آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

Discindo یک نقشه فارمینگ خوب برای تاون هال 7

نقشه های بازی

discindo

Discindo یک نقشه فارمینگ مخصوص بازیکنان با تاون هال 7 می باشد. این نقشه توسط DerQuincy طراحی شده است که عاشق نقشه های تو در تو است مانند نقشه های فارمینگ دیگر اساس این نقشه حفظ منابع از تیررس دشمن است. شما می توانید طلا و اکسیر خود را در سطح تاون هال 7 نگهداری کنید.

برای چگونگی عملکرد و نحوه طراحی این نقشه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۴

وقتی که گیم سنتر دائم سوال می کند !

آموزش های بازی

در این مطلب به رفع یکی از مشکلات بازی کلش آف کلنز می پردازیم که این مشکل مخصوص گوشی های iOS است و در بیشتر مواقع باعث اعصاب خردی و مشکلات دیگری برای صاحبان این مدل گوشی بوجود می آورد که در شکل بالا این مشکل را مشاهده می کنید و با دادن یک  Alert از ما دائما می پرسد که می خواهد یک دهکده دیگر را بر روی بازی کلشی که در حال انجام آن هستیم ، Load کند .

برای حل این مشکل به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۵

یک نقشه بی سروصدا خوب برای حفظ منبع اکسیر سیاه

نقشه های بازی

یک طرح خوب فارمینگ مخصوص تاون هال 9 که اساس آن حفظ منبع اکسیر سیاه است ، این نقشه توسط طراح آن کاملا تست شده است و ادعا می کند که 99.9% برای حفظ منبع اکسیر سیاه گارانتی شده است .

برای توضیحات بیشتر و تشریح این نقشه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۲

شش اشتباه رایج هنگام طراحی بیس در کلش آف کلنز

آموزش های بازی

در این مطلب، قصد دارم شش اشتباه رایجی که معمولا کلش بازان هنگام ساخت و طراحی بیس و کار هایی که برای رفع آن انجام می دهند را به شما یادآوری کنم.
اگر شما می توانید به خوبی به غارت روستا های دیگر بپردازید یا مجبورید همیشه برای یک سازنده ی رایگان صبر کنید، یا اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که به Town Hall 8 رسیدید و در حال دست و پنجه نرم کردن در لیگ قهرمانی هستید، مسلما مجبور نیستید به همه ی توصیه های گفته شده در این مطلب عمل کنید. اما این نکات به شما در ساخت نقشه بهینه تر و بهتر کمک می کند..

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۷

استراتژی حمله "باران اسید"

استراتژی ها

ACID RAIN

ACID RAIN

در این مطلب از سری استراتژی های حمله در بازی کلش آف کلنز - استراتژی هجومی باران اسید را به شما آموزش خواهیم داد ، در این استراتژی همانطور که مشخص است یک نوع استراتژی حمله هوایی است و از نیروهای دراگون و مینیون به علاوه طلسم رعد و برق استفاده می شود ، این استراتژی برای تاون هال های 7 تا 10 قابل استفاده است و گرفتن یک ستاره در آن از حریف تضمینی است.

برای آموزش بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۵

طلسم های کلاسیک در برابر طلسم های اکسیر سیاه

آموزش های بازی

Elixir Spells VS Dark Elixir Spells

طلسم های جدید که توسط اکسیر سیاه ساخته می شد در ورژن جدید بازی معرفی شدند و آنها را هم به شما در قسمتهای مختلف و مطالب قبلی در سایت معرفی و آشنا کردیم و با خواندن آن فهمیدیم که چگونه کار می کنند ، سه طلسم جدید معرفی شد که یکی برای نابودی نیرو های کلن کسل تقریبا بکار می رفت و یک طلسم هم به ساختمان ها آسیب بزند و یکی از طلسم ها هم که سرعت نیرو هایمان را زیاد کند. همه اینها را می توان با طلسم رعد و برق و طلسم خشم هم انجام بدهیم.

در این مطلب می خواهیم نشان بدهیم که در بعضی مواقع استفاده از طلسم های جدید از طلسم های قدیمی بهتر و کاربردی تر است پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

کسب اکسیر سیاه بدون استفاده از طلسم رعد و برق

استراتژی ها

کسب اکسیر سیاه بدون طلسم رعد و برق

همانطور که می دانید سوپرسل ( سازنده بازی کلش آف کلنز ) در آپدیت جدید تابستان 2015 تغییراتی در بازی بوجود آورد که یکی از آنها این بود که طلسم رعد و برق دیگر اثری روی منابع طلا و یا اکسیر سیاه و بنفش ندارد و دیگر نمی توان با زدن آن بر روی مخازن آنها را غارت کرد که باعث افسردگی اکثر کلش باز ها شده است !

ولی من در این پست برای بازیکنانی که نیاز فوری به اکسیر سیاه دارند آموزش هایی قرار می دهم که چاره ساز برایتان باشد که این آموزش بیشتر برای افراد تاون هال 7 و تاون هال 8 نیز موثر است و کارآیی دارد.ما در دو بخش دو استراتژی مختلف بدون طلسم رعد و برق را به شما آموزش می دهم در بخش اول روش هایی برای غارت اکسیر سیاه برای بازیکنان دارای تاون هال 7 و 8 را یاد می گیرید و در بخش دوم تاکتیک SuperQueen که برای تاون هال های 9 و 10 استفاده می شود را یاد می گیرید .

برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۷

Arma 2.0 یک نقشه عالی فارمینگ برای TH9

نقشه های بازی

  MAP ARMA 2.0

ARMA 2.0 MAP

امروز من می خواهم به شما نقشه ای شگفت انگیز برای تاون هال 9 مدل فارمینگ بر اساس طرح جدید بازی کلش به شما معرفی کنم ، نام این نقشه ARMA است که به معنای سپر است و هر دشمنی که قصد تجاوز به انبارهای شما را داشته باشد دچار عذابی شدید شده و متوقف خواهد شد !

طراح این نقشه LachlanS است و این نقشه ورژن 2.0 آن است ! برای تشریح و عملکرد نقشه و طرح آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۲

کسب اکسیر سیاه توسط هوش مصنوعی ملکه کماندار

استراتژی ها

در این قسمت ، آموزشی برای شما در نظر گرفته ایم که چگونه به صورت موثر اکسیر سیاه جمع کنیم و چگونگی استفاده صحیح از قدرت جدیدی که برای ملکه کماندار در نظر گرفته شده و در آپدیت جدید بازی یک هوش مصنوعی برای ملکه کماندار در نظر گرفته و برنامه ریزی شده است را آموزش خواهیم داد ، ضمنا برای آموزش بیشتر به فیلمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم نیز توجه کنید ، برای آموزش بیشتر و آگاهی به ادامه مطلب کلیک نمایید ....

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (God Of Gem 7.156.4)

کلش هک شده

GOD OF GEM

آپدیت 17 تیر1394

مخصوص اندروید و iOS

در این قسمت نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایم بنام God Of Gem که در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه سربازان را به راحتی بسازید ، این بازی هم مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند .

نسخه جدید و همراه با ویژگی های جدیدی که به آپدیت تابستانه 2015 بازی کلش آف کلنز اضافه شده است ! با قابلیت داشتن کلن

جهت دانلود بازی God Of Gem مخصوص اندروید و iOS به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۰

قابل توجه خوانندگان محترم سایت !

متفرقه

دوستان گرامی و خوانندگان محترم که نظر می گذارند و سوالات مختلفی می پرسند ، توجه داشته باشید که سوالات به شدت زیاد شده است و اگر پاسخ به سوالات شما دیر می شود به همین خاطر است و ما روزانه سعی می کنیم که 50 تا 60 سوال را پاسخ دهیم و از اینکه پاسختان دیر می شود ، باید ببخشید که بیشتر از این در توانمان نیست .

ضمنا اکثر سوالات نیز تکراری است که با خواندن نظرات قبلی خوانندگان می توانید جواب خود را به راحتی پیدا نمایید یا اینکه بر روی این قسمت (( اینجا کلیک نمایید )) و اکثرا مشکلات شما در این قسمت پاسخ داده شده است .

ضمنا با یکبار نوشتن سوال خود ، ما آن را می بینیم و احتیاجی به چند بار نوشتن آن در قسمتهای مختلف نمی باشد و خواهشمندیم به این نکته توجه داشته باشید.

همچنین هنگام نوشتن نظرات و سوالات خود در قسمت نظرات تیک خصوصی را نزنید که امکان پاسخگویی مشکلات بازی با ایمیل نمی باشد.

با تشکر از صبر شما دوستان

۲

اینفوگرافیک نحوه حمله با دراگون !

استراتژی ها

dragon_infographic_clash_of_clans

در مطلب امروز میخواهیم راهنمای استراتژی حمله با دراگون بسیار زیبا و با سبک اینفوگرافیک طراحی شده است که باعث می شود خواندن و درک آن بسیار آسان است و یادگیری آن ساده است را به شما نشان بدهیم .

در این حملات راهنمای اینفوگرافیک را برای شما نمایش می دهد و دو تغییر حمله و استراتژی متنوع و محبوب دراگون را نشان می دهد بنام DragLoon و DragLight و همراه با ترکیب دقیق نیروها ، و می بینید که حملات دراگون بصورت قیفی شکل (funneling) است . حملات قیفی به حملاتی می گویند که نیروها را در یک نقطه از زمین پیاده می کنیم و بعد می بینیم که نیروها به سمت چپ و راست پراکنده می شوند ، مانند همین حملات دراگون و مثلا اگر جاینت های زیادی را در یک نقطه ثابت زمین پیاده کنیم آنها بصورت صف و پشت سر هم حرکت می کنند و این یک حمله فونل نیست و نیروهای جاینت پخش و قیفی شکل نمی شوند.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۹

نحوه استفاده صحیح از اسپل "سرعت"

طلسم سرعت Haste Spell

haste_spell_guide

Master the Haste Spell

طلسم سرعت سومین طلسم ساختمان دارک اسپل فکتوری می باشد و کارش این است که به نیروهای شما سرعت می بخشد و نیروهای شما به سرعت باد حرکت می کنند ! در این مطلب آموزش استفاده بهتر از این طلسم را به شما یاد می دهیم و مقایسه ای با طلسم خشم را با آن خواهیم داشت .

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۸

آپدیت جدید 12 تیر 94 بازی کلش آف کلنز

دانلود بازی

clash_of_clans_summer_update

Clash of Clans 7.156.4

در این قسمت برایتان آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز را گذاشته ایم ، حتما در مطلب قبلی که در تاریخ 10 تیر ماه 1394 در سایت منتشر شد ورژن 7.156.1  را دریافت کرده اید ، ولی آن ورژن گویا دارای باگ هایی بود که در این نسخه که گذاشته ایم رفع شده است ،اگر در اجرای بازی مشکلاتی دارید هم با این نسخه مشکلتان حل خواهد شد ،  ضمنا توجه داشته باشید دوستانی که از برنامه XMODGAME استفاده می کنند ، حتما به این نسخه جدید 7.156.4 نیاز دارند و روی نسخه های قبلی برنامه XMODGAME کار نمی کند .

برای دانلود کلش آف کلنز جدید 7.156.4 به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

چندرسانه ای