آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

خانه ی اصلی Town hall

خانه ی اصلی Town Hall

خانه ی اصلی Town hall

خانه ی اصلی یا تان هال - Town hall
خانه ی اصلی در واقع نقش قلب قبیله را ایفا می کند. ارتقاء خانه ی اصلی باعث باز شدن و یا ارتقاء سازه های دفاعی ، ساختمان ها، تله ها و چیزهای بیشتر را در اختیارتان قرار خواهد داد. ساختمان اصلی ظرفیت ذخیره اکسیر و  طلا و اکسیر سیاه را داراست و باید از آن مراقبت شود و هیچگاه آنرا در دسترس دشمن قرار ندهید .

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


استراتژی و نکات:

+حفاظت از ساختمان اصلی (تان هال) یکی از اهداف مهم بازی می باشد.

+ حفاظت از تان هال برای رفتن به لیگ های بالاتر مهم می باشد و همچنین این ساختمان مانند یک منبع حاوی مقادیری از طلا و اکسیر بنفش و سیاه است که در خود ذخیره می کند.

+ اگر یک مهاجم فقط تاون هال را از بین ببرد یک ستاره دریافت می کند.

+ برای طراحی و سه ستاره نشدن باید از تاون هال مراقبت شود و اگر همه دهکده شما نابود شود و فقط تاون هال باقی بماند ، حریف فقط دو ستاره کسب می کند ، بنابراین محافظت از آن ضروری است.

+ برای حمایت از ساختمان اصلی بهتره است با دیوار حصار کشی شود و در نزدیکی اش خمپاره انداز و برج جادوگر را گمارد.

+ اگر کاربری بخواهد جام هایش را افزایش دهد یا قبیله اش را برای جنگ نظم دهی کند باید به هر نحوی که شده از ساختمان اصلی مراقبت کند زیرا در هر جنگی خانه ی اصلی منهدم شود متجاوز یک ستاره را دریافت خواهد کرد.

+ توصیه می شود تا حد امکان هر چیزی را که می توانید تا سر حدش ارتقاء دهید( مثلا نیرو ها ، سازه ها ی دفاعی و غیره) و سپس به سراغ ارتقاء خانه ی اصلی بروید چون ارتقاء تان هال بدون اینکه نیروهایتان را ماکسیمم نکرده اید ، خطرناک است و حریفان شما سخت می شود.

+ خانه ی خود را به هوای اینکه از شر دشمن مصون خواهند بود در گوشه ها قرار ندهید چون نیرو های دشمن از پشت خانه به راحتی به آن حمله خواهند کرد.

+ ساختمان اصلی قوی ترین سازه در بین تمام سازه های بازی است. قرار دادن قوی ترین عناصر دفاعی در اطراف خانه ی اصلی باعث می شود تا دشمن نیرو و زمانی بسیار برای منهدم کردن خانه ی اصلی از دست بدهد.


تفاوت های سطوح ارتقاء:
+ تان هال دستخوش تغییرات ظاهری قابل توجهی در سطوح 3، 7، 8، 9، 10، و 11 می باشد.

چیزهای بی اهمیت
- پنج تا اسپل رعد و برق لول هفت می تواند تان هال لول 6 و پایین تر را از بین ببرد.
- با استفاده از 5 عدد طلسم سطح 7 رعد و برق و 2 طلسم سطح 4 زلزله (یکی هم در کلن) می توانید یک تان هال سطح 8 یا پایین تر را از بین ببرید.
- لاواهوند و اینفرنو در تان هال سطح 10 باز می شود.
- سطح 11 تاون هال از 10 دسامبر 2015 به بازی اضافه شد و رسما در مراسم ClashCon 2015 معرفی شد.

- این بروز رسانی باعث شد که تان هال نیز تبدیل به یک منبع شود و توسط گوبلین ها هم بتوان مورد حمله قرار گیرد.

- همچنین، هزینه تاون هال سطح 10 از 4،000،000 طلا به 5،000،000 طلا افزایش پیدا کرد و زمان ساخت از 14 روز به 12 روز کاهش پیدا کرد.

- سطح 10 تاون هال  از 23 مه 2013، تحت عنوان "قلعه آتشین" به روز رسانی (نسخه 4.14) کلش اضافه شد.

- سطح 9 تاون هال از اکتبر 27، 2012، تحت عنوان  "قلعه تاریکی" به روز رسانی (نسخه 2.86) کلش اضافه شد.

- سطوح 1-8 شهر تاون هال در نسخه اصلی اضافه شد.

- بین تاریخ نوامبر 24 و دسامبر 8 از سال 2014 و 2015، کاربران iOS قادر به خرید نسخه (RED) و جم مخصوص برای کمک به تحقیقات ایدز بودند. هنگامی که آنها این جم را می خریدند یک سپر قرمز در تان هال خود را دریافت و مشاهده می کردند.

- هنگام ارتقاء تان هال در بازی ، تان هال شما در کلن وار همان ارتقاء نیافته و لول حال حاضر را نشان می دهد.

- اگر شما زوم کنید روی ورودی تان هال تان، شما تابش نوری را می بینید و شبیه یک آتش سوزی در داخل ورودی را مشاهده می کنید، که بنظر می رسد کارهایی در حال انجام است !

- همه ساختمان های دفاعی را می توان ساخت و ساختمانهای دفاعی که پیشنیازشان ارتقاء تان هال است عبارتند: از تسلای مخفی , ایردیفنس , تلمبه هوایی, اینفرنو تاور و تله.

- در نسخه قدیمی کلش ، بازیکنان می توانستند ساختمان های دفاعی خود را که نیاز نداشتند ( مانند دکوراسیون های بازی که میشه فروخت و خرید دوباره استفاده کرد) بفروشند و بخرند که بخاطر مسائلی و سوء استفاده از بازی ، این کار حذف شد.

- تان هال 11 یکبار بصورت بتا طراحی شد و بعد در ریلیس ها جدید بازی تغییر شکل داد.

- در طراحی تان هال یازده دو برج در جلو وجود دارد ولی در پشت یک برج دارای سقف وجود دارد که بنظر می رسد دلیل ناشناخته ای دارد !

- ورودی تاون هال در مقایسه با روستاییان که وارد و خارج آن می شوند کوچکتر بنظر می رسند.

حداکثر سازه های هجومی و منبعی قابل دسترس سطوح مختلف خانه ی اصلی:

 

مشخصات:

حداکثر سازه های هجومی و منبعی قابل دسترس سطوح مختلف خانه ی اصلی:

حداکثر سازه های دفاعی قابل دسترس سطوح مختلف خانه ی اصلی:

حداکثر سطوح قابل دسترس منابع ، ارتش و سایر سازه ها در سطوح مختلف خانه ی اصلی:

حداکثر سطوح قابل دسترس سازه های دفاعی در سطوح مختلف خانه ی اصلی:

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵۴)

    • پاسخ:

      خیر
  1. سلام ‌..اکانت کلشم رو جیمیلم سیو بود و همینطور چند بازی دیگه هم سیو بودن ..و جیمیلم لول نوزده بود بعد مدتی هرچی روی جیمیلم بود رو پاک کردم ک جیمیلم شد لول یک ولی هنوز رو اکانتم بودم و بازی میکردم یادم رفت بازیو دوباره سیو کنم و رفتم روی ی اکانت دیگم ک قبلا داشتم بعد ک خواستم برگردم رو اکانت اصلیم دیدم نمیاد و جیمیلم لول یکه و هیچی بالا نمیاد .. چیکار کنم اکانتم برگرده راهی داره؟ لطفا جواب بدین 😞
    • پاسخ:

      بازی که سیو نشده است تنها با داشتن اطلاعات بازی و ارسال آن به سوپرسل قابل بازیابی است که آموزش آن در سایت هست
  2. سلام.شرمنده این سوال رو اینجا میپرسم اون یکی بخش هارو بلد نبودم چطوری ایمیل بدم.
    دوستان من یه اکانت دارم لول150یه نفر مدام میومد توش منم همه کار کردم ولی باز تو جیمیل برد حتی از طریق سوپرسل جیمیل بازی رو هم تغیر دادم وبر جیمیل جدید سیو کردم ولی بازم الان که الانه میاد تو بازیم والله دیگه خسته شدم انقد از این سایت به اون سایت رفتم تر امام رضا اگه راهی بلدین که فقط خودم تو بازی بمونم کامل و دقیق بگین با سپاسسس🙏🙏🙏
    • پاسخ:

      چون بازی هنوز روی سیستم اون شخص نصبه یا اینکه به ios انتقالش داده ، به هر حال شما می تونید به سوپرسل تماس بگیرید و بگید که جیمیل را از طریق پشتیبانی سوپرسل تغییر داده ام ولی هکر هنوز در بازی م هست و مزاحمت ایجاد می کند ، به فارسی هم می تونید شرح ماجرا را بگویید ، احتمالا اونها هم یک کد lock می فرستند که با زدن اون روی گوشی تون بازی فقط روی همون گوشی که بازی می کنید lock میشه ، کد را اگه فرستادن روی بلواستکس نزنید و فقط روی گوشی خودتون بزنید ، چون بازی دیگه قابل انتقال نیست .
    • پاسخ:

      بله هم چت کلن خودتونو دارید و هم چت جهانی ، در قسمت سمت چپ بازی با یک منوی کشویی قابل مشاهده است
  3. سلام من دارم روی بلواستیکس کلش بازی میکنم ومیخوام این اکانت را روی اندرویدهم بازی کنم راهنمایم کنید
    • پاسخ:

      نحوه لود کردن و سیو کردن بازی را درسایت بخوانید - جیمیلتون را در بلواستکس سینک کنید و بازی را نصب کنید و بازی را از روی جیمیل لود کنید
    • پاسخ:

      باید بخرید و یا یک تعداد کمی هم روزانه با پاک کردن موانع بهتون جم میده
    • پاسخ:

      منظورتون نفهمیدم !
  4. 2 تا اشتباه:
    1-گفتی اگه دشمن همه چیز را نابود کند ولی تاون هال رو نابود نکند 2 ستاره کسب خواهد کرد در حالی که 1 ستاره کسب خواهد کرد.
    2-نوشتی لاواهوند و اینفرنو در تاون هال 10 باز می شود در حالی که لاواهوند در تاون هال 9 باز می شود.
  5. سلام سوژ] تان هال 11 رو بزارید نزاشتین این جا توضیح بدین دربارش
  6. سایت تون عال هست ایا فقط از خراب کردن درخت تا یا چیزای دیگه می شه جم پیدا کنیم
    • پاسخ:

      بصورت مجانی بله. - می تونید البته از سایت های فروش جم هم جم بخرید
  7. با سلام آیا میشود با کاپ پایین لوت بالا زد ؟ اصلا کاپ در لوت تاثیر خاصی دارد یا خیر؟
    • پاسخ:

      درصد تخریب باید زیاد باشه تا جایزه بیشتر لیگ را بگیرید ... این به سیستم سرچ کلش بر میگرده که حریف های همسطح خودتون را براتون پیدا می کنه و دیگه مثل قدیم نیست
  8. سلام ببخشید میشه مطالب وبلاگتون رو تو وبلاگم با ذکر منبع کپی کنم؟لطفا جواب بدید
    • پاسخ:

      با ذکر منبع و درج لینک سایت ما بلامانع است.
  9. سلام.تشکر بابت سایت عالیتون.روش تغییر رمز gimalبازی رو میخواستم بفرمائید.تشکر فراوان.
    • پاسخ:

      در گوگل سرچ کنید :  روش تغییر رمز gmail
    • پاسخ:

      می شود !
  10. با سلام ....
    ممنون از زحمات شما
    با کمک شما توانستم  قلعه را پس بگیرم .....

    نمیدونید چقدر لطف کردید ....بوس بوس بوس
    • پاسخ:

      تشکــر
  11. ببخشید شما توی جواب یکی از نظرات فرمودین که یکی از بدترین کارها آپدیت کردن تاون هال است تا قبل از اینکه فول نشدید - هیچ وقت و هیج وقت این کار را انجام ندهید تا وقتی که دیگه نتونید هیچ چیز را آپدیت کنید و اونموقع تاون را آپدیت کنید - چون اولا لوت - یعنی حمله به دهکده های دیگه برای دزدی - هر چی تاون هال بره بالا درصدش کم میشه و مثل قبل نمی تونید مقادیر زیادتری بدست بیاورید و حریفاتون هم اکثر در تاون هال خودتان هست که سخت تر هستند.
    خوب پس چرا خودتون یکی از بدترین کارهارو کردین ایا؟


    • پاسخ:

      خوب من هم اشتباه کردم ! و حالا پشیمونم ! و نباید شما که از من الگو بگیرید ! (-:
  12. با سلام اکانت من هک شد و من طبق راهنمایی درخواست دادم حالا پیام داده از این دیوایس چند تا مختلف استفاده شده و یه چیزی تو این مایه ها چی جواب بدم مرسی

  13. امیر کارگذاری

    سلام من لول بازیم ۸۷ از دوستانی که این بازی رو ساختن بهشون دست مریض میگم که با یک بازی این کسب درآمد رو دارن آفرین به فکری که این بازی رو ساخته

  14. سلام و خسته نباشید به مدیر عزیز
    از سایتی جم خریدم الان میخام جیمیل بازیتو عوض کنم سوپرسل ازم رسید خرید جم میخاد. با سایت تماس گرفتم ازشون خواستم رسید خرید جم خریداری شده رو بهم بدن که متاسفانه گفتند دیر اعلام کردین دسترسی به رسید جم شما غیر ممکن هست سوپرسل هم الان میگه فقط رسید جم رو بفرست لطفا راهنماییم کنید چی باید بگم به سوپرسل تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      چاره ای نیست باید رسید بدهید و یا اگه می خواید جیمیل را عوض کنید می تونید لینک دیوایس کنید روی یک گوشی دیگه .
  15. سلام خدمت شما من یه سوال داشتم چطوری اکانتمو روی گوشیه جدیدم لود کنم جیملم زده بودم
  16. ببخشید ازکجا روستامو بفروشم با۲عدد کارگر تاون هال لول ۵ قیمتش چقدر میشه راستی لول ۲۱ هستم

    • پاسخ:

      توی کار خرید و فروش نیستیم - سایت هایی در اینترنت هستند که این کار را می کنند - سرچ کنید.
  17. سلام ادمین جان من لول 87هستم خسته شدم از بس خاک شدم هر موقع از بازی میام بیرون خاکم میکنن بیس ضعیفی هم ندارما بازی سربازای تقریبا مکس بهم حمله میکنن ازتون میخوام بپرسم برم تاون ده بخاطر اینفرنو تاور درحال حاضر تاون نه هستم ویه سوال دیگه میزان لوت داخل تاون ده چقدر کمتره؟  یا یه مپ خوب برا تاون نه بگید 
    • پاسخ:

      مپ خوب برای تاون نه بزودی منتشر می کنیم
      هرچه تاون بره بالا لوت کمتر میشه و حریف قدرتمند - دقیقا نمی دونم چند درصد کم میشه ولی بهتره در تاون پایین باشید و به لیگ های پایین تر بیایید - مثلا گلد یا سیلور و تاون هال را بیرون بزارید و شیلد بگیرید اگه قصد جمع آوری طلا و اکسیر دارید - اگر لول سربازها هم بالا ست مجبورید در لیگ بالا حمله کنید - چرا که در لیگ های بالا جای حرفه ای ها است و باید همیشه در حال حمله باشید ولی در لیگ های پایین تر مبتدی زیاد است.
  18. با عرض سلام به مدیر سایت یه سوال داشتم من تاون هال و بزارم بیرون بهتره یا تو چون میخوام کاپو افزایش بدم چون متاسفانه بعضی دوستان به کاپمون اهمیت نمیدن و فک میکنن ما پایینیم یا مثلا برم حمله از اون جا کاپ بگیرم یه راهنمایی کنید ممنون میشم و در مورد استراتژی بارچ هم مطلبی باشه ممنون میشم با تشکر .
    • پاسخ:

      ممنون
  19. سلام یه اکانت دارم هرکی میخواد بیاد مفتی بدم بهش LEVEL84 با پنج تا کار گر اگه می خواهید بیایید در وبلاگم و در بخش نظرات بنویسید
  20. سلام ازتون ممنونم مطالب مفیدی بود
    یه سوال داشتم
    من میخوام اکانت فعلی خودم رو حذف کنم و روی یک جمیل دیگه روی همین گوشی بازی رو از اول شروع کنم
    اما نمیدونم چه جوری این کارو بکنم
    ازتون راهنمایی میخواستم 
    خیلی ممنون
  21. ظاهرا برای ورژن جدید بازی تاون هال لول ۱۱ و یک نیروی جدید گذاشته شرکت سوپرسل لطفا اطلاعاتشو بزارید
    با تشگر
    • پاسخ:

      آپدیت ها را توضیح دادیم و هیچکدام از مواردی را که ذکر کرده اید نبوده است
  22. من لول ام ۴۵ اما تاون هال  لول ده هیچ مشکلی ام باهاش ندارم چون از برج جهنمی  استفاده می کنم تو دوهفته اخیر سه بار بیشتر بهم حمله نکردن که هیچی گیرشون نیومد می خواستم فقط بگم تاون هال تون زود بالا ببرید سریع پیشرفت می کنید این حرف ها بی خود که تاون هال تون زود بالا نبرید
    • پاسخ:

      برای دفاع خوب موثر است .
      اما اگر حمله کنید لوت های کم تری نسبت به تاون هال های دیگر گیرتان می آید .
  23. سلام ببخشید من تازه بازی کلش افکلنز را بر روی گوشی ام نصب کردم ولی وقتی بر روی بازی کلیک میکنم بازی باز میشود ولی صفحه سیاه میشود

  24. سلام.خسته نباشید. سایت جالبی دارید اما یه سوال دارم:
    چطور میشه ظرفیت سکه هارو افزایش داد..
    من برای خونه اصلی لول4 باید  25.000تا سکه داشته باشم اما ظرفیتش 10.000 هست..
    لطفا توضیح کامل بدید
    • پاسخ:

      شما باید با گارگرها مخازن را بسازید و آپدیت کنید تا ظرفیتش بالا رود و با حمله به دهکده های دیگر سکه جمع کنید و یا با افزایش لول کالکتورهای تولید طلا و اکسیر هم سکه و اکسیر جمع کنید
  25. حتما همه چیز رو نسبت به تان هال تا لول اخر ارتقا داد؟ اخه دیوار ها واقعا ادم رو عقب میندازن . من همین الان 1000000سکه دادم برای دیوار (تازه نصفش شد 6). دیوار واقعا ادم رو عقب میندازه.
    • پاسخ:

      خوب - چون تاون هال را ببرید بالا - آپدیت کردن دیوارها هم سخت تر می شه !
      چون اگه به دهکده ایی حمله کنید - درصد غارت تون هم پایین می یاد نسبت به قبل و لوت کمتری بدست میارید - در آخر هم باز هم انتخاب با خودتان هست و سلیقه ایی هست .
  26. من یه کم زود تان هالم رو به 7ارتقا دام برای بربر کینگ و000چرا خوب نیست تان هال رو زود ارتقا داد.

    • پاسخ:

      یکی از بدترین کارها آپدیت کردن تاون هال است تا قبل از اینکه فول نشدید - هیچ وقت و هیج وقت این کار را انجام ندهید تا وقتی که دیگه نتونید هیچ چیز را آپدیت کنید و اونموقع تاون را آپدیت کنید - چون اولا لوت - یعنی حمله به دهکده های دیگه برای دزدی - هر چی تاون هال بره بالا درصدش کم میشه و مثل قبل نمی تونید مقادیر زیادتری بدست بیاورید و حریفاتون هم اکثر در تاون هال خودتان هست که سخت تر هستند.
    • پاسخ:

      خیر متاسفانه - می تونید بازی را روی کامپیوتر و بلواستکس انجام دهید
  27. سلام چطور میشه کلشو برای جاوا دانلود کرد؟یا لینکشو بدین یا اگه میشه یه راهنمایی بکنین یا اصلا بگین نسخه اندرویدش رو نوکیا میخونه؟لطفا زود زود زود جواب بدین عجله دارم
    • پاسخ:

      خیر - نیست.
  28. سلام میگم من دهکدم به یه اکانتی وصل بود بعد یه اکانت جدید ساختم بعدش اول دیسکانکتش کردم بعد خواستم بزارمش رو حساب جدید هر چند بار زدم نشد ولی دوباره رو حساب قبلی وصل کردم دیدم شد.چکار کنم که وصل بشه؟
    • پاسخ:

      شما باید کلیه مطالب سایت را که در قسمت سمت چپ بصورت موضوعی نوشته شده است را بخوانید
      برای شروع این را بخوانید
      درباره بازی

      خانه ی اصلی Town hall

  29. سلام راهی هست که بشه باهاش از این درختا یا سنگایی که زیاد جم میدین پیدا کرد یا شانسیه؟
    • پاسخ:

      خیر - نمی شه - دوره ای هست.
  30. سلام راهی هست که بشه باهاش از این درختا یا سنگایی که زیاد جم میدین پیدا کرد یا شانسیه؟
    • پاسخ:

      این ها دوره ایی است و بعد از مدتی ظاهر می شود و راهی ندارد که از اینها پیدا کردو دست خودمان نیست ...
    • پاسخ:

      خیر !
  31. سلام.وقتی اکانتی رو از طریق لینک دیوایس میخری میشه به جیمیل جدید وصلش کرد؟و اینکه اگه نمیشه چطوری باید دوباره بعد لود شدن بازی از طریق لینک دیوایس وقتی بازی اپدیت خواست دوباره بازی لود کرد؟ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      بله - با لینک دیوایس میشه روی یک جیمیل دیگه سیو کرد - منتهی روی اون جیمیل قدیمی هم می مونه و اگه می خرید فروشنده هم می تونه بازی کنه و هم شما !
  32. سلام
    ببخشید یه سوال داشتم لطفا زود جواب بدید. گوشیم دست بچه بوده دستش خورده دویست و پنجاه تا الماسمو زده و شیلد هفتگی رو فعال کرده برای پشتیبانی چه متنی بنویسم و ارسال کنم تا جم هامو برگردونن. ممنون میشم متن انگلیسیشو برام بفرستید تا ارسال کنم براشون خیلی اعصابم خورد شده لطفا راهنماییم کنید. ممنون.
    منتظرم

    • پاسخ:

      متاسفانه این کار شدنی نیست و الماس ها رفته دیگه و با ایمیل زدن هم بهتون برنمی گردونن !
    • پاسخ:

      اکسیژن ؟ کجای این بازی اکسیژن دارد ؟ شما همه مطالب سایت را بخوانید نحوه بازی توضیح داده شده است!
  33. سلام سایت شما بسیار عالی بود با اجازهی شما من مطالبی از سایت شما برای سایت خود        برداشتمwww.clashofclans5ali.biogfa.com
    • پاسخ:

      مشکلی نیست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای