آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

کسب اکسیر سیاه بدون استفاده از طلسم رعد و برق

استراتژی ها

کسب اکسیر سیاه بدون طلسم رعد و برق

همانطور که می دانید سوپرسل ( سازنده بازی کلش آف کلنز ) در آپدیت جدید تابستان 2015 تغییراتی در بازی بوجود آورد که یکی از آنها این بود که طلسم رعد و برق دیگر اثری روی منابع طلا و یا اکسیر سیاه و بنفش ندارد و دیگر نمی توان با زدن آن بر روی مخازن آنها را غارت کرد که باعث افسردگی اکثر کلش باز ها شده است !

ولی من در این پست برای بازیکنانی که نیاز فوری به اکسیر سیاه دارند آموزش هایی قرار می دهم که چاره ساز برایتان باشد که این آموزش بیشتر برای افراد تاون هال 7 و تاون هال 8 نیز موثر است و کارآیی دارد.ما در دو بخش دو استراتژی مختلف بدون طلسم رعد و برق را به شما آموزش می دهم در بخش اول روش هایی برای غارت اکسیر سیاه برای بازیکنان دارای تاون هال 7 و 8 را یاد می گیرید و در بخش دوم تاکتیک SuperQueen که برای تاون هال های 9 و 10 استفاده می شود را یاد می گیرید .

برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

غارت اکسیر سیاه در تاون هال 7 و 8 توسط بربرین کینگ

خوب من قول دادم به شما که اکسیر سیاه را بدون طلسم رعد وبرق بدست آوریم ، پس اول از همه اهداف خودمان را مشخص می کنیم

و قبل از حمله اهداف خود را بررسی کنیم و آنها را فراموش نکنیم :

  • دریافت بالاترین مقدار اکسیر سیاه در ساعت

خوب این به نظر معقول می رسد ولی چگونه باید به آن دستیابی پیدا کنیم ؟ نگران نباشید حالا .

  • استفاده از یک ترکیب سرباز که سریع ساخته بشوند برای تعداد زیادی از حملات
  • ترکیب سربازان مقرون به صرفه نیست اگر از سربازانی که با اکسیر سیاه ساخته می شوند استفاده کرد چرا که ما می خواهیم اکسیر سیاه را جمع آوری کنیم.
  • کسب بیشترین اکسیر سیاه در هر حمله تا آنجایی که می توانیم.

راه حل آسونه ! مگه نه ؟ من گام به گام این مساله ها را برای شما توضیح و تشریح می کنم و شما هیچ نگرانی نداشته باشید فقط کافی است شما خیلی راحت آن را بخوانید و اجرا کنید و خشمگین هم نباشید و ما را هم فحش ندهید !!!؟

چگونه اکسیر سیاه بدست آوریم بدون استفاده از طلسم

در واقع ما باید به دنبال زمین هایی بگردیم که منبع اکسیر سیاه در وسط نقشه نباشد تا بتوانیم با تخریب یک تا دو لایه دیوار بتوانیم به مخزن اکسیر سیاه به راحتی دسترسی پیدا کنیم. اگر درک این موضوع برایتان سخت است !

من دو نمونه عکس از این نوع نقشه های مناسب برای حمله را در زیر برایتان گذاشته ام که ببینید :

ابتدا بررسی می کنیم که آیا برای حمله مناسب هستند ، چه سرباز و چه نوع استراتژی بکار ببریم ، نقشه ای که برای ما آمده است ویژگی که ما می خواهیم را دارد و کسانی که دارای این نقشه هستند :

1- اکسیر سیاه زیاد دارند یا خیر.

2- در محدوده تاون هال 7 یا تاون هال 8 می باشد .

3 - آیا برای حمله مناسب است با استفاده از تجربه هایی که داریم.

ترکیب نیروها برای غارت اکسیر سیاه در تاون هال 7 و تاون هال 8

توصیه من استفاده از نیروهای زیر است :

جاینت ( غول ) حدودا 8 عدد

والبریکر ( حدود 6 عدد اگر مبتدی نیستید و اگر شک و تردید دارید 8 عدد )

30 تا بربر و آرچر که مخلوطی از هر دو که 15 عدد بربر و 15 عدد آرچر

هر چی دیگه جا داشتید گوبلین ببرید.

یک طلسم رعد و برق و یک طلسم خشم ( طلسمی هم که با اکسیر سیاه ساخته شود نمی بریم چون می خواهیم اکسیر سیاه جمع کنیم )

از بربر و آرچر ها برای تخریب ساختمان های دفاعی و بقیه ساختمان های اطراف استفاده میکنیم تا جاینت ها به سمت آنها نروند و منحرف نشوند سپس جاینت ها رو به سمت جایی که اکسیر سیاه حریف قرار دارد رها می کنیم. در این زمان والبریکر ها رو برای نابودی دیوار های جایی که مخزن اکسیر سیاه هست رها می کنیم تا جاینت ها و گوبلین ها هم راحت تر پیشروی کنند و به مخزن دسترسی داشته باشند. خیلی ساده بود ! حالا بیایید مرحله به مرحله نشان بدهیم :

1- نقشه را بررسی کنید ترجیحا تان هال 7 یا 8 باشد و شاید هم تاون هالش ۹ Rushed باشد یعنی ساختمان های دفاعی و دیگر بقیه ساختمان ها لول شان پایین باشند و تاون هالش 9 و بالا باشد.

در این نقشه ها به دنبال مخزن اکسیر سیاه بگردید که براحتی قابل دسترسی باشد و دریل اکسیر ها هم پر باشد و مخازن فقط توسط یک لایه دیوار محافظت شده باشد.

2- بربرها و آرچرها را برای پاکسازی زمین ارسال می کنیم .

این مرحله مهم است برای اینکه جاینت ها نتوانند به سمت دیگه ای بروند و منحرف بشوند و دیوار شکن ها برای تخریب دیوارها و گوبلین هم برای سرقت مخزن بکار می روند . پس باید اطراف زمین را به خوبی پاکسازی کنید.

3 - جاینت ها و والبریکر ها را رها می کنیم .

زمانی والبریکر ها را رها می کنیم که جاینت ها نزدیک دیوار هستند و در حال ضربه زدن به دیوارها هستند و مواظب باشید که مورتار ها به دیوار شکن ها شلیک نکنند چرا که به راحتی کشته می شوند و حمله ما را خراب می کنند و جوری تنظیم کنید که مثلا هنگام منفجر شدن بمب مورتارها ، والبریکر ها رها شوند و تا رسیدن به دیوار بمب مورتار در آسمان باشد و به زمین اصابت نکرده باشد.

4 - گوبلین ها را رها کنید برای غارت اکسیر سیاه .

گوبلین ها رو به صورت ردیف و پشت سر هم و سریع  و به صورت زیاد نفرستید چون اگه مورتار ها شلیک کنند تعداد زیادی از گوبلین ها که جان کمی دارند را از دست می دهید. گوبلین ها رو به صورت جدا و تک تک بفرستید و تنظیم کنید که بمب مورتارها به آن اصابت نکنند و در راه  که به سمت مخزن دارک می روند یک طلسم خشم استفاده کنید تا سرعت و قدرتشان بیشتر شود.
همچنین اگر نیرو های کلن کسل حریف بیرون آمدند آنها را توی یک گوشه جمع کنید و یک طلسم رعدوبرق برای نابودی شان استفاده کنید. طلسم ها در حملات زیاد ضروری نیستند و می توانید برای صرفه جویی در وقت و اکسیر آنها را نسازید ولی بهتر است یک طلسم رعد و برق برای نابودی نیرو های کلن کسل همراه داشته باشید که لازم می شود.

ترکیب نیروها برای غارت اکسیر سیاه در تاون هال 9 و تاون هال 10 بدون طلسم رعد و برق

اگر شما تاون هال 9 یا 10 هستید ، احتیاجی به خواندن قسمت قبل که نوشتیم ندارد و مشکلی ایجاد نمی کند اگر نخوانید و ابتدا اساس کار را برایتان توضیح می دهیم ، بعضی از نقشه ها هم هستند که اکسیر سیاه خود را راحت و بدون سه ستاره کردن در اختیار ما قرار می دهند علت هم این است که ما نیروهای کمتر و با قیمت کمتر و طلسم هایی با زمان ساخت کمتر می سازیم و روش این است که اکسیر سیاه زیاد هم کسب می کنیم و این نوع نقشه ها ما را به هدفمان می رسانند :

 

ما اساسا" به دنبال تاون هال 9 می گردیم که دارای مقدار زیادی اکسیر سیاه باشند و اهمیتی هم ندارد که مخزن اکسیرسیاه در وسط زمین حریف باشد و همچنین چهره شما دیدنی میشود اگه ببینید که دفاعیات حریف ماکس لول باشد ! البته توجه داشته باید در صورت داشتن اینفرنو کار مخزن اکسیر سیاه این استراتژی کار نمی کند چون ما نیاز به هیلر داریم و آنها هم توسط اینفرنو نابود می شوند و همچنین اثر گذار نمی باشند .

ترکیب سربازان برای غارت اکسیر سیاه پس از آپدیت تابستان 2015 جدید :

  • آرچر کویین
  • 7 تا 9 شفا دهنده (هیلر) که بستگی دارد لول آنها چند باشد.
  • بقیه همه مینیون
  • طلسم سم و طلسم جامپ (پرش)

هزینه این حمله بسیار کم است و مینیون ها و استفاده از اکسیر سیاه برای ساخت آن چون ارزان است به صرفه هم هست حمله نیز مانند حمله قبلی است که در مورد تاون هال 7 و تاون هال 8 استفاده کردیم .

1- مینیون ها را به صورت حمله قیفی شکل رها می کنیم.
2- آرچر کوین را همراه با چند تا هیلر می فرستیم.

3- برای حفظ حملات قیفی شکل مان از  آرچر کویین استفاده می کنیم و طلسم ها را نیز برای حمایت از آن استفاده کنید.

این کارها باید سریع صورت بگیرد و البته قدم به قدم انجام شود .لبخند

1- ساختن حملات قیفی شکل

با مینیون ها اطراف نقشه را کاملا پاک سازی می کنیم سعی کنید این کار را به خوبی انجام دهید چرا که ملکه کماندار منحرف نشود و به سوی مرکز دهکده پیشروی کند و در این مورد تنبلی نکنید.

2- ارسال ملکه آرچر همراه با هیلر ها

حالا هیلرها را همراه با ملکه آرچر ها رها می کنیم ، تعداد زیاد هیلر ها باعث می شود که ملکه آرچر استقامت خوبی داشته باشد و تعداد زیاد هیلرها به سرعت ملکه را در برابر حملات حفظ می کنند

3 - حفظ حمله قیفی شکل

در حال حاضر تمام دفاعیات دشمن سرگرم ملکه آرچر می باشد و می توان از نیروهای دیگر برای حفاظت و گسترش حمله مان استفاده کنیم و حمله قیفی شکل خود را حفظ نماییم.

4 - استفاده از طلسم پرش

استفاده کنید از طلسم پرش برای وارد شدن به مرکز دهکده و غارت منبع اکسیر سیاه و ملکه آرچر با کمک هیلرها می تواند تا مرکز دهکده پیشروی کند و در صورت بیرون آمدن نیرو از کلن کسل حریف از اسپل سم برای نابودی آنها استفاده نمایید

اگر شما همه چیز رو به صحیح انجام بدهید فقط باید هیلرها و مینیون و اسپل جامپ را بسازید و در اینصورت در کمتر از یک ساعت می توانید چندین هزار اکسیر سیاه بعدی را غارت کنید.

ویدیو زیر هم آموزش و نحوه حمله در استراتژِی Super Queen آموزش داده می شود که چگونه با استفاده از ملکه کماندار می توان بدون استفاده از طلسم رعد و برق به مرکز دهکده حریف نفوذ کرد و اکسیر سیاه را غارت کرد !

استراتژِی Super Queen

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

  1. سلام فقط یه سول می مونه مگه هیلر با ایردیفنس نمی میره پس اگه هیلر و بفرستیم ایردیفنش می کشتش چه کار کنیم
    • پاسخ:

      بسته به مپ طرف و کار شما داره 
  2. با سلام هرکی کلن حواس در خدمتیم اسمش jahrom clash هست و منم لولم 98هست و اسمم علیه
  3. بهترین روش جاینت ویزارد دیوار شکنه معجزه میکنه روزی 10000 تا دارک می گیرید باید به تاون هال 8 و 7 حمله کنید میتونید دوستاره هم بگیرید.
  4. مرسی دست تون درد نکنه خیلی خوب بود من در عرض 4 ساعت 10000 نفت جمع کردم و کینگ بربر را خریدم
  5. سلام

    سیار ممنون من تونستم کمتر از یه روز پنج هزارتا دارک جمع کنم من هرچی تو این .بلاگ خوندم بکارم تومده مـــــــــرسی

    لظفا مپ برای تان 7بزارید ممنون

    • پاسخ:

      چشم
  6. محد رضا یوسفی

    با سلام و خسته نباشید جناب اقای ریس وبلاگ اگر شما لطف کنید می شود که کلن منو دراینجا تبلیغ کنید و بنری از ان بزنید مشخصات کلن به شکل زیر است:
    Name:international
    PCQRU092#

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای