آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نویسنده افتخاری برای سایت ما باشید !

متفرقه

با توجه به مطالب زیاد که همه روزه در گوشه و کنار دنیا و همچنین در همین کشور عزیزمان ایران ، برای بازی پرطرفدار Clash Of Clans منتشر می شود و نیازمند بودن یک مرجع کامل برای همه ایرانیان که بیشتر با این بازی آشنا شوند و اشتراک گذاشتن اطلاعات یکدیگر و از طرفی درخواست عده ای از خوانندگان برای نویسندگی و ارسال مطلب در سایت ، تصمیم گرفتیم که جهت ارتقاء سایت از افرادی که تمایل به نویسندگی در سایت ما دارند ، دعوت به عمل آوریم.


شرایط نویسندگی :

1- مطلب متعلق به خود شخص باشد و کپی شده از سایت های دیگر " ایرانی " نباشد ، کپی مطالب از سایت های خارجی و ترجمه مطالب آنها اشکال ندارد.

2- مطالب شما حاوی معرفی و دانلود فایل برنامه های غیر رایگان ایرانی نباشد و در صورتی که مطلب شما دارای دانلود فایلی باشد ، از سایت های معتبر و با سابقه ایرانی و یا خارجی باشد،معرفی برنامه های ایرانی رایگان در رابطه با بازی کلش آف کلنز بلامانع است و پس از بررسی لینک دانلود آن قرار می گیرد.

3- توجه کنید که مطالب شما باید کامل باشد و کوتاه نباشد و حداقل 10 خط توضیحات داشته باشد ( در صورت لزوم همراه با عکس . فیلم و ... )

4- مطالب و آموزش های ارسالی حتما در رابطه با بازی Clash Of Clans و برنامه های مرتبط با آن باشد .

5- مطالب شما بعد از تایید شدن توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.

6- به علت محدودیت در اضافه کردن نویسنده ها ، در صورت عدم فعالیت و نفرستادن مطلب ، دسترسی شما به نویسندگی سایت ما ، قطع می شود و به فرد دیگری داده می شود

7- ....

مزایای نویسندگی برای سایت ما »

شما می توانید در آخر مطالب ارسالی خود ،بنر سایت خود را جهت تبلیغ و معرفی سایت خود را قرار دهید .

جهت نویسندگی در سایت ما باید حتما یک وبلاگ در سایت http://blog.ir بسازید و نام کاربری خود را از طریق این فرم ( تماس با ما ) برایمان ارسال نماید تا به نویسندگان افتخاری اضافه شوید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸۵)

  1. سلام من نگرانی شما در مورد اسکریپت های تبلیغاتی که در صفحات ایجاد مزاحمت برای کاربر میکنه درک میکنم و میدونم اعتماد کردن سخته اونم بدون دیدن فرد مورد نظر...
    اما این بدونید من با قالب های وبلاگ خیلی کم آشنایی دارم یعنی تا این حد که بتونم کد هایی که خود بیان داده وارد بکنم نه چیز زیاد تر مانند اسکریپت های تبلیغاتی!
    من میگم شما من نویسنده بکن شما میگی مطلبت بفرست بنام خودت در سایت میفرستیم من به فعالیت تایید نظر ها و... علاقه دارم اونم در سایت شما شرایط ذکر شده دارم و بخاطر پول کار نمیکنم حالا شما هر مزایایی که میخوای بزاری بزار...
    به هر حال نام کار بریم:erfan2016 هستش و خوشحال میشم در سایت شما فعالیت بکنم لطفا پاسخ بدید و امنیت سایت شما به خطر نمیندازم و ایجاد مزاحمت نمیکنم حالا شما به دلخواه خودت میتونی من آزمایشی نویسنده بکنی و مطلب هام از تجربم تو کلش مینویسم نه از جستجو تو سایت های دیگه یا اگرم از سایت های دیگه باشه خارجی ترجمه....
    ممنون میشم پاسخ بدید
    در ضمن میدونم که میتونید دسترسی من در پنل مدیریت کنترل کنید البته اگر بستش خریده باشید و هر آدمی مثل آدم دیگه ای نیست...
    • پاسخ:

      دوست عزیز - بسته نویسندگان را خریداری کرده بودیم و سایت نویسنده های مختلفی داشت ولی متاسفانه به دلایل اشکالاتی که در آن وجود داشت ، تمام نویسندگان را حذف کردیم و در صورتی که تمایل به همکاری و پاسخ به مشکلات کاربران را دارید در قسمت پرسش و پاسخ به فعالیت بپردازید و در آنجا فعالیت نمایید. در صورتی هم که مطلبی نوشته اید به نام خودتان در سایت منتشر خواهیم کرد .
  2. سلام نویسنده نمیگیرید؟اگه نگران امنیت سایت هستید اطمینان میدم که نگران نباشید مطلب هام اختصاصی و کپی نیست و مطلب های خوبی دارم و اینم بگم سابقه فعالیت دارم در ارسال مطلب با وردپرس نویسندگی در سایت وبلاگ و... ممنون میشم من نویسنده بکنید اگر خواستید میتونم آدرس سایت ها و یا وبلاگام بدم...
    • پاسخ:

      در حال حاضر نویسنده نمی گیریم - در صورت احتیاج ، اعلامیه در سایت خواهیم زد. تشکر از توجه شما.
  3. اقای عرفان
    این ترجمه توسط خودت ترجمه نشده است
    از سایت های ترجمه.متن به زبان فارسی ترجمه کردی
    متن را باید خودت ترجمه کنی نه سایت
  4. سلام میگم من میتونم مطالب شما ترجمه بکنم...
    الان باید چیکار بکنم؟راستی گفتید حق الزحمه هم میدید من الان اگه بخوام ترجمه بکنم باید چیکار بکنم؟
    نمونه ای از ترجمه:آیا تا کنون فکر چه اتفاقی خواهد افتاد اگر شما جام جم بازی نامحدود امروز این رویا به شما به ارمغان آورد که توسط تیم ما در
    به انگیلیسی: Have you ever wondered what would happen if you put the jam unlimited play today this dream is brought to you by our team on
    • پاسخ:

      در حال حاضر مترجم به اندازه کافی جذب کرده ایم و در صورت نیاز اعلام می کنیم.
  5. سلام اقای ابراهیمی
    نویسنده میگیرید؟الان چند تا نویسنده دارید؟
    نام کاربری :masoud kouhi
    موفق باشید
    • پاسخ:

      نویسنده افتخاری فعلا خیر - شما اگر مطالبتون خوب و در حد انتظار باشه برایمان ارسال کنید و اگر ترجمه انگلیسی به فارسی تون خوب است برای مقالات ترجمه شده که ما برای افراد ارسال می کنیم حق الزحمه می دهیم
  6. آقا لطفا من نویسنده افتخاری بکنید الان چند ماه هستش که دارم براتون پیام میدم اما هربار میگید نمیگیرم لطفا افزودم بکنید یه راه خوب برای به دست آوردن جم و بالابردن لول و پیشرفت کلن دارم لطفا افزودم بکنید اگر هم نویسندتون تکمیل هستش اونایی که چند ماه هستش فعالیت ندارن حذف بکنید
    نام کاربریمerfan2016
    • پاسخ:

      کلا نویسنده ها را حذف کردیم و کسی هم نویسنده افتخاری نیست و این قضیه کلا به خاطر امنیت سایت منتفی است. مطلبتون را در جایی بنویسید و آدرسش را بدهید و در صورت مناسب بودن به نام خودتان در سایت می گذاریم . قبلا هم گفته بودیم که در جایی بنویسید تا ما در سایت به نام خودتان بگذاریم.
    • پاسخ:

      در حال حاضر - خیر
    • پاسخ:

      در حال حاضر نویسنده نمی گیریم . ممنون از شما . 
    • پاسخ:

      در حال حاضر نویسنده نمی گیریم - ممنون.
  7. سلام ببخشید میدونم این ربطی به مطالب شما نداره شایدم داشته باشه شما در وبلاگ نویسی بیان وبلاگ ساخته اید و همچنین من میخواستم بدونم چطوری در وبلاگتون تبلیغ قرار میدید؟ لطفا من راهنمایی بکنید همچنین در مورد نویسنده شدن افتخاری نام کاربریم در سایت شما erfan shafaeiاست لطفا در مورد تبلیغاتم بهم جواب بدید که چگونه در وبلاگتون تبلیغ گذاشتید برای تبلیغات باید وارد کدوم بخش بیان شوم ایمیل بدید یا همین جا جواب بدید همین جا جواب بدید بهتره ببخشید کمی طولانی شد
    • پاسخ:

      برای گذاشتن تبلیغ باید قالب وبلاگ تغییر کند و برای نویسنده شدن مطلبتون را بفرستید تا در سایت بنام خودتان بگذاریم ، دسترسی به پنل وبلاگ نمیتونیم دیگه بدهیم.
    • پاسخ:

      مطابق مطلب بالا !
  8. با سلام
    شما نویسنده احتیاج دارید اونم سایت مدیر ما چند تا نویسنده داره همشون فوق لیسناس برنامه نویسی هستند ما نویسنده اضافه داریم شما اجازه دارید یکی از نویسنده ما انتخاب کنید یا به شما معرفی کنم چند ماه حقوق میدید
    سایت : clash-of-clans2016.blog.ir
    • پاسخ:

      متاسفانه سایت ما منبع درآمدی ندارد که بتوانیم حقوق افراد دارای مدرک فوق لیسانس برنامه نویسی ! شما را تامین کنیم ! در صورت پیدا کردن اسپانسر برای سایتمان از کارمندان فوق لیسانس برنامه نویسی ! شما با دادن یک فراخوان ، بهره مند خواهیم شد.
    • پاسخ:

      توضیحات مطلب را بخوانید !
    • پاسخ:

      اضافه شدید
    • پاسخ:

      اسم کاربریتون در بیان را بنویسید
  9. با سلام خدمت مدیر سایت
    میخواستم نویسنده سایت تون باشم لطفا منو اضافه کنید مطالبی هست که بهتره توی سایت شما باشه تا تو سایت خودم یا علی
    murtazvi2
    • پاسخ:

      مطالب یی که ارسال می کنید آیا در زمینه بازی کلش اف کلنز است ؟ چون ما فقط در مورد این بازی ونهایت بازی های دیگر سوپرسل مطلب می نویسیم.
  10. سلام
    چرا نویسینده سایت اصلی ما رو نکردید؟
    و
    چ طوری میتونید مطالبی که اون جا مینویسیم رو به خودمون بزنید؟
    ( من نویسینده میشیم و پول میگم چون به سایت شما علاقه داشتم بدون پول انجام میدم و یه چیز دیگه که هست برای نمونه کار هام هم هست)
    • پاسخ:

      از لحاظ اسمی نگران نباشید ! به اسم خودتون ثبت می شه ...
      برای شیطنت بعضی ها و استفاده از اسکریپت های تبلیغاتی و غیر مجاز که باعث مزاحمت می شد و احتمالا خودتون بیشتر آشنایی دارید ! متاسفانه ما اعتماد می کنیم ولی دیگران ! جواب اعتماد ما را جور دیگه ایی می دهند ... به هر حال این نویسندگی یک کار اختیاری است و اگر دوست داشتید همکاری می کنید برای دیگر کاربران و اگر هم دوست نداشته باشید هم باز هم قدمتان روی چشم و از مطالب ما بصورت رایگان استفاده کنید و لذتش را ببرید ... و دیگر هیچ کسی هم نویسنده سایت اصلی نمی شود و مطالب از اون سایت به این سایت اصلی منتقل می شود .
      البته ما هم تبلیغات شما را بصورت رایگان در مطلبتون قرار می دهیم در سایتی که قیمت تبلیغاتش مشخص است.
  11. سلام
    من نویسنده سایت شما نشده ام
    نویسینده این سایت شدم (http://clash-of-clans-iran.blog.ir/)
    آیا این سایت متعلق به شماست؟
    • پاسخ:

      بله - مطالب را اونجا می نویسید و ما بعد به نام خودتان در این وبلاگ منتشر می کنیم.
    • پاسخ:

      نام اکانتی که وارد وبلاگتون می شوید را باید بفرستید- این اعتبار ندارد
    • پاسخ:

      بله - اضافه شدید
    • پاسخ:

      اضافه شدید
  12. ما می خواستیم نویسنده افتخاری بشیم که چی بگم دیگه به سایتتون سر نمی زنم تا همیشه 😛😛😛😛 ما رو گیر انداخته سه تا مطلب براشون پیدا کردم ما رو نویسنده افتخاری نمی کنن سایتم برای اخرین بار kookclooshofcans
    نام کار بریم برای اخرین بار sebastian
    امید وارم بتونین من رو نویسنده کنید چون اخرین باره به سایتتون سر می زنم من بهترین برای شما بودم خدافظ برای همیشه بای بای اوردین من رو به ایمیلم ارسال کنید
    mc9554034@gmail.com
    • پاسخ:

      شما نام کاربریتون اشتباه بود همیشه!
    • پاسخ:

      به علت استفاده از اسکریپت های تبلیغاتی در متن مطالبتون .
    • پاسخ:

      عکساتون را اینجا آپلود کنید
      http://www.picofile.com
    • پاسخ:

      اضافه شدید
    • پاسخ:

      • نام کاربری باز هم معتبر نیست - یک وبلاگ دیگه بسازید - آیدی که باهاش لوگین می شوید را بفرستید
    • پاسخ:

      اضافه شدید
    • پاسخ:

      • نام کاربری معتبر نیست
  13. سلام لطفا منو هم اضافه کنید بهترین مطالب جدید و بدون کپی کردن از سایت های ایرانی نام کاربری            erfan008
    • پاسخ:

      اضافه شدید
    • پاسخ:

      توضیح دادیم که !
    • پاسخ:

      اضافه شدید و طبق شرایط مطلب را ارسال نمایید
  14. سلام اسم کاربری من اینه aliiii22222 ویه پستم براتون گذاشتم بالا ترین لول در اختیار کیه حالا اومدم بیام تو  سایت دیدم  نویسنده افتخاری نیستم؟
    • پاسخ:

      چون تعداد اضافه کردن نویسنده ها محدود است در وبلاگ بیان و چون فعالیت نداشتید - حذف شدید - دوباره اضافه کردم تا بنویسید.
    • پاسخ:

      اضافه شدید.
  15. داش منو بکن بروز ترین مطالبمو میزارم از سایت های

    allclash.com cocland.com clashofclans.wikia.com

    فقط نظرات خودمو اجازه بده جواب بدم
    • پاسخ:

      آیدی وبلاگ تون را در بلاگ دات آی آر بفرستید/
  16. سلام من میخوام نویسنده شما بشوم اونم اختصاصی شرایط رو هم بدم لطفا اگر نویسنده میخواهید از طریق نظرات سایتم به من اطلاع دهید
    • پاسخ:

      بله - نویسنده می خواهیم و البته باید شما شرایط ما را بپذیرید  که نوشتیم و چیز بیشتر خیر ...
    • پاسخ:

      شما آپلود عکس هم می توانید انجام بدهید و در سایتهایی مانند http://picofile.com -
      در حال حاضر مقدار دسترسی  - فقط همین مقدار مجاز هستید برای نویسندگی و کافی است.
      مطالبتون ناقص است و نمی توان تاکید کرد !
    • پاسخ:

      اضافه شدید و در انتخاب وبلاگ ، وبلاگ ما را انتخاب کنید و مطلب را بصورت پیش نویس بنویسیدو و بعد از از تایید ما مطلبتان اضافه می شود
  17. علی درستکار

     سلام بر شما ای دوست عزیزمن یه درخواست داشتم میشه یه ربات کلش برای انددروید بدون محدودیت بزارین ممنون میشم امید وارم وبلاگتون روز به روز بهتر بشه با آرزوی موفقیت
    • پاسخ:

      در حال حاضر نسخه مجانی  ش نیست و تماما پولی است که اسمش هم دامی اسپرایت است.
    • پاسخ:

      اضافه شدید.
  18. سلام برای نویسندگی پیام میدم اینم id
    joincocgame
    در ضمن ایمیل هم این هست
    chajisina@gmail.com
    • پاسخ:

      اضافه شدید
    • پاسخ:

      اضافه شدید و شرایط را هم بخوانید و عمل کنید
    • پاسخ:

      فرصت کنیم - می گذاریم ، ممنون از توجهتون.
    • پاسخ:

      اضافه شدید لطفا مطالب و شرایط بالا را هم بخوانید
  19. به نظر من خودتون فعال تر باشید و مطلب بزارید خیلی بهتر از نویسنده های دیگه این
    • پاسخ:

      ولی بعضی از دوستان خوب می نویسند و یک مقدار سخت گیری بیشتری می کنیم که مطالب خوب بگذاریم.
    • پاسخ:

      این که تبلیغ موبایل بود !؟
    • پاسخ:

      مطالب کپی شده نباشد و مربوط به بازی کلش باشد
    • پاسخ:

      اضافه شدید و به شرایط هم توجه کنید
  20. علیرضا فارسی نژاد

    مسخرمون کردی؟!
    من 3 تا پست گذاشم برا هر کدوم نیم ساعت وقت گذاشتم مطلبا دست نویس بود فایلی که برا دانلود باشه حتی اگه ویروسی باشه نبود خودمم عکساش درست کردم مطلب هاش هم خودم دست نویس و ذهنی نوشتم!
    پست بقیه کسایی که فرستادن رو اگه حتی عکساش چک کنی میفهمی کپیه...


    • پاسخ:

      دوست عزیز - شما می توانید باز برایمان بنویسید و شما و دیگر نویسندگان دوباره اضافه شدید و اگر باعث رنجش شما شدیم عذر می خواهیم.
    • پاسخ:

      اضافه شدید
  21. سلام داداش خواستم ببینم این بنری که برای تبلیغ کلنتون ساختید رو با کدام برنامه طراحی کردید؟
    • پاسخ:

      Bannershop GIF Animator 5
    • پاسخ:

      صبر کنید تا بررسی شود و در صورتی که اشکالی داشته باشد توی همان مطلب و قسمت موضوع شما را مطلع می کنیم
    • پاسخ:

      خوب - در اینصورت شما چون آشنایی ندارید با وبلاگ و ... نمی توانید نویسنده ما شوید.
    • پاسخ:

      اضافه شدید
    • پاسخ:

      نام کاربری تون در بلاگ دات آی آر ؟
    • پاسخ:

      با برنامه های بنر ساز یا فتوشاپ - در اینترنت سرچ کنید
    • پاسخ:

      انشالله ! البته اگه درآمدمان بالا رفت !
  22. امیرحسین رحبی

    سلام من سایتم رو ساختم ولی هیچ چی ازش سر در نمیارم مثلا چجوری پست بزاری یا غیره

    به هرحال سایتم tarfand94

    اگه اضافه کردین بگین چجوری تو سایت شما پست بزارم
    • پاسخ:

      اضافه شدید - هنگام ورود به وبلاگتون و انتخاب وبلاگ - وبلاگ ما را می بینید که انتخابش کنید و پست را می نویسید که ما می بینیم و بعد از تایید توسط ما - اضافه می کنیم به سایت.
    • پاسخ:

      معتبر نیست
    • پاسخ:

      • نام کاربری معتبر نیست
  23. دادا من انگلیسیم خوبه و بیشتر از سایت "کوک لند" اموزش هارو میخونم. مطالب وبلاگ شما هم تقریبا با کک لند یکسان هستن. 
    من وقت زیاد برای فعال بودن ندارم ولی هفته ای یکی دو پست میتونم ترجمه کنم بزارم. 
    با فعالیت کم اگه مشکلی نداری بگو در خدمت باشم
    • پاسخ:

      مشکلی نیست . می توانید نویسنده ما باشید.
    • پاسخ:

      اضافه شدید
    • پاسخ:

      مطلب را دوباره توی یک پیشنویس اصلاح شده قرار بدهید و اون قبلی را ما حذف می کنیم و این اصلاح شده را منتشر می کنیم
      مطالب باید به هر حال تایید شود و مساله اعتماد یا بی اعتمادی نیست ! همه جای دنیا و سایت ها همینطور انجام می دهند.
  24. نام کاربری:blackdevil
    بعد شما امروز میتونید یه ساعت خاصی بگید بیام کلنتون چند تا سوال بپرسم؟
    ...............
    مطالبی که اینجا خودم میذارم تو سایت خودم هم میتونم بذارم یا نه؟
    • پاسخ:

      • نام کاربری تون معتبر نیست بایددر بلاگ دات آی آر یک وبلاگ داشته باشید و آن نام را بفرستید.
      • می تونید مطالب خودتون را در سایت خودتان هم قرار دهید
    • پاسخ:

      دوست گرامی ، همانطور که قبلا هم گفته شده و نوشتیم در بالا ، مطالب بعد از تایید در سایت قرار می گیرند.
    • پاسخ:

      اضافه شدید.
    • پاسخ:

      اضافه شدید
    • پاسخ:

      • نام کاربری معتبر نیست
    • پاسخ:

      مطالب باید توسط ما تایید شود تا منتشر شود.
    • پاسخ:

      بله
    • پاسخ:

      شما مطلب را بنویسید و بعد  بنر را در همان اندازه داده شده به آخر پست تون اضافه می کنید- در صورت تایید منتشر می شود
    • پاسخ:

      اضافه شدید.
      در اندازه 60*468 

    • پاسخ:

      اضافه شدید و به پنل وبلاگ خود مراجعه کنید و هنگام ورود وبلاگ ما را انتخاب کنید
  25. من که خودم نویسنده نمیشم ولی امیدوارم با این اضلفه شدن سرعت اپدیت های سایت بره بالاتر 
    • پاسخ:

      اضافه شدید
  26. سلام 
    من وب بسازم بعد لینک وبو بت بدم بعد تو بیای ببینی وبو بعد کپی کنی
    همی
    داداش زیاد ننویس یه اره بزار اگه قلت بود توزیح بده
    مرررسیییییییییییییییییی
    • پاسخ:

      والله اینجوری که شما نوشتی ! ما هیچی نفهمیدیم و اگه نویسنده ما شوید که فکر کنم بفرستنمون کلاس اول دبستان !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای