آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش داشتن چند اکانت در کلش آف کلنز

آموزش ها

شاید شما مایل باشید که چندین اکانت و دهکده کلش آف کلنز را بر روی دیوایس اندرویدی خود داشته باشید و آنرا مدیریت نمایید!

در این فیلم آموزشی به زبان فارسی این امر به شما یاد داده می شود.

آموزش داشتن دو اکانت بازی کلش آف کلنز

نکته مهم : توجه داشته باشید از نظر سوپرسل این کار ممنوع است و امکان بن شدن بازی شما می باشد.

مدت زمان: 4 دقیقه 7 ثانیه

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Clash Of Clans

نظرات (۲۸)

  1. سلام دوستان من 7 تا اکانت کلش دارم که همشون لول بالای صد هستن..
    نمیدونستم کلش ممنوعش کرده چون چندین ساله همه اکانتام رو فقط روی یه گوشی دارم..
    وتابحال هم هیچ مشکلی نداتشم!
    از تنظیمات که میرم دیس میشم دوباره کلیک میکنم لیست ایمیل هام میاد و هرکدومو ک میزنم اکانت مخصوص اون ایمیل بالا میاد..
    • پاسخ:

      برنامه ایی در سایت هست که می توانید آنرا نصب کنید و چندین کلش کنار هم نصب و سوییچ کنید به یکدیگر
  2. با سلام خسته نباشید خدمت دوست عزیز امکان داشتن 2کلش اف کلنز همزمان تو یه گوشی میشه داشت اونم بدون روت اگه میشه بگید متشکرم
    • پاسخ:

      بله ، برنامه ایی در این مورد در سایت هست که از هر برنامه میتونید دو تا داشته باشید ، در سایت بگردید .
  3. چند اکانت میتوانم داشته باشم که کلش را بازی کنم??من 3 اکانت دارم 2 اکانت را راحت بازی میکنم ولی اکانت 3 را نمیتوانم باز کنم
  4. با سلام من میخواستم بگم جز این راه یه راه دیگه هم داره و باید برنامه لاکی پچر را دانلود نمایید وارد برنامه شوید و رو کلش اف کلنز لمس طولانی انجام دهید روی گزینه اول کیلیک کنید و سپس روی
    APK with changed permissions and actives کیلیک نمایید و بعد rebuild the appرا بزنید و کمی صبر کنید و سپس go to file را انتخاب کنیدیک با چند کزینه ضاهر میشود شما اولی از بالا را انخاب کنید و I nstall را بزنید و بازی را نصب کنید حالا میبینید که کلش اف کلنز دیکری روی گوشی شما نصب شده است (مخصوص اندروید بدون نیاز به روت ) موفق باشید
  5. با سلام .من قبلا با اکانتم وارد بازی شده بودم و خوب پیش نرفتم و بازی رو دیلت کردم حالا بعد چند ماه دوباره نصب کردم و خوبم دارم پیش می رم ولی فکر کنم فقط اکانت قبلیه سیوه یعنی از تو تنظیمات بازی کانکت نمیشم و قرمزه وقتیم دیسکانکتو میزنم اکانتمو نشون میده بعدم بالا مینویسه ولکام ولی فکر میکنم مال بازی قبلی باشه .الان خیلی پیشرفت کردم یوقت ازبین نره خیلی میترسم تورو خدا کمک کنید
    • پاسخ:

      خب گویا بازی تون سیو نشده و باید با یک جیمیل دیگه بازی جدید را نصب می کردید , حالا شما یک جیمیل خام و جدید به بازی بدهید اگه سیو نشد باید از سوپرسل بخواهید که کمکتون کنه
    • پاسخ:

      باید یا نام و نام خانوادگی باشد و یا زشت و زننده باشد - در غیر اینصورت خیر
  6. سلام ببخشین من اولش که کلشو نصب کردم با یه جیمیلم شروع کردم به بازی ولی بعدش دیدم خوب شروع نکردم و بازی رو لغو نصب کردم و دوباره نصبش کردم بار دومم همون جیمیلو وارد کردم دهکده ی جدیدم خییلی پیشرفت کرده بود که چند بار یه پیام اومد که confirmرو بزنم والا دهکده مو از دست میدم منم زدم و برگشتم به همون بازی ای که بار اول کرده بودم و خیلی بد شروع کرده بودمش حالا هرکاری میکنم نمیتونم اون دهکده مو برگردونم هردوتاش رو یه جیمیل بوده براهمون نمیشه....توروخدا کمک کنید چیکار کنم....
    • پاسخ:

      خب متاسفانه شما راهی ندارید جز اینکه با داشتن اطلاعات صحیح از بازی گمشده و سیو نشده تون به سوپر سل توسط آموزش زیر مکاتبه کنید تا پس از دادن اطلاعات صحیح از بازی سیو نشده تون ، کد بازیابی بازی را به شما بدهند و با زدن آن در روی یک بازی جدید که بر روی یک جیمیل جدید سیو شده است ، بازی تون برگردد .

      آموزش بازگرداندن کلش آف کلنز پاک شده و Save نشده

  7. سلام من میخوام دوتا اکانت داشته باشم ولی نمیتونم.، وقتی یه اکانت میسازم بعدش میرم اکانت اولیم دیگه نمیتونم برم تو اکانت دومیه ، گوگل پلیم رنگش سبزن میزنم روش رنگش قرمز میشه بعد کاری نمیکنه خواهش میکنم کمکم کنید.
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید - جیمیل ها را هم از قبل در گوشی وارد کنید
  8. سلام
    ببخشید در صورت انجام این کار از کلن اکانت اولیم ب طور اتوماتیک بیرون انداخته میشم یا اونم سیو میشه???
    • پاسخ:

      اگر با گوگل متصل باشید و سینک باشه بازی سیو می شود - هر دو بازی را می توانید انجام دهید  اگر دو اکانت مجزا باشد !
  9. سلام.
    لیدر کلن ما با گوشیش کلش بازی میکرده و مشکلی نداشت. یه نفر اومد و با جیمیل خودش و با گوشی لیدر رفت تو کلش. حالا مشکل این جاس که دیگه اکانت لیدر نمیاد. باید چی کار کرد؟
  10. سلام ببخشید دوباره مزاحم میشم.یه سوال داشتم.من به خاطر مدارس مجبورم نه ماه کلش رو بازی نکنم.اگه اکانتم رو ذخیره کنم.بعد از نه ماه که اتفاقی برای مپم نمی افته؟؟؟؟؟به نظرتون حداقل چند وقت یکبار به بتزی سر بزنم؟؟؟ممنون میشم سوالم رو جواب بدید!
    • پاسخ:

      نه - اکانت شما پاک نمی شه - هر وقت که دوست داشتید به بازی می تونید سر بزنید.
  11. سلام.لطفا این مشکل من رو حل کنید و گرنه بدبخت میشوم.                   من اکانت لول پنجاه دارم دوستم هم یه اکانت لول سی داره من اومدم برای راحتی کار خودم جیمیل و رمزم رو روی گوشی اون زدم.که اون دو تا اکانت داشته باشه.حالا من برای شوخی کردن با او گوگل پلی ام رو دیسکانکت کردم.حالا اون رفته توی اکانت من و گیر کرده هرکاری میکنیم نمیشه از مپ من بیاد بیرون.و گوگل پلی گوشی من هم کانکت نمیشه.نمیدونم چیکار کنم.لطفا راهنماییم کنید.به کمک شما واقعا نیازمندم.با تشکر از کمک شما.محمد
    • پاسخ:


      برای اینکه مزاحم وارد بازی تون نشه باید درخواست زیر را بنویسید که بعدا سوپرسل با ارسال سوالاتی در مورد بازی و جواب صحیح شما - دسترسی وی را قطع می کند. ولی بهتره دوستانه حل ش کنید و یا اینکه گوشیش را بدزدید !!! ( شوخی کردم ! )
      hi , some one hacked my gmail but i could change my password but he is still in my game , can u please kick him out of my game

  12. چرا احتمال بن شدن وجود داره؟
    یعنی اگه دوتا باشه فقط احتمال بن شدن وجود نداره؟
    ممنون میشم در این باره توضیح کاملی بدید
    • پاسخ:

      خب این یکسری از قوانین شون است که مثلا هر نفر یک بازی داشته باشد و علتش هم مشخص نیست.
  13. سلام من تو یه اکانت گولم 5 دلار پول دارم و کلش هم با یه اکانت دیگه کار میکنم.الان میخوام جم بخرم تو بازی کلش هر کاری میکنم نمیتونم با اون اکانت که توش پول دارم  جم بخرم همش اون یکی اکانتو میاره.راهنمایی کنید منو.قبلا از زحمات شما کمال تشکر به عمل امده است
    • پاسخ:

      سعی می کنم بزارم و بنویسم
    • پاسخ:

      میشه !
  14. من همین کار روانجام دادم ولی دوباره همون اکانت رواورد چکارکنم ؟؟توضیح بدید
    • پاسخ:

      باید دو بازی داشته باشید در دو جیمیل متفاوت - و هر دو جیمیل را هم سینک کنید -
      حتما یک جا اشتباه می زنید !
  15. سلام داداش من این جیملامو با اسم محمد زارعی ثبت کردم مشکلی نداره؟؟؟
    • پاسخ:

      نه - هر جور که عشقتونه ثبت کنید ، جیمیلتونو !
  16. سلام
    گوشی من خراب شد و کلش سیو نکردم پرید.
    به سوپرسل پیام دادم و بهم یک کد داد.
    کد رو میزنم در قسمت نیو دیوایس ارور میده همش
    چکار باید کرد ؟
    • پاسخ:

      ممکنه تیکت نامبر باشه و کد اصلی نباشه وکد را باید با حروف بزرگ بزنید اگه کد lock فرستادن -
      و  اگه مطمئنید که کد بازیابی است و توضیح داده باید براشون ایمیل بزنید و مشکلتون را بگید
  17. سلام من CONFRIM رو تایپ میکنم ولی علامت okay سبز نیست چکار کنم؟ زود جواب بدین لدفا
    • پاسخ:

      چونکه اشتباه تایپ می کنید و باید با حروف بزرگ تایپ کنید - الان شما اون بالا اشتباه نوشتید ! باید بنویسید CONFIRM
    • پاسخ:

      خیر - با یک جیمیل دیگه بازی هاتونو سیو کنید - هر بازی جدید روی یک ایمیل جدید
  18. سلام.خسته نباشد.من اول کار یه ایمیل داشتم که بازی روش نصب بود.الان یه ایمیل دیگه ساختم وارد بازی که میشم سیو شده ایمیل قبلیم میاد چیکار کنم که از اول بیاد.
    با تشکر
    • پاسخ:

      بازی فقط روی یک جیمیل سیو می شود و فقط همان جیمیلی که بازی را باهاش ساختید و دیگر روی جیمیل دلبخواه دیگری سیو نمی شود.
      برای شروع بازی جدید باید از جیمیل قبلی در بازی دیسکانکت شوید و یک جیمیل دیگر لوگین کنید
    • پاسخ:

      اشتباهی میگه ... میخواسته بگه قطع می کنیم بازی رو ! میگه حذف میکنیم.
      کاری نداره شما با جیمیل های متفاوت وارد بازی می شوید و قبلش از شما هم می پرسه که می خواید بازی جدید لود بشه ؟ شما هم کلمه CONFIRM را تماما به حالت بزرگ یا Caps Lock باید در پنچره تایپ کنید.
  19. L
    سلام خسته نباشید من همین فیلم رو داشتم و همین کار رو کردم ولی وقتی میرم ب حساب بعدیم همون اکانت میاد
  20. سلام مننون از اموزش کاملتون 
    فقط میخواستم بپرسم چه جوری یک دهکده ر از روی جیمیلمون حذف کنیم و مجدد بازی کنیم با همون جی میل 
    با تشکر83159
    • پاسخ:

      (-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای