آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

نقاط رخنه یک دهکده!

نقشه های بازی

نقاط رخنه یک دهکده!

شما در جستجوی دهکده برای حمله همیشه اولین کاری که می کنید توجه به نوع چیدمان دهکده دشمن است که چگونه به آن حمله کنید ولی در بعضی مواقع دهکده هایی را می یابید که در چیدمان آن دقت نکرده اند و نقاط مختلف دهکده را پوشش نداده اند و نقاط نفوذ پذیر را برای شما آماده کرده اند و چه بسا این نقطه درست در وسط دهکده و در کنار منبع اکسیر سیاه نیز قرار دارد که این یکی از آرزوهای شماست و بدون توجه به چیزی به این نقطه نفوذ حمله می کنید ، اکثرا با این نقاط آشنا ندارند و ما در این مطلب کمی در مورد آن توضیح می دهیم ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دهکده های دارای نقاط رخنه در بازی کلش آف کلنز

در قدیم الایام رسم بر این بود که دشمن نقاط رخنه ایی را به منظور جلب توجه شما تعبیه می کرد و اطراف این نقطه را با انواع ساختمانهای دفاعی پوشش می داد که مهاجم با حمله به این نقطه در تله بیفتد و نیروهایش را از دست بدهد و با اینکه هنوز از این روش منسوخ شده استفاده می شود ولی شما یاد می گیرید که چگونه با این روش مقابله کنید و به نفع خود نتیجه را تغییر دهید .

تصویر بالا متعلق به سال 2014 است و می بینید که اگر کسی نیروهایش را در این نقطه رخنه پیاده می کرد یک جشن همراه با افکتهای مختلف از بمب و تله و رعد تسلاهای مخفی و ... برایش تدارک چیده شده بود و با اصرار بیشتر و پیاده کردن نیروی بیشتر هم بیشتر و بیشتر نیروهایش را از دست می داد و چون حمله کننده ها نیز هنوز مبتدی بودند ، کاری از پیش نمی بردند و تا مقداری در آن زمان این استراتژی موثر بود .

اما دیگر این مورد به خوبی جواب نمی دهد و باید آرزوی ما این باشد که یک نقطه رخنه در دهکده دشمن پیدا کنید.

استفاده خوب از نقاط رخته در دهکده حریف

راه های مختلفی در استفاده از این نقاط برایمان وجود دارد که برایتان شرح می دهیم که در صورت برخورد با نقاط رخنه در دهکده حریف چکار کنید :

ارسال نیروی کلن کسل به سمت رخنه

وقتی که شما یک نقطه رخنه مشکوک در دهکده حریف می بینید ، بهترین کار - رها کردن نیروی کلی کسل در داخل این نقطه است ، البته درست است که شما نیروهای تکی دیگری چون بربر و آرچر دارید اما بهتر است از نیروی کلن کسل استفاده شود ، چرا که یک نیروی تک واحدی نمی تواند تمامی بمب ها و تله ها را خنثی کند و مجبورید چندین نیرو را ارسال کنید که باعث ضعیف شدنتان می شود و از طرفی اگر کلن کسل را رها کنید بهتر است چون نیروهای داخل آن می تواند علاوه بر خنثی کردن بیشتر بمب ها و تله ها به ساختمانهای دفاعی هم خسارت وارد کند و در مرحله بعد و در حمله نهایی بتوان آن را نابود کرد ولی اگر از نیروهای کلن کسل استفاده نکنیم، در طول جنگ نیروهای کلن کسل را رها کنیم آنها نمی توانند خسارت زیادی به نیروهای دشمن بزند.

از بین بردن هسته دهکده دشمن

اگر تا به حال شما از Valkyries استفاده کرده باشید و در کلن وار هم آن را تجربه کرده باشید می توانید با این سرباز قسمت مرکزی دهکده دشمن را نابود کنید و همچنین با کمک گرفتن از یک اسپل خشم لول 6 تا 8 هسته دهکده حریف را در عرض چند ثانیه به خاک یکسان کنید که البته باز هم بسته به شانس شما می توانید بعد از نابودی هسته با یک طلسم پرش والکایری ها را از مرکز به اطراف دهکده برای نابودی حریف و خسارت زدن بیشتر استفاده کنید.

نقطه رخنه ای در دهکده نداشته باشید!

متوجه شدید که نقاط رخنه یک امتیاز بزرگ برای مهاجمین است و نقطه ضعفی برای هر دهکده ایی می باشد ولی بعضی مواقع این نقاط رخنه ناخواسته پیش می آید و بیشتر این نقاط توسط تله ها و تسلاهای مخفی پیش می آید که آن هم یک تصادفی و غیر عمدی است.

یک روش آسان برای بررسی اینکه نقطه رخنه ایی دارید و یا خیر ، استفاده از ابزار جدید ادیت نقشه است که با راحتی با استفاده از گزینه نمایش دیوار و یا View Walls میتوانید نقاط رخنه را در دهکده تان پیدا کنید.

نتیجه گیری:

در این مطلب چند نکته اصلی وجود داشت :

+ برای بررسی رخنه های حریف (بیشتر در مرکز) از نیروی کل کسل استفاده کنید.

+ با داشتن نیروی خوب و قوی می توانید هسته دشمن را به راحتی نابود کنید.

+ هیچ وقت حتی برای گذاشتن تله ، از رخنه در نقشه هایتان استفاده نکنید.

البته بیشتر کلشر ها هنوز این نقاط رخنه را جدی نمی گیرند و بررسی نمی کنند و به سادگی از کنار آن می گذرند ولی این بازی دیگر بازی 3-2 سال پیش نیست و تغییرات و پیشرفت های زیادی داشته است و این موضوع دیگر یک موضوع ساده نیست و به یک ابزار برای حمله تبدیل شده است.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

  1. واقعا سایت مفتخری دارین با این همه تلاش باید یه خداقوت بهتون گفت من دنبال این مپ بودم تا اینجا گیرش آوردم خواستم یه تشکری هم ازتون بکنم
    با سپاس فراوان
  2. سلام!
    دوستان توجه کنید!
    این کار همیشه نقطه ضعف بیس طرف نیست!!
    ممکنه تمام نیرو هاتونو یکجا اونجا خالی کنید که این اشتباهه!
    چون 90 درصد ممکنه اون وسط شانسی خالی نمونده باشه!
    یعنی وقتی نیرو خالی کردید تمام بمب ها و تله ها تسلا ها اونجا هستن!
    موفق باشید.
    • پاسخ:

      درست شد
  3. با سلام ببخشید می خواستم بدونم که کلش قرار نیست آپدیت بشه؟
    • پاسخ:

      فعلا چیزی اعلام نشده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای