آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۹

نقشه های فارمینگ 2016 - تاون هال داخل

نقشه های بازی

نقشه های فارمینگ 2016 - تاون هال داخل

با تغییرات جدید سیستم shield کلش آف کلنز ، دیگر بیرون گذاشتن تاون هال و آن را در معرض قرار دادن نیروهای حریف ، دیگر کار نمی کند و به دهکده ما shield نمی دهد .بنابراین نیاز دارید که تاون هال را در داخل دهکده ببرید تا دچار ضرر و زیان نشوید ، چرا که قسمتی از منابع شما در تاون هال قرار دارد .در این مطلب قصد داریم بهترین نقشه هایی که بعد از آپدیت December 2015 به خوبی از منابع شما مراقبت می کند را برای شما معرفی کنیم ، این نقشه های دهکده شامل تاون هال های هفت TH7 تا یازده TH11 را شامل می شود. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

طراحی نقشه های فارمینگ (حفاظت از منابع ) تاون هال داخل دهکده

برای گرفتن یک شیلد ارزانقیمت در سیستم جدید ، که دیگر کسی به شما حمله نکند باید شرایط زیر محیا باشد :

+مهاجم باید در حمله به روستای شما 30 درصد تخریب کند.

+مهاجم باید با 33 درصد ارتش خود حمله کند.

ارتش کامل : شامل حداکثر فضای ممکن اردوگاه ارتش و قهرمانان ( فضای x25 وزنی ) از لول تاون هال مدافع باشد.

آنچه که در تغییرات نقشه 2016 یک دهکده در نقشه های فارمینگ است

نکته مهمی که وجود دارد مقدار غارت از تاون هال است ، اگر دهکده شما دارای 2 عدد  Gold Storages و 2 عدد Elixir Storages است ، تاون هال شما 1/3 از کل طلا و اکسیر را در خود نگهداری و حفاظت می کند. اگر دهکده شما 4 عدد Gold Storages و Elixir Storages داشته باشد تاون هال 1/5 از کل طلا و اکسیر بعلاوه 1/4 از اکسیر سیاه را در خود نگهداری و حفاظت می کند.

پس می بینید که تاون هال شما اکنون با ارزش است و طلا و اکسیر بنفش و اکسیر سیاه که با ارزش و کم است را در خود نگهداری می کند ، پس حفاظت از آن رکن اساسی بازی است.

سه اشتباه رایج در طراحی نقشه های فارمینگ 2016

هنگامی که آپدیت December 2015 اعلام شد و کاربران غافلگیر شدند و عده ایی هم ناراحت شدند و بنابراین شروع به تغییرات در نقشه دهکده خود کردند که منطبق با سیستم جدید بازی کلش آف کلنز شود. سه ایده و طرح ابتکاری برای گرفتن شیلد بصورت ارزان قیمت و راحت بوجود آوردند. این سه ایده خطرناک برای دهکده هستند و فایده آنچنانی ندارد که علت آن را به شما خواهم گفت.

1) در معرض قرار دادن تاون هال با تعداد زیادی تله و بمب و تسلا

قبلا گفتیم که تاون هال شما 1/3 از منابع طلا و اکسیر بنفش و 1/4 اکسیر سیاه را در خود نگهداری می کند.

این سیستم شیلد در برابر تاون هال همراه با تله ها کار نمی کند اگر کمتر از 33 درصد از دهکده تخریب شود و شما به مهاجم 20-33% از منابع خود را هدیه می دهید فقط در ازای 15 دقیقه Village Guard.

2)در معرض قرار دان تاون هال با تعدادی ساختمان کم اهمیت

این عمل هم یک مشکل دارد که شما به مهاجم یک پاداش خوبی می دهید چرا که تاون هال را با یکسری ساختمان بی اهمیت در معرض قرار می دهید و مهاجم هم به راحتی کار خود را انجام می دهد بدون اینکه حمله کامل را هم انجام دهد و فقط تاون هال را نابود می کند و می رود و کاری به ساختمان های بی اهمیت اطراف تاون هال هم ندارد.

همچنین از طرفی شما مهاجم را تشویق به حمله کاملتر می کنید ، چرا که مهاجم به دنبال جایزه لیگ هم هست و مهاجم می داند که اگر 70 درصد دهکده را تخریب کند جایزه خوب لیگ را می گیرد و با اینکار شما 1/3 از روستا را در معرض نابودی قرار دادید و مهاجم با تکمیل حمله خود و غارت کاملتر شما ، فقط در ازای یک شیلد که البته در آن صورت ارزشی ندارد و منابع شما برده شده است . شما هم باید برای جبران به دیگران حمله کنید که مجبور به شکستن شیلد خود خواهید شد ، چون در غیر اینصورت پیشرفتی نخواهید کرد و دائم به شما حمله می شود و منابعی نمی توانید جمع کنید.

3)در نیمه معرض قرار دادن تاون هال

این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که من تاکنون دیده ام! البته، برخی از کلشرها شروع به طراحی نقشه جدید به مناسبت آپدیت دسامبر 2015 کردند و در این تغییر به روز رسانی سعی کردند که منطبق با آپدیت باشد که تعداد زیادی از آنها همان اشتباه قبل را تکرار کردند : قرار دادن تاون هال همانند یک منبع ذخیره سازی به طور منظم! منظورم این است که طرح شبیه به این عکس زیر است که شما می توانید ببینید تاون هال به راحتی در دسترس است :

در این مورد تاون هال مانند یک منبع ذخیره سازی قرار گرفته با این تفاوت که منبع یا اکسیر دارد یا طلا ولی تاون هال هر سه منابع را در خود دارد و حمله به این تاون هال بسیار راحت است و شما هر سه منابع را به مهاجم هدیه می دهید - در اینجا منبع اکسیر سیاه در محافظت است و بهتر است که تاون هال ما نیز در کنار آن قرار می گرفت

نقشه 2016 برای TH7 تا TH11 - تاون هال داخل

در این بخش شما را با نقشه هایی که در سال 2016 طراحی شده اند و جدید هستند و مکانیزم کار آنها آشنا خواهیم شد که برای استفاده بسیار مفید هستند.

نقشه Farming برای TH7 - تاون هال داخل دهکده

این نقشه ها خیلی خوب است و آنرا می پسندم ، چرا که از همه منابع به خوبی محافظت می شود و تها اشکالی که دارد Mines و Collectors ها در دسترس هستند و من نمی دونم چکار باید کرد که از آنها هم محافظت شود و داخل دهکده زیر پوشش قرار بگیرند ! و به آسانی غارت می شوند و تنها چاره به نظرم باید دائم به بازی مراجعه کرد و آنها را خالی کرد.

نقشه Farming برای TH8 - تاون هال داخل دهکده

در زیر دو طرح بسیار عالی را مشاهده می کنید که به از نقشه های خوب فارمینگ در تاون هال هشت است :

مخزن دارک و تاون هال بخوبی در مرکز دهکده محافظت شده است و مهاجم برای رسیدن به آن باید با ارتشی کامل حمله کند حتی برای رسیدن به دو مخزن هم باید با ارتش کامل حمله کند ، تنها اشکالش این است که در قسمت شمالی نقشه و با قدرت زیاد و با تعداد زیاد جاینت حمله کند ، امکان غارت هست و خسارت زیادی می تواند وارد نماید چرا که قسمت شمالی کمی ضعیف تر است و البته بیشتر مهاجمین برای حملات با قدرت از قسمت چپ و یا راست و یا پایین حمله می کنند ، چرا که بیشتر به این نقاط عادت کرده اند .

این نقشه مخزن اکسیر سیاه را بخوبی محافظت می کند و نمی توان نقطه ضعفی را در این نقشه دید که مهاجم روی آن زوم کند و به خوبی از همه چیز مراقبت می شود.

این نقشه زیاد مورد علاقه من نیست ، بنظرم به خوبی از مخزن دارک اکسیر مراقبت نمی شود و به راحتی می توان به آن رسید.

این هم نقشه یکی از خوانندگان سایت که گفتند غارت از دهکده به سختی انجام می شود و نقشه خوبی است.

نقشه Farming برای TH9 - تاون هال داخل دهکده

با رفتن به تاون هال 9 و بالاتر مشکلات بیشتر و بیشتر می شود ، چرا که ارتقاء ساختمان ها گرانتر می شود و حملات برای کسب لوت هم سخت تر می شود و در عوض باید از حملات سنگین دیگران توسط نقشه های خوب از منابع حفاظت کرد که در اینجا دونقشه خوب را برایتان داریم.

این نقشه با تاون هال 10 ساخته شده است ولی ساختار آن تاون هال 9 می باشد و برای تاون هال 10 نمی باشد ، مخزن دارک اکسیر در مرکز محافظت شده است و منابع دیگر هم توسط ساختمان های دفاعی پوشش داده شده اند.

این نقشه تقریبا مشابه نقشه قبلی است و فقط یک لایه دیوار بین منابع و ساختمان دفاعی کشیده شده است و شما می توانید منابع طلا و یا اکسیر خود را با هم جابجا کنید و هر کدام که وضعیت بهتری و بیشتر بودند را عقب ببرید و مثلا مخزن اکسیر وضعیتش بیشتر از طلا بود ، جای آن را با هم تعویض کنید.

نقشه Farming برای TH10 - تاون هال داخل دهکده

شما در حال حاضر فقط یک قدم تا رسیدن با تاون هال یازده فاصله دارید و رفتن به آن خیلی گرانقیمت است و شما احتیاج به فارمینگ بشتر دهکده ها دارید که در حال حاضر استحکام زیادی دارند و حمله به آنها سخت شده است.

شما اکنون نیاز دارید که هم از منابع محافظت کنید و هم از کاپ های خود تا به لیگ های بالاتر صعود کنید و همه مهاجمین مرکز دهکده را هدف می گیرند تا اکسیر سیاه و تاون هال شما را بزنند و جایزه لیگ را که الان ارزش بیشتری پیدا کرده است را کسب کنند پس باید در برابر حملات مقاومت کرد و ساختمان ها را ارتقاء داد.

نقشه Farming برای TH11 - تاون هال داخل دهکده

در اینجا هم نقشه هایی خوب برای تاون هال یازده را در زیر آورده ایم :

نتیجه گیری

احتیاجی به استدلال و تفکر نیست که سیستم جدید شیلد تغییرات زیادی را در بازی داده است و باید به تغییرات آن عادت کرد ، در پایان باید گفت که هر چه غارت از شما کمتر شود ، شما سود بیشتری خواهید کرد و بی شک به شما حمله های سنگین خواهد شد و حملات و غارت های کوچک شما ، شما را از بازی عقب خواهد انداخت . شما با نقشه های خوب و چیدمان های مناسب برای دهکده میزان تلفات را به حداقل رساند و بعد از اینکه به بازی عادت کردید ، خودتان یاد می گیرید که چگونه غارت کنید و لوت های بیشتری را کسب کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹)

  1. اقا مهدی شما مگه نمیدونی هر چی که خوبه وباعث شادی ملت میشه کار شیطان و امریکاس
  2. من تاچند ثانیه قبل عاشق کلش بودم ولی یک فیلم گذاشتن که دیدمش یگه بازی نمی کنم این فیلم درباره ی شیطانی بودن کلش هست
  3. لطفا مپ قوی تان هال ده بدون اینفرنو تاور هم قرار بدین هم برای وار و هم برای فارمینگ
  4. سلام
    من تانهال 8 هستم و برای حفظ منابع مپ خوبی طراحی کردم
    الان حدود یک ماهه این مپ اکتیو هستش و تا حالا کسی نتونسته صد در صد منابع منو ببره
    خوشحال میشم اونو به بقیه نشون بدم
    ادمین محترم لطفا آی دی یا آدرس بدید تا بتونم عکسشو برای شما بفرستم
    • پاسخ:

      در سایت picofile.com آپلود کنید و لینکش را برایمان ارسال کنید.
  5. سلام ببخشید میدونم سوال به این موضوع ربطی نداره ولی ممنون میشم جواب بدید گوشیم دزدیده شده بازیم ذخیره نبوده راهی برای برگشتن اکانتم هست
    • پاسخ:

      بله - اگر اطلاعات بازی را بدانید
  6. سلام استاد خسته نباشید..ببخشید چند مدته ک جبمبل ها دیگه دو مرحله ای نمیشه..میزنه شماره نامعتبر.شما میدونید مشکل چیه؟
    • پاسخ:

      فکر نکنم ! شما باید شماره درستی از موبایل باید وارد کنید - بدون گذاشتن صفر - مثلا  98+  که خودش می نویسه معمولا و بقیه ش شما باید شماره گوشیتون که معتبره بنویسید مثلا 9121111111
  7. به نظرم شما اشتباه می کنید. اگه مخزن دارک و تاون هال رو کنار هم بذاریم کار حریف رو آسون کردیم. اگه تاون هال رو بذاریم یا جای دور از مخزن دارک حریف به شک میوفته که از کدوم طرف حمله کنه. بره سمت تاون هال یا مخزن دارک. اگه نقشه خوب طراحی بشه نمی تونه جفتش رو بزنه. اگه تاون هال رو بزنه شاید کلا 400 تا دارک برد ولی اگه مخزن رو بزنه باز هم بهتر از اینه که جفتش رو بزنه. البته اگه نقشه خوب طراحی بشه مخزن دارک رو هیچ جوره نمیشه زد. با این آپدیت آخر هم که زمان بازسازی هیرو ها کم شده همه تو اتک هاشون هیرو دارن و اگه از نقشه های مول شما استفاده کنیم هم تاون هال رو از دست میدیم و هم مخزن دارک رو. در مورد مخزن گلد و اکسیر هم بگم که باید اون ها رو دور از هم بذارین. هیچ وقت دو تا مخرن گلد یا اکسیر رو کنار هم نذارید چون ممکنه یه حریف پیدا بشه که بخواد فقط گلد یا اکسیر ببره. اون وقت شما رو می زنه. پس بهتره که از همه ی منابع یه کم از دست بدیم ولی یه منبع رو به کلی از دست ندیم. اینجوری یارو هم که می بینه اتک براش سودی نداره بهتون اتک نمی زنه.
  8. سلام استاد جان .شرمنده ببخشید سوالم نامربوطه سه روزه رباتو انداختم بازی کار میکنه فقط موقع اتک از قهرمانا استفاده نمیکنه اشکال از کجاست. ممنون میشم جواب بدین
    • پاسخ:

      تیک استفاده از قهرمان را بزنید و یا ربات را دوباره نصب کنید ممکنه تنظیماتش بهم خورده باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای