آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۹

نحوه استفاده صحیح از اسپل "سرعت"

طلسم سرعت Haste Spell

haste_spell_guide

Master the Haste Spell

طلسم سرعت سومین طلسم ساختمان دارک اسپل فکتوری می باشد و کارش این است که به نیروهای شما سرعت می بخشد و نیروهای شما به سرعت باد حرکت می کنند ! در این مطلب آموزش استفاده بهتر از این طلسم را به شما یاد می دهیم و مقایسه ای با طلسم خشم را با آن خواهیم داشت .

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

طلسم سرعت چگونه کار می کند ؟

تمرکز طلسم سرعت فقط بر روی یک چیز است ، آن هم فقط سرعت دادن به نیروها ،حال مقایسه ای که با طلسم خشم می توان داشت این است که طلسم خشم فقط موجب آسیب رسانی بیشتر و قدرت بیشتر نیروهایتان می شود و سرعت و قدرت تخریب را بیشتر می کنند ولی طلسم سرعت تنها سرعت نیروها را بیشتر می کند و قدرت تخریب تغییری نمی کند ! ولی با این وجود طلسم سرعت دارای مزایای بهتری نسبت به طلسم خشم است چرا که :

طلسم سرعت دارای Leve1  به اندازه طلسم خشم لول آخر به نیروهایتان سرعت می دهد ! و طلسم سرعت لول آخر سرعت نیروها را در زمان دو برابر می کند .

با یک طلسم خشم :

haste_spell_stats

rage_spell_stats

شما قبل از اینکه از طلسم خشم دلزده شوید و استفاده از آن را برای خود متوقف کنید و آنرا بی فایده بدانید دلایلی دارم که با شرح آن شما لازم می بینید که هنوز باید از این طلسم استفاده نمود ! بیایید تفاوت این دو طلسم ها را با هم مقایسه کنیم و بیشتر با طلسم سرعت و طلسم خشم آشنا شویم :

  • طلسم خشم حلقه و محدوده بزرگتر و بیشتری نسبت به طلسم سرعت دارد.
  • طلسم سرعت ، سرعت بسیار بیشتری نسبت به طلسم خشم به نیروها می دهد.
  • طلسم سرعت تنها به نیمی از فضا خانه برای ساخت نیاز دارد و آسیبی به نیروهای دشمن نمی رساند.

   haste_spell_action

ازطلسم سرعت چه استفاده هایی می توان کرد ؟

شما با این توضیحات کاملا متوجه می شوید که اسپل سرعت چگونه عملکردی دارد. هدف شما این است که نیروهایی که کند و آهسته حرکت می کنند را به آن سرعت ببخشید و احتیاجی ندارید که در این حرکت خسارتی را نیز وارد نمایید ، در این قسمت چند کاربرد برای طلسم سرعت بیان می کنیم :

می توان سرعت کند بالن ها را افزایش دهیم مخصوصا در برابر تلمبه هوایی (ایرسویپر)

البته با اضافه شدن یک تلمبه هوایی (ایرسویپر) جریان بازی یک مقدار سخت تر از قبل شده است ، حتما متوجه شده اید که تلمبه هوایی در برابر بالن ها چگونه عمل می کند و متوجه سختی آن در حمله به مرکز دهکده حریف شده اید و مقاومت در برابر تلمبه هوایی لول بالا با استفاده از بالن بسیار سخت و می شود گفت که غیر ممکن است ! خوب خبر ناگوار هم اینکه دو عدد تلمبه هوایی هم اضافه شده است اما مشکل شما با اسپل سرعت حل می شود !

ولی اسپل سرعت بسیار خوب و عالی و راهگشا برای موضوع فوق است چرا که :

  • اسپل سرعت ، حرکتی سریع و فوق العاده به بالن ها میدهد و نقطه ضعف بالن ها که کند است را حل می کند.
  • قدرت آسیب و تخریب بالن ها بسیار قوی و خوب است ، بنابراین نیازی به طلسم خشم که قبلا بکار می رفت نیست.
  • اگر به سرعت تخریب بالن ها دقت کنیم می بینیم که سرعت تخریب زیادی دارند مخصوصا اگر به صورت گروهی 5 یا 6 تایی با هم حرکت کنند و اگر یک ساختمان را مورد هدف و تخریب قرار دهند ، ساختمان های اطراف را هم تخریب و آسیب میرسانند بدون اینکه آن ساختمان را مورد هدف قرار دهند ، همانند اینکه موج انفجار آن به دیگر ساختمان ها اثر می گذارد.

inferno_tower_balloons

استفاده از طلسم سرعت و اثر آن بر روی دراگون ها

به نظر من از طلسم سرعت بر روی دراگون ها استفاده نکنید ! چرا که دراگون ها ساختمان های دقاعی حریف را مورد هدف قرار نمی دهند و به همین خاطر به صورت گروهی و دسته ایی هم حرکت نمی کنند و مسیرهای متفاوتی را انتخاب می کنند و نباید تعداد زیادی دراگون را در یک حمله استفاده نمایید، شما باید از یک دراگون و شش بالون در محوطه اسپل که کوچک هم هست استفاده کنید و مطمئنا نتیجه مطلوبی را خواهید گرفت ، چرا که بالون ها هماهنگتر و دسته ایی تر حرکت می کنند و با دراگون هم حمله تان قدرت بیشتری می گیرد.

deploy_dragon_pack

حمله دسته ایی دراگون ها که بزودی بصورت تکه تکه و جدا از هم حرکت می کنند

توصیه می شود که همچنان برای دراگون از طلسم خشم استفاده نمایید.

استفاده از طلسم سرعت بر روی لاواهوند و گولم

گولم و لاواهوند نیازی به تخریب رسانی بیشتر و قدرت اضافی ندارند چرا که آنها به اندازه کافی قدرت تخریب بالایی دارند و گولم و لاوا هوند نسبت به دیگر نیروهایتان از قدرت و سلامتی بالایی برخوردار هستند و می توانند تخریب های شدیدی بر روی دهکده حریف ایجاد کنند البته سوالی که پیش می آید این است که آیا مایلید سرعت بیشتری به آنها بدهید ؟

اگر دوست دارید سرعت به آنها بدهید پس حتما از طلسم سرعت استفاده کنید و به خاطر قدرت زیاد آن ها نیازی به استفاده از طلسم خشم نیست و با طلسم سرعت نیز به اهداف دهکده حریف خواهند رسید و با افزایش سرعت قدرت تخریب آنها هم کم نمی شود و تغییری نمی کند ، اما با طلسم خشم هم قدرت و هم سرعت آنها زیاد خواهد شد ، پس می توان گفت هر دو اسپل در این مورد یک کارآیی را دارند. بنابراین در این مورد هم توصیه می شود که برای لاواهوند و گولم از طلسم سرعت استفاده کنید.

بنابراین نتیجه کلی که می شود گرفت این است که بهترین استفاده طلسم سرعت برای بالن می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹)

  1. سلام. در ترکیب لاوا بالون یه‌ویژگی برتری که اسپل ریج نسبت به سرعت یا هیست داره ، اینه که ریج کلا به عملکرد نیروها سرعت می‌بخشه(با افزایش قدرت کاری نداریم) ولی اسپل هیست ، فقط سرعتشونو زیادتر می‌کنن.
    یعنی اگر دقت کنید ، می‌بینید که اگر طلسم خشم رو بر روی بالون ها بندازیم ، زودتر از حالت معمولی و یا با طلسم شتاب بمبشون رو رها می‌کنند
  2. سلام.ممنون از سایت خوبتون.من یک سوال داشتم در باره ی اینکه در تاون هال 8 بهتره اول چه سربازهایی رو اول تو آزمایشگاه ارتقا بدم؟چون همونطور که خودتون می دونین میشه تو تاون هال 8 ی عالمه سرباز و اسپل ارتقا داد.ممنون میشم اگه جواب بدین.بازم از شما به خاطر سایت خوبتون تشکر می کنم.من سایتونو خیلی دوست دارم.
    • پاسخ:

      باید دارک اسپل فکتوری را بسازید
  3. salam bale matlabe mofid va kamelie man ba balon 6lava3 tes zadam haste kheili behtar az rage kar mikone be ghole khodemon daso balemon baz tare
  4. سلام ادمین جان
    میخواستم بپرسم چند تا اسپل سرعت میشه برد؟؟ 
                                                                      
    • پاسخ:

      بستگی به آپدیت کارخانه طلسم سازی دارک داره ...
  5. داداش ببخشید که من در نظر قبلی یکم تند با شما حرف زدم. سایت خیلی خوبی دارید ولی آخه یه جا نوشتید:به خاطر قدرت زیاد آن ها نیازی به استفاده از طلسم خشم نیست. بعد پایینش نوشتید:بنابراین در این مورد هم توصیه می شود که برای لاواهوند و گولم از طلسم خشم استفاده کنید. حرف ها ضد هم هستند. اصلا قصد توهین نداشتم. من نصف ترفند های بازی رو از شما یاد گرفتم. سایتتون بی نظیره فقط این یه مورد رو می خواستم بدونم که چه کار باید کرد.
    • پاسخ:

      خواهش می کنم دوست عزیز
      منظورمان طلسم سرعت بود که الان تصحیح کردم و نوشتم و از نکته سنجی شما متشکریم و سعی می کنیم که بیشتر دقت کنیم ، به هرحال اشتباه پیش می آید و ساعت نوشتن این مطلب را نگاه کنید 11 شب بوده ! و خواب آلود بودم ...
  6. یک بار دیگر قسمت استفاده از طلسم سرعت بر روی لاواهوند و گولم رو بخونید. چرت و پرت نوشتید. نوشتید گولم و لاوا به اندازه ی کافی قدرت تخریبی دارند! اونا که قدرت تخریبی شان خیلی خیلی کمه. بعد نوشتید که چون قدرت تخریبی شان زیاده لازم نیست از اسپل خشم استفاده کنیم. بعد در آخر نوشتید بنابراین در این مورد هم توصیه می شود که برای لاواهوند و گولم از طلسم خشم استفاده کنید. تکلیف خودتون رو مشخص کنید. برای لاوا و گولم استفاده بکنیم از طلسم سرعت یا نه. به نظر من که همون طلسم خشم برا این دو تا بهتره.

    • پاسخ:

      خوب شما استفاده کنید و نتیجه بگیرید ! هر جور که عشقتونه !
      من تکلیفم مشخصه !
  7. سلام و خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتون ..
    آقا ورژن چدید روبات رو نمیزارید ؟؟؟ شما که خیلی راجع ب روبات به روز بودید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای