آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

طلسم اسکلت Skeleton Spell

طلسم اسکلت Skeleton Spell

طلسم اسکلت

اسپل دارک جدید : احضار اسکلت ها در هر نقطه از زمین بازی حریف با Skeleton Spell از تاون هال 9

اسپل اسکلت (Skeleton Spell) اسپل جدید دارک است که یک فضا اشغال میکند و وقتی این اسپل انداخته شود تا چند لحظه از آن قسمت اسکلت بیرون می آید و حمله میکند!
سوپرسل اعلام کرد که این اسپل برای تاون هال 9 و 10 و 11 در دسترس است - برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


جدول مشخصات طلسم اسکلت

اطلاعات بیشتر در مورد این طلسم :

 +تله ها برای اسپل های اسکلت فعال نمی شوند.
+این طلسم تا سطح 4 ارتقا می یابد.
+این طلسم در تاون هال 11 به سطح 4 می رسد.
+طلسم اسکلت ها دارای 4 سطح هست که تعداد اسکلت هایی که در هر سطح تولید می شود به شرح زیر هست:

* سطح 1: تعداد 10 اسکلت
* سطح 2: تعداد 12 اسکلت
* سطح 3: تعداد 14 اسکلت
* سطح 4: تعداد 16 اسکلت

طلسم اسکلت را می توان در هر نقطه از زمین حریف همانند دیگر طلسم ها زد و اسکلت ها را احضار کرد !

شکل طلسم اسکلت در اسپل فکتوری بصورت شکل زیر است:

این طلسم را می توان هنگام حمله ویچ به برج های دوزخی (اینفرنو) بکار برد که آتش های چند هدفی اینفرنو توسط اسکلتها مشغول می شود و سپس با ویچ و یا نیروهای سریع دیگر مثلا هاگ ریدر به اینفرنو حمله و آنرا نابود کرد.

می توان هنگام حمله دیوار شکن ها آنها را در پشت ساختمانهای دفاعی دشمن زد تا جهت آتش ساختمانهای دفاعی منحرف شود و دیوار شکن ها بتوانند خود را به دیوار دهکده حریف برسانند.

تصویر طلسم اسکلتها هنگامی که از آن استفاده می کنیم:

 این طلسم دیگر باعث بیرون آمدن نیروهای کلن کسل نخواهد شد! چرا که در روز معرفی بازی هنگامی که به آن پرداخته شد گفته شده بود که نیروهای کلن کسل حریف را می توان بوسیله آن بیرون کشید که پس از آزمایش بازی و جالب نبودن این کار ، دیگر استفاده از این طلسم باعث بیرون آمدن نیروهای کلن کسل حریف نمی شود.

فیلم استفاده از این طلسم اسکلت - Skeleton Spell را در زیر تماشا نمایید :

آیا نیروی جدید در راه است ؟

با تغییر شکل سربازخانه ها ، به احتمال زیاد نیرویی جدید در راه است ولی هنوز چیزی اعلام نشده است و در حالت حدس و گمان است ! و اضافه کردن نیرو را می توان یک کار خوب از سوپرسل باشد .

بنظر می رسد که شکل کلاه اضافه شده بر روی سربازخانه بسیار شبیه یکی از نیروهای بازی کلش رویال می باشد که Miner نام دارد! در بازی کلش آف کلنز هم این نیرو الزامی بنظر می رسد که عملکرد این نیرو در بازی کلش رویال بدین صورت است که بصورت دزدکی از زیر زمین به سرعت زیاد در (حدود 2 تا 3 ثانیه) به طرف ساختمانی از دشمن تونلی کنده و به سرعت بدون مواجه شدن با نیروهای حریف و یا آتش ساختمان های دفاعی حریف به ساختمان مورد هدف دشمن برسد و آن را با بیل خود مورد تهاجم قرار دهد و با این کار همزمان هم می تواند نیروهای دشمن و جهت شلیک ساختمانها را منحرف و به سمت خودش منحرف کند. البته این نیرو از HP مناسب برخوردار است و انتظار یک HP مانند گولم و یا جاینت را نداشته باشید که جان سخت باشد!

تصویر زیر Miner را در بازی کلش رویال نشان می دهد که با بیل های خود به ساختمان ها ضربه وارد می کند و تشابه کلاه روی سربازخانه کلش آف کلنز با کلاه روی سر Miner این حدس را می توان زد که ممکن است سوپرسل این نیرو را به کلش آف کلنز اضافه کند.

به هر حال سوپرسل برای این آپدیت که عنوان آپدیت بزرگ را هم یدک می کشد مطمئنا برنامه ریزی های خاصی دارد ، و اگر این نیرو اضافه شود باعث خوشحالی است که از سربازخانه اکسیر بنفش است و در ساخت آن از اکسیر سیاه که کمیاب است ، استفاده نمی شود چرا که شکل ظاهری سربازخانه اکسیر بنفش تغییر کرده است باید همچنان منتظر روزهای آینده بود ...

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۰)

  1. لطفا اطلاعات اول این صفحه رو اصلاح کنید که نوشتید نیروهای کستل کلن رو بیرون میکشه.
    این طلسم نیرو های کلن رو نمیکشه بیرون. شاید یه نفر وقت نداشته باشه همه صفحه رو بخونه و به اشتباه میوفته
  2. سلام این اسپل برای من باز نیست و جدیترین نسخه بازی روی گوشیم نصبه لطفا راهنمای کنید
    • پاسخ:

      بازی  هنوز آپدیت نشده !!!! /:
  3. سلام
    اگر میشه به سایت بنده برای تبادل لینک و یا بنر مراجعه کنید خیلی خوش حال میشم با سایت شما تبادل کنم منتظر خبر شما در همین پست هستم
    http://pars-clashers.rzb.ir/
  4. این نامردیه مثلا مپ من میتونه سه هزار تا نفت بدزده طرف دو تا از این اسپل رو قسمت مخرن نفت میزنه 3 هزارتا نفتو بی دردسر میدزده میره
  5. با سپاس از شما و اطلاع رسانی خوب شما ، ای کاش قسمتی از سایت را مختص به اخبار و استراتژی های بازی بوم بیچ اختصاص میدانید چرا که هیچ سایت یا مرجع ایرانی برای این بازی خوب وجود ندارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای