آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

هالووین در راه است !

اخبار و شایعات

هالووین در راه است !

هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای انگلستان، ایرلند، اسکاتلند، آمریکا و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند. یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود ، بعد از آپدیت بازی کلش آف کلنز - به رسم هر سال این مراسم در بازی های سوپرسل برگزار می شود ! برای بررسی احتمالات این مراسم در بازی کلش آف کلنز به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

هرساله نماد هایی درباره این مراسم در بازی کلش آف کلنز طراحی می شود که بیشتر بازیکنان این نمادهای زیبا را در بازی یادگاری نگه میدارند و بازیکنان تازه کار با دیدن این نماد ها و موانع عجیب در زمین عده ایی تعجب می کنند! و همیشه برایشان سوال است که این موانع و نمادها چگونه بدست می آید! همچنین در این روز ساختمانهای جدید و یا سورپرایزهای ویژه نیز برای بازی کلش آف کلنز در نظر گرفته می شود مثلا پارسال یک بوست جم برای  طلسم سازها در نظر گرفته شد.

بدین صورت بود که کارخانه طلسم سازی را به مدت یک هفته و دوساعت به دوساعت با یک جم بوست می کردیم.البته امسال با توجه به بالا رفتن سرعت تولید نیروها و طلسم ها ، شاید بوست یک عدد جم برای ساختمان دیگری در نظر گرفته شود.

همچنین سوپرسل برای این روز یک تم ویژه اختیاری برای بازی ارائه می دهد که حال و هوای بازی را کمی تغییر می دهد ، مثلا صفحه لودینگ بازی تغییر پیدا می کرد و تم هالووینی متشکل از کدو تنبل و اسکلت و ... به آن می داد و کمی حالت ترسناک به آن می داد !
همواره شایعات بسیاری درباره آپدیت های بازی کلش آف کلنز هرساله بین کاربران رواج پیدا می کند که یکی از بزرگترین شایعات پارسال اضافه شدن تاون هال 11 برای بازی بود که این تاون هال در آنروز به بازی اضافه نشد و کاربران را چشم انتظار تا مراسم ClashCon گذاشت و تاون هال 11 در آن مراسم با سرو صدای زیاد به بازی اضافه شد ، تصویر دروغینی که از تاون هال 11 در آن زمان منتشر شد را در زیر مشاهده می کنید:
Town Hall 11 Fake
موانع و نمادهایی که در این روز در زمینتان رشد می کند اگر در گوشه های زمین رشد کند ، بهتر است آنها را نگه دارید و اینکار فقط باعث زیبا شدن دهکده شما و متفاوت بودن دهکده شما با دیگران می شود. برای اینکه چگونه بتوانیم کاری کنیم که این موانع در گوشه های زمین رشد کند ، ترفندی را در این مطلب زیر برایتان آماده کرده ایم که آنرا بخوانید:
هالووین در سالهای گذشته همواره دارای ویژگی های خاص خود بوده و یک سورپرایز جالب همیشه برای طرفداران خود دارد که قطعا تا چند روزی کاربران را به بازی علاقه مند تر می کند از تغییر صدای بازی تا اضافه شدن شکل ها و موانع عجیب و غریب که جذابیت خاصی به بازی می دهد.
.

هالووین 2016 امسال چگونه است ؟

در سال گذشته شاهد ظاهر شدن چندین دیگ یا قابلمه که Cauldron نامیده می شد بودیم که کماکان در زمین بعضی ها وجود دارد امسال هم شایعات زیادی در مورد این نماد برای ظاهر شدن در زمین وجود دارد و عکس ها و شایعات متفاوتی در این رابطه در سایتها منتشر شده است که یکی از نمادها یا موانعی که گفته می شود امسال در زمین های شما ظاهر می شود تصویر کدو تنبل زیر است که همیشه با پاک کردن این نوع موانع در بازی مقداری زیادی اکسیر بنفش به عنوان جایزه اهداء می کند :

تصویر احتمالی نماد هالووین 2016 بازی کلش آف کلنز
تصویر احتمالی نماد هالووین 2016 بازی کلش آف کلنز
کدو حلوایی بمبی در هالووین امسال !
البته همانطور که گفته شد شایعات در این زمینه زیاد است و تغییرات متفاوتی ممکن است تا آنروز در این زمینه رخ دهد که حتی خواندن شایعات و تصاویری که در این زمینه منتشر می شود هم جالب و قابل توجه است ! مثلا عده ای با طراحی این شکل عجیب ، از آن به عنوان نماد امسال بازی کلش آف کلنز یاد می کنند :
نماد فرضی هالووین 2016
یا مثلا عده ای با طراحی جاینت کله کدویی حدس می زنند که جاینت های هالووین به این شکل در می آیند که البته بعید به نظر می رسد :
شکل فرضی جاینت هالووین 2016
و آیا بالون های هالووین 2016 به این شکل خواهد بود !؟
شکل فرضی بالون های هالووین 2016
البته تا رسیدن آن تاریخ مراسم هالووین 2016 شکلها و حدس و گمانهای مختلفی در این زمینه منتشر و طراحی خواهد شد و در این صفحه و در ادامه همین مطلب برای شما خواهیم گذاشت ، درست است که اکثر حدس و گمان ها اشتباه و دروغ از آب در می آید ! ولی خواندن و دیدن اینگونه شایعات هم خالی از لطف نیست و حتی اگر در فکرمان کلش آف کلنز هالووین را هم با این شایعات پیوند بزنیم ، شاید لحظه ای ما را سرگرم کند ! به هر حال هالووین 2016 می آید و با خودش هم چیزهای جالبی قطعا خواهد آورد ، چرا که هر سال این مراسم در کلش آف کلنز بوده و سوپرسل محکوم است که این مراسم را همه ساله در بازی خود اجرا کند تا کاربران خود را راضی نگه دارد.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

.
.

.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

  1. جواد علیزاده قلعه نی

    سلام لطفا کمکم کنید این متنو بعد درخواست تغییر نام برام سوپرسل فرستاده.
    یعنی چی ممنون
    Great to hear from ya!

    I hear you that you would like to change the name of your village “ALI”. I also see the 1 time name change has already been used.

    Honestly name changes are very difficult to manage, much like changing a Driver’s License or Birth Certificate. That why I’m only able to change player names if:
    • It currently reveals the player’s full name (first and last names), which can be a privacy risk
    • It is considered offensive

    Your case doesn’t meet the criteria, so I’m afraid no name change is on the way. I understand that this rule might be frustrating, out of fairness it applies to everyone so I can’t make exceptions!

    However, if you have any other questions or concerns, please don’t hesitate to reply.

    P.S. History will be written by Men who ride HOGS!

    0
    • پاسخ:

      تنها دو شرط برای تغییر نام است  1. نام و نام خانوادگی باشد 2.از عبارات زشت استفاده شده باشد ، به غیر از این دو شرط نام را تغییر نمی دهند. در صورتی که دارای این 2 شرط هستید اقدام کنید ، فارسی هم می تونید درخواست کنید.
  2. سلام این تگ اکانت منه 9QJ8V0RV0 # نگا کنین کدو تنبل وحشتناک تو مپم درومده کلیک روش میکنه صدا میده خیلی باحاله
  3. سلام امین امامی رو میشناسی؟ این مطلب و کپی زده مچشو گرفتم میگه نه من نوشتم 😂😂
  4. سلام.سوالی داشتم ایا ممکنه هسته کریسمس2017 اکانتهای 1 بار مود استفاده کردن بخشیده بشن برگردونده بشن
    لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      فکر نکنم - سوپرسل قانونه خودش را هیچوقت نقض نمی کند ! و سخت گیرانه با آن متاسفانه برخورد می کند.
  5. سلام.سوالی داشتم ایا ممکنه هسته کریسمس2017 اکانتهای 1 بار مود استفاده کردن بخشیده بشن برگردونده بشون
    • پاسخ:

      متاسفانه فکر نکنم که دیگه بخششی در کار باشه و سوپرسل هیچ وقت قانونه خودشو نقض نمی کنه ! چون قبلا اخطارهای لازم را داده بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای