آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نگهداری موانع فصلی از هالووین تا کریسمس !

آموزش های بازی

How to keep the Halloween or Christmas Obstacle forever

هالووین به تازگی به اتمام رسید و باید منتظر کریسمس 2016 باشیم و همه می دانیم که سوپرسل هر ساله در این دو رویداد ، موانع خاصی با شکل و شمایل های مختلف به ما می دهد ، هالووین پارسال به ما سنگ قبرهایی داد که از داخل آن یک دست به بیرون آمده بود و امسال هم به ما دیگ های Cauldron را داد که باید تا به حال پنج عدد آن در دهکده تان روشن شده باشد !

در کریسمس پارسال هم سوپرسل درخت هایی داد که روی آن چراغانی و کریسمسی بود ، پس سوپرسل در هر رویدادی که می شود این موانع را به ما می دهد و شایعاتی که در مورد نگهداری این درخت ها و موانع معمولی که روزانه به ما داده می شود و گفته می شود اگر آنها را نگه دارید ، چراغانی می شود یا 1000 تا جم می دهد یا لولو خورخوره از توش بیرون میاد و شب میاد ما رو می خوره ! خنده همگی دروغ و شایعه است ! حالا من در این مطلب می خواهم به شما آموزش بدهم که چگونه بتوانیم این موانع را کاری کنیم که در جایی از دهکده بیرون بیاید که مثلا وسط دهکده نباشد و در قسمتهایی بیرون بیاید که مزاحمتی برای نقشه نباشد و مثلا وسط زمین نباشد ، بنابراین به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

چگونه موانع هالووین و کریسمس را برای همیشه در دهکده مان نگهداری کنیم ؟

حتی زمانی که رویدادهای بالا هم مطرح نباشد ، در زمین هایمان موانع درخت و چوب و ... ظاهر می شود که البته تکراری است و با پاک کردن آنها توسط کارگرها یمان دوباره ظاهر می شوند و اررزش نگهداری ندارند و این موانع کریسمس و هالووین است که با پاک کردن آن دیگر بازی به ما این موانع زیبا را نمی دهد و حیف است که آنها را پاک کنیم و حکم دکوراسیون دارد و بودنش برای ظاهر دهکده زیباتر است.

نگهداری از این دکوراسیون های منحصر بفرد هم نشان دهنده سابقه بازی شخص از بازی است که حتی این موانع را با جم هم نمی توان خرید و به بازی اضافه کرد و تنها مشکل این است که کنترلی بر روی ظاهر شدن و یا جابجایی آن ندارید و نمی توانید در دهکده خود آنرا جابجا کنید و به مکان دلخواه ببرید.

موانع در کدام قسمت زمین ظاهر می شوند ؟

موانع در قسمت هایی از زمین ظاهر می شود که هیچ ساختمانی وجود نداشته باشد و یا به اندازه یک کاشی بین ساختمان و یا یک قطعه ایی از دیوار فضای خالی فاصله افتاده باشد. اینجاست که می توان تا اندازه ایی روی ظاهر شدن مانع کنترل داشت و البته که نمی خواهید این مانع در وسط زمین دهکده ظاهر شود !

شما می توانید ساختمان ها و دیوارهای خود را در فواصلی چیدمان کنید که فضای بیشتر از یک کاشی بین آن نیفتد و برای این کار هم می توانید دکوراسیون های بازی را در منوی بازی هم با طلا و اکسیر بخرید و در زمین اضافه کنید و تا آنجا که می توانید کناره های زمین را پر کنید و فضای خالی را بپوشانید و همچنین می توانید یک یا دو هفته به رویداد کریسمس یا هالووین موانع را پاکسازی نکنید تا زمینتان پر از موانع شود تا موانع فصلی در قسمت های گوشه ظاهر شود ظاهر شدن این موانع فصلی زیبا بیشتر کناره های زمین است و اگر بتوانید سه ردیف ستونی زمین را تقریبا پر کنید مانند شکل بالا ، احتمال ظاهر شدن آن در کناره زمین و قسمتهایی که نمی توان نقشه را در آن گسترش داد ، بسیار زیاد می شود و ظاهر شدن این موانع فصلی در آن قسمت ها بسیار زیاد است و می توان برای همیشه از آن حفظ و نگهداری کرد. البته در تاون هال ده به علت داشتن ساختمان های بیشتر کار شما ساده تر است و در تاون هال های پایین تر یک مقدار بستگی به شانستان هم دارد خب باید صبر هم داشته باشید تا پیشرفت کنید تا ساختمان هایتان بیشتر شود و توجه داشته باشید که این بازی به صبر و حوصله زیادی هم نیاز دارد تا بتوانید پیشرفت کنید و یک شبه همه چیز بدست نمی آید.

من می دانم که با این پراکنده چیدن نقشه کار حمله به دهکده شما بسیار آسان خواهد شد و به راحتی غارت می شوید اما دو نکته را در نظر داشته باشید :

این موانع زیبا فقط سالی یک بار در بازی ظاهر می شود و دیگر در طی سال ظاهر نمی شود.

فاصله ظاهر شدن این موانع فصلی زیبا در طی دوره رویداد کریسمس و یا هالووین سریعتر است و زود هم به پایان می رسد و بعد از پایان یافتن آن می توانید نقشه دهکده را به دلخواه برگردانید و زیاد ضرر نخواهید کرد.

البته من خیلی خوش شانس بودم که بعد از رویداد هالووین امسال این دیگ های هالووینی را در گوشه های دهکده که نقشه دهکده در آن چیده نمی شود ، ظاهر شد و خیلی خوب شد !آرام

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۲)

    • پاسخ:

      تعدادش دست خودتون نیست و برای هر دهکده 7 تا 8 عدد کدو تنبل وحشتناک احتمالا رشد خواهد کرد.
  1. برای من 6 تا از اون دیگ ها در اومده و بدون استفاده از این کار ها همشون روی نوار علفی کنار مپم اومدن
  2. سلام
    من این کارا رو نکردم الان 4 تا قابلمه بیرون زمینمن
    تتزه زمینم جای باز هم خیلی دار ولی خوشبختانه اونا بیرونن
  3. آیا اگر کسی بازی رو اپدیت نکرده باشه بازم این موانع براش هست؟ چون من آخرای تابستون امسال بازیمو ول کردم ولی اکانتمو پاک نکردم.
    • پاسخ:

      باید بازی کنید
  4. ببخشید قراره به مناسبت تون هال یازده اندازه نقشه بزرگتر شه؟اگه بشه فقط واسه تون ۱۱ میشه؟
    • پاسخ:

      اگه تاون 11 بیاد برای همه نقشه بزرگ می شود و بازی تغییر کلی می کند
  5. برا من چند ساعت پیش شیشمی هم در اومد.تونستم 4 تاش رو تو کنار بندازم
  6. شایان ابراهیمی

    سلام
    با تشکر از سایت خوبتون :
    از این دیگ های هالووین برای یکی از دوستان من 5 تا سبز شده
    من الان 4 تا دارم احتمال داره پنجمی هم برام بیاد ؟
    • پاسخ:

      فکر نکنم دیگه بیاد - تموم شد
  7. اگر کسی بازی رو آپدیت هالوین نکرده باشه باز هم اون موانع رو داره؟ چون من از آخرای تابستون بازی رو ول کردم
    • پاسخ:

      باید بازی کنید تا به شما موانع را بدهد
  8. درخت ها همیشه با یک فاصله بیرون میان اگه مپتو طوری پچینی که کل زمینو بگیره هیچ درختی سبز نمیشه خیلی کم سبز میشه

    http://s3.picofile.com/file/8221598726/Screenshot_2015_11_08_10_16_09.png

    http://s3.picofile.com/file/8221599868/Screenshot_2015_11_08_10_16_25.png

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای