آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰

بهینه سازی مپ در قسمت خارجی دهکده

بهینه سازی مپ در قسمت خارجی دهکده

مهم نیست که مپتون را خودتان ساخته اید یا با استفاده از سایتهای اینترنتی اقدام به طراحی مپتون کرده اید ، این مطلب راهنمایی در مورد طراحی و بهینه سازی بیرون مپ و قسمت خارج از دهکده شما است . بسیاری از کلشرها فکر میکنند بیرون مپ جایی است که در آن مکان فقط ساختمان های غیر دفاعی گذاشته می شود و اهمیت چندانی ندارد , اما در حقیقت شاید بیرون مپ و دهکده شما بخش قابل توجه از خط دفاعی شما است و شما با چند تنظیم ساده میتوانید حملات روزانه مهاجمین را خراب کنید و ما در این مطلب نکات مهم آن را به شما یاد خواهیم داد که چگونه خارج بیس خودتان را به بهترین نحو طراحی و برای مقابله با دشمن آنرا بچینید ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۱

بوست بهتر برای سربازخانه ها و طلسم ساز

آموزش های بازی

بوست بهتر برای سربازخانه ها و طلسم ساز

بوست کردن از کارهای رایج برای بیشتر کردن سرعت سربازخانه ها و طلسم سازها است ، البته توصیه می شود که برای گرفتن کارگر پنجم نیز باید در جم های خود صرفه جویی کنید.شما با بوست کردن می توانید زمان ساخت نیروهای خود را در سربازخانه و طلسم های خود را در مرکز طلسم سازی  تا جهار برابر سریعتر نمایید که ما در این راهنما به شما نحوه استفاده خوب و بهینه از این قابلیت را آموزش خواهیم داد , به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۱

مپ ضد ۳ ستاره تاون هال ۹

نقشه های بازی

مپ ضد ۳ ستاره تاون هال ۹

امروز قصد داریم یک مپ ضد 3 ستاره برای وار در تاون هال 9 را به شما دوستان را معرفی نماییم ، این مپ را در 2 کلن وار تست کردیم و نتایج آن بسیار قابل توجه بود.که در پایان نتایج حمله به این مپ را برای شما خواهیم آورد و بدون هیچ توضیحات بیشتری در ادامه مطلب به معرفی این مپ خواهیم پرداخت.

۲

بهترین نقشه هایTH7 تا TH11 - آگوست 2016

نقشه های بازی

بهترین نقشه هایTH7 تا TH11 - آگوست 2016

می دانیم که همه شما در هر رتبه ایی که هستید همواره در جستجوی نقشه هایی چه برای War و چه برای Farming هستید و برای پیدا کردن آن همیشه دچار مشکل هستید ، اگرچه نقشه هایی زیادی همیشه در سطح وب منتشر می شود ، اما نمی توان اطمینان کرد که آیا این همان نقشه ایی است که دنبال آن هستم ؟ از اینرو اینبار با معرفی نقشه هایی که در ماه آگوست 2016 (مرداد-شهریور 1395) رتبه خوبی را از سایت AllClash کسب کرده اند را برایتان آورده ایم , که در ادامه مطلب می توانید آنها را برای تاون هال 7 تا تاون هال 11 مشاهده کنید و در صورت اختیار نقشه دهکده تان را آپدیت کنید .

۰

چگونگی حمله به مناطق مرده

آموزش های بازی

چگونگی حمله به مناطق مرده

منطقه های مرده یکی از خصوصیات مپ میباشد که شاید هنگام اتک زدن که بیشتر مواقع در وار اتفاق می افتد باعث سردرگمی شما شود از این خصلت بیشتر برای منحرف کردن ارتش از یک هدف خاص و تعیین شده مثل تاون هال یا مرکز مپ میباشد ، این نوع چینش مپ در تاون هال نه بسیار شایع و موثر است در بیشتر مواقع اتکر ها توجه بسیاری به این نوع مپ ها دارند و از اتک به آنها خودداری میکنند شاید به این دلیل باشد که از قبل تجربه تلخی از اتک به این نوع مپ ها داشته اند، شما باید بدانید که اگر تنها از چند قانون ساده پیروی کنید نابود کردن این مپ ها بسیار آسان خواهد بود! ما در ادامه مطلب قوانین نابودی این نوع مپ ها را به شما یاد می دهیم.

۱

بهترین استراتژی غارت در همه تاون هال ها

استراتژی ها

بهترین استراتژی غارت در همه تاون هال ها

در زمان های قدیم و روزگاران آن خدا بیامرز ! غارت کردن و فارمینگ دهکده ها بسیار آسان بود به شکلی که ارتشی از بربرها و آرچر ها را می شد ساخت و سپس به دهکده ها حمله کرد ، دهکده هایی که اکثرا تاون هال آن بیرون بود و طرف برای گرفتن شیلد آن را در دسترس قرار می داد و اکثر کالکتورها هم پر برکت بودند و لوت خوب و مجانی به وفور یافت می شد ، اما در این زمانه حال دیگه بقول معروف : اون ممه را لولو برد !!! و باید با استراتژی های مختلف ، به دهکده ها حمله کرد تا به هدف خود برسیم ، البته استراتژی های خوبی وجود دارد که مختص هر تاون هال فرق دارد و این نوشتار ما به این امر اختصاص دارد که در هر تاون هالی چه استراتژی مقرون به صرفه است و آن را برای شما معرفی خواهیم کرد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۱

شگفتی والکری در دفاع

والکایری Valkyrie

شگفتی والکری در دفاع

همه ما می دانیم والکری بهترین دفاع برای دهکده ما در اکثر مپ های پایه است و همچنین آنها در حمله غیر قابل پیشبینی رفتار می کنند و والکری دارای یک تابع خاص و یک ویژگی و تخصص مخصوص به خود در حمله و دفاع است که بسیار مفید است و همانند سایر نیروها هم ویژگیش با ارتقاء قدرت بیشتری را شکل می دهد. بزرگترین مزیت و ویژگی والکری ، حمله به ساختمانهای دفاعی حریف است که بصورت چرخشی که از خود تولید می کند ، ساختمانها را بصورت دوبل مورد ضربه قرار می دهد و یا اگر در محاصره نیروهای کلن کسل قرار بگیرد ، با چرخشی سریع ، خود را از چنگ حریف خلاص می کند و آنها را از بین می برد ! به ادامه مطلب مراجعه نمایید

۱

چگونگی دفاع در برابر طلسم ها

طلسم اکسیر بنفش

چگونگی دفاع در برابر طلسم ها

تا به حال مطالب زیادی در مورد طلسم ها و چگونگی کار با آنها و ترکیب آنها با هم و استفاده و نتیجه بهتر با نیروها نوشته ایم و یا در جاهای مختلف خوانده اید ، اما اینبار قصد داریم آموزشی متفاوت را یاد بگیریم و آن هم چگونگی دفاع در برابر طلسم ها است و اینکه نقشه دهکده خود را چگونه بچینیم تا در برابر طلسم ها کمترین ضربه را بخورد و به نوعی از خود دفاع کند! پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۶

آپدیت سپتامبر و ساختمان دفاعی جدید

اخبار و شایعات

آپدیت سپتامبر و ساختمان دفاعی جدید

نظرات جالب همیشه در مورد آپدیت های بازی وجود داشته است و حدس گمان هایی همواره وجود داشته است ، برداشت هایی از پست های افراد دست اندرکار در سوپرسل در مورد آینده بازی هم همیشه وجود داشته است ، این مطلب هم شامل همین برداشتها و نظریاتی است که تا الان در مورد آپدیت سپتامبر 2016 گفته می شود و می توانید این نظرات را در ادامه مطلب دنبال کنید.

۵

قیفی شکل کردن نیروها هنگام حمله

آموزش های بازی

قیفی شکل کردن نیروها هنگام حمله

در مطلب قبل با ایجاد قیف یا Funnel در بازی کلش آف کلنز آشنا شدید و معنای آن را برایتان با یک فیلم شرح دادیم در این مطلب هم قصد داریم که بطور مفصل تر این نوع هدایت نیرو را در بازی برایتان شرح دهیم.در هنگام حملات پیچیده از قهرمانان استفاده می کنیم و ما در حملات خود قصد اجرای استراتژی قیفی شکل را داریم و هنگامی که قصدمان نفوذ نیرو ها به سمت مرکز است ، مشاهده می کنیم که نیروها به دور نقشه می چرخند و منحرف می شوند و این شامل همه نیروهایمان منجمله ویزارد و آرچر کویین و ... خواهد شد ، اما چرا این اتفاق می افتد ؟ و چگونه با آن مقابله کنیم ؟ و براستی چگونه استراتژی قیفی شکل نیروها را بدرستی اجرا کنیم .در ادامه مطلب برایتان شرح خواهیم داد .

۳

ایجاد قیف یا Funnel در کلش آف کلنز

آموزش های بازی

ایجاد قیف یا Funnel در کلش آف کلنز

ایجادقیف یکی از اصول اولیه و مهم در بازی کلش آف کلنز است که اگر بلد نباشید که چگونه این قیف را درست کنید ، نیروهایتان مثل مرغ سرکنده ایی می باشند که به تمام اطراف حرکت می کند! واین نیروهایتان نقشه های دهکده دشمن را دور می زنند و شما را کاملا از اهدافتان دور می کنند و باعث می شوند حملات ناموفقی داشته باشد و شما هم ناراحت می شوید و شروع به فحش دادن می کنید و گوشی تان را به طرفی پرت می کنید ! تبلت تون را خرد می کنید و کارهایی از این قبیل انجام می دهید ! به همین خاطر یادگیری ایجاد قیف به عنوان یکی از اصلی ترین  مفاهیم بازی به شما کمک می کند تا با بازیکنان بسیار بسیار بهتری تبدیل شوید. به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۴

کانال تلگرام سایت افتتاح شد !

متفرقه

دوستان عزیز

از این به بعد شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام سایت - از اخبار بازی کلش آف کلنز و عکسهای زیبای بازی و نسخه های هک شده کلش آف کلنز و مطالبی که قابلیت انتشار در سایت را ندارد و بیشتر به درد کانال تلگرامی می خورد بهره مند شوید ، ضمنا" اگر قبلا عضو ربات تلگرامی ما بودید دیگر از آن ربات قبلی استفاده نمی شود و مطلبی در آن پست نمی شود و کلیه مطالب فقط در همین کانال تلگرامی ارسال می شود.

برای عضویت در کانال می توانید اینجا << کلیک کنید >> و به کانال ما اضافه شوید.

۲

راهنمای سه ستاره کردن با بولر

استراتژی ها

راهنمای سه ستاره کردن با بولر

حمله با بولر یا بقول سوپر سل "له کننده" یکی از استراتژی های محبوب در تاون هال ده و همچنین یازده است.این استراتژی بسیار قدرتمند است اگر که شما در آن حرفه ایی شوید و البته بسیار آسان است چرا که فقط از یک نوع سرباز استفاده می شود و مشکلات استفاده از چندین سرباز را ندارید ، البته حتما یکبار هم که شده از این سرباز استفاده کرده اید و در این راهنما به شما می آموزیم که چگونه و بهتر از این سرباز آبی رنگ استفاده نمایید بنابراین به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

چندرسانه ای