آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

پایان سلطنت معدنچی!

معدنچی Miner

پایان سلطنت معدنچی!

با آمدن معدنچیان (ماینر) تحولی در بازی کلش آف کلنز بوجود آمد،این نیرو که در آپدیت قبلی از بازی کلش رویال الهام گرفته شده بود وقتی پایش به بازی کلش آف کلن باز شد ، اکثر حملات در War و Frming را در تاون هال های بخصوص ماکس را به خود اختصاص داد و با ارتقاء معدنچی ها به آخرین لول خود به راحتی دهکده های با تاون هال 11 را به خاک یکسان می کرد ! و مهاجم هم بدون هیچ زحمتی با پیاده کردن گروهی معدنچی ها فقط تماشاچی آنها و صاف شدن دهکده حریف بود . اینبار به این خواهیم پرداخت که بله دیگر قدرت معدنچی ها کاهش یافته و چگونگی آنرا در ادامه مطلب بررسی خواهیم کرد.

تعادل سازی معدنچی ها  یا  Miner Nerfed

بعد از آپدیت بازی در اکتبر 2015 (مهر95) ماینرها متعادل شدند و سوپرسل زیاد به این مساله نپرداخت و جزئیاتی از آنرا فاش نکرد تا بازیکنان ، خود آنرا امتحان کنند و مزه آنرا بچشند! البته آنطور که آنها اعلام کرده اند ماینرها قبلا هم قرار بر این نبوده که چنین قدرتی را داشته باشند و در اصل ماینرها باید به همین صورتی که هم اکنون هستند در بازی به ایفای نقش بپردازند و قبلا هم هر آنچه بود را می توان اسمش را باگ ، تعادل سازی ، اشکال و  ... گذاشت به هر حال آن موارد در آپدیت جدید رفع شده است.

تغییرات در معدنچی ها چگونه است ؟

اولین تغییری که در معدنچی بوجود آمده است (که قبلا هم به آن اشاره شده بود) تاخیر در سرعت مخفی شدن و فرو رفتن به زیر زمین است ، همانطور که می دانید معدنچی ها برای ضربه به یک هدف به برای لحظاتی به روی زمین می آیند و سپس بعد از نابودی هدف به داخل زمین فرو می روند و همین فرو رفتن در زمین دارای مکثی شده است که اگر به بازی دقت کنید ، به راحتی قابل تشخیص است و همین مکث باعث می شود که ساختمان های دفاعی ضربه های بیشتر به معدنچی ها وارد نمایند و قدری از قدرت آنها کاسته شود.

دومین تغییری که در معدنچی بوجود آمده است ، هنگامی که یک ساختمان دفاعی در دهکده ، معدنچی را مورد هدف قرار می داد و شروع به ضربه زدن معدنچی می کرد وقتی که معدنچی به داخل زمین فرو می رفت همان ساختمان دفاعی منتظر بیرون آمدن همان معدنچی که مورد هدف قرار داده بود می ماند تا از زمین بیرون بیاید و آنرا مورد ضربه قرار دهد و اگر در همان حال نیروی دیگری در اطرافش بود و یا حتی آن ساختمان دفاعی را مورد هدف و ضربه قرار می داد ، به آن نیرو ها کاری نداشت و همانطور منتظر بیرون آمدن ماینر می ماند و چه بسا همین انتظار برای آن ساختمان حکم نابود شدن را داشت و این یکی از رازهای ماینر بود ، ولی در آپدیت جدید اکتبر 2015 دیگر این اتفاق نخواهد افتاد و هنگامی که معدنچی به داخل زمین فرو می رود ، آن ساختمان نیروهای اطرافش را مورد ضربه قرار می دهد و از خود محافظت می کند!.

البته بنظر می رسد تغییراتی نیز در حملات هوایی با لاواهوند نیز صورت گرفته است و آنها نیز شامل متعادل سازی سوپرسل شده اند که آن نیز اعلام نشده است !

در فیلم زیر شاهد تفاوت حملات معدنچی قبل و بعد از آپدیت خواهید بود:

دانلود فیلم

نتیجه گیری

شاید سوپرسل با اعلام نکردن بعضی از تغییرات در بازی سعی در این دارد که معایب خود و طراحان بازی را بپوشاند ولی با توجه به نکته سنجی کاربران این بازی که فراگیر است ، باید بداند که این موارد بزودی توسط کاربران کشف و افشا می شود و با توجه به حضور رسانه ایی زیاد این بازی در یوتیوب و سایت های اینترنتی برای یک شرکت بازی ساز یک امتیاز منفی به حساب می آید که بخواهد کاربران خود را در بی خبری نگه دارد.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Miner ماینر

نظرات (۴)

  1. سورنا اسم اهنگش ترن دن فور واته از دی جی اسنک اسم انگلیسیش هم
    turn down for what
    By dj snake
  2. می دونم حرفم ربطی به موضوع نداره ولی می شه لینک دانلود اون اهنگی رو که برای فیلم اتکتون گذاشتین بدین .
    • پاسخ:

      اگر پیدا کردیم ، چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای