آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

استراتژی های اتک در نبردهای تقابلی

آموزش های بازی

استراتژی های اتک در نبردهای تقابلی

آخرین گیم پلی بازی کلش آف کلنز نبردهای تقابلی است و این نبرد به صورت رودررو است که میتوانید در دهکده دوم خود یا به اصطلاح بیس بیلدر و یا دهکده تاریک آن را انجام دهید که در آنسوی آقیانوس و دور از دهکده اصلی خودتان قرار دارد. در این راهنما به شما نشان خواهیم داد که به چه صورت میتوانید نبرد تقابلی را انجام دهید و چه چیزهایی باید در مورد آن بدانید. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نبردهای تقابلی – به چه صورت کار میکند

نبردهای تقابلی با اتک هایی که به صورت عادی میزنید تفاوت دارد. در اتک عادی ما یک سری نیرو به خصوص را میسازیم و به دنبال دهکده ای برای اتک میگردیم که شرایط آن برای اتک با نیروهایی که ساختیم مهیا باشد. اما در نبردهای تقابلی شما میتوانید نیروهای خود را با دهکده ای که میخواهید به آن اتک بزنید تطبیق بدهید.

این روش یک استراتژی جدید را برای اتک وارد بازی میکند چون شما میتوانید دراتک های خود از ترکیب های مختلف بجای یک ترکیب خاص استفاده کنید.

پیروزی شما در این روش به دو چیز بستگی دارد:

  • بیشترین ساختمان هایی که میتوانید در بیس حریف تخریب کنید
  • بیس خود را جوری بچینید که حریف نتواند ساختمان های شما را به راحتی تخریب کند

یک نبرد تقابلی همیشه به یک صورت انجام میشود :

  1. صبر کنید تا نیروهای شما برای نبرد آماده شوند
  2. اتک را شروع کنید
  3. بیس حریف را خوب دید بزنید
  4. اتک را اجرا کنید
  5. اگر از حریف خود بهتر اتک زدید میتوانید لوت خوبی کسب کنید

فعلا شما نمیتوانید در تمام اتک ها لوت کسب کنید و سقفی برای لوت در روز وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که به اتک زدن ادامه دهید و کاپ خود را بالا ببرید. هرچه کاپ شما بالاتر رود لوت بیشتری هم کسب میکنید و درواقع شما فقط میتوانید طی یک روز از 3 نبرد موفقیت آمیز لوت کسب کنید پس سعی کنید با بالا بردن کاپ لوت خوبی کسب کنید.

اگر شما 3 اتک خود را در روز بزنید کاپ شما 90تا بالا میرود و اگر بتوانید کاپ خود را به 600 برسانید میتوانید مقدار 155000 اکسیر و گلد در یک روز کسب کنید در حالی که اگر در کاپ پایین باشید فقط میتوانید 30000 اکسیر و گلد کسب کنید.

توجه داشته باشید که ساخت نیرو هیچ هزینه ای ندارد .

برنامه ریزی برای اتک در نبرد تقابلی

کلید پیروزی در نبردهای تقابلی این است که خوب بیس حریف را دید بزنید و بررسی کنید و نقشه خود را به خوبی پیاده کنید تا درکمترین زمان بتوانید دهکده را نابود کنید.

استراتژی های اتک و ترکیب های نیرو برای نبردهای تقابلی

دهکده تاریک به پیچیدگی دهکده اصلی شما نیست و بسیار ساده تر است و ما به شما نکته ای را میگوییم که بتوانید به راحتی یک دهکده تاریک را نابود کنید.

بیشترین نیرویی که این روزها در اتک ها از آن استفاده میشود بربرخشمگین ، آرچر موزی ، مینیون بتا و جاینت مشت زن هستند و این نیروها میتوانند هر بیسی را نابود کنند.

قسمت حیاتی و اصلی کار این است که شما بتوانید با درنظر گرفتن فاکتورهای زیر تخمین بزنید که میتوانید اتک خوبی بزنید یا نه :

  • انتخاب نیروهای درست
  • انتخاب نقطه شروع مناسب برای شروع اتک
  • چه تعداد از نیروها را باید در نقطه مورد نظر رها کرد

در این نبردها نسبت به نبردهای معمولی در دهکده اصلی و کلن وارها شما نیروهای بسیار کمتری دارید پس باید به درستی از آن ها استفاده کنید.

در ادامه به شما تعدادی از بیس های کلاسیک و معمول و نقاطی که باید از آن قسمت ها اتک را شروع کنیم نشان خواهیم داد.

شکار کردن

آرچر موزی همیشه بهترین انتخاب در بیشتر اتک هاست چون از فاصله دور شلیک میکنند و در ثانیه اول هم نامرئی میشوند (حتما آن را به لول 2 ارتقا دهید)

دقت کنید که جایی آرچرها را رها کنید که ساختمان های دفاعی حریف در محدوده دید آنها قرار داشته باشند!

توجه داشته باشید که شعاع دید نیروها و ساختمان ها در دهکده تاریک با شعاع دید در دهکده اصلی فرق دارد.

شما باید همیشه محدوده دید نیروها و ساختمان ها را به یاد داشته باشید تا بتوانید اتک خوبی بزنید :

  • کنون دوبل و تسلا مخفی و آرچرتاور (درحالت حمله سریع) : 7 کاشی
  • کنون : 9 کاشی
  • آرچرتاور (درحالت شعاع بلند): 11 کاشی

هروقت دیدید که آرچرتاور روی حالت شعاع بلند تنظیم شده تقریبا نمیشود ساختمان های اطراف بیس را به راحتی ازبین برد اما بعضی اوقات میتوانید اینکار را انجام دهید و نقطه مناسبی برای این کار را پیدا کنید.

شکار از پشت دیوار

قابلیت نامرئی شدن آرچرموزی برای یک ثانیه این امکان را به ما میدهد که بدون دیده شدن و آسیب دیدن بتوانیم ساختمان ها را از پشت دیوار تخریب کنیم.

اگر موقعیتی شبیه به این عکس بالا دیدید که دوساختمان دفاعی کنار یکدیگر قرار دارند یک دسته 6 تایی از آرچر میتواند به راحتی آن ها را نابود کند.

به طور کل اگر دیوارهای حریف به این صورت چیده شده بود میتوانید به راحتی با آرچر از پشت دیوار ساختمان ها را نابود کنید.

این مپ ها را اگر بخواهید با جاینت یا بربر نابود کنید کمی سخت است چون حتما باید دیوار را اول خراب کنید که این کار زمان میگیرد درحالی که اگر با آرچر از پشت دیوار حمله کنید تقریبا همیشه 3 ستاره میگیرید.

به تله ها توجه کنید

زمانی که نیروهای خود را رها میکنید همیشه مراقب تله ها و فنرها باشید! بعضی اوقات ممکن است که یک قسمت از مپ را باز ببینید و دیواری در آن نقطه وجود نداشته باشد اما احتمالا در آن قسمت تله ها قرار داده شده.

مطمئنا شما نمیخواهید که نیروهای خود را یکباره از دست بدهید پس همیشه یک بربر یا آرچر بفرستید که اگر تله ای هم باشد از بین برود.

به دقت نیروها را رها کنید

خیلی ها عادت دارند که نیروهای خود را به یکباره رها کنند و ببینند که چه اتفاقی در ادامه میافتد و چه به سر نیروها میآید.

مخصوصا زمانی که از جاینت استفاده میکنید باید آن ها را تقسیم کنید و با آرچر یا مینیون آن ها را حمایت کنید. یک جاینت میتواند طعمه خوبی برای یک ساختمان دفاعی باشد تا آن را به خود مشغول کند و با ارسال 2-3 آرچر در پشت سر آن میتوانید به راحتی آن ساختمان را نابود کنید.

همانطور که میبینید هر جاینت یک ساختمان دفاعی را به خود مشغول کرده و آرچرها به راحتی میتوانند این ساختمان ها را تخریب کنند.

همچنین اگر حتی یک جاینت شما روی تله فنری برود بازهم میتوانید 2 ستاره دریافت کنید که همین مقدار هم میتواند در پیروزی در نبرد کافی باشد.

اتک های هوایی

در لیگ پایینتر از 1000 ساختمان های کمی هستند که ساختمان دفاعی فایرکرکرز (جعبه ترقه بازی) را داشته باشند و خیلی ها فکر میکنند که میتوانند با فرستادن 8 مینیون 3ستاره بگیرند اما اتک آن ها با شکست مواجه میشود.

نکته اینجاست که آرچرتاور در حالت شعاع بلند و تسلا مخفی به راحتی میتوانند مینیون ها را نابود کنند.

هیچوقت از ترکیب فول مینیون استفاده نکنید!

مینیون به سرعت از بین میرود و باید از آن ها به همراه آرچر برای از بین بردن ساختمان ها از پشت دیوار استفاده کرد. اگر نمیتوانید در ابتدای اتک آرچرتاور را از بین ببرید اصلا از مینیون استفاده نکنید!

ساختمان های در گوشه مپ

همیشه در ابتدای حمله دهکده را زوم بزرگ کنید تا بتوانید خوب همه جای مپ را ببینید و اگر ساختمانی در گوشه مپ قرار دارد از قلم نیندازید. پیدا کردن ساختمان ها کار سختی نیست چون هر ساختمان دارای نور روشنی است.

شما هم میتوانید با قرار دادن این ساختمان ها در گوشه مپ از 3 ستاره شدن مپ خود جلوگیری کنید.



کپی از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای