آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

معرفی نبردهای دوستانه !

Friendly Challenge چیست؟

معرفی نبردهای دوستانه !

امروز سوپرسل نبردهای دوستانه را در بازی معرفی کرد ! البته قبلا یکی از دست اندرکاران سوپرسل گفته بود که بعضی از امکانات خوب و قابل قبول برنامه ایکس مود گیمز به بازی کلش آف کلنز اضافه خواهد شد که شاید بتوان گفت این اولین آن باشد ! نبردهای دوستانه با هم کلنی های خود که در قسمت sandbox برنامه ایکس مود گیمز چنین قابلیتی بود و بوسیله آن می توانستید علاوه بر حمله آزمایشی به هم کلنی های خود به دیگر افراد دیگر هم حمله آزمایشی انجام دهید که شرکت سوپرسل آن را تحت عنوان Friendly Challenge به بازی کلش آف کلنز اضافه نمود و توضیحاتی که سوپرسل در مورد این امکان را داده است را در ادامه مطلب با هم مرور می کنیم !

معرفی نبرد دوستانه یا Friendly Challenge

نبرد یا چالش های دوستانه قسمت جدیدی از بازی است که اجازه حمله بین همکلنی ها رو به شما خواهد داد که عملی تمرینی یا رقابت و یا فقط جنبه سرگرمی را برای شما خواهد داشت. این نبردها را به صورت نامحدود می توان انجام داد و شما برای انجام آن نیاز به صرف هیچگونه هزینه کردن طلا و یا مصرف کردن سربازها، اسپل ها و یا بازسازی تله و قهرمانان پس از نبرد نخواهید داشت واین نبردها هیچگونه منابع،افزایش تروفی و یا پاداش برای شما نخواهد داشت و ثبت نخواهد شد . (همانند یک حمله آزمایشی می ماند)

درخواست برای نبرد دوستانه:
برای دعوت هم کلنی های خود به این نبردها، کافیست دکمه جدید "Challenge" را در بالای صفحه قسمت چت در کلن خود را فشار دهید.شما می توانید نقشه فعال و کنونی خود یا هر مپ دیگری،از جمله نقشه های وار را انتخاب نمایید.برای درخواست نبرد دوستانه می توانید در صفحه درخواست نبرد متنی به دلخواه بنویسید یا متن پیش فرض آن را ارسال کنید. پس از درخواست شما، هریک از اعضای کلن می تواند درخواست نبرد شما را قبول کند تا برعلیه هم مبارزه کنید و ضمنا نگران سربازها و منابع خود نیز نباشید چرا که پس از این نبرد هیچکدام از منابع طلا یا اکسیر شما دزدیده نخواهند شد و یا کاپ های شما در صورت شکست یا پیروزی تغییری نخواهد کرد.
همچنین هر نیرویی که در کلن کسل شما وجود داشته باشد پس از حمله دشمن واقعی برای دفاع استفاده خواهند شد ، اما پس از نبرد دوستانه شما آنها را از دست نمی دهید و دوباره به کلن کسل شما برخواهند گشت و هیچ چیز تغییر نمی کند.


پذیرش برای نبرد دوستانه:
هنگامی که شما یک نبرد دوستانه را قبول می کنید، می توانید به دهکده همکلنی خود با سربازانی که در آن لحظه در کمپ خود داشتید حمله کنید و تمام نیروهایی که استفاده می کنید پس از تمام شدن حمله دوباره به دهکده شما بازمیگردند،پس از همه نیروهای خود می توانید استفاده کنید و می توانید ترکیب های مختلف سربازها و استراتژیهای مختلف را امتحان کنید و یا حتی یک ترکیب عجیب و دیوانه وار را امتحان کنید !
نتیجه نبردهای دوستانه در کلن نمایش داده می شود و ویدیو نتیجه این نبرد دوستانه پس از اتمام در صفحه چت کلن نمایش داده خواهد شد. البته اگر اعضای کلن نمی توانند صبر کنند تا منتظر نتیجه باشند می توانند این نبرد را به صورت زنده تماشا کنند. نبردهای دوستانه یک راه عالی برای بهبود مهارت های حمله شما خواهد بود،همچنین مناسب برای بهبود نقشه های دفاعی خود برای پیدا کردن نقاط ضعف نقشه خود،آزمایش نیروهای مختلف و یا فقط جنبه سرگرمی خواهد بود ترکیبات مختلف حمله را امتحان کنید،ایده جدید در نقشه های دفاعی خود بچینید و یا هر چیز دیگری را که دوست دارید! از دیگر مواردی که می تان اشاره کرد کلن ها می توانند مسابقاتی را برای اعضای خود ترتیب دهند جایزه بدهند و یا فقط بصورت دوستانه دوئل کنند!

البته ما امیدواریم که شاهد نبردهای دوستانه به طور گسترده ای باشیم! توانایی تمرین حمله در هر زمان دلخواه، موجب ایجاد انگیزه در انتخاب روش های جدید حمله و گزینش استراتژی های جدید دفاعی خواهد شد و اعضای کلن برای بازی های بهتر با همدیگر کمک خواهند کرد.

نتیجه گیری :

این یک ویژگی بسیار مناسب است بدلیل اینکه شما خیلی بیشتر می توانید بازی کنید و خود را در معرض آزمایش قرار دهید ، شما قادر هستید با این نبردهای دوستانه تفریح کنید ، یک تورنومنت راه اندازی کنید و طرح ها و نقشه ها و ایده های خود را تست کنید و استراتژی های مختلف را امتحان کنید ، بدون اینکه هزینه ایی کنید و همچنین در زمان ClanWar نقشه حریف خود را که توسط دوستتان شبیه سازی شده است ، به آن حمله کنید و ببینید با چه ترکیبی می توان به حریف خود حمله کنید (البته اگر حریفتان نقشه اش را بعدا تغییر ندهد!). همچنین این قابلیت نبردهای دوستانه شما را از چت کردن های بی مورد نجات می دهد و از فرصت استفاده می کنید و بازی تان را تقویت می کنید ، و مزایای دیگری که خودتان به مرور پیدا می کنید و سوپرسل با این عمل تحولی بزرگ در بازی ایجاد کرد و البته نباید فراموش کرد که ایده اصلی این کار از برنامه ایکس مود گیمز است !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

    • پاسخ:

      تاریخی اعلام نشده و احتمالا توی همین هفته بیاد - من حدس می زنم دوشنبه یا سه شنبه .
    • پاسخ:

      خیر
  1. خدائیش کلش رویال خیلی قشنگ تره الانم این کارها برای اینه که از روی ناچاری دارن به دست وپای ملت میوفتن همهش هم تقلید از روی رویال میکنن
  2. سلام نمیشه اسم اکانت در صورتی که دو بار عوض شده. بازم عوض بشه. این یه مشکل اساسیه لطفا رسیدگی گنید ممنون
    • پاسخ:

      فعلا - خیر - باید شرایطش را داشته باشید
      1- نام و نام خانوادگی باشد
      2- کلمات زشت و فحش و بد و ... باشد

      همین دو مورد بالا فقط شامل می شود و مثلا از لیلا به علی بخواهید تبدیل کنید نمی شود - یا از طوطی به گربه هم مورد قبول نیست و ... !!!
  3. سلام
    به نظر من بزرگترین اشتباه سوپرسل آپدیتی بود که تخریب تانهال باعث گرفتن شیلد نمیشد.
    از اون موقع گرفتاریهاش شروع شد و ریزش بازیکنا شروع شد.
    البته یه بحث دیگه ای هم که هست، رگ خواب بازیکنا رو یاد گرفته!
    هر چی که ازشون میگیره، بعدش یه رشوه بهشون میده!!!
  4. از وقتی بن های ایکس مود اغاز شد کسی جرات استفاده از ایکس مود نداره ولی من مثل مرد دارم استفاده میکنم خخخ
    خواستم بگم ایکس مود هم خود نرم افزار دیشب ابدیت کرد هم یه مود تقریبا هفته پیش ابدیت کرد ولی هیچ سایتی خبری از ایکس مود نداد گفتم در جریان باشید
  5. از وقتی همه رویال بازی میکنن و کلنز بازی نمیکنن سوپر سل همش داره به کاربرا باج میده تا کلنز هم مثل قدیم شه 😊 تازه اولشه باید کلی باج بده
    • پاسخ:

      بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای