آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۱

بهترین زمان برای ارتقاء تاون هال ( Town Hall )

خانه ی اصلی Town Hall آموزش های بازی

یکی از متداول ترین سوالات کاربران این است که نمیدونند کی و چه زمانی تاون هال خودشون رو ارتقاء بدن.در واقع بعضی ها هستند که با زودتر ارتقاء دادن تاون هال خود بازی خودشون رو خراب میکنن و میخوان دوباره بازی رو از اول شروع کنند.امروز من میخوام یه سری اطلاعات برای بهترین زمان ارتقاء تاون هال بگم.

در واقع بهترین زمان برای ارتقاء زمانی است که:

۱-تمام ساختمان های شما به حداکثر ارتقای خود در اون سطح تاون هال برسند.برای مثال اگر برج کماندار در تون هفت قابلیت ارتقاء تا سطح ۸ را دارد این کار را انجام دهیم و تا حد امکان اون رو ارتقاء بدیم.اگر میخوایین این کار رو انجام بدین بهتر است به صورت همزمان انجام دهید یعنی اینکه مثلا اگه ۵تا توپ شما قابل دسترس دارید همه ی آنها را هم زمان به سطح دیگر ارتقاء دهید.

۲-تمامی سرباز ها و طلسم ها رو باید ارتقاء بدین به حداکثر سطح خودشون.(اگر چه بعضی از سرباز ها و طلسم ها سلیقه ای است مثلا اگر شما از بالن نظامی استفاده نمیکنید لزومی به ارتقاء این سرباز نیست یا مثلا اگر شما از طلسم پرش استفاده نمیکنید لزومی به ارتقاء آن نیست.چون ممکن است شما رو به نحوی از بازی عقب بندازد و وقت آزمایشگاه خود را بیهوده صرف ارتقاء سربازان بیهوده کنید.)

۳-پس از انجام این کار ها وقت آن میرسد که دیگر ساختمان ها را به حداکثر سطح خود برسانید.در این قسمت دیگر اولویتی وجود ندارد به جز دو الویت:۱-اردوگاه ارتش.۲-دیوارها. اردوگاه ارتش و قعله کلن:به نوعی میشه گفت یکی از بهترین کارها که باعث قوی تر شدن شما میشود رساندن اردوگاه های ارتش و قعله کلن به حداکثر سطح برای مثال اگر در تون هال هشت امکان ارتقاء اردوگاه های ارتش به سطح شش هست این کار را سریع انجام دهید.اون کجا شما با صد و سی پنج تا سرباز حمله کنید و اون کجا شما با صد و پنجاه تا سرباز حمله کنید.پس اولویت بعدی شما ارتقاء اردوگاه های ارتش است.

۴-یکی دیگر از اولویت ها دیوار ها هستند.شما بایستی دیوار ها هم ارتقاء بدین البته این یک موضوع سلیقه ای است ولی اگر شما دیوار ها را هم به ارتقاء دهید قوی تر میشوید.(لازم نیست که دیوار ها به حداکثر سطح خود برسند.و میتوانید به تون هال بعدی بروید اما دیوار های شما به حداکثر سطح خود نرسیده باشند)در واقع مشکلی در روند بازی شما پیش نخواهد آمد.

۵-خوب دیگه باید کم کم خودتون رو برای ارتقاء تون هال آماده کنید.شما باید در هنگام ارتقاء تون هال خود کارگر بیکاری نداشته باشد.خوب این موقع بهترین زمان برای ارتقاء تله ها و سرباز خانه ها است.در این زمان شما میبایست این دو ساختمان ها را به حداکثر سطح خود در زمان ارتقاء تون هال برسانید.(بعضی ها هستند که ابتدا تمامی ساختمان ها را ارتقاء میدهند سپس تون هال خود را که این باعث میشود در هنگام ارتقاء تون هال کارگران بیکار شوند و این کار باعث میشود شما عقب بمانید از بازی)

ممکن است از خود سوال ببپرسید مخازن و معادن طلا و سازنده ای اکسیر و دریل پس چی؟در جواب شما باید بگویم شما مخازن خود را باید نسبت به نیاز خود ارتقاء دهید.یعنی شما اگر در تون هال نه حداکثر به شش میلیون منابع احتیاج داری دیگر نیاز به احداث منابع جدید ندارید.در مورد معادن طلا و سازنده های اکسیر و دریل ها نیز باید بگویم این ساختمان ها سلیقه ای هستند و احتیاج نیست به حداکثر سطح برسانید.میتوانید متناسب با سطح تون هال خوذ آنها را ارتقاء دهید.

۱

تله فنری Spring Trap

تله فنری Spring Trap

 تله فنری (Spring Trap) گروهی از سربازان دشمن را با پرتاب کردن آنها، نابود می کند. این تله می تواند حداکثر ۱۵ واحد از سربازان پیاده دشمن را پرتاب کند. برای مثال ۱۵ کماندار یا ۳ غول .


تله فنری قادر به پرتاب کردن سربازان سنگین مثل پکا (P.E.K.K.A)، گالم (Golem) و قهرمانان (Hero) نیست

تله های فنری به صورت پرت کردن و در آمدن از زیر زمین ساخته شده است و نهایتا فضای 15 سرباز را نابود میکند (به عنوان مثال 3 جاینت و یا 15 بربر) ولی بر روی سربازهایی که بیشتر از 15 فضا اشغال میکنند کارایی ندارد مانند پکا
اگر از تله فنری در جای مناسب استفاده کنید، می توانید براحتی حملات دشمن را خراب کنید.
تله فنری اغلب نمی تواند جن ها (گابلین ها) را به دلیل سرعت بالایشان پرتاب کند. زیرا گابلین ها به سرعت از روی تله رد می شوند و تله فرصت عکس العمل ندارد گوبلین ها در بیشتر مواقع از دست تله های فنری در امانند.به این دلیل که با سرعت بالای خود از تله ها عبور میکنند و تله بر روی گوبلین نیز کارایی ندارد.تنها موقعی که گوبلین ها به آسمان پرت خواهند شد زمانی است که آنها برای تخلیه مخزنی به حالت سکون دربیایند تا تله کار کنند.

همچنین می توانید از این تله ها در اطراف ساختمان اصلی (Town Hall) خود استفاده کنید تا سربازانی که قصد زدن این ساختمان را دارند، براحتی تار و مار کنید.
شما می توانید در دیوار های خود یک شکاف ایجاد کنید و تله فنری و دیگر تله ها را در آن قرار دهید.

به خاطر داشته باشید این تله هم مانند بقیه تله ها (Trap) پس از استفاده باید دوباره مسلح (ReArm) شود تا بتواند دوباره عمل کند.

۰

شایعات و پیش بینی های ورژن جدید X-mas

اخبار و شایعات

با نزدیک شدن به ایام عرضه ورژن جدید بازی Clash of Clans که با توجه به ایام سال نو میلادی به ورژن ویژه کریسمس (X-mas)

معروف است، همانند آپدیت های گذشته شایعات و پیش بینی های رسمی و غیر رسمی در مورد ورژن جدید مطرح شده است، که با توجه به تجربه گذشته ما، اکثر این پیش بینی ها به وقوع پیوسته است.

این ویژگی ها توسط چند سایت مطرح خارجی مربوط به Clash of Clans ،مطرح شده است و صحت این اطلاعات مشخص نمی باشد.
—————-
امکان ذخیره تعدادی نقشه (چیدمان) برای روستای معمولی و War Base .
تغییر آسان چیدمان های ذخیره شده در هر زمان.
امکان ویرایش نقشه ها در هر زمان و امکان خروج در هنگام  ویرایش نقشه و ذخیره آن برای ادامه ویرایش در آینده.
—————–
در دسترس قرار گرفتن سطح ۱۲ معدن طلا و اکسیر از Town Hall سطح ۸ .
در دسترس قرار گرفتن سطح ۷ غول (Giant) از Town Hall سطح ۱۰ .
امکان مقایسه کلن خود با کلن های دیگر.
————–
زمانی که شما وارد بازی می شوید  و روستای شما تحت حمله است، می توان به صورت زنده آن حمله را مشاهده کنید.
نمایش سلامتی Hero ها در روی ایکون Hero در حملات برای استفاده بهتر از Hero Ability .
نمایش مدت زمان Boost باقیمانده روی دکمه Resume Boost
بهبود نمایش سطوح سربازان، طلسم ها و Hero ها.
محدود شدن درخواست پیوستن (Join) به کلن به ۱۰ عدد.
—————
ارتقا دیوارها به وسیله اکسیر از دیوار سطح ۹ به بعد در دسترس خواهد بود.
اولین دریل اکسیر سیاه از Town Hall سطح ۷ در دسترس خواهد بود.
دومین دریل اکسیر سیاه از Town Hall سطح ۸ در دسترس خواهد بود.
افزایش ظرفیت دریل اکسیر سیاه در همه سطوح.
————-
افزایش سرعت تیر اندازی برج کماندار به ۲ برابر و ضعیف شدن تیر های آن (قدرت آنها بدون تغییر است).
میزان بهره وری برج جهنمی (Inferno Tower) افزایش یافته (مدت زمان بیشتری با یک خشاب کار می کند).
کاهشی سلامتی Army Camp ها و افزایش سلامتی تعدادی از ساختمان ها.
————-


چندرسانه ای