آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

۴

محدودیت تغییر نقشه در روز آماده سازی وار

محدودیت تغییر نقشه در روز آماده سازی وار

تغییرات و محدودیت هایی در تغییر نقشه ها اعمال شد که قبل از این محدودیت استفاده از آن که موجب می شد تقلبی در وار ها صورت بگیرید و عملا خود بازی کلش آف کلنز تبدیل به یک ایکس مود گیمز شود ! کلشرها به سوپر سل نکته ای را یادآوری کردند که گویا خوده سوپر سل متوجه آن نشده بود که ویژگی جدید نبردهای دوستانه باعث می شد بتوان از کپی برداری از نقشه وار حریف و استفاده از آن در نبرد های دوستانه بتوان به حریف حمله تستی زد ! که ما در مطلب معرفی نبردهای دوستانه نیز به آن اشاره کرده بودیم که انجام چنین کاری باعث درست کرن نقشه شبیه سازی شده حریف خواهد شد !هر چند که با اعمال محدودیت باز هم می توان این کار را برای بعضی از تاون هال ها انجام داد که مسلما در سرنوشت وار اهمیت خواهد داشت ، برای توضیحات بیشتر در ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

طلسم اسکلت Skeleton Spell

طلسم اسکلت Skeleton Spell

طلسم اسکلت

اسپل دارک جدید : احضار اسکلت ها در هر نقطه از زمین بازی حریف با Skeleton Spell از تاون هال 9

اسپل اسکلت (Skeleton Spell) اسپل جدید دارک است که یک فضا اشغال میکند و وقتی این اسپل انداخته شود تا چند لحظه از آن قسمت اسکلت بیرون می آید و حمله میکند!
سوپرسل اعلام کرد که این اسپل برای تاون هال 9 و 10 و 11 در دسترس است - برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


معرفی آپدیت جدید بازی - خرداد 1395

اخبار و شایعات

معرفی آپدیت جدید بازی - خرداد 1395

سوپرسل بعد از معرفی امکان جدید بازی نبردهای دوستانه و همچنین بوست کردن ریسورس ها با یک عدد جم ، موارد جدیدتری را از آپدیت بزرگ خود پرده برداری کرد که مسلما" باعث رضایت خاطر علاقه مندان به این بازی خواهد شد و همچنین این بازی نشان دهنده این است که هیچ انتهایی ندارد و شاید تا ابد ادامه خواهد داشت و بتوان موارد جدید به آن اضافه کرد و علاقه مندان بیشتری را جذب کند و در حال حاضر اکثر مردم دنیا به این بازی مشغول هستند و خود را سرگرم کرده اند که حتی باعث اعتیاد اشخاص به این بازی شده است و  - بگذریم ....!  به هرحال امروز نیز سوپرسل موارد جدید آپدیت خود را معرفی کرد که همراه با تصویر و فیلم در ادامه مطلب آن را بررسی خواهیم کرد ...

۱

بوست کردن تولید کننده ها با یک عدد جم !

بوست کردن تولید کننده ها با یک عدد جم !

شما هم اکنون می توانید تمامی کالکتورها و گلدماین ها و دریل های اکسیر سیاه را برای دو برابر تولید شدن طلا و اکسیر بنفش و اکسیر سیاه با یک عدد جم بوست کنید ! این بوست به خاطر آپدیت بزرگ بازی است ... عمل بوست کردن تا زمان آپدیت بازی ادامه خواهد داشت و توجه داشته باشید که هر 24 ساعت باید دوباره با یک جم به بوست کردن ادامه دهید و در صورت اطلاع بیشتر از تاریخ جدید انتشار آپدیت،در همین مطلب اطلاع رسانی خواهد شد ! پس منتظر آپدیت بزرگ بازی باشید و تاریخ انتشار آپدیت احتمالا هفته آینده است .

معرفی نبردهای دوستانه !

Friendly Challenge چیست؟

معرفی نبردهای دوستانه !

امروز سوپرسل نبردهای دوستانه را در بازی معرفی کرد ! البته قبلا یکی از دست اندرکاران سوپرسل گفته بود که بعضی از امکانات خوب و قابل قبول برنامه ایکس مود گیمز به بازی کلش آف کلنز اضافه خواهد شد که شاید بتوان گفت این اولین آن باشد ! نبردهای دوستانه با هم کلنی های خود که در قسمت sandbox برنامه ایکس مود گیمز چنین قابلیتی بود و بوسیله آن می توانستید علاوه بر حمله آزمایشی به هم کلنی های خود به دیگر افراد دیگر هم حمله آزمایشی انجام دهید که شرکت سوپرسل آن را تحت عنوان Friendly Challenge به بازی کلش آف کلنز اضافه نمود و توضیحاتی که سوپرسل در مورد این امکان را داده است را در ادامه مطلب با هم مرور می کنیم !

۹

نقشه های فارمینگ 2016 - تاون هال داخل

نقشه های بازی

نقشه های فارمینگ 2016 - تاون هال داخل

با تغییرات جدید سیستم shield کلش آف کلنز ، دیگر بیرون گذاشتن تاون هال و آن را در معرض قرار دادن نیروهای حریف ، دیگر کار نمی کند و به دهکده ما shield نمی دهد .بنابراین نیاز دارید که تاون هال را در داخل دهکده ببرید تا دچار ضرر و زیان نشوید ، چرا که قسمتی از منابع شما در تاون هال قرار دارد .در این مطلب قصد داریم بهترین نقشه هایی که بعد از آپدیت December 2015 به خوبی از منابع شما مراقبت می کند را برای شما معرفی کنیم ، این نقشه های دهکده شامل تاون هال های هفت TH7 تا یازده TH11 را شامل می شود. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰

بازگشت استراتژی BARCH

آموزش های بازی

بازگشت استراتژی BARCH

یکی از استراتژی های قدیمی که در غارت از دهکده ها موثر بود استراتژی بارچ (BARCH) بود ، که با گذشت زمان و تغییرات در بازی ، دیگر موثر و باصرفه نبود ، اما جدیدا با آپدیت بازی کلش آف کلنز و متعادل سازی بازی دوباره این استراتژی به لیست حملات موثر بازگشته است حتی در سطوح بالای کلشر ها از این استراتژی بارچ استفاده می شود ، در این مطلب شما را با جزئیات استراتژی بارچ 2016 و آنچه که باید بدانید و چگونگی آن بیشتر آشنا خواهیم کرد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۹

تله موش - نقشه War تاون هال هشت

نقشه های بازی

تله موش - نقشه War تاون هال هشت

امروز یک نقشه خوب برای تاون هال هشت برای شما گذاشته ایم بنام "تله موش" ! این نقشه برای کلن وار طراحی شده است و طراح آن CherryBomb113 است که امیدواریم از آن استفاده لازم را ببرید ، برای بررسی این نقشه دهکده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

عواملی که باعث بن شدن یا نشدن می شود !

آموزش های بازی

عواملی که باعث بن شدن یا نشدن می شود !

اولین موج بن شدن در مورد افرادی که از ابزارهای تقلب در کلش آف کلنز استفاده می کردند و قربانیان زیادی را گرفت و آنها بزودی قادر به بازی کردن خواهند بود و با توجه به درخواست های زیاد افراد ، بسیاری سردرگم هستند که استفاده از چه ابزارهایی آزاد است و باعث بن شدن نمی شوند و البته ابزارهای مفیدی وجود دارد که می توان استفاده کرد و بن هم نشد در ادامه مطلب به بررسی نرم افزارهایی که باعث بن شدن یا نشدن می شود خواهیم پرداخت که می توانید از آن استفاده کنید یا استفاده نکنید !

۵

مقایسه بین زمان ساخت جدید و قدیم

آموزش های بازی

مقایسه بین زمان ساخت جدید و قدیم

سوپر سل با آپدیت جدید خود تحت عنوان "متعادل سازی بازی" زمان ساخت سربازها و طلسم ها و زمان بازسازی قهرمانان را تغییر داد و زمان ساخت آنها را کمتر کرد و کمتر کلشری را می توان پیدا کرد که از این آپدیت ناراضی بوده باشد ! حالا با ترکیبی کامل می توان به نبرد پرداخت و از همه سربازهای خود استفاده کرد و استراتژی ها مختلف را به راحتی تمرین کرد و گلد و اکسیر های بیشتری از دهکده های دیگران به غارت برد ! در ادامه مطلب بصورت جدول مقایسه ای داریم بین زمان ساخت قدیم و زمان ساخت جدید که مشاهده نمایید ...

آپدیت جدید ماه May 2016 کلش آف کلنز

اخبار و شایعات

آپدیت جدید ماه May 2016 کلش آف کلنز

بازی بصورت داخلی آپدیت شد ( 15 اردیبهشت 1395)

سوپر سل بعد از آپدیت بازی جدید خود ( کلش رویال ) که تغییراتی زیاد در آن بوجود آورد ، در مورد آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز هم توضیحاتی منتشر کرد که این آپدیت بیشتر در زمینه بالانس بازی و تغییراتی زیاد در زمان های آن می باشد که بازیکنان را بیشتر به حمله کردن تشویق می کند که کوتاه شدن زمان ساخت ارتش برای حمله به دهکده ها ، این بازی را از حالت خسته کننده آن خارج خواهد کرد ، با هم در ادامه مطلب این تغییرات را می خوانیم !

۰

استراتژی حمله GoVaBo

استراتژی ها

استراتژی حمله GoVaBo

استراتژی حمله GoVaBo ، که در نوع خود یکی از استراتژِی های حمله است که در آن از نیروی بولر یا سنگ انداز استفاده شده است که بنظرم ارزش ارسال کردن را داشت و این استراتژی در تاون هال 10 و 11 کاربرد دارد که Golems و Valkyries و Bowlers اساس حمله آن است و اگر شما از این استراتژی هم استفاده نمی کنید ، ارزش خواندن و یکبار امتحان کردن را دارد . به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

۱

پیش بسوی پیروزی !

قلعه ی قبیله Clan Castle آموزش های بازی

پیش بسوی پیروزی !

در این قسمت سعی می کنیم چند ایده در جنگ کلن ها برای شما بیان کنیم تا بتوانید بهتر و موفق تر در این مورد در بازی عمل کنید. این ایده ها به منظور پیروزی شما در Clan War بیان شده است و شاید هم از آن استفاده کرده اید و نتیجه اش را دیده اید ، به هر حال آن را برای شما بیان می کنیم تا راهگشای کارهایتان در جنگ کلن ها باشد. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

موج بن شدن همچنان ادامه دارد!

اخبار و شایعات

موج بن شدن همچنان ادامه دارد!

همانطور که اطلاع دارید و قبلا هم اطلاع رسانی کرده بودیم ، سوپرسل با نصب یک نرم افزار مخصوص بر روی سرورهای خود ، تمام بازیکنانی که در بازی های خود ، اعم از کلش آف کلنز ، کلش رویال و بوم بیچ از برنامه های ایکس مود و یا ربات استفاده می کنند و یا حتی از برنامه های جانبی دیگر در کنار این بازی ها استفاده می کنند ، بن خواهد کرد و بقول خودشان هم هیچ بخششی در کار نیست و چرا که باید جوانمردانه بازی کنید ! برای اطلاعات بیشتر از این خبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

چندرسانه ای