آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

غارت اکسیر سیاه در لیگ مستر توسط حملات بارچ

آموزش های بازی

پیروزی در لیگ مستر و غلبه بر حریفان بسیار شیرین است ! چرا که جایزه هایی خوب اعطا می کنید مثلا در لیگ مستر 3 مقدار 500 اکسیر سیاه جایزه می دهد ، در لیگ مستر 2 مقدار 700 اکسیر سیاه اعطا می کند ، در لیگ مستر 1 هم مقدار 900 اکسیر سیاه جایزه می دهد ، که این امر فقط با پیروزی در حملات خود انجام می شود و گرفتن لااق یک ستاره از حملات خود ، در غیر اینصورت جایزه ای دریافت نمی کنید .

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

جدول پاداش ها در لیگ مستر

استراتژی های مختلفی برای حملات به دهکده ها وجود دارد که اگر شما فقط به دنبال جایزه هستید یکی از ارزانترین این حملات ، استراتژی بارچ ( بربر+آرچر ) می باشد که سریع و ارزان قیمت و موثر است. در لیگ مستر نگهداری از کاپ ها بسیار مشکل است چون حریف ها خیلی قدرتمند می باشند و ممکنه با یک اشتباه کوچک - کاپ های خود را از دست بدهید و به لیگ پایین تر سقوط کنید.

ترکیب استراتژی بارچ

سه تا از باراکس های خود را مشغول تولید  کنید و یک عدد از باراکس ها رامشغول تولید  کنید. همچنین می توانید بصورت اختیاری از  هم در کنار نیرو های خود استفاده کنید جهت از بین بردن ساختمان های محافظت نشده در پایان حملات خود . به همراه نیرو های خود، 3 طلسم  و یک طلسم  هم استفاده کنید، اگر تاون هال هشت هستید فقط 3 طلسم  به همراه نیرو های خود ببرید.

از اونجایی که در این مطلب توضیح دادیم ( اینجا کلیک کنید ) شما می توانید تا 230 عدد جم در ماه بدست آورید ، بنابراین  شما می توانید با بوست کردن باراکس هاتون تا دوساعت به تولید سریعتر نیروها بپردازید و خیلی سریع به آنچه که می خواهید ، می رسید.

حملات بوسیله استراتژی بارچ چگونه است ؟

در این قسمت حملات  به شیوه بارچ را توضیح داده ایم [کلیک کنید]...

سعی کنید هنگام حمله نقشه هایی را پیدا کنید که بیشتر ساختمان های آن زیر محدوده ساختمان های دفاعی نباشد تا بتوان 50درصد نقشه را زد و درصد حملات را بالا برد.و استفاده از طلسم رعد و برق می توان 2 ساختمان دفاعی را از بین برد اینجا نحوه استفاده از طلسم رعد و برق و چگونگی استفاده از آن را یاد گرفت [اینجا کلیک کنید]

اگر شما 50% نتوانستید نقشه حریف را بزنید باید از  و همچنین  استفاده کنید.

جدول زیر نشان می دهد که تعداد ساختمان هایی که باید نابود کنید تا 50% نقشه را بزنید و برنده شویدو جایزه را کسب کنید.

تعدای مثال از نقشه هایی که می توانید حمله به شیوه بارچ را انجام بدهید و یا انجام ندهید

نقشه هایی که نباید از شیوه بارچ برای حمله استفاده کنید

در نقشه هایی که ساختمان های آنها درون دیوار ها قرار دارند و دیوار ها از آنها محافظت می کنند و همچنین در نقشه هایی که ویزارد تاور ها و قهرمان ها بربرین کینگ و آرچر کویین درون دیوار قرار دارند حمله نکنید .




نقشه زیر از تجهیزات دفاعی لول پایین برخوردار است و ظاهری ساده دارد و فکر می کنید که می توانید با استراتژی بارچ، از آن حداقل یک ستاره بگیرید ولی این اشتباه را نکنید. این نقشه از آنچه به نظر می آید سخت تر است و به سختی می توان از آن یک ستاره گرفت. پس بهتر است پس از دیدن این نوع نقشه ها، دکمه Next Button را بزنید.


نقشه هایی که باید از شیوه بارچ برای حمله استفاده کنید

نقشه هایی مانند نقشه زیر، که ساختمان های بی دفاع دارند را می توان به آسانی تخریب کرد و به راحتی می توان 50% از دهکده دشمن را نابود کنید و از جایزه لیگ مستر لذت ببرید.




نقشه هایی هایی مانند نقشه زیر که قهرمان های آن غیر فعال هستند یعنی در حال ریکاوری هستند و یا آپگرید هستند را می توان ساختمان های آن را به راحتی تخریب کرد را مورد حمله قرار دهید زیرا می توانید 50% از دهکده حریفتان را تخریب کنید.




به نقشه هایی که تاون هال آن ها بیرون از نقشه قرار دارد، حمله کنید زیرا با تخریب تاون هال می توانید پاداش لیگ مستر را دریافت کنید.


+ سایر نکات :

  • هر چه گزینه بعدی Next Button را بزنید، نقشه هایی ضعیف تری را می توانید پیدا کنید ، پس خسته و دلسرد نشوید.
  • تاون هال خود را بیرون از نقشه خود قرار دهید تا منابعی را که کسب کرده اید را از دست ندهید و افراد دیگر فقط تاون هال شما را تخریب کنند و بروند.
  • ویزارد تاور و مورتار لول بالابدترین ساختمانها بر علیه آرچر و بربر است پس زمانی که یک نقشه از ویزارد تاور و مورتار لول بالایی برخوردار است، به آن حمله نکنید و Next Button را بزنید.
  • در بعضی از نقشه ها ، ممکن است مورتار های آن در کنار هم قرار گرفته باشند. با استفاده از سه طلسم  ، به راحتی می توانید سه مورتار را از بین ببرید.

    شما هم اگر نکته ای دارید آن را در قسمت نظرات مطرح کنید تا دیگران هم از آن بهره ببرند. 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۲)

  1. من الان مستر یک هستم و فقط با هوگ ۴ آرچر ۵ تونستم ب اینجا برسم و فقط اسپل هل استفاده کردم.اگه میخواید کسی رو بزنید توجه داشته باشید ک بهش از قبل حمله شده باشه(قبرهایی ک توی زمینش هست) تا توی کَسلش نیروی دفاعی نباشه چون ب شدت منفی میخورید در ضمن ب کاپ حریف خیلی توجه کنید و بووست بزنید
    • پاسخ:

      برنامه ایی این چنینی پیدا نمیشه ولی تا اندازه ایی ایکس مود گیم تاون هال بیرون پیدا میکنه ...ولی نمی زنه
    • پاسخ:

      کریستال یک200
      کریستال دو100
      کریستال سه50
    • پاسخ:

      ممنون
  2. سلام.لطفا آموزش های بیشتری برای تاون هال شش و هفت بذارید.خواهش میکنم.چون اصلا از این دوتا چیزی نمیذارید مخصوصا شش.در ضمن برای تاون هال شش 80 درصد افراد اردوگاهشون 135 تا جا داره لطفا برای اونقدر جا آموزش حمله ویزارد بذارید.ممنون.
    • پاسخ:

      چشم
  3. سلام دوستان
    تو چمپیون لیگ ۱۸۰ هزار تا سکه با اکسیر و ۱۲۰۰ دارک اکسیر میده
    رسیدن به چمپیون لیگ سخت هست ولی کاملا ارزش داره چون به محض رسیدن ۲۰۰۰ تا جم جایزه میگیری 
    من تاون هشت هستم و تو چمپیون لیگ یه تاون گوشه میزنم و کلی جایزه میگیرم تقریبا تو یک ساعت بازی میشه یک میلیون سکه یک میلیون اکسیر با چند هزار تا دارک اکسیر جایزه گرفت
    واسه رسیدن به چمپیون لیگ باید تروفی هات  به ۳۲۰۰ برسه وقتی رسید حتی اگه اتک بخوری و بیای زیر ۳۲۰۰ همچنان تو چمپیون لیگ میمونی تا اتمام لیگ
    شاید بگین تو چمپیون لیگ تاون گوشه گیر نمیاد 
    کاملا درسته ولی وقتی تروفی هات از ۳۲۰۰ به بالا باشه اونوقت تاون گوشه گیر نمیاد 
    ولی  اگه تو چمپیون باشی و تروفی هات زیر ۳۲۰۰ باشه تاون گوشه گیر میاد کم هم نیست تقریبا هر هفتاد تا مپ یه تاون گوشه میده
    من هروقت تروفی هام تو چمپیون به ۳۲۰۰ میرسه صبر میکنم اتک بخورم و تروفی هام بیاد زیر ۳۲۰۰ و شیلد بگیرم 
    بعد از اتمام شیلد دوباره شروع به اتک و جمع کردن جایزه میکنم
    این تجربیات من تو تاون هشت بود واسه تاون هفت هم جواب میده ولی درمورد تاون نه تجربه ندارم و نمیتونم چیزی بگم.
    موفق باشید دوستان
  4. یه سوال
    اگه لیگمو ببرم مسترز یا چمپبونز لوتخوب میده
    لول 77 دفایی فول اپ فقط ویزارد رویک لول ببرم بالا
    تون هال 8
    • پاسخ:

      خوب اونجا حریف ها گردن کلفت هستند و همگی برای حفظ کا پ هاشون دفاعیات قوی دارند . و بیشترشون حرفه ای هم هستند - فکر نکنم با مشخصاتی که دهکده تون داره - اونجا لوت خوب بگیرید
  5. یک چیز ساده رو فراموش کردید
    دبال تون هال بیرون بگردیم و بزنیمش و راحت لوت بدست بیاریم
    کم هزینه هم هست
    • پاسخ:

      نوشتیم که - زیر عکس آخری توضیح دادیم ! (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای