازی تون پیشرفت می کنه - روی اون هم پیشرفت می کنه -یعنی یک کپی از بازی می ره توی گوشی جدید با لینک دیوایس.
  111. با سلام و خسته نباشید. من اوایل بازی همین گزینه لینک دیوایس رو زدم و اون کد اومد، ولی یادم نیست ک جایی کد رو وارد کردم و در ضمن همون پوقع ها هم جم خریدم و یادم نیست ک کد رو ب فروشنده جم دادم یا نه، ولی الان ک باز میرم توی همون قسمت لینک دیوایس، کد بهم نمیده و اخطار میده ک در حال حاضر سیستم من لینک شده است. میخواستم بدونم چکوری میتونم لینک دیوایسم و بردارم و یا اینکه خیالم جمع باشه ک فروشنده جم، نمیتونه بازیم و بپرونه. ( رمز جیمیلمم حتی عوض کردم). با تشکر.

    • پاسخ:

      لینک دیوایس فقط یکبار انجام میشه و باید در خواست آنلینک از جیمیل طرف فروشنده بدهید
  112. آقا من جیمیل قبلیمو اد کردم تو کلش مراحلشو انجام داده رسیده به مرحله ای که میگه شما تاون هشت هستید میخواید این اکانتو دلیت کنم منظور اکانت جدیدتو اکی یا کنسل''اکی میزنی میگه عبارت کانفرم رو تایپ کن اکی بزن هر کاری میکنم گزینه اکی توسیه نمیشه رفت مرحله بعد کانفرم رو داخل "" گذاشته با اون میزنم نمیشه بدون اونم نمیشه اکی مینویسم نمیشه؟!!!چی کنم
    • پاسخ:

      CONFIRM را باید با حروف بزرگ تایپ کنید - همینجوری که من تایپ کردم .
  113. سلام 
    اقا من اکانتمو از گوشی سامسونگم انتقال دادم به گوشی اپلم یعنی الان رو هردوتا گوشی میتونم بازی رو اجرا کنم ولی الان میخوام ابازی رو انتقال بدم به تبلتم ولی ارور میده که کار انتقال فقط یکبار انجام میگیره یعنی الان من باید بازیرو ازیکیاز گوشی ها پاک کنم تا بشه انتقالبدمرو تبلت یا کار دیگه ای باید انجام بدم؟ ممنون میشم اگه جوابمو بدبد
    تشکر
  114. سلام.من بازی رو سیو کردم و گوشی رو فروختم.الان تو گوشی جدید کلش رو ریختم چجوری باید اونو بیارم؟رمزو پسوردشم دارم.ممنون میشم جوب بدید.
  115. سلام من یه سؤال دارم من میخوام یه اکانت رو از اندروید به pcانتقال بدم   ایا اگر هردو اکانت اکانت قبلی و اکانت جدید به جیمیل وصل باشن و بعد link and deviceکنم اکانتم از اون جیمیل پاک میشه وبه یه جیمیل جدید میاد؟
  116. اقا من میخوام بزن میگه  login گیم سنتر اپل ایدی ندارم باید چکار کنم 😑😔😖😓
    • پاسخ:

      باید بسازید !
  117. سلام.از وقتی تاون هالمو اپدیت کردم دیگه کلش رو lpodاجرا نشد میگه باید روios 7جراش کنم.راهی هست ک بتوتم لینک انتقالو از جایی دیگه بگیرم؟؟ خاهشا راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      یه تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه روی یک اپل آیدی جدید :
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

  118. من میخوام اکانتم رو از توی بلواستکس به گوشیم انتقال بدم.گوگل پلاس نصب نمیشه .چکارش کنم؟
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

    • پاسخ:

      متوجه نشدم !
  119. سلام خسته نباشید،من وقتی میخوام لینک دیوایس انجام بدم روی ای او اس مینویسه please log into your game center بای. چیکار کنم😫😫😫😫
    • پاسخ:

      باید به گیم سنتر گوشیتون  login شوید
  120. سلام من میخوام اکانتمو از گوشی به کامپیوتر منتقل کنم لطفا راهنماییم کنین...
  121. چطوری میشه بازی رو تو گوگل پلاس و جمیل جدید سیو کرد که چراغش سبز بشه؟
    الان قرمزه.
  122. سلام
    من یه اکانت خریداری کردم و طرف با جیمیل بهم داده ..رمز جینیل و ایمیل و شماره تماس هم عوض کردم ولی باز میخوام خیالم راحت بشه
    نمیشه جیمیل رو با این روش عوض کنم؟؟؟
    یعنی لینک دیوایس کنم و بازیو رو یه جیمیل جدید بیارم بالا بعد از جیمیل قبلی بازیو حذف کنم؟؟؟
    اگه اینکار ممکنه وبازی رو جیمیل جدید میره بعد اون جیمیل جددید رو میتونم رو دوتا گوشی بزنم دیگه؟؟؟یا کلا اکانت برای یه گوشی میشه؟؟
    • پاسخ:

      لینک دیوایس فقط یک بار انجام میشود و می شه تغییر جیمیل داد ، و از اون جیمیل قبلی هم میشه آنلینک کرد که این کار مستلزم داشتن اطلاعات بازی است که شما ندارید و فروشنده دارد این اطلاعات معمولا :
      اسم بازیت
      اسم یا تگ کلن
      لول تاون هال
      تاریخ و زمان آخرین باری که بازی کردید
      چطور بازی رو از دست دادید
      ماه و سال دقیق اولین باری که بازی رو شروع کردید
      شهر و کشوری که بازی رو از اونجا دانلود کردی
      مدل دستگاههایی که تا امروز بازی کردید
      اگر جم خریدید رسید خرید جم

      که بعضی هاشو شما نمی دونید و فروشنده دارد و با داشتن همین اطلاعات فروشنده می تواند ادعا کند که بازی ش هک شده است و آنرا بی سرو صدا دوباره تصاحب کند !
      بنابراین خیالتون هیچ موقع راحت نخواهد بود !!!

  123. سلام.وقتی Linke a device رو میزنم و اون گزینه رو میزنم که کد رو بده ارور میزنه Not attached to google play!

    من از اول با یه جمیل بازی کردم.

    • پاسخ:

      بازی را باید روی گوگل پلاس و جیمیل جدید سیو کنید و کزینه اش سبز باشد
  124. سلام یکی از دوستام ایمیلشو عوض کرده حالا میخواد بازیشو بده ب من ولی کدو بهش نمیده میشه راهنماییم کنیم

    • پاسخ:

      خوب نباید ایمیل را عوض کنه و باید همون ایمیل را بزنه تو بازی و شما هم یک بازی جدید نصب کنید و روی یک جیمیل جدید سیو کنید بعد لینک دیوایس کنید
  125. سلام خسته نباشید
    کلش من رو iosسیوه میخواستم برو بلو استک بازی کنم ایا میشه هم رو گوشیم که اپله هم بلواستک داشته باشمش؟
  126. با سلام ببخشید من میخوام اکانت کلشمو با دو گوشی اندروید دنبال کنم آیا فقط با وارد کردن ایمیلم تو گوشیه دیگه خودش میاد یا نه.اگه بعد از وارد کردن ایمیل کار خواسی باید کرد لطفا توضیح بدید
    • پاسخ:

      بله فقط جیمیل را بزنید - کافیه - همزمان ولی نمی تونید بازی کنید
  127. سلام من هرکاری میکونم بازی انتقال داده نمیشه از اپل به انروید همین مراحل هم انجام میدم اما بازی نمیاد لطفا راهنمایی کنید.مرسی
    • پاسخ:

      هر دو بازی باید سیو باشد و بازی که کد جدید را می زنید باید لولش یک و جدید باشد - و تا به حال هم از لینک دیوایس استفاده نکرده باشید چون یکبار بیشتر نمی شود
  128. سلام عزیز خسته نباشید 
    عزیز ما این بازی رو روی اندروید بازی میکردیم و  روی جیمیلمون سیو کردیم خب؟؟
    الان میخوام اون بازی سیو شده رو روی ایفون بالا بیارم مراحلش اگر ممکنه بگید باید چه کارایی کنم ؟؟؟
    • پاسخ:

      مطابق همین راهنمای بالا - باید روی یک اپل آیدی جدید لینک دیوایس کنید
    • پاسخ:

      باید بازی ها سیو باشه و کد جدید روی یک بازی جدید سیو شده زده شود و این کار لینک دیوایس را اگه قبلا انجام داده اید دیگه نمی شود
  129. Alan tarafi ke acounte mano hack karde gmail mano delete karde man dobare ba ye gmail dige save kardam on alamate gmail ke moghe shoror bazi miad bala alamatesj vali google  alamatesh sabz nis hala asan link divice konam?
    • پاسخ:

      خودتون نمی تونید جیمیل بزنید و تغییر بدهید یا باید همون جیمیل باشه و یا اینکه از طریق سوپرسل تغییر جیمیل بدهید
  130. ببخشید من اکانت خریدم از همین روش شما انتقال دادم ولی حالا گوشیم خراب شده و میخوام دوباره انتقالش بدم ولی شما نوشتیم فقط یک بار ایا میشه یه جوری این کارو انجام بدم

  131. سلام خسته نباشید 2 تا سوال داشتم
    1_ من رمز جیمیلمو فراموش کردم و میخام اکانتمو از روی گوشی اندرویدی به اندرویدی انتقال بدم ایا با همین روشی ک گفتید میشه ؟
    2_بعد از انتقال ایا با همون جیمیل قدیمی ک رمزشو فراموش کردم میاد یا میتونم جمیل جدید سیو کنم روی اکانتم ؟

    • پاسخ:

      اگه بازی سیو هست و گزینه گوگل پلاس بازی هم سبز هست می تونید - انتقال بدهید و در صورتی که گزینه گوگل پلاس بازی قرمزه نمی تونید لینک دیوایس کنید.
      بعد از انتقال می تونید با هر دو جیمیل بازی کنید و مشکلی پیش نمی یاد .
  132. سلام من میخوام اکانتمو از یه گوشی به گوشی دیگه منتقل کنم ولی هی ارور میده میگه اشتباهه.....چی کار کنم؟
    بعد یه سوال باید تو هر دو تا گوشی به یه جیمیل وصل شم؟
    • پاسخ:

      خیر - جیمیل ها باید متفاوت و بازی ها هم روی آن سیو شده باشد و بازی که رویش می خواهید سیو کنید - جدید و مرحله یک باشد
  133. سلام من میخوام اکانت یکیو خریداری کنم. طرف رو جیمیل سیو داره من میخوام رو ios بیارم. من خودم یک اکانت دارم رو گیم سنترم. اگه بخوام خریداری کنم چه کاری باید انجام بدم که اکانتشو بگیرم. لطفا دقیق توضیح بدین بلد نیستم. مرسی
    • پاسخ:

      یک اپل آیدی جدید بسازید و در گیم سنتر بزنید و سپس با فروشنده لینک دیوایس کنید
  134. سلام.
    من جیمیل بازی رو تغییر دادم.چطوری میتونم جمیلیو بزنم که قبلا باهاش تو بازی سینک بودم؟؟؟
    • پاسخ:

      وقتی که تغییر دادید که دیگه نمی شه !
  135. سلام,من روی گوشی اندرویدم بازی کلش رو دارم,میخوام بپرسم چطوری میتونم روی همون بازی هم با اکانت خودم بازی کنم هم با اکانت دوستم که روی گوشی آیفون داره؟
    • پاسخ:

      باید بازی دوستتون را لینک دیوایس کنید توی یک بازی جدید در گوشی خودتان - یک بازی جدید با یک جیمیل جدید در گوشی تون بسازید و بازی را روی آن لینک دیوایس کنیدبعد از آموزش داشتن دو اکانت در کلش که در سایت هست استفاده کنید و با تغییر جیمیل ها بازی ها را هم عوض کنید
    • پاسخ:

      مطابق توضیحات بالا ! دیگه دقیق تر چی بگیم !!!
  136. سلام من میخواهد  بازی رو از اول شروع کنم أکانتم پاک نعیشه الان روی دوتا گوشی یک اکانت دارم هر دوتا گوشی هم ایفونه میخواهد یک گوشیم اکانت جدید داشته باشه مرسی
    • پاسخ:

      باید برای بازی جدید یک اپل آیدی جدید بسازید و بازی را نصب کنید
  137. سلام.خسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون
    من مشکلی که دارم اینه که وقتی Link a device رو میزنم یه پنجره باز میشه که میگه Not signed in to google play وقتی هم sign in میشم یه نوار پرمیشه و ورود رو خوش آمد میگه ولی بازم وصل نیست و قسمت Google play sing in مثل قبل Disconnect و قرمز رنگه و دوباره Linke a device هم همون ارورو میده.
    تمام نرم افزار های مربوطه هم آپدیته.با ...شکنم امتحان کردم ولی جواب نگرفتم.
    ممنون میشم راهنمایی کنین.مرسی
    • پاسخ:

      باید جیمیلی را بزنید که قبلا تو بازی سینک بوده و بازی روی اون سیو شده بوده - احتمالا جیمیل بازی را تغییر داده اید.
  138. من از گوشی دوستم میخوام انتقال بدم به گوشیم اگه انتقال بدم دوستم میتونه پاکش کنه که برا من پاک نشه ؟ بعد من الان تنهالم لول پنجه برا انتقال مشکلی نداره؟لطفا کامل توضیح دهید
    • پاسخ:

      از روش بالا می تونید اقدام کنید - بعد از انتقال هم بازی را پاک کنید مشکلی پیش نمیاد
  139. سلام
    من پسورد ایملم را فراموش کردم
    ایمیل جدید ساختم
    ولی وقتی لینک دیوایس میزنم که دستگاه جدید اندروید هست
    میگه برای انتقال اکانت گوگل را در دستگاه جدید وارد کنید
    لطفا اگر راهکاری دارید به من بگید
  140. سلام
    یکی بازیمو لینک کرده به آیفون کمک میکنید چطور لینک رو پاک کنم و بازیمو پس بگیرم؟ اذیت میکنه اصلا نمیزاره وصل.بشم
    لول 118 هستم حیفه :-(
    • پاسخ:

      برای اینکه هکر وارد بازی تون نشه باید درخواست زیر را بنویسید که بعدا سوپرسل با ارسال سوالاتی در مورد بازی و جواب صحیح شما - دسترسی وی را قطع می کند.
      hi , some one hacked my gmail but i could change my password but he is still in my game , can u please kick him out of my game

  141. سلام.من یه بار بازیمو از آیفون به اندرویدم انتقال دادم ام بازیم از گوشی اندرویدم پاک شد آیا میتونم دوباره انتقالش بدم
  142. سلام من یه اکانت دارم ک روی جیمیل هست و میخام انتقالش بدم به اپل ای دی
    ولی ارور میده و میگه که این اکانت یک بار لینک شده . در صورتیکه اولین باره میخام انتقالش بدم
    خواستم بدونم مشکل از چیه و راهی هست؟ خواهش میکنم کمکک کنید :((( 
  143. من گوشیم دم دست نبود یاد داشت کردم کد رو که تو یه دستگاه دیگه وارد کنم بعد فهمیدم که دو دقیقه وقت دارم الان به هیچ دستگاهی منتقل نشده و من هم هیچ جا کد رو‌نزدم ولی دیگه کد نمیده
    • پاسخ:

      چرا دوباره امتحان کنید - کد جدید می ده.
  144. سلام. خسته نباشید.
    آقا من دوتا اکانت کلش دارم. یکی روی گوشی و یکی روی تبلت. حالا میخواستم از طریق link device ااین دوتا رو جابجا کنم. خواستم بدونم اگه واسه دوتاشون همزمان this is an old device رو بزنم، دوتا کد جدا بهم میده ایا؟ و اصلا قابل انجام هست همچین جابجایی ای؟؟؟!!!
    • پاسخ:

      اگه سیستم عاملاشون فرق می کنه لینک دیوایس کنید و اگه یکی هست جیمیلاتون را سینک کنید و احتیاجی به لینک دیوایس نیست
  145. سلام دوست عزیز
    من وقتی تمام مراحلو میرم این ارور روی گوشی آیفون میاد ک میخوام اکانتو به اون انتقال بدم

    cannot overwrite village
    your village is already permanently attached to the google account you have signed in with
    because the village already has progress(town hall level 4 or a purchase made)it cannot be overwritten anymore. 

    اگر میشه پاسخ کاملو بدید چون هر کار نیکنم درست نمیشه

    • پاسخ:

      باید روی یک بازی جدید نصب کنید و لینک کنید - شما دارید روی یک بازی قدیمی بازنویسی می کنید که نمیشه
  146. slm man mikhasam az android b ios biaram
    vali vaghti link devico mizani mige bayad b game center motasel bashi
    mn sign shodm vali baz hmoon o mige
    dar hai k mn sign shodm chika konm lotfan rahmnamayi konid thnx'



    • پاسخ:

      همین مطلب بالا را بخوانید
  147. سلام خسته نباشید ...
    من با توجه به راهنمایی هاتون اکانت حذف شده رو برگردوندم و بعد اشتباهی رو بازی لول ۱۰۳ زدم که لول ۱۰۳ پرید ...و الان با هزار زحمت اونی که پریده رو با  اون سایتی که جم خریدم اپل ایدی بهم داده که روی اپل بیارمش بالا ..
    حالا من میتونم با استفاده از راهنمایی هایی که گفتین به اندروید تبدیلش کنم  .یا میتونم درخواست تغییر جیمیل بدم اگه میتونم دیگه اولین  رسید جم نمیخاد خواهش میکنم با جزئیاتش برام توضیح بدین؟؟؟

    سوال دیگم هم اینه که برای ارائه رسید جم ..اگه دوباره از خود سایت سوپرسل داخل بازی جم بخرم و رسید بگیرم قبول میکنند یا فقط فقط رسید اولی رو باید ارائه کنم خواهش میکنم با جزئیاتش برام توضیح بدین؟؟؟
    • پاسخ:

      باید بشه ! شما لینک دیوایس کنید اگه قبلا استفاده نکرده اید. ممکنه بپرسند و رسید بخواهند و یکی از سوال های اصلی شون هم هست
      ققط رسید اول را می خواهد نه چیز دیگر.
  148. سلام
    من بازی کلشم رو با آیفون انجام میدادم الان یه گوشی اندروید مخصوص بازی تهیه کردم برای انتقال بازی از اونجایی که بلد نبودم  بخشlink a Device رو خراب کردم یعنی دیگه کد انتقال نمیده و ارجاع میده به گیم سنترسوالی که دارم:

    1. چطوری میتونم بازی کلشم رو روی اندروید داشته باشم


    مرسی از شما
    • پاسخ:

      منظور از خراب کردن چیست ؟
      شما هر موقع بخواهید می تونید بازی را انتقال بدهید و بعد از اینکه انتقال پیدا کرد دیگه کد نمی دهد - شما ببینید بازی منتقل شده یا نه ؟ اگه منتقل نشده دوباره بزنید و کد را بگیرید و مشکلی نباید باشه - - بازی را دوباره نصب کنید ورژن جدید ش را
  149. سلام ببخشید من همه ی کار هارو کردم ولی وقتی کد مینویسم میگه تو به گوگل پلی وصل نیستی باید چکار کنم
  150. سلام . من بازی کلشم رو جیمیلم سیو بود که گوشی رو گم کردم حالا برای اینکه رو گوشی جدی بتونم سیومو بیارم باید چکار کنم . بازی رو نصب کردم جیمیلمم با گوشی ست کردم اما سیوم روکلش گوشی جدید نیومد .خواهشا بگید باید چکار کنم
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید - نسخه جدید بازی و گوگل پلی را هم نصب کنید - زبان گوشی هم انگلیسی بزاردید
  151. سلام
    من میخواستم بدونم ایا برای انتقال اکانت از اندروید به آی او اس اون کدی رو که میگیرم باید درست تو 2 دیقه وارد گوشی ای او اسم کنم؟؟؟
    اخه 2 دیقه کمه نمیشه لطفا راهنمایی کنید
    ایا اون 2 دیقه مدت یاداشت کد هست؟؟


    با تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      برای انتقال و لینک دیوایس مدتش دو دقیقه است و بعد کد باطل میشه و دوباره باید اقدام کنید که بعدی هم 2 دقیقه اعتبار بیشتر ندارد و هر دفعه باید کمتر از 2 دقیقه کد را بزنید. همین طور الی آخر...
  152. علیرضا جمشیدی

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام

    من از این راهی که شما گفتید از سایت ** ** جم خریدم

    حالا روی گوشی ایشون هم بازی من هستش؟؟؟

    ایا من بازی کنم برای اون هم قوی میشه یا نه ؟

    چطوری اتصال اون را قطع کنم ؟

    منتظرم

    اینم ایمیلم
    ********@gmail.com
    • پاسخ:

      بله - یک کپی از بازی شما روی گوشی آنها هم هست - اونها روی اندروید لینک کردن یا روی اپل ؟
  153. سلام ممنون از اموزش هاتون ببخشید من اگه اکانتمو از گوشیم به کامپیوترم انتقال بدم اونوقت میتونم ((هم تو گوشیم و هم تو کامپیوترم بازی کنم ؟؟؟)) ((لطفا هر چه سریع تر جواب بدین با تشکر))
  154. سلام ببخشید من یه سوال دارم که هیچ کس جوابم رو نمیده من یک بار از ios  به اندروید link devise  کردم  و حالا می خواهم از  همان ios  به یه اندروید دیگه  همان اکانت رو link devise  کنم لطفا جواب بدهید. چطوری می شود
    • پاسخ:

      احتیاجی به لینک دیوایس نیست دیگه - شما جیمیل را در گوشی جدید سینک کنید
  155. سلام داداش.خدایی دمت گرم با این وبلاگت.همه ی نظراتو جواب دادی.دست خوش بابا.
    و اما بعد...
    اگه من بازیمو توی گیم سنتر اپل ایدیم سیو کنم،بعد که خواستم گوشیمو عوض کنم(اندرویدبخرم)و از اپل به اندروید لینک کنم،وموفق شدم،بعدا میتونم از اندروید به اندروید ویا از اندروید به اپل ایدی سابقم با همون یبار لینک کردن برگردم؟؟؟
    پیشاپیش تشکر میکنم
    • پاسخ:

      بله - ولی دیگه لینک دیوایس نمی تونید بکنید و باید با همون آیدی و یا جیمیل بازی تون را در گوشی های اپل و یا اندروید سینک کنید و بالا بیاورید.
  156. با سلام
    بازی من سیو شده،پیام خوش امد گیم سنتر اول بازی واسم میاد
    ولی وقتی روی لینک دیوایس میرم،بازم میگه وارد گیم سنتر بشین
    هر کاری میکنم نمیتونم بازیمو انتقال بدم،لطفا کمکم کنید

    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید ، و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید
  157. سلام من کد رو میزنم بعد نوشته قرمز میاد می گه غلط کد لطفا رسیدگی شه

    • پاسخ:

      کد بستگی داره که چی باشه ؟ رعایت حروف بزرگ و کوچک الزامیه.
  158. من هرکاری میکنم که اکانت داداشنو بردارم از ظریق این کار نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      باید روی یک بازی جدید و سیو شده بزنید
  159. با سلام.ممنون از همه کارکنای زحمت کش و محترم این سایت.واقعا ک بهترین سایت راهنما برای کابران ایرانیه.ممنون
    • پاسخ:

      تشکر
  160. سلام من سره یه اشتباهی که کردم یه اکانتی رو خواستم بخرم ولی اون شخص بعد از ریختن پول از دسترس خارج شد الانم ازش فقط یه شماره کارت و یه شماره ایرانسل دارم لطفا راهنمایی کنین 500 تومن از پولم رفت:((
    • پاسخ:

      باید از طریق پلیس فتا اقدام کنید
  161. سلام
    یه اکانت دارم لول 95، تو گوشیم بازی میکردم، بعد باطری گوشیم خراب شد رمز و جیمیلمو دادم به داداشم، یه 2هفته بازی کرد بعد اومد گفت اکانت دیگه بالا نمیاد رمز جیمیل عوض شده بود اسم اکانتم یه اسم خارجی گذاشته شده بود و از کلن هم خارج شده بود
    الان که من یه باطری خریدم واسه گوشی خودم اررور جی میل میده تو ناتیفیکیشن گوشی ولی وقتی میرم تو بازی میره تو همون ویلاژ خودم.

    چجوری میتونم اکانتمو از دست اون طرف در بیارم؟
    • پاسخ:


      برای اینکه هکر وارد بازی تون نشه باید درخواست زیر را بنویسید که بعدا سوپرسل با ارسال سوالاتی در مورد بازی و جواب صحیح شما - دسترسی وی را قطع می کند.
      hi , some one hacked my gmail but i could change my password but he is still in my game , can u please kick him out of my game

  162. ببخشیدمن اکانت کلشمو روی اعتمادبیجافروختم اماپولشو پرداخت نکردن سریع پسوورد جیمیلمو عوض کردم اما طرف میتونه واردبازی شه وجمامو خرج کرده ونیروساخته ازطریق سوپرسلم پیام دادم فعلاجواب ندادن اما گویادردسرداره من بایدچیکارکنم؟
    • پاسخ:


      برای اینکه هکر وارد بازی تون نشه باید درخواست زیر را بنویسید که بعدا سوپرسل با ارسال سوالاتی در مورد بازی و جواب صحیح شما - دسترسی وی را قطع می کند.
      hi , some one hacked my gmail but i could change my password but he is still in my game , can u please kick him out of my game
      -
  163. سلام خسته نباشید 
    من نمیدونم چطور اطلاعاتم ( شهر تاریخ دیوایس ) رو بفرستم یعنی انگلیسیم زیاد خوب نیس و مشکل دیگه که دارم من تا به حال جم نخریدم ا
    گه میشه راهنمایی کنید
  164. سلام خواهش می کنم جواب سوال من رو بدین 
    من بازی رو برنامه bluestacks اجرا می کنم حالا iphone 6 گرفتم
    link device می خوام بدم ولی می گه قبلا انتقال داده شده به iphone ولی من تاحالا link device ندادم  خواهش می کنم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      کاری نداره ! شما مطالب را بخوانید و کاملا توضیح داده شده ! اگه بازی سیو بوده و گوشی را دزدیدن میتونید جیمیل و پسوردتون را که در اختیار دارید در گوشی سینک کنید و بازی را نصب کنید و و لود کنید . اینجوری :

       

  165. سلام لول من 106هست.بازی رو در جیمیل سیو کرده بودم.اما گوشیمو دزدین.حالا گوشی جدید خریدم چجوری میتونم اکانت کلشمو روی گوشی جدید بیارم؟
  166. سلام

    من روی ایپد بازی کلش دارم و میخوام ازش لینک بگیرم..تا بتونم روی گوشی اندرویدم هم بازی رو داشته باشم اما وقتی مراحل بالارو انجام میدم به جای کد ی صفحه باز میشه که سر برگش زده



    wrong account logged in

    و متنش اینه

    The current village is attached to a different game center account than the one you're logged into

    please log out from the game center app and login again with the account attached to this village

    then try linking again

    من چیکار کنم تا این مشکل حل بشه؟

    • پاسخ:

      از بازی خارج بشید از گیم سنتر هم خارج شوید یعنی با اپل آیدی LOG OUT شوید -  گوشی را ریستارت کنید و دوباره وارد بازی بشید
  167. با عرض سلام و خسته نباشید من لولم 117 هست ولی با گوشی دیگه که میخوام بیارمش اکامت لول 2 رو برای لود میاره..تصمیم گرفتم به بازی درخواست تغییر جیمیل بدم فقط  چندتا سوال اول اینکه بازیرو با بلواستک شروع کردم الان روی گوشی هست باید اسم گوشی چی بزنم؟ و دوم اینکه جم خریدم و رسید ندارم اگه بگم جیمیلم هک شده و رسید ندارم قبول میکنن یا گیر میدن؟ یه سوال دیگه الان این اکانت لول 117 رو گوشیم هست با همین اکانت میل بزنم که اشکالی نداره؟ببخشید اینقدر سوال کردم ممنون میشم کمکم کنی
  168. من میخوام اکانت کلشم را از روی جمیل قدیمی وارد جیمیل جدید کنم چجوری باید انجام بدم ممنون
    • پاسخ:

      می تونید لینک دیوایس کنید با یک گوشی دیگه و روی اون گوشی انجام دهید و یا اینکه خودتون نمیتونید انجام بدهید باید توسط سوپرسل از اون ایمیل آنلینک کنید و به ایمیل جدید لینک کنید که دردسر داره و اطلاعات بازی را باید بدانید ! مثلا تاریخ ساخت بازی و ...
  169. سلام ببخشید من بازیم رو از اول روی اکانت یاهو سیو کردم مشکلی هم نداشتم ولی یه چند وقته دیگه کلا بازیم نمیاره خواهشا کمکم کنین ممنون
    • پاسخ:

      بازی روی یاهو سیو نمیشه ! شما توضیح بدید چجوری روی یاهو سیو کردید! بازی فقط روی گوگل پلاس و جیمیل سیو میشه .
  170. سلام من میخواستم لینکو از گوشیه قبلیم بردارم و وارد گوشی جدید کنم
    اما وقتی می خوام لینکو بردارم همش مینویسه not attached to google play
    لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      باید بازی روی گوگل پلی سیو باشه 
  171. نادر دستوری

     سلام خسته نباشید من تمام مراحل بالارو طی کردم ولی اخرش این ارور رو میده
    cannot overwrite village
    your village is already permanently attached to the google account you have signed in with
    because the village already has progress(town hall level 4 or a purchase made)it cannot be overwritten anymore. 
    • پاسخ:

      شما دارید روی یک بازی دیگه overwrite می کنید - باید یک بازی جدید با یک جیمیل جدید بسازید و سیو کنید و لینک دیوایس کنید
  172. سلام من کد موجود در قسمت Link A Device رو جت خرید جم به شخصی ادم و الان فهمیدم اون شخص میتونه سو استفاده کنه . چیکار کنم ؟ تورو خدا بگین
    • پاسخ:

      حالا اگه سوء استفاده کرد باید اطلاع بدهید به سوپرسل تا اونو از بازی کیک کنن- تا حالا که نکرده !
  173. سلام . خسته نباشید . من از سایت igem-buy.com جم خریدم . الان هر کاری میکنم بازی روی گوشی دیگه ای link نمیشه . الان میخوام دهکدمو بفروشم . چیکار باید بکنم . با عوض کردن جیمیلم حل میشه . 
    • پاسخ:

      لینک دیوایس یکبار میشه -
      با عوض کردن جیمیل از طریق ساپورت بازی میشه فقط جیمیل را تغییر داد و باید اینو بنویسید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account

  174. مهرن چپ چاپ

    من اکانتم رو روی جمیل سیو کردم رمزش الان یادم رفته میخوام توی یک جمیل دیگه اکانتم رو سیو کنم چیکار کنم تو رو خدا یکی بگه 
    • پاسخ:

      باید جیمیلتون را عوض کنید و بگید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account

  175. با سلام مجدد.چون چیزی از ایمیل یادم نیست اگه درخواست تغییر جیمیل بدم ایمیل اولی رو ازم نمیخواد؟
    • پاسخ:

      فکر نکنم بخواد  - اکثرا سوال از بازی می کنند 
  176. با سلام مجدد خدمت استاد گرامی... استاد مشکل من اینه که یک اکانت لول 70 دارم. از قرار معلوم اولین ایمیلی که به بازی دادم بازی روی اون سیو شده بود ولی ایکون کانکت قرمز بود.. چند سری ایمیل رو تغییر دادم ولی رو هیچکدوم سیو نشد و بازی رو همون ایمیل اول سیو شده متاسفانه من الان ایمیل اولمو به دلیل داشتن الزایمر اصلا یادم نمیاد.میخوام راهنماییم کنید که بهترین راه برای تغییر ایمیل و سیو بازی چیه... با تشکر فراوان و ارزوی توفیقات روز افزون برای شما استاد گرامی.
    • پاسخ:

      میتونید به ساپورت بازی ایمیل بزنید و بگید ایمیلم فراموش کردم و چند تا از حروفش را برایم بفرستید تا به خاطر بیاورم اون ایمیل م که بازی رویش سیو است و یا می توانید درخواست تغییر جیمیل بدهید و متن زیر را بدهید و مستلزم این است که اطلاعاتی از بازی را هم بدانید چون می پرسند مثلا تاریخ ساخت بازیتون !  و ...
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
  177. سلام من رمز جمیل خود را فراموش کردم حالا چطوری اکانت کلشم را به دستگاهی دیگر منتقل کنم
    • پاسخ:

      باید بیاد بیاورید و ریکاوری کنید و یا از ساپورت بازی بخواهید روی یک جیمیل دیگه سیو کنید.
      بنویسید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account

      و باید اطلاعات بازی را بدانید چون می پرسند.
  178. با سلام. اگه رو دستگاهه دیگه ای لینک دیوایس کنم جیمیل تغییر پیدا کنه با جیمیل جدید میتونم دوباره روی گوشی اولم که بازی روش بوده کانکت بشم؟
    • پاسخ:

      امتحان نکردم . ولی احتمالا بشه ! بازی ها را سیو کنید.
    • پاسخ:

      لینک کد چیه ؟
  179. س. خسته نباشید من چرا هرچه قدر این مراحل رو انجام میدم باز بازیم انتقال پیدا نمیکنه  . ایا وقت میبره 

  180. سلام،من بازیمو می خواستم از اندروید به ios انتقال بدم ،،لینک که میخوام کنم میگه شما یکبار این کارو کردید در صورتی که
     از ابتدا رو اندرویدم بوده و تا حالا لینک نکردم،،چکار کنم؟؟؟ بعد میتونم یه اپل ایدی جدید به گیم سنتر بدون ریست دستگاه بدم؟ یا حتما باید ریست کنم؟؟؟ 
  181. سلام من تمام مراحلی را که گفتید رفتم...ولی نشد من می خواهم از گوشی به تبلتم انتقال دهم ...لطفا بگید که چیکار کنم...مرسی
  182. سلام ببخشید من همه ی این مراحلی را که گفتید رفتم ولی نمیشه ...من می خواهم از گوشی به تبلتم انتقال دهم لطفا راهنماییم کنید...ممنون
    • پاسخ:

      هر دو بازی روی دو گوشی باید سیو باشد -
       و یا ممکنه یکبار از گزینه لینک دیوایس استفاده کرده باشید دیگه کار نمی کنه ! فقط یک بار کار می کنه.
  183. سلام اکانت. من قبلا لینک به لینک شده بعد الان من میخوام اکانتمو رویک گوشی اپل دیگه ای بندازم چیکار کنم. چون یک بار لینک به اینک شده؟؟؟.  
    • پاسخ:

       نه فقط یکبار میتونید . ولی اونم راه داره . یه تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه :
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

  184. سلام خسته نباشید من میخوام بازی و به یه گوشی دیگم انتقال بدم این کارهایی که شما گفتید رو انجام دادم ولی به جای کد . پیغام already liinked میزنه لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

    • پاسخ:

      بازی شما یکبار لینک دیوایس شده حتما و دیگه نمیشود
  185. سلام نه ادمین منظورم اون طرفیه که  از سایت پسوورد ایمیل بهش دادم تو گوشی اپلش زد حالا من رمز اپل ایدیم عوض کردم اون نمیتون دیگه وارد کلشم بشه نه؟
    • پاسخ:

      بعضی مواقع می تونه ... که باید با مکاتبه به سوپرسل بگید که kick کنند ش - اگه مشکلی بوجود آورد
  186. سلام خسته نباشید

    من اپل ایدی گرفتم چون اپل نداشتم دادم یه نفر از یه سایتی امتحان کرد و دید اکانت خودم درسته
    حالا سوال پیش اومده من رمز اپل ایدی عوض کردم میتون به اکانتم دسترسی داشته باشه یا نه مرسی
    • پاسخ:

      بله می تونیداگه بازی تون متعلق به همین اپل ایدی باشه و با همین اپل ایدی بازی را دانلود و نصب کنید
  187. سلام من با سونی z1 بازی میکردم الان یه گوشی آیفون گرفتم که قبلا روش بازی کلش بوده من اکانت apple id/icloud/game center وهر چی که روش بوده رو پاک کردم گوشی رو هم reset all setting کردم و اکانت جدید خودمو گزاشتم روش link a device رو کاملا مثل مراحل بالا انجام دادم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد همون سیو قبلی میا بالا خواهش میکنم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      شما یک نسخه از ورژن جدید بازی را فقط از اپل استور دانلود کنید توسط اپل آیدی تون - و مطمئن باشید که اپل آیدی - بازی دیگری روی آن نصب نیست - و قبلا هم لینک دیوایس نشده باشه بازی تون - و کد هم 2 دقیقه اعتبار داره

      اپل آیدی و جیمیلتان باید مطابق شکل وارد شده باشد و آبی رنگ و فعال باشد .

      این شکل کلیک کنید


  188. میلاد کـــــــــــــــــریمی

    یعنی اون بازی  ای که به گوشی من انتقال پیداکرده  به همون جیمیل قبلی متصله ؟ یا میشه به جیمیل دیگه ای وصلش کنم ؟ بدون این که  جیمیل رو توی گوشی قبلی پاک کنم .
    • پاسخ:

      شما میتوانید بازی را روی یک جیمیل دیگه بر روی گوشی خود داشته باشید و بازی هم روی جیمیل قبلی متصل باشد . در واقع یک بازی بر روی دو جیمیل مختلف را داشته باشید. البته این کار را برای انتقال از ios به اندروید و بلعکس بکار می برند و نه از اندروید به اندروید ، این کار فقط یکبار انجام جی شود و دیگه اگر گوشی ios خریدید دیگر نمیتوانید لینک دیوایس را انجام دهید
  189. میلاد کـــــــــــــــــریمی

    سلام چون دیدم سریع پاسخ میدید پیام گذاشتم  وگر نه من اهل کامنت گذاشتن نیستم . امیدوارم جواب رو سریع بدید .
    من میخوام از یکی از دوستانم بازیشو بخرم میخواستم ببینم با این لینک دیوایس کردن بازی فقط کپی میشه؟ بعد لینک کردن نسخه ی اصلیش کدومه
    یعنی بعد از اینکه لینکشو زدم  بازی هنوز توی گوشی اون باقی میمونه؟
    میخوام مطمعن بشم که از گوشی اون پاک بشه حتما و  اون دیگه بازی نکنه .

    • پاسخ:

      با لینک دیوایس شما می تونید یک کپی از بازی را روی گوشی دیگری و جیمیل دیگری داشته باشید و بعد دیگه فرقی نمی کنه که کدوم بازی اصلیه و کدوم کپی ! چون هرکسی که کاری در بازی انجام بده در اون یکی هم اعمال می شه .
      باید بعد از لینک دیوایس بازی از روی گوشی دوستتون پاک بشه و اون جیمیل هم تغییر پسورد بشه و یا از توی گوشی remove بشه. پاک شدن هم باید توسط خودتون یا دوستتون انجام بشه ...
  190. داداش من همه نکاتو رعیت کردم ولی بازم نمیشه دیگه واقعا خسته شدم. راه دیگه ای برا انتقال نیست؟
    اگه ممکنه میشه شماره یا ایدی لاینتو بدبد که بهتر توضیح بدید
  191. سلام ببخشید باز دوباره مزاحم شدم این طور که فهمیدم اپل ایدی میشه در دستگاهای اپلی استفاده کرد من  میخواسم  اپل ایدی بگیرم و داخل بلواستوک بزنم باید چی کار کنم حالا نرم افزار دیگ هست که اپل ایدی اونجا بزنم یا تو بلواستوک میشه؟
    • پاسخ:

      باید از طریق همین لینک دیوایس استفاده کنید و از گوشی اپل لینک دیوایس کنید به بلو استکس  اندروید و کامپیوتر و روی جیمیل سیو کنید که از بین هم نره بازی پاک نشه
    • پاسخ:

      کد ها 2 دقیقه اعتبار دارد و حروف بزرگ و کوچک هم باید رعایت شود.
  192. یعنی من کد رو درست وارد دستگاه مقصد میکنم ولی میگه کد وجود ندارد یا میگه اشتباست. در صورتی که من تا بحال اکانت لینک نکردم
    • پاسخ:

      بازی تون سیو است یا خیر - گزینه گوگل پلاس بازی باید سبز باشد.
    • پاسخ:

      نه متاسفانه اگه می خواید لینک دیوایس کنید.
      برای تغییر جیمیل می توانید از این روش استفاده کنید
      + ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻞ ﺟﻴﻤﻴﻞ ﻭ ﺑﺎﺯﻯ ﻫﻚ ﺷﺪﻩ در ﻛﻠﺶ ﺁﻑ ﻛﻠﻨﺰ !

      و بازی شما چون سیو نیست - بازی کردن با آن فایده ندارد - یا سیوش کنید - یا بازی را رها کنید - چون بازی با آپدیت جدید می پره و وقتتون را تلف کردید

  193. با سلام
    ببخشید اون لینک دیوایس که گفته بودین تو گوشی دوستم میزنم اینم پیام رو میده
    wrong account logged in
    the current village is  attached  to a diffrent google account  than the one you're signed into.
    please sign out of the current google  account from the setting screen , and sing in with the account attached to this village.

    then try linking again

    خواهشا راهنماییم کنین 
    • پاسخ:

      پیامی که می ده مفهومش اینه که حسابی که به این اکانت متصله اشتباه است و باید به جیمیلی که بازی را با آن ساختید متصل کنید- از این هم باید خارج شوید و به اون جیمیل اصلی متصل شوید و سینک کنید در گوشی.
  194. من همه کارا رو درست انجام دادم ولی میگه کد وجود نداره. حالا چیکار کنم؟
  195. الان پس اپل ایدیم بگیرم از اون سایت سپس داخل جیمیل جدید کنم و بعد با این اپل ایدی که از سایت گرفتم این متن شما بفرستم براشون؟
     i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id


    • پاسخ:

      بله - باید اپل آیدی تون توسط ساپورت بازی - عوض بشه و اون یکی را قطع کنند
    • پاسخ:

      خوب اگه قبلا استفاده نکردید - صد در صد کار می کنه ... و باید دقیق انجام دهید
  196. اوکی مرسی جواب دادید این پیامم جواب بدید واقعا ممنون میشم..
    اصلا لینک دیوایس بیخیال من اپل ایدی بگیرم از اون سایت با پسووردش میتونم داخل یه ایمیل جدید ذخیره کنم؟؟اگه شد دیگه اون سایت به اپل ایدی من نمیتون دسترسی داشته باشه؟ مدیر اینم جواب بده خواهشا

    من قصدم فقط اینه که اون سایتی که با اپل ایدی من دسترسی داره و میتون کلش من بازی کن دیگه نتون با این کار میشه  کاری کرد که اون سایت نتون وارد بازی من بشه؟

    • پاسخ:

      شما باید یک اپل ایدی جدید بسازید و از اون یکی آنلینک کنید بنویسید براشون که
       
       i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id
      اپل آیدی جدید را اینجا بنویسید
  197. سلام خواهشا جواب بدید من از سایتی جم خریدم حالا رسید نمیده ولی میگه اپل ایدی میدیم بعد من میتونم برا سوپرسل ایمیل بزنم و بگم این اپل ایدیم لینک دیوایسم فعال کنید جون هر کی دوست دارید جواب بدید
    • پاسخ:

      خوب شما اندرویدیی خریدید و ثبت شده  -  و رسید فاکتور را می خواهند و با اپل آیدی خالی فکر نکنم کارتون بشه ! به هر حال به بن بست رسیدید - حالا امتحان کنید.
    • پاسخ:

      حتما یا یکبار انجام شده و یا اینکه درست انجام نمی دهید - با دقت انجام دهید و بازی ها حتما باید سیو باشدتا کار کند
  198. من چون  بازیم اول سی بود بعد رمز Gmail رو یادم رفت بعد بازی رو از Gmail برداشتم بعد که Gmailجدید ساختم دیگه بازی روش save نشد که نشد الان من نمی تونم کد رو بگیر باید چیکار کنم الان بازیم رو به یک گوشی دیگه انتقال بدم
  199. سلام. دوستان من گوشی گلکسی وین دارم و میخام بازیمو در کامپیوتر انجام بدم  و کارهایی که انجام دادم اول شبیه ساز بلواستکس رو نصب کردم با کلیه موارد نصبیش. ولی نمیتونم وارد جمیلم بشم  متاسفانه Sining could not  میزنه. ممنون میشم کمکم کنید مرسی.
    • پاسخ:

      شما نسخه جدید بلواستکس را نصب کنید - اگه از سایته خودش بگیرید هم بهتره - مشکلات گوگل و ورود به گوگلش هم حل شده است
  200. سلام 
    من می خوام این کار رو بکنم چون بازیم save  نمیشه به هیچ وج 
    نمی تونم کد رو بگیرم میشه به راهنمایی کنید 
    ممنون
    • پاسخ:

      برای این کار اول از همه باید بازی روی گوگل پلاس سیو بشه تا گزینه اش فعال شه. به هر حال باید بازی را سیو کنید .
      چرا به هیچ وجه سیو نمیشه ؟
  201. حسینWOOOOOOOOOOOOOOOOOW

    خیلی سایت با هالی داریم .چون زود به نظرات مراجعه کنندگان رسیدگی میکونید ممنون از مدیر سایت و یه سوال  من رمز کلشمو عوض کردم اما اون بازی میکونه چطوری میتونم بندازمش بیرون از بازی

    • پاسخ:

      اول ایمیلت می نویسی براشون
      hi . someone has hacked my gmail account and even has changed every recovery option for resetting the password . he is in my village and making trouble for me and my gameplay. is there anyway if u can kick him out or i can change my gmail please
      بعد هم اطلاعات بازی را ازت می خوان که باید براشون بفرستی - مطابق آموزش زیر :
  202. حسینWOOOOOOOOOOOOOOOOOW

    اگه من این کار را انجام بدم  کلش از جمیل اولی دلت میشه و به جمیل خام در گوشی دیگر منتقل میشه یا نه  !!!!!! و اگر کسی اون جمیل اولی رو بزنه نمیتونه بره توش باید جمیل دومو بزنه که من تو گوشی دیگم وارد کردم
    ممنون از سایت عالیتون
    • پاسخ:

      اگه این کار را بکنید فقط یک کپی به گوشی دیگر منتقل میشه و روی یک جیمیل دیگه - اون طرف اول هم تا بازی روی سیستمش نصب هست هم می تونه بیاد تو بازی - باید بازی را از روی گوشیش پاک کنه و از جیمیل دیسکانکت بشه و شما هم رمز اون جیمیل را عوض کنید و یا از سوپرسل بخواهید که اونو آنلینک از روی جیمیل قدیمی بعد از اینکه انتقال دادید  -
    • پاسخ:

      موفق باشید.
  203. سلام.
    من از اندروید به آی هو اس میخوام انتقال بدم.از طریق link.
    در آی او اس با این پیغام روبرو میشم.(open gam center)
    در صورتی که اپل آی دی رو وارد کردم و game center اسم من رو میاره.
    اپل آی دی رو تازه ساختم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • پاسخ:

      اگر اپل آیدی دیگری روی گوشی هست باید اونو پاک کنید . از اون اپل آیدی جدید خارج بشید و ریست کنید و دوباره وارد بشید و به گیم سنتر متصل شوید و بازی کلش جدید را دوباره با اپل آیدیتون فقط از اپل استور دانلود کنید نه از جای دیگه ... و دوباره امتحان کنید
  204. سلام ببخشید وقتی ما رمز را دریافت کردیم باید به گوشی که میخواهیم روی ان برود  مراجعه کنیم و جمیل خام روی آن بزنیم . وارد کلش که جمیل تازه ساخته ایم بشویم لول 1 است و بعد    رمزی که در 2 دقیقه نابود میشود را بدم تا  اکانت جایگزین شود دروسته و کلش ابر روی جمیل جدید ما سیو میشود و از جمیل گوشی اول حذف میشود دروست است یا اگر اشتباهی دارم بگید خواهش میکونم . ممنون از سایت خوبتون  (کلش از جمیل اولی دلت میشود یا نه او میتواند دباره با استفاده از جمیل خود به کلش ما بیاید )
    • پاسخ:

      شما مطابق آموزش پله به پله اقدام کنید
      از گوشی قدیم یک کد می گیرید قسمت old device
      وارد گوشی جدیدتان می شوید new devive و کد بالا را می زنید. تمام

      از جیمیل اولی حذف نمی شه و روی گوشی باقی می مونه و برای حذفش باید به سوپرسل در خواست بدهید. و می تونه بیاد توی بازی در حقیقت شما یک کپی از بازی را انتقال دادید
  205. سلام من تیکت نامبرو فرستادم اما اونا این جوابارو دادم...http://uupload.ir/files/dgeu_screenshot_2015-05-18-12-43-22.png 

    http://uupload.ir/files/k40_screenshot_2015-05-18-12-43-29.png 
    • پاسخ:

      خوب شما وارد مرحله بن شدن بازی شدید و نگران نباشید طبیعی است - تا اگر صاحب اکانت کسی دیگری بود اعلام وجود کند !شما حالا باید ایمیل بزنید و ادعای مالکیت بازی را کنید.
      تیکت نامبر هم ندادن از همین جا که این ایمیل آمده زیرش مسیج تون را که در آموزش زیر توضیح دادیم - انجام دهید و بفرستید ...

      آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !


    • پاسخ:

      خواهش می کنم ...
  206. کامران یگانه

    http://uupload.ir/files/ycg5_img-20150517-wa0031.jpg

    سلام مدیر اینک بالا لینک عکسیه که گفتی بفرست.
  207. کامران یگانه

    سلام مدیر.
    من میخوام اکانتمو از اندروید به ios انتقال بدم ولی وقتی میخوام اون کد رو دریافت کنم کد بهم نمیده فقط یه چندتا جمله نوشته و پایینش یه اوکی داره.
    باید چکار کنم .
    راهنمایی کامل کنید.
    • پاسخ:

      اون چند تا جمله انگلیسی چیه ؟ چی میگه ؟ اگه قبلا انتقال داده باشید - دیگه اجازه نمی ده و این کار فقط یک بار انجام می شه و دیگه انجام نمی شه.
  208. کامران یگانه

    سلام مدیر عزیز.
    من میخوام اکانت خودم که تون هال هشته بریزم رو گوشی ایفون که تون هالش پنجه بعد وقتی روی link a device میزنم بعد همان جور که خودتون گفتید میرم و روی اون دکمه که برای انتقال به ایفون هست میزنم ولی هیچ کدی نمیده فقط یه گزینه اوکی داره.
    باید چکار کنم من
    • پاسخ:

      فکر نکنم همچین چیزی باشه - احتمالا یک جای کار اشتباه می کنید - اون پیام که پیغام اوکی می دهد چیه ؟ یک عکس بگیرید بفرستید ببینم . عکسو اینجا آپلود کنید 8pic.ir و لینکشو بدید.
  209. کامران یگانه

    سلام من رمز جیمیل و ادرس جیمیلی که اکانتم روش سیو بوده فراموش کردم نمیشه روی یه جیمیل دیگه سیوش کرد

  210. ببخشید یه سوال دیگه؟؟؟؟؟
    پس اگه به اندروید انتقال بدم میشه رو یه جیمیل دیگه save کرد؟؟؟



    خیلی ممنونم
    • پاسخ:

      بله اول یک جیمیل جدید بسازید و بازی جدید نصب کنید و سپس بازی جدید را روی جیمیل جدید سیو کنید - بعد انتقال اکانت بدهید.
  211. سلام
    من اکانتم رویه یه جیمیل saveشده که مشخصاتشو ندارم الان میخوام به یه گوشی دیگ انتقال بدم 2 تا سوال داشتم:
    1از اندروید با لینک کردن نمیشه به یه اندروید دیگه انتقال بدم؟؟
    2اگر از اندروید به یه ios انتقال بدم بعد میشه با ios رو یک جیمیل دیگه save بکنم؟؟
    لطفا جواب بدین منتظرم!!!تشکر
    • پاسخ:

      1- میشه .
      2-خیر - بازی در ios بازی روی گیم سنتر و با اپل آیدی تون سیو میشه و کاری به جیمیل نداره .
  212. سلام لطفا جواب منو دهید من یک بار جم خریدم و باید شمارهlink a drive میدادم ولی الان میخوام اکانتمو بفروشم کد نمیاد کار دیگه ای میشه
    • پاسخ:

      لینک دیوایس فقط یکبار انجام می شود و دیگر نمی توانید انجام بدهید 
    • پاسخ:

      بازی روی گوشی اندرویدی تون باقی میمونه و می تونید بازی کنید و اگه انتقال بدهید به IOS اونجا هم می تونید بازی کنید در واقع هم روی اندروید دارید و هم روی IOS  و روی هر دو گوشی می مونه

      اگه می خواید روی جیمیل جدید سیو کنید که باید از گوشی اندرویدیتون به یک گوشی اندرویدی دیگه انتقال بدهید و قبلش یک جیمیل جدید و یک بازی جدید روی گوشی اندرویدی جدید بسازید و سیو کنید ش سپس انتقال بدهید که با انتقال به گوشی جدید اندرویدی هم که ساخته اید - جیمیلتون عوض میشه ...
  213. با سلام
    من از مپ مبدا که گوشیم اندرویدی هستش،لینک دیوایس رو روی مپ مقصدم که آیی او اس)ios(  هست میزنم.
    در مپ مقصد که همون سیستم عامل iosهستش یه جیمیل دیگه،غیر از جیمیلی که روی مپ مبدا بود ،دارم.
    حالا جیمیل مپ مقصد رو روی اندروید بزنم برام مپم بالا میاد؟
    اگه اینجوریه دیگه پس جیمیلم رو تغییر میده،درسته؟
    با تشکر
    • پاسخ:

      در ios کاری به جیمیلتون نداره و بازی روی گیم سنتر تون سیو میشه که با اپل آیدیتون بالا میاد . و باید روی اون تنظیم کنید
  214. سلام من میخوام اکانتمو بفروشم ولی نمیخوام جیمیلمو بدم به خریدار باید چیکار کنم
    • پاسخ:

      باید لینک دیوایس کنید ، اونطرف یک ایمیل جدید می سازه و با هم لینک دیوایس می کنید ، اون هم روی جیمیلش سیو می کنه... لینک دیوایس کردن در سایت آموزش دادیم.
  215. با سلام.
    اگه مشکلم رو حل کنیید یه دنیاااا ممنونتون میشم.
    مپ مبدا لول تاونش 7
    مپ مقصد تاونش لول 2
    هرکاری میکنم،مراحل بالا رو انجام میدم منتقل نمیشه.
    مینویسه        لینک نات اولیبل.
    قبل از تمام شدن زمان 2 دقیقه ایی مپ مقصد هم لینک رو میزنم به مپ مبدا و اوکی میزنم.
    • پاسخ:

      شما که نمی توانید مپ ها را جابجا یا روی هم سیو کنید ! باید مپ مبدا را انتقال بدهید روی یک بازی جدید و مرحله یک !

      یک بازی جدید نصب می کنید و روی یک جیمیل جدید سیو می کنید و حالا هر کدام از بازی ها را که میخواهید انتقال بدهید از طریق لینک دیوایس به بازی جدید یا همان گوشی جدید انتقال می دهید.
  216. باسلام...میخواستم بگم که جیمیلم روی گوشب نمی افته که کلشموبه گوگل وصل گنم.هرچی جیمیل رومیزنم میگه خدادراتصال وایفاهم داریم ولی بازم اینجوریه؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      با ف ی ل ت ر ش ک ن ، امتحان کنید و ببینید گوشیتون  گوگل پلی و ... را ساپورت می کنه
  217. من امتحان کردم نشد.باید گوشی ایفون میخواد انتقال کنم.سامسونگ چرا نمیشه انتقال؟میخوام جیمیل دیگه وصل کنم هکر اومده اکانتم خراب میکنه.نمیزاره بازی کنم.
    • پاسخ:

      اون شماره ایی که می دهد برای انتقال 2 دقیقه فقط اعتبار دارد و سریع بزنید
  218. سلام خسته نباشید من میخوام بازی انتقال به گوشی سامسونگ میشه یا نه؟؟فعلا گوشی ایفون دست فامیل هست.اگر انتقال  به سامسونگ میشه یا نه؟؟
    • پاسخ:

      باید به سوالات ریکاوری که زمان ساخت جیمیل وارد کرده اید  یا اگر شماره موبایل و یا ایمیل پشتیبانی که هنگام ساخت جیمیل وارد کرده اید اقدام به بازیابی پسوردتون کنید.
  219. سلام خسته نباشید من از بلو استک استفاده میکنم روی لب تاب توی خونه میخواستم بدونم میتونم بلو استک رو روی سیستم شرکتم نصب کنم و جیمیلم رو روش ست کنم و صبح توی شرکت استفاده کنم و شب توی خونه ؟
    آیا از مک آی پی استفاده میکنه ؟ اگه از مک آی پی استفاده میکنه میتونم مک سیستم شرکتم رو به مک سیستم توی خونه تغییربدم ؟


    • پاسخ:

      شما اگه بازیتون روی جیمیل و گوگل پلاس save شده باشه در روی هر موبایل و یا بلواستکسی ، چه در خانه و چه در جاهای دیگر ایمیل تون را تو بازی sign in کنید بازیتون می آید.
  220. من رمز جیمیلمو فراموش کردم و از هیچ راهی نتونستم پیدا کنم چطور میتونم یه جیمیل دیگ ب بازی متصل کنم؟
  221. سلام 
    پس این اموزش مربوط به انتقال سیستم عامل گوشی هست یعنی از اندروید بخوایم بریم روی ای او اس 
    درسته ؟
    مثلا از یه اندروید به یه اندروید همون کانکت شدن با جیمیل کافیه ؟
    • پاسخ:

      بله ، البته برای اینایی که  بخوان  جیمیلشون را هم عوض کنند بکار می رود ، و مورد دوم سوالتون هم جوابش بله است.
  222. سلام من میخواستم یه اکانت دیگه از اول شروع کنم و رو آیفونم شروع به بالا اوردن کنم ولى نمیدونم چطورى با اپل میشه ٢تا اکانت داشت
    لطفا راهنمایییم کنید
    • پاسخ:

      ابتدا باید reset all content کنید گوشی را و  بازی رو از اول بریزید با یک اپل آی دی جدید و اپل آی دی جدید هم بزنید در گیم سنتر گوشی هر بار که اپل آیدیهای گیم سنترو عوض میکنید بازیها هم عوض می شوند

  223. سلام من میخوام هفته اینده گوشیمو عوض کنم 
    باید همین مراحل رو پیش برم یا اینکه با جیمیلم انلاین بشم کافیه ؟
    • پاسخ:

      با جیمیلی که بازی روی آن Save شده ، وارد بازی شوید ... البته ببینید اون گزینه گوگل پلاس بازی سبز است یا خیر . باید سبز  باشد.

      اینجا را هم ببینید

      آموزش ذخیره کردن بازی کلش اف کلنز

چندرسانه ای