آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

پیش بسوی پیروزی !

قلعه ی قبیله Clan Castle آموزش های بازی

پیش بسوی پیروزی !

در این قسمت سعی می کنیم چند ایده در جنگ کلن ها برای شما بیان کنیم تا بتوانید بهتر و موفق تر در این مورد در بازی عمل کنید. این ایده ها به منظور پیروزی شما در Clan War بیان شده است و شاید هم از آن استفاده کرده اید و نتیجه اش را دیده اید ، به هر حال آن را برای شما بیان می کنیم تا راهگشای کارهایتان در جنگ کلن ها باشد. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دوستی با بازیکنان اصلی من در کلش آف کلنز ، نزدیک به سه سالی است و طی دو سال با همدیگر در کلن وار شرکت کرده ایم و کلن ما در حال حاضر سطح 8 می باشد به همراه 120 برد که نسبت پیروزی در حدود 85 درصد است ، قبل از این کلن ما خوب نبود و ماه به ماه کلن وار را می زدیم که طبیعی بود و مانند هر کلن دیگری در ابتدای کار موفق نبود.و در اوایل 2014 ما بهترین راه را پیدا کردیم و آن حمله با اژدها بود که قبل از آن ده ها جنگ را از دست دادیم و شکست خوردیم.

البته الان ما بهترین شده ایم و من می خواهم روش ها و دستورالعمل هایی که موجب شد ما بهترین باشیم را برای شما بگویم و از تجربیات من استفاده کنید.

اعضای کلن خود را بشناسید

قطعا این مهم ترین عامل است. به خاطر اینکه قبیله خود نه تنها می تواند موفق در جنگ های قبیله ای شود اگر شما (Leader, Co-Leaders و Elders) ها را بشناسید و محدودیت ها یا نقاط ضعف و یا قدرت آنها را بدانید.

 هدف شما همیشه این است که در موج اول حمله ستاره ها را کسب کنید و همیشه حمله به حریف روبرویی خود درست نیست !معمولا در کلن ها رسم این است که هرکسی روبروی خود را می زند ، بدون توجه به قدرت و وزن دهکده خود که با حریف روبرویی خود مقایسه کند و به نظر من این کاری اشتباه است.ما در کلن وار به این صورت عمل می کنیم که اعضای بالای ما معمولا یکی از 2 دهکده متناسب و سازگار با وزن دهکده شان را  انتخاب می کنند و بقیه اعضای کلن ، فقط به دهکده های پایین حمله می کنند و با این فرمول ما پیروزی های زیادی کسب کرده ایم.

به عنوان مثال :

بسیاری از اعضای ما به راحتی در حملات به پایین جدول حمله ، ستاره ها را کسب می کنند در نتیجه کلن ما تا اندازه ایی به اهداف خود رسیده است  و ممکن است اصلا در همان موج اول حمله پیروز میدان شد.در موج دوم حمله شما می توانید ، قلعه هایی که سه ستاره نشدند را با راهنمایی خود ، امتیازات آن را کسب کنند.

استفاده از برنامه های پیغام رسان

برای ارتباط با اعضای کلن علاوه بر چت در بازی می توان از وسایل پیغام رسانی دیگر استفاده کرد ، چرا که ممکن است عضو قبیله شما در آن زمان در چت کلش آف کلنز آنلاین نباشد و حال احتیاج به وی داشته باشید بنابرابن فردی که بصورت حرفه ایی قصد زدن وار دارد باید در کنار بازی خود از تلگرام ، واتس آپ ، KIK ، اسکایپ و ... داشته باشد و در دسترس باشد.

با نصب 3 عدد از این نرم افزارها شما می توانید فیلم ، تصویر ، یادداشت برای اعضای کلن خود ارسال نمایید و راه های حمله کردن آسان را یاد بدهیدو برای اعضای جدید کلن مثلا از تاون هال 7 به پایین یک گروه جداگانه بسازید و با آنها در ارتباط باشید. داشتن یک چت گروهی بین لیدر و کولیدرها و الدر ها و دیگر بازیکنان بسیار ضروری است.

جستجو برای وار

شما باید کلن خود را بررسی کنید و ببینید که قابلیت کلن شما چگونه است ؟ مثلا 10 در مقابل 10 یا 15 در برابر 15 و یا 20 در برابر 20 و ... اگر 23 بازیکن آماده دارید باید در چت و پیغام رسان ها همراه با کولیدر و الدرها ، تصمیم گیری نمایید که بهترین ها را انتخاب نمایید و 20 نفر آماده را برای وار آماده کنید .

معمولا کلن ما افراد دارای تاون هال 9 و 10 اگر آرچر کویین خود را در حال آپگرید گذاشته باشند شرکت نمی دهیم ! البته بربر شاه هم اگر در حال آپگرید باشد می توان این فرد را در وار شرکت داد ، ولی به هیچ وجه فردی که در حالت آپگرید آرچر کویین است را در وار شرکت ندهید ، چرا که رکن اصلی بیشتر حملات و تاکتیک های حمله برای تاون هال 9 و 10 بر روی آرچر کویین تمرکز پیدا می کند.

یکی از موارد آزار دهنده در وار عدم تطابق با کلن شما با کلن حریف می باشد که بعضی مواقع حریف ها سخت و بعضی مواقع حریف ها آسان می افتد که سوپر سل هم نسبت به این ایراد اعتراف کرده و در حال برطرف کردن آن است و یک ترفند اینکه هر موقع شما وار را سرچ می کنید ، اگر جستجو بیشتر از 10 دقیقه شد ، جستجو را پایان دهید و چند ساعت بعد دوباره امتحان کنید ، چرا که معمولا سرچ های طولانی ، جریف های سختی را برای ما پیدا می کند.


+باید قوانین کلن را برای اعضا توضیح دهید و چون افراد با فرهنگ های متفاوت در کلن عضو هستند همگی باید از یک روش پیروی کنند که این خود باعث پیشرفت کلن می شود.

+افراد خودخواه در کلن باعث دردسر هستند و من ، نفرت دارم از افرادی که گوش به حرف کسی نمی دهند و خودسرانه هر کاری را می کنند مثلا آنها برای گرفتن پاداش پیروزی بیشتر به اعضای بالاتر حریف حمله می کنند که باعث می شود نتوانند ستاره های لازم را کسب کنند مثلا برایمان پیش آمده که اگر این فرد خودخواه ، حریف های پایین تر را می زد و سه ستاره را کسب می کرد ما وار را با اختلاف 3 ستاره می بردیم ولی این عمل وی باعث شده بود که وار را تنها با اختلاف 1 ستاره ببریم که بسیار دلهره آور بود.

حالا شما چگونه در وار عمل می کنید و اعضای کلن را برای پیروزی هدایت می کنید ؟

 تنها کلن سایت ما 


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

    • پاسخ:

      خواهش می کنم دوست گرامی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای