آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

چگونه با سوپرسل تماس بگیریم ؟

آموزش های بازی

چگونه با سوپرسل تماس بگیریم ؟

روزانه هزاران نفر دچار مشکلاتی می شوند که تنها راه حل شان تماس با سوپرسل و پشتیبانی (Support) بازی است تا این مشکلات را حل کنند ، بیشتر این مشکلات ناشی از هک شدن بازی ، Save نبودن آن ، Load نشدن بازی و ... می باشد .

ما در این آموزش تصویری به شما یاد داده ایم که در صورت بروز این مشکلات چگونه از داخل و یا خارج از بازی با آنها به راحتی تماس بگیرید و مشکلات خود را مطرح کنید ، مطمئن باشید که سوپرسل پشتیبانی قوی دارد و سوالات شما را هیچگاه بی پاسخ نخواهد گذاشت .

برای نحوه کار به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تماس با پشتیبانی بازی از طریق گوشی های iOS

+طریقه تماس با سوپرسل خارج از بازی :

ایمیل ساپورت بازی کلش آف کلنز : clashofclans.feedback@supercell.com

یا می توانید از طریق فرم زیر با آنها تماس بگیرید : http://supr.cl/Support4Clash

تماس با پشتیبانی بازی از طریق گوشی های Android

+طریقه تماس با سوپرسل خارج از بازی :

ایمیل ساپورت بازی کلش آف کلنز : clashofclans.feedback@supercell.com

یا می توانید از طریق فرم زیر با آنها تماس بگیرید :http://supr.cl/Support4Clash


تماس با سوپرسل در ورژن جدید


نکته مهم » در صورتی که مراحل زیر را انجام دادید و دکمه Contact Us ظاهر نشد ، باید مراحل زیر را با یک ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن انجام دهید.

+طریقه تماس با سوپرسل خارج از بازی :

ایمیل ساپورت بازی کلش آف کلنز : clashofclans.feedback@supercell.com

یا می توانید از طریق فرم زیر با آنها تماس بگیرید : http://supr.cl/Support4Clash

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶۱)

  1. سلام من جیمل اولی که داشتم رو یادم رفته الان هر کاری میکنم یه جیمل دیگه روش سیو کنم نمیشه یعنی سبز نمیشه باید چیکار کنم لطفا جواب بدین
    • پاسخ:

      سوالتون را در انجمن مطرح کنید
  2. سالام.خسته نباشین.اقا من یه اکانت داشتم با بلو استکس تو پی سی بازی میکردم.دوستان میگن امکان نداره برگرده.من موندم.الان میشه من اکانتمو برگردونم؟؟چه جوری؟؟للطفن کمکم کنین.ممنون
    • پاسخ:

      سوالتون را در انجمن مطرح کنید
  3. مهدی احمدی

    سلام با عرض پوزش
    من یه اکانت لول 98 داشتم که حدود یک ماه پیش ازم دزدیدن هالا من به خر کی میگم چه کار کنم میگن نمی دونیم هالا اگه میشه یه راه حلی چیزی بزارین که من بتونم برگردونمش اگه بشه که خیلی ازتون ممنون هم میشم
  4. سلام من ی اکانت خریدم بعد رمزشو عوش کردم حالا رمزش و فراموش کردم
  5. سلام خسته نباشید..
    هیچ راهی نیست ک اسم کلن رو عوض کرد ایا با ارسال ایمیل ب سوپرسل امکان پذیر هست؟!
    • پاسخ:

      خیلی کم پیش اومده که همچنین کاری را بکنند و من ندیده ام تا به حال ، به هر حال دوست داشتید درخواستتون را بفرستید و ببینید چی میگن .
  6. سلام ببینید قسمت ئجیمیل یه جایی داره ک تلفن ها و ویندوز هایی ک ب جیمیل شما دسترسی دارن قطع میکنه اما وقتی میرم گوشی هارو میاره ک به جیمیل من وصن اما گزینه حذف یا ریمو برای اون ها نمیاد و یه فردی مرتب میاد تو اکانتتم/// با تشکر سایتتونم عالیه
    • پاسخ:

      این گزینه برای بعضی ها فعال نیست. علتش را نمی دانم !
  7. سلام/من حس میکنم چند نفر میان تو اکانتم از اون قسمت جیمیل ک دسترسی تلفنارو قطع میکنه رفتم اما گزینه حذفو برای گوشیا نمیاره اما گزینه ریمو ویا حذف نمیاد روشون لطفا لطفا تزخدا بگید باید چیکار کنم
    • پاسخ:

      لطفا مشکل یا سوالتان را بصورت کامل در انجمن مطرح کنید تا راهنمایی های  بیشتر بگیرید ، >>اینجا کلیک کنید <<
  8. سلام ممنونم از سایت خوبتون من ی بازی دارم که رو گوشیم ذخیره کردم اما رمز جیمیل بازی یادم رفته و جیمیلم هم شماره پشتیبان نداره چکار کنم لطفاااااااا راهنمایی کنید . ممنونم
    • پاسخ:

      لطفا مشکل یا سوالتان را بصورت کامل در انجمن مطرح کنید تا راهنمایی های  بیشتر بگیرید ، >>اینجا کلیک کنید <<
  9. سلام خسته نباشید من اکانت کلش خریدم رمز هم عوض کردم و دارم بازی میکنم و کانکت هم هستم ولی اوون دیس کانکت هست و داره بازی میکنه تورو خدا یه روش بگین که اوون دیگه بازی نکنه
    • پاسخ:

      برای بازی خریداری شده که صاحبش هم بازی میکند کاری نمی شود کرد - بهترین را اینه که پولتون را پس بگیرید
  10. اقا سلام خسته نباشید من رمز جیمیلمو فراموش کردم چکار کنم یکی از دوستام گفت باید به سوپر سل زنگ بزنی ایا راسته؟
    • پاسخ:

      خیر - باید ایمیل بزنید که آموزش آن در سایت هست و برای راهنمایی بیشتر به انجمن سایت مراجعه نمایید.
  11. سید علی ال علی

    من یه اکانت داشتم رمزشرو به یکی دادم واون عوضش کرد حالا برای باز پس گیری چی کار کنم
  12. عااااااااالی اگه از اینجا قوانین رو نمیخوندم ممکن بود بن بشم........ممنون از مطالب خوبتون
  13. من یه اکانت خریدم بعد چند روز برام پیام اومده تا دروز نمیتونم برم تو اکانت به اونی که ازش خریدم زنگ زدم گفت من کاری نکردم واسه چی بن شده رو چنتا نصب کردم
    • پاسخ:

      سوپرسل کسی را بی جهت بن نمیکنه و احتمالش هست که فروشنده اکانت داره از طریق سوپرسل بازی ش را پس می گیره... و علتشو می تونید باهاشون مکاتبه کنید.
  14. سلام ببخشید من اکانتمو بن کردم بعدش یه روز باز شد الان یه کد میخواد تا چند روز بعد ممکنه این کد رو بده؟
    • پاسخ:

      کد را برایتان باید فرستاده باشند - از همونجایی که مکاتبه کرده اید ... اگه نرسیده درخواست بدهید که کد به دستتان نرسیده است.
  15. سلام داداش خسته نباشی کلش منو به مدت دو روز ازبازی بن کرده به علت نوشتن تگ کلن که مشهوره تو چت کلنی که دارای سه لیدر هستش .حالا کاریش نمیشه کرد که زود باز بشه
    • پاسخ:

      به خاطر این کار بن نمی کنند - علت چیز دیگری بوده است - مدت مشخص نیست معمولا 48 ساعت است و صبر کنید .
  16. سلام من گوشیم روت و یه مدت از ایکس مد استفاده کردم و چون گوگل پلی سرویسم رو اپدیت نکرده بودم نمیتونستم اون چیز گلشم رو سبز کنم و قرمز بود بعد از اپدیت رفتم و دیدم یک اکانت لول یک برام آمده وقتی با گوشی دیگه وارد میشم هم فقط میگه خوش آمدید و وارد اکانت نمیشه به نظرتون چیکار کنم
    • پاسخ:

      باید جیمیل تون که بازی سیو بوده روی آن را در بازی بزنید - نه جیمیل دیگه ایی - ف ی ل ت ر ش ک ن هم وصل شوید.
  17. سلام داداش خسه نباشید من چند تا اکانت دارم که یکیش یه مپ داشت به نامjanavarو ذخیره بود و لی به عنوان مپ اصلیم نبود بعد از چند روز که میخواسم برم داخلش ارور میداد شما banشدید حساب شماbanشده است و با توجه به مالکیت تایید شده است برای ادعای مالکیت حساب لطفا با ما تماس بگیرید با ذکر بلیط یه تیکتم داده بود تا دیشب که تو اکانت دیگم بودم رفتم یه سری بهش بزنم دیدم نمیره داخل اکانت گفتم بزار کلش رو داده هاشو پاک کنم که بازی از نو بیاد و بصور مستقیم برم داخل اکانت ولی دیدم جمیل اون اکانت یه دفعه امد رو این اکانت لول یک که تازه ساخته بودم من این اکانتو خریده بودم تورو خدا بگو باید چیکار کنم اعصابم خیلی داغونه یعنی اکانتم پاک شده اخه هروقت میزنم بره داخل اون لول بالا میره داخل این لول یکه تو رو جان مادرتون کمکم کنید باتشکر
    • پاسخ:

      باید جیمیل هاتون را سینک کنید و گوگل را هم آپدیت کنید و امتحان کنید با یک ف ی ل ت ر ش کن هم امتحان کنید اگه نشد  - بازی اگه سیو بوده باشد پاک نمی شه و اگه روی جیمیلتون قبلا سیو بوده
      اگه هم پاک شده از روی گوشی باید درخواست بازیابی اکانت را به سوپرسل بدهید تا کد بازیابی بهتون بدهند البته باداشتن اطلاعات از بازی
  18. سلام من چند تا اکانت دارم داخل بلو استیکس بازی میکنم یه اکانتام یه مپ داره که اسمشه بادیوار هس و وسایلاش یه طرف وقتی میخواسم برم داخلش میگه :حساب شماbannadبرای ۲روز باتوجه به مالکیت تایید شده است به منظور ادعای مالکیت حساب با ما تماس بگیرید با ذ کر بلیط.تورو خدا بگید باید چیکار کنم با تشکر
    • پاسخ:

      باید تماس بگیرید ... یکی مدعی اکانت شما شده است اگه بازی را نخریده اید ! ممکنه بازیتون از دست بره اگه ماله خودتون بوده ... حتما اطلاعات بازی را به کسی داده اید ... آموزش در سایت را بخوانید از اونجایی که نوشتیم با تیکت نامبر با سوپرسل تماس بگیرید
  19. سلام با عرض خشته نباشید ببخشید من وارد بازی میشه اکانتم همه چیشم درسته ولی وقتی میخوام دونات وارو پر کنم یهو از بازی میپره بیرون دلیلشو میدونید؟؟؟{درضمن با بلو استاک بازی میکنم}
  20. سلام
    کسایی که به اکانت من میتونن وصل شن رو چ جوری از بین ببرم؟که دیگه نتونن برن تو کلش من
    • پاسخ:

      با ایمیل زدن به سوپر سل
  21. حسین تقی زاده

    سلام
    الکی کلش من بالانمادنه من دوتااکانت دارم نه فوش دارم نه هیچی چیکارکنم
  22. سلام ... من تو نسخه جدید من ویتی میخام دونات بازی رو پر کنم رودکمه دونات ک میزنم بازی قفل میکنه و از بازی پرت میشم بیرون..لفاراهنماییم کنیدمشکل چیه؟
    • پاسخ:

      باگ بازی است که باید سوپرسل آن را رفع کند - صبر کنید تا آن را رفع کنند
  23. خسته نباشید بعد از اپدیت جدید یکم که زیاد بازی میکنم پیام میده شما مدت طولانی بازی انجام دادید باید چند دقیقه کیک شوید علتش چیه.ممنون میشم راهنماییم بکنین
    • پاسخ:

      دیگه این مورد جزیی از بازی است - مطالب قبل را در مورد شیلد و گارد بخوانید
  24. سلام بعد از اپدیت 19 اذر روی تان هال میزنم از بازی میاد بیرون
    • پاسخ:

      باگ بازی است صبر کنید و درست میشه
  25. Amirmohamad Mohamadi

    سلام من کسی وارد بازیم شده. چه ایمیلی به شرکت سوپرسل بزنم تا اونی که وارد بازیم شده بن بشه؟
    • پاسخ:

      آموزش در سایت هست
  26. سلام من بدون اینکه توجه کردن به توضیحات ربات کلش روی گوشی نصب کردم الان وارد بازی میشم روی تان حال میزنم از بازی خارج میشه لطفا کمک کنید مشکلم بر طرف کنم
    • پاسخ:

      ربات ها از کار افتاده - مشکل شما یک باگ بازی است - نسخه جدیدی که گذاشتیم از بازی کلش را دوباره نصب و امتحان کنید
  27. با سلام من بازی خودمو ثبت کرده بودم و هنوزم در جیمیلم ثبته ولی خاستم انتقالش بدم به گوشی دیگه و بعد از وارد کردن جیمیل در گوشی جدید وقتی از داخل تنظیمات داخل بازی sign in میزنم و چیمیلو انتخاب میکنم لودینگ میاد میچرخه و بعدش ولکام میگه ولی بعدش هیچ اتفاقی نمیفته و نمیره داخل اکانت.لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم با تشکر
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید و زبان گوشی را هم انگلیسی کنید
  28. نه اکانت مال خودمه دزدیه بودن داشتم برمیگردوندمش که اینجورشداگه میدونی چه متنی بایدبفرستم لطفاکمکم کن حیف میشه واقعااکانتم
  29. سلام اکانت من بن شده وقتی داخل بازی میرم میگه یک کدی واردکن تا اکانت بازبشه لطفاکمکم کنید
    • پاسخ:

      بازی تون را خریدید ؟ اگه نخریدید درخواست بدهید و اطلاع بدهید به سوپرسل - اگه هم خریدید بازی رو که صاحبش پس گرفته ...
  30. سلام من به سوپر سل پیام دادم که جمیل بازیمو عوض کنم و یسری از مشخصات بازیم مثل لول و دهکده و لول کلنم و بقیه مشخصات دادم اونام پیام دادن فهمیدیم میخای تغییر بدی اما یسری سوالاتی رو باید جواب بدی 1whendid you start playing on this account?? 2
    Where (which city)did you create the account??
    What device do you use to play the account??
    راجع سوال اول منظورش اکانت بازیمه یا جمیل؟!سوال دوم دقیق اسم شهرنو بزنم؟و سوال سومش آینه که من با جه وسیله ای بازی شروع کردم و چون من با بلو استک اول بازی میکردم میترسم بازیمو حذف کنن اخه میگن بازی کردن با کامپیوتر خلاف مقرراته!؟ بنظرتون چیکار کنم؟؟ البته الان با گوشی بازی میکنم. ممنون زودتر جواب بدین
  31. سلام ، ایا استفاده از ربات برای غارت از طرف سوپرسل خلاف قوانین هستش ؟
    • پاسخ:

      بله
  32. سلام، من گوشی خودمو تنظیمات کارخانه زدم، بعد از اول همه چی آیپد کردم دیگه نمیتونم وارد اکانت خودم بشم هم گوگل پلی، سرویس- بروز هستند توگولپلی اکانت کلن من هست اما از اونجا هم وارد نمیشه؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      حتما نسخه های مر بوط به گوگل را درست آپدیت نکردید و باید مطابق dpi گوشی باشد - جیمیل را هم در گوشی سینک کنید  و گوشی را روشن خاموش کنید و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم تست کنید
  33. سلام . ایا میشه یه بازیکن کلش و از طریق تگ خاصی که داره همیشه پیگیر بود ؟
    • پاسخ:

      فعلا این گزینه فعال نیست برای کاربران عادی و فقط مختص کارمندان سوپرسل است.
  34. سلام من اکانتم پاک شده وجمیلمم پاک کردم چیکار کنم اکانت دوباره برگرده لطفا کمکم کنید
  35. سلام. من اکانتم پاک شده لیدر کلن بودم از چه طریق میشه لیدر جدید برای کلن بزاریم

    • پاسخ:

      فعلا راهی نیست و معمولا اگه در کلن لیدری از کلن خارج شود - لیدری به یکی از افراد کلن منتقل می شود
  36. سلام
    یکی دایم میاد کلن تو درخواست ورودش فحشهای رکیک خانوادگی مینویسه البته با زبان فینگلیشبعد که ریجکت میکنیم چند روز بعد مجددا میاد
    الان موندیم چیکار کنیم
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنونم
    • پاسخ:

      یک بار واردش کنید و تایید ش کنید و بعد اونو بلافاصله Kick کنید - چند روزی خلاص می شوید تا خودش خسته می شه ...
  37. امیر فرجام

    سلام ، 
    من تا آفلابن میشم مورد حمله قرار میگیرم ، چطور معلوم میشه که من آفلاین هستم ؟

    ضمنا در خیلی موارد حمله ها خبلی الکی هست  مثلا با یه سرباز حمله میکنن و باعث میشه که حمله کننده کاپ از دست بده و من کاپ بگیرم و خبلی آسون به لیگ بالاتر برم ، سوال من این هست :
    قصدشون از این حمله های الکی چیه؟ آیا نفعی براشون داره؟
    خیلی ممنون میشم جواب بدهید.
                           
                                                      با تشکر فراوان از زحمات شما 


    • پاسخ:

      اون خاصیت بازی است که تا آفلاین شوید - در سرچ کردن در لیست قرار می گیرید که بهتون حمله شود !
      سوال دوم : کاپشون را پایین می آورند تا در لیگ های پایین غارت راحت تری کنند و کسانی که بهشون حمله می کنند هم افراد ضعیفتری باشند تا از اکسیر و طلا هاشون محافظت کنند و کمتر غارت شوند.
  38. سلام خسته نباشید ببخشید من وقتی اکانتم رو تو بلواستک میزنه میگه شما باید از طریق وب وارد شوید من الان چند روزه این مشکل رو دارم میشه بگین چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      بلواستکس مشکل داره - گوگل پلی ش را آپدیت کنید و یا از یک بلواستکس دیگه استفاده کنید.
  39. سلام خیلی منون از شما راحاتون جواب نداد ولی با فیلتر شکن تونستم وارمو بزنم ممنوووووون ولی خودش بعد اپدیت درست شد 
  40. سلام..خواهش میکنم راهنماییم کنین..من یه کلن لول شش داشتم. دو روز پیش صبح پاشدم دیدم یکی بدن اینکه به گوشی من دسترسی داشته باشه تمام اعضا رو با اکانت من کیک کرده من لیدرکلن بودم و در اخر لفت داده و الان دیگه کلنم رو از دست دادم ایا میشه کاری کرد؟؟؟ همه گفتن اکانتت هک شده فعلا اقدام کردم تماس با سوپر سل تا اکانتمو تغییر بدم. از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      بازی را با دادن اطلاعات صحیح می تونید بدست بیارید و یا هکر را از بازیتون کیک کنید - ولی برای کلن و اعضای کیک شده کاری نمیشه کرد.
    • پاسخ:

      کد فعال نیست . کد چی هست ؟
  41. آفا من خارجی بلد نیستم و اکانتمو ازم دزدیدن چه متنی برای سوپرسل بدم گوشیمم اندرویده 
  42. سلام ببخشید من انگیلیسیم خوب نیست میشه بگین در متن که برا برگرداندن اکانتی که ازم دزدیدن چه متنی بنویسم؟؟؟؟
    • پاسخ:

       دیگه نمی دونم ! معمولا این ها راه حلاش بود.
    • پاسخ:

      بازی را دوباره نصب کنید و گوگل پلی را آپدیت کنید

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

    • پاسخ:

      هنوز نیومده ! فعلا یکی یکی معرفی می کنند که ملت یکدفعه ذوق  مرگ نشوند !!! و کشته و مجروح ندهند !
  43. پس میشه بگید دلیلش چیه؟ چون وقتی میخام وارد شم تقریبا 25%پر میشه بد میاد بیرون ولی وقتی پاک میکنم از اول میاد میاد بعدش که به اکانتم وصل میشم دوباره اونجوری یمشه نمیاره
    • پاسخ:

      بازی را از سایت ما آپدیت کنید و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید
  44. سلام من فکر میکنم بن شدم چون وقتی داره بازیم لود میشه میاد بیرون ولی هیچ اروری نمیده که بفهمم میشه کمکم کنید اگه با ایمیل درست بشه حاضرم ایمیل بدم و بگید تو ایمیل چی بنویسم


    • پاسخ:

      اگه بن شده باشید همون اول بازی که لود می شوید - پیغام میده که بن شدید.
  45. سلام. من به تازه گی برای خودم اکانت تازه ای از طریق گوگل پلی ساختم ولی بعد از ورود به اکانت دیگه نتوانستم وارد اکانت اصلی بشم.
  46. سلام من با کامپتر بازی میکنم  و هم با گوشی بازی میکنم  امکان بن شده داره  که  از شبیه سازی استفاده میکنم  و یه بار  از چت جهانی به مدت 24 ساعت بن شدم
    • پاسخ:

      خوب طبق قوانین شون بازی با کامپیوتر ممنوع است - ولی خوب تا به حال کسی بن نشده است و میلیون ها نفر بازی می کنند
  47. مطالب خوبی بود فقط ی سوال
    ایا اگه با دو تا دستگاه بازی کنیم  ولی بعضی مواقع با یک دستگاه وارد اونیکی اکانت بشیم بن میشیم ایا؟
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      توضیحات کاملتر بدهید !
    • پاسخ:

      خــــیــــــــــــــــــر !
  48. خیلی ممنون عالیه اما مشکلمو انگلیسی بلد نیستم میشه کمکم کنید؟
    مشکلم اینه که میخوام دوباره لینک بگیرم ازشون واسه انتقال اکانت!
    • پاسخ:

      یک تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه :
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

    • پاسخ:

      شما فقط متن را بفرستید - احتیاجی به عکس نیست - من نحوه مکاتبه را یاد دادم که چجوری است.

چندرسانه ای