آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

راهنمای ارتقا بیلدربیس

آموزش های بازی

راهنمای ارتقا بیلدربیس

بسیاری از بازیکنان این روزها بیشتر تمرکز خود را برروی بیلدربیس قرار داده اند پس الان وقت آن است که در مورد استراتژی های مختلف برای ارتقا بیلدربیس صحبت کنیم. به شما خواهیم گفت به چه صورت سریعتر ارتقا دهید و اصلا چه ساختمان هایی مهمتر و اولویت بیشتری دارند ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بیلدربیس – دید کلی

بیلدربیس شما قرار نیست که جایگزین دهکده اصلی شما شود بلکه این قسمت یکی بخش اضافه به بازی است و شما باید درکنار دهکده اصلی به این بیلدربیس به عنوان یک بازی کوچک در کلش آف کلنز نگاه کنید.

ممکن است در اول کار برای شما کسل کننده باشد که بخواهید این بیلدربیس را از صفر شروع به ساختن کنید و ارتقا آن برای شما زمان بر و وقت گیر باشد و حوصله نکنید که منابع جمع کنید یا اتک بزنید. اما باید حقایق زیر را درنظر داشته باشید که کار را برای شما راحت تر میکند :

  • برای ساخت نیرو نیاز به هزینه هیچ منابعی ندارید
  • زمانی که آنلاین نیستید و یا اتک میخورید منابعی از دست نمیدهید
  • اتک زدن هیچ هزینه ای ندارد

این موارد را باید زمانی که درمورد بیلدربیس صحبت میکنید به یاد داشته باشید و با دانستن این موارد متوجه میشوید که خیلی نیاز نیست که وقت و زمان برای بازی در بیلدربیس بگذارید.

تنها با زدن چند نبردتقابلی در روز و جمع کردن پاداش هر نبرد و کالکتورهای خود میتوانید به راحتی نیروهای خود را ارتقا دهید و ساختمان ها را لول آپ کنید.

ارتقا دادن بیلدربیس با سرعت بیشتر

در ابتدا باید بگوییم که ارتقا دادن بیلدربیس واجب نیست و هروقت دوست داشتید میتوانید این کار را انجام دهید و خیلی با دهکده اصلی شما ارتباطی ندارد اما با ارتقا دادن آن میتوانید از بعضی از ویژگی هایی که به دهکده اصلی شما اضافه شده مانند دابل کنون کردن کنون معمولی خود در دهکده اصلی استفاده کنید.

تجهیز کردن بعضی موارد

تجهیز کردن بعضی موارد بدان معناست که شما قادر خواهید بود بعضی از ساختمان های دفاعی خود را تجهیز کنید و به روشی دیگر از آن ها استفاده کنید نه اینکه قدرت آن ها بیشتر شود.

تجهیز کردن کنون معمولی خود به کنون دوبل به این معناست که قدرت تخریب این ساختمان بیشتر میشود  اما شعاع دید آن کمتر میشود. با این کار شما استراتژی های بیشتری برای دفاع در اتک ها خواهید داشت.

برای تجهیز کردن یک ساختمان دفاعی باید ابتدا آن ساختمان را در بیلدربیس آزاد کنید.

با این کار در آینده هم ممکن است تغییرات بیشتری اعمال شود پس الان ارتقا دادن فکر خوبی است برای اینکه در آینده بتوانید از امکانات بیشتر آن استفاده کنید.

زود ارتقا بدهیم یا نه ؟

سوال مهمی که خیلی از بازیکنان میپرسند این است که آیا باید همه ساختمان ها را ارتقا بدهیم و بعد به سراغ ارتقا بیلدرهال برویم یا نه ؟

در دهکده اصلی متوجه این موضوع شدید که اگر تاون هال خود را زود به زود و بدون مکث کردن بقیه ساختمان ها ارتقا بدهید بیشتر اتک خواهید خورد اما در مورد بیلدربیس این مورد متفاوت است!

اول از همه درنظر داشته باشید که زمانی میتوانید بیلدرهال را ارتقا دهید که تمام ساختمان های موجود در آن لول را خریده باشید.

اگر شما در دهکده اصلی تاون هال خود را به سرعت ارتقا دهید در دفاع کردن ضعیف خواهید شد و زمانی که اتک دریافت میکنید منابع زیادی را ازدست خواهید داد چون ساختمان های دفاعی شما قدرت خوبی برای دفاع کردن ندارند.

در بیلدربیس شما این مشکلات را ندارید چون زمانی که به شما اتک میشود شما منابعی ازدست نمیدهید و مقدار لوتی هم که شما دریافت میکنید بستگی به لیگ و کاپی دارد که شما در آن قرار دارید.

این بدان معناست که شما میتوانید به سرعت و بدون ارتقا بقیه ساختمان ها شروع به ارتقا بیلدرهال کنید 

همچنین سیستم حریف یابی بر اساس کاپ شما کار میکند که این مورد باعث میشود بتوانید حریف های آسانی پیدا کنید و با سرعت بیشتری ارتقا دهید.

اولویت ارتقا

باتوجه به اینکه شما باید ترکیبی که برای اتک استفاده میکنید را در حین اتک انتخاب کنید شما نمیتوانید روی نیروی خاصی تمرکز کنید و آن را ارتقا دهید پس سعی کنید نیروهای خود را به صورت هم سطح ارتقا دهید.

توصیه میکنیم که در ابتدا مخازن خود و معدن طلا و کالکتور اکسیر را ارتقا دهید. شما نیاز به این منابع خواهید داشت و روش دیگری برای ذخیره این منابع فعلا نیست و کسی هم نمیتواند از شما آن ها را بگیرد. بدترین حالتی که ممکن است پیش بیاید این است که مخازن شما پر باشد و جایی برای ذخیره پاداش اتک نداشته باشید.

میدانیم که ارتقا دادن معدن جم برای شما هیجان دارد و شما را ترقیب میکند که آن را ارتقا دهید اما مقدار 2.1 جم در روز چیزی زیادی نیست و ارزش ارتقا دادن ندارد پس اول معدن و کالکتور و مخازن خود را ارتقا دهید.

درواقع 2 تا جم معادل 300 طلا یا اکسیر هست که فکر نکنم چیز خاصی باشد و ارزشی داشته باشد.

به سرعت ارتقا دادن

توصیه ما به شما 3 چیز است : بالابردن کاپ ، بالابردن کاپ ، بالابردن کاپ! حتی اگر 3 اتک خود را زده اید و پاداش آن را هم گرفته اید باز هم اتک بزنید و کاپ خود را بالا ببرید چون این امر بسیار مهم است.

هرچه کاپ بالاتری داشته باشید لوت بیشتری دریافت خواهید کرد. در بیلدرهال 3 به راحتی میتوانید به کاپ 1500 برسید و در این کاپ به مراتب لوت بیشتری نسبت به کاپ های پایینتر دریافت خواهید کرد.

با این کار منابع خوبی برای ارتقا دراختیار خواهید داشت و نیروهای خود را به راحتی میتوانید ارتقا دهید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای