آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

حل مشکلات آپدیت جدید کلش اف کلنز

اخبار و شایعات

حل مشکلات آپدیت جدید کلش اف کلنز

بعد از آپدیت بازی کلش آف کلنز مشکلاتی برای کاریر ها بوجود آمد مثل : با زدن روی تاون هال از بازی بیرون انداخته می شوید و یا اینکه در War نمی توانید نیرو به هم کلنی های خود بدهید و مشکلاتی دیگر که سوپر سل طی اطلاعیه ایی ضمن تایید آن و داشتن باگ و ایراد در بازی ، راه حل های موقتی را اعلام کرد و تا برای انتشار نسخه بدون باگ و ایراد از کاربران خواست که صبر داشته باشند ، برای رفع مشکل موقتی خود که سوپر سل اعلام کرده است به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

سلام خدمت تمامی دوستان و کاربران عزیز

از زمان انتشار آپدیت بزرگ کلش آف کلنز ، پیام هایی از کاربران دریافت کردیم که با آپدیت تاون هال 10 به 11 مشکل داشتند ! خیلیا برامون پیام ارسال کردند که هنگام زدن بر روی تاون هال بازیشون هنگ می کنه و یا کلا از بازی میاد بیرون !

این مشکل از چه چیزی میتونه باشه ؟

به نظر خود ما این یک باگ بزرگ میتونه در نسخه جدید باشه ، ولی این مشکل برای همه کاربران به وجود نیومده و احتمال زیاد این باگ در بعضی گوشی ها یا نسخه های سیستم عامل گوشی وجود داشته باشه !

تنها راه حلش اینه که منتظر بمونیم تا سوپرسل به زودی این باگ رو برطرف کنه !

+برخی کاربران اندروید نمیتوانند بازی را به روزرسانی کنند
راه حل : بعد از آپدیت کلش اف کلنز به جدیدترین نسخه یعنی 8.63.7 برخی از کاربران اندروید با ارور Force Closes مواجه شدند…بسیاری فکر میکردند این مشکل از دانلود فایل های آن هاست..برای حل این مشکل یک بار گوشی خود را ریست و یا خاموش یا روشن نمایید.اگر باز هم مشکل شما حل نشد به این مطلب مراجعه کنید.

+کرش کردن (بیرون افتادن از بازی) بعد از لمس یا کلیک تاون هال!
توضیح مشکل : بسیاری از بازیکنان بعد از آپدیت آذر 94 کلش اف کلنز با لمس و یا کلیک بر روی تاون هال خود ، از بازی بیرون انداخته شده و مجبور به لود مجدد میشوند! این یک باگ بسیار شایع و آزاردهنده است.
راه حل : جهت رفع این مشکل اگر اینفرو یا Xbow  که نیاز به ریشارژ کردن از طریق الکسیر دارد در حال آپگرید باشد را کنسل کنید و یا با استفاده از جم به اتمام برسانید.این راه حل موقتی میباشد و یا میتوانید صبر کنید تا به روزرسانی جدید کلش اف کلنز منتشر شود. در ضمن اگر اینفرو و یا ایکسبو در حال اپگرید نمیباشد به صورت دستی آن ها را ریشارژ کنید و از تاون هال برای پر کردن مهماتشان استفاده نکنید


+ کرش کردن بازی هنگام دونیت کردن در کلن کسل
توضیح مشکل : بعد از اپدیت کلش اف کلنز برخی از کاربران دیگر نمیتوانند در کلن وار Donate کنند.
راه حل : اگر باراکس (سربازخانه) و یا اسپل فکتوری دارید که در حال اپگرید میباشد باید استفاده از جم و یا کنسل کردن آپگرید آن را به اتمام برسانید تا بتوانید دونیت کنید.در غیر این صورت صبر کنید تا سوپرسل با ارئه آپدیت جدید این مشکل را برطرف کند.

دوستان مشکلات دیگری نیز در عکس بالا تایید شده که همچنان بدون حل شدن باقی مانده اند! شاید این اپدیت بزرگ را بتوان رکورد دار داشتن مشکل دانست.اگر از دوستان همچنین مشکلی دارند ، یا راه حلی برای این مشکل پیدا کردند حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارند !

منبع:top-clasher

+ نکته :

این مطلب توسط نویسنده افتخاری سایت نوشته شده است (اطلاعات بیشتر)

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.

Www.ClashOfClansGame.IR
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۵)

  1. سید ارشیا اسماعیلی

    ببخشید کلش اپدیت جدید اومده خبر دارید که؟من اپدیت کردم ولی باز مگه اپدیت کن و نمیاره چه کنم؟
    • پاسخ:

      حتما نسخه قدیمی را دریافت کرده اید . دوباره آنرا دانلود کنید
  2. سلام . اکانت دوستم رو حدود هفت یا هشت بار رمزشو عوض کردیم الان بجز خودش هیچکس نمیتونه وارد بازیش بشه. من رمز و جیمیلش رو هم دارم شماره بازیابی هم مال منه میخوام کمکش کنم چطور درستش کنم؟؟
  3. سلام قربان لطفا کمکم کنید اینترنتم هیچ مشکلی نداره ولی کلش رو ک باز میکنم خطای اینترنتی میده انگار ک ب اینترنت وصل نشده باشم ولی هیچ مشکلی نداره اینترنت چیکار کنم
    • پاسخ:

      ورژن جدید بازی را نصب کنید که در سایت امروز گذاشتیم - و یک علت هم اینکه اینترنت  تون هم می تونه ضعیف باشه
  4. سلام من بازی کلش بازی میکنم.
    وقبلا هیچ مشکلیم نداشته از نظر سیو بودن روی جیمیلم ولی الان یه 5 روزی هست که دگمه ای که برا سیو شدن بازی هست قرمز شده ، من اونو سبز میکنم و وقتی از بازی خارج میشم دوباره به بازی برمیگردم اون دکمه قرمز شده وچند بار همین کارو انجام دادم دوباره نشده .میخواستم ببینم مشکلش از کجاس همه چیزای مربوط بهشم آبدیت کردم اما بازم نشده . رو گوشیای دیگم امتحان کردم بازم همینجوره ، ولی جیمیلای دوستانم رو که با گوشی خودم وارد میکنم و وارد بازیه کلش اونا میشم مشکلی نداره دکمه اونا همیشه سبز هست . اما برا من روی گوشیه اونا انجام میدم بازمهمون مشکلو داره
    دنبال یه راه حل خوب ومفیدم که این مشکل برطرف بشه امیدوارم پاسخ خوبی برام داشته باشید که این مشکل واقعا برطرف بشه.
    اینم ایمیلم :
    m.p342@yahoo.com
    اگر امکانش بود جوابشو برام ایمیل کنید .
    باتشکر
    • پاسخ:

      اگه جیمیلتون را با گوشی های دیگه هم امتحان کردید و همین مشکل را دارید باید با سوپر سل تماس بگیرید ، روی چند تا گوشی امتحان کنید.
  5. من بازیم کانکت بوده ودکمش سبز بوده والان یه چند وقتیه قرمز شده ودوباره اونو سبز میکنم و وقتی از بازی میام بیرو دوباره میرم داخل قرمزه
    .همه چیزای مربوط بهشم آبدیت کردم ولی درست نشد
    .
    . راهنمایی میخوام
  6. سلام.من تاوان هفتم ولی تو اپدیت جدید به حجم مخزنام اضافه نشده الان مخزن اکسیر سیاه من 20000 تاست ولی مال بقیه 22500 مشکل از چیه چند بار حذف کردم دوباره نصب کردم ولی درست نشد باید چکار کنم؟
  7. امیر حسین

    نمیتونم دونات وار بدم و به محض لمس دونات وار از کلش بیرون می پرم چه کنم???

  8. من میخوام اسم دهکده راعوض کنم ولی یکبار عوض شده ومیشه دوباعوض کنم
    • پاسخ:

      باید با سوپرسل مکاتبه کنید و اگر نام نام خانوادگی باشد و یا اسامی بد و توهین آمیز فقط عوض می کنند - آموزش در سایت هست
  9. سلام.من وقتی میرم در قسمت تنطیمات و گزینهsing inرو می زنم کلش هنگ می کنه.دلیلش چیه؟چی کار کنم؟
    • پاسخ:

      دلایل زیادی داره که می تونه پر شدن حافظه - زیاد بودن برنامه ها ی گوشی و خراب شدن و از تنظیم خارج شدن نرم افزاری و سیستم عامل - ویروس و ... باشه که نمیشه دقیق گفت - گوشی را یک روشن خاموش کنید و گوگل پلی را هم آپدیت کنید با یک گوشی ساز هم مشورت حضوری کنید
  10. دیروز تو کلنوار لاوای حریف رو کشیدم بیرون داشتم با ارچر و ویز میکشتم که به محض ترکیدن لاوا بازی کرش کرد . جالبه که هم خودم هم بچه های کلن وقتی میریم تا فیلم اتک رو ببینیم دقیقا همون لحظه بازی دوباره کرش میکنه و میوفتیم بیرون
    • پاسخ:

      باگ های باریستبه سایت ما سر بزنید.
  11. اقا این چه وضعشه ! من بعد یک روز اومدم سر اکانتم چون اتک ندادن بهم شیلد نگرفتم هی منو میندازه بیرون میگه پرسنال بریک تایم ! این یکی اپدیت خیلی بده راهی هست من میخوام اتک وار بزنم ؟
    لوت تاون ده وحشتناک کم شده :(
    • پاسخ:

      زیاد بازی میکنید برای حل این موضوع به سایت زیر سر بزنید.
  12. امیر حسین

    سلام.اقا نوید من امیر حسین هستم .یک سوال کرده بودم توی نظرات لطفا جواب بدید به سوالم. خیلی مهم برام ،ممنون
  13. سلام ممنون از سایت عالیتون به نظر من بهترین سایت کلش شما هستید واقعا از زحمتایی که میکشید تا این مطالب و لینک های دانلود رایگانو برای ما گذاشتیم تشکر میکنم دمه همتون گرم بابات سایته عالیتون :)
  14. سلام من تازه تان هالم شده 9 اما اصلا نه منبع و نه مپ خوبی برای اتک میده
    اصلا نمیتونم اتک بزنم شاید صد بار next میزنم اما هیچی
    خواستم بدونم مشکل از این هستش که تازه تان هال 9 شدم یا بخاطر اپددیت جدیده
    • پاسخ:

      ربطی به تاون هال نداره
  15. امیر حسین

    سلام.من میخواهم بازیمو روی گوگل سیو کنم. برنامه ی جیمیل و گوگل و خدمات گوگل رو بروز کردم و گوگل پلی هم بروز کردم اما گوگل پلی وقتی که واردش میشم مینویسه که اپدیت کنید(به انگیلیسی). من وارد کلش میشم و روی Disconnected کلیک میکنم اما هر چقدر که کلیک میکنم اتفاقی نمیافتد. اگر برای گوگل پلی هست لطفا لینک بروزش رو بزارید. اگر هم برای باگ بازی هست لطفا بگید و اگر مال چیز دیگه ای هست لطفا بگید. ممنون
  16. سلام . بعد از این آپدیت جدید xmode من از کار افتاده اندروید ۵ هم روی گوشی دارم اگه می‌شه راهنمایی‌ کنید ممنون.
    • پاسخ:

      روی اندروید پنج نمیخوره ایکس مود!!!
  17. ببینم اینکه شما سایت دیگه ای جز این سایت رو معرفی کردی تو نظرات پایینی...با تایید مدیر ClashOfClansGame.IR بوده؟مگه داریم؟مگه میشه؟
    • پاسخ:

      جزو تبلیغات نویسندس .
      راستی به سایت ما هم سر بزنید.
  18. سلام
    مشکل جدید اینه که از لوت خوب دیگه خبری نیس.مپ های متروکه جمع شد دیگه.لطفا مطلبی بزارین واسه همین
    • پاسخ:

      لوت خوب گیر میاد که?تاون هال فقط باید دسرسی پیدا کنی همین
  19. سلام من ربات رو دانلود کردم یوزر و پسورد میخواست که اون سایتی که اونجا نوشته here هم رفتم و ثبت نام کردم و یوزر و پسورد دارم اما هرچی میزنم میگه یوزر و پسوردت خرابه
    • پاسخ:

      باز هم امتحان کنید و دقت هم فراموش نشه به سایت ما هم سر بزنید.
  20. حتما باید کنسل کنم یا جم بدم?اگه صبر کنم تا آپگریدش تموم بشه باگ ازبین میره?
    • پاسخ:

      بله ولی باز هم برای بعضی ها جواب نمیده.راستی به سایت ما هم سر بزنید.
  21. سلام من هم نمیتونم دونات وار بدم و به محض لمس دونات وار از کلش بیرون می پرم چه کنم???
    • پاسخ:

      برای همه همین مشکل هست باید صبر داشته باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای