آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نسخه بی نهایت جم کلش آف کلنز !

کلش هک شده

fhx

نسخه کریسمس FHX Clash Of Clans

FHx Clash of Clans – اف اچ ایکس کلش اف کلنز نسخه 8.79.2 آپدیت 6 دی 1395 یکی از نسخه های مود شده (هک شده) کلش اف کلنز می باشد، این بار برای شما کاربران عزیز جدیدترین نسخه هک شده کلش اف کلنز به صورت کاملا رایگان را اماده کرده ایم.در این نسخه همه چیز بصورت نامحدود بوده یعنی شما دارای جم و اکسیر و…. بینهایت هستید و میتوانید از آن در بازی استفاده کنید.همچنین نگران سیو شدن بازی نباشید.در این نسخه بازی به بدون مشکل سیو می شود و از قابلیت هایی که در این نسخه به آن اضافه شده میتوان به زدن اتک انلاین و ویزیت کردن اشاره کرد جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی :

  • الماس و سکه و الکسیر و دارک اکسیر بینهایت
  • امکان چت آنلاین گولبال
  • امکان ساخت منطقه به شکل دلخواه بدون هیچ محدودیتی
  • امکان ساخت تمام سرباز ها و اسپل ها و بالا بردن لول آن ها تا فول مکس شدن
  • امکان حذف اسپل ها و سرباز ها
  • امکان اتک زدن سینگل
  • امکان سیو شدن و هک آنلاین
  • اضافه شدن ویژگی های جدبد
  • جاینت کینگ
  • پگاکینگ
  • امکان رفتن به کلن

تغییرات نسخه ۸ :

  • رفع مشکل سیو شدن لول
  • رفع مشکل سیو شدن مپ بعد از تغییرات
  • بهبود عملکرد بازی
  • انلاین شدن تمامی سرورها
  • اضافه شدن تاون هال ۱۱
  • اضافه شدن قهرمان جدید
  • و …

تغییرات نسخه ۸٫۵ :

  • بی نهایت شدن سربازان

نسخه ویژه کریسمس 2017  :

جم بی نهایت
گلد و اکسر و دارک بی نهایت
کلیه نیروها مکس
✅ هیروها مکس
قابلیت ساخت کلن و جذب ممبر
سرورهای پایدار
دیوار لول ۱۲
ویز تاور لول ۱۲
آخرین تغییرات آپدیت کریسمس شامل ( آیس ویزارد + اسپل بابانوئل + تله یخی)

نکته: اگر نسخه اصلی کلش اف کلنز را هم دارید احتیاجی نیست انرا پاک کنید.شما میتوانید دو تا کلش همزمان به روی گوشی خود داشته باشید. یکی هک شده و دیگری هک نشده و از بازی لذت ببرید.

جهت اطلاع: این همان نسخه ای است که در سایت های دیگر با قیمت های بالا به فروش میرسد اما ما این نسخه را برای شما کاربران عزیز به صورت کاملا رایگان قرار داده ایم.پس با نظراتتون مارا هم خوشحال کنید.

نکته مهم: با توجه به این که سرور این بازی از سرور اصلی جداست بنابراین خیلی پایدار نیستند و زمانی که سرور هاشون افلاین و یا شلوغ باشه وارد بازی نمیشه و ارور کانکشن میده.پس اگه دید لود نشد در زمان های دیگه دیگه وارد بشید تا سرور انلاین و یا خلوت بشه.

نکتهاین نسخه های با اندروید ۵و بالاتر سازگار نیست به گفته بعضی از دوستان در نظرها در صورتی نسخه اصلی بازی پاک کنید این نسخه ها رو اندروید ۵ نصب میشه.

آموزش سیو کردن مپ: کسانی که مپ براشون سیو نمیشه بعد از انجام تغییرات در بازی یا اپگرید وسایل و…. یه گزینه به شکل دست سمت راست تصویر هست بزنند.بعد گزینه edit layout را برنند و بعد هم save .

نسخه مورد نیاز اندروید : ۴ به بالا

http://www.fhx-server.com

تصاویری از محیط بازی


فقط مخصوص اندروید موجود است

راهنمای دانلود فایل از UPLOADBOY

1- روی لینک کلیک می کنیم.

2- از پنجره باز شده در قسمت سمت چپ دانلود با تاخیر ومحدود را انتخاب و کلیک می کنیم.

3- دایره ای ظاهر می شود که زمان است که در حدود 70 ثانیه است و بصورت معکوس کم می شود و صبر می کنیم تا صفر شود.

4- بعد از صفر شدن زمان به جای دایره دکمه ای ظاهر می شود تحت عنوان " ایجاد لینک دانلود " روی آن کلیک می کنیم.

5- کمی پایین تر از صفحه دکمه ای ظاهر می شود بنام " دانلود فایل " که با کلیک بر روی آن فایل را می توانید با سرعت دانلود کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۱)

    • پاسخ:

      نسخه های دیگر در اینترنت هست.
  1. سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما اولا تشکر فراوان بابت متقبل شدن این همه زحمت. من بازی جم بی نهایت رو دانلود کردم ولی بازی فقط مینویسه در حال بارگیری. وای فای هم دارم. اگه توضیح بدید ممنون میشم. بانهایت تشکر.
    • پاسخ:

      این نسخه ها قدیمی بوده و از کار افتاده اند
  2. بله همرو خوندم و دنبال کردم ولی متاسفانه شما که اینو می زارید باید بدونید ایراد چیه
    درسته؟
    • پاسخ:

      چون همچین چیزی وجود نداره و افراد به قصد سودجویی و کلاهبرداری چنین چیزی را منتشر کرده اند و هدف ما هم آگاه کردن بود که سر بقیه کلاه نرود و اگر کاربری هم نسبت به گفته ما شک دارد این برنامه اش است و دانلود کنید و امتحان کنید !
      هدف ما فقط همین بود.
  3. سلام اقای محترم خیلی ممنون از گذاشتن این سایت
    ولی متاسفانه من دان کردم و وقتی میره تو میزنه در حال بارگیری
    چه چیز من ایراد داره من به این .....واقعا احتیاج دارم میشه کممکم کنید ؟ ( جواب لطفا)
    • پاسخ:

      دوست عزیز بارها و بارها توضیح دادیم و پست و نظرات را بخوانید
  4. برای گوشی سامسونگ چینی انروید 4.1.1 کدام سرو بهتره
    لطفا جواب بدین...
  5. خیلی باهاله خدایی ولی چرا اینترنت زود میپره ؟
    حتی اون موقع هر مرور گری و باز می کنی جواب می ده مثلا تو اتکا هم اسپل می زنی می ره ! گاهی ها همیشه اینجوری نیس
    گاهی هم اصلا اسپل نمیاد ؟
  6. سلام
    عزیز شما تظمین میکنی که بن نمیشیم ؟!
    من استفاده کردم میترسم بن شم
    لطفا جواب بدید
    • پاسخ:

      بن نمی شوید ! مطمئن باشید ! این بازی اصلا جدا از بازی اصلی کلش آف کلنز است و انگار یک بازی دیگه را انجام می دهید ! مثلا انگری بردز!
  7. سلام این بازی عالیه ولی نمیدونم چرا وقتی اسپل میسازم اسپلام بعضی موقع ها تو اتکم نمیاد
  8. خیلی حال میده با 200 تا باولون لول مکس مییزی تو زمین یارو صاف میکنی . عالیه دمتون گرم
    • پاسخ:

      نه
  9. سلام این بازی به اندروید 5 میخوره ایا? مدل گوشی الجی ال 90 هست لظفا جوابم بدید.

    • پاسخ:

      گویا روی اندروید 5 اجرا نمیشه و در بعضی مواقع روی گوشی هایی اگه بازی اصلی را پاک کنند - اجرا می شود
    • پاسخ:

      از روی اون بنر ها که گذاشتیم و معلومه - نوشته online 
  10. آرچر تاور ساختمان جدیده؟ تا اونجایی که من می دونم از اول تو بازی بوده بعد شما نوشتید: همچنین در این بازی ساختمان های جدیدی بنام Dragon Tower,Witch Tower,Archer Tower,Barbarian Tower موجود است




    • پاسخ:

      این مطلب مربوط به نسخه های قدیمی است که از قبل گذاشتیم و فقط فایل ها آپدیت می شود
    • پاسخ:

      مشکلی نبود
    • پاسخ:

      ولله دست من نیست !
  11. من هر کاری کردم ترای اگین داد هر نیم ساعت نیم ساعت سرزدم نشد شب ساعت 3 ساعت4 نشدصبح ساعت7 نشد چیکار کنم
  12. ببخشید من دانلود کردم ولی وقتی میخوام وارد شم لود نمیکنه نوشتهLoading To FHx-SERver ولی نمیاد بالا.جواب لطفا

    • پاسخ:

      دلایل بالا  که نوشتیم
  13. سلام.میشه اکانت بسازی داخل هک کلش بعد اکانت هکو بریزی داخل کلش معمولی؟؟؟؟
    • پاسخ:

      خیر ! 
  14. داداش دستت درد نکنه عالیه همه ی بازی هات میگه اینترنت قطع ولی این همینطوری میره تو بازی عالی بود واقعا زحمت زیادی کشیدین
  15. سلام،من سه نسخه رو دارم اما وقتی وارد میشم و دانلودینگ میزنه تا اخراش میره بعد بازی از اول میاد،چرا اینطوریه؟؟
    ممنون
    • پاسخ:

      ایراد از سروراشون هست - 
    • پاسخ:

      توضیحات بالا
  16. سلام چرا سرور بازی هم که  آنلاین میشه نمیتونم برم تو بازی؟
    تو ساعت های مختلف هم چک کردم .
    • پاسخ:

      این نوع بازی ها این اشکالات را هم دارند و نسخه های هک شده دیگه را امتحان کنید که گذاشتیم
    • پاسخ:

      بیاید - می گذاریم - سمت چپ در فهرست سایت -  قسمت کلش آف کلنز هک شده را چک کنید
  17. سلام دوستان من بعد از تحقیقات زیاد مشکل نصب نشدن کلش های هک شده روی اندوید 5رو فهمیدم 
    فقط کافیه شما گوشیتونو روت کنید 
    توی اینترنت نوشته بود هیچ گونه روتی برای اندروید 5وجود نداره 
    ولی شما با مراجعه به سایت autoroot.chainfire.eu میتونید گوشیتونیو به راحتی روت بکنید من امتحان کردم میشه
    اگه سوالی در این مورد داشتین ای دی لاین من mohammad.nikoe
    • پاسخ:

      فعلا پیدا نکردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای