آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰

تغییرات جدید در محاسبه سیستم XP در کلن وار

قلعه ی قبیله Clan Castle آموزش های بازی

تغییرات جدید در محاسبه سیستم XP در کلن وار

قبلا به این موضوع اشاره کرده بودیم که سوپرسل قصد دارد تغییراتی در محاسبه سیستم XP در کلن وار انجام دهد و تعادلی در آن انجام دهد ، که بعد از آپدیتی که در اکتبر 2016 انجام داد ، تغییراتی بوجود آورد ومحاسبه آن را متحول کرد . البته شاید برای متعادل کردن و برقراری مبارزات عادلانه هنوز احتیاج به تغییراتی دیگر داشته باشد ، ولی در هر صورت گام های اولیه را برداشت و با آپدیت های بعدی آنرا صد در صد تکمیل خواهد نمود ، در این ادامه مطلب قصد داریم ، تغییرات صورت گرفته را برای شما شرح دهیم .

۲

چگونه دوستانمان را به لیست اضافه کنیم؟

آموزش های بازی

چگونه دوستانمان را به لیست اضافه کنیم؟

بعد از بروزرسانی اکتبر 2016 بازی کلش آف کلنز ، شما قادر خواهید بود که دوستانتان را به لیست خود در بازی اضافه کنید و یا درخواستهای دوستی دیگران را بپذیرید و در لیست آنها قرار بگیرید - با این کار شما دیگر قادر خواهید بود دوستانتان را در لیست داشته باشید و از وضعیت آنها با خبر باشید در  ادامه مطلب ما چگونگی انجام اینکار را به شما آموزش خواهیم داد.

۴

آپدیت جدید ماه دسامبر 2016

اخبار و شایعات

آپدیت جدید ماه دسامبر 2016

حتما هنوز در حالِ امتحان آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز هستید و آن را بالا و پایین می کنید که به تازگی توسط spAnser که شخصیت های کلش را طراحی می کند و یکی از برنامه نویسان بازی می باشد تعدادی از طراحی ها و آپدیت های بازی را منتشر کرده است که آنرا به نظرخواهی بین کاربران گذاشته است ، که به احتمال زیاد این موارد می تواند به آپدیت های جدید بازی اضافه شود که این آپدیت ها شامل آپدیت ماه دسامبر 2016 که شامل مراسم هالووین2016 می شود و همچنین آپدیت واقعه قرمز که برای حمایت از بیماران ایدز می باشد را شامل شود.با هم این احتمالات آپدیت را در ادامه مطلب بررسی می کنیم.

۱

برج بمب Bomb Tower

برج بمب Bomb Tower

برج بمب Bomb Tower

برج بمب در تاون هال هشت قابل دسترسی است.برج بمب هدفهای زمینی را در حالت Splash مورد هدف قرار می دهد یعنی به چندین نیروی مهاجم در کنار هم آسیب وارد می کند ، کارکرد آن همانند برج جادوگر است با این تفاوت که نیروهای مهاجم هوایی را نمی تواند مورد هدف قرار دهد.هنگامی که سلامتی آن به صفر می رسد و تخربب کامل می شود با بمبی که در زیر آن قرار دارد ، منفجر شده و همانند یک جاینت بمب عمل می کند و مهاجمینی که در شعاعش باشد را هم نابود می کند. برای آشنایی بیشتر با این ساختمان دفاعی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۴

پایان سلطنت معدنچی!

معدنچی Miner

پایان سلطنت معدنچی!

با آمدن معدنچیان (ماینر) تحولی در بازی کلش آف کلنز بوجود آمد،این نیرو که در آپدیت قبلی از بازی کلش رویال الهام گرفته شده بود وقتی پایش به بازی کلش آف کلن باز شد ، اکثر حملات در War و Frming را در تاون هال های بخصوص ماکس را به خود اختصاص داد و با ارتقاء معدنچی ها به آخرین لول خود به راحتی دهکده های با تاون هال 11 را به خاک یکسان می کرد ! و مهاجم هم بدون هیچ زحمتی با پیاده کردن گروهی معدنچی ها فقط تماشاچی آنها و صاف شدن دهکده حریف بود . اینبار به این خواهیم پرداخت که بله دیگر قدرت معدنچی ها کاهش یافته و چگونگی آنرا در ادامه مطلب بررسی خواهیم کرد.

۴

بهترین نقشه های TH8 تا TH11 - همراه با برج بمب

نقشه های بازی

بهترین نقشه های TH8 تا TH11 - همراه با برج بمب

بعد از آپدیت اکتبر 2016 بازی کلش آف کلنز و اضافه شدن برج بمب و همچنین قطعات دیوار جدید در تاون هال یازده ، حتما با آپدیت جدید که ساختن برج بمب را شامل می شود ، بدنبال جایی برای گذاشتن آن در نقشه تان می گردید که بهترین نتیجه را بگیرید که ما در این مطلب به معرفی چند نقشه Farming و War برای تاون هال های 8 تا 11 که شامل این تغییرات می شوند ، خواهیم پرداخت . برای دیدن این نقشه ها به ادامه مطلب در زیر کلیک نمایید.

۷

هالووین در راه است !

اخبار و شایعات

هالووین در راه است !

هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای انگلستان، ایرلند، اسکاتلند، آمریکا و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند. یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود ، بعد از آپدیت بازی کلش آف کلنز - به رسم هر سال این مراسم در بازی های سوپرسل برگزار می شود ! برای بررسی احتمالات این مراسم در بازی کلش آف کلنز به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

آموزش ساخت نیرو ها در آپدیت جدید

آموزش های بازی

آموزش ساخت نیرو ها در آپدیت جدید

در آپدیت جدید کلش آف کلنز ساخت نیرو و طلسم ها کلا تغییرات اساسی پیدا کرده و کاملا متحول و بهینه شده است که همین امر بعضی دوستان را در مورد چگونگی ساخت نیروها و طلسم ها دچار مشکل و سردرگم کرده است ! به همین منظور در این مطلب برایتان فیلمی آموزشی قرار داده ایم که از طرف سوپرسل منتشر شده و دارای زیرنویس فارسی می باشد که چگونگی ساخت نیرو و طلسم ها را به خوبی توضیح داده است و بوسیله دیدن این فیلم می توانید ابهامات بوجود آمده را برطرف نمایید ، برای دیدن این فیلم به ادامه مطلب در زیر کلیک نمایید.

۵

آخرین خبرها از آپدیت (چهارشنبه 21 مهر)

اخبار و شایعات

آخرین خبرها از آپدیت (چهارشنبه 21 مهر)

امروز آخرین خبرهایی که از آپدیت می توان داد این بود :آقای Ash که همیشه حضور پررنگی در سوپرسل و یوتیوب و تفسیر بازی های سوپرسل مخصوصا کلش آف کلنز دارد در یکی از توییت هایی که کرد خطاب به سـوپـرسِـل نوشت : I'm Ready که منظورش این بود که من آماده (منتظر) هستم!

ادامه توضیحات جدید آپدیت در ادامه مطلب آمده است.

۴

دو سالگی سایت !

متفرقه

دو سالگی سایت !

دو سال پیش در چنین روزی سایت آموزش بازی کلش آف کلنز با هدف ارائه دادن آموزش ها ، برنامه ها و تاکتیک های بازی کلش آف کلنز و در جهت برآورده سازی و رفع نیاز های شما هموطنان و دوستان عزیز و گرامی راه اندازی گردید در طول این دو سال با مشکلات و مسائل مختلفی روبرو بودیم که بحمدالله با لطف و عنایت شما دوستان و سروران گرامی همه ی آنها را پشت سر گذاشتیم و روز به روز در حال تلاش برای خدمت رسانی بیشتر به شما دوستان عزیز می باشیم امید است که ما را همچنان در سال جاری همچون گذشته حمایت فرمایید ، صمیمانه منتظر نظرات شما در همین مطلب هستیم، همچنین پیشنهادات و انتقادات سازنده شما موجب پیشرفت سایت در سال جدیدش خواهد بود.

با تشکر از همگی دوستان و کاربران گرامی که ما را در این امر کمک و یاری نمودند.

مدیریت سایت
AHA

Www.ClashOfClansGame.IR

مسابقه زمین در برابر هوا !

اخبار و شایعات

مسابقه زمین در برابر هوا !

مراسم و مسابقه نیروهای زمینی در برابر نیروهای هوایی در روز یکشنبه 18 مهر در هلسینکی فنلاند سوپرسل برگزار خواهد شد! این مراسم در محل مراسم ClashCon سال 2015 برگزار می شود و بر خلاف پارسال که در آن مراسم هیجان انگیز تاون هال 11 و توپخانه عقاب معرفی شد امسال چیز جدیدی رونمایی نخواهد شد . اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب آمده است.

۰

جستجوی دوستان با تگ کاربری آنها

جستجوی دوستان با تگ کاربری آنها

امروز هم یک پیشنمایش دیگر معرفی شد که مشکل اکثر کاربران را حل خواهد کرد ، و با این گزینه دیگر دوستان خود را به راحتی پیدا می کنید و مشکلات قبل مثلِ گم شدن دوستان را نخواهید داشت ! جستجوی دوستان خود به وسیله تگ کاربری آنها تایید نهایی شد. برای اطلاعات بیشتر از این آپدیت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰

جنگ های دوستانه بین کلن ها

جنگ های دوستانه بین کلن ها

جنگ های دوستانه بین کلن ها که در پست های قبل هم در مورد آن صحبت هایی شده بود و سوپرسل مژده آمدن آنرا به طرفداران بازی خود داده بود و نظر خواهی هایی هم در رابطه با آن شده بود ، گرچه که متاسفانه همانند نبردهای دوستانه بین افراد این آپدیت جدید یعنی نبردهای دوستانه بین کلن ها ، هیچ امتیاز خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است و فقط باعث شده است که آپشن های بازی بیشتر شود و بازی را مقداری شلوغ تر و متفاوت تر از بازی های مشابه آنلاینی خود کند و شاید بتوان گفت که تنها چیزی که کاربران را راضی نگه می دارد ، طلا و اکسیر است ! که این نبردهای دوستانه به آن نپرداخته است و این گزینه برای افرادی جالب و هیجان انگیز است که برای اولین بار قصد دارند طعم جنگ های بین کلن یا همان Clan War  را بچشند و خود را برای آن آماده کنند , این میدان های دوستانه می تواند محکی باشد برای آنها تا ترسشان از کلن وار بریزد و حملات خود را موفق تر انجام دهند ، فراموش نکنیم که شما هم روزی که اولین بار در Clan War شرکت کرده بودید ، هیجان داشتید و نمی دانستید که چه کاری را باید انجام دهید و گاها سوتی های عظیمی را هم داده بودید ! به هر حال به معرفی این پیشنمایش که آخرین پیشنمایش از آپدیت اکتبر 2016 است در ادامه مطلب خواهیم پرداخت و فقط به گفته انوشکا فردا توضیحات نهایی در مورد چیزهای گفته نشده را خواهیم گفت و در روزهای آتی دیگر باید منتظر آپدیت بازی کلش آف کلنز از طرف سوپرسل بود.

۴

ساختمان دفاعی Bomb Tower

برج بمب Bomb Tower

ساختمان دفاعی Bomb Tower

امروز سوپرسل سومین آپدیت از آپدیت های اکتبر 2016 خود را که یک ساختمان دفاعی است را معرفی کرد و پیشنمایشی از آن را ارائه داد ! این ساختمان در حالی معرفی شد که کسی چنین چیزی را انتظار نداشت ، گرچه که این ساختمان قبلا در بازی کلش رویال مدت ها است که بکار گرفته می شود ولی به هرحال قبلا هیچ معرفی یا شک و گمانی هم درباره آن وجود نداشت و این ساختمان جدید بمب تاور نام دارد .برای دیدن اطلاعات بیشتر از این ساختمان جدید دفاعیِ بازی کِلَش آف کِلَنز ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

چندرسانه ای