آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

آموزش نحوه ریست کردن دستگاه های مبتنی بر iOS

آموزش ها

ریست کردن گوشی اپل

ممکن است گاهی مواقع برای شما پیش آمده باشد که بخواهید دستگاه های مبتنی بر iOS مانند آیفون، آیپد و یا آیپاد تاچ خود را ریست کنید، اما نمی دانید چگونه؟ این مطلب بیشتر برای افرادی هم مناسب است که می خواهند با داشتن دو اپل آیدی ، دو بازی کلش آف کلنز را داشته باشند که برای تعویض و وارد شدن به اکانت دیگر بازی خود احتیاج به ریست کردن گوشی دارند این مطلب، به شما نحوه این کار را آموزش می دهد پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ریست کردن دستگاه در این روش، به معنی حذف اطلاعات شما از دستگاه نیست. بلکه یک هارد ریست به حساب می آید که باعث بسته شدن کلیه اپلیکیشن های باز شده و موجود در بکگراند شده و در نتیجه، آزاد شدن رم دستگاه و حافظه را در بر خواهد داشت.

برای انجام این کار، تنها کافی است که دکمه های هوم ( Home ) و پاور ( Power ) – مانند تصویر زیر – را به صورت همزمان فشار داده و نگه دارید. به این ترتیب همانطور که در تصویر زیر نیز می بینید، صفحه نمایش دستگاه خاموش شده و مجددا روشن خواهد شد. شما باید دکمه های مذکور ( هوم + پاور ) را تا زمان روشن شدن مجدد صفحه نمایش و پدیدار شدن لوگوی اپل روی آن، ادامه دهید.

.

نکته : مجددا تأکید می کنم که انجام این کار، کلیه اپلیکیشن های باز و پردازش هایی که در بکگراند دستگاه شما در حال انجام است را متوقف کرده و آنها را می بندد. پس قبل از انجام اینکار، مطمئن شوید که عملیات نیمه کاره ای را باقی نگذاشته باشید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

    • پاسخ:

      توضیح دادیم ... !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای