آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سری آموزشی کامل صفر تا صد بازی کلش آف کلنز - قسمت اول

آموزش های بازی

همانطور که پیش تر بیان شد تیم آموزش اندروید سیتی بنا به درخواست کاربران عزیز اقدام به تهیه مجموعه ای کامل از آموزش بازی کلش اف کلنز با نام صفر تا صد کلش آو کلنز نموده است.

چندی پیش در قسمت صفرم این آموزش مقدمه و تاریخچه ای از این بازی را مشاهده نمودید.ما سر قولمان هستیم و در همین راستا توجه شما را به مطالعه قسمت اول این راهنما در ادامه مطلب جلب می نماییم….

سری آموزشی کامل صفر تا صد بازی کلش آف کلنز – قسمت اول

معرفی عناصر و قدرت های درون بازی

آموزش مقدمات بازی :

پس از نصب بازی با صفحه ای رو برو میشویم که در آن با استفاده از راهنمای انگلیسی به انجام بازی هدایت می شویم.اگر به این زبان مسلط باشید تقریبا به روند بازی آشنا میشوید اما در غیر اینصورت نیاز دارید که توضیحات زیر را مطالعه فرمایید.

در ابتدا صفحه ی سبز رنگی که نمونه ای از آن را در بالا مشاهده می کنید پیش روی شماست که اجزای درون آن هر کدام دارای مفهومی هستند:
صفحه ی پیش روی شما همان سرزمین شماست که باید آنرا وسعت ببخشید…


صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)  گلد به معنای طلا :

شما برای اکثر خریدهایتان نیازمند طلا هستید و دراین قسمت میزان طلایی که شما در حال حاضر در مخازن خود دارید را نشان میدهد.هر چقدر که مخازن طلایتان را بیشتر ارتقا دهید میتوانید مقدار بیشتری سکه و طلا در آن ذخیره کنید. آخرین ظرفیت مخازن طلا در این بازی ۸ میلیون و صد هزار میباشد.

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)   اکسیر بنفش :

برای قوی ساختن نیروهایتان و سایر موارد باید اکسیر داشته باشید و مقدار اکسیر موجود در مخازنتان را در این قسمت نمایش میدهد.مقدار عددی که در بالای کادر نوشته شده به معنای ظرفیت مخازن اکسیر شماست.آخرین ظرفیت مخازن اکسیر در این بازی ۸ میلیون و صد هزار میباشد.

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)  اکسیر مشکی ( دارک ):

شما در مراحل اولیه مخزن دارک ندارید این کادر در زمین شما وجود ندارد ولی بعدها باید مخزن دارک را خریداری کنید که توضیحاتش درآینده خواهد آمد.آخرین ظرفیت مخازن دارک در این بازی ۲۰۰ هزار میباشد.

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)  الماس (جم ) :

الماسها در این بازی بسیار ارزشمند و در عین حال کمیابند، اگر شما تعداد زیادی جم داشته باشید بسرعت میتوانید صاحب یک زمین قوی شوید،میتوانید با پرداخت پول به برخی از سایتهای فروش الماس ، تعداد آنها را زیاد کنید و یا اینکه منتظر بسته های جم بشوید که بازی بصورت اتفاقی در زمین شما بعنوان جایزه قرار میدهد.
هر بازیکن با تعداد ۵۰۰ الماس بازی خود را شروع میکند و میتوانید آنها را به راحتی خرج کنید ولی در آینده دچار مشکل خواهید شد زیرا برای خرید کارگر به آنها نیاز شدید پیدا خواهید کرد.

نکته : برای اینکه بتوانید الماسهای خود را بیشتر کنید میتوانید یکسری کارها را انجام دهید که در قسمت صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)  بصورت انگلیسی توضیح داده شده است.


صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1) : نام کاربری شخصی که بازی میکند. دقت کنید که نامی را برای خود انتخاب کنید که بعدها از انتخاب آن پشیمان نشوید زیرا فقط یکبار دیگر فرصت تعویض نام دارید.

 

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1) :  عددی که روی ستاره نوشته شده است لول level یا مرحله ای که در آن قرار دارید.

 

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1) : نوار آبی رنگی که نشان میدهد برای رفتن به مرحله ی بعدی چقدرفاصله دارید . هرچه بیشتر سعی کنید که این نوار زودتر به انتها برسد پیشرفت شما بیشتر خواهدشد.از جمله کارهایی که باعث پر شدن این نوار میشود یکی کمک کردن به دوستانتان است ، دیگری اینکه کارگر شما یکی از وسایل دفاعیتان را یک مرحله قویتر کند( به اصطلاح آپدیت کند).

 

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)  : تعداد کارگرهای بیکار نسبت به تمام کارگران شما.در این بازی شرط پیشرفت سریع این است که هیچ وقت ، هیچکدام از کارگرانتان بیکار نمانند و این بدان معناست که شما همیشه بر روی منابعتان مدیریت داشته باشید تا به محض اتمام کارشان آنها را به سراغ کار دیگری بفرستید. دراین بازی هر بازیکن تا سقف پنج کارگر میتواند خریداری کند که البته در ابتدا با دوکارگر شروع به بازی کرده و رفته رفته با تهیه الماس میتوان کارگرهای سوم و چهارم و پنجم را خرید.

 

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)  : این قسمت به معنای (شیلد) یا زمانیست که شما از خطر حمله ی دیگران در امان هستید ، اگر در این قسمت کلمه ی None نوشته باشد به این معناست که به محض خروج شما از بازی امکان حمله ی دشمنان وجود دارد.در غیر اینصورت زمان شیلد را بصورت ساعت H ودقیقه m مینویسد، بطور مثال ۱۱H , 30 M  که یعنی یازده ساعت و سی دقیقه.

 

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1) : این قسمت نشان دهنده ی کاپ شماست، هر بازیکن میتواند علاوه براینکه level خود را بالا میبرد کاپ خود را نیز افزایش دهد.با زیاد کرد کاپ خود میتوانید وارد لیگهای بالاتر شوید. در ابتدا شما در لیگ برنز قراردارید و باید با حمله کردن به دشمنان و غارت آنها کاپ خود را بالا ببرید. با ضربه زدن روی علامت کاپ میتوانید انواع لیگهای بازی را مشاهده کنید.

 

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)

نکته : داشتن کاپ بالا به تنهایی نشانه ی قدرت یک بازیکن نیست ، باید سعی کرد نسبت به مرحله ای که درآن هستیم کاپ را بالا ببریم زیرا با افزایش کاپ قدرت دشمنانی که به ما حمله میکنند هم افزایش می یابد.

 

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1) : در گوشه ی سمت چپ با زدن روی علامت فلش کادری باز میشود که شامل دو قسمت میباشد.

 

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)  قسمت clan :

در این قسمت شما در صورتی که عضو یک کلن یا اتحاد شده باشید میتوانید با دوستانتان چت کنید ، میتوانید فیلم حمله هایتان را برای هم کلنی هایتان به اشتراک بگذارید ولی هر اطلاعاتی که در این قسمت گذاشته شود تنها برای افراد کلن خودتان قابل رویت است .

صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)

  صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)  قسمت Global :

در این قسمت شما میتوانید با افراد غیر هم کلن خودتان به صحبت و گفتگو بپردازید، این افراد ممکن است از هرکجای دنیا باشند و به سایر زبانها گفتگو کنند. هر بار که شما از بازی خارج میشوید و به بازی برمیگردید افراد گلوبال شما تغییر میکنند.

 صفر تا صد کلش آو کلنز   معرفی عناصر و قدرت های بازی (قسمت 1)

کاربرد قسمت گلوبال :

  • در صورتی که شما در کلن خود دارای مقام شوید باید برای جذب نیرو به این قسمت بیایید و افراد جدید را جذب کنید.
  • میتوانید روی نام هر بازیکن بزنید و از کادر بازشده گزینه ی Visit را بزنید و نقشه ی او را ببینید و از تجربیات او در چینش مپ استفاده کنید.
  • صحبت کردن با سایرین در جهت پیشرفت بازیتان، اشکالات خود را بپرسید و راهنمایی بخواهید.

نکته ۱: متاسفانه در قسمت گلوبال افرادی فرصت طلب محیط را آلوده میکنند و با زدن حرفهای ناصحیح جو را برهم میزنند که قابل ذکر است که دوستان کم سن و سال بهتر است وارد این قسمت نشوند!

نکته ۲: در صورتیکه به هر دلیلی وارد گلوبال شدید با مشاهده ی اشخاصی که توهین میکنند روی نام شخص ضربه زده و گزینه ی Report رابزنید.

 

پایان قسمت اول آموزش 

در قسمت بعد می آموزیم که چطور نقشه بچینیم و با سایر عناصر بازی آشنا میشویم…

 

برای خواندن قسمت صفر این مجموعه اینجا کلیک کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۰)

  1. مرتضی اکبری

    سلام خسته نباشید خواهش میکنم سری کامل آموزشی صفر تا صد را برآیم ارسال کنید شدیدا نیازمندم با تشکر
    ایمیلmortezaakbari04@gmail.com
    • پاسخ:

      به مرور در همین سایت منتشر میشود
  2. توضیحاتتون خیلی خوب بود .
    لطفا قسمت های بعدی رو هم بزارید . بعد هم گوشی هایی که از بازی کلش پشتیبانی میکنند رو توی یه پست دیگه اعلام کنین چون من گوشیه قبلیم نمیخوند ولی الان که ال جی جی 3 دارم به راحتی میخونه .شیوه سینک و سیوکردن رو هم بزارید . به صورت کامل از اول تا اخر . (ازجایی که باید ایمیل رو ساخت ) با تشکر
    • پاسخ:

      در سایت مطالبش هست و یا در قسمت جستجو سایت هم می تونید بگردید و پیدا کنید.
  3. سلام
    لطفا یک جواب خیلی منطقی و قانع  کننده بدین که چرا نببدینزود تان هال اپ کنیم؟؟؟
    (البته خودم فول میکنم بعد میرم تان بالاتر)
    • پاسخ:

      چون اگر به هر دهکده دیگری بعد ار آپ کردن تاون هال حمله کنید مقدار لوت ش کم می شود - یعنی اگه قبلا با تاون 9 به دهکده ایی حمله کنید و 100000 تا طلا میداد کاپ هم مثلا 20 تا - بعد از آپ کردن تاون به 10 به همون دهکده حمله کنید 70000 تا طلا و 10 تا کاپ می دهد.
  4. سلام داداش کلش بوت ورژن 7.7.4 توی سایتش گذاشتن ولی من نمیتونم دانلود کنم لطفا شما زودتر بزارید ممنون میشم
  5. سلام عزیز چرا مطلب و ویرایش کردی من از این سایت دیروز جم خریدم به گفته خودشون 10 دقیقه الی 3 ساعت جم ادد میکنن منم خیلی لازم  داشتم. اما ادد نشده که هیچ 2روزه پشتیبانی اصلا به تلفن جواب نمیده ؟ این یعنی چی ؟
    • پاسخ:

      بنظرم یک مدت صبر کنید ، شاید مشکلی براشون پیش آمده باشد.
  6. سلام
    یه اتفاق عجیب افتاد
    تو بازی بودم در حال سرچ برای حمله بعد چند تا سرچ یه جمله ای رو نوشت به جای سرچینگ.درست نتونستم ترجمه کنم بعد از بازی اومدم بیرون وقتی داخل رفتم نوشت سرور در حال تعمیر است لطفا امتحان کنید در 30 دقیقه دیگر و بازی از دسترسم خارج شد!!
    • پاسخ:

      درست شد.
  7. خیلی خوب بود فقط ظرفیت گلد و الکسیر 8 میلیون و هزار میباشد شما نوشتید 8 میلیون و صد هزار
  8. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام دوستان به هیچ عنوان از سایت **** ** خرید نکنید من قول تبلیغاتشو خورد کلا یه مشت آدم کلاه بردار هستن. اینشالا با پیگیری های بنده سایت ایشون تعطیل یا مسدود خواهد شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای