آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بهترین ترکیب و استراتژی در لیگ های مختلف

استراتژی ها

بهترین ترکیب و استراتژی در لیگ های مختلف

در بازی کلش آف کلنز انتخاب بهترین لیگ و همچنین ترکیب مناسب و استراتژی خوب دو رکن اصلی برای غارت و بدست آوردن لوت های معقول به حساب می آید.

همیشه شما دیده اید که بازیکنان از استراتژی های حمله های قدرتمند مانند بالونیون و حملات توده ایی هاگ رایدر برای شکستن هسته اصلی دهکده استفاده کرده اند ولی استفاده طولانی از این استراتژی ها ، سودی نخواهد داشت ، بلکه نتیجه عکس را می دهد!

شما می بینید که دیگر غارت به خوبی گذشته توسط بالونیون به صرفه نیست و اگر باراکس ها را هم با جم سرعت ببخشیم ، باز هم جوابگو نیست و راستی چرا این اتفاق می افتد؟

برای آشنایی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

راه ها و استراتژی ها فوق موثر است ولی برای همه بازیکنان یکسان نیست چرا که هر سطح تاون هال دارای لیگ مخصوص به خود است.

راه هایی مناسب برای پیدا کردن لیگ ها و استراتژی هایی برای غارت وجود دارد که این موضوع به نحوه بازی شما در کلش آف کلنز نیز بستگی دارد:

  • آیا سربازخانه های خود را بوست می کنید؟
  • آیا شما غالبا ملکه کماندار خود را بوست می کنید؟
  • آیا شما به سختی غارت می کنید و یا غارت هایتان با شانس و اقبال و گاه گاه است ؟
  • شما به دنبال چه منابعی هستید ؟

بعد از پاسخ دادن به این سوالات شما می توانید بهترین ترکیب سربازان و بهترین لیگ را برای حملات خود انتخاب نمایید.

در جداولی که برای شما آورده ایم بهترین لیگ و ترکیب سربازان را برای شما گردآوری کرده ایم که مخصوص همه تاون هال ها می باشد.

در اینجا هم خلاصه ایی از استراتژی ها و کلمات اختصاری آن را آورده ایم :

کلمات قرمز رنگ نام استراتژی است و کلمات سبز رنگ ترکیب سربازان همان استراتژی است.

Barch = Barbarians, Archers
BAM = Barbarians, Archers, Minions
BAG  = Barbarians, Archers, Goblins
GAG = Giants, Archers, Goblins
GiBarch = Giants, Barbarians, Archers
GiBAM = Giants, Barbarians, Archers, Minions
GiWiBarch = Giants, Wizards, Barbarians, Archers
Giant Healer = Giants, Healers, Archers
HogBarch = Hog Riders, Barbarians, Archers
Loonion = Balloons, Minions

ما در این قسمت به سه نوع بازیکنان به بحث خواهیم پرداخت :

Low = بازیکنانی که زیر دو ساعت بازی می کنند و یا گاه گاهی بازی می کنند .

High = بازیکنانی که بیشتر از دو ساعت بازی می کنند و به سختی بازی می کنند.

Sporadic = بازیکنانی که پراکنده بازی می کنند و خارج می شوند و دوباره برای بازی تا آماده شدن سربازها وارد بازی می شوند.

+ برای دیدن تصاویر واضح و بزرگتر ابتدا آن را بر روی سیستم خود Save کنید و سپس توسط یک نمایشگر عکس خود ، آنرا مشاهده نمایید

بهترین محدوده و ترکیب ها در بازی کلش آف کلنز :

Town Hall 2-6

Town Hall 7

Town Hall 8

Town Hall 9

Town Hall 10

برای داشتن یک استراتژی موثر و ترکیب خوب باید جداول بالا را به خاطر داشته باشید و اگر تازه کار نیز هستید باید مطالب قبل سایت را هم بخوانید تا بهترین نتیجه را کسب کنید و هم با استراتژی ها و نحوه عملکرد آنها بیشتر آشنا شوید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۳)

  1. سلام به همه دوستانی که نگاه میکنن و پست من رو میخونن
    برای تان هال 9
    من تست کردم برای من یکم مشخص شد برای جدید میگم کاپ بین 1100 تا 1300 تا ارتش هم 100تا بربر لول 6 و ارچر هم 100 تا لول 6 و بقیه wall breaker و زمان صبح تا عصر موفق باشید من تست کردم توی یک روز 12 میل طلا 9.5 میل هم اکسیر جمع کردم
    • پاسخ:

      یک علامت است برای اینکه مشخص بشه با کدوم روش و ترکیبی حمله می کنید مثلا اگه من بگم تان هالم 8 است چندین نوع ترکیب و استراتژی برای اون نوشته شده  یا مثلا من اگه تان هالم 8 باشه  برای اینکه ترکیب حمله منو بدونید میگم 8c که استراتژِی آن با ترکیب 8b فرق می کند. و به نوعی متوجه می شید که از کدام ترکیب در استراتژِی استفاده می کنم.
  2. سلام
    من وسالم این بود که واسه تاون ٨ و لول ٩٠ چه ترکیبة عالى و مناسب هست و اینکه در چه لیگى باشیم که لوت خوب و زیاد بگیرم؟؟
    • پاسخ:

      شما با توجه به لول نیروهاتون ، است اتژی های مختلف که گذاشتیم ، تست کنید و در آینده هم استراتژی های مختلف نمعرفی خواهیم کرد.
  3. سلام ممنونم از این که چیزهای زیادی به من یاد دادید واقعا ممنونم واقعا همه ی این ها بدردم خورد اگر کلیپ درباره تان هال هفت دارید به من راهنمایی کنید تا پیداش کنم ممنون 
    ژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ
    • پاسخ:

      به مرور قرار می دهیم ...
  4. سلام
    اموزش اتک با جیانت و ارچر هم داریدو باید چه اسپل هایی ببرم؟؟؟😊😊😊😊
    • پاسخ:

      قسمت استراتژی های بازی را در سمت چپ سایت ببینید
  5. سلام با عرض خسته نباشید
    ممنون از راهنماییتون در ترکیب ها میخواستم بپرسم که غیر از این ترکیبها ترکیبهای دیگری که باصرفه تر باشد هست یا خیر؟؟؟😳😳😳😌😌😌😌😌😌
    • پاسخ:

      خوب - استراتژی های مختلف باز هم هست و این معروف ترین هایش هست - به مرور این استراتژی های دیگر را هم می گذاریم
  6. لطف کنید QuHealer رو هم اضافه کنید Archer queen+healerواسه جمع کردن دارک بدرد میخوره
  7. من تاون هال 7 تو لیگ کزیستال بازی برای تروفی چی خوبه برای مکس زذن؟
    • پاسخ:

      به مرور استراتژی ها مختلف را می زاریم که خودتان می تونید تست کنید
  8. سلام
    رفتم مسترززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
    میگم لوت خوب داره این لیگ
    بمونم توش
    چه استراتزی بزنم
    • پاسخ:

      قسمت استراتژی های حمله و دفاع سایت را بخوانید و بهترین را انتخاب کنید.اینجا کلیک کنید
  9. من تان هالم هفته تو لیگ سیلور یکم به نظرتون با چه سربازایی اتک بزنم به جز بارچ
    • پاسخ:

      بارچ فعلا بهترین و باصرفه است ، قسمت های استراتژی حمله و دفاع در سایت را بخوانید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای